česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  75  76  77  78  79  80  81  82  83  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Ahoj,nevíte někdo prosím kde sehnat novou ojnici na Jawu 90,nebo jestli by tam nešla z jiné moto? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
Devadesátku mám, začínávám ji dávat do kupy a taky jsem měl strach z toho, ale zjišťuju že to není žádnej problém náhradní díly :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Jo díky,bohužel devadinu ješte nemám,ale silně uvažuji o její koupi a tak sonduji ohledně nahr. dílů. ;-)
 
 
Datum: 13. prosince 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      IP: uživatel12492    
jawu 90 pořád sleduju na aukru :-D tak tady máš rovnou celou kliku http://aukro.cz/jawa-90-klika-i1984369854.html za rozumnou cenu (zatím) i kdybys chtěl jen tu ojnici tak si myslím, že to stojí za to
 
 
Datum: 13. prosince 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
zdar tuneri pincku, ro rikate natoto? http://aukro.cz/set-hlava-vale-pist-jawa-50-pionyr-60cm3-i1994136168.html jak byste zvazili koupi? Kolikaty jeto asi tak vybrus? diky draci a dracice ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12904    
Válec ti upravím. Dále zprostředkuji i úpravu hlavy a výbrus. Honovačku opravdu doma nemám,asi jako každý to vozim do brusírny....maila tam máš......
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12547    
ja ma m stary válec a vybrus 40.75 a trikrouzkovej pist o prumeru 2mm .A je to fakt parada a vřele to doporučuju.A spotřeba? taka sama ajko u origo vlozky !:-)
 
 
Datum: 13. prosince 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maty: standa ale výbrusy doma nedělá :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
však ti píše že ti udělá 60ccm tak jedině ze starého válce,napíš mu na meil
 
 
Datum: 13. prosince 2011 14:47
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taková cena, za takový šmejd... Kupte si všichni aspoň po tři sady... ach jo :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
chlapi dekuji, ikdyz se to omila stale dokola stejne se zeptam ;-) Stando, kdyz uz jeto tu nakoustnute, byl bys ochoten udelat vybrus stareho?
 
 
Datum: 13. prosince 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12904    
Dvoukroužkový ani tříkroužkový písty se nedělají ve vrtání větším jak 40mm.....takže jako furt do kola......je to polskej válec s polskou hlavou.....55ccm.....prostě šmejd.....přihoď pár stovek a udělam ti pravou 60ccm která bude stát za to.....
 
 
Datum: 13. prosince 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Resi se to tady porad, pravdepodobne jde o zmrseny polsky valec s vrtanim 40mm (8. vybrus)...
 
 
Datum: 13. prosince 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: yesman      IP: uživatel6631    
ahoj mám doma rozpulený motor komlet vyčištěný, všecko je ok, chtěl jsem se zeptat jestli se musí při skládání nahřívat kartery a mrazit klika někdo říká že jo někdo že ne a nevím kde nalisovat ložiska na klice jestli do karteru nebo na kliku... Je výhoda mít ložiska C7 ? nebo stačí levnější C3? Jaký by jste doporučili píst na origo vrtání jestli jednokroužkový co je tady v eshopu nebo normalně 2-3 kroužkový (puvodní je na odpis) díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel12265    
Jako ložiska C7 jsou: "zvýšená provozní spolehlivost" Takže jestli budou C3+C7 to je C37 tak tim určitě nic nezkazíš. Jestli jesou jen C7 tak si je schovej na použití někam jinam než do motoru. Jinak karter stačí nahřát na 130°C v troubě a půjde ti to suprově.
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Kartery nahřát horkovzdušnou pistolí na 400° cca na minutku a pak tam to ložisko šoupnout. Půjde tam samo. Na kliku ložiska C3 !!! A píst: na sériovej válec dvoukroužek. Na úpravu jednokroužek. Ale prvně raději výbrus a na to zlatou střední cestu dvoukroužek.
 
 
Datum: 12. prosince 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ložiska nalisovat do karteru a kartery nahřívat a kliku zmraž teploty se během hvíly vyrovnají a aspon to tam lépe sklouzne :-D dyštak jukni na http://www.jawa50.cz
 
 
Datum: 12. prosince 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
osobně jen nahřívám kartery a ložiska (žádné mražení), ložiska by měly bohatě stačit C3... Pokud nejsou na válci žádné úpravy, tak 2kroužkáč
 
 
Datum: 12. prosince 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: jawa maniak      IP: uživatel10202    
Zdravim vsechny tunery :-) nevi nekdo z vas ve kterej brusirne mi vyvrtaj vylisovanou vlozku z valce? pokud to teda jde. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: jawa maniak      IP: uživatel10202    
sablonu urcite jen jsem to chtel videt spasovany dokud je vlozka venku...... jen pro jistotu ale nevadi
 
 
Datum: 12. prosince 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
furt nechápu souvislost.....jestli si dělal 3K tak si udělej šablonu na píst.......
 
 
Datum: 12. prosince 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: jawa maniak      IP: uživatel10202    
upravoval jsem kanaly a jeste je potreba trochu upravit pist :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
Nevím. Důvod?
 
 
Datum: 12. prosince 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: čezet rider      IP: uživatel10202    
Zdarec :-) má 477 antidetonbační štěrbinu? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: Z      IP: uživatel12237    
Tak se podívej pořádně a zkus v ní najít antidet. štěrbinu. :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12904    
ano,ale nezkoumal jsem jí
 
 
Datum: 13. prosince 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: Z      IP: uživatel12237    
stando, viděl jsi někdy hlavu ze Stadiona? ;-)
 
 
Datum: 12. prosince 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
Ano,jako každá hlava
 
 
Datum: 12. prosince 2011 9:22
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
zdravim dnes jsem rozdělal motor na jawettě a na pístu jsou čísla 38 a 48 a zajímalo by mě jakej to je výbrus nevěděl by někdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak ja jsem se špatně vyjádřil,,, jasně že jsem myslel, aby změřil vrtání ve válci
 
 
Datum: 12. prosince 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
jen to ne....dostaneš nezkutečná a matoucí hausnumera.....píst je v korunce o jeden výbrus "menší" jak za čepem - "kuželový" profil pístu - tepelná roztažnost......38,48 je klasický rozměr pístu pro 3.výbrus -tj.vrtání 38,50mm......jestli potřebuješ výbrus,tak kup píst na další výbrus a to je 38,75mm.....a nebo případně v brusírně písty k výbrusům dodávaj.....
 
 
Datum: 12. prosince 2011 10:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ještě lepší rada: vem posuvku a změř to ;-)
 
 
Datum: 11. prosince 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
děkuju za radu
 
 
Datum: 11. prosince 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
rekl bych ze druhy ( nulty vybrus 38,00,prvni 38,25,druhy 38,50,treti 38,75,ctvrty 39,00 atd.......to ze mas 38,48 tak ty dve setiny (0,02) to je vule
 
 
Datum: 11. prosince 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
Ahoj. Mám babku 207 a chtel bych se zeptat, na hlavu. Zdá se mi že někde u dekompresoru unikávzduch. Dost to sičí. Není tam nějaké tesnení, které by bylo špatné ?. Děkuju :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je normální... dekompresor má kanálek do výfukového kanálu... a jak se k sobě spojuje kanálek v hlavě a válci tak mezi níma má být těsnění a asi ho tam nemáš, tak proto ti to i za chodu fouká z výfuku přes ten kanálek ven...
 
 
Datum: 11. prosince 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, už jsem sem dával otázku ohledne meho motoru na čz 250/455- tenkrát se to tykalo ohledně toho, že se mi hybe klika na ložiskách. tedka jsem jeste koukal na píst a jsem docela zhrozen. :-D Zjistil jsem že na pístu mi chybí zamky pro pistni krouzky na prvnim a druhym krouzku(jsou tam jen dírky). na třetim je. A ty dva kruožky, kde neni zameček na pístu mají bud sjety a nebo spis podle me jsou spilovane zamecky na krouzcich a asi 1cm na každé straně take hrany toho pístniho kruozku. motor neni zadrený. Ten motor jsem koupil a ještě u mě nejel- na výbrus nemám - myslíte, že když to vyčistim od karbonu tak by to mohlo jezdit na tyhle krouzky? nebo mám nějako v pístu " udělat" zámečky? popř žádám o radu jak? díky za radu, ale chci ten motor ještě rozjet takovej jakej je. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel12265    
No, tak to je zralý na generálku. Klika jde opravit výměnou čepů, válec na výbrus a novej píst a kruhy. Takže počítej tak 3000Kč a víc. Jestli nebyly zámky, tak se kroužky otáčely a nejspíš se omlátily o kanály. Jinak teď jsem měl v ruce motor z 455, kde se klika hejbala i s ložisky v karteru, to je pak horší varianta. Každopádně rozpůlit, ať vidíš co a jak. No a při tý příležitosti vyměnit ložiska, prostě kompletní opravu. To s opicí a banánama jistě znáš. :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: Jawak20      IP: uživatel11264    
Čau jestli ti líce klika na ložiskách tak ti odešla klika to jsou ojetý plochy za kuželama já to mněl u pionýra taky a kamoši taky musís koupit novou kliku prootze to se spravit nedá.
 
 
Datum: 11. prosince 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Radši bych koupil aspoň novej píst + kroužky když momentálně nemáš na výbrus.
 
 
Datum: 10. prosince 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau je nějakej rozdíl mezi válcema z peraka 350 a kejvačky 350?sík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: poklop      IP: uživatel6587    
kam má směřovat šipka na pístu?? díky za odpověď.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako korouhvička. po větru...
 
 
Datum: 10. prosince 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
k výfuku ... zámek prvního kroužku musí býti nahoře.
 
 
Datum: 10. prosince 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
čaute draci, ako je možné že mám v motory jawa 05 kluku s ojnicou ktorá má priemer piestneho čapu 14.1 mm ked je origo písané 10 mm.\r\nmyslel som že tam mám normálne kluku s 21-tky ale na inom foru som sa dočítal ze kluka s 21-tky nepasuje do bloku 05-tky pretože sú tam iné ložiská. čo si o tom myslíte ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
mám 05 66rok a taky mám 14.1", ale myslel jsem, že už někdo dělal repas :-) jak tak vidím, tak asi ne a fakt byly v motoru všechny ložiska snad ještě původní (vč. kliky)
 
 
Datum: 10. prosince 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12887    
To je v poradku. Je to jak psal Péro. Rok 1962 měl ijnici z 555,rok následující mel uz o trochu silnější ojnici pro čep 14,1mm. Rok na to sem začali montovat silné ojnice.
 
 
Datum: 10. prosince 2011 6:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
05 rv. 1963 a 14.1mm čep ale nedám ruku do ohně že na tom někdo dělal repas....
 
 
Datum: 10. prosince 2011 6:23
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
já mám doma taky motor z 05 a je tam 14,1
 
 
Datum: 10. prosince 2011 0:38
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
aha tak díki toto som nevedel. už som sa strachoval že tam niekto narval kluku z 21-tky nasilu !
 
 
Datum: 09. prosince 2011 23:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to bude tím že první 05 (1962) měli pístní čep 10 pozdější typy měli 14
 
 
Datum: 09. prosince 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
caute draci prosim vas kolko asi ma hodnotu motor jawy 05 po celkovej GO (loziska, gufera,spojka,kruzky) dik :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
za 30 eur som myslel toto: nové ložiská a guferá, piest, krúžky, čap, tesnenia + silikon, nové spojkové lamely, všetky šroubky, kondík, odtrhové ramienko, reťazové kolečko
 
 
Datum: 09. prosince 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12883    
K dotazu: Moje odpověď je 1200,- až 1500,- českých...tak nějak jsem to tušil od začátku....kdybys ten motor opravdu generálkoval,tak bys moc dobře věděl,jaká je jeho cena... jedno euro je 25,3 českejch.....
 
 
Datum: 09. prosince 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Nevím, jak se pohybují ceny v severním Maďarsku, ale za 900 GO? Za to nemáš ani repas kliky a kde jsou ložiska, výbrus, gufera atd.
 
 
Datum: 09. prosince 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
investicia bola 30 eur - 900 kč
 
 
Datum: 08. prosince 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12880    
takže investice byla kolik? Origo polomotor z 05 jsem na burze kupoval za 350,-,válec 150,hlava 50,karburátor 120,- zapalování 200,- .......tak asi tak.....
 
 
Datum: 08. prosince 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
Je to poctivá GO, všetko čo bolo na odpis je vymenené, stačí len nahodit na rám a jazdit
 
 
Datum: 08. prosince 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12879    
Pokud je ta GO poctivá,tak se ti nezaplatí nazpátek,nikdo nedá 5 tisíc za motor......jestli je to jen nějak narychlo spíchlý za litra tak to neni GO
 
 
Datum: 07. prosince 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
jj tak díky
 
 
Datum: 07. prosince 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
urcite ti nikdo nezaplati prachy co jsi do toho dal..takze urcite mensi nez kdyby jsi spocital celkovou go( futra,vybrus,loziska,gufera,tesneni,spojka)
 
 
Datum: 07. prosince 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel12855    
Potřeboval bych poradit jestli sem udelal dobře kdyš sem hlavu válce na pinska odřel kartáčem a kde sem se nedostal vybrousil bruskou na broušení kos, jestli to ničem nebude vadit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
najlepšie je aj tak riedidlo a stetec :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
neptáš se už trochu pozdě...? stejně už to máš jedno...
 
 
Datum: 05. prosince 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
ahoj chci se zeptat při výměně simeringů na klice na jawa 21 se musí půlit motor??????sou to určitě gufera protože mizí olej a novej karbec jehla 4 zářez a pořád málo benálu a jak to uliju tak to jede chvilku dýki za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
treba ze to gumovy gufero za tech 20 let muze spuchret?vem si 20 let stary gufero a nove koupeny a uvidis rozdil..stary bude tvrdy,narozdil od novyho,co bude pruzny
 
 
Datum: 06. prosince 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Já koupil motor za 200kč od kámoše dal do 21 důkladně seěteloval a jezdí už asi 3 roky bez oprav !! a pohodička a jinač stačí vyhodit dekl samodřejmě !! vypustit olej :-D stáhnout ozuběné kolečko vydloubnout simering dát jinej a nabouchat přez ořech na ráčnu a pak vše smontovat a potom vyměnit pod zapalováním stahnout magnet atd a je vystaráno vydloubneš dáš nový a jezdíš :-D je to tak jednoduchý :-D a tak obtížný pro některý lidi :-D a jinač když motor před 20 lety po GO a nejezdil tak proč by to byli gufera ?? však já sem si koupil 555 před 5 lety bylo děláno GO motoru do teťku ležel a já ho rozjel a ještě bezjakýkoliv uprav sem jel na STK a všechno a prošel z 0 chybama tak proč by to mělo byt vyběhaný po 20 letech ? :-D :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se to poznat např. může být vůle na klice :-D v nejhorším bude vyrachtanej válec kterej "je" po výbrusu :-D proto já si koupím levnej,nepojízdej motor a kolikrát je to lepší jak si za tisíce koupit motor po GO...
 
 
Datum: 05. prosince 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
akorát že na internetu a všude jinde je každej druhej motor po GO :-D a přitom to není pravda protože co ? protože do něho nevydíš jedině že by ti ukázal paragony a staré díly ale i tak se tumu nedá věřit na 100 % :-) :-P :-D
 
 
Datum: 05. prosince 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
proč to u mustanga nešlo?
 
 
Datum: 05. prosince 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12862    
já to nedělal já ho koupil po go u mustanga to nešlo
 
 
Datum: 05. prosince 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi by jsi mel vedet,ze cezetak patri mezi jedny z tech,co tady na tomhle pokecu vedej nejvic :-D hele,kdyz ho mas zrenovovanej :-D tak by jsi mel vedet,odkud se davaj gufera,ne? :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
tak to vim je prostě po go a otvoje odpovědi moc nestojim
 
 
Datum: 04. prosince 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak motor po renovaci jo? :-D ....... víš vubec co je to renovace? :-D :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
no motor je po renovaci najeto 500km a potom tak 20 let stál a těd todle dělá ale nevim jestly by nebylo leší si ten motor dát do mustanga nevim pro kterýho se mam rozhodnou poradtě kerej
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Nemusiš stači schodit magneto a na 2 strane dekl s kolečkem šroubovakem vypichnout a dat nowi zaleži jestli nemaš těsnění mezi kartrama
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel12210    
Zdar chlapi, chtěl jsem se optat... Jak účinně vyčistit usazený krabon v koleně a ve výfuku (říznutém u mustanga)? A že ho tam je. Takovou vrstvu jsem ani nečekal... Četl jsem o vypálení, ale prý to sundá chromy. Ty jsou ještě původní ale moc pěkně zachovalé. Díky moc za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel12210    
No nad tím vypalováním jsem fakt uvažoval, ale s těmi chromy jsem měl strach. S tím acetonem normálně celé jak to je naložit do lázně jo? Díky.
 
 
Datum: 08. prosince 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to taky vypaloval a chromy se neponičily..
 
 
Datum: 03. prosince 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Aceton to rozpouští ale trvá to docela dlouho možna to rozpustí třeba i louh nebo kyselina z baterky nevím
 
 
Datum: 03. prosince 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem to vypálil a chromy jsme si nezničil :-) musíš to lít jen do vnitř a jen trochu toho benálu pak to nechat vyhořet a co pujde vyškrabat :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12846    
někdo to ještě vypaluje plynovym (PB) hořákem, mě pomohla a docela se osvědčila samodujná benzínová lampa ale tak už bacha na chrom, protože jak by ti třeba rozpálenej díl spad někam do mokra tak je chrom modrej
 
 
Datum: 03. prosince 2011 12:56
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12778    
nalej tam benzín a zapal to , chrom je dávno zvyklý , pak to opadá lehce
 
 
Datum: 03. prosince 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
To s tím lankem je dobrý. Používám lanko z ruční brzdy škodovky a rozpletu jen cca 70mm, dál to omotám drátem a lanko se už víc nerozplete.
 
 
Datum: 03. prosince 2011 11:33
 
 
 
 
Jméno: Solta.Richard      IP: uživatel11956    
Taky něco vezme když upneš do vrtačky hadr a točíš :-) Ale to spíš až nakonec na dočištění :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh- mě to tím moc nešlo... možná by to chtělo trochu silnější-já jsem použil plynový...
 
 
Datum: 03. prosince 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vezmi nějaký starý lanko, jeden konec rozpleť, druhej upni do vratčky a tim rozpletenym koncem to čisti, dost toho vylítá..
 
 
Datum: 03. prosince 2011 0:29
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bratrancův postup (výfuk na síma) - Ze začátku co jde rozdělat tak rozdělat, usazeniny vyšpáret šroubovákem, následně hrubým a jemným pilníkem .. pak třeba vzít špagát , protáhnou výfukem a jezdit .. jde to i menší kominickou štětkou .. na konec prolít třeba benzínem nebo do toho nalít krtka a nechat to "vyžrát" :-) Je to docela piplačka ale když chceš mít krásně čistý vejfuk , tak proč ne :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12843    
rozebrat,vyškrábat a pak lidský sádlo
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:32
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
prosím rychle !!! z čeho vyrobit tesnení pod válec ?? -> babetta 207 :-) dík ( stačí čtvrtka ? ) ...... prosím rychle !! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel2403    
Čtvrtka stačí bohatě :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel12547    
nebo z tenkeho plechu či napaplat silikonem
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel12547    
s papíru "
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
cus hele jak poznam ze je lozisko spatne ? vyndal sem ho z motoru a me pride ze vuli do stran nema ... dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
no dcl se zadrhavaj .. ja koupim jiny .. jaka je dobra znacka lozisek na kliku do krosky ?
 
 
Datum: 02. prosince 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: Jiri      IP: uživatel12302    
dej si ho na prst a zatoč snym pokud bude hluční(hroupak,dřít) nebo dělá divny zvuky tak je špatny..
 
 
Datum: 02. prosince 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12838    
zdar,nevíte někdo čim mam namazat nové ložiska na klice (musel jsem je vypláchnout naftou protože v nich chrupal bordel,teď jsou ok) abych je nezadřel. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
do rozety se to dokonce musí vazelínou
 
 
Datum: 03. prosince 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
poněvač ta vazelína se moc dobře nebude spalovat se směsí... v rozetě to ničemu nevadí
 
 
Datum: 02. prosince 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Hej borci proč né vazelínou? Já sem dával ložisko do rozety a zaplnil sem ho vazelínou...je to špatně?
 
 
Datum: 02. prosince 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Namaž to nějakym motorovym olejem, pro 2T nebo 4T to je jedno. Hlavně to nemaž vazelínou.
 
 
Datum: 02. prosince 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ložiska mažu takovym olejem, ve kterym to bude potom i běhat, tzn. na klice když vim, že budu jezdit třeba na Motul 510, tak je i máznu tim samym olejem, aby to neudělalo bordel
 
 
Datum: 02. prosince 2011 7:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
na klice je to uplne jedno, pac po prvnim nastartovani se stejnak proplachnou smesi s motorovym olejem, takze klidne ten motorak, nebo prevodak, je to jedno..
 
 
Datum: 01. prosince 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci. Co mohlo způsobit že mi Jawa 20 střelila do výfuku docela jsem se lekl a nevím co se stalo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 23:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
cas od casu se to stane, pokud to nedela casto nebo pravidelne tak je to normalni, pri brzdeni motorem je smes dodavana do valce moc chuda na to aby ji svicka zapalila a proto jde nespalena do vyfuku, kde se nahromadi a pokud je koleno dost horky, vzniti se..
 
 
Datum: 01. prosince 2011 23:41
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Jestli to jede úplně normálně a někdy to střelí do výfuku tak my to dělaly některý ty starý palky 14-8 14-7 hlavně když byly letní horka
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš to bude předstih ale taky by to mohla být špatná bohatost směsi...
 
 
Datum: 01. prosince 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahojte, nevíte prosím o někom, kdo dělá v okolí blanska, popřípadě prostějova výbrusy válců? dík za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Suchý, okres Blansko :-D do Prostějova to pro mě není problém, ale asi to dám do těch Letovic ;-)
 
 
Datum: 01. prosince 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Odkud přesně jsi? V Prostějově to dělá jedn chlap za benzinkou Shell a jeden na Drozdovické ulici..
 
 
Datum: 01. prosince 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, dikec :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já osobně to nechal dělat taky v těch Letovicích :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: wwepi      IP: uživatel12613    
Hoj, dělaj to v těch letovicích...
 
 
Datum: 01. prosince 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar, v Letovicích v Motorovce. Nebo v Blansku v mototechně tam si ho můžeš nechat udělat taky
 
 
Datum: 01. prosince 2011 16:49
 
<  75  76  77  78  79  80  81  82  83  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 15:48:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu