slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  209  210  211  212  213  214  215  216  217  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau draci nevíte někdo kde bych sehnal podkovu mezi setrvačníky? na jawu 50?dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2009 0:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6449    
hej Petre a nemas dve? Ja kdykoliv shanim podkovu,tak chce kazdej pist z traktoru,ze mi ji udela a ja ho nejak nemuzu sehnat:-D a kdyz uz sem jeden pist sehnal,tak byl o milimetr mensi na vnejsim prumeru:-D:-D
 
 
Datum: 21. června 2009 0:12
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napis me mejla mam jednu na prodej adamec37@seznam.cz
 
 
Datum: 20. června 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel5196    
na soustruhu
 
 
Datum: 20. června 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: jany9191 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chci se zeptat jestli je dobrý ten píst na pionyra s tim jedním krožkem???Má to cenu si to koupit???Děkuji za odpovědi.honza odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
paja to dobre vystih, jinak ten krouzek je z jineho matrose a je jinak tlustej (tusim ze by mel mit asi 1,5 mm do sirky), to jak ho casto budes menit zalezi na otackach, na tom kolik tam mas prefuku a jak moc sirokych a taky na tobe...teoreticky by mel vydrzet vic nez 1 krouzek na dvoukrouzkaci, prakticky jelikoz vic toci pac to nema takovou kompresi tak to jede ve vysokech (je na to primo delanej) tak se rychlejc "nici" a prakticky to ma zivostnost este mensi...no a pokud tomu rozsiris vyfukovy kanal a vyprdnes se na pomocny okenka timpadem to bude dira jak prase bez zadneho zbytku vlozku vne diry o ktere by se opiral krouzek tak to jde pak hodne rychle do vecnych lovist...
 
 
Datum: 20. června 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      IP: uživatel6255    
ja mám 41,48mm piest s jednim kruzkom a ide velmi pekne mám na to karburátor dellorto PHBG 21,a ladák HIKONE,ten ladák funguje na to velmi dobre na 3/4 plin takze ide dobre aj pri nizkych otáckáh má dobry tah,,,tak funguje ze pri 3/4plyn ide s 65km/h,a ked pridám celi tah vytiahne 75-76km/h tak ze mám 100kg a motorka má originál hmotnost ked ta to zaujimá tu nájdes o tom fotky http://www.bikepics.com/jawa/mustang50/69/pics.asp
 
 
Datum: 20. června 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
No jednokroužek je hlavně na upravené válce při pom.přefuku směsi přes píst.
 
 
Datum: 20. června 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: jany9191 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam osmý vybrus a hvězdicovku.jak často bych to musel měnit???
 
 
Datum: 20. června 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
zaleží do jakého motoru ho chceš dát jestli do sériového nebo upreveného. pist ma tyto výhody-menší tření ve válci,tím pádem a motor větší otáčky a méně se zahřívá. nevýhody:měnší výkon v nízkých otáčkách protože tolik netěsní, také se kroužek musí docela často měnic -rychlle se ubrušuje . jsou to čistě mé poznatky ostatní mohou mít i jiný názor
 
 
Datum: 20. června 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus hosi mam dotaz u stadiono mě vubec nende nastartovat motor prostě ty šlapadla nepřetocim nevi nekdo cim to bude? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: biggl      IP: uživatel2644    
nepřetekl ti karbec?obcas se to stava,a hrozi ze ohnes ojnici.zkus motor protocit bez svicky...
 
 
Datum: 24. června 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: j      IP: uživatel5573    
vyserse na to jestli ti motor fachá tak ho roztlač ne
 
 
Datum: 20. června 2009 15:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne nemůže. stadion má malou kompresi
 
 
Datum: 20. června 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemoze to byt kompresi
 
 
Datum: 20. června 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prave ze ne
 
 
Datum: 20. června 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemáš seklý motor? nebo zadřený?
 
 
Datum: 20. června 2009 14:00
 
 
 
 
Jméno: Warden      IP: uživatel6442    
Zdarec borci nevíte jakej je rozdíl mezi jestli nějaký je mezi motorem z 23 mustanga a 21 pionýr.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6449    
v dobovejch prospektech sem nasel graf z brzdy prvni serie ceskejch mustangů s 3 krouzkovym pistem a bylo to 3.8kone pri 6700 otacek jak psal vyspu....ono asi tech vsem znamejch 3 a půl kone byl garantovanej výkon vyrobcem....mozna byli stelovaný na 3.5 kone,ale treba s jinym serizenim mohl seriovy motor davat o kapičku víc,ovsem treba s vetsi spotrebou.....
 
 
Datum: 20. června 2009 23:58
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
byl to jen můj poznatek, alespon uz vim jak to teda je. dik
 
 
Datum: 20. června 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty správný zdroje nejsou moc správný, ty motory se ničím nelišej, to že se udává různej výkon nebo otáčky je daný tim že to měřili jinou metodou, já mam třeba štítek z 20ky a ta má ten max výkon při 6700 ot. z roku 67
 
 
Datum: 20. června 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel5955    
Řekl bych že žádný... Mám mustanga i jawu 21 a na štítku je stejný výkon 3.5K/6500... Jediný rozdíl je jen v zapalování. Jawa 21 má obvykle 20W a mustangy mají už 30W... Nevim přesně který rok,ale ty novější 20/21 už mají taky 30W
 
 
Datum: 20. června 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Správné zdroje uvádí u 23 nepatrně vyšší kompresi a maximální výkon je posunut o 300ot./min výše-6800ot./min oproti 6500ot./min
 
 
Datum: 20. června 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6443    
žádnej
 
 
Datum: 20. června 2009 9:47
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
zdar, mam problem hrozne ale hrozne moc se mi hreje prevodovka, ma to na vliv ze neni zajetej valec ? kompet vsechno ale jezdim 10 a neudrzim na tom ruku, vubec neni zajetej furt plnej :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: OndraT82      IP: uživatel6450    
Maš v tom olej?\r\n
 
 
Datum: 21. června 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
z generalkou to nema vubec vliv, me jenom zajimalo jestli je to tim ze se mi ta prevodovka hreje no,at se hreje no,
 
 
Datum: 20. června 2009 11:43
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
rikas ze neni zajetej a ze jezdis furt plnej?BEJT TEN MOTOR TAK TI VYSKOCIM Z RAMU A NAKOPU TE DO PRDELE!!!:-D jinak pocitej s dalsi generalkou a to hodne brzo....
 
 
Datum: 20. června 2009 11:18
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel5313    
Ty si...radsi nic skoda slov
 
 
Datum: 19. června 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
jasny no stim nic neudelam, ani nic delat nebudu, jak od zacatku je ten valec zadny zajizdeni, furt plnej nebo proste normlani jizda, ale ted to tocim a furt plnej :-) krouzky rachotej jak hovado ale 70 jede :-) ale ta prevodovka no to je horsi ale tak snad to bude ok, a doufam ze to loziska vydrzej ze se nesekne klika a letim :-D
 
 
Datum: 19. června 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to je spatny ze nani neudrzis ruku neni to zajety jestli si to spatne zajizdel tak to budes mit stim problemi
 
 
Datum: 19. června 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: TOMAS      E-mail:      IP: uživatel1196    
Nejspíš to bude tim že to nemáš zajetý ptž se hřeje válec a od toho se ohřívá i převodovka
 
 
Datum: 19. června 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, simvas co je vsehcno potreba sundat abych dostal ven motor z CZ 175/477? me vcera asi nekde po ceste ruply kouzky prvni a druhej (dnes jsem na tom byl jeste ve skole a zpet) - s prasklymi jsem dojel jeste asi 30km (od doby kdy jsem zpozoroval ze nechce chytat, prestava tahnout , zvoni atd ..) z kazdyho krouzky jsem ale vytahl dve casti , ale jeste jedna, mala u obou chybi, tak se bojim aby nebyla spadla dole u kliky ( uz se m ito jednou stalo u mustanga...) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem airbox nevyndával. prostě sem motor chytil rukama a vytáhl (vytrhl) ven. dyť má jen 30 kg, to je nic..
 
 
Datum: 20. června 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem airbox nevyndával. prostě sem motor chytil rukama a vytáhl (vytrhl) ven. dyť má jen 30 kg, to je nic..
 
 
Datum: 20. června 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyz jsem ja vyndaval motor z ramu tak jsem airbox nevyndaval. Sice to de blbe a potrebujes dost sily ale de to.
 
 
Datum: 20. června 2009 11:48
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jozzo: ma , ale me chybel vetsi... na jedny strane zobacek je a na druhy ne... kdyz to dam jak byl krouzek tak ybch rek ze tak 5 mm chybvi...
 
 
Datum: 20. června 2009 9:19
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hehe nema nahodou u tech krouzku chybet kousek schvalne? :-D
 
 
Datum: 19. června 2009 23:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,musis vyndat i airbox,to mezi kastlikama,odpojit elektriku z toho prostoru,atd...
 
 
Datum: 19. června 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Prohlídni dobře výfuky a kolena .Někdy jsou zbytky kroužků tam.
 
 
Datum: 19. června 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja kdyz na to tak koukam tak me prijde ze se musi vyndat i ten vnitrni prostor jak je mezi kastlikama, jak je tam airbox, to tomu nevadi?
 
 
Datum: 19. června 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundej nádrž, válec, karburátor, všechny šrouby kolem motoru a pude ven.... ave- nepude lehce, musíš ho jakoby vyškubnout
 
 
Datum: 19. června 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: trodatek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj, prosím o radu. Potřebuji nalisovat horní pouzdro do ojnice na Jawettu, ale jak jsem zjistil, pouzdro je trochu menčí než pístní čep. Je třeba pouzdro upravit výstružníkem. Máte s tím někdo zkušenosti, nebo víte jakou velikost má přesně ten výstružník mít? Díky za odpověď. Radovan odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Nahřej oko ojnice na cca100stupňů na vařiči.Pouzdro dej předem na 3 hod do mrazáku.poté šroubem M 8 a podložek a matice vtáhni pouzdro namazané silik.olejem do oka.Někdy to jde i bez šroubu,pouze prsty.Po vychladnutí je zapotřebí vystružit pevným vystružníkem tuším ,že je tam 10 mmčep,takže 10H7.alespoň já to tak dělám.
 
 
Datum: 19. června 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau, pouzdro nalisuj do ojnice a az po nalisovaní ho vystruz jawetta ma tusim 10mm cep..vystruznik 10H7
 
 
Datum: 19. června 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2009 8:12
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
co sem tahas simsona kdyz je to fichtl kramek a ne simson kramek a stejne vypada hrozne vono kazdej simson vypada hrozne radsi to sem nedavej nebo se stoho pobleju priste
 
 
Datum: 09. července 2009 8:12
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
dik za rady, už se mi někdo ozval tak uvidim jak to dopadne.chceš potom napsat jestli jsem to prodal?
 
 
Datum: 19. června 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6435    
Cena je jaka je..... vzdycky kdyz stavis special na zavody,tak je neprodejnej za cenu kterou jsi do toho vlozil..... Me to krosove provedeni neprijde zase tak hrozné.....ma to 19 dellorto,central,70 valec....neni psano jesltli 2 nebo 4 kanal,coz je skoda....jen provedeni vejfuku je takove zvlastni,ale celkove ten stroj u me budi dobrej dojem..... muj nazor je,ze za 7000,- mozna kupce najdes.....za 10 NE....a pokud je to mozny,tak este dopln k inzeratu informace o upravach motoru....dela to lepsi image...
 
 
Datum: 19. června 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
dik za odpovědi-na tom simsonu jsem doted jezdil :-) :-) :-)
 
 
Datum: 19. června 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty vole takle drahý? To si rači kup jestli chceš krosku čz516.Já jí sehnal za 11000 a výkonově je to zozdíl jak svin má to 27koní takže to jede trochu líp a nebo čz 513!A jak tam má že dojel první tak to nejde zas tolik o moto ale hlavně vo jezdce jak to umí!
 
 
Datum: 19. června 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
origo simson je mnohem hezčí,,tohle je hrozný
 
 
Datum: 19. června 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je hruza........................!!!
 
 
Datum: 19. června 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to srac,jen obycejnej simson.kup si CZ 175,ja ji koupil za 1000 a vykonove je to uplne neco jinyho nez sifon.
 
 
Datum: 19. června 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel856    
Moc drahý. To si radší kup ČZ 125. Za méně peněz víc muziky.
 
 
Datum: 19. června 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: dzimbo      IP: uživatel6433    
Co to je za šrot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 19. června 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, vadí něčemu když mám na povrchu pístu vydřené rýhy od rzi? Ztrácí to výkon? Nebo by stačily koupit jenom kroužky, nebo celý píst? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6435    
rek bych ti muj nazor ale nebude se ti libil.......pist ma bejt hladkej....jak je pist orvanej,hazim ho do koše s hlinikem,kterej cas od casu vyvezu do sberu....
 
 
Datum: 19. června 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jestli ty rejhy nejsou nak velky a nedreto o valec tak to nevadi jde hlavne o krouzky aby tam sedeli a nebyli porejpany
 
 
Datum: 18. června 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
cus draci, jak sem tu jiz psal pred 2 dnama ze se mi zadira mustang, tak se to nezlepsilo, respektive vy jste mi napsali ze sem krouzky spatne zajel, coz je mozne, tak jsem je vymenil za nove a dela to porad, nove krouzky tam mam od verejska, dnes sem najel 110 km a zadira se to uplne stejne jako ty predtim, abych upresnil situaci pred temito krouzky, asi pred mesicem a pul sem do stareho valce koupil novy pist, krouzky, cep, futro do ojnice a segerovky, mesic mi motor jezdil vynikajicne, i ve 2 tahnul do kopce jako drak, kdyz sem jel sam tak po rovince 80 nebyl problem a kopce sem temer vsechny vyjizdel na 3 proste uplne super, pak se mi to sacalo kazit, nemel vykon, najednou z niceho nic zacal slabnout a slabnout az nesel skoro ani vytocit... vy jste mi poradili vymenit krouzky, to jsem udelal, bez vysledku, nakonec sem zjistil ze to bylo ucpanynym vyfukem takze krouzky sem vymenil bezvyznamne, ale dobre tak sem jezdil i tak cca 100 km sem je zajel a pak uz sem mu trochu daval, najednou z niceho nic motor se zacal pridirat postelaval jsem krbec, zapalovani, dal novou svicku, kondenzator, fajku, ocistil kontakty, (mimochodem mam sportovni filtr a ucpany neni) a opet bezvyzname, tak sem se obratil o radu na vas, opet ste mi poradili krouzky, tak jsem tak vcera ucinil a dnes sem jel dost daleko nato abych to vyzkousel a zajel ovsem dela to to same, to znamena ze jakmile jedu proti vetru tak za chvilku motor zacne zpomalovat jako kdyby prisel brutalni kopec nebo jako dybych slapnul na brzdu, to dela nejen pri jizde proti vetru ale i do mirneho kopce ovem jen od pul plynu nahoru kdyz jedu na ctvrt plynu tak tahne i jede skvele to je ovsem otravne a pomale hlavne poku pospicham kdyz zaspim.... dnes jak sem jel jsem zpozoroval jeste jednu vadu v motoru neco chvilkama dost hvizda, jako kdyz u auta prokluzuje remen, tak sem si rikal jestli neni suchy filc u kladivka, a nebyl tak me napadlo jestli to nemuze delat gufero u magneta a to taky zpusobovat tu zratu vykonu a jako kdyby zadirani, ale to mi v tom pripade nejde do hlavy taky to, ze kdyz podradim na 2 z 3 kdyz to ztraci vykon, tak to bere aj plny plyn. prosim o co jepresnejsi a nejrychlejsi rady protoze to zpecha a ja nemam cas patrat po tom cim to je, takze pokud ma nekdo zkusenosti prosim poradte, predem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2009 22:59
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
jj to je pravda, ale na fichtla jsou od 16 bo ma v papirech konstukcni r.65 km/h a od 15 je to do 45, ale to je jedno :-D
 
 
Datum: 21. června 2009 22:59
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel2129    
no ale to bys zase nemohl na nem jezdit do skoly protoze na to sou papiry az od patnacti
 
 
Datum: 21. června 2009 8:19
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
no zapomel sem na jednu vec, sice npsal sem ze si s fichtlama hraju od 11 ale nenapsal jsem kolik mam ted, takze 18 bo bych mohl mit klidne 12 ze? :-D
 
 
Datum: 20. června 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
OK diky a retez, ten je v poradku, zase takovy amater nejsem s fichtlama si hraju od 11 a ted kdyz jezdim kazdy den do skoly musi byt 100% bez chyby, jen me tak napadlo nepomohla by tryska 72?? ja tam mam origo 68 a na sportovni filrt.. no nevim hned v pondeli ju na zkousku kupuju
 
 
Datum: 20. června 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Pokud nejde odečíst hladinu jak jsem popsal,zkus tohle.Nejdříve zkontroluj jestli plíšek ,ktterý uzavírá jehl.ventil v plov.komoře je rovný s obloučkem na konci-ten oblouček tlačí na plovák.Pokud ne -srovnej ho a projeď -tak 3km.Zkontroluj barvu svíčky.Jestli je šedobílá-přihni konec plíšku s obloučkem směrem nahoru-tedy k víčku plov.komory.Poked je černá,přihni směrem k plováku-tedy opačně.Znovu projeď a postup opakuj až dosáhneš cihlové barvy.Jen připomínám,že rozhodující je zbarvení izolátoru střední elektrody svíčky,tam se to projeví nejrychleji.Doporučoval bych svíčku NGK B8HS.Při použití sport.filtru,který je zřejmě průchodnější,bude potřeba mírně vyšší hladina.P.S.Nemáš náhocou suchý a moc napnutý sekundérní řetěz???????????
 
 
Datum: 19. června 2009 7:57
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
ok urcite zkusim diky, ale jste bych se chtel zeptat jak zjistim ze je to 2 mm prtoze ono je to dost nepristupne a zadne meridlo se tam nevejde, mi tady zriv nekdo psal at hladinu posteluju tak ze kdyz je v plovakove komore benzin v normalnim stavu tzn.: pokud jedem a zastavime a nepreplavujem, tak by hladina mela sahat po horni okraj plisku ktery uzavira ventil, lze to i takto?? predem diky
 
 
Datum: 18. června 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Dej jehlu na třetí zářez od hora.Pokud to nepomůže,nastav hladinu 2mm pod vytokový otvor z hlavní trzsky-to je tam ,kde vchází jehla.Pokud nebude barva svíčky cihlová,saje to faleš.Pod hlavu bych nikdy nedal žádný tmel-ani lukopren-pouze tenké hlin. nebo měděné těsnění.
 
 
Datum: 18. června 2009 15:06
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
jestli máš bílé elektrody,tak máš chudou směs. Se nediv,že se motor přidírá. Nastav karburátor podle příručky pro záběh (už si nevzpomínám,jak je to u fichtla) a zkontroluj,jestli ti někde nepřisává vzduch. V tvém případě to bude nejspíš ten problém. Pokud se pletu,někdo mě určitě opraví ;-)
 
 
Datum: 17. června 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
zato ze jsem neodpovedel se omlouvam,- a volnobeh mi drzi krasne,- chudsi smes tam asi je protoze elektrody svicky nejsou do cihlova ale spis do zluto bíla,- benalu tam jde taky dost plovakova hladina je postelovana a trysky ciste taktez v plovakove hladine je cisto,- tesneni pod hlavu a valec sem dal lukopren proroze jsem s nim mel vzdy jen dobre zkusenosti a mnoho lidi mi taky rikalo ze tesni lip jako papir protze se dostale narozdil od papiru vsude, -stary pist vyzkouset nemuzu protoze byl spatny,- a loziska sice jdou lehce ale chcou generalku protoze sramoti jak prase coz neni moje vina ale majitele predemnou od ktereho sem motor koupil v htoznem stavu ale ja potreboval jezdit tak sem udelal new spojku, novy pist... ale nepulil jsem ho coz asi v brzke dobe udelat budu muset, taky s tema otackama a tahnutim tahne svele jen do urciteho okamziku pod plnym plynem, v zatizeni i pod pul plynem, jinak po rovine tahne svele nez se zacne pridirat
 
 
Datum: 17. června 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Jestli si koupil nový píst, tak to zkus projet s tim starym...Nejakym nedopatrdenim ti mohli dat pist volnejsi tridy nebo do mensiho vybrusu a je tam volne a krouzky mas dobry tak sis toho nevsiml. To pak jde motor do otacek a nema silu pac ztrci kompresi...Opravdu ho zkus a uvidis
 
 
Datum: 17. června 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mam totiz podezdreni navic veci 1. jestli ti to tesni pod valcem a hlavou. za 2. jestli ti tam jde dost benalu a nemas tam nekde bordel ale to asi nebude tim. za 3. jak jsi to poprvy nezajizdel tak jse ti zacoudili loziska a tetka jdou stuha kdyz jsi mel sundanej valec tak jsi mel skusit klikovku jestli jde lechce a neodpovedel jsi mi na to jestli ti drzi volnobech
 
 
Datum: 17. června 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jestli te chapu tak ti to jde bez zateze hodne dootacek a nema to vykon. Jakou ma barvu svicka?? je to docela dulezity tak odepis lepsi kdyz mi napises na icq jestli mas moje je 255365576
 
 
Datum: 17. června 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
Zkušenosti s fychtlama moc nemám,ale nemáš chudou směs? nepřisává ti to někde falešný vzduch? Třeba pod tím guferem pod dynamem? Jaká je barva svíčky?
 
 
Datum: 17. června 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
Zkušenosti s fychtlama moc nemám,ale nemáš chudou směs? nepřisává ti to někde falešný vzduch? Třeba pod tím guferem pod dynamem? Jaká je barva svíčky?
 
 
Datum: 17. června 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
zdarec hoši chci se zeptat před nedavnej jsem našel doma valec s tři krouškovým pístem myslel sem že je to 8 vybr jak tu je ale je to nulty a proto se ptat kdybych to tam chtěl dat musi se to nějak zajiždět nebo stačí jen pistní kroužky a jake s tim mate skušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2009 14:39
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dříve se dával jen tříkroužkový písty. Dvoukroužkový se začly dávat až ke konci výroby.
 
 
Datum: 18. června 2009 14:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ono 3 kroužky není žádná novinka abych řekl pravdu tak jsem viděl asi jen jeden motor u kterýho byli 2 :-D já mám i na mustangu 3 kroužky
 
 
Datum: 17. června 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
a mate to tam někdo
 
 
Datum: 17. června 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
pokud chces pouzit stejny valec aj pist tak jen staci koupit nove krouzky a tak 300 km to zajet, a melo by to byt ok, ja to tak delam a vetsinou se to vyplati, nekdy je lepsi aj novy pist
 
 
Datum: 17. června 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: jawa5      E-mail:      IP: uživatel5335    
cawte draci mam surny dotaz je normalne ze pistni cep mam novi a to pista mi isel uplne lahko zlozil som to nastartoval som a strasne neco buchotalo vo valci ta so sa aj tak vozil az som to zohrial zhodil som valec a pisti cep sa nekruti v oku ojnice ale v piste a ma volu do bokov je to normalne?dakujem za otpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: jawa5      IP: uživatel5335    
dobre ale os sa hibe do stran .ma volu v cepe
 
 
Datum: 17. června 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že se kroutí v pístě tak to dobré není. Ale ta vůle do boku je normální
 
 
Datum: 17. června 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: jawa5      IP: uživatel5335    
no okey a mam kupit novi piest?
 
 
Datum: 17. června 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel6419    
neni
 
 
Datum: 17. června 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel2079    
o kolik se na fichtlu snižuje hlava at vim o kolik nejvic mužu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando já neměl na mysli sériovej motor :-)
 
 
Datum: 17. června 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6416    
5ml uz neni na seriovej motor......cetl jsem,ze uzitecne zvyseni komoresniho pomeru ktere ma priznivy vliv na silu motoru a spotrebu je do 10.5:1(nektere zdroje uvádí 10.8:1)......11:1(5ml spalovak pri nultem vybrusu) uz začíná byt nezdravé pro kliku..... hlavy se snizujou na objem 5.5ml ze seriovejch 6.1ml.....a v hlave se take musi upravit spalovák!!! neni to jen o tom ze hlavu podriznes o milimetr-dva a je to!!
 
 
Datum: 17. června 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snižuje se na 5 ml obashu spalováku
 
 
Datum: 17. června 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim všeci chtel sem se zeptat zkušenějších na počet jehliček (bo válečků ) mezi ojničkou a čepem pístu u čezet 175 487 mam totiž obavy jestli mi něaká nespadla k setrvačniku napočítal sem jich 28 ale nejsem si jist jinak za odpověď předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: Martin487      IP: uživatel5553    
Tak tak 28. To mě jednou spadla dolů do kliky..ale je fígl jak nepulit motor a vytahnout ju:-) tak dyby náhodou pak nejaka spadla tak se ozvy a ja ti poradim
 
 
Datum: 17. června 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je super ted to muzu zkompletovat a za hodinu jezdí
 
 
Datum: 17. června 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
V katalogu je počet 28.
 
 
Datum: 17. června 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: Tulda      E-mail:      IP: uživatel2418    
Ahoj Draci,Mam par dotazu ohledně jawy 23 mustang.Budu mít tetka papíry, a mám jen mustanga,silnější motorku si kupovat nechci,tak sem si řek že bych koupil tu sadu jak je tam hlava, a 3 kroužkovej píst, vějířovou hlavu. A jestli nevite nebo nemáte s kušenosti stím že máte na fechtlovi danej jinej karburátor z něčeho jiného,jestli by to pomohlo a jestli jo tak nějakej tip na karburátor, prostě potřebuju aby fechtl tak dvakrát tejdně zvládl v klidu asi tak 60km,ve dvouch abych jel asi 70 a nejezdil pořád za jedna a jaký sekundáro tam dat...Díky moc draci... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
ked kupite taku http://www.scootbikeshop.com/images/CARBU%20DELLORTO%20PHBG%2019%201226.jpg tak treba tam len krátky medzikus co s srobmi dáte na original a na to dáte karburátor
 
 
Datum: 16. června 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Tulda      E-mail:      IP: uživatel2418    
šlo by tam dát obyč kolínko?
 
 
Datum: 16. června 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
 
 
Datum: 16. června 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
stoji to okolo 1400 !!!SK!!!
 
 
Datum: 16. června 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
 
 
Datum: 16. června 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: Tulda      E-mail:      IP: uživatel2418    
A nějaký fotky bys neměl?
 
 
Datum: 16. června 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: Tulda      E-mail:      IP: uživatel2418    
A kolik stijí? A jaký to bude chtít změny s předělávaním? a říkaš teda že to jede líp jak snormálem?
 
 
Datum: 16. června 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: Tulda      IP: uživatel2418    
A kolik stijí? A jaký to bude chtít změny s předělávaním? a říkaš teda že to jede líp jak snormálem?
 
 
Datum: 16. června 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
https://www.1977mopeds.com/PDGImages/images/1977_moped_parts_Dellorto-Carburetor-PHBG-19mm-187.gif
 
 
Datum: 16. června 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: Eugen NÉmeth      E-mail:      IP: uživatel6255    
Daj na to karburátor Dellorto PHBG 19mm alebo 21mm ja mám 21mm a ide dobre,a mám sekundárni prevod mám 12/55-originál a ide mi tich 70-75km/h a mám 100kg :-)
 
 
Datum: 16. června 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel3884    
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli motor z babety 207 pasuje do babety 210, jestli jsou motory babet zaměnitelné. Dík J. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
nie nepasuje trebe upravit rám
 
 
Datum: 16. června 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: erik      E-mail:      IP: uživatel5639    
nazdar mam cz 180 roland a chcem novy piest a kruzky ale nevim ti vybrat :-D Píst 175 - 58.00 čep 16 ,, Píst 175 - 58.25 čep 16,,,,,Píst 175 - 58.50 čep 16 jaky je mezdi numi rozdiel ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
ČZ 180 má vrtání 58,75, pokud nemá dělaný výbrus. První výbrus je 59,druhý 59,25 , třetí 59,50.
 
 
Datum: 15. června 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel6395    
Zdravim kluci chci se vas zeptat nevite nekdo jakej je rozdil mezi motorama minarelli AM 3 4 a 5 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2009 13:54
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel2324    
Zdar draci dal jsem do své 21 nový píst i s kroužky valec je ok jeste jsou tam stopy po honovani ale jde o to ze mam na pist najeto 20KM a porad to jede huř nez predtim ma vetsi silu ale porad to neni ono jezdim zatim max na pul plynu tak se chci zeptat kdy to zacne ozivovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2009 11:14
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel6417    
ten fichtl musí jet za studena dobře a po chviličce by se to mělo zatahovat... moje zkušenosti se zajížděnim žádný extra šetření normálně zajíždim v terénu jen ten motor nepřetáčim. Ani nedávam víc oleje věnuju se mu pár dní každej den tak max hodinku a po 5 hodinách už na nějakej výbrus nekoukam a už mu dávam co pro to ten motor se většinou tváří dobře už tak po těch 3 hodinách ale tu chvilku ještě vydržim ho netrápit. Jediný co tak ho nedrž dlouho ve vysokých otáčkách
 
 
Datum: 17. června 2009 11:14
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
nevim jestli mas ridicak a jezdis po cestach ale na toto je nejlepsi mit porad stejne konstantni otacky a rychlost, a tak do 100 km se ti vykon vrati ve vetsim, ale moc ho netoc do vysokch a zbytecne jej nezatezuj v nizkych otackach, kdy trpi snad vsechny mechanismy radsi zpomal a podrad
 
 
Datum: 14. června 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: Zajic46      E-mail:      IP: uživatel5580    
zdar draci,chci se zeptat jak mam sundat magneto z klikovky na mustangovi aniz bych si musel kupovat nejakej stahovak?potom jestli mi muzete vypsat cisla vsech gufer na jawu 23 mustang?a jeste neco-narvu nejakym zpusobem predni vidlice z kejavcky na mustanga? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2009 6:54
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
no ja uz mam rozebranej motor a magneto s klikovkou mi zustalo na tom pravym karteru...
 
 
Datum: 15. června 2009 6:54
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
zablokujes necim nejlepe pist treba ze spoda misto vejfuku a pak zasroubujes do magneta 8 sroub a utahnes melo by upadnout samo ůpokud ne tak vem kladivo a rovne!!!!!!!!!!!!! bouchni do sroubu a pak zase repete porad nez to upadne musis nak podrzet magneto aby se netocilo dobre to de tak ze zablokukes neci pist treba ze spoda
 
 
Datum: 14. června 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
to magneto sundaš tak že tam budeš šroubovat 8ku šroub a tim se to vytahne
 
 
Datum: 14. června 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
sorry napsal sem spatny cislo ve jmene ;-) :-D
 
 
Datum: 14. června 2009 20:01
 
<  209  210  211  212  213  214  215  216  217  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 22:20:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu