|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Ahoj,nevíte někdo prosím kde sehnat novou ojnici na Jawu 90,nebo jestli by tam nešla z jiné moto?
Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 20:08
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 Devadesátku mám, začínávám ji dávat do kupy a taky jsem měl strach z toho, ale zjišťuju že to není žádnej problém náhradní díly
Datum: 14. prosince 2011 20:08
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Jo díky,bohužel devadinu ješte nemám,ale silně uvažuji o její koupi a tak sonduji ohledně nahr. dílů.
Datum: 13. prosince 2011 20:16
Jméno: Zdeněk
IP: uživatel12492
Datum: 13. prosince 2011 18:05
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 18:46
Jméno: standa
IP: uživatel12904
 Válec ti upravím. Dále zprostředkuji i úpravu hlavy a výbrus. Honovačku opravdu doma nemám,asi jako každý to vozim do brusírny....maila tam máš......
Datum: 13. prosince 2011 19:42
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 ja ma m stary válec a vybrus 40.75 a trikrouzkovej pist o prumeru 2mm .A je to fakt parada a vřele to doporučuju.A spotřeba? taka sama ajko u origo vlozky !
Datum: 13. prosince 2011 18:46
 maty: standa ale výbrusy doma nedělá
Datum: 13. prosince 2011 18:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 však ti píše že ti udělá 60ccm tak jedině ze starého válce,napíš mu na meil
Datum: 13. prosince 2011 14:47
 Taková cena, za takový šmejd... Kupte si všichni aspoň po tři sady... ach jo
Datum: 13. prosince 2011 14:38
 chlapi dekuji, ikdyz se to omila stale dokola stejne se zeptam  Stando, kdyz uz jeto tu nakoustnute, byl bys ochoten udelat vybrus stareho?
Datum: 13. prosince 2011 14:01
 Dvoukroužkový ani tříkroužkový písty se nedělají ve vrtání větším jak 40mm.....takže jako furt do kola......je to polskej válec s polskou hlavou.....55ccm.....prostě šmejd.....přihoď pár stovek a udělam ti pravou 60ccm která bude stát za to.....
Datum: 13. prosince 2011 11:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Resi se to tady porad, pravdepodobne jde o zmrseny polsky valec s vrtanim 40mm (8. vybrus)...
Datum: 13. prosince 2011 8:07
Jméno: yesman
IP: uživatel6631
 ahoj mám doma rozpulený motor komlet vyčištěný, všecko je ok, chtěl jsem se zeptat jestli se musí při skládání nahřívat kartery a mrazit klika někdo říká že jo někdo že ne a nevím kde nalisovat ložiska na klice jestli do karteru nebo na kliku... Je výhoda mít ložiska C7 ? nebo stačí levnější C3? Jaký by jste doporučili píst na origo vrtání jestli jednokroužkový co je tady v eshopu nebo normalně 2-3 kroužkový (puvodní je na odpis) díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 19:45
Jméno: CZK
IP: uživatel12265
 Jako ložiska C7 jsou: "zvýšená provozní spolehlivost"
Takže jestli budou C3+C7 to je C37 tak tim určitě nic nezkazíš. Jestli jesou jen C7 tak si je schovej na použití někam jinam než do motoru. Jinak karter stačí nahřát na 130°C v troubě a půjde ti to suprově.
Datum: 13. prosince 2011 19:45
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Kartery nahřát horkovzdušnou pistolí na 400° cca na minutku a pak tam to ložisko šoupnout. Půjde tam samo. Na kliku ložiska C3 !!! A píst: na sériovej válec dvoukroužek. Na úpravu jednokroužek. Ale prvně raději výbrus a na to zlatou střední cestu dvoukroužek.
Datum: 12. prosince 2011 20:10
 ložiska nalisovat do karteru a kartery nahřívat a kliku zmraž teploty se během hvíly vyrovnají a aspon to tam lépe sklouzne  dyštak jukni na http://www.jawa50.cz
Datum: 12. prosince 2011 18:42
 osobně jen nahřívám kartery a ložiska (žádné mražení), ložiska by měly bohatě stačit C3... Pokud nejsou na válci žádné úpravy, tak 2kroužkáč
Datum: 12. prosince 2011 17:39
Jméno: jawa maniak
IP: uživatel10202
 Zdravim vsechny tunery  nevi nekdo z vas ve kterej brusirne mi vyvrtaj vylisovanou vlozku z valce? pokud to teda jde. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 14:38
Jméno: jawa maniak
IP: uživatel10202
 sablonu urcite jen jsem to chtel videt spasovany dokud je vlozka venku...... jen pro jistotu ale nevadi
Datum: 12. prosince 2011 14:38
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 furt nechápu souvislost.....jestli si dělal 3K tak si udělej šablonu na píst.......
Datum: 12. prosince 2011 12:24
Jméno: jawa maniak
IP: uživatel10202
 upravoval jsem kanaly a jeste je potreba trochu upravit pist
Datum: 12. prosince 2011 11:46
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 Nevím. Důvod?
Datum: 12. prosince 2011 11:40
Jméno: čezet rider
IP: uživatel10202
 Zdarec  má 477 antidetonbační štěrbinu? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 19:22
Jméno: Z
IP: uživatel12237
 Tak se podívej pořádně a zkus v ní najít antidet. štěrbinu.
Datum: 13. prosince 2011 19:22
Jméno: standa
IP: uživatel12904
 ano,ale nezkoumal jsem jí
Datum: 13. prosince 2011 11:49
Jméno: Z
IP: uživatel12237
 stando, viděl jsi někdy hlavu ze Stadiona?
Datum: 12. prosince 2011 18:19
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 Ano,jako každá hlava
Datum: 12. prosince 2011 9:22
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 zdravim dnes jsem rozdělal motor na jawettě a na pístu jsou čísla 38 a 48 a zajímalo by mě jakej to je výbrus nevěděl by někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 18:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak ja jsem se špatně vyjádřil,,, jasně že jsem myslel, aby změřil vrtání ve válci
Datum: 12. prosince 2011 18:29
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 jen to ne....dostaneš nezkutečná a matoucí hausnumera.....píst je v korunce o jeden výbrus "menší" jak za čepem - "kuželový" profil pístu - tepelná roztažnost......38,48 je klasický rozměr pístu pro 3.výbrus -tj.vrtání 38,50mm......jestli potřebuješ výbrus,tak kup píst na další výbrus a to je 38,75mm.....a nebo případně v brusírně písty k výbrusům dodávaj.....
Datum: 12. prosince 2011 10:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ještě lepší rada: vem posuvku a změř to
Datum: 11. prosince 2011 16:18
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 děkuju za radu
Datum: 11. prosince 2011 16:06
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 rekl bych ze druhy ( nulty vybrus 38,00,prvni 38,25,druhy 38,50,treti 38,75,ctvrty 39,00 atd.......to ze mas 38,48 tak ty dve setiny (0,02) to je vule
Datum: 11. prosince 2011 15:59
 Ahoj. Mám babku 207 a chtel bych se zeptat, na hlavu. Zdá se mi že někde u dekompresoru unikávzduch. Dost to sičí. Není tam nějaké tesnení, které by bylo špatné ?. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 11:45
 to je normální... dekompresor má kanálek do výfukového kanálu... a jak se k sobě spojuje kanálek v hlavě a válci tak mezi níma má být těsnění a asi ho tam nemáš, tak proto ti to i za chodu fouká z výfuku přes ten kanálek ven...
Datum: 11. prosince 2011 11:45
 Zdravim, už jsem sem dával otázku ohledne meho motoru na čz 250/455- tenkrát se to tykalo ohledně toho, že se mi hybe klika na ložiskách. tedka jsem jeste koukal na píst a jsem docela zhrozen.  Zjistil jsem že na pístu mi chybí zamky pro pistni krouzky na prvnim a druhym krouzku(jsou tam jen dírky). na třetim je. A ty dva kruožky, kde neni zameček na pístu mají bud sjety a nebo spis podle me jsou spilovane zamecky na krouzcich a asi 1cm na každé straně take hrany toho pístniho kruozku. motor neni zadrený. Ten motor jsem koupil a ještě u mě nejel- na výbrus nemám - myslíte, že když to vyčistim od karbonu tak by to mohlo jezdit na tyhle krouzky? nebo mám nějako v pístu " udělat" zámečky? popř žádám o radu jak? díky za radu, ale chci ten motor ještě rozjet takovej jakej je. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 12:49
Jméno: CZK
IP: uživatel12265
 No, tak to je zralý na generálku. Klika jde opravit výměnou čepů, válec na výbrus a novej píst a kruhy. Takže počítej tak 3000Kč a víc.
Jestli nebyly zámky, tak se kroužky otáčely a nejspíš se omlátily o kanály. Jinak teď jsem měl v ruce motor z 455, kde se klika hejbala i s ložisky v karteru, to je pak horší varianta. Každopádně rozpůlit, ať vidíš co a jak. No a při tý příležitosti vyměnit ložiska, prostě kompletní opravu. To s opicí a banánama jistě znáš.
Datum: 11. prosince 2011 12:49
Jméno: Jawak20
IP: uživatel11264
 Čau jestli ti líce klika na ložiskách tak ti odešla klika to jsou ojetý plochy za kuželama já to mněl u pionýra taky a kamoši taky musís koupit novou kliku prootze to se spravit nedá.
Datum: 11. prosince 2011 11:45
 Radši bych koupil aspoň novej píst + kroužky když momentálně nemáš na výbrus.
Datum: 10. prosince 2011 21:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau je nějakej rozdíl mezi válcema z peraka 350 a kejvačky 350?sík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 11:53
Jméno: poklop
IP: uživatel6587
 kam má směřovat šipka na pístu?? díky za odpověď..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 11:17
 jako korouhvička. po větru...
Datum: 10. prosince 2011 11:17
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 k výfuku ... zámek prvního kroužku musí býti nahoře.
Datum: 10. prosince 2011 9:56
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 čaute draci, ako je možné že mám v motory jawa 05 kluku s ojnicou ktorá má priemer piestneho čapu 14.1 mm ked je origo písané 10 mm.\r\nmyslel som že tam mám normálne kluku s 21-tky ale na inom foru som sa dočítal ze kluka s 21-tky nepasuje do bloku 05-tky pretože sú tam iné ložiská. čo si o tom myslíte ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 10:42
 mám 05 66rok a taky mám 14.1", ale myslel jsem, že už někdo dělal repas  jak tak vidím, tak asi ne a fakt byly v motoru všechny ložiska snad ještě původní (vč. kliky)
Datum: 10. prosince 2011 10:42
Jméno: standa
IP: uživatel12887
 To je v poradku. Je to jak psal Péro. Rok 1962 měl ijnici z 555,rok následující mel uz o trochu silnější ojnici pro čep 14,1mm. Rok na to sem začali montovat silné ojnice.
Datum: 10. prosince 2011 6:35
 05 rv. 1963 a 14.1mm čep ale nedám ruku do ohně že na tom někdo dělal repas....
Datum: 10. prosince 2011 6:23
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 já mám doma taky motor z 05 a je tam 14,1
Datum: 10. prosince 2011 0:38
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 aha tak díki toto som nevedel. už som sa strachoval že tam niekto narval kluku z 21-tky nasilu !
Datum: 09. prosince 2011 23:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to bude tím že první 05 (1962) měli pístní čep 10 pozdější typy měli 14
Datum: 09. prosince 2011 23:27
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci prosim vas kolko asi ma hodnotu motor jawy 05 po celkovej GO (loziska, gufera,spojka,kruzky) dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 22:02
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 za 30 eur som myslel toto: nové ložiská a guferá, piest, krúžky, čap, tesnenia + silikon, nové spojkové lamely, všetky šroubky, kondík, odtrhové ramienko, reťazové kolečko
Datum: 09. prosince 2011 22:02
Jméno: standa
IP: uživatel12883
 K dotazu: Moje odpověď je 1200,- až 1500,- českých...tak nějak jsem to tušil od začátku....kdybys ten motor opravdu generálkoval,tak bys moc dobře věděl,jaká je jeho cena... jedno euro je 25,3 českejch.....
Datum: 09. prosince 2011 17:41
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nevím, jak se pohybují ceny v severním Maďarsku, ale za 900 GO? Za to nemáš ani repas kliky a kde jsou ložiska, výbrus, gufera atd.
Datum: 09. prosince 2011 8:07
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 investicia bola 30 eur - 900 kč
Datum: 08. prosince 2011 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 takže investice byla kolik? Origo polomotor z 05 jsem na burze kupoval za 350,-,válec 150,hlava 50,karburátor 120,- zapalování 200,- .......tak asi tak.....
Datum: 08. prosince 2011 11:51
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 Je to poctivá GO, všetko čo bolo na odpis je vymenené, stačí len nahodit na rám a jazdit
Datum: 08. prosince 2011 11:14
Jméno: standa
IP: uživatel12879
 Pokud je ta GO poctivá,tak se ti nezaplatí nazpátek,nikdo nedá 5 tisíc za motor......jestli je to jen nějak narychlo spíchlý za litra tak to neni GO
Datum: 07. prosince 2011 20:50
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 jj tak díky
Datum: 07. prosince 2011 20:09
 urcite ti nikdo nezaplati prachy co jsi do toho dal..takze urcite mensi nez kdyby jsi spocital celkovou go( futra,vybrus,loziska,gufera,tesneni,spojka)
Datum: 07. prosince 2011 19:52
Jméno: jan
IP: uživatel12855
 Potřeboval bych poradit jestli sem udelal dobře kdyš sem hlavu válce na pinska odřel kartáčem a kde sem se nedostal vybrousil bruskou na broušení kos, jestli to ničem nebude vadit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 19:29
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 najlepšie je aj tak riedidlo a stetec
Datum: 07. prosince 2011 19:29
 neptáš se už trochu pozdě...? stejně už to máš jedno...
Datum: 05. prosince 2011 21:44
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 ahoj chci se zeptat při výměně simeringů na klice na jawa 21 se musí půlit motor??????sou to určitě gufera protože mizí olej a novej karbec jehla 4 zářez a pořád málo benálu a jak to uliju tak to jede chvilku dýki za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 15:15
 treba ze to gumovy gufero za tech 20 let muze spuchret?vem si 20 let stary gufero a nove koupeny a uvidis rozdil..stary bude tvrdy,narozdil od novyho,co bude pruzny
Datum: 06. prosince 2011 15:15
Datum: 06. prosince 2011 15:01
 dá se to poznat např. může být vůle na klice  v nejhorším bude vyrachtanej válec kterej "je" po výbrusu  proto já si koupím levnej,nepojízdej motor a kolikrát je to lepší jak si za tisíce koupit motor po GO...
Datum: 05. prosince 2011 18:20
Datum: 05. prosince 2011 16:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proč to u mustanga nešlo?
Datum: 05. prosince 2011 16:26
Jméno: ryider
IP: uživatel12862
 já to nedělal já ho koupil po go u mustanga to nešlo
Datum: 05. prosince 2011 11:18
 asi by jsi mel vedet,ze cezetak patri mezi jedny z tech,co tady na tomhle pokecu vedej nejvic  hele,kdyz ho mas zrenovovanej  tak by jsi mel vedet,odkud se davaj gufera,ne?
Datum: 04. prosince 2011 21:11
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 tak to vim je prostě po go a otvoje odpovědi moc nestojim
Datum: 04. prosince 2011 19:50
Datum: 04. prosince 2011 18:58
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 no motor je po renovaci najeto 500km a potom tak 20 let stál a těd todle dělá ale nevim jestly by nebylo leší si ten motor dát do mustanga nevim pro kterýho se mam rozhodnou poradtě kerej
Datum: 04. prosince 2011 18:28
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Nemusiš stači schodit magneto a na 2 strane dekl s kolečkem šroubovakem vypichnout a dat nowi zaleži jestli nemaš těsnění mezi kartrama
Datum: 04. prosince 2011 18:15
Jméno: Přema
IP: uživatel12210
 Zdar chlapi, chtěl jsem se optat... Jak účinně vyčistit usazený krabon v koleně a ve výfuku (říznutém u mustanga)? A že ho tam je. Takovou vrstvu jsem ani nečekal... Četl jsem o vypálení, ale prý to sundá chromy. Ty jsou ještě původní ale moc pěkně zachovalé. Díky moc za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 20:31
Jméno: Přema
IP: uživatel12210
 No nad tím vypalováním jsem fakt uvažoval, ale s těmi chromy jsem měl strach. S tím acetonem normálně celé jak to je naložit do lázně jo? Díky.
Datum: 08. prosince 2011 20:31
 Já to taky vypaloval a chromy se neponičily..
Datum: 03. prosince 2011 20:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Aceton to rozpouští ale trvá to docela dlouho možna to rozpustí třeba i louh nebo kyselina z baterky nevím
Datum: 03. prosince 2011 17:25
 já jsem to vypálil a chromy jsme si nezničil  musíš to lít jen do vnitř a jen trochu toho benálu pak to nechat vyhořet a co pujde vyškrabat
Datum: 03. prosince 2011 13:19
Jméno: libor1
IP: uživatel12846
 někdo to ještě vypaluje plynovym (PB) hořákem, mě pomohla a docela se osvědčila samodujná benzínová lampa ale tak už bacha na chrom, protože jak by ti třeba rozpálenej díl spad někam do mokra tak je chrom modrej
Datum: 03. prosince 2011 12:56
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 nalej tam benzín a zapal to , chrom je dávno zvyklý , pak to opadá lehce
Datum: 03. prosince 2011 12:41
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 To s tím lankem je dobrý. Používám lanko z ruční brzdy škodovky a rozpletu jen cca 70mm, dál to omotám drátem a lanko se už víc nerozplete.
Datum: 03. prosince 2011 11:33
Jméno: Solta.Richard
IP: uživatel11956
 Taky něco vezme když upneš do vrtačky hadr a točíš  Ale to spíš až nakonec na dočištění
Datum: 03. prosince 2011 11:30
 hh- mě to tím moc nešlo... možná by to chtělo trochu silnější-já jsem použil plynový...
Datum: 03. prosince 2011 10:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vezmi nějaký starý lanko, jeden konec rozpleť, druhej upni do vratčky a tim rozpletenym koncem to čisti, dost toho vylítá..
Datum: 03. prosince 2011 0:29
 Bratrancův postup (výfuk na síma) - Ze začátku co jde rozdělat tak rozdělat, usazeniny vyšpáret šroubovákem, následně hrubým a jemným pilníkem .. pak třeba vzít špagát , protáhnou výfukem a jezdit .. jde to i menší kominickou štětkou .. na konec prolít třeba benzínem nebo do toho nalít krtka a nechat to "vyžrát"  Je to docela piplačka ale když chceš mít krásně čistý vejfuk , tak proč ne
Datum: 02. prosince 2011 23:36
Jméno: standa
IP: uživatel12843
 rozebrat,vyškrábat a pak lidský sádlo
Datum: 02. prosince 2011 23:32
 prosím rychle !!! z čeho vyrobit tesnení pod válec ?? -> babetta 207  dík ( stačí čtvrtka ? ) ...... prosím rychle !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 21:49
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Čtvrtka stačí bohatě
Datum: 02. prosince 2011 21:49
Jméno: ferda
IP: uživatel12547
 nebo z tenkeho plechu či napaplat silikonem
Datum: 02. prosince 2011 21:27
Jméno: ferda
IP: uživatel12547
 s papíru "
Datum: 02. prosince 2011 21:26
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 cus hele jak poznam ze je lozisko spatne ? vyndal sem ho z motoru a me pride ze vuli do stran nema ... dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 20:18
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 no dcl se zadrhavaj .. ja koupim jiny .. jaka je dobra znacka lozisek na kliku do krosky ?
Datum: 02. prosince 2011 20:18
Jméno: Jiri
IP: uživatel12302
 dej si ho na prst a zatoč snym pokud bude hluční(hroupak,dřít) nebo dělá divny zvuky tak je špatny..
Datum: 02. prosince 2011 20:18
Jméno: jw5
IP: uživatel12838
 zdar,nevíte někdo čim mam namazat nové ložiska na klice (musel jsem je vypláchnout naftou protože v nich chrupal bordel,teď jsou ok) abych je nezadřel. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 18:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 do rozety se to dokonce musí vazelínou
Datum: 03. prosince 2011 18:40
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 poněvač ta vazelína se moc dobře nebude spalovat se směsí... v rozetě to ničemu nevadí
Datum: 02. prosince 2011 20:03
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Hej borci proč né vazelínou? Já sem dával ložisko do rozety a zaplnil sem ho vazelínou...je to špatně?
Datum: 02. prosince 2011 19:55
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Namaž to nějakym motorovym olejem, pro 2T nebo 4T to je jedno. Hlavně to nemaž vazelínou.
Datum: 02. prosince 2011 11:10
 Já ložiska mažu takovym olejem, ve kterym to bude potom i běhat, tzn. na klice když vim, že budu jezdit třeba na Motul 510, tak je i máznu tim samym olejem, aby to neudělalo bordel
Datum: 02. prosince 2011 7:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na klice je to uplne jedno, pac po prvnim nastartovani se stejnak proplachnou smesi s motorovym olejem, takze klidne ten motorak, nebo prevodak, je to jedno..
Datum: 01. prosince 2011 23:35
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Co mohlo způsobit že mi Jawa 20 střelila do výfuku docela jsem se lekl a nevím co se stalo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 23:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 cas od casu se to stane, pokud to nedela casto nebo pravidelne tak je to normalni, pri brzdeni motorem je smes dodavana do valce moc chuda na to aby ji svicka zapalila a proto jde nespalena do vyfuku, kde se nahromadi a pokud je koleno dost horky, vzniti se..
Datum: 01. prosince 2011 23:41
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Jestli to jede úplně normálně a někdy to střelí do výfuku tak my to dělaly některý ty starý palky 14-8 14-7 hlavně když byly letní horka
Datum: 01. prosince 2011 20:21
 nejspíš to bude předstih ale taky by to mohla být špatná bohatost směsi...
Datum: 01. prosince 2011 18:04
 ahojte, nevíte prosím o někom, kdo dělá v okolí blanska, popřípadě prostějova výbrusy válců? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 21:57
 Suchý, okres Blansko  do Prostějova to pro mě není problém, ale asi to dám do těch Letovic
Datum: 01. prosince 2011 21:57
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Odkud přesně jsi? V Prostějově to dělá jedn chlap za benzinkou Shell a jeden na Drozdovické ulici..
Datum: 01. prosince 2011 21:33
 jo, dikec
Datum: 01. prosince 2011 19:24
 já osobně to nechal dělat taky v těch Letovicích
Datum: 01. prosince 2011 18:36
Jméno: wwepi
IP: uživatel12613
 Hoj, dělaj to v těch letovicích...
Datum: 01. prosince 2011 18:28
 zdar, v Letovicích v Motorovce. Nebo v Blansku v mototechně tam si ho můžeš nechat udělat taky
Datum: 01. prosince 2011 16:49
|



|