Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau draci, potřebuji radu zkušeného. Na motoru čz 250/455 se mi hýbe klika na ložiskách- ze strany na stranu vodorovně- ŽADNÁ AXIÁLNÍ VŮLE TAM NENÍ. Jde mi o to co tomu motoru hrozí- neměl jsem ho ještě v provozu. Můžu na něm jezdit? Asi to bude mít solidní vibrace co? Ale slyšel jsem, že hrozí protočení ložiska v karteru a to by prej byl konec. Nechtěl jsem ten motor vůbec pulit, ale kdybych musel- spravím to výmenou ložisek.?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 20:39
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 ano,vysokopevnostní lepidlo na ložiska
Datum: 30. listopadu 2011 20:39
 Můžu se zaptat, čím bych o měl zalepit- koupit nějak lepidlo na ložiska asi co?
Datum: 30. listopadu 2011 19:40
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 vypust z motoru olej,vyndej gufera,odmasti technickym benzínem ložiska a zkus zalepit kliku z venku do ložisek....stačilo by alespoŇ z jedné strany.....
Datum: 30. listopadu 2011 19:29
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 já mám to samý na mojí Jawě 90 a neměl jsem žádnej problém s tím, všechno šlape v pohodě
Datum: 30. listopadu 2011 19:15
Jméno: 1drak
IP: uživatel12830
 zdar
na zacatku leta sem si kupoval jinlun 125c cinu 4t,jeto dobrej stroj,nikdy me to nikde nenechalo a to nani nalitam dene tak 50-100 km a moc seji nevenuju,ale posledni dobou nechce nak moc litat,zacla trocho vic zrat,normalne zrala 2-3 l na 100 km a to sem ji vytacel na dalnici jak blazen,ale ted mi zacla zrat takovy 4-5 l,proste kdyz vyjizdim jedu tak pul hodiny,tak je takova chcipla a nak moc seji nechce,chcipnu ji,za pul hodiny pridu,nastartuju (chytne jenom kdyz trosku povotocim nakopavackou,treba i rukou) a je proste takova ziva a letim treba 110-130 a nemusim ji moc hnat cim to muze bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 18:36
Jméno: Doktor
IP: uživatel12481
 tak lidi jestli už ste na tom tak špatně že musíte kupovat čínu tak potěž ruko... xDDD
Datum: 03. prosince 2011 18:36
Datum: 01. prosince 2011 19:01
Jméno: Doktor
IP: uživatel12481
 když o tom nic nevíš tak proč si to pořizuješ ?  Hoď to ze skály...čínský mrdky..
Datum: 01. prosince 2011 16:03
Jméno: 1drak
IP: uživatel12830
 elent-to uz sem vsechno delal a kdyby byla vylitana tak by spis blbe tahla 5 ka a 4 ka
jawa 23-muzes mi napsat kde to najdu? ja se ve 4t vubec nevyznam...kdyby to byl fichtl tak to je neco jinyho
Datum: 01. prosince 2011 15:38
 Seřid ventili nepovim ti na kolik ale sací ventil už bude mít velkou vuli a výfokovej jak by smet
Datum: 01. prosince 2011 7:05
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 vymen svicku,jestli si ji jeste nemenil,vycisti vzduchovej filtr benzinem a napust do nej trochu motorovyho oleje.jinak uz muze bejt taky vylitana
Datum: 30. listopadu 2011 18:20
Jméno: Milan
IP: uživatel12533
 Zdar, jaké máte zkušenosti s novou klikou jehlách tu od Sesy, on píše ze je to nej. kvalita co zatím držel v ruce, tak bych chtěl slyšet ještě pár ohlasů majitelů ať do toho můžu jít taky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 21:25
Jméno: vg
IP: uživatel12547
 taky mam klikovku na fechtla tady od sesy a spokojenost maximalni PS ja mam né na jehlách ale na puzdru
Datum: 02. prosince 2011 21:25
 máš tusení že nákladáky a autá ako majú riešené mazání??? asi ne... preto je tam puzdro lebo udržuje tlak... jehla nie...
Datum: 01. prosince 2011 16:50
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zkušenosti nemam ale když je to tak dobry tak proč nejsou jehlovy ložiska třeba u aut nakladaku a tak??zatim co jsem videl ojnice tak vsude je pouzdro  tot muj nazor
Datum: 01. prosince 2011 16:22
Jméno: Doktor
IP: uživatel12481
 já na ni mám najeto cca 6tis km a v pohodě. Mažu M2T 1:50
Datum: 01. prosince 2011 16:08
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Lidi prosim vás jakej je nejlepší kroužek pistolring, motocross, nebo chrom?????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 21:04
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Ocelák má delší životnost jak výbrus válce....až do takové míry,že se to stává jeho nevýhodou.....
Datum: 28. listopadu 2011 21:04
 jezdil jsem litinu... ovšem ten chromák se mi v poslední době osvědčil  za mě chrom...
Datum: 28. listopadu 2011 20:57
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 a jakej je mezi tym rozdil :/ ??
Datum: 28. listopadu 2011 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Používám chromáky
Datum: 28. listopadu 2011 20:31
 a k jakym ucelum to máš? ono na kazde je něco jiné
Datum: 28. listopadu 2011 20:28
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 cawte draci viem ze toto je web o fichtloch ale mam jednu otazku mam yamahu DT 125R a mizne mi voda z chladica a ked zastanam mi aj nieco cetie po rame ale neviem ci je to voda a ani s kade to tecie musim to lepsie pozriet ... chcem sa spitat ako to zistim ci mi motor zerie vodu? lebo ked dolejem vodu motorka ide tak isto a drzi si svoju teplotu tak si myslim ze motor vodu zrat nebude ... co vi na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 22:17
 míchat s vodou se to nebude!!! prostě to fučí tlaky do vody.
Datum: 30. listopadu 2011 22:17
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 dobre diki skusim vialat vodu i neni nahodu zmiesana s olejom ak hej tak to rovno rozoberiem a pozrie to tesnenie
Datum: 29. listopadu 2011 19:29
 kdyz po startu buble voda tak je prasklé těsnění pod hlavou
Datum: 29. listopadu 2011 19:03
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 aha a ked nalejem vodu a nastartujem motorku a mam otvoreny chladic tak keby bolo tesnenie prasknute tak bi to bublalo?
Datum: 28. listopadu 2011 21:11
 když po startu se tlačí coda ven, tak máě ruplé těsnění pod hlavou a fouká to do vody
Datum: 28. listopadu 2011 20:30
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 myslis podla mna to robi termostat elbo je tam nejaka virovnavacia nadrzka a stej mi furt tecie voda ak ju nastartujem
Datum: 28. listopadu 2011 18:21
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 odešlo ti těsnění pod hlavou
Datum: 28. listopadu 2011 16:32
Jméno: poklop
IP: uživatel6587
 dostala se mi do ruky takřka nová klika má najeto 20km ale je problém že v ní byl zaloměný šroubek co drží magneto někdo ho odvrtal na průměr 5,3 (byla tam předtím 5tka závit) takže teď by se tam musela udělat 6tka závit ale klika je na vyříznutí závitu hrozně tvrdá. nemá s tím někdo nějakou zkušenost něbo nějakej nápad jak tuto prekérku vyřešit?? Předem díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 22:20
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Nebo zajde do mototechny a oni mu ju pošlou spravit
Datum: 29. listopadu 2011 22:20
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Máš několik možností. Za prvé: Půjdeš zkusíš ten závit vyříznout,za druhé: půjdeš,kliku hodíš do šrotu a za 150,- si na burze koupíš jinou bez problému se závitem,za třetí: hodíš kliku do šrotu a koupíš si novu.......osobně v takových případech volím variantu č.2.....zahodim zkurvenou,koupim za kilo neslurvenou,za 600 ojnici a necham repasovat.......
Datum: 29. listopadu 2011 16:45
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ja to nejdriv odvrtal 4 vrtakem a pak protahnul zavitnikem a bylo to ok
Datum: 28. listopadu 2011 15:53
Jméno: hh
IP: uživatel12819
 jeden nápad bych měl, přestaň tu furt opakovat dokola stejný dotazy, nebo dostaneš BAN..
Datum: 28. listopadu 2011 14:14
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci, vcera som rozobral motor a jak som ho polil tak mi loziska zostali na kluke. pls ako ich mam dat dole ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 11:17
 Stahovákem třeba...
Datum: 27. listopadu 2011 11:17
Jméno: poklop
IP: uživatel6587
 Čau draci dostala se mi do ruky takřka nová klika má najeto 20km ale je problém že v ní byl zaloměný šroubek co drží magneto někdo ho odvrtal na průměr 5,3 (byla tam předtím 5tka závit) takže teď by se tam musela udělat 6tka závit ale klika je na vyříznutí závitu hrozně tvrdá. nemá s tím někdo nějakou zkušenost něbo nějakej nápad jak tuto prekérku vyřešit?? Předem díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 16:55
 čau, řezat do toho závit je o hubu... je kalená! a žádný né že ne. Člověk je pak schopnej v té klice zalomit i závitník a to už je v pr*eli uplně
Datum: 01. prosince 2011 16:55
Jméno: poklop
IP: uživatel6587
 tak to mi to fakt přijďte ukázat..... jsem velice zvědav
Datum: 27. listopadu 2011 12:49
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 To musi jid vyřezat když to odvrtal a kdiby do bylo kaleny tak by to nešlo rozbit kladivem ale odštipavalo by se to
Datum: 27. listopadu 2011 12:29
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Do kalených věcí se dají dělat závity na vyjiskřovačce ale je to dost nákladný
Datum: 26. listopadu 2011 19:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ta klika je kalená jen zvrchu vevnitř to bude měkčí podle mě
Datum: 26. listopadu 2011 18:42
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 to nemuže bejt tvrdy když to odvrtal tak to aji vyřežeš
Datum: 26. listopadu 2011 16:34
 Mám dotaz,zda pasuje klika z 175/450 na 250/559,nebo má jinak dlouhou ojnici?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 18:15
 dobre,diky
Datum: 26. listopadu 2011 18:15
 klika je celá uplně jiná
Datum: 26. listopadu 2011 16:26
Jméno: Martin
IP: uživatel12195
 Cau, mam pionýra, ale prestal me startovat za studena za tepla startuje krásně. dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 18:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pánové nechci vám kazit iluze ale tepelná hodnota svíčky nemá na studenej start sebemenší vliv.. dle mého skromného názoru to máš moc chudý, takže před startem pořádně přeplav karbec, několikrát prošlápni s vypnutym zapalování, pak ho zapni a startuj..
Datum: 26. listopadu 2011 18:12
 jezdím i ted na N 15 C a pohoda
Datum: 26. listopadu 2011 15:46
Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 Přesně  pokud je fík pořádně seštelovanej tak chytne na kteroukoliv svíčku at zima nebo leto
Datum: 26. listopadu 2011 11:57
 15 musí být OK.... já pořád lítám na PAL 14-7 za studena sice nechytá tak, jak v létě, ale pořád se s tím dá krásně žít.... tipuju, že pokud by tam flákl 17, tak by ju usmažil, nebo by se mu strašně pekl motor....
Datum: 26. listopadu 2011 11:22
Jméno: ardno
IP: uživatel9335
 dej tam 17 a bude to startovat parádne , pokud máš vše seřízený , už na fíka je zima tak to chce teplejší svíčku....
Datum: 25. listopadu 2011 22:05
Jméno: Martin
IP: uživatel12195
 n15c
Datum: 25. listopadu 2011 20:12
 Jakou používáš svíčku v téhle zimě?
Datum: 25. listopadu 2011 19:10
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12807
 čus chci se zeptat jakým způsobem se připevnuje podkova do kliky mezi setrvačníky a jaký to má vliv na výkon
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 18:14
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nevim jestli má smysl u neupravenýho motoru, protože ti větší spodní tlak akorád tlačí víc směsi do vejfuku, takže výkon se možná zvedne nepatrně, ale spotřeba rapidně..
Datum: 26. listopadu 2011 18:14
 Na nějakym videu sem viděl že do 2/3 vyvrtal z boku dirku, do karteru vy8piloval drážku a do toho to vsadil.. Nevim jak to dobře popsat aby jste to pochopily.
Datum: 26. listopadu 2011 17:20
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar to se tam normálně vloží je o něco větší tak ji v ruce zmáčkneš jak kroužek a ona tam drží neměla by se protočit taky jsem se na to ptal.
Datum: 26. listopadu 2011 14:13
 Vliv na vykon to ma takovy,ze mas mensi prostor v klikove skrini,laicky receno ze je tam vetsi tlak a smes neputuje v tak velkem prostoru,mel by se tim zvednout spodek.Tezko rict jestli to poznas bez ostatnich uprav,jen s podkovou.
Datum: 26. listopadu 2011 10:31
Jméno: Paul
IP: uživatel12636
 Ahoj je možné ze na me cz 477 mam výbehaný valec po 35000 km na druhý výbrus
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 15:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží jak se s tim jezdilo, jak moc se mazalo, jestli tam byl vzduchovej filtr a v jakym stavu.. myslim že to určitě možný je..
Datum: 25. listopadu 2011 15:56
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 čo ja viem tak výbrus vydrží tých 30000 na 2T tak podľa mňa keď toľko má a neťahá tak je asi už súca naň
Datum: 25. listopadu 2011 14:52
 na jeden výbrus najede bez větších problémů cca 40tis, pokud mažeš nějakym kvalitnějšim olejem...
Datum: 25. listopadu 2011 14:31
Jméno: gorol
IP: uživatel11975
 Nevite kde se delaji vybrusy na jawu 50 v beroune nebo v okoli? a jaka je cena? (kolik si berou v dnesni dobe za vybrus?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 1:54
Jméno: gorol
IP: uživatel11975
 to fakt neni v beroune nic?
Datum: 27. listopadu 2011 1:54
 Jak píše hh, taky jsem si to tam nechával dělat a naprostá spokojenost. Jinak jsem taky z Berouna
Datum: 26. listopadu 2011 14:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 25. listopadu 2011 9:59
Jméno: dandibart
IP: uživatel12031
 Ahoj koupil jsem Babettu 207,chybi mi ukonceni lanka mechanickeho chcipaku u hlavy valce.Nikde to nemuzu sehnat.Zhlavy mi kouka pouze valecek.Dokazal bych to vyrobit,nemuzete mi to nekdo prosim vyfotit?dandibart@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 23:50
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
Datum: 23. listopadu 2011 23:50
Jméno: dandibart
IP: uživatel12031
 Pro PROVAZA.Fakt dik od toho se odpichnu.Chtel jsem ti poslat mejl,ale nejak jsem nenasel zpusob,jak to udelat.
Datum: 23. listopadu 2011 18:13
Jméno: dandibart
IP: uživatel12031
 A kdyz jsi to predelal na elektriku,jak si zajistil ten mechanickej chcipak?nebo jsi vymenil hlavu?
Datum: 23. listopadu 2011 17:55
 já bych řekl že je to hlavně na to aby jsi si nastavil šlapky do správné polohy....
Datum: 23. listopadu 2011 17:18
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Než tohle radši udělej el. vypínání  tohle jsem měl a furt se mi přepalovalo
Datum: 23. listopadu 2011 16:50
Datum: 23. listopadu 2011 13:02
 Zdar draci... nutně potřebuju vědět rozměry ložiska 6303... na netu jsem našel 47x17x14, alr to mi příjde jako kravina... tak snad poradíte
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 14:36
 pokud říkáš že to zvoní tak bych udělal repas a vrátil tam zpět 05 kliku....
Datum: 23. listopadu 2011 14:36
 strojnické tabulky
Datum: 22. listopadu 2011 20:35
Jméno: standa
IP: uživatel12800
 a co protočit ložiskový domky ?
Datum: 22. listopadu 2011 19:05
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 jenco> tak jsem to myslel.
Datum: 22. listopadu 2011 15:26
 setrvačníky nie ale čapy sú kratšie
Datum: 22. listopadu 2011 9:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Mám za to, že klika z 05 je užší...
Datum: 22. listopadu 2011 7:55
 vymezovací kroužek když je klika z mustanga větší jak z 05..? spíše naopak ne?  jinak mám klikovku z té 05 cinká stejně jak ta z mustanga (já vím už se to moc nehodí), ale má strašně velkou boční vůli... při DÚ to jde až tak, že ojnice mi dře o samou kliku... dle mě to moc v pořádku není, ale na motorkářích mě tam pár borců přesvědčuje o tom, že dokud nehází dopředu dozadu, tak je to dobré... jaký máte názor vy?
Datum: 21. listopadu 2011 22:20
Jméno: standa
IP: uživatel12796
 už jen podle rozměrů gufera to souhlasí.....je to ok......
Datum: 21. listopadu 2011 22:00
 takový ložisko neseženeš... jedině zakázka... a nebo někoho kdy ti to ložisko stočí na soustruhu ale je stím mrdy práce... další možnost vymezovací koužek... taky jsem chtěl dát kliku z 21 do 05... první problém byli ložiska a druhej byl primární převod.... Hlada to tak měl na 555 myslím ale nevím zda sem ještě chodí...
Datum: 21. listopadu 2011 21:49
 potřebuju to nutně, právě proto, že tam zítra jdu, tak ať aspoň trochu vím co chcu... no vemu původní 6302 a pokusím se jim vysvětlit co chcu...
Datum: 21. listopadu 2011 21:39
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 stači zajid nekam kde prodavaji ložiska řekneš rozmery a hnud to budeš wedet
Datum: 21. listopadu 2011 21:33
 vnitřní průměr vím... jenom ten zbytek... vždyť to musí být ložisko jak kráva oproti 6302 (41x15x13) jde mi o to, že bych docela potřeboval hodit klikovku z mustafy do 05 a nevím jestli existuje nějaké ložisko, které by vyhovovalo... čili 41x17x13...
Datum: 21. listopadu 2011 20:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zajímalo by mě proč ti to přijde jako kravina? minimálně vnitřní průměr a hloubka souhlasí..
Datum: 21. listopadu 2011 19:58
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau chci se zeptat jak dlouho mam zajizdet valec po vybrusu a jeste se mi zda ze ma motor malou kompresi ale nevim cim by to bylo kdyz tam je novej valec ,píst,krouzky... a jeste obcase se mi sekne nakopavacka a musim ji zacvaknout dozadu dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 19:40
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 ale 2 3 nadrže a ne na plnej plyn muže ti prokluzovat spojka tak to jde lehko a ta nakopavačka maš na tom nakopavacim pulmesicu asi sjetej zub a ten se občas zasekne tak si to mužeš rozdelat cely
Datum: 20. listopadu 2011 19:40
Jméno: jawarobby
IP: uživatel12062
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 20:46
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Ahoj draci, chtěl bych se zeptat, jestli je možný, aby byl v orig. motoru dvoukroužkovej píst?? Mám doma několik novejch motorů, a ve dvou je dvoukroužkáč a ve čtyřech tříkroužkáč. Motory jsou určo nový, vše netknutý, jen mi jde o to, jestli ty s dvoukroužkama není už nějaká "novější" výroba. Jinak kartery u všech jsou bez čísla.. Díky všem za názor..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 18:32
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12755
Datum: 18. listopadu 2011 18:32
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Díky, nějak tak jsem si to myslel, protože na všech je orig. nezajetej válec, tak se mi zdálo divný, že by ty písty někdo měnil za dvoukroužkáče..
Datum: 18. listopadu 2011 17:39
Jméno: libor1
IP: uživatel12577
 ty dvoukroužky budou origo mustang ( a ještě některý 21tky) tak začátek 80 let +/-, a ty tříkroužky budou staršího data 60-70léta, většinou tomu tak je
Datum: 18. listopadu 2011 16:16
Jméno: NeoN
IP: uživatel8731
 Čus všichni potřebuji poradit pasuje válec z jawy 21 na jawu 05? a co píst o průměru píst. čepu 10mm pasuje do válce z jawy 21? jo a ještě něco když přehodím motory ( na jawu 05 dám z 20) tak budu muset překopat komplet elektriku že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 19:20
 a jó no.... máš pravdu... tím se omlouvám
Datum: 18. listopadu 2011 19:20
 Lukáš-nie... 555kové zapaľovanie má 2 vývody jeden pre zapaľovací okruh a jeden pre svetlá.... kábeláž 20W tam môžeš zapojiť tak, že spojíš tie 2 káble pre svetlá a pripojíš ich na svorku pre svetlá na zapalování 555 a kábel pre zapalovanie na svorku zapalovacieho ohruhu, ked máš 30W kábeláž taky svetelná svorka- kábel pre svetlá ,, svorka zapalovacieho okruhu -kábel pre zapalovací ohruh
Datum: 18. listopadu 2011 18:59
Jméno: NeoN
IP: uživatel8731
 ok nějak to pošéfím díky
Datum: 18. listopadu 2011 18:39
 podle mě nemusel (neručím za to..) to 555 zápalko má 2 světelné vývody pokud se nemýlím, tudíž na přední a zadní světlo... u toho nového 20W zápalka je to tak samo... jediná úprava by byly asi konce světelných kabliků... teda pokud bys je nepájel přímo na cívky...
Datum: 18. listopadu 2011 18:08
Jméno: NeoN
IP: uživatel8731
 díky.. je tam to starší z 555.. na ten motor z 21 bych hodil zápalko 20w ale stejnak bych to musel překopat a to nechcu..
Datum: 18. listopadu 2011 16:26
 pasuje to všechno... nechápu proč by ani nemělo... elektrika záleží na tom, jaké bylo zápalko na té 05...
Datum: 18. listopadu 2011 14:55
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,kupuji si o výbrus větší kroužky abych odstranil to hnusny zvoněni,jak moc je mam kolem zamku upilovat.Dik.A ještě taková zajímavost(teda pro mě) měl sem na motoru 13z.sek. kolečko se kterym jsem jel asi +-76km/h ale motor moc netahnul tak jsem dal zpět 12zubko se kterym to teda jako ma větší sílu to zase jo ale zajimave je že z motorky ted dostanu uplně stejnou maximalku jako s tim většim jak je to možny?Jediny co jsem změnil je poměr oleje protože motorku sem ted zajel a proto ředim 1:40 místo 1:30 ale to by snad nemělo mít vliv na výkon ne ?Nechapu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 21:16
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 Zakoupil to v dobré víře....on každej prodejce ti nakecá to co se mu hodí......
Datum: 17. listopadu 2011 21:16
 Rozumíme si dobře, furt nechápu proč takové díly někdo dává do motoru, aby to po pár km měnil?
Datum: 17. listopadu 2011 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 kolečko: od začátku si asi špatně rozumíme.... normální kroužky po zavření maj v zámku vůli na zámek/kolíček + cca 0,5mm vůli na každou stranu......pak se prodávaj krutěpřísně levný a supernehorázně nekvalitní kroužky z asie a z polska a ty maj uvnitř v zámku po uzavření kroužky vakl i 2 milimetry.....to je to super zvonění o kterym se tu bavíme....
Datum: 17. listopadu 2011 19:51
 Jestli je tam vakl tak někde problém je, já mam po výbrusu dost motorek a ani u jedný se to neprojevuje...beru český kroužky a písty...
Datum: 17. listopadu 2011 18:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 standa  ÍÍÍK přesně to jsem potřeboval.Jinak ty kroužky by snad zmetkový bejt neměly jsou z obchodu kde se zabývají přímo těmahle starejma motorkama tak nevim no.Vyzkoušim a uvidí se
Datum: 17. listopadu 2011 18:18
 standa: Jo takhle...no já nepředpokládal že by si někdo dal do motoru zmetkový kroužky nebo píst...to je pak vada někde jinde, dvoukroužkovej píst za to nemůže
Datum: 17. listopadu 2011 17:53
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 jinak k dotazu....když už je tam fakt chceš dávat,tak je pokrať tak aby se tam vešli a zustaly 2 desetiny vůle v zámku.....jinak kroužek nesmí být ani ve válci ani v zámku příliš natěsno.... kolečko: divil by ses tomu,ale některý kroužky maj v zámku vakl 2 milimetry a to je cvrkot jako kráva  když koupíš o výbrus větší a ubereš v zámku na každý straně nějakou desetinu kroužku tak je po tom šílenym randálu.....ale co sem měl kroužky tady z fichtlkrámku,tak ty byly dobrý,nevim sem si že by nějak abnormálně chrastily....
Datum: 17. listopadu 2011 17:51
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
Datum: 17. listopadu 2011 17:41
 mustang: Fakt věříš tomu že to zvoní kvůli tomu dvoukroužku a že se to opraví většíma kroužkama?
Datum: 17. listopadu 2011 17:21
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 dej tam jednokroužkovej píst a bude ticho
Datum: 17. listopadu 2011 16:45
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Dobrý zas jo,mám to zjištěný že kroužky na 2kroužkovém pístu začnou po čase zvonit nedělaly to jen původní 3kroužáky.No a mě jelikož mám motor po go a zajetej tak mi dost leze na nervy tenhle hnusnej zvuk takže proto.Dělalo se to tak i dřív takže to funguje jde mi jen o ten zvuk.Čep nebo nesražený hrany kanálků to nejsou to mi vyloučil i technik v servisu když jsem mu to ukázal...
Datum: 17. listopadu 2011 14:46
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 OMG ty seš kus......celkem by mě zajímal logickej důvod kupování kroužků o výbrus vejš.....zvonění dle mě způsobuje budto nesražený hrany kanálku ve válci nebo volnej čep, kroužky jako takový těžko.....
Datum: 17. listopadu 2011 14:32
 protože mu nějakej kamoš říkal že to pak bude líp táhnout
Datum: 17. listopadu 2011 13:52
 Na 13z se ti to na trojku tolik neroztočilo jako s 12z...a jinak proč tam chceš cpát kroužky který tam nemaj co dělat? Neni to tak trochu píčovina?
Datum: 17. listopadu 2011 13:35
|



|