|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau, nevíte kde bych v olomouckém okrese mohl udělat výbrus na 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 22:47
 bělkovice? to vim kde je no... já bydlim kousek od velke bystrice... jezdivam s kamosem
Datum: 08. července 2009 22:47
 za 550
Datum: 08. července 2009 21:55
 Zdar no bud na te rolsberske ..u toho autobuasku nebo u mohapla tam maji taky dily ale tam to je za 55 a jeste to vozi do hradce v simson shopu ti to udela to dvou dnu a neni problem takze nejlip tam no a muzes rict odkud jsi ...ja z belkovic
Datum: 08. července 2009 21:54
 JOO!! vím přesně kde to je. Párkrát jsem tam nakupoval něco na 555.. chlapče potěšil si mě
Datum: 08. července 2009 21:09
 No, v Olomouci je mototechna zezadu autobusového nádraží (podél silnice na Olympii a Přerov). Tam to dělají za 150,-kc vybrus a me to stalo na mustanga celkem aji s pistem cepem a pojistnyma krouzkama, pistnima krouzkama neco pod 400.
Datum: 08. července 2009 19:40
 Čus draci poradte prosím zajíždím výbrus jak to mám tak hodně mazat 1:30,?......mažu kvalitním olejem OREGON je dobrej svíčka je pěkná cihlová taková a nehulí to skoroo vůbec a ještě když budu jezdit tak do kopců moc ne žejo a jak mám dávat hodně pauzu .pře se to hrozně hřeje.........napište porsím zkušenosti děkuju moc za odpvědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 21:53
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nalij tam dvakrat vic oleje , KVALITNIHO oleje a davej tomu plnej plyn ale moc to netoc de o to aby do to slo hodne benzni a tim padem i hodne moc oleje. zajizdeni se vubec neboj je to docela sranda pozorovat jak se kazdejch deset kilometru zvedne vykon .
Datum: 08. července 2009 21:53
Jméno: grazz
IP: uživatel6603
 Já bych mazal při záběhu poměrem 1:25
Datum: 08. července 2009 19:34
 Zdar draci, jak poznám že sem dal na píst správný rozměr nového kroužku? Někdo tady říkal, že když se vloží nový kroužek do válce, tak musí mít nepatrnou vůli. Já sem to právě zkoušel a žádnou vůli tam nemám a kroužek je sepnutý na doraz. Nechci to nějak zadřít. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 17:48
 Cau draci, nasadil jsem pistni cep a de me s nim (a pistem) z tuha otacet. Co s tim? Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 17:38
 Já jak sem dělal generálku tak mě to taky tak šlo z tuha, víc sem ze začátku mazal aby se to nezadřelo a jezdil sem, nech to tak to se za chvíli v motoru rozchodí, ale toho oleje tam dej taky kdyžtak víc...
Datum: 08. července 2009 17:38
Jméno: plechy
IP: uživatel2324
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec/klika-pist-vybrus-kompres/id90085.html Leju tam plnou sintetiku a karbec je origo. netěsnost neni v uvahu (vše dokonale přeselikonovaný) a malo směsi je blbost protože svíčky mi furt odcházejí jak jsou černý! v klice mam podkovu.slícovany to taky mam. a nwm si rady! jestli by to chtělo eště víc zajet nwm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 14:29
Jméno: cz175
IP: uživatel6599
 hoj draci mam dotaz mam kulatou cz 175 a hranatou 477 olimastra je tam stejna ojnice u obou dvou nebo je ujednoho delsi nebo kraci diky zarady ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 13:48
Jméno: Jarda
IP: uživatel5084
 čau co se stane když budu jezdit bez jednoho pístního kroužku na jawě 175 typ 356 děkuju za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 12:29
Jméno: gf
IP: uživatel6603
 vybuchne ti to
Datum: 08. července 2009 12:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pojede to celkem normálně
Datum: 08. července 2009 12:24
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 nic jenom ti to nepojede
Datum: 08. července 2009 12:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 cau potrebuju novej pist ale nemam posuvku abych zmeril valec kolik ma na dne pistu je vyrazeno B2 jakej je to vybrus
dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 19:45
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 Kalaka-> no ono vis zmerit... jo to se ti rekne kdyby sis poradne precetl co jsem psal dobra muzes namitnout ze jsem si mohl od nekoho pujcit bohuzel kazdej ma but mikrometr o malem rozsahu a nebo posuvku 0,5 coz je mi jak urcite vis uplne k ho**u ale jo ja to
beru ... dik za odpovet
Datum: 08. července 2009 19:45
Jméno: Kalaka
IP: uživatel6220
 No ja jsi tím nejsem tak jistý.já mám taky na pístu2B ale myslim ze je to treti výbrus,Já bych se podle toho neřídil nejlepší je si to změřit a kouknout se na net.ale s tou těsností máš pravdu
Datum: 08. července 2009 16:52
Jméno: P
IP: uživatel4311
 2. výbrus a B těsnost .. jesi se pletu tak me opravte
Datum: 08. července 2009 12:22
Jméno: drak
IP: uživatel4284
 CUS LIDI PROSÍM JAK MAM SUNDAT PÍSTNÍ KROUŽKY ABY MI NEPRASKLY BO SEM JE TET SUNDAVAL OPATRNE RUKOU A VSECHNY KRUPLY TAK JAK JE TAM MAM ASPON NANDAT ABY NEKRUPLY A JAK MAM ZJISTIT VELIKOST TECH NOVEJCH KDYŽ TY STARÝ JSOU VŠECHNY POKŘUPANÝ DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 9:38
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau ty krouzky opatrne rozevri nehtama a kdyz se budes kupovat novy tak kup o jeden vic , nahoda je blbec , a velikost zjistis tak ze ten krouzek das do valce a musi mit nepatrnou vuli aby se pri zahrivani nezadrel .
Datum: 08. července 2009 9:38
 musis to sundavat opatrne no.jenom malinko roztahnout. velikost zjisits podle velikosti pistu.nebo si sebou vezmi valec a zkus to do nej
Datum: 08. července 2009 8:46
 Zdravím,snažil jsem se to zde najít,ale neúspěšně,tak se ptám vás. Potřebuji poradit jak vyměnit píst a pístní kroužky, pořád mi při jízdě v mustangu neco jakoby zvonilo, a tak jsem sundal hlavu a válec. Všechny 3 pístní kroužky mají vůli a protáčí se, asi budou v čudu zámky. Má to vliv i na startování a na volnoběh???? volnoběh mam utažený co nejvíc to de a pořád to nestačí,výbrus dělat nechci, a nakopnout to de jak se tomu chce jednou to naskoci hned,podruhé do toho můžu kopat hodinu a nic!!! předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 12:04
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 uz sem si te ulozil tak si me pak pridej a nekdy az se tam sejdem tak mi poradis,treba dneska vecer
Datum: 08. července 2009 12:04
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 uz sem si te ulozil tak si me pak pridej a nekdy az se tam sejdem tak mi poradis,treba dneska vecer
Datum: 08. července 2009 12:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to že se ti seká startovací páka to dělá startovací segment že je už opotřebovanej(to mě dělá taky nezbývá než půlit motor)to šoupátko to myslím to v karburátoru jak se zvedá když přidáš plyn..horní futro ojnice se dá vyměnit ale musíš ho projet výstružníkem ..nejlepší by bylo kdyby jsi mi napsal na icq a můžeme pokecat 463310564
Datum: 07. července 2009 23:28
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 pro xxx racing : psal sem moc to netoc , ne po padesati kilometrech davej furt plnej kotel
Datum: 07. července 2009 22:52
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 a kdyz tam mam pist na 3 krouzky,tak mam koupit tri krouzky na nulty vybrus ze jo??
Datum: 07. července 2009 22:30
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 a kdyz tam mam pist na 3 krouzky,tak mam koupit tri krouzky na nulty vybrus ze jo??
Datum: 07. července 2009 22:30
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 to zvonení právě vycházelo jakoby od žeber tak si prave myslim ze je vule v pistnich krouzkach a ty pri vysokych otackach zvoni, a prave to ma i malý tah,takze fakt netusim co s tim delat, a to stim chytanim je mi zahada jednou to nakopnu uplne normalne podruhy to zase vubec nejde,ani to nema snahu,kopu jakoby naprazdno,a obcas se mi kopaci paka zasekne, netusim jak to mam vsechno udelat,prosim o nejaky navod s vysvetlenim kde co najdu,predem díky moc za vysvetlení.\r\n
Datum: 07. července 2009 22:28
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 jo a jeste to soupatko u ceho?
Datum: 07. července 2009 22:22
 da se s tim horním futrem neco udelat? a co vlastne tim hornim futrem myslis,moc se v motorkach nevyznam
Datum: 07. července 2009 22:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a ještě ten volnoběh to nebude určitě těma kroužkama ale to budeš mít špatný šoupátko a to že ti to špatně chytá to může dělat plno věcí (malá jiskra,bohatá směs,moc oleje v benzínu)
Datum: 07. července 2009 21:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já myslím že ti spíš zvoní horní futro ojnice(zase tak moc to nevadí)no a to že kroužky otočíš kolem pístu když máš sundaný válec to je normální věc..to otočíš i úplně nový ..hlavní je to že se ti kroužky neotočí když to je ve válci..no a když už jsme u toho tak výměnou kroužkú by jsi snad nic zkazit neměl hlavně je musíš zajet já bych je zajížděl tak 200km
Datum: 07. července 2009 21:56
Jméno: xxxracing
IP: uživatel6603
 No asi se nevyznám jen reaguju na odpověd toho prvniho přispěšvku že když se dá do motoru živá část tak se má pořádně zajet ty kroušky se potřebujou pořádně usadit takže 400 km
Datum: 07. července 2009 20:23
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau kup si pistni sadu za 140 kc v mototechne a vymnen pist i krouzky na tom nic nevimyslim , prvnich 50 km to moc netoc .
Datum: 07. července 2009 19:26
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 07. července 2009 19:15
 uz ho mas
Datum: 07. července 2009 19:15
Jméno: Petr
IP: uživatel1337
 Nevite nekdo kde se da sehnat tri krouzkovej pist
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 20:46
Jméno: Kalaka
IP: uživatel6220
 Udělej ve dvoukroužkovém třetí drážku,dej tam kroužek a jezdíš
Datum: 07. července 2009 20:46
Jméno: cz 175
IP: uživatel6599
 hoj draci mam dotaz mam kulatou cz 175 a hranatou 477 olimastra je tam stejna ojnice u obou dvou nebo ne diky zaradu???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 16:06
Jméno: Bart
IP: uživatel6597
 Ahoj draci, mám dotaz. Pístní kroužky na Pionýra patří značkou KO nahoru nebo dolů - Když se dívám na píst z vrchu samozřejmně  A když chci dát jenom jeden kroužek místo dvou, je lepší dát spodní nebo vrchní. Nebo je to jedno? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 19:16
 Nové kroužky mají značku KO, a jak už bylo řečeno, patří nahoru. Ikdyž sám v tom rozdíl nevidím, jestli nahoru nebo dolu.
Datum: 07. července 2009 19:16
 i kdyby to tak bylo tak se ty kroužky po pár desítkách kilometrech stejně sjedou podle tvaru válce...
Datum: 07. července 2009 18:41
 já sem tam taky žádný značky nikdy neviděl
Datum: 07. července 2009 18:38
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Presne jak pise Lahvajs!!!KO smerem nahoru a kdyz ste to jeste nevideli tak to kupujte v poradny mototechne!!!
Datum: 07. července 2009 18:22
 Tak ty pístní kroužky sou prej mírně kónické , a patřej tim nápisem nahoru k hlavě!!
Datum: 07. července 2009 18:00
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Kroužky vyměnit rozhodně oba a žádný značky jsem na nich nikdy neviděl.
Datum: 07. července 2009 17:39
Jméno: standa
IP: uživatel6594
 pokud mas pist na dva krouzky musis dat oba krouzky aby nedochazelo v drazce k profuku smesi.....o zadne znacce nevim,krouzky tam dej jakkoliv.....pokud se teda jedna o fichtla
Datum: 07. července 2009 16:14
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
 ahoj draci, je to normalni kdyz mi na babete jak to rozšlapuji tak to prvni jako by v motoru neco křupe a az pak to startuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 1:08
Jméno: Karel
IP: uživatel1200
 Měl jsem to samé, zkontroluj napnutí řetězu, musí být hodně našponovaný a pak to nedělá. Vždy mi to dělal ten řetez nalevo. Mám babetu 210 2kvalt.
Datum: 08. července 2009 1:08
 Jestli ti to tak duni (jako tlakem) jak šlapneš a maš tu z dekompresorem a drzis ho ta by to mělo byt ok
Datum: 07. července 2009 19:40
Jméno: 210
IP: uživatel4183
 jj to by mělo být normální. Mě to dělá taky
Datum: 07. července 2009 14:38
 zdr draci chci se jen zeptat delal jsm vybrus a nemam papiry chci to zajet a newim jak bych zvladl 300kilaku za den nalitat ja bych na to potreboval tak teden pac policajti uz me znaji a jen co vyjedu tak uz mi stoji za prdeli zatim sem to vzdy nejak domluvil ale minule to bylo naposled a newim jak bych jim ujizdel kdyby mi to vubec netahlo   !staci to treba nakopnout nejakou tu hodinu to nechat bezet a nechat schladnout a zes nejakou tu hodinu mislite ze kdybych to tak delal celej den ze by se to zajelo??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 16:53
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 a tak je to spravne
Datum: 07. července 2009 16:53
 To je blbost,jesli uděláš tohle tak ten motor bude po záběhu strašně línej lepší je ho šetřit jeno pár km a pak už ho normálně točit ale musíš pořád chladit pač se to strašně hřeje.Já to dělam tak že to šetřim prvních 20km a pak už to norálně točim na plnej kotel ale nejezdim dlouho a každých 5min chladim!
Datum: 07. července 2009 15:06
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau tim ze to nakopnes a nechas bezet se ti to nezajede ten motor taky potrebuje obcas vytocit a tim se to poradne zahreje protoze to neni zajety . kdybys pred to dal poradnej fukar tak by to slo ale hlidej teplotu .
Datum: 07. července 2009 14:33
 zdravíím..nevíte kde sehnat kit poliny??někde tady u nás.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2009 0:11
 me by zajimalo kde na to sehnat pist,.. pac polini uz kity na dady davno nedelaj
Datum: 01. srpna 2009 0:11
Jméno: standa
IP: uživatel6594
 nerekl si nam na jakej stroj,ale veskere tuningove kity na skutry jak od Malosi tak Polini či MHR se daji sehnat na Scootland.cz a nebo na Scooter-tuning.cz
Datum: 07. července 2009 12:00
Jméno: mara
IP: uživatel6022
 cus myslite ze moc vadi kdyz na pistu mam ustreleny jeden zamek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 11:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na 100% se ti otočí zámkem na kanál a rozláme se a třeba to i zadřeš...kup si jiný píst
Datum: 07. července 2009 11:43
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no když se ti kroužek natočí zámkem na kanál tak může prasknout a udělat ti pěknou paseku-radši bych koupil za 200 nový a mam po starostech
Datum: 07. července 2009 11:29
 zdarec seso hele jako že už tu nemáš ten válec z 8mým výbrusem? kdy by byl zase k odběru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 10:35
Jméno: pavel
IP: uživatel2970
 ahoj draci nevíte náhodou jestli se dá ještě sehnat nová spojka na 555?popř kde? fakt dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 12:35
 555kovou spojku bych vyhodil hodně rychle  perfektne tam pasuse z mustanga celej spojkovej kos jen je potreba vzít puvodni matici a na brusce z kAzdy strany tak 1,5mm ubrat a mas po starostech
Datum: 07. července 2009 12:35
Datum: 07. července 2009 9:14
|



|