Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 22:15
 Ten pérák... musí to lítat luxusně, ale já radši fakt originál, ale práce je to pěkná a originální no...
Datum: 11. ledna 2012 22:15
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Ten pérák je perfektní...ten motor a pav  A ty větráčky v tech revma plechách nanejvejš zavazí
Datum: 11. ledna 2012 18:55
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
Datum: 11. ledna 2012 18:44
 Zdarec frajeři, nák mi to nedá a chtěl bych odzimovat svýho mustanga  asi před 2 měsící jsem sundal karbec a nádrž to si vzal domu abych nádrž odrezoval karbec vyčistil a do válce jsem nalil cca. 250ml i za píst aby to nateklo do kliky a nezarezla a aby nezarezly kruhy mám hlavu válec a motorku naklonit dopředu aby vytekl nebo naskočí ??? díky snad to nebyla blbost stim olejem prosím žádný negativní komentáře nestojí to zato chlapi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 18:41
 Tak jo dám na vaše rady zejtra nadám nádrž a zbytek a skuisim ho roztlačit docela se těšim na ten kouřil bude maso  a příští zazimování bude podle Johnnyho díky  a mejte se chlapi
Datum: 11. ledna 2012 18:41
 A příště olej není vubec potřeba pokud ho zazimuješ s teplým motorem bude ve válci a všude jinde dobrý ochraný film který bude stačit. Hlavně pře zimu nestartuj ! a nenechávej třeba jen 1 minutu běžet to tomu škodí
Datum: 11. ledna 2012 18:34
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Hele stačí když tam dáš tak 10ml, nemusíš tam příště lejt celou flašku  Normálně to roztlač nebo šlapej a až to chytne tak tim můžeš někomu vykouřit barák
Datum: 11. ledna 2012 18:09
 Dík
Datum: 11. ledna 2012 18:03
 normálně to vyšlap ven... neboj se toho
Datum: 11. ledna 2012 18:02
 Jo myslel jsem olej měl sem v garáži starej 4t  možná to bylo mín než 250ml. jak jsem tomu mohlu uškodit krom toho še to bude všechno ve vefuku a až to nastratuju přijedou hasiči
Datum: 11. ledna 2012 17:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 spíš jsi tomu uškodil než pomohl.. jinak pochybuju že se tam vešlo 250ml ten olej všechen vylej co to půjde a když ti to chytne tak si vem plynovou masku
Datum: 11. ledna 2012 17:39
 čao  te zalezi co tam nalils ?
Datum: 11. ledna 2012 17:37
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 zdravim chtěl bych se zeptat co se stane když nedám kuličku mezi tyčky problem je že jsem si objednal novou kratkou a dlouhou tyčkou ale příšel jsem na to že ta nová kratka je docela o dost vetsi jak ta puvodni ale myslel sem že to bude ok tak jsem ji tam dal a ted ji proste nedostanu ven tak jsem ji tam nechal dal tam dlouhou a zajima me co se stane kdyz to tak budu mit , například perák a kývačka taky nemaji zadnou kulicku mezi tyckami dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 8:12
Jméno: poiuz
IP: uživatel10681
 To jsou nesmysly! Buď tam dej dlouhou tyčku od víka ke spojkovému košy nebo dvě tyčky s kuličkou! To nemáš doma kuličku?
Brober se už...
Datum: 11. ledna 2012 8:12
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 aha no rozdelavat spojka se mi fakt nechce nedavno jsem to složil , ještě me napadá zratit dlouhou tyčku co vy na to? dík za rady
Datum: 10. ledna 2012 21:43
Jméno: Drak
IP: uživatel13038
 Tyčinky se ti v místě, kde má být kulička rozlisují a budeš je muset vytloukat a pak vyvrtat zbytky z hlavního hřídelu..
Datum: 10. ledna 2012 19:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale mají kuličku mezi tyčkami,já bych rozebral spojku a z druhé strany tu tyčku vyndáš a pak jednu z nich o 5mm zkrátit
Datum: 10. ledna 2012 18:59
Jméno: Karel
IP: uživatel13013
 zdravím draci,
opravuji, nebo spíše začínám, zachranovat jawu 555, dneska jsem čistil válec, který pujde na výbrus, a všiml si u přepouštěcích kanálku nečeho zvláštního, směrem k hlavě mají nejaký ne moc povedený prolis, jakoby kanálek končil a nekdo ješte na jeho hrane vytvořil cca 2-3mm dlouhý náběh, proto otázky, je to normální? nebo válec je poškozen? či je z předešlého typu 550? a zda se to dá spolehlivě poznat, díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2012 17:05
Jméno: karel
IP: uživatel13013
Datum: 12. ledna 2012 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel13039
 Furt čekam nějakou fotku.... třeba tam máš třetí kanál a ani o tom nevíš
Datum: 11. ledna 2012 17:45
Jméno: Karel
IP: uživatel13013
 oprava , není to směrem k hlavě, ale opačně, tak snad někdo odpoví
Datum: 11. ledna 2012 16:59
 nazdar, na pionýru jsem objevil kousek uštíplého pístu na spodu, chtel bych se zeptat jestli to vadi protoze je to opravdu jenom kousicek. dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 22:49
Jméno: standa
IP: uživatel13034
 Je to zvláštní, ale docela běžné...soudruzi jeden čas dělali písty,který moc rády zakopávali o sací kanál...jestli ty písty byly z nějak blbě vyváženýho odlitku a nebo za to může rozhozená klika...kdo ví...ale je moc zvláštní,že když se postaví závodní motor ,kde je vše perfektně vymezené a vyvážené tak to nezakopává ani s širokym sacim kanálem...teda myšleno v ruzumných mezích šířky a otáček...zrovna z tohohle důvodu se dělaj dělený sací kanály...protože nad rozumné meze to moc rádo zakopává a destrukci pístu ve 12000 ot/min si nikdo nedovolí riskovat...
Datum: 09. ledna 2012 22:49
 jednoznačně novej píst radši teď 200 za píst než pozdějc 500 za výbrus až ti ten ilouplej kousek zadře píst ve válci né.li kliku
Datum: 09. ledna 2012 22:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to naprd...vem si do mototechny válec a hoděj ti tam novej píst,stojí asi 160 + kroužky 30kč/ks
Datum: 09. ledna 2012 21:22
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 No tak to už bych do pincka nemontoval... v mototechně ti prodají píst, to neměj obavy. Je to za babku
Datum: 09. ledna 2012 20:14
Jméno: kubik
IP: uživatel13031
 je to ze sací strany, a ještě další kousek se uloupl, a ted je to siroke kolem 10mm a smerek ke krouzkam to je 3-6 mm.tezko rict. a nevíte jestli se dá koupit v mototechně píst podle válce aniž bych musel kvuli toho na vybrus? díky
Datum: 09. ledna 2012 19:55
Jméno: standa
IP: uživatel13032
 Mě je 25 a hrabu se v tom dobře 12-13 let....ale až poslední 2 roky sem se začal věnovat tématice úprav válců a ostatních dílů....hodně jsem toho přečet a nastudoval,dost informací mi předal muj "guru"..zbytek je z praxe....jinak tématice úprav válců na seriovku se věnuju rok...leccos z mých rukou už vzešlo....ale zatim jen jednoduchý dvoukanály...ale možná se nabídka rozroste...
Datum: 09. ledna 2012 19:44
Jméno: adyyss
IP: uživatel12849
 standa... nooo však muj taky ale viš jak je mi 14 tak zaitm moc tak nevim, jinak ale ty tvoje komentaře jak se divam tak o tom viš hodně
Datum: 09. ledna 2012 19:12
Jméno: standa
IP: uživatel13032
 Uka fotku... Jestli je to na sací hraně,tak to hodně vadí a pravděpodobně to bude hodně blbě startovat a nepojede to v nízkejch otáčkách...ale řikam,chce to fotku....pak se dá něco říct....jinak dík za uznání,ale ja to tak moc neprožívam...prostě je to muj koníček...
Datum: 09. ledna 2012 19:09
Jméno: adyyss
IP: uživatel12849
 a uvidiš že ti tu napiše standa, ten ti poradí nejvíc, jak se tak dívam je to borec přes hlavy,valce, pisty a tak
Datum: 09. ledna 2012 18:55
Jméno: adyyss
IP: uživatel12849
 přesně jak piše ,,hh" ... pokuď to maš z te vrchní strany tak ať tě nenapadne ten pist otočit
Datum: 09. ledna 2012 18:54
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 pist je vyvaženej de oto jak je je u tebe kousiček
Datum: 09. ledna 2012 17:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží kde, jestli je to dole, tam je to více méně jedno, jestli nahoře a zasahuje to do části která otvírá sací kanál, pak by to možná vadit mohlo.. ale jestli je to jen kousíček jak píšeš, pak stačí jen srazit pilníkem případný ostrý hrany a nemusíš to řešit..
Datum: 09. ledna 2012 17:10
 Zdarec... chtěl bych se zeptat jak "zbrousit" zrezlý válec, prostě vyčistit od rzi... je to fakt hnus, tím i jak vyčistit kanálky (jsou taky zrezlé) vložky atd jsou naštěstí OK dokonce i bez rýh
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 16:23
 Netuším, ale ani se mi do výbrusu nějak nechce... rýhy tam nejsou a kdo ví kolik je na tom jenom nalítané  kompres vypadá dle zvuku dost slušně...
Datum: 09. ledna 2012 16:23
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 JAWA_ceZetak: no ty voe sorry  píšu, jak sem to udělal na mým pinčesovi a nevšiml sem si toho. Díky za uporornění
Datum: 09. ledna 2012 16:02
Jméno: standa
IP: uživatel13030
 Na brusce to určitě vybrousit půjde.... Písty se budou shanět blbě,ale zkus třeba Ahru a nebo rovnou Almet....a co sesa? Nesehnal by ? Napis mu....
Datum: 09. ledna 2012 15:45
 Největší problém asi bude v tom, že topíme elektrikou a kotel je tím pádem pasé...
Výbrus by byl zbytečný a vyšel na majlant jelikož to jen tak někdo nedělá (hlavně sehnat písty a kroužky
Datum: 09. ledna 2012 15:19
Jméno: standa
IP: uživatel13029
 A hlavně je to dvoupíst, takže dvě "vložky"
Datum: 09. ledna 2012 11:34
 reminder: co to meleš proboha?  .. jak má vylisovat vložku z litinového válce který je z jednoho kusu litiny?  bože přemýšlej než píšeš
Datum: 08. ledna 2012 22:54
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Tak poslouchej: V sámošce kup 10 pytlíčků kyseliny citronový na vaření. Stojí 7,- jeden asi. Nasyp to do hrnce a zalej !!vařící!! vodou, rozmíchej a pak tam ponoř ten válec. Pak hrnec vem a dej ho třeba do sklepa ke kotli, prostě někam do tepla. Musí to bejt co nejdýl horký ta voda. A nech to tam přes noc. Ráno vyndej válec a měl by bejt dokonale odrezenej. Jestli ne (což se nestane  ) tak znovu. Pak to dokonale vysuš a stříkni silikonovým olejem. (Já bejt tebou bych pak vylisoval vložku, dal vybrousit, válec zatím eloxoval a pak dal do kupy. Bude jako novej  )
Datum: 08. ledna 2012 22:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejlepší věc je to dát opískovat,je to litina která byla ož od výroby hrubá,takže nemáš co zkazit,dej to opískovat a válec bude jak nový,nejlepší,nejjednodušší,nejlevnější nic víc si nemůžeš přát
Datum: 08. ledna 2012 22:17
 no já též právě ne.. je to z Maneta M-90 a štvou mě hlavně ty kanálky, protože z toho benzínu je pak jen nějaký hnus... jinak zrezlý válec od pio jsem taky neviděl, jen vložku zevnitř no
Datum: 08. ledna 2012 19:34
 AHa...ja myslel že to máš válec z pio  ...takhle hodně zarezlý to newim jestli ti pomůže odrezovač
Datum: 08. ledna 2012 19:32
 Venek?? to sem ještě neviděl zrezlej válec z venku.... ten odrezovač koupíš v každej drogerce..prostě řekni že chceš odrezovač vona už ti ho najde...a do toho to ponoř....
Datum: 08. ledna 2012 19:30
Datum: 08. ledna 2012 19:30
 potřebuju venek, ne vnitřek ve vložce (tam je to naleštěné), takže kroužky asi nic no ;D
odrezovač máš přesně namysli co? mám tu akorát něco ve spreji a do toho to těžko ponořím
Datum: 08. ledna 2012 19:21
 zkus ho dát na pár hodin do odrezovače, a pak to jen utřít hadrem, když to nepůjde tak jemnym smirkem lehce projet, a pak dát novej kroužek, vono se to vyjezdí.
Datum: 08. ledna 2012 19:15
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Zkoušel davat nekdo gufera z materialu fkm(fpm) na klikovku dik za odpoved Pavkocz
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 17:55
 klasiku, v agrozetu vychází komplet všechny gufera kolem 70kč
Datum: 09. ledna 2012 17:55
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 G je oznaceni ceskych NBR gufer s jednim tesnicim britem. GP je to same ale s prachovkou. SKF to maji WA a WAS... Do ser. motoru je to fuk.
Datum: 09. ledna 2012 16:23
 Bakoun: jaký bys doporučil FKM? G,GP.GPLV ? díky
Datum: 09. ledna 2012 15:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 http://www.loziskavilim.cz/guferacr2.htm Do sériovýho motoru je to fuk...
Datum: 09. ledna 2012 8:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Klasický gufera jsou z materiálu NBR, z žádnýho fluorkaučuku... Právě fluorkaučuk se značí FKM/FPM podle výrobce...
Datum: 09. ledna 2012 8:12
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Já mám v motoru na pincka jen gufera z fluorkaučuku a nemůžu si stěžovat. Prostě klasický gufero.
Datum: 08. ledna 2012 17:09
 čau draci chtel sem se zeptat jesli 4000kč je hodne za starou jawa 250ccm dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 9:30
 záleží na stavu a taky jestli má papíry tak je to ještě pod cenou
Datum: 10. ledna 2012 9:30
 zalezi za jakou, hodne stara jawa 250 , muze to bejt kejva velky maly bubny,panelka nebo specialka  zalezi stav kompetnost rok
Datum: 08. ledna 2012 14:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 není,záleží na stavu
Datum: 08. ledna 2012 10:57
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Ahoj, nevíte někdo, kde by mi v okolí Jaroměře nebo Hradce Králové vybrousili válce? Mám na mysli přímo nějakýho brusiče/soukromníka bo tak, ne servis, kterej z toho má pak další provizi. Díky všem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 18:23
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 A nevíš proč jsem Ti dal tel. číslo?
Datum: 11. ledna 2012 18:23
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 díky moc, ty Třebechovice jsou super, ty mám nejblíž, mail na něj nemáš? Nevíš kolik to tam stojí?
Datum: 07. ledna 2012 17:40
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Třebechovice p. Bašek tel.495593547.
Datum: 07. ledna 2012 12:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 díky moc..
Datum: 07. ledna 2012 10:18
 v hradci velká brusírna AHRA
Datum: 07. ledna 2012 9:52
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 http://www.brusirna.estranky.cz/
Datum: 07. ledna 2012 3:41
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
Datum: 06. ledna 2012 23:23
Jméno: formis.ml
IP: uživatel8805
 V hk to dělali, ale nevím jak se to jmenovalo...
Datum: 06. ledna 2012 23:18
Jméno: bobky
IP: uživatel13011
 Jaké má pístní čepy Jawa 350/362 a jaký je rozdíl mezi klikovou hřídelí u této motorky v porovnání s obyčejnou 360 panelkou ? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 15:50
Jméno: standa
IP: uživatel13015
 Ano,ano....válce,sání,výfuky....nic jiného.....kromě třeba nižší váhy(ale ta má vliv jen na rychlost,ne na výkon)
Datum: 07. ledna 2012 15:50
Jméno: Drak
IP: uživatel13014
 Myslím, že to je dáno lepší konstrukcí válců a tak jiné hlavy...to je jako ptát se na to, kde vzala číza 487 tolik koní oproti jawce 356
Datum: 06. ledna 2012 22:08
Jméno: bobky
IP: uživatel13011
 A nevíte čím je u kalifa docílenej ten výkon 22 koní zase s porovnáním s panelkou ?
Datum: 06. ledna 2012 21:43
Jméno: bobky
IP: uživatel13011
 a na klikovce neni nákej rozdíl v ložiskách ?
Datum: 06. ledna 2012 21:05
 californák má pístní čepy 18mm panelka 16mm
Datum: 06. ledna 2012 21:03
Jméno: bobky
IP: uživatel13011
 Nene  nespletl jsem se myslím Californiana
Datum: 06. ledna 2012 19:41
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Myslím, že 362 je California. Pokud sis nespletl čísla a nemyslíš 632 třindu... Ale jinak ta hřídel na Californii by měla být stejná i s celým blokem. Tak je myslím jen ten rozdíl, že tam je oilmaster a možná lepší zápalko a karb + ty hranaté válce s hlavama...
Datum: 06. ledna 2012 19:35
 Já vím nepratří to sem, ale už si nevim rady. Mám pita lifan 125 a koupil sem si novou pístní sadu a na jednom kroužku je D a na druhém DY. Nevím v jakém pořadí je tam dát.  Ten D je celej černej a ten DY je černej a vnitřní a vnější stranu má střírbnou a má trochu zkosenou vnitřní hranu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 19:42
 Tak pit už jezdí, díky za rady.
Datum: 07. ledna 2012 19:42
Jméno: Endurista
IP: uživatel8888
 Pokud se nepletu tak ten s ostrou hranou dej navch a ten s tou skosenou dolů a pak přijdou stírací kroužky.....A ty dva kruhy (kompresní...nebo jak to nazvat) dej po 180stupních kvuli kompresi.
Datum: 06. ledna 2012 22:53
Jméno: jastin
IP: uživatel11677
 Žádný top tam neměl.  Měl sem 2 kropužky do předu, jeden ten z tou zkosenou hranou a druhej bez zkosený hrany s ostrýma hranama a pak byl poslední a to ta pružinka.
Datum: 06. ledna 2012 21:07
Jméno: jastin
IP: uživatel11677
 Měl vnitřní hranu trochu zkosenou, spíš zaoblenou. Tak sem dal ten s tou zkosenou dopředu jakoby blíž k hlavě, tak uvidím jak to bude jezdit. Díky za rady.
Datum: 06. ledna 2012 21:06
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 teda jako strana kroužku TOP směrem nahoru,ne kroužek TOP nahoru....
Datum: 06. ledna 2012 19:17
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 zdar kdysi sem je menil na skodovce,stírací měl v sobě pružinku.Koukni jestli na sobě nemají napsáno TOP.TOP strana patří směrem nahoru,to vim určitě.
Datum: 06. ledna 2012 19:16
 nebude to L kružok, jednu hranu má približne v 45stupnu skosenú ne?... podobné kružky má aj stodvacina... poradie už nevím.. podla mna so skosenou hranou ide do predu a kompressia cez tú skosenú hranu viac roztiahne kružok. neber to na 100%
Datum: 06. ledna 2012 18:11
Jméno: standa
IP: uživatel13009
 Mě spíš napadlo,jestli ten "zkosenej" neni nějakej typ "L" kroužku,ale možná to bude jak píšeš ty....zadní stírací......já se v tech 4T neorintuju.....
Datum: 06. ledna 2012 17:35
 že by byl jeden těsnící a jeden stírací?
Datum: 06. ledna 2012 16:40
Jméno: standa
IP: uživatel13009
 A co píst? Obě drážky jsou stejné? Nějaké vybrání u korunky pístu? A jak to bylo v tvý původní pístní sadě?
Datum: 06. ledna 2012 16:33
 Zdar draci, jen abyh si rozšířil znalosti. Mam fíka, prostě originál motor- jezdí to prostě jako fichtl- není vylitanej, ale v extra kondici taky není. Nasadil jsem na něj na zkoušku sníženou hlavu- hnedka to jel projet. Nic jinýho jsem neladil, pač to jezdilo. A za studena solidní zátah-fakt to bylo znát, ale jak se to ohřálo, tak to odspoda bylo hrozně zvadlý a vubec to v nízkých točkách nechtělo jet-prostě horší jak origo hlava a Pak to jelo jak originál pion po tom ohřátí. Je to stočený jen tak trochu-cestovne- na 5,6ml. Se to přehřejvá nebo chudá směs? Je to moje prvni zkuš. se sníž hlavou. Dal jsem to tam jen na chvili ze zvědavosti na tento motor- další motor po Go je připraven....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2012 22:55
 Díky za rady stando . Jsem rád, že je to normální věc. Ten motor po Go- tak vím, že až ho budu ladit, tak mu dát menší předstih- ten má malinko spilovaný kanály, tak uvidim, co to s tim bude dělat
Datum: 06. ledna 2012 22:55
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak sory no. někdo mi to říkal, ale sám jsem to nezkoušel
Datum: 06. ledna 2012 21:58
Jméno: standa
IP: uživatel13009
 Jenom to ne!
Datum: 06. ledna 2012 15:26
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak snížená hlava zvýší kompres, tak bych tam zkusil dat benzín s více oktanama, třeba nějakou stovku
Datum: 06. ledna 2012 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel13009
 Možná bych zkusil menší předstih...řekněme 1.2 až 1.5mm před HU
Datum: 06. ledna 2012 15:05
Jméno: standa
IP: uživatel13009
 To je normální.....na seriovku neni snížená hlava úplně moc vhodná.....
Datum: 06. ledna 2012 14:46
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Ahoj pánové. Tato otázka je mířena do řad těch zkušenějších z Vás. Je možno bezpečně osadit hlavu pionýra svíčkou s vysunutým jiskřištěm? A jestli ano, tak jakým modelem svíčky. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2012 20:19
 Mozem potvrdit že so sviečkou s Y to fakt lepšie štartuje, hlavne za tepla. Bez problemov tam pasuje, neviem presne ako je daleko od piesta ked je v hornej uvrati, no na zníženu hlavu by som si dal pozor
Datum: 06. ledna 2012 20:19
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Zkoušel jsem před časem svíčku ze škoda favorit s předsunutým jiskřištěm. Čistě z hecu, před tím se motor hrozně uchcával a špatně chytal na našlápnutí. Pak nastala změna, starty byly dokonalé, spalování čisté a bez usazenin. Ale na stálé použití jsem neriskoval... Hned zítra pincka osadím tou N15YC. Díky za názor
Datum: 05. ledna 2012 20:20
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Bez problému! Je to svíčka s písmenem Y
Datum: 05. ledna 2012 20:06
 Žádný problém.. sice sem rozdíl ve startech nepoznal, možná za teplýho motoru to líp chytalo, ale taky sem nepoznal žádnou negativní vlastnost..
Datum: 05. ledna 2012 19:07
 Ahoj já používám Buď Brisk N15YC nebo Pal N7 Y (Y= vysunuté jiskřiště) a žádnej problém . Když máš bohatší směs tak to to o něco líp spaluje... co jsem slyšel od kámoše tak žeprý mu to s kombinací chudé směsi propálilo píst, ale bylo to myslím na nějaké krosce...
Datum: 05. ledna 2012 19:03
 jojo aj ja mám s N15YCčkami dobré skúsenosti
Datum: 05. ledna 2012 18:59
 Bez problému....když neni N15C,tak je N15YC....nikdy sem si nevšim,že by bylo něco špatně,dokonce se mi stávalo,že starší fichtly s ní líp chytali....
Datum: 05. ledna 2012 18:42
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 Ahoj draci, nevíte kde zjistit kolik má vážit píst s vačkou u ČZ 250/455 při výbrusu 2A ???? Ty repliky se mi nezdaj, zdá se mě to lehčí než má bejt. Nebo to nemam řešit, jak to děláte vi??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2012 22:04
Jméno: Drak
IP: uživatel13053
 Píst bych neřešil, důležité jsou rozměry a čím lehčí tím lepší.. Vačka je ke zvedání kladívka a ne na kalibrování vah. Takže váhu neřeš!
Datum: 13. ledna 2012 22:04
 zdarec.mám problém sice to neni fichtl ale jawa to je .dávám dohromady motor z čz 250/471 .je v podstatě stejný jako 350 ale je tam jiná klika nemůžu sehnat horní ložisko ojnice.potrřebuju vědět jestli je shodný s 350kovým ložiskem.už to chci poslat z domu a nemám to v kupě tak prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 20:04
Jméno: adolf
IP: uživatel13001
 takže díky moc
Datum: 04. ledna 2012 20:04
 16mm tam jsou takze objednávám .válce i písty jsou celkem slušný.tak tam nechám i pístní čep
Datum: 04. ledna 2012 20:03
 jestli máš 16mm čepy tak stejný bude
Datum: 04. ledna 2012 20:00
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 zdar zase já,nevíte jestli by mi utočili hlavu na 21 kvůli 8. výbrusu, v Klatovech v A-comu. Já jinak nevim kam jít.  doufam že že se mi ten polskej 8.výbrusvyplatí  dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 3:32
 Kdyby ste někdo měli zájem,tak Vám mužu nějaký válec s větším vrtáním udělat. Včetně věcí okolo jako je úprava/ slícování/zvětšení kanálů,úprava hlavy s ohledem k vrtání válce a kompresnímu poměru,výbrus,píst....prostě kompletní sada....víc info na mailu.
Datum: 04. ledna 2012 3:32
 mám doma polský valec... dovezel som to zo šrotu.. aj ked ten valec tam patril... hrôza... má ovela menší výfukový kanál jako origoš valec a to ešte kombinovali s 40mm výbrusom???...
Datum: 04. ledna 2012 0:17
 Reminder má to smysl ? já z obyč po prvním výbrusu dostanu 75 po rovině
Datum: 03. ledna 2012 22:05
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 no jo ale na vyleštění kanálů musim dostat ven vložku ?motor by měl být ok ,páč já jsem na tohle puntičkář ,všechno musí lícovat,fachat jak má no to nemusim říkat to spousta z nás zná
Datum: 03. ledna 2012 21:55
 Osobně jsem s ním najel okolo 4000 km byl jsem s ním spokojen jezdil dost dobře, ale potom mi ulítla závlačka s pístního čepu a bylo po válci . Je ho třeba dobře zaběhnout a musí jezdit jako bystřickej. Klidně bych si ho tam dal znova, ale měl jsem doma ještě 05 po 3. výbrusu tak tam mán ten.
Datum: 03. ledna 2012 20:55
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Základem je dobře seštelovaný motor... žádná fušařina, pře tak jak má být. Pak si tuninguj válec. Pro klasickou jízdu na silnici mám pincka s výbrusem 38,50, sníženou hlavu, slícované a vyleštěné kanály. (leštil jsem vodním smirkem 1600 a 2000). Z pincka na rovině vytáhnu i 80.
Datum: 03. ledna 2012 20:53
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 no a samozřejmě že budu dělat gufera,ložiska ne ty jsou udělaný cca před 500km.....
Datum: 03. ledna 2012 19:13
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 takže by se mi víc vyplatilo další výbrus na starým válci,co je 2.výbrus.Pomocí brusné pasty zarovnat dosedací plochu chlavy na válec (jestli jsem četli ten článek,že se pod hlavu dá trochu pasty a krouží se s ní kolem do kola) no a možná vyleštit kanály(dejte mi prosim radu o dobrý způsob)...já to mam na ježdění po silnici na papírech ,,v klidu" ale aby to jelo trochu líp
Datum: 03. ledna 2012 19:09
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 8. polák se ti nevyplatí... tohle sem udělal já: z burzy jsem si dovezl válec v šíleným stavu za 80,-. Špinavej, zasviňěnej a porezlej. Ale neponičenej mechanicky. Vyvařil sem ho v kyselině citronový a po šesti hodinách v horký vodě jsem vytáhl fungl válec. Pak výbrus za 480,- s jednokroužkovým pístem, kroužky a čepem, za 100,- u známého úprava přefuků a výfukáče. za 660 mám válec 3x lepší než polák.
Datum: 03. ledna 2012 18:30
 Válec ti pojede tak jak si ho opravíš a naladíš. Už jsi ho koupil? Jestli ne,tak bych pro tebe měl možná zajímavější řešení všeho.....hlavu bych mohl zařídit,ale bude se to dost přeposílat poštou a to se moc nevyplatí....
Datum: 03. ledna 2012 18:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to ti odpovím hned ten polskej 8 výbrus se ti nevyplatí
Datum: 03. ledna 2012 18:14
Jméno: Pionýr
IP: uživatel12302
 zdar,Chci si vyměnit na fichtlovi píst a nevim jakym směrem mám dát tu šipku co tam je... jestli dolu s měrem k vejfuku  nebo nahoru..Děkuju za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 21:06
 šipka by měla ukazovat k výfuku, ale setkal jsem se stím že byla naražená opačně - zámek prvního kroužku má jít k sacímu kanálu (nahoru)
Datum: 10. ledna 2012 21:06
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 šipka musí vždy ukazovat směrem k vyfuku
Datum: 01. ledna 2012 23:25
Jméno: ridič
IP: uživatel11065
 Zdravím....budu si nechávat dělat GO klikové hřídele a chtěl ybch se Vás zeptat jestli by byl dobrý nápad dát si nechat vyměnit původní ojnici za tuto (http://aukro.cz/ojnice-s-kluznym-loziskem-jawa-50-typ-20-21-23-i2029934466.html). Díky za všechny odpovědi a přeju šťastnej Novej rok.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2012 17:52
 já bych akorát vyměnil pouzdro a zúhloval starou + teda výmena ložiska
Datum: 02. ledna 2012 17:52
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Díky moc za odpovědi.
Datum: 02. ledna 2012 16:48
Jméno: standa
IP: uživatel12986
 Vim která je to ojnice. Na pohled vypadá úplně z másla. Byla v první verzi kompletních replikových klikových hřídelů. Těch klikovejch hřídelů,s kterejma byly problémy...... na repas určitě použij ojnici CKR....at pouzdro nebo klec...obě jsou dobré...perfektní!
Datum: 02. ledna 2012 11:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 radši kup CKR na jehlách to je jistota,je tady na krámku
Datum: 01. ledna 2012 23:18
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Za tu cenu musí bejt z másla nebo z něčeho podobnýho
Datum: 01. ledna 2012 21:47
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Foto je ilustrativní, tak aby ses pak nedivil... jinak tobě taky draku štastnej novej rok, ale s malým ,,N,,
Datum: 01. ledna 2012 21:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám s ojnicí WM motor špatnou zkušenost. Po půl roce závodění byla v neuvěřitelně dobitém stavu. Za mě nebrat. Na 2. stranu CKR ojnice tady od SESY mi zatím drží...
Datum: 01. ledna 2012 21:04
Jméno: Sadra17
IP: uživatel9109
 je 400 dobrá cena za výbrus na pionýra ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2012 21:32
Jméno: bobky
IP: uživatel13011
 za holý výbrus bez pístu maximálně 300 víc je fakt moc
Datum: 06. ledna 2012 21:32
 Tak to je trochu přehnaný.....samotnej výbrus ti udělá kterejkoliv brusič za 200,- ! Zbylá cena je vždy hodnota pístní sady..... kdyby bylo potřeba,ozvi se mi,výbrus zařídím,případně ti mužu do válce takovýho jednoho konika přidat
Datum: 02. ledna 2012 15:11
 kamarád taky dával 450,- + si musel dokoupit píst a kroužky
Datum: 02. ledna 2012 15:06
Jméno: standa
IP: uživatel12986
 Výbrusy řeším tak,že si seženu píst a kroužky dle potřeby a do brusírny to dodam komplet,jen ať to přebrousí....i když muj brusič má perfektní písty....sice jen dvoukroužkový,ale o 3-4gramy lehčí jak origo,má to vzpěry pod pístem,žádný plný dno a jsou z maďarska...kroužky pevný masivní.....výbrus 200,- + pístní sada od něj 200,-
Datum: 02. ledna 2012 9:45
 to V,,,  si asi blbec.... takze si dal 500kc za prácu s hodnotou 300kc ... a piest si dostal sračku za stovku
Datum: 01. ledna 2012 23:23
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 přes 700kč..? to máš na nějakou 250-tku néé ? kámoš dával 800 v tom krnově za výbrus komplet na panelku 250.. .D
Datum: 01. ledna 2012 23:21
Jméno: v
IP: uživatel12547
 presne jak rika standa takovy lenvy šmejdy nekupovat!jedna se o replokove kouske ketre stoji k hovnu.Ja sem daval 500 za vybrus a za pist 100 a kroužky 2xza60kč
Datum: 01. ledna 2012 21:40
Jméno: Standa
IP: uživatel12984
 400,- je dobra cena pokud je to s pistem. Levne vybrusy s levnymi pistnimi sadami z tajwanu a indie nebrat.
Datum: 01. ledna 2012 21:13
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 jestli chceš dám ti číslo na jednoho chlápka má v Krnově mototechnu .. on to dělá komplet i s čepem, pístem, kroužkama.. ZA 360 Kč..!!
Datum: 01. ledna 2012 20:13
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 JEstli je i s pístem, čepem a kroužkama tak jo, Za holí výbrus je to moc...
Datum: 01. ledna 2012 18:34
Jméno: panelka
IP: uživatel12613
 Dobrej, mám výbrus na panelce dvě-pade, ale je tam slyšet takovy šumivy zvoněni! myslíte že se to zajížděním vyspravý nebo je to trvalé? Je to teda sto a jedna podle zvoněni na vylítaném válci  Ale prostě v těch středních otáčkách to malinko zařinčí ty kroužky no.-.. Díky moc draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2012 10:16
Jméno: panelka
IP: uživatel12613
 Takže to mám rozdělat a srazit? Vždyt v origo vybrusu to taky není sražené!
Datum: 02. ledna 2012 10:16
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 máš nesraženy hrany kanálů kámoš měl taky 250 a neměl je sraženy a dělalo mu to co řikáš tady ty
Datum: 01. ledna 2012 23:31
|



|