slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  72  73  74  75  76  77  78  79  80  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Inspirace pro ty co furt chtěj chladit větráčkem z kompu http://www.jawandr.wz.cz/image/zajimavosti/zajimavosti6.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13020    
Ten pérák... musí to lítat luxusně, ale já radši fakt originál, ale práce je to pěkná a originální no... :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Ten pérák je perfektní...ten motor a pav :-D A ty větráčky v tech revma plechách nanejvejš zavazí :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
 
 
Datum: 11. ledna 2012 18:44
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdarec frajeři, nák mi to nedá a chtěl bych odzimovat svýho mustanga :-) asi před 2 měsící jsem sundal karbec a nádrž to si vzal domu abych nádrž odrezoval karbec vyčistil a do válce jsem nalil cca. 250ml i za píst aby to nateklo do kliky a nezarezla a aby nezarezly kruhy mám hlavu válec a motorku naklonit dopředu aby vytekl nebo naskočí ??? díky snad to nebyla blbost stim olejem prosím žádný negativní komentáře nestojí to zato chlapi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Tak jo dám na vaše rady zejtra nadám nádrž a zbytek a skuisim ho roztlačit docela se těšim na ten kouřil bude maso :-D :-D a příští zazimování bude podle Johnnyho díky :-) a mejte se chlapi
 
 
Datum: 11. ledna 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A příště olej není vubec potřeba pokud ho zazimuješ s teplým motorem bude ve válci a všude jinde dobrý ochraný film který bude stačit. Hlavně pře zimu nestartuj ! a nenechávej třeba jen 1 minutu běžet to tomu škodí
 
 
Datum: 11. ledna 2012 18:34
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Hele stačí když tam dáš tak 10ml, nemusíš tam příště lejt celou flašku:-D Normálně to roztlač nebo šlapej a až to chytne tak tim můžeš někomu vykouřit barák:-D
 
 
Datum: 11. ledna 2012 18:09
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Dík :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normálně to vyšlap ven... neboj se toho
 
 
Datum: 11. ledna 2012 18:02
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Jo myslel jsem olej měl sem v garáži starej 4t :-D možná to bylo mín než 250ml. jak jsem tomu mohlu uškodit krom toho še to bude všechno ve vefuku a až to nastratuju přijedou hasiči :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2012 17:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
spíš jsi tomu uškodil než pomohl.. jinak pochybuju že se tam vešlo 250ml ten olej všechen vylej co to půjde a když ti to chytne tak si vem plynovou masku
 
 
Datum: 11. ledna 2012 17:39
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
čao :-) te zalezi co tam nalils ?
 
 
Datum: 11. ledna 2012 17:37
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
zdravim chtěl bych se zeptat co se stane když nedám kuličku mezi tyčky problem je že jsem si objednal novou kratkou a dlouhou tyčkou ale příšel jsem na to že ta nová kratka je docela o dost vetsi jak ta puvodni ale myslel sem že to bude ok tak jsem ji tam dal a ted ji proste nedostanu ven tak jsem ji tam nechal dal tam dlouhou a zajima me co se stane kdyz to tak budu mit , například perák a kývačka taky nemaji zadnou kulicku mezi tyckami dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 8:12
 
 
 
 
Jméno: poiuz      IP: uživatel10681    
To jsou nesmysly! Buď tam dej dlouhou tyčku od víka ke spojkovému košy nebo dvě tyčky s kuličkou! To nemáš doma kuličku? Brober se už...
 
 
Datum: 11. ledna 2012 8:12
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
aha no rozdelavat spojka se mi fakt nechce nedavno jsem to složil , ještě me napadá zratit dlouhou tyčku co vy na to? dík za rady
 
 
Datum: 10. ledna 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: Drak      IP: uživatel13038    
Tyčinky se ti v místě, kde má být kulička rozlisují a budeš je muset vytloukat a pak vyvrtat zbytky z hlavního hřídelu..
 
 
Datum: 10. ledna 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ale mají kuličku mezi tyčkami,já bych rozebral spojku a z druhé strany tu tyčku vyndáš a pak jednu z nich o 5mm zkrátit
 
 
Datum: 10. ledna 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel13013    
zdravím draci, opravuji, nebo spíše začínám, zachranovat jawu 555, dneska jsem čistil válec, který pujde na výbrus, a všiml si u přepouštěcích kanálku nečeho zvláštního, směrem k hlavě mají nejaký ne moc povedený prolis, jakoby kanálek končil a nekdo ješte na jeho hrane vytvořil cca 2-3mm dlouhý náběh, proto otázky, je to normální? nebo válec je poškozen? či je z předešlého typu 550? a zda se to dá spolehlivě poznat, díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2012 17:05
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel13013    
tak zde je odkaz na fotky, http://rkb.rajce.idnes.cz/ posudtě, ohodnotte, teda jestli neco uvidíte
 
 
Datum: 12. ledna 2012 17:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13039    
Furt čekam nějakou fotku.... třeba tam máš třetí kanál a ani o tom nevíš :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel13013    
oprava , není to směrem k hlavě, ale opačně, tak snad někdo odpoví
 
 
Datum: 11. ledna 2012 16:59
 
 
 
 
Jméno: kubik      E-mail:      IP: uživatel13031    
nazdar, na pionýru jsem objevil kousek uštíplého pístu na spodu, chtel bych se zeptat jestli to vadi protoze je to opravdu jenom kousicek. dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13034    
Je to zvláštní, ale docela běžné...soudruzi jeden čas dělali písty,který moc rády zakopávali o sací kanál...jestli ty písty byly z nějak blbě vyváženýho odlitku a nebo za to může rozhozená klika...kdo ví...ale je moc zvláštní,že když se postaví závodní motor ,kde je vše perfektně vymezené a vyvážené tak to nezakopává ani s širokym sacim kanálem...teda myšleno v ruzumných mezích šířky a otáček...zrovna z tohohle důvodu se dělaj dělený sací kanály...protože nad rozumné meze to moc rádo zakopává a destrukci pístu ve 12000 ot/min si nikdo nedovolí riskovat...
 
 
Datum: 09. ledna 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednoznačně novej píst radši teď 200 za píst než pozdějc 500 za výbrus až ti ten ilouplej kousek zadře píst ve válci né.li kliku
 
 
Datum: 09. ledna 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je to naprd...vem si do mototechny válec a hoděj ti tam novej píst,stojí asi 160 + kroužky 30kč/ks
 
 
Datum: 09. ledna 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
No tak to už bych do pincka nemontoval... v mototechně ti prodají píst, to neměj obavy. Je to za babku :-)
 
 
Datum: 09. ledna 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel13031    
je to ze sací strany, a ještě další kousek se uloupl, a ted je to siroke kolem 10mm a smerek ke krouzkam to je 3-6 mm.tezko rict. a nevíte jestli se dá koupit v mototechně píst podle válce aniž bych musel kvuli toho na vybrus? díky
 
 
Datum: 09. ledna 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13032    
Mě je 25 a hrabu se v tom dobře 12-13 let....ale až poslední 2 roky sem se začal věnovat tématice úprav válců a ostatních dílů....hodně jsem toho přečet a nastudoval,dost informací mi předal muj "guru"..zbytek je z praxe....jinak tématice úprav válců na seriovku se věnuju rok...leccos z mých rukou už vzešlo....ale zatim jen jednoduchý dvoukanály...ale možná se nabídka rozroste...
 
 
Datum: 09. ledna 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: adyyss      IP: uživatel12849    
standa... nooo však muj taky ale viš jak je mi 14 tak zaitm moc tak nevim, jinak ale ty tvoje komentaře jak se divam tak o tom viš hodně :-)
 
 
Datum: 09. ledna 2012 19:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13032    
Uka fotku... Jestli je to na sací hraně,tak to hodně vadí a pravděpodobně to bude hodně blbě startovat a nepojede to v nízkejch otáčkách...ale řikam,chce to fotku....pak se dá něco říct....jinak dík za uznání,ale ja to tak moc neprožívam...prostě je to muj koníček... ;-)
 
 
Datum: 09. ledna 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: adyyss      IP: uživatel12849    
a uvidiš že ti tu napiše standa, ten ti poradí nejvíc, jak se tak dívam je to borec přes hlavy,valce, pisty a tak :-D
 
 
Datum: 09. ledna 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: adyyss      IP: uživatel12849    
přesně jak piše ,,hh" ... pokuď to maš z te vrchní strany tak ať tě nenapadne ten pist otočit :-D
 
 
Datum: 09. ledna 2012 18:54
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
pist je vyvaženej de oto jak je je u tebe kousiček :-)
 
 
Datum: 09. ledna 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
záleží kde, jestli je to dole, tam je to více méně jedno, jestli nahoře a zasahuje to do části která otvírá sací kanál, pak by to možná vadit mohlo.. ale jestli je to jen kousíček jak píšeš, pak stačí jen srazit pilníkem případný ostrý hrany a nemusíš to řešit..
 
 
Datum: 09. ledna 2012 17:10
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13020    
Zdarec... chtěl bych se zeptat jak "zbrousit" zrezlý válec, prostě vyčistit od rzi... je to fakt hnus, tím i jak vyčistit kanálky (jsou taky zrezlé) vložky atd jsou naštěstí OK dokonce i bez rýh :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 16:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13020    
Netuším, ale ani se mi do výbrusu nějak nechce... rýhy tam nejsou a kdo ví kolik je na tom jenom nalítané :-) kompres vypadá dle zvuku dost slušně... :-)
 
 
Datum: 09. ledna 2012 16:23
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
JAWA_ceZetak: no ty voe sorry :-D píšu, jak sem to udělal na mým pinčesovi a nevšiml sem si toho. Díky za uporornění
 
 
Datum: 09. ledna 2012 16:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13030    
Na brusce to určitě vybrousit půjde.... Písty se budou shanět blbě,ale zkus třeba Ahru a nebo rovnou Almet....a co sesa? Nesehnal by ? Napis mu....
 
 
Datum: 09. ledna 2012 15:45
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13020    
Největší problém asi bude v tom, že topíme elektrikou a kotel je tím pádem pasé... Výbrus by byl zbytečný a vyšel na majlant jelikož to jen tak někdo nedělá (hlavně sehnat písty a kroužky ;-)
 
 
Datum: 09. ledna 2012 15:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13029    
A hlavně je to dvoupíst, takže dvě "vložky" ;-)
 
 
Datum: 09. ledna 2012 11:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
reminder: co to meleš proboha? :-D .. jak má vylisovat vložku z litinového válce který je z jednoho kusu litiny? :-D bože přemýšlej než píšeš :-D
 
 
Datum: 08. ledna 2012 22:54
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Tak poslouchej: V sámošce kup 10 pytlíčků kyseliny citronový na vaření. Stojí 7,- jeden asi. Nasyp to do hrnce a zalej !!vařící!! vodou, rozmíchej a pak tam ponoř ten válec. Pak hrnec vem a dej ho třeba do sklepa ke kotli, prostě někam do tepla. Musí to bejt co nejdýl horký ta voda. A nech to tam přes noc. Ráno vyndej válec a měl by bejt dokonale odrezenej. Jestli ne (což se nestane :-) ) tak znovu. Pak to dokonale vysuš a stříkni silikonovým olejem. (Já bejt tebou bych pak vylisoval vložku, dal vybrousit, válec zatím eloxoval a pak dal do kupy. Bude jako novej :-) )
 
 
Datum: 08. ledna 2012 22:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nejlepší věc je to dát opískovat,je to litina která byla ož od výroby hrubá,takže nemáš co zkazit,dej to opískovat a válec bude jak nový,nejlepší,nejjednodušší,nejlevnější nic víc si nemůžeš přát
 
 
Datum: 08. ledna 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13020    
no já též právě ne.. je to z Maneta M-90 a štvou mě hlavně ty kanálky, protože z toho benzínu je pak jen nějaký hnus... jinak zrezlý válec od pio jsem taky neviděl, jen vložku zevnitř no :-)
 
 
Datum: 08. ledna 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
AHa...ja myslel že to máš válec z pio :-D...takhle hodně zarezlý to newim jestli ti pomůže odrezovač
 
 
Datum: 08. ledna 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Venek?? to sem ještě neviděl zrezlej válec z venku.... ten odrezovač koupíš v každej drogerce..prostě řekni že chceš odrezovač vona už ti ho najde...a do toho to ponoř....
 
 
Datum: 08. ledna 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13020    
pro menší představu: http://admin.stachura.cz/valec_M-90.jpg
 
 
Datum: 08. ledna 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13020    
potřebuju venek, ne vnitřek ve vložce (tam je to naleštěné), takže kroužky asi nic no ;D odrezovač máš přesně namysli co? mám tu akorát něco ve spreji a do toho to těžko ponořím ;-)
 
 
Datum: 08. ledna 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus ho dát na pár hodin do odrezovače, a pak to jen utřít hadrem, když to nepůjde tak jemnym smirkem lehce projet, a pak dát novej kroužek, vono se to vyjezdí.
 
 
Datum: 08. ledna 2012 19:15
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
Zkoušel davat nekdo gufera z materialu fkm(fpm) na klikovku dik za odpoved Pavkocz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 17:55
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klasiku, v agrozetu vychází komplet všechny gufera kolem 70kč
 
 
Datum: 09. ledna 2012 17:55
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
G je oznaceni ceskych NBR gufer s jednim tesnicim britem. GP je to same ale s prachovkou. SKF to maji WA a WAS... Do ser. motoru je to fuk.
 
 
Datum: 09. ledna 2012 16:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bakoun: jaký bys doporučil FKM? G,GP.GPLV ? díky
 
 
Datum: 09. ledna 2012 15:47
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
http://www.loziskavilim.cz/guferacr2.htm Do sériovýho motoru je to fuk...
 
 
Datum: 09. ledna 2012 8:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Klasický gufera jsou z materiálu NBR, z žádnýho fluorkaučuku... Právě fluorkaučuk se značí FKM/FPM podle výrobce...
 
 
Datum: 09. ledna 2012 8:12
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Já mám v motoru na pincka jen gufera z fluorkaučuku a nemůžu si stěžovat. Prostě klasický gufero.
 
 
Datum: 08. ledna 2012 17:09
 
 
 
 
Jméno: 3nakoks ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci chtel sem se zeptat jesli 4000kč je hodne za starou jawa 250ccm dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: kubik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží na stavu a taky jestli má papíry tak je to ještě pod cenou
 
 
Datum: 10. ledna 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zalezi za jakou, hodne stara jawa 250 , muze to bejt kejva velky maly bubny,panelka nebo specialka :-D zalezi stav kompetnost rok :-)
 
 
Datum: 08. ledna 2012 14:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
není,záleží na stavu
 
 
Datum: 08. ledna 2012 10:57
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Ahoj, nevíte někdo, kde by mi v okolí Jaroměře nebo Hradce Králové vybrousili válce? Mám na mysli přímo nějakýho brusiče/soukromníka bo tak, ne servis, kterej z toho má pak další provizi. Díky všem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
A nevíš proč jsem Ti dal tel. číslo?
 
 
Datum: 11. ledna 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
díky moc, ty Třebechovice jsou super, ty mám nejblíž, mail na něj nemáš? Nevíš kolik to tam stojí?
 
 
Datum: 07. ledna 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Třebechovice p. Bašek tel.495593547.
 
 
Datum: 07. ledna 2012 12:30
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
díky moc..
 
 
Datum: 07. ledna 2012 10:18
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v hradci velká brusírna AHRA
 
 
Datum: 07. ledna 2012 9:52
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
http://www.brusirna.estranky.cz/
 
 
Datum: 07. ledna 2012 3:41
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
poměrně užitečná informace, díky;-) :-D
 
 
Datum: 06. ledna 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: formis.ml      IP: uživatel8805    
V hk to dělali, ale nevím jak se to jmenovalo...
 
 
Datum: 06. ledna 2012 23:18
 
 
 
 
Jméno: bobky      IP: uživatel13011    
Jaké má pístní čepy Jawa 350/362 a jaký je rozdíl mezi klikovou hřídelí u této motorky v porovnání s obyčejnou 360 panelkou ? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 15:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13015    
Ano,ano....válce,sání,výfuky....nic jiného.....kromě třeba nižší váhy(ale ta má vliv jen na rychlost,ne na výkon)
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:50
 
 
 
 
Jméno: Drak      IP: uživatel13014    
Myslím, že to je dáno lepší konstrukcí válců a tak jiné hlavy...to je jako ptát se na to, kde vzala číza 487 tolik koní oproti jawce 356 :-D
 
 
Datum: 06. ledna 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: bobky      IP: uživatel13011    
A nevíte čím je u kalifa docílenej ten výkon 22 koní zase s porovnáním s panelkou ?
 
 
Datum: 06. ledna 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: bobky      IP: uživatel13011    
a na klikovce neni nákej rozdíl v ložiskách ?
 
 
Datum: 06. ledna 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
californák má pístní čepy 18mm panelka 16mm
 
 
Datum: 06. ledna 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: bobky      IP: uživatel13011    
Nene :-) nespletl jsem se myslím Californiana
 
 
Datum: 06. ledna 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Myslím, že 362 je California. Pokud sis nespletl čísla a nemyslíš 632 třindu... Ale jinak ta hřídel na Californii by měla být stejná i s celým blokem. Tak je myslím jen ten rozdíl, že tam je oilmaster a možná lepší zápalko a karb + ty hranaté válce s hlavama...
 
 
Datum: 06. ledna 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já vím nepratří to sem, ale už si nevim rady. Mám pita lifan 125 a koupil sem si novou pístní sadu a na jednom kroužku je D a na druhém DY. Nevím v jakém pořadí je tam dát. :-( Ten D je celej černej a ten DY je černej a vnitřní a vnější stranu má střírbnou a má trochu zkosenou vnitřní hranu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 19:42
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak pit už jezdí, díky za rady. :-)
 
 
Datum: 07. ledna 2012 19:42
 
 
 
 
Jméno: Endurista      IP: uživatel8888    
Pokud se nepletu tak ten s ostrou hranou dej navch a ten s tou skosenou dolů a pak přijdou stírací kroužky.....A ty dva kruhy (kompresní...nebo jak to nazvat) dej po 180stupních kvuli kompresi.
 
 
Datum: 06. ledna 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: jastin      IP: uživatel11677    
Žádný top tam neměl. :-( Měl sem 2 kropužky do předu, jeden ten z tou zkosenou hranou a druhej bez zkosený hrany s ostrýma hranama a pak byl poslední a to ta pružinka.
 
 
Datum: 06. ledna 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: jastin      IP: uživatel11677    
Měl vnitřní hranu trochu zkosenou, spíš zaoblenou. Tak sem dal ten s tou zkosenou dopředu jakoby blíž k hlavě, tak uvidím jak to bude jezdit. Díky za rady.
 
 
Datum: 06. ledna 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
teda jako strana kroužku TOP směrem nahoru,ne kroužek TOP nahoru....
 
 
Datum: 06. ledna 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
zdar kdysi sem je menil na skodovce,stírací měl v sobě pružinku.Koukni jestli na sobě nemají napsáno TOP.TOP strana patří směrem nahoru,to vim určitě.
 
 
Datum: 06. ledna 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebude to L kružok, jednu hranu má približne v 45stupnu skosenú ne?... podobné kružky má aj stodvacina... poradie už nevím.. podla mna so skosenou hranou ide do predu a kompressia cez tú skosenú hranu viac roztiahne kružok. neber to na 100%
 
 
Datum: 06. ledna 2012 18:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13009    
Mě spíš napadlo,jestli ten "zkosenej" neni nějakej typ "L" kroužku,ale možná to bude jak píšeš ty....zadní stírací......já se v tech 4T neorintuju.....
 
 
Datum: 06. ledna 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by byl jeden těsnící a jeden stírací?
 
 
Datum: 06. ledna 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13009    
A co píst? Obě drážky jsou stejné? Nějaké vybrání u korunky pístu? A jak to bylo v tvý původní pístní sadě?
 
 
Datum: 06. ledna 2012 16:33
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, jen abyh si rozšířil znalosti. Mam fíka, prostě originál motor- jezdí to prostě jako fichtl- není vylitanej, ale v extra kondici taky není. Nasadil jsem na něj na zkoušku sníženou hlavu- hnedka to jel projet. Nic jinýho jsem neladil, pač to jezdilo. A za studena solidní zátah-fakt to bylo znát, ale jak se to ohřálo, tak to odspoda bylo hrozně zvadlý a vubec to v nízkých točkách nechtělo jet-prostě horší jak origo hlava a Pak to jelo jak originál pion po tom ohřátí. Je to stočený jen tak trochu-cestovne- na 5,6ml. Se to přehřejvá nebo chudá směs? Je to moje prvni zkuš. se sníž hlavou. Dal jsem to tam jen na chvili ze zvědavosti na tento motor- další motor po Go je připraven.... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2012 22:55
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady stando . Jsem rád, že je to normální věc. Ten motor po Go- tak vím, že až ho budu ladit, tak mu dát menší předstih- ten má malinko spilovaný kanály, tak uvidim, co to s tim bude dělat :-)
 
 
Datum: 06. ledna 2012 22:55
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
tak sory no. někdo mi to říkal, ale sám jsem to nezkoušel
 
 
Datum: 06. ledna 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13009    
Jenom to ne!
 
 
Datum: 06. ledna 2012 15:26
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
tak snížená hlava zvýší kompres, tak bych tam zkusil dat benzín s více oktanama, třeba nějakou stovku
 
 
Datum: 06. ledna 2012 15:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13009    
Možná bych zkusil menší předstih...řekněme 1.2 až 1.5mm před HU
 
 
Datum: 06. ledna 2012 15:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13009    
To je normální.....na seriovku neni snížená hlava úplně moc vhodná.....
 
 
Datum: 06. ledna 2012 14:46
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Ahoj pánové. Tato otázka je mířena do řad těch zkušenějších z Vás. Je možno bezpečně osadit hlavu pionýra svíčkou s vysunutým jiskřištěm? A jestli ano, tak jakým modelem svíčky. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mozem potvrdit že so sviečkou s Y to fakt lepšie štartuje, hlavne za tepla. Bez problemov tam pasuje, neviem presne ako je daleko od piesta ked je v hornej uvrati, no na zníženu hlavu by som si dal pozor ;-)
 
 
Datum: 06. ledna 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Zkoušel jsem před časem svíčku ze škoda favorit s předsunutým jiskřištěm. Čistě z hecu, před tím se motor hrozně uchcával a špatně chytal na našlápnutí. Pak nastala změna, starty byly dokonalé, spalování čisté a bez usazenin. Ale na stálé použití jsem neriskoval... Hned zítra pincka osadím tou N15YC. Díky za názor
 
 
Datum: 05. ledna 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Bez problému! Je to svíčka s písmenem Y
 
 
Datum: 05. ledna 2012 20:06
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žádný problém.. sice sem rozdíl ve startech nepoznal, možná za teplýho motoru to líp chytalo, ale taky sem nepoznal žádnou negativní vlastnost.. :-)
 
 
Datum: 05. ledna 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj já používám Buď Brisk N15YC nebo Pal N7 Y (Y= vysunuté jiskřiště) a žádnej problém . Když máš bohatší směs tak to to o něco líp spaluje... co jsem slyšel od kámoše tak žeprý mu to s kombinací chudé směsi propálilo píst, ale bylo to myslím na nějaké krosce...
 
 
Datum: 05. ledna 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo aj ja mám s N15YCčkami dobré skúsenosti
 
 
Datum: 05. ledna 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez problému....když neni N15C,tak je N15YC....nikdy sem si nevšim,že by bylo něco špatně,dokonce se mi stávalo,že starší fichtly s ní líp chytali....
 
 
Datum: 05. ledna 2012 18:42
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
Ahoj draci, nevíte kde zjistit kolik má vážit píst s vačkou u ČZ 250/455 při výbrusu 2A ???? Ty repliky se mi nezdaj, zdá se mě to lehčí než má bejt. Nebo to nemam řešit, jak to děláte vi?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: Drak      IP: uživatel13053    
Píst bych neřešil, důležité jsou rozměry a čím lehčí tím lepší.. Vačka je ke zvedání kladívka a ne na kalibrování vah. Takže váhu neřeš!
 
 
Datum: 13. ledna 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: adolf      E-mail:      IP: uživatel13001    
zdarec.mám problém sice to neni fichtl ale jawa to je .dávám dohromady motor z čz 250/471 .je v podstatě stejný jako 350 ale je tam jiná klika nemůžu sehnat horní ložisko ojnice.potrřebuju vědět jestli je shodný s 350kovým ložiskem.už to chci poslat z domu a nemám to v kupě tak prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: adolf      IP: uživatel13001    
takže díky moc
 
 
Datum: 04. ledna 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: adolf      E-mail:      IP: uživatel13001    
16mm tam jsou takze objednávám .válce i písty jsou celkem slušný.tak tam nechám i pístní čep
 
 
Datum: 04. ledna 2012 20:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš 16mm čepy tak stejný bude
 
 
Datum: 04. ledna 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
zdar zase já,nevíte jestli by mi utočili hlavu na 21 kvůli 8. výbrusu, v Klatovech v A-comu. Já jinak nevim kam jít. :-P doufam že že se mi ten polskej 8.výbrusvyplatí :-) dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 3:32
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12994    
Kdyby ste někdo měli zájem,tak Vám mužu nějaký válec s větším vrtáním udělat. Včetně věcí okolo jako je úprava/ slícování/zvětšení kanálů,úprava hlavy s ohledem k vrtání válce a kompresnímu poměru,výbrus,píst....prostě kompletní sada....víc info na mailu.
 
 
Datum: 04. ledna 2012 3:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám doma polský valec... dovezel som to zo šrotu.. aj ked ten valec tam patril... hrôza... má ovela menší výfukový kanál jako origoš valec a to ešte kombinovali s 40mm výbrusom???...
 
 
Datum: 04. ledna 2012 0:17
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Reminder má to smysl ? já z obyč po prvním výbrusu dostanu 75 po rovině
 
 
Datum: 03. ledna 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
no jo ale na vyleštění kanálů musim dostat ven vložku ?motor by měl být ok ,páč já jsem na tohle puntičkář ,všechno musí lícovat,fachat jak má no to nemusim říkat to spousta z nás zná :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Osobně jsem s ním najel okolo 4000 km byl jsem s ním spokojen jezdil dost dobře, ale potom mi ulítla závlačka s pístního čepu a bylo po válci . Je ho třeba dobře zaběhnout a musí jezdit jako bystřickej. Klidně bych si ho tam dal znova, ale měl jsem doma ještě 05 po 3. výbrusu tak tam mán ten.
 
 
Datum: 03. ledna 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Základem je dobře seštelovaný motor... žádná fušařina, pře tak jak má být. Pak si tuninguj válec. Pro klasickou jízdu na silnici mám pincka s výbrusem 38,50, sníženou hlavu, slícované a vyleštěné kanály. (leštil jsem vodním smirkem 1600 a 2000). Z pincka na rovině vytáhnu i 80.
 
 
Datum: 03. ledna 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
no a samozřejmě že budu dělat gufera,ložiska ne ty jsou udělaný cca před 500km.....
 
 
Datum: 03. ledna 2012 19:13
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
takže by se mi víc vyplatilo další výbrus na starým válci,co je 2.výbrus.Pomocí brusné pasty zarovnat dosedací plochu chlavy na válec (jestli jsem četli ten článek,že se pod hlavu dá trochu pasty a krouží se s ní kolem do kola) no a možná vyleštit kanály(dejte mi prosim radu o dobrý způsob)...já to mam na ježdění po silnici na papírech ,,v klidu" ale aby to jelo trochu líp :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
8. polák se ti nevyplatí... tohle sem udělal já: z burzy jsem si dovezl válec v šíleným stavu za 80,-. Špinavej, zasviňěnej a porezlej. Ale neponičenej mechanicky. Vyvařil sem ho v kyselině citronový a po šesti hodinách v horký vodě jsem vytáhl fungl válec. Pak výbrus za 480,- s jednokroužkovým pístem, kroužky a čepem, za 100,- u známého úprava přefuků a výfukáče. za 660 mám válec 3x lepší než polák. :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2012 18:30
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12991    
Válec ti pojede tak jak si ho opravíš a naladíš. Už jsi ho koupil? Jestli ne,tak bych pro tebe měl možná zajímavější řešení všeho.....hlavu bych mohl zařídit,ale bude se to dost přeposílat poštou a to se moc nevyplatí....
 
 
Datum: 03. ledna 2012 18:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to ti odpovím hned ten polskej 8 výbrus se ti nevyplatí
 
 
Datum: 03. ledna 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: Pionýr      IP: uživatel12302    
zdar,Chci si vyměnit na fichtlovi píst a nevim jakym směrem mám dát tu šipku co tam je... jestli dolu s měrem k vejfuku :-) nebo nahoru..Děkuju za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šipka by měla ukazovat k výfuku, ale setkal jsem se stím že byla naražená opačně - zámek prvního kroužku má jít k sacímu kanálu (nahoru)
 
 
Datum: 10. ledna 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
šipka musí vždy ukazovat směrem k vyfuku
 
 
Datum: 01. ledna 2012 23:25
 
 
 
 
Jméno: ridič      IP: uživatel11065    
Zdravím....budu si nechávat dělat GO klikové hřídele a chtěl ybch se Vás zeptat jestli by byl dobrý nápad dát si nechat vyměnit původní ojnici za tuto (http://aukro.cz/ojnice-s-kluznym-loziskem-jawa-50-typ-20-21-23-i2029934466.html). Díky za všechny odpovědi a přeju šťastnej Novej rok. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2012 17:52
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych akorát vyměnil pouzdro a zúhloval starou + teda výmena ložiska
 
 
Datum: 02. ledna 2012 17:52
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
Díky moc za odpovědi.
 
 
Datum: 02. ledna 2012 16:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12986    
Vim která je to ojnice. Na pohled vypadá úplně z másla. Byla v první verzi kompletních replikových klikových hřídelů. Těch klikovejch hřídelů,s kterejma byly problémy...... na repas určitě použij ojnici CKR....at pouzdro nebo klec...obě jsou dobré...perfektní!
 
 
Datum: 02. ledna 2012 11:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
radši kup CKR na jehlách to je jistota,je tady na krámku
 
 
Datum: 01. ledna 2012 23:18
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Za tu cenu musí bejt z másla nebo z něčeho podobnýho:-)
 
 
Datum: 01. ledna 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Foto je ilustrativní, tak aby ses pak nedivil... jinak tobě taky draku štastnej novej rok, ale s malým ,,N,, :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mám s ojnicí WM motor špatnou zkušenost. Po půl roce závodění byla v neuvěřitelně dobitém stavu. Za mě nebrat. Na 2. stranu CKR ojnice tady od SESY mi zatím drží...
 
 
Datum: 01. ledna 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: Sadra17      IP: uživatel9109    
je 400 dobrá cena za výbrus na pionýra ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: bobky      IP: uživatel13011    
za holý výbrus bez pístu maximálně 300 víc je fakt moc
 
 
Datum: 06. ledna 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12986    
Tak to je trochu přehnaný.....samotnej výbrus ti udělá kterejkoliv brusič za 200,- ! Zbylá cena je vždy hodnota pístní sady..... kdyby bylo potřeba,ozvi se mi,výbrus zařídím,případně ti mužu do válce takovýho jednoho konika přidat ;-)
 
 
Datum: 02. ledna 2012 15:11
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kamarád taky dával 450,- + si musel dokoupit píst a kroužky
 
 
Datum: 02. ledna 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12986    
Výbrusy řeším tak,že si seženu píst a kroužky dle potřeby a do brusírny to dodam komplet,jen ať to přebrousí....i když muj brusič má perfektní písty....sice jen dvoukroužkový,ale o 3-4gramy lehčí jak origo,má to vzpěry pod pístem,žádný plný dno a jsou z maďarska...kroužky pevný masivní.....výbrus 200,- + pístní sada od něj 200,-
 
 
Datum: 02. ledna 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to V,,, :-D si asi blbec.... takze si dal 500kc za prácu s hodnotou 300kc ... a piest si dostal sračku za stovku :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
přes 700kč..? to máš na nějakou 250-tku néé ? kámoš dával 800 v tom krnově za výbrus komplet na panelku 250.. .D
 
 
Datum: 01. ledna 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: v      IP: uživatel12547    
presne jak rika standa takovy lenvy šmejdy nekupovat!jedna se o replokove kouske ketre stoji k hovnu.Ja sem daval 500 za vybrus a za pist 100 a kroužky 2xza60kč
 
 
Datum: 01. ledna 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel12984    
400,- je dobra cena pokud je to s pistem. Levne vybrusy s levnymi pistnimi sadami z tajwanu a indie nebrat.
 
 
Datum: 01. ledna 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
jestli chceš dám ti číslo na jednoho chlápka má v Krnově mototechnu .. on to dělá komplet i s čepem, pístem, kroužkama.. ZA 360 Kč..!! ;-)
 
 
Datum: 01. ledna 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
JEstli je i s pístem, čepem a kroužkama tak jo, Za holí výbrus je to moc...
 
 
Datum: 01. ledna 2012 18:34
 
 
 
 
Jméno: panelka      IP: uživatel12613    
Dobrej, mám výbrus na panelce dvě-pade, ale je tam slyšet takovy šumivy zvoněni! myslíte že se to zajížděním vyspravý nebo je to trvalé? Je to teda sto a jedna podle zvoněni na vylítaném válci :-D Ale prostě v těch středních otáčkách to malinko zařinčí ty kroužky no.-.. Díky moc draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2012 10:16
 
 
 
 
Jméno: panelka      IP: uživatel12613    
Takže to mám rozdělat a srazit? Vždyt v origo vybrusu to taky není sražené!
 
 
Datum: 02. ledna 2012 10:16
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
máš nesraženy hrany kanálů kámoš měl taky 250 a neměl je sraženy a dělalo mu to co řikáš tady ty :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2012 23:31
 
<  72  73  74  75  76  77  78  79  80  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 6:42:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu