|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 16. srpna 2016 14:58
Jméno: standa
IP: uživatel18793
 Vycentrovaná předpokládam bude,když stojí to co stojí. Jinak na tvym místě bych zkusil jít cestou nejmenšího odporu a když už tu kliku máš tak bych si nechal udělat přesný kroužky z hliníku či duralu s vůlí na zalisování za tepla s tim,že by se narvali studený kroužky do horkých bloků - to by mělo držet "nafurt" i bez dalšího zajištění. Co se týče gufer,tak jsem viděl silonové vložky a v nich gufera z j21 a chodilo to taky..... je škoda prodávat novou kliku která nejela,protože už ji stejně za původní cenu neprodáš a do repasu origo kliky se zase pěkně vysipeš a navíc budeš hledat někoho,kdo to vyfrézuje....
Datum: 16. srpna 2016 14:58
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ještě je možnost použít CKR ojnici pro pařeza píst na 10mm čep
Datum: 16. srpna 2016 14:27
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Ještě otázka k té nové klice CKR - je nutné ji nechat vycentrovat nebo lze rovnou montovat?
Datum: 16. srpna 2016 14:13
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Šířka kliky mezi setrváky u 05 a 21 je cca stejná, naměřil jsem u jetých klik 33,5 až 33,8mm. J05 má menší průměr čepu - viz problém s ložisky. Jinak klika 05 je celkem široký pojem, montovaly se minimálně tři typy ojnic a 2 typy setrvačníků. Nedávno jsem se s tím potýkal, klika J05 s tenkou ojnicí po smrti + nová ojnice CKR. Klikař ubrousil ojnici u spodního oka, ale je to nanic, klika je skoro o 1mm širší, přitom axiální vůle na spodním oku téměř žádná. Lepší je použít novější kliku z J05 s masivní ojnicí, tam by měla jít ojnice CKR bez úprav - ale ruku do ohně za to zatím nedám
Datum: 16. srpna 2016 14:04
 Tak díky asi to klikovku teda prodám a dám na repas tu původní to bude asi jednoduší
Datum: 16. srpna 2016 13:52
Jméno: standa
IP: uživatel18792
 Bohužel ne. Do motoru j05 nelze dát kliku z j21. Jediný řešení kliky u j05 je vzít origo kliku a tu repasovat. To obnáší profrézování kliky okolo čepu,aby se tam vešla ojnice z j21 na šířku a pokud jsou projeté hřídele (čepy) tak ty lze přelisovat. Bohužel. Jiný řešení neni. Lze to udělat i na prasáka a odebrat ruční frézkou trochu materiálu co o něj ojnice vysloveně zadrhává a slisovat to. Klika ovšem nabyde na šířku o cca 1mm a nevejde se do bloků (mezi ložiska) a je třeba ubrat z vnitřních ložiskových kroužků po 0,5mm. Každopádně je to pakárna na oba způsoby. Ta verze na čisto je praktičtější. I když by se možná dalo udělat vymezovací kroužky z hliníku,ty nalisovat do bloků a použít ložiska tuším 6003 C3 (je to vnější rozměr ložiska 6202 a vnitřní 6303) a nějak dovyřešit gufera,taky asi použít gufera z j21 a dát je do vymezovacího kroužku. Zkus to nějak pořešit. Ode mě si dostal maximum nápověd. Ať se daří.
Datum: 16. srpna 2016 13:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 NE
Datum: 16. srpna 2016 12:59
Jméno: Lada
IP: uživatel18772
 Zdarec, mám problém s babettou 210. Dělal jsem komplet GO a zdá se mi že mi píst naráží do hlavy. Když jsem sundal hlavu tak píst trochu přejížděl o hranu válce, tak jsem dal pod válec těsnění navíc, ale stejně to zvoní. Píst má 39,25 a otvor v hlavě cca 39,7. Mám nechat tu hlavu trochu upravit? Setkal jste se s tím někdo? Nebo by to mohlo dělat něco ve spojce? Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2016 9:58
Jméno: standa
IP: uživatel5663
 Píst nesmí přejíždět hranu válce. Dej dvě těsnění pod válec. Hlavu uprav a dej pod ní těsnění.
Datum: 04. srpna 2016 9:58
Jméno: Jakub
IP: uživatel18709
 Zdravím, jaké problémy vzniknout, když mám na Jawě 20 přicpanej výfuk?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2016 19:41
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Motor nebude mít výkon
Datum: 31. července 2016 19:41
Jméno: jawass
IP: uživatel18459
 čau, dnes jsem se ptal v motodílech, jaký mě mohou objednat píst na pionýra a řekli že objednávají písty jejichž výrobcem je VARI. Chci se teda zeptat jestli někdo tyto píst zná, kde se vyrábí a zda to vyrábí přímo VARI, nebo je to nějaká podznačka. díky za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2016 17:47
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Zdravím, můžete mi poradit, kdo a kde dobře zrepasuje kliku na J05 (nové čepy, výměna ojnice), nejlépe mezi Libercem a Pardubicemi v dosahu +- 100km? Vím o Ahře a o Padalíkovi, ale nechci posílat hotovou kliku poštou  Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2016 21:08
Jméno: jirka
IP: uživatel18115
 Je mi to posílání proti srsti, ale pokud si klikaři troufnou  Čepy na 05 se sehnat dají, jen nemám štěstí na dobrý kliky, buď je totálně KO nebo varianty s atyp tenkou ojnicí...
Datum: 21. července 2016 21:08
Jméno: standa
IP: uživatel18754
 Zdar. Klika se dá bez problému poslat poštou,jen chce u toho myslet a do balíku jí tak usadit,aby nemohla o nic "klepnout" ... vyřež z polystyrenu bezpečnej "domeček" a do pohody ... hotovou ti ji zas usadí do obalu a je to ... repasy klik j05 jsem už zajišťoval,to že se musí profrézovat je klasika,ale čepy jsme ještě neřešili...
Datum: 21. července 2016 7:04
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Díky za tip, nechce se mi to zpět posílat poštou, ale asi nic jiného bohužel nezbude...
Datum: 21. července 2016 6:26
Jméno: Honza
IP: uživatel18753
 Já jsem dělal go kliky 05 na podzim 2014 ve firmě RAVO CB v Č.Budějovicích mohu jen doporučit. Dávaly nové čepy a novou ojnici s jehlama jen říkal že ji musely profrézovat drobet setrváky protože tam origo byla tenká ojnice s čepem 14 a teď už je tam klasika jako u novějších 05 nebo jako u 20 21 23. Čili kdyby si tam zavolal tak by si se s nima domluvil a posílají to asi i poštou, tak jen mohu říci že u mě dobrá zkušenost.
Datum: 20. července 2016 17:01
Jméno: JIrka
IP: uživatel18706
 Zdravím, potřebuji se zeptat zda vadí ulomená čast v kartaru u jawa 50 tam kam se vklada radici automat , díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2016 8:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevim jakou část myslíš, ale pokud je to někde, kde to umožní pohyb automatu (např. u aretační drážky), tak to samozřejmě vadí... dej sem fotku
Datum: 19. července 2016 8:41
Jméno: SirSpecny
IP: uživatel18706
 Dobrý den , mám takovy problém s kompresí motoru na mustangovi , delal jsem GO motoru a pri 1 kvaltu a 3 kvaltu nemá prevod kompresi , pouze dvojka má kompresi , a kdyz to nastrartuji na 2 a dám tam 1 kvalt tak je tam jakoby neutrál, radit jde uplne normalne , nevím co stim , díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2016 8:58
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Další co nepochopil, že tohle je úprava k ničemu, aben jak udělat z tříkvaltu dvoukvalt
Datum: 12. července 2016 8:58
Jméno: SirSpecny
IP: uživatel18739
 Posuvná kolecka jsem prohodil zamerne kvůli silné dvojce, myslite tedy, ze to bude kvůli tomu?
Datum: 12. července 2016 7:17
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Pokud by se jednalo o sílu jednotlivých převodů, můžeš mít přehozena posuvná kolečka v převodovce. Na hlavním hřídeli je větší a na předlohovém menší.
Datum: 12. července 2016 6:30
Jméno: Pepe
IP: uživatel14157
 Zdravim, jak moc se dá spolíhat na jehlovové ložisko na pístním čepu u pionýra? Měl ste s tím někdo už nějaký problém?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2016 19:54
 CKR ojnici s jehlama na pístním čepu mám na na svém stroji už skoro 4000km od GO motoru a zatím to drží.
Datum: 10. července 2016 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel18734
 Jezděj to ve vrcholný třídě závodů Jawa 50 GPtřída RS, kde nemaj povolenou jinou (kratší) ojnici. Konkrétně mluvim o ojnici CKR. VM je mimo téma. Myslim že není třeba dodávat více.
Datum: 08. července 2016 23:26
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_38_00_original_cep_14_1.html kdo vyrábí tento píst ? Maďarsko nebo polsko ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2016 10:40
Jméno: Honza
IP: uživatel16502
 Jak poznám polský od madarskýho? Ještě znám indickou Ambiku a to je celá sada v krabičce za ok cenu v roce 09 vyšla sada na 200
Datum: 29. června 2016 10:40
 berta je těžká, toto jsou lehký odlitky
Datum: 28. června 2016 14:47
 Stando díky.
Datum: 28. června 2016 13:48
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Když mluvíte o Maďarsku - je to Berta nebo jiný výrobce?
Datum: 28. června 2016 11:16
Jméno: standa
IP: uživatel18726
 Draku fichtlkrámek jede písty Maďarsko - lehkej odlitek. Mám zkušenost s více jak stovkou kusů a vždy perfekt jednokruh i dvoukruh.
Datum: 27. června 2016 20:53
 Zdarec hoši. nějak mi začalo chrastit v motoru. A když tam mám kroužky jen 2500 KM tak jsem je vyměnil ale tím to není. Při rozborce jsem zjistil že má ojnice vůli do stran to asi nebude zrovna OK co ? a píst je očouzený víc z jedné strany. Válec je dobrej nultý výbrus a jak nový. ale jestli motor je původní nebo se v tom někdo přede mnou hrabal kdo ví... ? Vím že od stolu to neopravím ale čím by to mohlo být po případě na co se mám zaměřit. Díky a ať to jezdí aspon vám
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2016 19:18
 OK tak to asi vyměním a uvidím.Nutno podotknout že to dělá jen při přeřazení na trojku jak je motor v nižších otáčkách. Jak se rozmotá tak to přestane. Jednička i Dvojka jsou v pohodě to nedělá nic.
Datum: 26. června 2016 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel18726
 Zdar. Ten očouzenej píst je odpověď. Bude tam už šiška.
Datum: 26. června 2016 19:12
 Zdar draci , dal jsem se do GO motoru a nejsem si jisty zdá má vubec být nejaka vůle na klikové hřídele (myslím ojnici,kdybych sní hejbal ze strany na stranu),a co by to melo kdyztak za následek kdyby tam byla vůle
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2016 15:13
Jméno: standa
IP: uživatel18711
 Ono je to jedno s druhym. Pokud je zdravá dole a nemá vůli nahoru/dolu (radiální) tak se ani extra moc nehejbe do stran. Ovšem malou vůli do stran tam dole musí mít. Takže se do stran vždycky trochu hejbe. Pokud se jedná o původní kliku tak bych při GO o repasu vůbec nepochyboval. Je to 50 let starej díl. A ty klece nemusí vůbec zvonit,aby se z ničeho nic rozskočili. Paradox je,že třeba dalších 5 let pojede ...
Datum: 16. června 2016 15:13
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 axiální vůle tam být dokonce musí
Datum: 16. června 2016 13:22
 Jak říkaš hejbat ze strany na stranu tak myslíš axialní vůli. Ta by neměla vadit, problem by byl kdyby byla vůle radiální.
Datum: 15. června 2016 23:06
 Zdarec mám velký a stále se opakující problém s kroucením motoru v rámu MZ ETZ 150, je to motorka prakticky původní jenom očesaná na ježdění pole louky v čemž b nebyl problém až nato že jak začnu hrabat nebo rapidně akcelerovat na tvrdem povrchu tak se motor začne neskoutečně kroutit stylem že jak dostane tah typu hrabání stavění na adní a tak dále tak se motor vyklání ven ze své osy tudž je jakoby doprava ven z rámu přední částí válce takže není vůbec ve své ose začne kurevsky špatně najíždět řetaz na kolečko a vlivem krutu motoru se skroutí i řetaz a postupně se zadře.Udělané komplet všechhny silentbloky motoru nové držáky zavešení za hlavu a furt to je to samé a už se ms toho vážně vydeptaný.Za každou radu budu vděčný páč když vidím že s tím jezdí stunt riding a ten motor se na zadním kole nezkroutí tak toto absolutně nechápu,jinak všechno je velmi řádně dotaženo.Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2016 21:13
 Kdybych ty silentbloky vykuchal ven tak už to ty držáky dávno ukroutilo a navíc ten motor tak vybruje bžebych na tom zdechnul
Datum: 07. června 2016 21:13
 zkusit vynechat silentbloky a dát motor na pevno?
Datum: 04. června 2016 21:55
Jméno: pavel
IP: uživatel17888
Datum: 03. června 2016 18:30
Jméno: roman
IP: uživatel18693
 Ahoj ... Mám doma nějaké fungl písty i s kroužky na JAWKU 250/559 ..\r\nOznačení A,B,C šipka k výfuku i číslo výbrusu tomu všemu rozumím . Ale některé mají i další označení písmeny X,Y ..\r\nNapř. BX nebo AY podařilo se mi vygooglit že to má něco společného s okem v pístu tedy s čepem pístu co tam příjde..\r\nPokud někdo víte o co jde rád si nechám poradit děkuji ... respektive který se k čemu má použít
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2016 19:41
Jméno: Daniel
IP: uživatel17478
 Zdar mam problem u panelky, kdyz dam pist do horni uvrati tak je tam asi 1 mm schod, kdyz sundam tesneni tak je to akorat, nevim co stim mam delat a nemuzu nastavit zapalko.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2016 8:49
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 přesně jak píše LK
Datum: 02. června 2016 8:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 může to bejt způsobený třeba i pístem a nebo to taky může bejt pro danej typ motorky normální, to nedokážu posoudit, ačkoliv panelku taky mám,,, každopádně ti to v žádném případě nebrání v nastavení zapalování, protože se vždy odpíchneš od pístu a libovolného bodu válce, takže v tom nevidím problém..
Datum: 31. května 2016 16:57
Jméno: Daniel
IP: uživatel17478
 Těsnění je klasický papírový, vačka je nová a přerušovač taky je nový, tam jde o to že, když dám válec do horní úvratě tak je tam 1 mm zub, neni to zarovnaný s válcem, a kvůli tomu nemůžu přesně nastavit zapalovaní.
Datum: 31. května 2016 15:11
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Z čeho je to těsnění ? U toho zapalování bude opotřebovaná vačka . Kontakty přerušovače jsou ok ?
Datum: 24. května 2016 20:46
 Zdravím, dneska jsem po několika dnech nastartoval svou 175/356 a z válce se po chvilce začalo ozývat cvakání, které po chvilce přešlo v takové pískání. Sundal jsem hlavua zkoušel pomalu točit a vždycky to pískne jen v určitém momentu(dolní úvrať). Nalil jsem trošku oleje na píst a prstem rozmazal po válci a párkrát protočil. Pak jsem nasadil hlavu a bylo to projet po vesnici v minimálních otáčkách a pořád je to stejné. Už dlouho mažu mogulem TSF při poměru 1:33. Nesetkal se s tím už někdo? Co to může být? Napadají mě samozřejmě ložiska, gufera ale nevidím důvod proč by měly pískat. GO byla před cca 5000km měřila se i klika a všechno bylo OK. Teď mě ještě napadá že by to mohlo být vačkou nebo někde v zápalku. Nevím.\r\n\r\nPS: Moje dojmy z jízdy byly takové, že moto sem tam vynechá než předtím co to začlo. Taky startuje jen když se startpáky dotknu(předtím startovala na podruhé šlápnutí). A ještě se mi zdá že najednou jde strašně rychle za plynem když mám neutrál a z volnoběhu přidám tak během vteřiny vyletí otáčky nahoru. To jsou ale jen takové moje dojmy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2016 12:45
 Vyřešeno. Vačka chtěl kandidovat na slavíka ale rozmluvil jsem jí to.
Datum: 06. května 2016 12:45
 Zdar. Včera jsem připravoval kartery na protočení na 70ccm motor a při vyndavání kliky z ložisek mi trkla jedna věc,kterou vám sem chci napsat. Nedávno jsem skládal motor s novou klikou tady z Fk do ložisek ZVL. Šla tam hrozně fest. Má asi o nějakou setinu širší čepy/hřídele. V motoru co jsem rozebíral,jsem měl ložiska FAG a ty maj naprosto opačnej problém. Jsou o nějakou setinu větší,takže origo klika do nich jde rukou skoro volně. A když spojim tyhle věci tak výsledkem je tohle. Pokud si chcete ušetřit trápení s natahováním nové kliky do ložisek tak k nové klice kupte ložiska FAG. Píšu vám to sem jen pro info. Ať se daří.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2016 10:52
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Setinovej mikrometr mam, ale nevim co bych na těch čepech měřil. Setina je na čepy velká míra.
Datum: 08. května 2016 10:52
Jméno: standa
IP: uživatel18669
 Mikrometr nemam a měřit šuplérou mi přijde zbytečný ... to bude rozdíl pár setin na čepech...
Datum: 07. května 2016 13:53
Jméno: Drn
IP: uživatel13436
 Meril jste nekdo cepy v jaky jsou toleranci?
Datum: 04. května 2016 20:51
Jméno: standa
IP: uživatel9809
 Novou replikovou kliku třeba "nelze" narvat do ložisek SKF.
Datum: 04. května 2016 20:20
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Mam kliku zbroušenou podle ložisek NTN, do kterých jdou suvně, tak jak to má být. A ložiska SNR na kliku nejdou, i když NTN a SNR patří pod jednu společnost
Datum: 04. května 2016 17:17
Jméno: Kondor
IP: uživatel17806
 Ahoj,draci.Mám otázku ohledně pístu a pístního čepu do Pionýra.Mám nový píst 38,50 a nešel mi do něj nasunout ani pod tlakem pístní čep.Tak jsem stavitelným výstružníkem postupně zvětšil průměr díry v pístu natolik až mi do něj šel čep nasunout pod lehkým tlakem prstem.Ale dočetl jsem se že je to asi špatně,že se má pístní čep do pístu "nalisovat".Jak to tedy je?Mám si koupit nový píst a nebo můžu použít ten co mám vystružený?Díky za info Kondor
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2016 9:17
Jméno: standa
IP: uživatel18672
 Zbytečně to dramatizuješ. To ani ojnice neni vyúhlovaná s přesností 0,05mm ... špatně složenej motor má 10x vyšší odchylku a je to furt "dobrý" ... chtěl bych vidět motor co má všechno "rovný"
Datum: 10. května 2016 9:17
Jméno: Filipes
IP: uživatel18099
 No právě že jen škrkl ale kde a na jaké straně!!!
Datum: 08. května 2016 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel17716
 Proč by to měl mít z úhlu? Bral díru 14mm na 14,1mm , tzn 0,005mm po obvodu ... to sotva škrtnul... navíc ten stavitelnej výstružnik to samo o sobě vedlo,neměl kam uhýbat a proč? .... nedával bych tomu takovou váhu
Datum: 01. května 2016 11:09
Datum: 30. dubna 2016 22:02
Jméno: Filipes
IP: uživatel18099
 Ahoj.Pokud jsi to dal v ruce a ne strojně tak to máš stejně z úhlu!!!!Nikdy nedáš rovinu vratidlem!!!NIKDY!!!!Dělá se to tak-vem šábr a ojehli otvory pro čep a neboj se to vzít klidně 5 desetin pro vedení čepu do pístuTam to ničemu nevadí.Nad tím jsou pístní kroužy.Vem si píst a čep namaž a v ruce vyzkoušej průchod čepu v pístu.Čep musí dávat malý odpor ale musíš ho prstem vytlačit-tím je to OK.S nahřátím pístu a zmrazením čepu souhlasím ale než to tam nandáš čep si vezme teplotu z prstů a si tam kde jsi byl!!!
Datum: 30. dubna 2016 19:26
Jméno: standa
IP: uživatel18662
 To nemá co udělat,nic neni špatně... ad Shrek : To jsem taky dostal v brusírně píst s 14mm dírou. Ohřát píst a zmrazit čep není vždy to ideální řešení  samozřejmně se mi stalo to a samý a nejen mě. Naštěstí to bylo jen několik případů. Už beru písty je z FK.
Datum: 30. dubna 2016 6:25
Jméno: kondor
IP: uživatel17806
 Draci díky,použiji tedy ten vystružený píst a budu doufat že to časem neudělá nějakou paseku.
Datum: 29. dubna 2016 19:23
 čep vsuvně prstem do pístu jít může  mě se stalo že mi dali píst z báby... taky to nešlo... tak se nahřál píst a čep zmrazlil... rup a píst na dvě půlky
Datum: 28. dubna 2016 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel18661
 Pokud to neni festový ve futru/v jehlový kleci tak to neřeš,je to ok,občas se vyskytnou čepy co maj holt toleranci do plusu a písty do mínusu... když se pak sejde širokej čep a ouzkej píst tak to ani jinak nejde ... ale nesmí to bejt nafest v klice.
Datum: 28. dubna 2016 20:32
Jméno: drn
IP: uživatel18659
 Zdar, máte nějaké zkušenosti s kvalitou klikovky na b207 z krámku? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2016 13:56
Jméno: přemysl
IP: uživatel13452
 mám ji, ujeto asi 1000km a bez problému... bral jsem k tomu hned i jedno jehlové navíc kdyby náhodou a zatím všechno v pohodě, příští měsíc by měla odlítat cca 3000km tak potom teprve uvidíme...
Datum: 15. května 2016 13:56
 nikdo nic zatom nenapsal, jem maji jednu zmenu nemaji serizli setrvaky,, jen kulaty ale dle me je to v poho,, dle je je ok
Datum: 28. dubna 2016 19:16
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel18618
 Jak je to s replikou výfuku na Pionýra? Není to zase nějaký shit, tak jak ostatní repliky(válce) atd.? Jde mi hlavně o to aby nesnižoval výkon oproti originál výfuku. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2016 22:59
 za ty prachy je to super vyrobek,,, jen je jeden kix,, je malokdy skaldem,vyrobce nestiha
Datum: 25. dubna 2016 22:59
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel18618
 Děkuji ti tedy za tvůj názor.
Datum: 25. dubna 2016 17:53
Jméno: standa
IP: uživatel18654
 Na burze jsem viděl vejfuk doutnik v řezu a nic tam nechybí ani nepřebívá. Sesa píše že je to na 99% totožný,já bych řek že to zhruba odpovídá,jen se mi zdálo oproti původnímu vše takové silnější,robustnější,použitej plech bude 0,8 namísto 0,5 + měď + chrom ... takže bude těžší (o trochu) ... origo je šlupka ... i ty misky,pukličky,trychtýře... výkonově to bude kopie ... u výfuku mustang to bude stejné,stejná firma ... doporučil bych to
Datum: 25. dubna 2016 17:17
Jméno: ferda
IP: uživatel18643
 Zdar pánové, mám problém u pionýra....neustále mi prosakuje gufero pod startovačkou u pionýra...olej mi teče po startovačce. Problém je, že to nové gufero nejde usadit, jelikož nad guferem je taková plechová, železná miska, které je už jenom půlka. Gufero z ní stále vypadává.\r\n\r\nMáte nějaký nápad jak ho tam usadit?\r\n\r\ndíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2016 18:12
Jméno: Filipes
IP: uživatel18099
 Jasan simering tam není jen O kroužky a Honza at si odstraní své péro při takových radách!!!!!
Datum: 30. dubna 2016 18:12
Jméno: honza
IP: uživatel18610
 dej tam gufero 16-30-7 ale musíš odstranit tu pružinku a gufero nastrčit na blok
Datum: 24. dubna 2016 18:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 není tam gufero, ale o-kroužek o rozměru 16x2 a plechová miska... obojí koupíš nový...
Datum: 22. dubna 2016 19:40
|



|