Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci nevíte někdo kde bych sehnal podkovu mezi setrvačníky? na jawu 50?dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 0:12
Jméno: standa
IP: uživatel6449
Datum: 21. června 2009 0:12
 napis me mejla mam jednu na prodej adamec37@seznam.cz
Datum: 20. června 2009 21:48
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 na soustruhu
Datum: 20. června 2009 20:41
 Chci se zeptat jestli je dobrý ten píst na pionyra s tim jedním krožkem???Má to cenu si to koupit???Děkuji za odpovědi.honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:24
 paja to dobre vystih, jinak ten krouzek je z jineho matrose a je jinak tlustej (tusim ze by mel mit asi 1,5 mm do sirky), to jak ho casto budes menit zalezi na otackach, na tom kolik tam mas prefuku a jak moc sirokych a taky na tobe...teoreticky by mel vydrzet vic nez 1 krouzek na dvoukrouzkaci, prakticky jelikoz vic toci pac to nema takovou kompresi tak to jede ve vysokech (je na to primo delanej) tak se rychlejc "nici" a prakticky to ma zivostnost este mensi...no a pokud tomu rozsiris vyfukovy kanal a vyprdnes se na pomocny okenka timpadem to bude dira jak prase bez zadneho zbytku vlozku vne diry o ktere by se opiral krouzek tak to jde pak hodne rychle do vecnych lovist...
Datum: 20. června 2009 23:24
Jméno: Eugen Németh
IP: uživatel6255
 ja mám 41,48mm piest s jednim kruzkom a ide velmi pekne mám na to karburátor dellorto PHBG 21,a ladák HIKONE,ten ladák funguje na to velmi dobre na 3/4 plin takze ide dobre aj pri nizkych otáckáh má dobry tah,,,tak funguje ze pri 3/4plyn ide s 65km/h,a ked pridám celi tah vytiahne 75-76km/h tak ze mám 100kg a motorka má originál hmotnost ked ta to zaujimá tu nájdes o tom fotky http://www.bikepics.com/jawa/mustang50/69/pics.asp
Datum: 20. června 2009 20:03
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 No jednokroužek je hlavně na upravené válce při pom.přefuku směsi přes píst.
Datum: 20. června 2009 19:53
 Mam osmý vybrus a hvězdicovku.jak často bych to musel měnit???
Datum: 20. června 2009 19:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zaleží do jakého motoru ho chceš dát jestli do sériového nebo upreveného. pist ma tyto výhody-menší tření ve válci,tím pádem a motor větší otáčky a méně se zahřívá. nevýhody:měnší výkon v nízkých otáčkách protože tolik netěsní, také se kroužek musí docela často měnic -rychlle se ubrušuje . jsou to čistě mé poznatky ostatní mohou mít i jiný názor
Datum: 20. června 2009 19:28
 Cus hosi mam dotaz u stadiono mě vubec nende nastartovat motor prostě ty šlapadla nepřetocim nevi nekdo cim to bude?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 22:07
Jméno: biggl
IP: uživatel2644
 nepřetekl ti karbec?obcas se to stava,a hrozi ze ohnes ojnici.zkus motor protocit bez svicky...
Datum: 24. června 2009 22:07
Jméno: j
IP: uživatel5573
 vyserse na to jestli ti motor fachá tak ho roztlač ne
Datum: 20. června 2009 15:55
 ne nemůže. stadion má malou kompresi
Datum: 20. června 2009 15:19
 nemoze to byt kompresi
Datum: 20. června 2009 14:37
 prave ze ne
Datum: 20. června 2009 14:36
 a nemáš seklý motor? nebo zadřený?
Datum: 20. června 2009 14:00
Jméno: Warden
IP: uživatel6442
 Zdarec borci nevíte jakej je rozdíl mezi jestli nějaký je mezi motorem z 23 mustanga a 21 pionýr.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:58
Jméno: standa
IP: uživatel6449
 v dobovejch prospektech sem nasel graf z brzdy prvni serie ceskejch mustangů s 3 krouzkovym pistem a bylo to 3.8kone pri 6700 otacek jak psal vyspu....ono asi tech vsem znamejch 3 a půl kone byl garantovanej výkon vyrobcem....mozna byli stelovaný na 3.5 kone,ale treba s jinym serizenim mohl seriovy motor davat o kapičku víc,ovsem treba s vetsi spotrebou.....
Datum: 20. června 2009 23:58
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 byl to jen můj poznatek, alespon uz vim jak to teda je. dik
Datum: 20. června 2009 19:58
 Ty správný zdroje nejsou moc správný, ty motory se ničím nelišej, to že se udává různej výkon nebo otáčky je daný tim že to měřili jinou metodou, já mam třeba štítek z 20ky a ta má ten max výkon při 6700 ot. z roku 67
Datum: 20. června 2009 18:25
Jméno: Kubík
IP: uživatel5955
 Řekl bych že žádný... Mám mustanga i jawu 21 a na štítku je stejný výkon 3.5K/6500... Jediný rozdíl je jen v zapalování. Jawa 21 má obvykle 20W a mustangy mají už 30W... Nevim přesně který rok,ale ty novější 20/21 už mají taky 30W
Datum: 20. června 2009 16:12
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Správné zdroje uvádí u 23 nepatrně vyšší kompresi a maximální výkon je posunut o 300ot./min výše-6800ot./min oproti 6500ot./min
Datum: 20. června 2009 9:48
Jméno: standa
IP: uživatel6443
 žádnej
Datum: 20. června 2009 9:47
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdar, mam problem hrozne ale hrozne moc se mi hreje prevodovka, ma to na vliv ze neni zajetej valec ? kompet vsechno ale jezdim 10 a neudrzim na tom ruku, vubec neni zajetej furt plnej
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 10:09
Jméno: OndraT82
IP: uživatel6450
 Maš v tom olej?\r\n
Datum: 21. června 2009 10:09
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 z generalkou to nema vubec vliv, me jenom zajimalo jestli je to tim ze se mi ta prevodovka hreje no,at se hreje no,
Datum: 20. června 2009 11:43
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 rikas ze neni zajetej a ze jezdis furt plnej?BEJT TEN MOTOR TAK TI VYSKOCIM Z RAMU A NAKOPU TE DO PRDELE!!!  jinak pocitej s dalsi generalkou a to hodne brzo....
Datum: 20. června 2009 11:18
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 Ty si...radsi nic skoda slov
Datum: 19. června 2009 22:35
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 jasny no stim nic neudelam, ani nic delat nebudu, jak od zacatku je ten valec zadny zajizdeni, furt plnej nebo proste normlani jizda, ale ted to tocim a furt plnej  krouzky rachotej jak hovado ale 70 jede  ale ta prevodovka no to je horsi ale tak snad to bude ok, a doufam ze to loziska vydrzej ze se nesekne klika a letim
Datum: 19. června 2009 21:58
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to je spatny ze nani neudrzis ruku neni to zajety jestli si to spatne zajizdel tak to budes mit stim problemi
Datum: 19. června 2009 20:45
 Nejspíš to bude tim že to nemáš zajetý ptž se hřeje válec a od toho se ohřívá i převodovka
Datum: 19. června 2009 20:28
 zdarec, simvas co je vsehcno potreba sundat abych dostal ven motor z CZ 175/477? me vcera asi nekde po ceste ruply kouzky prvni a druhej (dnes jsem na tom byl jeste ve skole a zpet) - s prasklymi jsem dojel jeste asi 30km (od doby kdy jsem zpozoroval ze nechce chytat, prestava tahnout , zvoni atd ..) z kazdyho krouzky jsem ale vytahl dve casti , ale jeste jedna, mala u obou chybi, tak se bojim aby nebyla spadla dole u kliky ( uz se m ito jednou stalo u mustanga...)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 14:13
 já sem airbox nevyndával. prostě sem motor chytil rukama a vytáhl (vytrhl) ven. dyť má jen 30 kg, to je nic..
Datum: 20. června 2009 14:13
 já sem airbox nevyndával. prostě sem motor chytil rukama a vytáhl (vytrhl) ven. dyť má jen 30 kg, to je nic..
Datum: 20. června 2009 14:13
 Kdyz jsem ja vyndaval motor z ramu tak jsem airbox nevyndaval. Sice to de blbe a potrebujes dost sily ale de to.
Datum: 20. června 2009 11:48
 Jozzo: ma , ale me chybel vetsi... na jedny strane zobacek je a na druhy ne... kdyz to dam jak byl krouzek tak ybch rek ze tak 5 mm chybvi...
Datum: 20. června 2009 9:19
 hehe nema nahodou u tech krouzku chybet kousek schvalne?
Datum: 19. června 2009 23:12
 jj,musis vyndat i airbox,to mezi kastlikama,odpojit elektriku z toho prostoru,atd...
Datum: 19. června 2009 22:13
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Prohlídni dobře výfuky a kolena .Někdy jsou zbytky kroužků tam.
Datum: 19. června 2009 19:05
 ja kdyz na to tak koukam tak me prijde ze se musi vyndat i ten vnitrni prostor jak je mezi kastlikama, jak je tam airbox, to tomu nevadi?
Datum: 19. června 2009 18:18
 sundej nádrž, válec, karburátor, všechny šrouby kolem motoru a pude ven.... ave- nepude lehce, musíš ho jakoby vyškubnout
Datum: 19. června 2009 18:14
 Ahoj, prosím o radu. Potřebuji nalisovat horní pouzdro do ojnice na Jawettu, ale jak jsem zjistil, pouzdro je trochu menčí než pístní čep. Je třeba pouzdro upravit výstružníkem. Máte s tím někdo zkušenosti, nebo víte jakou velikost má přesně ten výstružník mít? Díky za odpověď. Radovan
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 14:34
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Nahřej oko ojnice na cca100stupňů na vařiči.Pouzdro dej předem na 3 hod do mrazáku.poté šroubem M 8 a podložek a matice vtáhni pouzdro namazané silik.olejem do oka.Někdy to jde i bez šroubu,pouze prsty.Po vychladnutí je zapotřebí vystružit pevným vystružníkem tuším ,že je tam 10 mmčep,takže 10H7.alespoň já to tak dělám.
Datum: 19. června 2009 14:34
 cau, pouzdro nalisuj do ojnice a az po nalisovaní ho vystruz jawetta ma tusim 10mm cep..vystruznik 10H7
Datum: 19. června 2009 14:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Posl.aktualizace: 09. července 2009 8:12
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 co sem tahas simsona kdyz je to fichtl kramek a ne simson kramek a stejne vypada hrozne vono kazdej simson vypada hrozne radsi to sem nedavej nebo se stoho pobleju priste
Datum: 09. července 2009 8:12
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dik za rady, už se mi někdo ozval tak uvidim jak to dopadne.chceš potom napsat jestli jsem to prodal?
Datum: 19. června 2009 17:04
Jméno: Standa
IP: uživatel6435
 Cena je jaka je..... vzdycky kdyz stavis special na zavody,tak je neprodejnej za cenu kterou jsi do toho vlozil..... Me to krosove provedeni neprijde zase tak hrozné.....ma to 19 dellorto,central,70 valec....neni psano jesltli 2 nebo 4 kanal,coz je skoda....jen provedeni vejfuku je takove zvlastni,ale celkove ten stroj u me budi dobrej dojem..... muj nazor je,ze za 7000,- mozna kupce najdes.....za 10 NE....a pokud je to mozny,tak este dopln k inzeratu informace o upravach motoru....dela to lepsi image...
Datum: 19. června 2009 16:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Datum: 19. června 2009 15:29
 Ty vole takle drahý? To si rači kup jestli chceš krosku čz516.Já jí sehnal za 11000 a výkonově je to zozdíl jak svin má to 27koní takže to jede trochu líp a nebo čz 513!A jak tam má že dojel první tak to nejde zas tolik o moto ale hlavně vo jezdce jak to umí!
Datum: 19. června 2009 15:20
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 origo simson je mnohem hezčí,,tohle je hrozný
Datum: 19. června 2009 15:19
 To je hruza........................!!!
Datum: 19. června 2009 14:43
 je to srac,jen obycejnej simson.kup si CZ 175,ja ji koupil za 1000 a vykonove je to uplne neco jinyho nez sifon.
Datum: 19. června 2009 14:42
Jméno: Js
IP: uživatel856
 Moc drahý. To si radší kup ČZ 125. Za méně peněz víc muziky.
Datum: 19. června 2009 14:37
Jméno: dzimbo
IP: uživatel6433
 Co to je za šrot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 19. června 2009 14:36
 Nazdar, vadí něčemu když mám na povrchu pístu vydřené rýhy od rzi? Ztrácí to výkon? Nebo by stačily koupit jenom kroužky, nebo celý píst?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 16:53
Jméno: Standa
IP: uživatel6435
 rek bych ti muj nazor ale nebude se ti libil.......pist ma bejt hladkej....jak je pist orvanej,hazim ho do koše s hlinikem,kterej cas od casu vyvezu do sberu....
Datum: 19. června 2009 16:53
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jestli ty rejhy nejsou nak velky a nedreto o valec tak to nevadi jde hlavne o krouzky aby tam sedeli a nebyli porejpany
Datum: 18. června 2009 21:20
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 cus draci, jak sem tu jiz psal pred 2 dnama ze se mi zadira mustang, tak se to nezlepsilo, respektive vy jste mi napsali ze sem krouzky spatne zajel, coz je mozne, tak jsem je vymenil za nove a dela to porad, nove krouzky tam mam od verejska, dnes sem najel 110 km a zadira se to uplne stejne jako ty predtim, abych upresnil situaci pred temito krouzky, asi pred mesicem a pul sem do stareho valce koupil novy pist, krouzky, cep, futro do ojnice a segerovky, mesic mi motor jezdil vynikajicne, i ve 2 tahnul do kopce jako drak, kdyz sem jel sam tak po rovince 80 nebyl problem a kopce sem temer vsechny vyjizdel na 3 proste uplne super, pak se mi to sacalo kazit, nemel vykon, najednou z niceho nic zacal slabnout a slabnout az nesel skoro ani vytocit... vy jste mi poradili vymenit krouzky, to jsem udelal, bez vysledku, nakonec sem zjistil ze to bylo ucpanynym vyfukem takze krouzky sem vymenil bezvyznamne, ale dobre tak sem jezdil i tak cca 100 km sem je zajel a pak uz sem mu trochu daval, najednou z niceho nic motor se zacal pridirat postelaval jsem krbec, zapalovani, dal novou svicku, kondenzator, fajku, ocistil kontakty, (mimochodem mam sportovni filtr a ucpany neni) a opet bezvyzname, tak sem se obratil o radu na vas, opet ste mi poradili krouzky, tak jsem tak vcera ucinil a dnes sem jel dost daleko nato abych to vyzkousel a zajel ovsem dela to to same, to znamena ze jakmile jedu proti vetru tak za chvilku motor zacne zpomalovat jako kdyby prisel brutalni kopec nebo jako dybych slapnul na brzdu, to dela nejen pri jizde proti vetru ale i do mirneho kopce ovem jen od pul plynu nahoru kdyz jedu na ctvrt plynu tak tahne i jede skvele to je ovsem otravne a pomale hlavne poku pospicham kdyz zaspim.... dnes jak sem jel jsem zpozoroval jeste jednu vadu v motoru neco chvilkama dost hvizda, jako kdyz u auta prokluzuje remen, tak sem si rikal jestli neni suchy filc u kladivka, a nebyl tak me napadlo jestli to nemuze delat gufero u magneta a to taky zpusobovat tu zratu vykonu a jako kdyby zadirani, ale to mi v tom pripade nejde do hlavy taky to, ze kdyz podradim na 2 z 3 kdyz to ztraci vykon, tak to bere aj plny plyn. prosim o co jepresnejsi a nejrychlejsi rady protoze to zpecha a ja nemam cas patrat po tom cim to je, takze pokud ma nekdo zkusenosti prosim poradte, predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 22:59
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 jj to je pravda, ale na fichtla jsou od 16 bo ma v papirech konstukcni r.65 km/h a od 15 je to do 45, ale to je jedno
Datum: 21. června 2009 22:59
Jméno: lukas
IP: uživatel2129
 no ale to bys zase nemohl na nem jezdit do skoly protoze na to sou papiry az od patnacti
Datum: 21. června 2009 8:19
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no zapomel sem na jednu vec, sice npsal sem ze si s fichtlama hraju od 11 ale nenapsal jsem kolik mam ted, takze 18 bo bych mohl mit klidne 12 ze?
Datum: 20. června 2009 16:13
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 OK diky a retez, ten je v poradku, zase takovy amater nejsem s fichtlama si hraju od 11 a ted kdyz jezdim kazdy den do skoly musi byt 100% bez chyby, jen me tak napadlo nepomohla by tryska 72?? ja tam mam origo 68 a na sportovni filrt.. no nevim hned v pondeli ju na zkousku kupuju
Datum: 20. června 2009 15:48
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Pokud nejde odečíst hladinu jak jsem popsal,zkus tohle.Nejdříve zkontroluj jestli plíšek ,ktterý uzavírá jehl.ventil v plov.komoře je rovný s obloučkem na konci-ten oblouček tlačí na plovák.Pokud ne -srovnej ho a projeď -tak 3km.Zkontroluj barvu svíčky.Jestli je šedobílá-přihni konec plíšku s obloučkem směrem nahoru-tedy k víčku plov.komory.Poked je černá,přihni směrem k plováku-tedy opačně.Znovu projeď a postup opakuj až dosáhneš cihlové barvy.Jen připomínám,že rozhodující je zbarvení izolátoru střední elektrody svíčky,tam se to projeví nejrychleji.Doporučoval bych svíčku NGK B8HS.Při použití sport.filtru,který je zřejmě průchodnější,bude potřeba mírně vyšší hladina.P.S.Nemáš náhocou suchý a moc napnutý sekundérní řetěz???????????
Datum: 19. června 2009 7:57
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 ok urcite zkusim diky, ale jste bych se chtel zeptat jak zjistim ze je to 2 mm prtoze ono je to dost nepristupne a zadne meridlo se tam nevejde, mi tady zriv nekdo psal at hladinu posteluju tak ze kdyz je v plovakove komore benzin v normalnim stavu tzn.: pokud jedem a zastavime a nepreplavujem, tak by hladina mela sahat po horni okraj plisku ktery uzavira ventil, lze to i takto?? predem diky
Datum: 18. června 2009 17:17
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Dej jehlu na třetí zářez od hora.Pokud to nepomůže,nastav hladinu 2mm pod vytokový otvor z hlavní trzsky-to je tam ,kde vchází jehla.Pokud nebude barva svíčky cihlová,saje to faleš.Pod hlavu bych nikdy nedal žádný tmel-ani lukopren-pouze tenké hlin. nebo měděné těsnění.
Datum: 18. června 2009 15:06
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 jestli máš bílé elektrody,tak máš chudou směs. Se nediv,že se motor přidírá. Nastav karburátor podle příručky pro záběh (už si nevzpomínám,jak je to u fichtla) a zkontroluj,jestli ti někde nepřisává vzduch. V tvém případě to bude nejspíš ten problém. Pokud se pletu,někdo mě určitě opraví
Datum: 17. června 2009 22:44
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 zato ze jsem neodpovedel se omlouvam,- a volnobeh mi drzi krasne,- chudsi smes tam asi je protoze elektrody svicky nejsou do cihlova ale spis do zluto bíla,- benalu tam jde taky dost plovakova hladina je postelovana a trysky ciste taktez v plovakove hladine je cisto,- tesneni pod hlavu a valec sem dal lukopren proroze jsem s nim mel vzdy jen dobre zkusenosti a mnoho lidi mi taky rikalo ze tesni lip jako papir protze se dostale narozdil od papiru vsude, -stary pist vyzkouset nemuzu protoze byl spatny,- a loziska sice jdou lehce ale chcou generalku protoze sramoti jak prase coz neni moje vina ale majitele predemnou od ktereho sem motor koupil v htoznem stavu ale ja potreboval jezdit tak sem udelal new spojku, novy pist... ale nepulil jsem ho coz asi v brzke dobe udelat budu muset, taky s tema otackama a tahnutim tahne svele jen do urciteho okamziku pod plnym plynem, v zatizeni i pod pul plynem, jinak po rovine tahne svele nez se zacne pridirat
Datum: 17. června 2009 22:35
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Jestli si koupil nový píst, tak to zkus projet s tim starym...Nejakym nedopatrdenim ti mohli dat pist volnejsi tridy nebo do mensiho vybrusu a je tam volne a krouzky mas dobry tak sis toho nevsiml. To pak jde motor do otacek a nema silu pac ztrci kompresi...Opravdu ho zkus a uvidis
Datum: 17. června 2009 21:20
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mam totiz podezdreni navic veci 1. jestli ti to tesni pod valcem a hlavou. za 2. jestli ti tam jde dost benalu a nemas tam nekde bordel ale to asi nebude tim. za 3. jak jsi to poprvy nezajizdel tak jse ti zacoudili loziska a tetka jdou stuha kdyz jsi mel sundanej valec tak jsi mel skusit klikovku jestli jde lechce a neodpovedel jsi mi na to jestli ti drzi volnobech
Datum: 17. června 2009 20:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jestli te chapu tak ti to jde bez zateze hodne dootacek a nema to vykon. Jakou ma barvu svicka?? je to docela dulezity tak odepis lepsi kdyz mi napises na icq jestli mas moje je 255365576
Datum: 17. června 2009 20:02
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 Zkušenosti s fychtlama moc nemám,ale nemáš chudou směs? nepřisává ti to někde falešný vzduch? Třeba pod tím guferem pod dynamem? Jaká je barva svíčky?
Datum: 17. června 2009 19:42
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 Zkušenosti s fychtlama moc nemám,ale nemáš chudou směs? nepřisává ti to někde falešný vzduch? Třeba pod tím guferem pod dynamem? Jaká je barva svíčky?
Datum: 17. června 2009 19:40
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdarec hoši chci se zeptat před nedavnej jsem našel doma valec s tři krouškovým pístem myslel sem že je to 8 vybr jak tu je ale je to nulty a proto se ptat kdybych to tam chtěl dat musi se to nějak zajiždět nebo stačí jen pistní kroužky a jake s tim mate skušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 14:39
 Dříve se dával jen tříkroužkový písty. Dvoukroužkový se začly dávat až ke konci výroby.
Datum: 18. června 2009 14:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ono 3 kroužky není žádná novinka abych řekl pravdu tak jsem viděl asi jen jeden motor u kterýho byli 2  já mám i na mustangu 3 kroužky
Datum: 17. června 2009 21:46
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 a mate to tam někdo
Datum: 17. června 2009 19:35
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 pokud chces pouzit stejny valec aj pist tak jen staci koupit nove krouzky a tak 300 km to zajet, a melo by to byt ok, ja to tak delam a vetsinou se to vyplati, nekdy je lepsi aj novy pist
Datum: 17. června 2009 19:34
 cawte draci mam surny dotaz je normalne ze pistni cep mam novi a to pista mi isel uplne lahko zlozil som to nastartoval som a strasne neco buchotalo vo valci ta so sa aj tak vozil az som to zohrial zhodil som valec a pisti cep sa nekruti v oku ojnice ale v piste a ma volu do bokov je to normalne?dakujem za otpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 20:35
Jméno: jawa5
IP: uživatel5335
 dobre ale os sa hibe do stran .ma volu v cepe
Datum: 17. června 2009 20:35
 Že se kroutí v pístě tak to dobré není. Ale ta vůle do boku je normální
Datum: 17. června 2009 18:16
Jméno: jawa5
IP: uživatel5335
 no okey a mam kupit novi piest?
Datum: 17. června 2009 16:14
Jméno: blazenn
IP: uživatel6419
 neni
Datum: 17. června 2009 15:49
 o kolik se na fichtlu snižuje hlava at vim o kolik nejvic mužu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 17:00
 stando já neměl na mysli sériovej motor
Datum: 17. června 2009 17:00
Jméno: standa
IP: uživatel6416
 5ml uz neni na seriovej motor......cetl jsem,ze uzitecne zvyseni komoresniho pomeru ktere ma priznivy vliv na silu motoru a spotrebu je do 10.5:1(nektere zdroje uvádí 10.8:1)......11:1(5ml spalovak pri nultem vybrusu) uz začíná byt nezdravé pro kliku..... hlavy se snizujou na objem 5.5ml ze seriovejch 6.1ml.....a v hlave se take musi upravit spalovák!!! neni to jen o tom ze hlavu podriznes o milimetr-dva a je to!!
Datum: 17. června 2009 16:05
 snižuje se na 5 ml obashu spalováku
Datum: 17. června 2009 15:42
 zdravim všeci chtel sem se zeptat zkušenějších na počet jehliček (bo válečků ) mezi ojničkou a čepem pístu u čezet 175 487 mam totiž obavy jestli mi něaká nespadla k setrvačniku napočítal sem jich 28 ale nejsem si jist jinak za odpověď předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 22:36
Jméno: Martin487
IP: uživatel5553
 Tak tak 28. To mě jednou spadla dolů do kliky..ale je fígl jak nepulit motor a vytahnout ju  tak dyby náhodou pak nejaka spadla tak se ozvy a ja ti poradim
Datum: 17. června 2009 22:36
 tak to je super ted to muzu zkompletovat a za hodinu jezdí
Datum: 17. června 2009 17:08
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 V katalogu je počet 28.
Datum: 17. června 2009 16:52
 Ahoj Draci,Mam par dotazu ohledně jawy 23 mustang.Budu mít tetka papíry, a mám jen mustanga,silnější motorku si kupovat nechci,tak sem si řek že bych koupil tu sadu jak je tam hlava, a 3 kroužkovej píst, vějířovou hlavu. A jestli nevite nebo nemáte s kušenosti stím že máte na fechtlovi danej jinej karburátor z něčeho jiného,jestli by to pomohlo a jestli jo tak nějakej tip na karburátor, prostě potřebuju aby fechtl tak dvakrát tejdně zvládl v klidu asi tak 60km,ve dvouch abych jel asi 70 a nejezdil pořád za jedna a jaký sekundáro tam dat...Díky moc draci...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 20:05
Datum: 16. června 2009 20:05
 šlo by tam dát obyč kolínko?
Datum: 16. června 2009 19:47
Datum: 16. června 2009 19:35
 stoji to okolo 1400 !!!SK!!!
Datum: 16. června 2009 19:34
Datum: 16. června 2009 19:33
 A nějaký fotky bys neměl?
Datum: 16. června 2009 19:26
 A kolik stijí? A jaký to bude chtít změny s předělávaním? a říkaš teda že to jede líp jak snormálem?
Datum: 16. června 2009 19:14
Jméno: Tulda
IP: uživatel2418
 A kolik stijí? A jaký to bude chtít změny s předělávaním? a říkaš teda že to jede líp jak snormálem?
Datum: 16. června 2009 19:11
 https://www.1977mopeds.com/PDGImages/images/1977_moped_parts_Dellorto-Carburetor-PHBG-19mm-187.gif
Datum: 16. června 2009 19:08
 Daj na to karburátor Dellorto PHBG 19mm alebo 21mm ja mám 21mm a ide dobre,a mám sekundárni prevod mám 12/55-originál a ide mi tich 70-75km/h a mám 100kg
Datum: 16. června 2009 19:01
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli motor z babety 207 pasuje do babety 210, jestli jsou motory babet zaměnitelné. Dík J.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 13:16
 nie nepasuje trebe upravit rám
Datum: 16. června 2009 13:16
 nazdar mam cz 180 roland a chcem novy piest a kruzky ale nevim ti vybrat  Píst 175 - 58.00 čep 16 ,, Píst 175 - 58.25 čep 16,,,,,Píst 175 - 58.50 čep 16 jaky je mezdi numi rozdiel ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2009 20:39
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 ČZ 180 má vrtání 58,75, pokud nemá dělaný výbrus. První výbrus je 59,druhý 59,25 , třetí 59,50.
Datum: 15. června 2009 20:39
Jméno: Mates
IP: uživatel6395
 Zdravim kluci chci se vas zeptat nevite nekdo jakej je rozdil mezi motorama minarelli AM 3 4 a 5 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2009 13:54
Jméno: Jirka
IP: uživatel2324
 Zdar draci dal jsem do své 21 nový píst i s kroužky valec je ok jeste jsou tam stopy po honovani ale jde o to ze mam na pist najeto 20KM a porad to jede huř nez predtim ma vetsi silu ale porad to neni ono jezdim zatim max na pul plynu tak se chci zeptat kdy to zacne ozivovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 11:14
Jméno: drak
IP: uživatel6417
 ten fichtl musí jet za studena dobře a po chviličce by se to mělo zatahovat... moje zkušenosti se zajížděnim žádný extra šetření normálně zajíždim v terénu jen ten motor nepřetáčim. Ani nedávam víc oleje věnuju se mu pár dní každej den tak max hodinku a po 5 hodinách už na nějakej výbrus nekoukam a už mu dávam co pro to ten motor se většinou tváří dobře už tak po těch 3 hodinách ale tu chvilku ještě vydržim ho netrápit. Jediný co tak ho nedrž dlouho ve vysokých otáčkách
Datum: 17. června 2009 11:14
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 nevim jestli mas ridicak a jezdis po cestach ale na toto je nejlepsi mit porad stejne konstantni otacky a rychlost, a tak do 100 km se ti vykon vrati ve vetsim, ale moc ho netoc do vysokch a zbytecne jej nezatezuj v nizkych otackach, kdy trpi snad vsechny mechanismy radsi zpomal a podrad
Datum: 14. června 2009 21:58
 zdar draci,chci se zeptat jak mam sundat magneto z klikovky na mustangovi aniz bych si musel kupovat nejakej stahovak?potom jestli mi muzete vypsat cisla vsech gufer na jawu 23 mustang?a jeste neco-narvu nejakym zpusobem predni vidlice z kejavcky na mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2009 6:54
 no ja uz mam rozebranej motor a magneto s klikovkou mi zustalo na tom pravym karteru...
Datum: 15. června 2009 6:54
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 zablokujes necim nejlepe pist treba ze spoda misto vejfuku a pak zasroubujes do magneta 8 sroub a utahnes melo by upadnout samo ůpokud ne tak vem kladivo a rovne!!!!!!!!!!!!! bouchni do sroubu a pak zase repete porad nez to upadne musis nak podrzet magneto aby se netocilo dobre to de tak ze zablokukes neci pist treba ze spoda
Datum: 14. června 2009 21:40
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 to magneto sundaš tak že tam budeš šroubovat 8ku šroub a tim se to vytahne
Datum: 14. června 2009 20:06
Datum: 14. června 2009 20:01
|



|