|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau chlapi,potřebuju nutně pomoct staršně se mi hřeje válec po dvou minutách jízdy (po normální jízdě).Nevíte čí to může bejt. Dík za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 10:17
Jméno: standa
IP: uživatel3840
vic maz benzin,vycisti si zebra a serid karbec a predstih...chuda smes a spatny predstih spusobuji prehrivani motoru...prehrivani motoru taky spusobuje ucpanej vejfuk..
Datum: 20. srpna 2008 10:17
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Jistě...
Datum: 20. srpna 2008 9:47
a dufam ze mas v prevodovke olej,,
Datum: 20. srpna 2008 9:39
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
No pod sacím kanálem je rejha asi 2 cm.
Datum: 19. srpna 2008 21:27
Jméno: s.v.i.t.a©
IP: uživatel2324
nemas pridrenej valec??
Datum: 19. srpna 2008 20:42
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
 Servuste, pojde mi mustang lepsie do miernych kopcov ked tam dam motor z 05?? pocul som ze tie starsie motory lespie tahaju do kopca,mam 12 zub a 55 rozeta ,(piest ma tri kruzky a je zabehnuty,ale spojka s 550) diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 10:22
Jméno: standa
IP: uživatel3840
asi takto...05 ma trochu jine prevody a proto jede trochu lip do kopce ,ale po rovine vmax 55-60 abys z toho potom nebyl zklamanej...klika neni odlehcena....klika je tezka jako krava..ty diry sou tam jen kvuli vyvazeni...dlouho se ta klika roztaci ale ma lepsi setrvacnost nez klika z novych fichtlu a z casti se podilí na tom ze stary fichtly sli lip do kopců...
Datum: 20. srpna 2008 10:22
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
Tak v tom motore s 05 mam aj dvoj cievkove zapalovanie,zdalo sa mi lepsie,motor je po GO preto sa pitam ci ho mozem dat do mustanga23 ,a prevody sa mi zdaju ine ,dva kolieska su ine ako v 23 ,05 ma 19a19 a mustang ma 18a20,este som sa dozvedel ze na 05 je trochu lahsia klukovka oproti mustangu,su v nej velke diery,tak zrejme v nizkych otackach lepe tahne(kvoli lahsiej klukovke) ,dik draci
Datum: 20. srpna 2008 9:13
Jméno: adas
IP: uživatel1069
ten motor má větší krouťák, je časovanej na nižší otáčky. Ale 23 motor s dvanáctizubem mírných kopců musí tahat vpohodě, ten motor bude zralej na generálku
Datum: 19. srpna 2008 20:45
jo je tam rozdil
Datum: 19. srpna 2008 20:29
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
ale jako mezi 21 a 05 neni rozdil v převodovce ne !?! Nic o pařezu kromě toho že ma spojku z 550 nepadlo.!
Datum: 19. srpna 2008 20:19
Jméno: radim
IP: uživatel1071
Táhly lépe,protože byly zpřevodovány do síly a s porovnáním s motorem z jawy 21 tolik netočily,pokude s epletu tak me opravte  )
Datum: 19. srpna 2008 20:16
nema kolecka stejny a je to obecne znamy ze parezy lip tahly.
Datum: 19. srpna 2008 20:08
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
řek bych že to ma všechny kolečka v převodovce stejny takže se ti jenom može zdat že je silnější. Može to byt tym že maš třeba vyježdenej valec a na tom druhym motoruje dobře zajetej a všechno...Někdo ti něco řekl a je to pro tebe placebo aj když je to stejný..
Datum: 19. srpna 2008 20:01
 ještě bych potřeoval valec na 50/555 ještě litinovej a hlavu nejlíp levně kdyžtak mi napísejte rovnou na e-mail richtrp@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 10:26
mam jich doma dost,ale vetsinou uz to chytil trochu rez,chtelo by to vybrus...pokud bys mel zajem tak pis na mail...sem ze strednich cech
Datum: 20. srpna 2008 10:26
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Cau.Ja jeden takovaj valec mam.Akurat ze jsem ze slovenska takze postovni by bylo dost drahe.Jinaj je krasne vypiskovanej a ma vsechny rebra.Takze nevim.Jestli mas zajem napis na mail: tulley@azet.sk a dohodnem se..cuz
Datum: 19. srpna 2008 14:02
 čau chlapi potřeboval bych poradit s babetou hazi jiskru benzín tam teče vyčistil sem celej karburátor trisky kohout v elektrice zapalovaní seřizenej předstih nová svíčka fajfka i drát a přesto to nechytne nevite někdo co stim je ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 22:22
tak chlapaci byl to tiristor
Datum: 20. srpna 2008 22:22
nj ale to nezjistim jestli hazi nebo ne ja sem myslel třeba kroužky tak sem odělal valec ale všechno je OK taky to ma najeto nějakejch 3500km to je sotva zajetý ja sem kuchal od mala chroply  ale babeta ja nevim podle mě je něco s elektrikou ale když to hazi jisrku teče tam benál a je to seštelovaný karbec podle knížky a předstih taky a nejede to
Datum: 19. srpna 2008 14:57
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
babeta je zaludny stroj na ni jsem se ucil spravovat jako puleni motoru a take vsehcno jsem slozil dobre i otec to po me kontroloval a trvalo mi pekne dlouho ez sem sesteloval karbec a take ty hovadiny
Datum: 19. srpna 2008 14:27
Jméno: rabbit
IP: uživatel1218
možná ti nehází jiskru ve válci
Datum: 19. srpna 2008 13:55
sem to zkoušel i bez vejfuku a nejde mě by spíš zajimalo k čemu tam je ten tiristor jesti to třeba nedělá on ja pravě nevim co přesně tam má dělat
Datum: 19. srpna 2008 13:26
když to hazi jiskru, teče benzin a dobrej předstich,taqk nevim co tomu muže chybet  možna zkus vyčistit vejfuk ...kdyby to byla kravina ,tak me opravte.
Datum: 19. srpna 2008 13:16
Jméno: ??
IP: uživatel3787
 čau draci udělal sem si přípravek na snížení hlavy u fíka,prosim vás o kolik mm se dá maximálně obrobit aby to přežila klika a ložiska.díkkkkk
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 15:07
Hlavu upravíš takhle...! Na přípravku ji srovnáš tak abys měl celou plochu...(odsoustružíš ten výstupek...) Pak osazení pro válec na 2mm....a pak rádiusovyým nožem R60,5 skloněným o 2 stuopně proti ose pístu zapíchneš rádius do hl. 0,8 (antidetanační štěrbina...) v tuto chvíly máš hlavu cca 5,5ml.....(nejběžnější úprava....)
Datum: 19. srpna 2008 15:07
jj ja sem to taky snižoval ale zjistil sem že ta hlava nejni souosá když sem to upnul do soustruhu tak sem to udělal na CNC otukal sem to sondou a hlava snižena za 5 minut na tisicinu přesně zval sem zni 0,8mm
Datum: 19. srpna 2008 12:58
blaznne tenpřípravek je to, do keryho se ta hlava da aby držela na soustruhu..
Datum: 19. srpna 2008 12:32
posly me pls fotku toho pripravku na email adamec37@seznam.cz dikas
Datum: 19. srpna 2008 12:26
nejlepe vypočítat zmneřit obsah spalovacího prostoru a zmneřit jestli je píst v horní uvrati zaroven s hranou valce vesšinou byva mirne utopen tak 0,5 mm popřipade stočit a kompresa by nemnela jít přes 11/1 a platí přibližne ze při vrtaní 38 mm je jeden mm co se ubere přibližne 1ccm tim už vzrose komprese dostatečne sníženou hlavu nasadi na motor při pístu v horni uvrati zmněřit obsah a vypočítat a popřipade hlavu podložit nebo dale stočit a nastavit antidetonačni šterbynu na min 0,7 mm
Datum: 19. srpna 2008 12:25
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
tak napis ten link ja skouknu
Datum: 19. srpna 2008 12:22
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja jsem za ni dal 1700 mohl jsem ji mit za 1300
Datum: 19. srpna 2008 12:21
Jméno: ??
IP: uživatel3787
Weaponman -díky moc ,bohužel na hvězdu nemam prachy...(:
Datum: 19. srpna 2008 12:16
Jméno: ??
IP: uživatel3787
projeď si pokec (klika,výbrus,komprese..) asi 2 stránka, někdo se tam na to ptal ,je to tam vysvětlený...
Datum: 19. srpna 2008 12:14
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
lepsi nez si to delat sam je hlava hvezda ale 1mm nebo 0,8mm
Datum: 19. srpna 2008 11:59
Jméno: blazenn
IP: uživatel3824
a to jaky pripravek sis udelal?
Datum: 19. srpna 2008 11:58
Jméno: Kanasta
IP: uživatel111
 Zkoušel tady někdo dělat vodni chlazeni na pincka v podobě že by se kolem valce a hlavy udelala jakoby nadoba a v tom by byla voda a chladila valec a hlavu ? Asi pěkná blbost ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 19:26
žebra elektrodou nenavaris na to jksou specialni svarecky!!!
Datum: 19. srpna 2008 19:26
Jméno: Twix
IP: uživatel111
další žebra na valec se asi nedej navařit normální elektrodou že ?
Datum: 19. srpna 2008 17:26
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
S tou nadrzi kolem motoru by to bylo horsi, pac voda se ohreje a ta nadrz bez zebrovani ma strasne maly povrch na odvadeni tepla, takze by se to prehryvalo ejste vic... leda ze by mel zebrovani, to by se zlepsilo o neco
Datum: 19. srpna 2008 16:48
Jméno: motor
IP: uživatel680
normál by se na to přidelala vodní čerpadlo třeba a klikovku (odpor motoru asi už by to moc nejelo)a pak už by se jenom nák dořešilo na tom žebrování dal bych nákou nádobu jenom na válec a na halvu už bych to nedával a normál nákek chladič třeba ze škodovky přepůlit URCITE BY TO SLO !!!
Datum: 19. srpna 2008 15:32
ale asi by se v tom začla vařit a bylo by to špatny
Datum: 19. srpna 2008 13:59
Jméno: Kanasta
IP: uživatel111
Ale ja sem to myslel že by celej valec a hlava byli v třeba plechove nadržce a v tom by byla voda. Čim větší by byla tim by v tom bylo vic vody a to by se zas tak rychle neohřalo ne ? Sice by to vipadalo pěkně blbě ale třeba by to nějak fungovalo.
Datum: 19. srpna 2008 13:46
kdybych mel cas tak bych to skusil udelat mel bych to uz i vymyslene ale za 1 me to prijde dost zbytecn to si radsi navarim zebra na valec na kazdou stranu cca o 25mm a hned se to chladi znatelne lip hlavu vozim hvezdicovou kdyz ti ten motor toci pre 10tis otacek tak se to reje jeste vic a takle to je ok ted delam 4 kval tak mam plne ruce prace s tim ale kdyby nekdy v zime byl cas tak bych to skusil zrealizovat zdar
Datum: 19. srpna 2008 12:43
no kdyby mezi zebrama slo protahnout nejaky medeny trubicky a hadickou z nich vyvadet vodu do nejaky expanzni nadoby ktera by mozna sla dat pod prsa (vite ne  ) jenze jak to chladit aby se to vevnitr (ta voda nebo chladici smes) nevarila... leda jeste nejakej vetrak ale zepredu by to melo chlazeni normalni takze jen zrealizovat tu nadobu a kam ji dat....
Datum: 19. srpna 2008 11:10
ja mam teda na motokare vsechno v poho cisty serizeny a varim kazdou chvili... ale to bude uz asi tim ze ten motor je na to slabej...
Datum: 19. srpna 2008 10:17
Jméno: standa
IP: uživatel3822
hele je to fajn napad,ale vsichni o tom jeom mluvi a nikdo to este nedoresil a neskonstruoval...na normalnim fichtlu staci mit cisty zebra na hlave a na valci,olej v prevodovce a spravnej predstih a pak zadny pridavny chlazeni nepotrebujes a muzes jezdit celej den a neupece se to...
Datum: 19. srpna 2008 10:07
nahodou kdyby mel dostatek casu a prostredku tak by to klidne realizovat slo
Datum: 19. srpna 2008 9:55
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
S tim cerpadlem... ono by to slo udelat obehove, to znamena ze kdys se voda ohreje na valci stoupa a tim bude proudit, zasobnik umistit nekam pod prsa(predpokladam kdo nema technickou moch by se tam vejit) a nejak udelat zebrovani
Datum: 19. srpna 2008 9:52
blbost, nedotáh bys to to konce, provrát žebrování a dáš tamtrubičky a copak???? kapalina se musí taky chladit aby se nazahřívala, takže potřebuješ dallší žebrování na které bude nařážet vítr a bude ochlazovat kapalinu v prubičkách a taky potřebuješ zásobník kapaliny no a aby mohla proudit tak i vodní čerpadlo, které musíš nějakou energii pohánět.....celé jt to tak složité že se to nevyplatí. to si rači vem nějaký větrák na 6 V třeba z trabanta, dej do do nějaké roury a něch to foukat n aválec, jen si budeš muset dát osvětlení z kola.
Datum: 19. srpna 2008 9:48
Jméno: fggfg
IP: uživatel3821
hele a co provrtat mříšky, dotoho trubku a tou trubkou aby protíkala voda??
Datum: 19. srpna 2008 9:27
Jméno: Kanasta
IP: uživatel111
nj na svičku sem zapoměl....
Datum: 19. srpna 2008 1:18
no, neim, jak by to bylo kolem svíčky..
Datum: 19. srpna 2008 1:01
použij tlacitko hledat a syntax vodni chalzeni
Datum: 19. srpna 2008 0:44
 zdarec.. tet sem měnil klikovku, páč byla vyštěrchaná, a dal se to do kupy, a žádný svonění z motoru, nic, krásně to šlapalo... chytal napoprvý.. ale jel sem se projet, a asi po 2 km, mi to přestalo táhnout, (jel sem jen tak na dvojku napůl plynu, a kochal sem se..  ) a furt to jaksi blbě jelo, tak se to votočil a jel dom, pak mi to nechtělo vyjet mírnej kopeček, kde jindy jezdim na trojku, někdy na 2, diš nejsem rozjetej, a skoru na vrcholu mi to chcíplo,tak sem to vytlačil, pak se do toho drc, jelo to asi 20 m (pořád na jedničku, měl sem plnej, ale jelo to jen tak tak), a pak chcíplo, a už sem to nenakopl.. doma sem to rozdělal, a co se nenašel.. zlomenej píst. kroužek.. je možný, že jak sem to rozdělával, tak že sem je přehodil, že si nějak blbě sedly, a zlomili se? (a to sem měl vejbrus dělanej před 450 km  takže skoro uplně nový.. tak znova no..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 16:25
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
tak u nas 390 sevsim
Datum: 19. srpna 2008 16:25
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
ja si vybrusy delam sam koupim akorat pist kliku krouzky cep pojistky a uz jedu
Datum: 19. srpna 2008 14:24
flaška nakyho chlastu
Datum: 19. srpna 2008 13:14
ja nevim... musim se zeptat co platil otec kdyz to daval znamymu na vybrus ale mysli ze tak pivo no
Datum: 19. srpna 2008 12:36
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
unas 650
Datum: 19. srpna 2008 11:50
u nas 500... mas ale stejne stesti ze ti ten kus krouzku jeste nevletel do jehlicek na klikovce, to se stalo me.... jinak pokud jsi ten kus krouzku co hcybi nenasel tak ti radim pokus se ho najit... bud vylit vejfukem nebu bude u kliky... ale abys to pak neslozil chvili nejel a on ti tam nevlit znova....
Datum: 19. srpna 2008 9:47
boužel je  jo, kolik u vás někde stojí vejbrus? tady 550..kč
Datum: 19. srpna 2008 1:03
tomu se rika smula chlapce. jinak esi neni skrabla vlozka tak akorat dej novy pist s krouzky a jedu dal
Datum: 19. srpna 2008 0:48
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
asi byl naprasklej a pak se dodělal jinak bys to tam nedal kdyby to nezapadlo do těch zamku ne ?!
Datum: 19. srpna 2008 0:03
 Cuzzzz draci.... kdyz dam novej pist a dam tam stary krouzky (pokud to de a nezlomej se mi) budu muset znova zajizdet? Kdyz mam na stavajicim pistu par zarezu ( pac to nejakej tydyt nemazal a pejne to pridrel) a vymenim ho pomuze mi to v necem? Valec vypada netknutej......
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 22:46
Jméno: standa
IP: uživatel3818
pokud krouzky nemaj velkou mezeru v zamku a sou zajety s tim valcem tak je tam nech a hlavne je neprehod...pist by si snad zajizdet nemusel ale trochu vic oleje pro jistotu nic neskazi...pokud sou krouzky vybehany tak je zahod
Datum: 18. srpna 2008 22:46
bejt tebou,tak když už budeš v tomtak tam dej i novy kroužky .....
Datum: 18. srpna 2008 22:35
 ZDAREC ZÁVODNÍCÍ DOTAZ OHLEDNĚ TOHO POKUD VYLISUJU VLOŽKU UPRAVIM KANÁLY MUSÍM NECHAT UDĚLAT VÝBRUS A TAKY POKUD JI VYLISUJU NESTAČILO BY MÍSTO VYBROUŠENÍ VÁLCE HODIT HO NA SOUSTRUH A VYSTRUŽIT VÝSTRUŽNÍKEM VLOŽKU?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 13:04
vystružit by to šlo ale nepojede ti to protože tam budeš mýt velkou vuli meci pístem a tou vložkou a navíc neuděláš takovej povrch když udělaj vyhbrus tak to rovnou i soperfinišujou aby tam nebyly žádná škrabance a navíc jestli nemáš ten vystružník tak se ti vyplatí vybrus protože vybrus stojí do 500 ten vystružník tak 5000
Datum: 19. srpna 2008 13:04
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
rikam nech si udelat vybrus od tk moto za 500
Datum: 18. srpna 2008 21:35
vystružit by to šlo, ale nevim, jestli bude mít vložka ideální drsnost, řek bych, že bys to stejně ještě musel vzít ještě na honovačce a ještě k tomu výstružníku, to se ti podle mě nevyplatí koupit, výstružník s tak velkým průměrem jako je vnitřní průměr vložky bude pěkně cenově mastnej
Datum: 18. srpna 2008 21:32
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
oprava jezdit zatim lepsi jsem zapomnel ze je vybrus
Datum: 18. srpna 2008 21:27
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kdyz mas vlozku poradku tak staci vypilovat kanaly a slozit a jedit ale vdy je lepsi na soustuhu prefuky neudelas ja si ted budu objednavat rucni frézu jinak to delam vrtackou s frezkou
Datum: 18. srpna 2008 21:25
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 23:26
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
paulin je good to druhe jsem nezkousel
Datum: 19. srpna 2008 23:26
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
paulin nikdy!!!!! kam sem ho dal tam to teklo,pak sem si obstaral ten červený a těsní to parádně.
Datum: 19. srpna 2008 17:12
cerveny siloko je dost dobrej drzi a nepusti
Datum: 19. srpna 2008 11:16
Paulin je dobrej. To že potom nejdou ty části který jsi napatlal oddělit od sebe je právě ten účinek tmelu. Pokud musí těsnit tak musí i držet nebo ne.
Datum: 18. srpna 2008 21:43
ok, takže zkusím ten Paulín, díky hoši
Datum: 18. srpna 2008 21:33
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja ho pouzivam na celej motor
Datum: 18. srpna 2008 20:48
já sem měl taky červenej silikon, trochu jinej než Lukopren, ale taky do vysoký teploty, motor sem s nim netěsnil, ale příde mi, že ten silikon je takovej moc měkěj po zaschnutí, aby se to pak někde tlakem nevyfouklo a ten Paulín můžu použít taky na celej motor?
Datum: 18. srpna 2008 20:24
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
mně drží paulin úplne výborně nemůžu si stěžovat musis nejdřív očistit kartery od mastnoty tech.benzinem
Datum: 18. srpna 2008 19:54
Jméno: monax
IP: uživatel467
jo ja nwm jakej je paulin nemam stim zkusensti,ale ja taky pouzivam cervenej silikon a nemuzu si ho vynachvalit!!dolu z karteru jde docela krasne a cela tuba vydrzi nejmin 10 motoru ja uz mam druhu !!!a za ty prachy!Kup silikon cervenej je do hodne stupnu
Datum: 18. srpna 2008 19:48
me nikdy paulin nedrzel, nevim co delam spatne... navic rozdelaval jsem par motoru ktery tim byli utesneny a vubec to pak nejde dolu. ja pouzivam cervenej silikon a nikdy se mi nestalo ze bych mel nekde netesnost
Datum: 18. srpna 2008 19:00
jsou to ty tmely, co tu nabízí Sesa, ten Paulín a Lukopren, kterej je teda lepší? Díky
Datum: 18. srpna 2008 18:49
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 zfar chci se zeptat jestli ne mate nekdo nakej valec potrebuju valce na tuning nebo ho vam muzu udelat ale neni zárukou ze pojedou dobre ale nektery mi valce dopadly dobre delam jenom upravu 2 k na fichtly. kdyby ste se chtely podivat tak je to stranka http://www.jawa50upravy.hustej.net
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 13:29
Jméno: deda
IP: uživatel556
waponmane hele tuto uz ma na zavodech kazdej druhej skus udelat nejaky jiny prefuky a pak je dej na veb.
Datum: 19. srpna 2008 13:29
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja uz neco znam staci napsat a je to za nakej slusnej peniz udelam ok vsechno jede
Datum: 18. srpna 2008 18:59
lol, kdyz uz upravujes na kseft tak to taky chce aby to jelo.. prece ti nekdo neda prachy za to, abys mu znicil valec, to uz radsi tkmoto a mas jistotu...
Datum: 18. srpna 2008 18:23
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
oprava = zdar
Datum: 18. srpna 2008 16:28
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
 Ahoj, prosím vás dneska mi nadaval uzivatel jmenem S.W.I.N.E 2 prej sem magor ze verim tomu ze pri zajizdeni noveho valce po vybrusu se musi jezdit opatrne a ne tomu davat kotel ( o to by ani tak neslo ) ale ze se nemusivice mazat jako predtim a ze se nemusi hejbat s plyskem u jehly ... co byste na to rekli? ... nevim asi sem debil neb o co ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 23:02
Jméno: ciza
IP: uživatel1093
 sory ze se k tomu vracim az po roce  ale k tematu. TO S.w.i.n.e2: Tomu valci je to jedno jak to mazes, ale tomu pistu a krouzkam to asi jedno nebude. Kdyz se zajizdi pist tak se musi zvolna pac se pist pri visi teplote rozpina a proto se potrebuje vic mazat. pokud to nekdo neresi jako svine2 a maze klasicky tak se muze i zadrit motor!!!!!!!
Datum: 03. července 2009 23:02
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
MIRO to mas pravdu, ale tomu valci je to jedno jestli ma 1:25 nebo 1:40 i 1:50 muzou mit, ale v knizce pisou mazaci pomer je 1:40, ale nechapu kdo muze davat 1:20 i 1:15 svicka zasrana, vejfuk, no nevim myslim ze ten pro ten motor neni dobre
Datum: 18. srpna 2008 22:02
No mám doma v kompu návod ale že tam je psaný poměr s M2T 1:40 až 1:50 to jsem se tam teda nedočetl. Leda že ten olej byl nějaký jinej ale nevím. Jinak i v návodu je psaný zvednout plíšek na jehle a mazat v poměru 1:25 při M2T. Já nevím ale radši bych to zajel podle návodu oni asi věděli proč to tam píšou ale pamatujte že jak se k motorce budete chovat tak ona se potom bude chovat k vám. Jinak nevím co maj všichni proti tomu zajíždět výbrus s M2T. Ten motor je na to stavěný tak nemá cenu tam lejt něco lepšího alespoň podle mně.
Datum: 18. srpna 2008 21:49
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
hele dej te mu ban a zadny hadky tady nebudou kdyz si mysli nakej fakan ze je machr
Datum: 18. srpna 2008 21:47
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
scary muvie nevydej se za jiny nicky, ty neco rikej, kolik si mi toho zkurvil to nejsou koruny ale tisice,ses ucil na mojich dilech BOHUZEL
Datum: 18. srpna 2008 21:39
melo byt na S.W.I.N.I 2
Datum: 18. srpna 2008 18:44
víš vubec pročby se to melo zajet po vybrusu??? protoze si snad sedaj pistni krouzky a nekdy ty vybrsy nejsou tak presny kapis?! takze se to potrebuje trocha opotrebovat mensima otackama a tim je vlastne vyssi moznost zadreni kdyz si vsechno oteprv seda... tak nedelej chytryho a tahni k certu bo radsi ne tam byvaj este hodni lidii v pomeru ku tobe !
Datum: 18. srpna 2008 18:43
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
ja nekdy davam tsf ale pro me je lepsi m2t,furt mazu 1:40 nezajima me jestli je v zabehu,nebo jestli je vybehanej to je uplne jedno, ja toho nemam 1-5 ale o trochu vic
Datum: 18. srpna 2008 15:49
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
ja nekdy davam tsf ale pro me je lepsi m2t,furt mazu 1:40 nezajima me jestli je v zabehu,nebo jestli je vybehanej to je uplne jedno, ja toho nemam 1-5 ale o trochu vic
Datum: 18. srpna 2008 15:48
Jméno: jo
IP: uživatel2090
roztrhejte si občanky (pokud nejaky mate )
Datum: 18. srpna 2008 15:04
jses fakt kkt ty S.w.i.n.e2 asi jses uplne mimo kdyz zajizdis tak dej olej 1:25 prvnich 600km v jedne osobe kdyz bude mit kat 700km tak dej olej 1:33 pri 850km 1:40 a tak mezi 1000-1100 dej 1:50 a tak maz az dotej doby nez bude cas na dalsi vybrus  pri 1100-1200km to uz muzes zacit tocit a jezdit jak je potreba a do tejch 1100-1200km jezdi na pul plnu měn otacky motoru neprerejvej to a doporucuju lepsi olej než M2T zdar
Datum: 18. srpna 2008 15:01
Jméno: Monty
IP: uživatel13
ano cenzura funguje, jenom ne tam kde bych to čekal
Datum: 18. srpna 2008 13:58
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
mysak 949 ja vim co je zajizdet valec, o to nemej strach, ja stim problemy nemam zadnej plisek nic, furt stejnej pomer a furt to tocit , jinak se nezajede  nechapu ty co jsou vyplaseny ze maj spojku prevodovku valec, atd. a chtej jet 2 km a pak nechat vychladnout, to je uplne jedno furt se musi tocit jinak pak nebude chodit jak ma, to je moje zkusenost
Datum: 18. srpna 2008 13:48
Draci chovejte se slušně ! Obzvlášť ty S.w.i.n.e2 s IP: 82.99.180.234. V případě dalších problému budu udílet BAN.
Datum: 18. srpna 2008 13:41
TO SVINE :hmm dobry .....i kdybych mel šlapaci kolo a byl bych rad že jede  tak tady nepíšu takovy voloviny jako ty....az si budeš zajiždet svyho fichtla(jestli teda viš co to je) tak si tam lej klidne samotnej technickej benzin ,me je to uplne jedno,když mysliš ,že ti to pojede lip....
Datum: 18. srpna 2008 13:21
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
mysak 949 je krypl, co ma slapaci kolo a je rad ze jede, debilek
Datum: 18. srpna 2008 13:09
Nechci se hádat ale jak tady píše svine že v knížce to neni tak já mám jawa 20 a origoš knížku a je tam jasne napsáno že při zajíždení se musí mazat 1:20 až 1:15 a nesmí se to hnát ale jak tak koukám mám asi jinou knížku než svine čau draci a at vám jezdí
Datum: 18. srpna 2008 13:01
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
při zajíždění de hlavně vo to abys to nezadřel takže jezdi a maž tak abys to tolik nepřehřejval
Datum: 18. srpna 2008 13:00
svine je namachrovanej buzerant co na fichtlovi asi v zivote nejel.....ale nechci se tady hadat.
Datum: 18. srpna 2008 12:40
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
jehlu nejspis zvedat nemusis ja to dneska zacal zajizdet dal jsem vic oleje do benzinu a jezdim max pul plynu a prevodovka semi hreje tetka hodne mam novej valec pist i krouzky
Datum: 18. srpna 2008 12:32
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
co me urazis ty curaku
Datum: 18. srpna 2008 12:31
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
ty trotle ty ses vyplasenej, ze ti nekdo rekne ze mas novej valec tak maz 1:20 to se divim ze nemazes primo 1:1,nechapu to, i kdyz budes mit novej valec das 1:40 M2T tak se nic nestane,jak myslis ze se to zajizdelo driv,nic jinyho nez M2T nebylo, podivej se do knizky tam o zadnej 1:20 nemas, vsude je 1:40 - 1:50 ale to nema cenu tady neco resit , zdar, napiste svuj nazor
Datum: 18. srpna 2008 12:23
Jméno: grek
IP: uživatel2971
 Zdarec mam kolem ložiska 6303/C3 vyklepane dulciky pro lepsi drzeni ja to nedelal delat to muj predchudce ted delam Go motoru a kdyz jsem vytahoval kliku tak leve lozisko zustalo drzet v karteru a prave lozisko drzelo na klice co s tim ma delat mam koupene nove loziska a ted nvm co stim to lozisko drzelo na klice pevne ale pak jsem ho sundal co stim diky za rady sorry ze to pisu podruhy tohle je lepsi napsany
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 18:44
Ty dulky v karteru je nejhorsi co kdo moh udelat.Pac se to lozisko napruzi jenom na par bodech a pak po par stech kilometrech jde jako po hrachu. Obrus trosku dosedaci plochu pro lozisko smirkem a pouzij lepidlo na loziska. ja pouzivam lepidlo od retechu a jsem spokojenej.
Datum: 18. srpna 2008 18:44
kdyz ti tam nebudou drzet tak na tov existuji lepidla
Datum: 18. srpna 2008 15:06
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kup si novy loziska nejlepe skf
Datum: 18. srpna 2008 14:39
Jméno: fojta
IP: uživatel764
 zdarte,nevite co se mi mohlo podelat kdyz me vcera kamos ladil predstih(vyladil ho)a ja kdyz jsem sed na feka tak jsem se rozjel a nedahne to moc.predtim ten fechtl jezdil docela dobre.vcera jen jsem si rikal jestly mi neodesly pistni krouzky,pac pred par mesicama jsem mel jinej motor a tam jsem nechte urval pistni krouzek.a kdyz jsem jezdil tak se to naprosto prehrivalo.a ted se to taky prehriva,a k tomu tam mam jeste dany plechy zelezny na lepsi chlazeni.ted to byva horky tam kde to pred pra dnama nebylo ani pamatky.Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 16:31
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
podel mne vic mazat a krouzky musis zajizdet tak 200km mozna 100km
Datum: 18. srpna 2008 16:31
nechapu co to ma za vyznam ale tak se podivej na ten pist esi neni prasklej pist krouzek... jeden takovej borecek jel jednou pres mrsklesy (takova prdelka ve ktere bydllim) a mel taky ty kovovy plechy u motoru ale bez problemu jsem ho predjel na 555
Datum: 18. srpna 2008 11:43
Jméno: grek
IP: uživatel2971
 Zdarec mam kolem ložiska 6303/C3 vyklepane dulciky pro lepsi drzeni ja to nedelal delat to muj predchudce ted delam Go motoru a kdyz jsem vytahoval kliku tak leve lozisko zustalo drzet v karteru a prave lozisko drzelo na klice co s tim ma delat mam koupene nove loziska a ted nvm co stim to lozisko drzelo na klice pevne ale pak jsem ho sundal co stim diky za rady sorry ze to pisu podruhy tohle je lepsi napsany
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 10:08
zadůlcikovat? to je posledni moznost kdyz je karter v...
ale Muzes to zalepit jsou nato lepidla stojí asi tak 300 (locktaid) a je to mnohem lepší vydrží to asi 250stupňů
Datum: 18. srpna 2008 10:08
Jméno: grek
IP: uživatel2971
 zdarec vadi moc kdyz kdyz na blocich motoru jawa 21 byly u loziska 6303c3 na klice loziska dany a potom tam okolo toho loziska udelany diryod natloukani aby to lozisko drzelo ja to nedelal ated delam go a menim ty loziska obe bude s tim nejaky problem co stim ma delat
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 23:01
Jméno: dark
IP: uživatel1265
 zdar draci nemáte tady někdo pružiny z 250 kejchle nebo z nečeho takovýho prostě nějaký tvrdší tlumiče stačili by péra díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 16:59
Jméno: motor
IP: uživatel680
mám !
Datum: 18. srpna 2008 16:59
Jméno: dark
IP: uživatel1265
zadníííí
Datum: 18. srpna 2008 8:39
přední nebo zadní??
Datum: 17. srpna 2008 22:00
 zdar kluci nevite nekdo o nejake repasovane klikovce na prodej na fichtla? ojnicni pouzdro nemusi bejt 100% to bych si vymenil ale ojnicni ložisko musi bejt ok!! tak dik moc za připadne odkazy!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 10:03
Jméno: Lukawe555
IP: uživatel3812
mám jednu ale je na 05 kdyš chceš ozvi se na e-mail lukawe555@azet.sk
Datum: 18. srpna 2008 10:03
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
 Hoj,fichtlovi se nechce do otaček a netahne ,dusi se ,nevite čim to je ,dík za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 22:21
Vyčisti komplet vejfuk i s kolínkem a az to budeš skládat tak dokonale utěsni spoj vejfuku s kolínkem a kolínka s válcem....
Datum: 17. srpna 2008 22:21
Jméno: radim
IP: uživatel1071
guferem to na 100% není a tim plíškem na 99% taky ne.Zkus vyčistit tlumič výfuku,vzduchový filtr,trysky,popřípadě celý karburátor(nejlépe vyvařit v octu,ale ne dlouho) ...=> kdyby to bylo guferem tak by se nasával vzduch=> vysoké otáčky to samé ta chudá směs...
Datum: 17. srpna 2008 20:38
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
mozna to nekde fouka pod hlavou nebo tam nekde koukni se dospod jesli to tam neni nekde mokryy
Datum: 17. srpna 2008 20:30
Jméno: radim
IP: uživatel1071
guferem to na 100% není a tim plíškem na 99% taky ne.Zkus vyčistit tlumič výfuku,vzduchový filtr,trysky,popřípadě celý karburátor(nejlépe vyvařit v octu,ale ne dlouho) ...=> kdyby to bylo guferem tak by se nasával vzduch=> vysoké otáčky to samé ta chudá směs...
Datum: 17. srpna 2008 20:30
jo a nebo gufero pod zapalkem
Datum: 17. srpna 2008 19:58
chudá směs...zvedni plíšek na jehle o zářez víš....
Datum: 17. srpna 2008 19:57
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
 zdar raci mám u svý jawy 21 moc měkký tlumiče tak sem z nich upustil trochu voleje a sou tvrdší myslíte že se časem zadřou díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 15:04
Jméno: radim
IP: uživatel1071
to je blbost aby byly tvrdší když jsi upustil olej...
Datum: 17. srpna 2008 15:04
|



|