slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  71  72  73  74  75  76  77  78  79  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel12852    
Zdar, http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lozisko_ojnice_horni.html je tohle ojniční ložisko pro origo ojnici nebo pro ckr Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
CKR ojnice má stejný oko jako originál 210. Mam toto ložisko v CKR ojnici. A je zajímavý, že je to to samí ložisko jako to co se prodává na CKR ojnici pro pionýra, jen je o korunu levnější :-D
 
 
Datum: 20. ledna 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: čezeták      IP: uživatel12547    
originál
 
 
Datum: 20. ledna 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: EnduristaGG      IP: uživatel8888    
Zdarec v čem jsou lepší chromovany kroužky? Poznám to na sériovým fichtlovi 05? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2012 18:33
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já už je radši nepoužívam, protože výbrus je dražší než dva obyč kroužky.
 
 
Datum: 20. ledna 2012 18:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13082    
Je to tak....ale furt to neni tak hrozný jak s ocelákem.....mam doma jeden živejší válec,na kterym bylo najeto do 500km s ocelovym kroužkem a už by to mohlo jít na výbrus....ty chromáky sice taky žerou vložku,ale nemyslim,že je to až tak zlý......
 
 
Datum: 19. ledna 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Větší životnost kroužku, ale menší povrchu vložky. Mě se to tak potvrdilo. pozn. na upraveném válci.
 
 
Datum: 19. ledna 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13079    
Na sériovku zbytečný. Dávam je k upravenejm válcum,tam mají opodstatnění.
 
 
Datum: 19. ledna 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: EnduristaGG      IP: uživatel8888    
Chce to bratranec na dvojkruh.
 
 
Datum: 19. ledna 2012 20:38
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě budou mít lepší životnost že jsou tvrdší a kluzné vlastnosti taky. To budeš mít na 1 krožkáč nebo tří?
 
 
Datum: 19. ledna 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, podle mě to má otrochu menší tření nebo větší výfrž nevím přesně, nemám zkušenosti..
 
 
Datum: 19. ledna 2012 19:46
 
 
 
 
Jméno: Simál      IP: uživatel12062    
Zdar draci,vim že simson sem nepatří ale chtěl bych se zeptat ,když si chci koupit tento válec http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/products_id/1021 jesti musím i větší hlavu 60ccm díky !! ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak píše "lk" , hlava může zůstat seriová, kamarád to taky tak měl.
 
 
Datum: 19. ledna 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
míval jsem simpla s převrtanym válcem na 60ccm s origoš nijak neupravovanou hlavou
 
 
Datum: 19. ledna 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyskusaj to...
 
 
Datum: 19. ledna 2012 19:25
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel12852    
Ahoj, chci se zeptat jestli musí být vyvážená i ojnice. Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2012 22:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13082    
To teda nevim jak by ste chtěli vyvažovat ojnici.....vyvažuje se klika s ojnicí jako celek,včetně závaží který představuje píst....nebo tak nějak to je....
 
 
Datum: 19. ledna 2012 22:55
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je jasný.. dokážeš si představit nevyváženou ojnici při 5000ot/min? buď by se rozletěla nebo bys měl z motorky masážní křeslo :-D
 
 
Datum: 19. ledna 2012 19:47
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Zdarec tet jsem dovezl kliku z repasu dom a mam tam kliku WM MOTOR jak je snou kdo sp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2012 15:38
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
prave to jsem četl tak jsem se chtel zeptat mel jsem tam s futrem dal jsem to na repas a dal me tuhle wedet ze da s loziskama tak bych si rekl CKR
 
 
Datum: 19. ledna 2012 15:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13077    
Do seriovky je dostačující.....tím ale nechci říct ani dobrá ani výborná....prostě dostačující......výborná je CKR
 
 
Datum: 19. ledna 2012 9:56
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
zrovna se to řešilo u stejskyho na webu....obrázek si udělej sám http://www.jawa50speed.wz.cz/dis.html
 
 
Datum: 19. ledna 2012 9:29
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel13008    
aka hlava valca je lepsia na jawa 21 z antidetonacnou sterbinou z jawy 21 alebo bez z jawy 05 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2012 9:51
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Dobrá, poslední můj příspěvěk k tomuto tématu, nechci se s nikým hádat, ani vnucovat můj názor. Nikdo nejsme takový odborník, abychom řekli na 100% co je nejlepší, alespoň já nejsem. Pro mě osobně bylo důležité porovnání obou druhů hlav. Měl jsem oba typy (se stejným obsahem spalovacího prostoru), porovnával jsem je na stejném motoru a o trochu lepšího výkonu jsem dosáhl s tou pravidelnou. V knize od pana Husáka píší, že je mnoho druhů těch protidetonačních šterbin, ale nejčastěji používaná je ta pravidelná. Toť můj názor...
 
 
Datum: 20. ledna 2012 9:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13082    
Předloni,Jawaracing50,upravená hlava s ledvinkou z J21,motor 8,xx koní, v celkovym pořadí za 2010 byl na bedně-třetí místo .....tak kde je pravda....a co třeba krosový čízy? ty tam maj co?
 
 
Datum: 19. ledna 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13005    
Pokud bude mít hlava z 05 stejný kompresní poměr (po snížení) a udělá se po obvodu ta protidetonační štěrbina, je lepší z 05. Už pan Husák ve svých knihách píše, že spalovací prostor (vnitřek hlavy a píst) by měly mít pravidelný tvar. Taky jsem ještě na žádném závodním (sportovním) motocyklu neviděl hlavu, jako je na Jawě 21. Ano pokud nechcete nic upravovat, pak bude lepší použít hlavu z J21, protože budete mít vyšší kompresní poměr.
 
 
Datum: 19. ledna 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13005    
Z hlediska spalování je lepší ta půlkulatá (bez té ledvinky). My jsme zkoušeli porovnávat oba druhy hlav (se stejným kompresním poměrem) a výsledek byl takový, že s hlavou bez té vlnky to jelo lépe. Nejlepší bys měl, když uděláš antidetonační štěrbinu na té půlkulaté hlavě (po obvodu) jako to má např hvězdicová hlava. Hlavy z pionýra jsou z hlediska spalování vůbec špatné, protože nemají svíčku v ose s válcem.
 
 
Datum: 19. ledna 2012 16:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podívej se na obě hlavy.. zapni svoji hlavu a příjdeš na to která je lepší
 
 
Datum: 18. ledna 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: losos      IP: uživatel9335    
zdraec , mužu se zeptat kolik je širokej difuzor na karbeci u fíka (na mustangu), díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2012 18:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13075    
17mm
 
 
Datum: 18. ledna 2012 18:26
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13074    
Zdarec,mají kroužky na pístu na babetě nějakou polohu,kromě toho že musí být v zámku?? Nebo je jedno jak ho dám na píst?? Nakopl sem motor a zvuk jako by drhly kroužky o kanály. Nebo po výbrusu třeba šmirglem mám srazit hrany na kanálech?? Děkujííí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To že je šipka do výfuku ještě neznamená že je píst správně :-) zámek prvního pístního kroužku by měl být směrem nahoru...nebo prostě aby to nešlo zámkama přes kanály...jo a po výbrusu vemu brousek a srazim hrany kroužků a kanálů
 
 
Datum: 18. ledna 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13074    
Jo,šipkou k výfuku.
 
 
Datum: 18. ledna 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
Dal si ten pist spravne ?
 
 
Datum: 18. ledna 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel13072    
Dobrz den chcem sa spitat ci pasuje klukovz hriadel a piest y Jawy 05 do motora jawz 555.dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2012 9:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13077    
Nepasuje
 
 
Datum: 19. ledna 2012 9:59
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě mám ji v motoru z 555 ... je lepší z důvodu lepšího dolního ložiska, silnější ojnici a průměrem čepu 14 mm ... ložiska jsem kupoval normálně na motor 555 ... a pasovalo mi to ..
 
 
Datum: 18. ledna 2012 19:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli pasují čepy do ložisek tak setrváky budou stejný,podle mého pasuje
 
 
Datum: 18. ledna 2012 17:10
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím si že ano, piest určiťe setrvačníky 555ky neviem presne že či niesú užšie ale nemali byť užšie, počkaj na potvrdenie
 
 
Datum: 18. ledna 2012 17:05
 
 
 
 
Jméno: přema      IP: uživatel10418    
Zdar draci, chtěl bych se optat. Před časem jsem dával válec z mustanga na výbrus. Pak jsem ještě čistil žebra vodou a arvou a nechal okapat. Potom jsem na to ale blbec zapomněl, nevytřel to do sucha a vybroušený válec zevnitř zrezl. Z převážné většiny jsem rez vyleštil hadrou do hladka, ale od strany u hlavy se mi rez už odstranit nepodařilo. Jsou tam takové velmi jemné drsnosti. Zasahuje to asi 1 cm dovnitř směrem od hlavy ke klikovce po obvodu. Mám to už tak nechat a vychodí se to samo pístem nebo nějak ošetřit (zabrousit)? Nerad bych zase zadřel. :/ Díky moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: přema      IP: uživatel13081    
Chlapi fakt dík! :-)
 
 
Datum: 19. ledna 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Pak vymejt olejem, na to chytas supinky ze smirglu a benzinem "odplavis" pryc.
 
 
Datum: 18. ledna 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13075    
Souhlas...vzal bych to smirkem...
 
 
Datum: 18. ledna 2012 18:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
neboj se toho normálně vem jemnej šmirgl a očisti to nic tím nezkazíš
 
 
Datum: 18. ledna 2012 17:08
 
 
 
 
Jméno: EnduristaGG      IP: uživatel8888    
Čau dá se sehnat jenom ojnice na JAWU 555? Nebo komplet klika+ojka? Myslím nejlíp nové......protože jsem tu svou při takovém menším záchvatu zneuctil :-D :-( Nebo nenabídne někdo jetou za rozumnej peníz. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2012 15:50
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
udelaji ti novi čepi s kuželama
 
 
Datum: 19. ledna 2012 15:50
 
 
 
 
Jméno: EnduristaGG      IP: uživatel8888    
Motor z 05 tam dávat nebudu chcu 555 líbí se mi jeho charakter a chci aby to bylo origo. Myslíte že mě zrepasují i kužely na klice?
 
 
Datum: 19. ledna 2012 13:47
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
mě kliku komplet zrepasovali nove cepi ojnice za 1300 aji s pracou
 
 
Datum: 18. ledna 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: hmm      IP: uživatel12547    
na 555 us není ae být tebou dal bych tam mtor z 05 pam do motoru 555 us je jen malicko ND .
 
 
Datum: 18. ledna 2012 17:04
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
cau draci delal sem GO motoru a daval sem nove loziska na kliku a koupil sem RS tak sem z nich dal pryc jenom ty gumy a nejakou vazelinu sem z toho dostal tak by me zajmalo jestli to nejak moc vadi kdyz tam nejaka zustala ? mela by se vypalit ne ? nezku*vy ne to valec po vybrusu nebo neco ? (ps:nejde mi tet o fichtla ale vseobecne) diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u nás taky seženu jen 2RS takže to odloupnu a vazelinu tam nechám... nic to tomu neudělá...a hulit to nehulí :-D
 
 
Datum: 18. ledna 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
wepo: presne tak mas pravdu C3 tam mam to je jasny .. jo davaj se do kol ale ja jiny nesehnal a ten typek me rek ze to staci sroubovakem odloupnout ;-) a asi mate pravdu vono se to s benzinem rozredi ale pak to huli jako krava :-D
 
 
Datum: 18. ledna 2012 11:04
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel13045    
Na kliku mají být ložiska C3! S vůli za studena... jinak ty RS se myslím dávaji do kol... Ale nejsem si jistý..
 
 
Datum: 17. ledna 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, vazelína tomu podle mě neuškodí...
 
 
Datum: 17. ledna 2012 19:48
 
 
 
 
Jméno: Jay      IP: uživatel5395    
Pokud jde o 2T motor tak ten se maže směsí oleje a benzinu tzn. ze v tom benzinu se ta vazelina nejspíš rozpustí projde do válce a tam se spálí a nic spatnýho to neudělá.
 
 
Datum: 17. ledna 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: Joan      IP: uživatel12600    
čau, potřebuju poradit s Jawou 350/354. Konkrétně s hlavami válců. se spalovací komorou. Vím že existuje druh kůlatý, a jakoby do zvonu. Potřeboval bych vědět od kdy se montovaly. Já mám motor s jednou pákou startovací a současně řadící. To znamená 12kw. ale mám tam hlavy se spalovací komorou jako má pérak - kulatou což byl slabší motor. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2012 14:22
 
 
 
 
Jméno: Jofrey      E-mail:      IP: uživatel13061    
Zdar draci:Chtěl bych vědět na bábě 210 když sundám válec a vezmu za píst jakou vůli do stran múžu mit?Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: manik      IP: uživatel12258    
cau ma to dost velkou vuli
 
 
Datum: 16. ledna 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: kuratko      E-mail:      IP: uživatel3592    
Zdravím,potřeboval bych poradit kde sehnat pistní kroužky na Jawa dandy 50 Sport?Nikde sem nic nenašel......Budu rád za kažkou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2012 17:14
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12547    
tu jednu drazku muis upravit na 1,5mm pač krouzky jsou 1.5mm tak aby ti to tam vlezlo :-)
 
 
Datum: 02. února 2012 17:14
 
 
 
 
Jméno: kuratko      E-mail:      IP: uživatel3592    
Ok dik moc mám model sport a tam sou kroužky 2!jeden je širokej 1mm a druhel1.5mm tak ten rozmer 38.25 by meli mít oba co?
 
 
Datum: 21. ledna 2012 15:24
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12547    
draku rozmer je 38""" tutdíš jao na 0 vybrusu na pionyra, up si tady ten tunongovanej chromovany krouzek 38,25 pujde tam skvele ale musis ho upravit
 
 
Datum: 18. ledna 2012 17:11
 
 
 
 
Jméno: kuratko      E-mail:      IP: uživatel3592    
Aha a tady na webu tam nějakej nepasuje?Já totiž nevim rozměr....
 
 
Datum: 18. ledna 2012 15:45
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel13064    
AHRA HK
 
 
Datum: 16. ledna 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Čau, Chtěl bych se zeptat jakou máte toleranci mezi pístem a vložkou válce u upravenáho válce?? Mám zvětšený výfukový, přefukové a sací kanál a chci udělat výbrus. Já akorát vím, že se dává pět stovek u seriového válce. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2012 1:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13056    
Dnes se běžně brousi na 5 stovek....neřeš to....
 
 
Datum: 15. ledna 2012 1:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5 stovek mám i u upravovaného válce od Stejskala.
 
 
Datum: 14. ledna 2012 23:11
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Mám motor 250/559 a nějakej mamlas předemnou nedal mezi kartery žádný těsnění,takže všechen olej tek do klikový skříně.Klikovka byla pokrytá olejovym filmem,ani jsem to nezkoušel nakopnout,nemělo by to cenu :-) Takže jsem půlil a mám dotaz,jestli místo otevřených ložisek na kliku můžu dát tyhle uzavřený,jsou to ještě československý ložiska,fungl nový :-) Podle mě to nebude na škodu,mělo by to ještě víc utěsnit klikovou skříň..? :-) jsou na téhle fotce,kdyžtak jsou tam i další aby jste viděli,jak to vypadalo :-D http://cz-cross.rajce.idnes.cz/GO_motoru_250_559_bez_vybrusu#IMAG0068.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 18:30
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sadra12-nebud tak arogantni.. Pro ostatni-dopadlo to dobre :-) pridal jsem fotky ::: http://cz-cross.rajce.idnes.cz/GO_motoru_250_559_bez_vybrusu
 
 
Datum: 14. ledna 2012 18:30
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neryskujes tym len zadretie ložísk ale aj velmi rýchle zodratie gufier, cez ložiská sa ti na gufero dostane olej. Keď sú zakrytované tak bohužiaľ :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jen spojím to co tu bylo již řečeno, pokud jsou ta ložiska správné velikosti a se zvětšenou vůlí C3 (případně C36), pak je po vyloupnutí krytů můžeš použít, v opačném případě riskuješ zadření ložiska po zahřátí a jeho protočení v karteru..
 
 
Datum: 14. ledna 2012 13:41
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
vyloupni ty kryty,vypláchni to a šupsni to tam.....
 
 
Datum: 14. ledna 2012 13:37
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam co tam patří a nesnaž se bejt chytřejší než konstruktéři z jawy
 
 
Datum: 14. ledna 2012 13:26
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Zakrytovaná ložiska tam nedávej v žádném případě. Je nutno použít ložiska se zvětšenou radiální vůlí 6305 C36, případně C3.
 
 
Datum: 14. ledna 2012 13:08
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ja sundal valec a prvni ceho jsem si vsimnul byl povlak oleje :-D ale jak vidis tak s timhle by se nedalo jezdit :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2012 12:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som kúpil fichtla tak že nemal tesnenie medzi valcom a kartrom, a tak som najazdil asi 1000km, a motor bol v pohode, startoval pekne aj za studena aj za tepla na 1. krát, a mal dobrý výkon :-D, potom som si demontoval valec aby som očistil zanesené rebrá a všimol že nemám tesnenie
 
 
Datum: 14. ledna 2012 12:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
treba vybrat krity pak vypláchnuť benzinem vazelinu,
 
 
Datum: 14. ledna 2012 12:46
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nevim :-( ale driv jsem daval takovyhle uzavreny do fika a beha to jeste ted :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2012 12:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vazelina nevydrží takovou teplotu a za chvilu se to zadře... nejde to vyloupnout??
 
 
Datum: 14. ledna 2012 12:45
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To vim,ale kydz jsou uzavreny s vazelinou,na co se budou jeste mazat smesi? :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2012 12:42
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
ložiska na klice je třeba mazat směsí
 
 
Datum: 14. ledna 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: Linkinč      E-mail:      IP: uživatel10990    
Zdravim chlapci a děvčata , :-) chci se vás zeptat ? Koupil sem si od kámoše motor za 4500 kč je komplet po GO ale mám problém když nacupám benzín a nakopnu ho tak zjistim že je suchá svíčka :/ i když ho toztlačim myslíte že to bude tim že tam nejsou pístní kroužky? Že by to mělo malou kompresy a nedostal by se benzín do hlavy ke svíčce ? kámoš je tam zapoměl dát pístní kroužky :-D.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 17:55
 
 
 
 
Jméno: Linkinč      E-mail:      IP: uživatel10990    
No a to mi stačí taková hle odpověd :-) to sem chtěl slyšet hned na začátku a nebylo účelem abych tady někoho nasr.l či podobně.Tadle odpověd mi bohatě stačí a o ničem jinym se bavit nebudu.Dík za odpověd JAWA_ceZetak &#174;
 
 
Datum: 14. ledna 2012 17:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ke svíčce se nedostává právě protož e tam nejsou kroužky :-D
 
 
Datum: 14. ledna 2012 17:50
 
 
 
 
Jméno: Linkinč      E-mail:      IP: uživatel10990    
pouze sem se ptal proč se nedostává benzín ke svíčce víc nic mě nezajimá jestli máte problém odpovědět tak sem nepište nevim co vás tak žere :-D :-D
 
 
Datum: 14. ledna 2012 17:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
linkinč: kolik ti je proboha? ...... reminder: a kde píše že mu to jelo? píše že se pouze spustil z kopce :-D
 
 
Datum: 14. ledna 2012 17:33
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
To prostě není možný aby to jelo nez kroužků, to si vymejšlíš nebo nás chceš nasr** :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: Linkinč      E-mail:      IP: uživatel10990    
rozjel sem sez kopce všechny kválty jdou spojka jde taky píst se hýbe akorát tam nejsou pístní krožuky to mi zatim stačí až tam dám pístní kroužky tak uvidim dál co bude dělat.
 
 
Datum: 14. ledna 2012 14:24
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Jak to muže bejt funkčni kdyz si to jeste nemel nastartovany??
 
 
Datum: 14. ledna 2012 12:09
 
 
 
 
Jméno: Linkinč      E-mail:      IP: uživatel10990    
Jo ještě mrknu do válce jak to vypadá.Ale co vim tak tam nejsou jen kroužky.
 
 
Datum: 14. ledna 2012 11:45
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
pochop že pokad tam nejsu pistni kruhy tak ti to nechytne ,a jo ja bych si esce zkontroloval zda je tam vubec pist pro vrtání co je ve válci .
 
 
Datum: 14. ledna 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak ještě aby nebylo za ty prachy...bych mu to hodil na hlavu
 
 
Datum: 14. ledna 2012 11:13
 
 
 
 
Jméno: Linkinč      E-mail:      IP: uživatel10990    
píst tam je normál šlape všechno jak má akorát tam chyběj pístní kroužky jinač je to komplet funkční
 
 
Datum: 14. ledna 2012 10:56
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je jasny ze tam krouzky bejt musej.. asi je tam nedavali jen tak,co takhle je zkusit nejdriv nandat a pak se ptat? nicmene ta go taky nebude vypadat nejak extremne krasne za tu cenu,kdyz ten kdo to generalkoval tam neda ani krouzky (na to by snad normal clovek nezapomel) :-D mas tam ten pist vubec? :-D
 
 
Datum: 14. ledna 2012 0:15
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tvl .. udělal jsem si doma na koleni GO motoru před pár rokama .. cena dílů lehce přes tisíc .. ono záleží co tam je domrvenýho atd .. a k věci: no kupovat za 4500 nefunkční motor na pionýra! to je ptákovina .. za 3500 bys měl krásnou dvacítku s papírama a pojízdnou na pár let a postupem času by sis tam udělal GO sám a náklady by tě vyšly na těch 4500 :-D jinak si změř průměr pístu a podle toho kup nové kroužky a pro jistotu vem o jeden víc kdyby ti praskl ... no a jestli je tam starej píst tak rovnou na výbrus .. ale to máš tak 200-300 za výbrus + píst 150 + ty kruhy 100
 
 
Datum: 13. ledna 2012 22:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3206    
Když to vidim,tak si řikam,že sem úplně blbej,že sem si furt neotevřel garáž servis. Protože když sem si někomu řek za slušně zgenerálkovanej motor 800,- za práci + díly,tak sem si připadal dle výrazu "zákaznika" jako zloděj.....a ono to jde udělat i za 4000,- bez námahy....no co já sem za vola.....a já jim ještě zachraňoval co šlo,aby se to nemuselo kupovat nový.....jestli tohle celý neni ftip,tak je pisatel asi hodně pitomej....
 
 
Datum: 13. ledna 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Až půjdeš vrátit ten motor tak řekni.....Naval prachy ty BKáčko zasraný. BK=bývalí kamarád...
 
 
Datum: 13. ledna 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
hej a to si tu jenom děláš prdel a nebo jseš fakt tak mimo svět??
 
 
Datum: 13. ledna 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: Linkinč      E-mail:      IP: uživatel10990    
njn asi mu řeknu ať si to zase strčí za klobouk :-Da vrátí mi prachy.
 
 
Datum: 13. ledna 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Takovýho člověka bych hlavně ani nenazýval "kámošem"!!! Motor po opravě se starým pístem a válcem bez výbrusu podlě mě rozhodně nemá nic společnýho s "komplet GO". Jn škoda, že zas další napálenej člověk, pač pochybuji, že ti kámarád peníze bez keců vrátí..
 
 
Datum: 13. ledna 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámoš na tobě solidně vydělal:-D:-D
 
 
Datum: 13. ledna 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
jenda:Taky jsem si dělal prdel...
 
 
Datum: 13. ledna 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Dobry tak to jseš na 2500 tet jsem to dělal doma a 2000 za pracu dobra cena
 
 
Datum: 13. ledna 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
On ti to dá bez kroužkú?? a ty tomu říkáš generálka???
 
 
Datum: 13. ledna 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Tak já si dělám prdel..:-D jen se divim, jak někdo zapomene dát při GO kroužky do motoru, nechat tam starej píst a ještě víc se divim tomu, jak za to někdo může dát vědomě 4500,-
 
 
Datum: 13. ledna 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Jenda:Tak s tímhle kšeftem se tady nechytáš,to už je lepší za 4500Kč bez kroužků od toho kámoše....
 
 
Datum: 13. ledna 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: Linkinč      E-mail:      IP: uživatel10990    
Ten motor je dalo by se říct takřka novej nový kartery komplet nová převodovka tak že i řadící automat nová klika nová hlava akorát píst zůstal stejnej a je bohužel bez pístních kroužků :/
 
 
Datum: 13. ledna 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Kdyby měl někdo zájem.. dělám kvalitní GO motru bez kliky a pístu za 4000,-:-D kroužky dodám.:-D:-D
 
 
Datum: 13. ledna 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
A z čehö ten motor je, bez těch kroužků za 4500Kč?
 
 
Datum: 13. ledna 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel2403    
Tak to mě pobavilo :-D :-D :-D To bude asi poctivá go :-) Jinak to víš že je to pístníma kroužkama.
 
 
Datum: 13. ledna 2012 19:46
 
 
 
 
Jméno: Linkinč      E-mail:      IP: uživatel10990    
nechápu to jak na to mohl zapomenout :-DJinač válec je vlhkej tam benzín je ale do hlavy se nedostává :/ :-(
 
 
Datum: 13. ledna 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
docela draha GO!!!!!nato ze to nejede a bez krouzku ani nikdy nepojede.
 
 
Datum: 13. ledna 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel12849    
no tak taky to ma určitě něco do sebe :-) .... a stejně nechapu jak mohl zapomenout dat pistní kroužky :-D ... už při nasazování valce di musel všimnout že mu to jde nějak lehce :-D
 
 
Datum: 13. ledna 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel13013    
zdravím draci, opravuji, nebo spíše začínám, zachranovat jawu 555, dneska jsem čistil válec, který pujde na výbrus, a všiml si u přepouštěcích kanálku nečeho zvláštního, směrem ke klikovce mají nejaký ne moc povedený prolis, jakoby kanálek končil a nekdo ješte na jeho hrane vytvořil cca 2-3mm dlouhý náběh, proto otázky, je to normální? nebo válec je poškozen? či je z předešlého typu 550? a zda se to dá spolehlivě poznat, (u válcu řady 05 jsem se setkal právě s ostrýmy kanály,) díky za odpovědi, zde odkaz na ne moc kvalitní fotky - http://rkb.rajce.idnes.cz/_/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lol :-D tvoje věta vubec nedává smysl a ani nemá souvislost :-D ... a pak kdo je tu pod vlivem :-D :-D :-D
 
 
Datum: 14. ledna 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel13013    
prosím, zdrž se už komentářu, u mě, podiv se na svoje písmo, jsi pod vlivem, běž se vyspat. tak mlč, když ti tehdy mlíko teklo po bradě, nebo si to pamatuješ? k věku asi těžko
 
 
Datum: 13. ledna 2012 23:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jake vysvetleni chces proboha? je to uplne norlani :-D .. myslis ze ve frabrice hrála přesnost nějakou roli? vubec ne... a taky to tak vypadá.. jeden pionýr frčí 70 a druhý se vlečke 50
 
 
Datum: 13. ledna 2012 23:18
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel13013    
mě to přijde právě podivné, proč by tento zmetek, jak čzporucha popisuje připustily vubec k zákazníkovy, kanálek jakož to osobě sedí, jen ten náběh, zatím nikdo neodpověděl na co jsem se ptal, a o výsměch nestojím, to si ušetři jediná osobo na tomto webu, stejne nic jiného neumíš
 
 
Datum: 13. ledna 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12380    
Jestli do toho můžu trochu mluvit, motorky dělám pár let a pokud si pamatuju, tak na sacím kanále, v jeho spodní části je malinké vybrání. Není to žádná výrobní nepřesnost, ale slouží ke zlepšení vyplachování motoru.
 
 
Datum: 13. ledna 2012 14:02
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel13013    
přesná reakce, dík, jak přes kopírák
 
 
Datum: 12. ledna 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co bys chtěl jako na to říct pane všeznalý? uplně normální výrobní nepřesnost.. co k tomu jako chceš víc vědět? kdo ten válec odlél a kdy přesně + čas? :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel13013    
 
 
Datum: 12. ledna 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel13013    
více názoru potřebuju, nestydte se odborníci, jawačezeták nic?
 
 
Datum: 12. ledna 2012 19:15
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Vypadá to, jako by se při výrobě něco nepovedlo
 
 
Datum: 12. ledna 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
zeptal bych se nato v brusirne tem tam tech valcu projde vic a budou wedet
 
 
Datum: 12. ledna 2012 18:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13039    
Díky zmiňovanému odkazu na web "jawandr" a zde nalezené složky "Yezdi" jsem si zpoměl na moc zajímavou věc,co jsem se dnes dozvěděl a chci se s váma o ní podělit. Takže,tak jako skoro každý týden jsem byl v brusírně a dal jsem se do řeči s brusičem-starý pán- a vypadlo z něj info,co mi vyrazilo dech. Dostal se mu do rukou válec a hlava z indickýho fichtla Yezdi. Takže,válec je celkově mohutnější,má širší maso přefuků a sakra širší vložku a vrtání 50mm !! Sice jsem ho neviděl,ale dle brusiče ty kanály byly naprosto jiný,přefuky v mse byly širší a nižší(to kvůli široké vložce).Měl jsem z toho v ruce kliku,ale ta je shodná s klikou z J21,stejné setrváky,zdvih 44mm. Několik těchto válců má nějaký bývalý náměstek nějakého ministra a je z Rakovnicka. Jeden válec má uspěšně implantovaný na svym fichtlu někde na chatě. Budu se po tom pídít dál. Je to brutální kombinace. Vrtání 50,zdvih 44.....to muselo jet jako kráva......86ccm....to je brutalita....a přitom seriovej spodek motoru z J21....pro Kolečka: Řekl mi to Böhm z Nesuchyně....kdyby ses taky chtěl pídit ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2012 18:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Yezdi sorry
 
 
Datum: 12. ledna 2012 18:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rád by som preskúmal motor z yezdy.. :-) má to bloky ako 05 aspoň veko zapalovania, radenie na lanko a páku na lavej strane, aspoň asi posledná varianta to tak má a v roku 1985 este ich vyrávali, rozteč šteftu musí mať iný inak je to nemožný, podla informácii z internetu mali ale 60ccm, Ja som stretol Pána kto v Povežskej bystrici bol svedkom nábehu výroby Jawy 550 a testoval prvé modely, a zabiehal prvú motorku pre Indiu, ktorú zadrel pred termínom odovzdania pak celý večer zabiehal nový valec na skúšobných valcoch :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čo sa človek o tých fichtloch ešte nedozvie... :-) Ktovie aku ma životnost ta origo klukovka pri takych tlakoch. A hlavu mali zrejme o dost väčšiu. Ako tu kolega píše, v blokoch to museli mať tiež nejak vyriešené, tie štefty by fakt nesedeli. Musí to poriadne fachať ;-) :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
dost podstatná věc.....při vrtání 50mm to musí mít výrazně větší rozteč šteftů, než fichtlích 38x44
 
 
Datum: 12. ledna 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13043    
No už je zase dobrej,ale v prosinci měl zápal plic...docela dobrej borec..má to svý kouzlo...na konci světa se člověk dozví víc jak na celym internetu...paradoxem je,že opět unikátní věc má někdo,kdo nemá tušení...našel to v nějaký bedně bordelu v nějakym kamionu...souvislosti už mi vypadli... Mimojiné mi hlodá v hlavě fakt,že když to v Indii jezdí,tak to musí někdo prodávat...alespoň druhovýrobu...a nebo se nabízí varinta 2.- v Indii dělaj takle brutální kity...
 
 
Datum: 12. ledna 2012 1:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: Jak se Ruda vůbec má? :-) Já ho neviděl od léta od závodů...
 
 
Datum: 11. ledna 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ted čumim a asi mne blbne notas nebo mne klame zrak a uplny kralostvi
 
 
Datum: 11. ledna 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
86 ccm, tak to už musí jét solidně. Jinak taky jsem čuměl na ty fotky z továrny Yezdi. Těch motorů, závodní čezeta, jawa 350 uř a ta rikša, to je paráda. Přemejšlim že si udělám výlet do Indie :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
+ 4 kvalt a poďme :-D :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to by aj osra** aj ty nabuseny fichtli :-D 86 ccm to musi roskubnou retes .. a motor sam
 
 
Datum: 11. ledna 2012 20:50
 
<  71  72  73  74  75  76  77  78  79  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 6:43:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu