slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel19524    
Ahoj chci namontovat válec vrtani 40 (polský) dvou kroužek píst. Mám slícované a začištěné kanály. Hlava a karburátor originál. Nechci žádné letadlo, jen trošku větší sílu od spodu. Co mám od toho čekat, případně co je dobré ještě řešit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2020 15:26
 
 
 
 
Jméno: humr  ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Válec mám namontovany hlavu původní nezvětsenou pist 3 kroužky a můžu říct že jede a chytá perfektně. Mnohem větší síla a vůbec žádné starosti. Doporučuji.
 
 
Datum: 01. listopadu 2020 15:26
 
 
 
 
Jméno: Biggles      E-mail:      IP: uživatel19524    
Po pravdě už jsem ten válec asi před dvěma lety měl namontováný, ještě s originálním tříkroužkovím pístem. Asi po kilometru se seknul kroužek o přefuk, a roztrhlo to píst. Válec to kupodivu přežil bez úhony. Tenkrát jsem tam namontovat originál s druhým výbrusem, a 40 strčil do šuplíku. Přišlo mi toho válce škoda, tak jsem pořídil píst tentokrát dvukroužek a zabrousil hrany kanálků. Kupodivu kanálky přefuků docela pasují na kartery (teda na Poláka). Hlavu mám originál zatím to ještě nemám úplně složený(fáze porovnávání a pasování).ale zatím to vypadá že se píst pod hlavu s těsněním vejde. Jestli ne... nechám ji přiškrábnout.
 
 
Datum: 20. ledna 2019 22:21
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15830    
To Biggles : Poláká 40mm jsem před hrozně dlouhou dobou měl. Začal bych tim,že se to zabíhalo snad 6 měsíců - 3 festový kruhy a festovej píst - (a to v tý době jsem ještě jezdil jakože dost). Po záběhu to fungovalo fajn. Má to vcelku sílu,je to hrozně líný a moc to nejede. Přirovnal bych to opět k tomu motoru z j05. Jak napsal Marek,nic od toho nečekej a třeba budeš mile překvapenej , a nebo taky ne :-D rozhodně nesnižuj hlavu ani žádný jiný "tuningy" - samo o sobě to peče jako prase - každopádně doufám,že máš k válci i hlavu protočenou nad 40mm? Jinak ti bude narážet píst. Zde bych se pro změnu nebál použít hlavu polskou,jejíž objem je asi 7ml a kdyby nebyla špatně opracovaná,tak tu a tam ten spalovák má průměr dokonce 40mm,akorát že ten vnitřní kruh okolo spalovacího prostoru neni kulatej :-D
 
 
Datum: 20. ledna 2019 13:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15830    
Sry,průběh motoru j05 .... upsal jsem se...
 
 
Datum: 20. ledna 2019 12:55
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15830    
Známej mi to dal totálně zadřený (od čepu) výměnou za něco jinýho. Když jsem oměřil přefuky tak jsem se zděsil. Nemluvim o tvaru šachet v hliníku. Takže jsem opravil šachty v hliníku,trochu poopravil to miniaturní sání,nechal vybrousit na 41mm a pápá... někomu jezdí,asi vcelku dobře,od parametrů válce bych čekal průběh motoru j50 se silou odspodu a max 5500ot/min. Protože se tyhle polský jebky rádi přidíraj a drolej,tak jsem to nechal vybrousit hodně volný a dal tam festový kruhy,který budou po zajetí těsný tak akorát... škoda že nevim jak to jede... mám kontakt na člověka,kterej tyhle válce dělá v provedení "race" ... mám nutkání od něj jeden koupit :-D
 
 
Datum: 20. ledna 2019 12:54
 
 
 
 
Jméno: jawa50race      E-mail:      IP: uživatel19525    
Nečekej nic. Pokud to pojede aspoň jako originál, můžeš to považovat za úspěch.
 
 
Datum: 20. ledna 2019 8:17
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel19520    
Zdar. Otázka pro sesu. Ten válec s vrtáním 40 máš s tím lepším provedením přefuku nebo to je ten hroznej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2019 21:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19535    
Vašek: Šlaby do stadiona.Po malym osoustružění. Vložky a nebo válce. Tam je myslim vložka 44mm.
 
 
Datum: 28. ledna 2019 21:29
 
 
 
 
Jméno: milanxx      IP: uživatel18477    
skus vložku udělat z kvalitní kuličkové litiny 500 -800 nirezist
 
 
Datum: 10. ledna 2019 19:52
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel19523    
No já jsem vložku z poláka dostal tak že jsem hliník zlehka naříznul z boku a zbytek prasknul. Chtěl jsem vložku napasovat do českýho válce ale ona je o 3 desitky milimetru menší takže byla ve válci volná. Tak to leží na ponku a je dokonáno. Ono tam je víc menších rozdílů ale to by se dalo vyřešit, ale takhle kulový leda by existovalo řešení jak vložku ve válci utěsnit. Napadaly mi nesmysly jako žáryvzdorný lepidla a podobný hovadiny ale tudy cesta nevede.
 
 
Datum: 09. ledna 2019 17:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19522    
To jsem ho ještě nezkusil ohřát já :-) Mám spolehlivé donucovací metody
 
 
Datum: 09. ledna 2019 9:44
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha porad to stejne delaji polaci ale fakt to facha skvele .-) jen tu vlozku nikdo bez pozkozeni nedostal ven .-)
 
 
Datum: 09. ledna 2019 7:39
 
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19449    
Ahoj, dotaz nejlépe na Standu. Prosím Tě, u Mustanga , píst v HÚ, by měla být hrana pístu zároveň s hranou vložky válce (a oblý vršek pístu přečuhovat), anebo vršek pístu zároveň s hranou válce ( a hrana pístu končit před hranou vložky) ? Snažím se to formulovat správně, tak mě nebijte.... Děkuji, Petr. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2019 10:44
 
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19519    
Díky moc. Petr
 
 
Datum: 05. ledna 2019 10:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19518    
Ano,hrana pístu má lícovat s hranou válce,rozhodně ne přečuhovat. Dsetina sem,desetina tam,to je šumák,ale nesmí čumět ven půl milimetru. Pokud vyčuhuje,tak válec podložit. Krátké (zatlučené) válce vždy popisuji fixou informací,o kolik je válec krátký,případně informaci typu 2 těsnění,3 těsnění.
 
 
Datum: 04. ledna 2019 21:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel19517    
Draku, co si vybavuji, tak u všech pionýů chodí píst takto, okraj pístu až na konec vložky válce. Je tam nepatrná mezera, nevím bohužel kolik, ale pokud nebude, je ryziko nárazu. Střed pístu musí zasahovat do spalovacího prostoru hlavy, proto to má vybrání v hlavě. Je zapotřebí co největší komprese, tudiš narvat píst co nejvíc kupředu, ale tak aby nenarážel píst :-D
 
 
Datum: 04. ledna 2019 19:59
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravím, pasuje do ojnice ckr která má origo jehlový ložisko pro pístní čep, klasické kluzné bronzové ložisko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2018 9:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19465    
Ne. Větší. Sesa ho jeden čas také prodával.
 
 
Datum: 07. srpna 2018 9:17
 
 
 
 
Jméno: MZetz      IP: uživatel13743    
zdarec chlapy, co to znamenalo označení TK (a nějaký číslo k tomu) myslím že se tím snačily upravené motory nebo tak něco vůbec nevím, jen že jsem našel na válci od fichtla označení TK116 a to celé jakoby v kroužku tak nevím co to znamená předem dík za jakékoliv info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2018 6:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19444    
Hele to bude záhada minulosti. Někdo si ho moh naznačit a mít ho v zásobě válců na úpravu. Lidi a týmy co jezděj závody nemaj 1-2 válce,ale plný police. Vidim to u kamaráda co jede stadiony. Ten má snad 4 různý motory a plný skříně válců,karterů,klikovek... seriovejch i upravenejch ... Někomu pak prostě zbyl a nějak se zas vrátil do oběhu :-D pokud nejeví žádné známky vyjimečnosti tak by to bylo vysvětlení. Moh to bejt klidně svazarmák,ale před úpravou :-D
 
 
Datum: 21. června 2018 6:42
 
 
 
 
Jméno: MZetz      IP: uživatel13743    
těžko říct stando,ale vzal jsem si vedle sebe i origo válec a ten s označením TK je uplně stejnej uvnitř jako origo takže fakt nevím
 
 
Datum: 20. června 2018 19:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19442    
A kdyby to byl 4 kanál s dvouma prazvláštníma okousanejma horníma přefukama plněnýma přes píst tak to klidně mohl být válec z produkce TK moto,které se prodávali před cca 10 lety.
 
 
Datum: 20. června 2018 11:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19442    
Třeba kamarád si značí raznicema všechny upravené válce,které udělal. Takže to muže být klidně něčí značení. Z výroby to značené nebylo. Muže to být i pradávný závodní válec. Fotka kanálů by napověděla. Leccos už jsem viděl. Jak český tak slovenský,něco byly dokonce fabrický závodní prototypy,svazarm .... něco se jede dodnes,něco je dávno překonaný,něco je po desetiletí pevný základ...
 
 
Datum: 20. června 2018 11:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Jsou dvě možnosti - buď je to nějaká výstupní technická kontrola ve fabrice nebo http://w.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=129&idtop=98441
 
 
Datum: 19. června 2018 8:02
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel19407    
Ahoj, potřebuji si koupit nový píst na mustanga, ale nevím přesně rozměr, na pístu je vyraženo B2. Na netu jsem nenašel co by to mohlo znamenat tak hodím dotaz sem, snad mi někdo poradí, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2018 18:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19408    
Změř šuplérou díru ve válci. B je písmeno který dřív označovalo vůli pístu ve válci a 2=2 výbrus,tzn 38,50 ale je to věštění. Nejlepší změřit. A ještě líp to rovnou hoď na výbrus,oni ti pak píst daj. Nevěřim tomu,že bys tam neměl stoletou vyjetou šišku s rantlem. To se moc nestává.
 
 
Datum: 23. dubna 2018 18:34
 
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19393    
zdravím babeťáky, chtěl bych se zeptat. Nalil jsem do babety 210 Vervu 100, abych ji po zimě dal něco lepšího. Poměr namíchání s olejem jsem dal 1:50 podle návodu na oleji. Pak jsem udělal první jízdu a po cca 10 km mi začala babeta z ničeho nic zpomalovat až se úplně zastavila, když jsem ji chtěl znovu rozšlapat tak jakoby měla zaseklé zadní kolo pak vždycky udělalo zadní kolo půl otačky a znovu se zaseklo. Nevíte prosím co s tím je? Děkuji za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2018 8:34
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Jehla v karburátoru se myslí, posunout výš - pojistku dát na spodnější zářez. Já osobně nevěřím zahradním olejům, často se zmiňuje jejich možná rychlá degradace po namíchání s benzínem, protože eko bio green... Motorka není sekačka, používají se jiné otáčky, zatížení a asi by měl i vydržet poněkud víc než ten zahradní. Navíc proč používat zahradní olej, když motocyklových 2T olejů je ohromný výběr...
 
 
Datum: 18. dubna 2018 8:34
 
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19400    
S jakou jehlou myslíš?
 
 
Datum: 15. dubna 2018 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19401    
PRVNÍ DVĚ NÁDRŽE BYCH DÁVAL POMĚR 1:25 AŽ 1:30 ,pak klasika 1:40-1:50 jen s jehlou nahoře dokud to nebude zajetý.
 
 
Datum: 15. dubna 2018 16:03
 
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19400    
Jo je to olej do zahradní techniky, ale jak jsem říkal míchal jsem to tak 3 roky s tímhle olejem a vždycky bez problémů i jsem to protřepal před nalíváním do nádrže. Jako asi jsem se nesekl, protože mám na to upravenou odměrku na můj 5 litrový kanystr. Tak nevím v čem nastal ten problém. Když už se o tom bavíme chci se zeptat, když budu mít ten válec po výbrusu slyšel jsem, že se to má mazat o dost více než se válec zajede. Je to tak? Jestli jo tak v jakém poměru přibližně?
 
 
Datum: 15. dubna 2018 11:04
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19399    
Vervou to rozhodně není, je to jen lepší benzín s vyšším oktanovým číslem, nejspíše bez biosložky. Klidně ses mohl seknout s poměrem oleje při míchání. Nepoužíváš olej do zahradní techniky?
 
 
Datum: 15. dubna 2018 10:05
 
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19398    
Jo je mi to jasné, že jsem udělal chybu v poměru, ale 1:50 už jezdím minimálně 3 roky ne-li více, ale s normálním benzínem Natural 95, ale teď jsem chtěl babetce dát něco lepšího jednu nádrž po zimě a natankoval jsem tam tu Vervu 100 a to byla asi ta chyba, že jsem tam měl dát více toho oleje, když je to kvalitnější benzín.
 
 
Datum: 14. dubna 2018 23:37
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel19397    
Bakoun...............hezky jsi to napsal......myslíš že to pochopí??,,moc děkovat nebude...
 
 
Datum: 14. dubna 2018 22:42
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Jinak trošku mimo, ale návodem na oleji se neřiď, důležitý je návod ke stroji. Příklad: jeden nejmenovaný olej má na sobě napsáno mazání až v poměru 1:100. Zkus se tím řídit a nalej to Péráka na bronzu. Moc děkovat nebude.
 
 
Datum: 14. dubna 2018 5:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19396    
Napřed sundej válec a uvidíš. Někdy to nejde (když se třeba vzpříčí jehla v kanálu). Musíš si poradit. Motor půlit budeš,pokud je vysypaná klika.
 
 
Datum: 13. dubna 2018 6:27
 
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19395    
Jo šlapat jde těch 10 km co jsem ujel jsem šlápal zpět to jde v pohodě. Kolo je v pořádku řetěz asi taky takže se bojím že to bude v motoru. Ne nic jsem neslyšel cinknout nebo něco takového ale 100 % to nevím. Jen to prudce vzpomalilo a pak se seklo zadní kolo a ted když mam zaply pastorek tak s ní ani nepohnu je to tvrdé jak beton. Musíš rozpulil motor? Kdyby byl zadržený píst tak půjde vůbec vysunout když si bude dělat vybrus?
 
 
Datum: 12. dubna 2018 21:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19394    
A když vycvakneš pastorek na šlapání (tím odpojíš motor) tak se babeta pohybuje a nezasekává se? Zjisti jestli je to v motoru a nebo v řetězu či kolu a máš to. Motor rozebrat je razdva (jen mít stahovák bubnu).... nechci to přivolávat,ale klidně muže bejt raflej píst ve válci,mohla vyskočit jehla... necinkalo to? divné zvuky před smrtí?
 
 
Datum: 12. dubna 2018 16:49
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel19373    
Ahoj chlapci. Prosím chtěl bych se zeptat jaký úhel má kužel na klikovce ze strany spojky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2018 17:10
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10988    
Čau mám doma motor je to jednoválec s dvěma výfuky, označení má 5-10-1194.Bude to naka jawa nebo ČZ ale nějak nemůžu dohledat z čeho to je. Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2018 14:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19354    
Zdar. Podle čisla nic. Nafoť to a někam to upni a pošli odkaz. Dvouvejfukovej jednoválec je širokej pojem,to jsou skoro všechny československý motorky.
 
 
Datum: 12. února 2018 14:26
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19177    
Čau Draci. Mám zrenovovanou ČZ 175/470. Na podzim jsem najezdil prvních 500km a teď vychytávám muchy.Jedna taková je, že jsem hodně dávno nechal opravit závit v hlavě formou pouzdra. Když dotahuju nebo povoluju svíčku pouzdro se trochu hne . Mám takovej dotaz.Jak by se to dalo odstranit . Zajišťuje se to nějakým lepidlem? Trochu kolem prosakuje olej. Díky všem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2018 17:41
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel16444    
Já mám vložku zalepenou tekutým kovem. Je to vlastně dvojsložkové epox lepidlo- seženeš v atodílech.
 
 
Datum: 04. února 2018 17:41
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, Seso, bude tady ještě k mání hvězdicová hlava na pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2018 11:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak uz zas je
 
 
Datum: 11. ledna 2018 11:49
 
 
 
 
Jméno: syrano      IP: uživatel19316    
Ahoj Okno, já ji mám na prodej, skoro nejetou, máš zájem? martin.syrucek@homolka.cz
 
 
Datum: 10. ledna 2018 10:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja vim stando ale potrebovalo by to vykres pro automat,, ja mam kratke ruky
 
 
Datum: 05. ledna 2018 17:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19314    
SESA: Již několikrát jsem ti navrhoval,že ti seženu podklady,abys ji nechal vyrobit s pořádným spalovákem,aby měla význam a taky aby třeba už jen píst nenarážel do svíčky a nemuseli se tam dávat dvě podložky,to konstrukční vada byla. Odlitek to není špatný.
 
 
Datum: 05. ledna 2018 16:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku, ono se tak remcalo jak jsou osklive a nefunkcni ze uz se asi neudelaji i kdy byli ok
 
 
Datum: 04. ledna 2018 20:04
 
 
 
 
Jméno: ilja      IP: uživatel19298    
Ahoj, mám Mustanga (1978) po 1. výbrusu. Výkon stále slabý , start nespolehlivý i po výměně gufera pod klikou, celkovém seřízení (předstih, karbec, nová svíčka a všechno další možné...)Podezírám už jenom slabou kompresi. Ví někdo jaký tlak by měl být naměřen ve válci při měření kompresiometrem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2017 14:42
 
 
 
 
Jméno: ilja      IP: uživatel19298    
Děkuji všem, kteří tak svižně zareagovali na můj dotaz. řadu navrhovaných věcí jsem už zkoušel, ale některé návrhy ještě ne. Budu dál pátrat a dám vědět.
 
 
Datum: 13. prosince 2017 14:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19301    
Asi,je to budik se stupnicí,kterej našroubuješ místo svíčky. Chce to pořádně roztočit. Zůstane ti na budiku nejvyšší hodnota. Měřili jsme s takovym kompresi na dodávce a na pikapu a řeknu ti že jsem ani jednotky nezkoumal. Pokud se ti cokoliv nezdá,tak to rozeber,u mustanga je to brnkačka ;-) Popiš seřízení všeho a stav motoru po složení. Otáčela se klika a převodovka lehounce po dotažení šroubů? Bloky jsou párové? Píst nasazen správně? Tj šipka do výfuku,první zámek nahoru,druhý vedle výfuku? Předstih? Odtrh? Hladina? Trysky? Filtrbox a jeho počet bočních dir? Hlava těsní? Ve válci je píst a kroužky správného rozměru? Všude jsou všechna těsnění a gufera dobrá?
 
 
Datum: 12. prosince 2017 16:04
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10698    
Stando v čem to vůbec měří v barech 10 bar ? Co varianta že se to zadira ?
 
 
Datum: 12. prosince 2017 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19300    
Starej dvoutakt jede dokud se točí klika a ve válci je nějaký tlak. Zbytek je o nastavení.
 
 
Datum: 12. prosince 2017 11:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19300    
Ty hodnoty okolo 10 budou reálný. Nicméně bych problěm hledal v nastavení a nebo v montáži. Zdravej motor po výbrusu je třeba línější,tupější,má spíš tah ale nechce točit,hřeje se. Ale normálně funguje. Normálně startuje. Třeba muže chtít lehce vyšší volnoběh. Zaměř se na hladinu v plovákovce a odtrh svíčky.
 
 
Datum: 12. prosince 2017 11:02
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel18878    
zmenšit odtrh na svíčce jsem myslel
 
 
Datum: 12. prosince 2017 7:08
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel18878    
Ještě mě napadlo co takhle slaby magnety na rotoru ? Mrkni jakou hází jiskru když slabou zkusit trochu zmenšit odtrh na kladivku a zkontrolovat vzdálenost zapalovací cívky od rotoru a co když se podleje válec chytne v pohodě ? Měl jsem něco podobného u mě to byla indučka
 
 
Datum: 12. prosince 2017 7:06
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel19299    
Ahoj jednou mi to kamarád měřil myslím že novej válec má okolo 9-10 a starej měl myslím 5 ,ale počkej ještě jestli to někdo potvrdí už je to celkem dlouho. Ale jezdilo mi to furt startovalo v pohodě jen už to nemělo takovou sílu bylo to znat.
 
 
Datum: 11. prosince 2017 23:22
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19264    
zdar strhol sa mi zavit na hlave jawa 50/21 ako to napravit?viem ze predavaju na nemenovanej stranke s dielmy pre jawy opravnu vlozku sviecky len ako nato???dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2017 11:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19266    
No tak to je jiná situace,tady v CZ se prodávala opravná vložka za 100-150 což je ranec za takovou kravinu a hlava se dá koupit za 200-250 ... pokud máš zdroj na opravný vložky pod jedno E tak jich chci deset :-D
 
 
Datum: 23. října 2017 11:01
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19264    
ta vlozka na tej stranke stoji 0.80e a hlava valca 8.50 ale ajtak som chcel kupit novu hlavu ,aspon mam konecne dovod xixi ale mozno aj tu staru by som sa pokusil opravit dik za radu
 
 
Datum: 22. října 2017 17:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19263    
Ano koupí se závitová vložka. Do hlavy se musí vytočit větší závit a do něj našroubovat vložku. Tu je dobrý tam zajistit nějakym lepidlem na závity a nebo dole trochu roztemovat. Při ceně závitový vložky bych spíše volil rovnou novou hlavu,někdy se dá koupit i za 200,- z vlastní zkušenosti bych doporučil sehnat jinou origo hlavu ;-)
 
 
Datum: 22. října 2017 14:01
 
 
 
 
Jméno: Sadra17      E-mail:      IP: uživatel13294    
umí tu někdo snížit hlavu tak abych využil potenciál 95oktanovýho benzínu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2017 6:46
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel19262    
Zdar. Ten milimetr seriovka snese. Ozvi se mi jestli máš zájem,k soustružnikovi pojedu koncem příštího týdne,necham to udělat. Další termín v nedohlednu. Cena je 300,- Hlava lépe česká nedomrvená.
 
 
Datum: 20. října 2017 6:46
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdra, potřebuji poradit se stadiony s11 a s22, konkrétně: jaké patří originálně těsnění mezi bloky-normálně papírové, nebo jen tmel, někde jsem četl že jen potřít vazelínou, ale to se mi zdá nesmysl. Ještě když mi hřídel na šlapátka dře tím ozubeným kolem o bloky, tak stačí tam normálně dát jen plechové podložky- vyjde na druhé straně vůle mezi druhým blokem? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2017 7:11
 
 
 
 
Jméno: Miselin4      IP: uživatel19220    
Zdar máte někdo zkušenosti s novou klikou na jednadvacítku? Vydrží? Pasuje? Nebo je lepší zrepasovat origo? Mám tam upravený válec od stejskala na silniční úpravu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2017 6:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19221    
Co se týče seriovek tak do pár motorů jsme ji již dávali a je dobrá. Ale jak se bude chovat při 9000 ot/min netuším... repasovat starou mužeš,ale najdi dobrou,s neprojetejma hřídelema atd...
 
 
Datum: 21. srpna 2017 6:05
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci. Vím že je to asi blbej dotaz, ale našel jsem v boudě poměrně dobrej válec, ale má ulomenou jednu část vložky ze 4 které jdou ke klice. Je takovýto válec ještě použitelnej, nebo se musí vložka vyměnit? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2017 18:12
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Je to sice prasárna ale použit se dá kdysi jsem s tím taky jezdil.
 
 
Datum: 16. července 2017 18:12
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel19173    
Zdar draci,potřebuji poradit chci si upravit sériovku pionýra chci zachovat karburátor i výfuk,co je nejlepší upravit určitě válec udělat ostrý 2K,jinak je lepší koleno o kusek zkrátit,a jakou trysku koupit 70 nebo 72,když vás ještě něco napadne jak zvednou výkon sériovce napište budu rád,předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2017 12:16
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel19178    
Na origo výfuk a karbec doporučuji válec upravit rozumně s ohledem na origo převodovku. Rozhodně se vyvaruj atrapám přímých filtrů. Buďto jede odladěný origo filtrbox (pro cestování doporučuji) a nebo třeba oválné molitanové filtry (stage6....). Výfuk jede mustang,kompletní dokonale čistý. Trysky jsou individuál jak se válec povede a jak si vše spolu sedne. A taky podle filtru. 68-76. Ať se daří.
 
 
Datum: 15. července 2017 12:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tryska se určuje podle chování motoru a barvy svíčky a ne podle toho co s tím chceš dělat
 
 
Datum: 14. července 2017 13:25
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, chci se zeptat zda u motoru pionýr 20 patří na na hřídele mezi ložiska v převodovce nějaké distanční kroužky na vymezení axiální vůle, nebo se to jen normálně naskládá a nic se nevymezuje a z výroby to vychází akorát?. Ještě chci vědět zda má někdo vyzkoušené ložiska zda jsou lepší do motoru sfk nebo zvl. motor bude na cestování tzn potřebuji aby vydržely velký nájezd km. díky za zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Správně vymezené musejí být obě hřídele. Normalně sklapni kartery s těsněním, hlavní hřídelí a předlohou. dvojková kolečka a vidličku dávat nemusíš. Utáhni a změř vůle. Pro měření nech těsnění suché a neutahuj to úplně na krev a nech si desetinu navíc. Když to pak mázneš olejenm nebo vazelínou tak se to těsnění zmačkne o tu desetinku víc
 
 
Datum: 14. července 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel17639    
Vymezuje se predloh. i hlavni hridel na ty 0,3mm? A je nejaky postup pri vymezovani?
 
 
Datum: 13. července 2017 13:39
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Podložky kupuju tam, kde prodávají spojovací materiál, říkají tomu distanční (vymezovací) podložky DIN 988.
 
 
Datum: 13. července 2017 12:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Prodávají se vymezovací podložky, většinou je mají v prodejnách s ložisky. Jako sadu jsem to prodávat neviděl ale jednotlivě to není problém
 
 
Datum: 13. července 2017 11:15
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dám tam zvl, jinak na to případný vymezení se dá koupit nějaká speciální sada kroužků různých tloušek, nebo se nic takového nevyrábí a musí se sehnat jen nějaké vhodné podložky? díky
 
 
Datum: 12. července 2017 22:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Na obyčejný seriový motor stačí bohatě ZVL ložiska. Mám je ve všech seriácích i lehce upravených motorech a nikdy nebyl problém. Ono u ložisek je spíš důležité je správně namontovat a zajistit jim dobré podmínky pro práci. Jinak převodovka by se správně vymezit měla. Ono taky když motor rozebereš, tak někde vymezovací kroužek je jinde zas není. Ideální axiální vůle je cca 0,3mm. Bohužel pokud už motor někdo rozebíral nezřídka se stává, že díky neodborné montáži či demontáži jsou kartery zdeformované a budeš si s tím muset pohrát. To samé platí pokud budeš měnit i futra a ne jen kuličková ložiska. Tam se taky stává, že jsou různě vysoká a vůli je třeba pak doladit.
 
 
Datum: 12. července 2017 8:56
 
 
 
 
Jméno: teritorids ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus borci prosím o radu - po GO mojí babety 207 mám jeden zajmavý problém- dobře jede jen když se rozjede a jede rychle ,- když jedu pomalu a nebo se rozjíždím je strašně slabý výkon a jakoby zpožděná reakce na plyn či co, tuší někdo ? karbec dellorto nový + přímý filtr,filtr benzínu,p.kroužky nové , čelisti nové . gufera měněny loni,výfuk čistý,tiristor nový ,zapalovací pol/cívka nová . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2017 17:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19167    
Zaprvý vyhoď ten přímej filtr,to samo o sobě muže problém vyřešit. To origo sání tam funguje. A pokud přesto problém přetrvá tak o číslo větší trysku. Chce to prostě doladit. Je to karbec pro B210. B207 se zkrátka chová jinak....
 
 
Datum: 30. června 2017 17:21
 
 
 
 
Jméno: teritorids      E-mail:      IP: uživatel18757    
problém ale je že bohatost směsi se na dellortu nedá seřídit =(
 
 
Datum: 30. června 2017 14:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19166    
Seřiď bohatost směsi. Místo přímýho filtru bych tam vyděl spíš ten origo čumák na dellorto,to muže taky způsobovat tento problém,přímák neni gut.
 
 
Datum: 30. června 2017 7:36
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.05.2025 12:34:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu