|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Martas
IP: uživatel8411
 cabas draci mám dotaz dovezl jsem si jawu 175/478 v luxusním stavu s TP ale je zadřená na vršku rozhodil jsem to píst kroužky válec vše sem sehnal ale dělá mi problém ojniční ložisko to nemužu sehnat co de k pístu na čep prej se dělaly jen pouzdra? nevíte někdo jak to je? ale já tam měl ložisko keré se vysipalo jhličkové díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 8:44
 Vem nějakej starej pístní čep, uřízni z něj tak 1,5cm dlouhej kus, ten dej do oka pro pístní čep a kolem něj do vazeíny poskládej jehličky, pak nasaď píst na ojnici a natlač novej pístní čep, kterym vytlačíš ten pomocnej čep.
Datum: 24. prosince 2011 8:44
 to seš takové tele?  to te nenapadne namáznout oko vazelinou a nalepit do ní ty válečky?
Datum: 22. prosince 2011 21:01
Jméno: Martas
IP: uživatel8411
 to znám ale skus to to prostě netrefíš aby si nakou nevytlačil nebo se ti nerosypaly....
Datum: 22. prosince 2011 20:13
Jméno: Martas
IP: uživatel8411
 no naskládat je tam? a jak ? to vubec netuším  ... porad? sem s toho tatar
Datum: 22. prosince 2011 19:26
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 ložisko v kleci je stejný jako pro 350
Datum: 22. prosince 2011 18:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kdybych prodával v obchodě a někdo by přišel že chce ložisko do jawy 175 tak bych mu taky cpal pouzdro chlape ty máš doma ČZ a né jawu
Datum: 22. prosince 2011 16:40
 Čau, tyhle mašiny měly nahoře jehličky, volně ložené, tak jako jsi to měl ty. Pokud si jehličky nepoztrácel, můžeš je tam dát klidně zpátky, má jich být tušim 28.
Datum: 22. prosince 2011 9:29
 Čau borci. Chtěl bych se zeptat, zda je stejný válec na 05 a 21? Mám 05, ale mám stržený závity na štefty na vejfuk, ale už jsou jednou přeřezaný myslim na M8. Takže už to víc nejde. Popřípadě, jak od sebe ty válce rozeznat. Všichni mi nabízej, ale jsou na 21 a nevim, jestli ho mohu použít? Mockrát děkuji za všechny odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 14:20
 Díky, napadlo mě stejnat šteft M10 (M9 asi neseženu) a druhej konec přesoustružit a vyřezat závit M6 očkem. Na soustruhu si to sjedu ve škole
Datum: 24. prosince 2011 14:20
 Kamarád mi ho soustružil z nějakýho pevnýho šroubu popros nějakýho člověka co má soustruh  je to jednoduchý zabere to 10 ale nezapomeň ten svorník zalepit do válce a počkat než to zaschne než to budeš utahovat jestly jde o karburátor tak nemusíš čekat to se tolik neutahuje ale u výfuku bych raději počkal
Datum: 22. prosince 2011 22:14
 Díky za rady, na kombinovanej svorník jsem si nevzpoměl. Jenom se zeptám, kde je scháníte? Nebo se musej vyrobit? Díky!
Datum: 22. prosince 2011 21:20
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 http://adas.chytrak.cz/rozdil.htm
Datum: 22. prosince 2011 20:23
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ja tam mam 12ku zavity a v pohode
Datum: 22. prosince 2011 8:54
 Kombinovanej svorník já jsem na svym válci mnohokrát strhnul závit a ted už poslední možnost byla kombinovanej svorník do válce m6 witwort
Datum: 22. prosince 2011 8:03
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 věčí zavíty a pak si udělat vložky na závit jaký chceš
Datum: 22. prosince 2011 7:57
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 nechyt vyřezat helikon
Datum: 21. prosince 2011 23:29
 péro: ale když osadíš válec z 05 hlavou 21 tak je to větší tahnoun
Datum: 21. prosince 2011 22:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to vím taky to tak mám  a ještě tak mám karbec z 21
Datum: 21. prosince 2011 22:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 můžeš použít válce z 21 na motory z 05,ale jsou trochu jiné co se týče výkonu,05 má menší přepouštěcí kanály a 3 koně při 6000ot/min a 21 má 3,5 při 6 500ot/min,stačí se kouknout dovnitř válce a hned poznáš rozdíl
Datum: 21. prosince 2011 21:29
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Zdarec, je možné, že jsem při dávání klikovky do karteru, ložisek zarazil jeden čep asi o 1mm dovnitř do setrváku? Nebo je v setrváku i na čepu kužel? Jedná se o jawu 250/559... díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 18:46
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Ale můžu stím motor poskládat? Jen bude trochu v jiných místech rotor, ale uhlíky sedí na svá místa takže to asi bude ok, jestli to teda nebude nijak házet, či něco...?
Datum: 21. prosince 2011 19:38
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Natloukat jakýmkoliv způsobem kliku do ložisek je nejlepším způsobem, jak ji zničit. Až budeš mít kliku opravenou, tak karter s vloženými ložisky ohřej a kliku tam vlož, musí do ložisek lehce vklouznout. Když tam napoprvé nevleze celá, vylisuj ji, ohřej to víc a zkus to znova, v žádném případě ji ničím nedorážej. Případně lze použít i natahovák, ale ten má asi málokdo.
Datum: 21. prosince 2011 18:46
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Jeden je o milimetr zalezlí vevnitř a druhý zas o milimetr povytažený, ale nelze bezpečně rozpoznat zda to tak již bylo! A dělal jsem to dřevěnou paličkou...
Datum: 21. prosince 2011 18:08
 jestli si po tom mlátil kladivem tak je to jasné.. čepy jsou zalisované a kladivem se mužou bez problemu zarazit dovnitř.. nemáš dělat pičoviny
Datum: 21. prosince 2011 18:04
 drevenou palickou docieliš len to že nerozmlátis striedacie otvory... inak centrovanie fuk a čap bez problému sa pohne...
Datum: 21. prosince 2011 17:17
 Ahoj  hele je hodně důlžitý mít pístní kroužky podle výbrusu ?  protože ten chlao v mototechně má jenom nevim jakou velikost  dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 19:03
 jezdil jsem na o výbrus menších, nemělo to potřebný výkon, ale jako nouze to stačilo... jinak z motoru šly další divné zvuky (asi podfukování)
Datum: 21. prosince 2011 19:03
 Sežen si ty co tam patřej, a když už tak dej o výbrus větší a spyluj je v zámcích
Datum: 21. prosince 2011 16:27
 já jsem asi dva týdny než mě přišly správný jezdil s kroužkem o dva výbrusy menší a jěště ktomu sem tam dal jen jeden.. a jezdilo to jak kráva..  řekl bych že líp jak s obouma.. ale asi to víc žralo..
Datum: 21. prosince 2011 13:02
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 jednou jsem jako nouzovku dal o výbrus menší kroužky, protože starý měli vůli v zámku 2,5mm a byly už dost tenký. Jiný jsem u sebe neměl. Jelo to líp než se starýma kroužkama
Datum: 21. prosince 2011 11:33
Jméno: gfagad
IP: uživatel12547
 ano je to hodně duležítý
Datum: 21. prosince 2011 9:45
 čau bobani  hele jde dát na babču 207 válec z 210 ? je to stejné ve všem?? ( kromě dekompresoru samozřejmě ) dík  chtěl bych to totiž hodit na mojí
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 19:38
 Ale o tohle mi nejde víš ?!
Datum: 22. prosince 2011 19:38
 jo.. protože máš vyběhaný válec, píst i kruhy.. montáží druhého válce nic nevyřešíš
Datum: 22. prosince 2011 19:08
 a vadí ti to ?
Datum: 22. prosince 2011 14:10
 ne nevíš, jinak bys nepsal že ti tama utíká komprese a tak !  aspon po sobě čti co píšeš
Datum: 21. prosince 2011 22:59
 a myslíš že tohle nevim ??
Datum: 21. prosince 2011 22:08
 joo seš debil  .. tím kanálkem ti vubec neutíká komprese trubko!  ... tím kanálkem foukají ven spaliny z výfuku!!! takže neřikež že nejsi debil, když debil seš
Datum: 21. prosince 2011 20:39
 Nejsem debil... to asi vim ne  myslel jsem že jsou tu lidi, který to pochpěj že to myslim jako celek víš ?
Datum: 21. prosince 2011 18:46
 jasně že dekompresor je v hlavě, a pak z něj jde kanálek do výfukového tam to často utíká, jestli máš problém s dekompresorem tak bych dal nový o-kroužek do toho spoje a pak zabrousil ten ventilek(nevím jak jinak bych to nazval) v dekompresoru a nebo ho úplně vyndat, díru zaslepit a udělat elektrické chcípání
Datum: 21. prosince 2011 18:29
 dekompresor neni ve válci ale v hlavě... výměnou válce nic nevyřešíš
Datum: 21. prosince 2011 18:06
 Taky jde dát na 207 hlavu z 210, ale musel by jsi potom zaslepit kanálek od dekompresoru co je ve válci http://jawa50rm.wbs.cz/baba/nejnov/do2_v.jpg já to tak mám, ale aby se mi vešel karbec musel jsem z hlavy 210 odstranit horní žebro, není to žádný problém
Datum: 21. prosince 2011 17:46
 o tu rychlost tak mi tak nejde... a nasadím tam origo karbec z 207 ? me totiž štve u toho válce 207 ten dekompresor... tam pořád ztrácí kompresy a tak  tak dík
Datum: 21. prosince 2011 5:24
 Jo jde to bez uprav !! v pohodě a jezdí to pěkně když dáš dell orto karbec tak to jezdí peckově....
Datum: 20. prosince 2011 21:33
Jméno: jw5
IP: uživatel12838
 zdar,chci se zeptat jestli máte někdo skušenost s 8.výbrusem na starým původním válci na jawě 20? nejsou s tim problémy na TK ? neni to drašší? normální výbrus je za 600, tak za kolik by byl tenhle? a jak to jede? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 16:48
Jméno: standa
IP: uživatel7609
 Přesně tak. Je potřeba utočit hlavu na vrtání válce.
Datum: 21. prosince 2011 16:48
Jméno: jw5
IP: uživatel12838
 a jak mam upravit hlavu.někdo říká ře píst naráží do hran hlavy nebo co ,no já nevim
Datum: 21. prosince 2011 16:29
Jméno: standa
IP: uživatel7609
 Výbrus bývá malinko dražší. Když nechávám brousit válec v rámci prvních 4 výbrusů,tak platim za samotnej výbrus 200,- ,když nechávám válce brousit na 41mm tak platím 300,- .....takže 8.výbrus počítej malou přirážku k základní ceně. Určitě bych tam nedával 3 kroužkovej píst! A nezapomeň vyřešit hlavu a kompresní poměr
Datum: 21. prosince 2011 15:05
 je to 100x lepsi jak polák... a proc by s tim mely byt probelmy na TK?  ... stát to bude asi stejně.
Datum: 20. prosince 2011 21:07
Jméno: nic
IP: uživatel12547
 draku, dys udleas vybrus na 40.50 a dáš trikoružkáč ,tak ti garantuju že budeš maximalně spokojený jako ja.zadne upravy nedelej jen tenhle rozmer vybrusu a pojede ti to jako mne 80 a bude to mit tah a spotřena jako predtím  dej na me rrady!
Datum: 20. prosince 2011 21:02
 Čau Draci, co si myslíte o týhle úpravě válce? Kámoš ho dostal grátis a chtěl by vědět jestli stojí za to ho někam dávat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel12934
 tak o to hůř....
Datum: 20. prosince 2011 19:48
 Vložka je možná pootočená, ale sedí na válec, nikde neni "schod".
Datum: 20. prosince 2011 19:38
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 standa: důvod je jednoduchý, udělat ze symetrického rozvodu nesymetricky. Překvapilo mě, že to nevíš
Datum: 20. prosince 2011 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel12934
 kdyby ta vložka nebyla v tom válci pootočená tak bych řek že možná dobrý....ale takle ne....špatný......hlavně nechápu proč klapku na symetrák.....ale tak sou asi lidi co tomu určitě rozumí víc než já....
Datum: 20. prosince 2011 19:09
Jméno: wwer
IP: uživatel12613
Datum: 20. prosince 2011 18:38
Datum: 20. prosince 2011 18:29
Jméno: nyklicekrobert
IP: uživatel2694
 zdar draci\r\nchtěl bych se zeptat jak mám nejlépe zajíždět fichtla?\r\n\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 16:54
 záleží na vůli výbrusu... pokud si uděláš 5 setin tak po 50 km tradá plnej do alelůja...
Datum: 19. prosince 2011 16:54
Jméno: milan
IP: uživatel11232
 Zdar, ředit 1:25, jehla na nej. bohatost, prvni 2 nádrže na půl plynu- jen aby si vzal kvalt a často zastavovat - přestávky (nechat schladnou), další nádrže šetřit to nejet na plnej ať to neuškvaříš, pak ucejtíš jak se z každou jízdou bude víc uvolnovat a pojede to cim dal lip - po 5 nádrži už můžeš jet za 3 déle na plný plyn, ale furt dávat pozor protože to jestě nebude regulérně zajetý - taky jsem to tak zajizdel 3 k píst a bez problemu .... asi tak no
Datum: 19. prosince 2011 16:50
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel8191
 Čus, moc bych to nehnal do otáček a aspoň první kilometry jel třeba někde po okreskách, protože se má taky dost řadit. Přidal bych více oleje do benzínu a taky třeba bych dal bohatší směs. Taky se řiká tohle: Do 1000km jezdit do půl plynu, od 1000 do 1600 max do třičtvrtě. Ale jinak některý tipy se u různejch lidí liší, někdo třeba tvrdí že se tomu má taky aspoň na chvíli zatopit jinak to bude líný. No ještě uvidíš jestli sem někdo něco napíše  .
Datum: 19. prosince 2011 15:35
 zdarec chci se zeptat mam na fechtovi průměr válce 38,06 je to na vybrus nebo to jeste neco zmakne diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 21:41
 kup kroužek a vsun ho do valce cca 3cm pod okraj a změř mezeru v zámcích... když bude víc jak tušim 0.8mm tak je válec na výbrus
Datum: 18. prosince 2011 21:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já měl 38,08 a jezdilo to ještě slušně,dej nový kroužky a zajed to a pojede to dobře
Datum: 18. prosince 2011 19:53
Jméno: marek
IP: uživatel12062
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 14:47
 Tak zase prrr......když dáš stejskyho válec na rozhašenou seriovku tak nerozjedeš ani dvojku!! Jinak se vším plně souhlasim....je to tak....mít motor a podvozek v cajku....malinko připilovat vejfuk,malinko připilovat sání,snížit o 1mm hlavu,nastavit,seřídit a jedeš 80!! To nedá ani suprově slícovanej polák!! Už jsem dost podobných válců dělal,nebyl by problém udělat další,ozvi se kdyby si měl zájem.....
Datum: 19. prosince 2011 14:47
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Když už konečně všichni pochopíte, že tyhle polský litý válce s výbrusem 40,50 mm a objemem 98,6 ccm jsou úplně na prd a že výkon nepřidají. Ty uděláš nejraději, když si na origo válci 38:00 uděláš výbrus 38,25, slícuješ kanály, necháš si snížit hlavu, vypucuješ vejfuk uděláš GO, motoru !!!! sešteluješ karburátor a elektriku a budeš lítat přes 70. Fichtl je o drobnostech. A ne že si objednáš válec, nasadíš a valíš kilo. To možná tak od Stejskyho, ale to nebude za 800,- .
Datum: 18. prosince 2011 19:14
 čau bobani  jedná se o babettu 207... strašně rychle uchází vzduch při kompresy ( to myslím, když je píst v horní uvrati a stlačuje vzduch )  vymenil jsme tednící kroužek u toho ventilu a zdá se mi to stejný. nedej bože horší.  co myslíte ? šlo by to udělat brusnou patou ? tu dosedací plochu, kam dosedá hlavička toho ventilu .. co myslíte ?? máte nekdo ještě nejakej nápad ?? PS: tesnení mezi hlavou a válcem mám... Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 20:06
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 a neni to třeba pístníma kroužkama ? jednou jsem to taky dělal na babetě ten ventil jsem zavařil a udělal jsem elektrickej chcipak
Datum: 18. prosince 2011 20:06
 ahoj,je tu někdo kdo se zabývá více kanálovými válci na Stadiona?\r\npotřeboval bych udělat 3k.nebo spíše 4k.\r\nděkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 19:35
 fakt nikdo nic?
Datum: 20. prosince 2011 19:35
Jméno: standa
IP: uživatel12923
 Jo,jenže to je návod na 3Q fichtla s "velkou" klikou.....on potřebuje na 2Q Stadiona s relativně "malou klikou"....jinak co se týče teorie,tak ten návod je dobrej,jen zvolit jiný časování výfukovýho a sacího kanálu....to by se dalo rozumně dopočítat ze zdvihu (44 že ?) a délky ojnice....
Datum: 18. prosince 2011 19:53
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html
Datum: 18. prosince 2011 18:03
Jméno: Radek
IP: uživatel12924
 tak kdyby se s tím někdo zabýval za rozumný peníz,ozvěte se.
Datum: 18. prosince 2011 16:02
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Na 3K jen tak střelenej od boku si netroufam....vizi bych měl,ale praxe v 3K zatim nulová.....a se stadionem celkově nulová zkušenost co se týče úprav
Datum: 18. prosince 2011 16:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A proč chceš 3K nebo 4K? Víc kanálů - víc adidas? Borec na staďáky je FK, ale nedělá válce pro každýho a nemá moc času. Třeba zdenekk jezdí 2k válec a jak mu peláší...
Datum: 18. prosince 2011 13:04
 na moravě v moed cup haná se smí jezdit jen 2K a např. takovej Karel mlčoch jak mu to letí...
Datum: 18. prosince 2011 12:57
 ten mi řekl,že 8tis,to je docela dost,nemyslíš.
Datum: 18. prosince 2011 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel12923
Datum: 18. prosince 2011 12:38
 to věřím,ale hledal jsem spíš někoho z fóra kdo s tím má zkušenosti a bude mít rozumnou cenu a ne takovou pálku
Datum: 18. prosince 2011 11:57
 je to dost ale pokud si sám na to netroufáš tak ti nic asi jiného nezbyde... a stejsky to dělá kvalitně..nemusíš se bát že ti přijde válec kterej vubec nepojede
Datum: 18. prosince 2011 11:51
 Dobrý den. Mám ČZ 175/477.7 (kulatá nádrž). Mám tam píst 4 BX. Již sem se dočetl, že 4 B znamená 59,01 s tolerancí 0,001. Ale X má být velikost čepu... Kolik je to přesně? Bývali X a Y...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 18:53
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 X a Y jsou toleranční třídy děr pro pístní čep. Na čele pístního čepu bývalo označení I nebo II. Do pístu s označením Y se dával čep I, do X II.
Datum: 18. prosince 2011 18:53
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 čau draci .. dneska sem pulil motor a sustali mne loziska na klice da se to nak vindat ?? nebo to nebude vadit kdyš tu klikovku budu davat na repas s loziskama mani
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 14:11
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 nak to ješte skusim
Datum: 17. prosince 2011 14:21
Datum: 17. prosince 2011 14:11
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Stahovák tam dostaneš, ale dvouramenný! Když už to děláš, tak to dělej tak, jak se má.
Datum: 17. prosince 2011 13:57
 Tak máš asi nekvalitní klíče, už sem takhle sundával z klikovek nespočet ložisek, a klíče odváděj pořád svoji práci
Datum: 17. prosince 2011 13:37
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 stahovam to nejde ja ho tam nedostanu
Datum: 17. prosince 2011 13:33
 Je na to spešl stahovák, někde si ho třeba puč...
Datum: 17. prosince 2011 13:06
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Klíčema je to prasečina. Akorát si je zničíš. Dělá se to ideálně dvouramenným stahovákem.
Datum: 17. prosince 2011 11:37
 Vem si dva největší stranový klíče. zasun je pod ložisko, a vypač ho...kdyby klíče nešly zasunou musíš to vypáčit něcim co se tam vejde.
Datum: 17. prosince 2011 10:50
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 .a co ty lozisko dat do sveraku a klednou gumovim kladivkem do klikovky ? nevadilo by to ?
Datum: 17. prosince 2011 10:34
 Na tohle je nejlepší vzít stahovák...
Datum: 17. prosince 2011 10:33
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 jo se rači zeptam ..a tyto loziska co sou tam tak sou novi tak 4 mesice ..
Datum: 17. prosince 2011 10:33
 Zdarec, to nevadí, oni si je sundají. Určitě mají na to stahovák a stejně tam budeš dávat nová.
Datum: 17. prosince 2011 8:49
 Ahojte všichni mám takovou otázku rozebírám nikdy nepůlený motor a ve víku je originál kryté ložisko zxl ur 6202 z cssr yale vidím poprvé že by bylo ve víku kryté to to tak bylo u originálu :/ ? protože já sem vždycky dával normální Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 9:46
 Milda- niesi v obraze.... s takým prípadom už som stretol tiež... bol tam lložisko kryté s plechom. ako som vyndal ložisko bol aj odliatok iný... takže môže to byť origos.. ale netvrdím to na 100% teraz už nespominam že či to ložisko mal kryty z oboch strán alebo len z jednej strany...
Datum: 17. prosince 2011 9:46
 Zdravím,ten motor už musel někdo opravovat, není možné aby tam bylo z výroby. Nebylo by mazáno a pochybuji o tom,že je ten motor mustang, protože do mustangu se
dávaly ložiska 6303. Ložiska 6202 se dávaly do starších motorů jawa pionýr 550 nebo 555.
Datum: 17. prosince 2011 8:43
 Jo a bylo na tom ožisku gufero 15 35 7 a jinak je to motor mustang
Datum: 16. prosince 2011 21:25
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 čim muže byt že me nejde za jizdy uplne vytočit motor ???přitom na volnobeh a 1 to jde ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 11:17
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 motor de každopadne ven ale ja bych skoro řekl že to mam špatne zladěny
Datum: 17. prosince 2011 11:17
 motor po smrti
Datum: 16. prosince 2011 23:12
 čau fichtlaři ! chci se zeptat jestli si někdo nevíte rady s timto : nastartuju fichtla, na volnoběh běží hezky ale jakmile přidám plyn přidusí se, tak ho nechám chvilku běžet na volnoběh (asi 1 min) a je to v pohodě -to mi ani nevadí. ale co je větší problém - rozjedu se na jedničku a je vše v poho a jakmile dám 2ku fichtl netáhne, je strašně línej, když jedu z kopce rozjede se a dokopce hned stratí sílu.podle mně ty 2 věci maj něco spolu společného.Myslím si že to bude něco ohledně válce nebo tak něco . poradíte mi někdo ?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 13:09
Jméno: standa
IP: uživatel4693
 Brutálně rozhašený úplně všechno......doporučuju seřídit vše od předstihu,odtrhu kladívka,svíčky po seřízení karburátoru,jehla správný zářez,seřídit hladinu,zkontrolovat zda jsou správné trysky a zkontrolovat průchodnost filtru a zregulovat zaslepení filtrboxu,případně přišpuntovat/odšpuntovat.....jestli to vše uděláš pořádně tak i s vylágrovanym motorem pojede dobře....
Datum: 15. prosince 2011 13:09
 Ako si zgeneralkoval guferá? to by som chcel vedieť ...
Datum: 15. prosince 2011 11:38
 kohoutek je novej takže tím to nebude, karbec je v pořádku pravidelně ho čistím, výfuk je nový a vypalovaný, fichtl chytá na 3 šlápnutí takže bych řekl že odtrh a předstih je v pohodě, gufera jsou po GO, takže se zaměřím na těsnění pod hlavu, ale díky za rady
Datum: 15. prosince 2011 11:35
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12912
 No jestli máš rez v nádrži, tak se ti ten kohoutek mohl znovu přicpat  . Zkus vyndat hadičku a zkusit jak to z ní teče, teďka sem si uvědomil že jestli máš novější typ (20,21,23) tak ten těsnění pod hlavou nemá. Když to špatně těsní tak se hlava a válec zabrušuje (http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-oprava-netesnici-hlavy-pretesneni-zbrouseni.html). Mrknul bych se taky na svíčku jakou má barvu, jestli nemáš moc bohatou/chudou směs (http://www.jawa-50.cz/clanek/zavady-co-znamena-barva-svicky-kdyz-promluvi-svicka-poruchy.html ). Taky bych možná zkusil svíčku vyměnit, můžeš mít taky moc teplou svíčku a motor se ti může přehřejvat.
Datum: 15. prosince 2011 11:09
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12912
 1. může špatně dotejkat benzín (palivovej kohoutek), 2. přicpaná tryska v karbecu, 3. zakarbovaný výfuk, hlava, 4. špatně nastavený předstih a odtrh, 5. gufero na klice. 6. špatné těsnění pod hlavou ( to bych bral jako poslední možnost ).
Datum: 15. prosince 2011 10:17
Jméno: otaznik
IP: uživatel12852
 Ahoj , renovuju fichtla a mám dotaz. mám origo kliku a potřebuju tam novou ojnici mám teď možnost sehnat od kámoše nepoužitou origo ojnici ještě z mototechny a chci se zeptat jestli je ta origo lepší než ta CKR co je tady na krámku nebo ne. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 9:09
 Dej si tam tu CKR,ta má na pístním čepu jehlové ložisko a to je lepší,více vydrží než zastaralé bronzové pouzdro.
Datum: 17. prosince 2011 9:09
 ale pred kúpou to riadne prekontroluj! bacha na nepodarok!
Datum: 14. prosince 2011 21:28
Jméno: standa
IP: uživatel12908
 Origo nejetá ojnice je výborná! CKR na jehle je spíše do upraveného motoru. Klidně a beze strachu ber desítkami let osvědčenou klasiku!
Datum: 14. prosince 2011 18:04
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 18:07
Jméno: otaznik
IP: uživatel12852
 Spíš žádný
Datum: 14. prosince 2011 18:07
Jméno: standa
IP: uživatel12908
 sorry,ale je tam prázdný album
Datum: 14. prosince 2011 18:05
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 19:29
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Chci to na renovaci no. To už by se možná vyplatilo připlatit a koupit nějakou zrenovovanou. Ty díly jako je kryt řetězu jsou docela drahý...
Datum: 14. prosince 2011 19:29
Jméno: Pavel
IP: uživatel12910
 No tak cena je OK. Ale podsedlový plechy jsou urřitě ze staršího typu kývačky (otevřené sání) a chybí kryt řetězu. Pokud to chceš na blbnutí tak si ji kup, ale k renovaci by bylo potřeba poshánět originální díly po burzách. Když už renovace, tak pořádně
Datum: 14. prosince 2011 17:20
|



|