Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: none
IP: uživatel8731
 cuus lidi docela dost se mě seká nakopávačka na fichtlu-mám asi vytahanej primární řetěz.. můžu tak jezdit? mám strach aby mě nerupl
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 11:59
 výměna je otázkou chviličky, ani ten olej se nemusí vypouštět...
Datum: 09. října 2011 11:59
 nerupne, spíše ti zbrousí karter...
Datum: 09. října 2011 10:57
 jezis na tom nic neni a neboj on nerupne,a kdzytak vypustis olej a oddelas kryt a sundas lamely a vymenis retez a zas tam zpatky ty segrovky dáš.
Datum: 09. října 2011 9:43
Jméno: none
IP: uživatel8731
 ale ten je dobrej já se bojím o ten primární řetěz aby mi nerupl, teď před zimou se mi to ještě nechce rozebírat..
Datum: 09. října 2011 9:35
Jméno: medik
IP: uživatel12560
 Mas asi v trapu startovaci segment.
Datum: 08. října 2011 23:33
Jméno: Franc550
IP: uživatel3888
 Zdarec Draco chtěl jsem se zeptat ma motor Pérák 250 vyčistil jsem karburátor i trysky, směsi jsou také vpořádku a porad mi to nechce jit do otaček a stříli to, ale chybi mi na tom motoru sání myslite že by to mohlo být tim napiště díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 20:28
 Kromě předstihu si zkontroluj také bohatost směsi. Pokud je směs moc chudá, tak to má sklon střílet a také by to mohla dělat jehla, když by byla moc nízko. Takže zkus přitáhnout šroubek bohatosti a případně dej jehlu o zářez níž.
Datum: 16. října 2011 20:28
Jméno: standa
IP: uživatel12562
 maly odtrh kladivek
Datum: 09. října 2011 12:27
 přidávám se k přestihu... s ničím jiným s těmito příznaky jsem se ještě nesetkal...
Datum: 09. října 2011 11:03
Jméno: medik
IP: uživatel12560
 Muze to byt tim,ale taky spatny predstih.
Datum: 09. října 2011 0:27
 zdravim všechny je kejvačkovej válec a píst stejnej s pérákem?? mě totiž na peráku vypadl pojistej drátek na zajištění píst čepu tak hledám nějakou rychlou arternativu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2011 9:55
 dvoupákový kejvačky jo, novější už myslim ne...
Datum: 08. října 2011 9:55
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau potřebuju radu konečně jsem skoro rozpulil motor ale jak jsou ty 3 šrouby tam u klikovky ty prostě nemulžu povolit je to dotahle jak svine ty ostatni sli i kdyz taky tezce musel sem racnou ale tohle nejde povolit nicim uz sem vse zkousel a navic uz jsou ozvikane takze sroubovak z toho vyskakuje nevim co mam delat nemate naky rady?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2011 15:48
 Etien urcite si to este nedelal, bol by som zvedavý ako by si navaril matku na zahĺbenú hlavu skrutky, telda- ked si už pokazil drážku pre šrobodák tak odvrtaj opatrne hlavu, nič nezváraj
Datum: 12. října 2011 15:48
Jméno: Etien
IP: uživatel12588
 Navař na hlavu 6-8 matku.Počkej až teplo sváru prostoupí šroubem,pak to zkus opatrně povolit.V případě,že se mu nechce,tak vyndej ruskej stroj,dej mu pár ran a zkus to znovu.Chce to trochu citu,ale lepší než vrtat.
Datum: 12. října 2011 14:41
 to chceš tu ubohou 6 šroubek rvát jako kolo u auta?vždyt je to v hliníku.už takhle imbusem docílíš větší utahovací moment než origo šroubovákem.a imbus se taky může protočit
Datum: 08. října 2011 15:52
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Jedině úderovým šroubovákem. Mělo by to jít. Nasadit, pořádně naklepnout a povolit. Jinak se bude muset vrtat. Zlatý imbusy... ale jestli je tam budeš dávat, tak jedině pevnostní! Obyčejný by se ti natahovaly.
Datum: 08. října 2011 12:48
 a u babiet je to este horsie...
Datum: 08. října 2011 11:37
Jméno: standa
IP: uživatel4560
 Věčnej problém u fichtla.....proč tam ty kokosi ve výrobě nemohli dát imbusy....
Datum: 08. října 2011 10:42
Jméno: libor1
IP: uživatel276
 nedavno jsem řešil to samý a pomohl mi ďulčík a kladivo, drželi mi 2 šrouby u kliky na fichtlu
Datum: 07. října 2011 21:15
Jméno: dsvsad
IP: uživatel9335
 máš mít pořádnej šroubvák, kdybys mel tak vše krásně povolíš
Datum: 07. října 2011 21:12
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 musíš si ti šroby pořádně naklepat a pokut nemáš úderový šroubováky ta každej trochu lepší šroubovák to taky zvládne když na něj budeš mlátit aspoň přes kus dřeva
Datum: 07. října 2011 19:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Dacan: tak to je stejný jako to povolovat sestavou z goly,,, každopádně zkus těm šroubum pořádně namlátit přez úderovej šroubovák, aby si je "odrazil" případně je zkus třeba i několikrát ohřát horkovzduškou a oni nakonec pujdou
Datum: 07. října 2011 19:01
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 já jsem vždycky všechny šrouby co nešly povolit povoloval normálním hranatým šroubovákem společně s tatou já jsem tlačil jakoby na šroub aby to nevyskakovalo a tata vzal tuším 6klíček a točil...ovšem na to musíš mít hranatej šúroubovák
Datum: 07. října 2011 18:50
Jméno: ja
IP: uživatel12545
 Take jsem mi to stalo.Vzal jsem kladivo a sroubovák.Srobovák jsem nasadil na jednu stranu šroubu.
Srobovák trochu oklopíš proti směru hodinám a kladivem do sroubováku prastís.Srouby zkurvis ale povolís to.
s
Datum: 07. října 2011 18:15
 Když už si je bohužel ojebal tak je nejjednodušší je odvrtat...
Datum: 07. října 2011 18:06
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
Posl.aktualizace: 09. října 2011 12:14
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Do pístu se vyplatí investovat.... Jinak odhledně tý ceny za kohout jikov taky se mi to nelíbí v kolomutech u mladý boleslavi mají jikov za 240kč
Datum: 09. října 2011 12:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Není nad písty, co stojej pár šupů, bobtnaj před očima a přidíraj se i s 0.08mm vůlí...
Datum: 07. října 2011 23:35
Jméno: standa
IP: uživatel12549
 nikdy jsem nebyl tak bohatej abych moh kupovat levný věci......promin pístní sada za 135 je výsměch.....kohoutek se dá koupit i za 180,- ale je to prostě šmejd
Datum: 07. října 2011 23:04
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Internetový stránky nemaj. Je to takovej starej zapadlej krámek na konci města s pěknou socialistickou cedulí SIMSON-MZ servis
Datum: 07. října 2011 22:32
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Hm, tak Jikov je tam napsáno a vypadá úplně stejně jako ten tady na fotce. Jestli je to nějaká kopie to netušim. Funguje zatim výborně tak to neřešim. A ten levnej píst to vyráběj číňani nebo je to český?
Datum: 07. října 2011 18:27
 skus vzit za sitko zda se ti prohne,,uvids ze tam je plast trubicka,,jasne je taky ok,, jen brzi odejde teseny gum a sitko,,,, ten pist neni cinsky ani cr,, kdyby to delali cesi,,tak to by musela byt tezka lopata na blato
Datum: 07. října 2011 17:47
 fuha za 230 ho ani nekupuji,,,to musi byt replika,, lebo se dela jeden v cine a je tam i jikov ale je to cinan co nema trubicku ale plastovou trubicku,,, jinak ta sada ja ambika,,, kup si ji a modli se aby ten delnik co stal u stoje aby neprestrelil vejsku jinak ti tu bude o dost vycuhovat z valce, ja mam lepsi kvalitu,,pro tot ta cena,,, ambika mi nesmi nikdy prez prach od fichtl kramku
Datum: 07. října 2011 16:30
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Tady na fichtlkrámku je to zase docela drahý. Nějaký věci se jinde sehnat nedaj, tak to bych pochopil, ale třeba takovej benzinovej kohout JIKOV za 310Kč, to se nezlobte, to je pěkně drahý. U nás v moto servisu jsem ho koupil za 230Kč.
Maj to tam super, dá se objednat skoro cokoliv a je to levnější než na internetu.
Datum: 07. října 2011 15:47
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 lanz...a maj i internetový stránky? a dá se to od nich nechat poslat na dobírku? dik
Datum: 07. října 2011 15:21
Jméno: standa
IP: uživatel5628
 NEBRAT! 135,- za pístní sadu je výsměch! To musí být z másla......pořádnej píst stojí 200,- a kroužek 35-40,-
Datum: 07. října 2011 10:39
Jméno: OBER
IP: uživatel12542
 Není, originál vrtání je 38,00 tím pádem je tohle 8 výbrus počítám..
Datum: 06. října 2011 22:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nespletl sis krámek?
Datum: 06. října 2011 22:04
Jméno: Skipper23
IP: uživatel12453
 Čau hele mám takový dotaz když mám píst 38mm tak kroužky jsou taky 38 mm ze jo ???? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2011 13:03
 dekuju!!!!\r\n
Datum: 08. října 2011 13:03
Jméno: vb
IP: uživatel12547
 samozrejmne!
Datum: 07. října 2011 21:58
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 zdravim mam doma 2 hlavy na jawa 21 a jedna je snižená chci se zeptat jak poznam ktera je snizena a jeste o kolik se priblizne zvysi vykon kdyz mam dvoukrozkouvy pist,snizenou hlavu, a zvetsene saci kanalky di kza odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 21:24
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 ok dík
Datum: 06. října 2011 21:24
 Děláš si ze mě doufám srandu...? Jak se ta hlava snižuje? Žeby na šířku??? :-/
Datum: 06. října 2011 20:58
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 a kde přesně to mam změřit
Datum: 06. října 2011 19:24
Jméno: manik
IP: uživatel12258
 hele jestli nejsi viloženě "blbec" tak to snad udelas ne?
Datum: 06. října 2011 18:32
 co třeba vzít šupleru a změřit to??  se zbytkem ti neporadím...
Datum: 06. října 2011 17:48
Jméno: Pavel
IP: uživatel4956
 Prosím Vás neví náhodou někdo jakou maji třídu tvrdosti štefty,, svorniky, na válci na upevnění hlavy u motoru 250/353 děkuji Pavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 19:31
 Korund
Datum: 06. října 2011 19:31
 zkontaktuj na Jawamania.info uživatele Milan(OHC) nebo uživatele Kříž. to jsou starý mázové který mají tyhle věci v malíčku
Datum: 06. října 2011 18:30
Jméno: pavel
IP: uživatel12534
 ahoj chlapy.nevíte někdo jaký má výkon jawa 350/362californian?s hranatejma válcema.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 21:19
Jméno: Pavel
IP: uživatel12534
 díky
Datum: 06. října 2011 21:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 05. října 2011 22:32
 zdar pánové...  předchvilou jsem dotlačil mustanga dom  ozvalo se cvaknutí a chrčení.. říkám a je to v pi*i..  po rozdělání v dílně jsem zjistil že praskl první ( ze dvouch) kroužku na pístu... zbytek jsem dohledal ve výfuku.... válec škráblej není ... hlava trošku vyražený dirky má... píst taky... co bude stačit.. když koupím píst a nový kroužky??... prosm o radu.. jsem docela nasranej
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 19:52
 do strany to cosi mít může... kdyžtak to ještě zkus chytit za ojnici a klepnout rukou po vrchním "oku" jestli necinká
Datum: 05. října 2011 19:52
 ne nozadu/předu nic.. ale doleva/prava to má vůli tak 2-3mm...(v zime tam byla mneněná)
Datum: 05. října 2011 16:10
 dobře, vyzkouším...  díky za radu...
Datum: 05. října 2011 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 jo,zašprajcuješ si kliku a zahejbeš s ojnicí dopředu dozadu.......pokud tam bude vakl řekněme 1 milimetr-to je takovej vakl že ho pozná i lajk,tak je to jasný,vyletěla jehla....tím pádem je to na repas ojnice....ptám se tě na to jen z toho důvodu,abys zbytečně nekoupil novej píst,kroužky,čep a při prvnim nastartování ti nevyletěla další jehla a novej píst nebyl opět na sračku.....
Datum: 05. října 2011 15:52
 válec je netknutej... žýdný rýgy nic.. kanálky nejsou parušený.. ale dostal na prdel hlavně píst... no přepokládám že to bylo tím kroužkem když je rozlámanej.... jehlička?... jak poznám, že tam je... poznám to i pokud bych to nerozpulil?...
Datum: 05. října 2011 15:35
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 opravdu to byl jen kroužek? nebyla tim prvočinitelem jehlička zezdola z kliky? pokud je orafanej kanál,dej to na výbrus,bude to dělat neplechu i když to zapiluješ....
Datum: 05. října 2011 14:56
 jel sezonu...
Datum: 05. října 2011 13:08
 určitě si naopak namontoval píst...
Datum: 05. října 2011 10:00
 jen nevim proč se to stalo... jel krásne atd... valec po výbrusu ted jel sezonu... ae nevim kde zkončil ten zbytek.. doufám že to nenalítalo do kliky..
Datum: 04. října 2011 22:02
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Tak to kup celý nový píst.
Datum: 04. října 2011 21:59
 hoši tak jsem sundal píst... ten kanálej je v jedno míste uplne vybitek (ten kanálej) a je kousicek pistu ulomenej... zbytek jsem nenašel.. z výfuku vypadly z koužku pár dílku malinkatejch.... :-/ : (
Datum: 04. října 2011 21:58
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Jestli je ti v obou kanálcích kroužky normálně můžou pohybovat,tak by stačilo koupit kroužek.Jestli je píst někde propučený tak ho radši koupit celý.
Datum: 04. října 2011 21:50
Jméno: Jegermajstr
IP: uživatel12529
 Jo to je v klidu, jestli neni škráblej válec tak tam hod nový kroužek/případně i ten pîst..
Datum: 04. října 2011 21:49
 cena...? ( každopadne rád uslyším od ostatních co stím  )
Datum: 04. října 2011 21:44
Jméno: Martin
IP: uživatel12389
 Já ti prodám celý kompletní nepoškozený píst s třemi pístnimi kroužky  Kdyžtak se prosim ozvi pošlu fotky 607 171 063
Datum: 04. října 2011 21:41
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 ahoj kde mi vivaži dinamicki klikový hridel na cz 477
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 14:58
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 Kdysi kdesi sem se dočet,že když se klika utočí o 1cm na průměru tak je to nesrovnatelně klidný......
Datum: 05. října 2011 14:58
 všechny hranaté čz jsou vibrátory... je to tak z výroby... důležité je mít namontovaný spoj hlava-rám .. já ho neměl a byl to děs na tom jezdit.. ted sem ho sehnal, namotoval a je to o dost lepší
Datum: 04. října 2011 21:55
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 Chci šnizit vibrace motoru a zlepšit chod. staticki to neni ono
Datum: 04. října 2011 21:36
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 No na tvým místě bych se po aviváži podíval někde v drogerii, ale nevim k čemu ti bude na té čézetě...
Datum: 04. října 2011 20:45
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,po kolika km se zpravidla dává(dáváte) jehlu z 3 zářezu na druhý?Já mám totiž na výbruse najeto něco málo přes 1000km a už bych rád jel na normální směs s tou bohatou se to pořád hltí a dusí a celkově je to takový přidušený.Sice jsem schopen jet na rovince těch +-65km/h ale ten motor by jel i víc nebýt té bohatosti.Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2011 23:40
Jméno: medik
IP: uživatel12560
 Zkousej a az to pujde nejlip,tak to tam nech.
Datum: 08. října 2011 23:40
 to mě se to hltilo i když jsem výbrus ještě nedělal a měl jsem jehlu na 2 zářezu hladinu seřízenou tak jsem to dal na 1 zářez a vše je ok
Datum: 04. října 2011 21:14
 tak tak... ale to, že se ti to hlti je chyba někde jinde... já taky jezdím na 3zářez a nikdy se mi to nedusilo ani nehltilo  nejdeš jenom zhurta na plyn??
Datum: 04. října 2011 19:56
 ja som pockal do 1500km
Datum: 04. října 2011 19:54
Jméno: herane
IP: uživatel12387
 je normální že když plivnu na válec tak se slina vaří? Jak poznam že už je moc zahřátej a že by sem ho měl nechat schladit chvili...? dik za nazory
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 21:25
 Pionýr topí jak svině snad každýmu ale nic se nesmí přehánet ale nevím jak řikal bakoun 5ti hodinovy závod na plno ? To už se mi zdá trochu moc..
Datum: 05. října 2011 21:25
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 ja na cz plivnu na výfuk a slina mi varí zebra tý jak vjedu do vodý tak de para
Datum: 04. října 2011 19:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Souhlas s Pájou, dobrý motor (a dobře seřízený od směsi po zapalko) vydrží i 5-hodinový závod naplno...
Datum: 04. října 2011 19:31
Jméno: paja
IP: uživatel10551
 pokud je vše zprávně nastaveno,a všude jsou takové vůle jaké mají být, motor nepotřebuje odpočívat
Datum: 04. října 2011 11:44
 já vim, já spíš myslel jako jestli můžu jet dál když to smaží a nebo to nechat vychladnout
Datum: 04. října 2011 10:07
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to je normální, ale jen pokud je horko, jedeš do kopce, nebo to ženeš. Jinak při normální jízdě v tomhle chladným počasí by to nemělo smažit
Datum: 04. října 2011 9:37
 ani jedno...já se ptal tak všeobecně...dělají všechny naše pionýry... (všech 5) jako ono se nedivim kdyz jezdis v horku, ja se spis ptal jestli vadi kdyz to smaží...?
Datum: 04. října 2011 9:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 sú dva možnosti buď ho ma máš po vybruse a to chvíľu potrva kým si sadne alebo ho máš pridretý a to je dôsledok toho že sa prehrieva
Datum: 04. října 2011 8:40
 čus nacpal jsem sportovní kliku ze Simsona S70 do S51 klika je odlehčená a má vyplněné díry (větší přepouštěcí tlak) každý 2 měsíce musím měnit gufera protože to přisává vzduch dnes to je po 4 a už mě to fakt dostává.. nvm co s tím máte někdo takový problém zažitý? Poraďte dík =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2011 17:59
 kup kvalitní gufera na simála jsou nák 4 druhy a nejlepší jsou pokud dobře vím takovy ty zeleny
Datum: 04. října 2011 17:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli máš vydřenou drážku na čepu kliky tak investuj do nový kliky, tohle ti roztrhá časem každý gufero..
Datum: 03. října 2011 21:50
 blbost brát menší... kup lepší ne menší to by ti stejně odešlo...
Datum: 03. října 2011 21:26
 má tam být 20x47x7 našle jsem z hmoty MPQ GP silikon kaučuk =) a jak o mm menší? místo 20x47x7 vzít 19x47x7? jinak moc dík =)
Datum: 03. října 2011 18:22
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Silný simeringy a o milimetr menší vnější průměr! Mám zkušenost z 90ky..
Datum: 03. října 2011 18:19
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 silnejšie guferá do závodných motorov a máš po starostiach !
Datum: 03. října 2011 18:03
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 zkus použít gufera z lepšího materiálu.....pokud máš nějaký upravený motor,tak gufera z materiálu NBR se razdva ojedou a profouknou.....poohlídni se po guferech z fluorkačuku/vinilu......označení myslim FPM respektive FKM .....podle výrobce....
Datum: 03. října 2011 17:41
Jméno: herane
IP: uživatel12387
 v čem jsou horší dnešní kroužky než ty dřívějši? znam obchod kde maj kroužky za 30 korun, za 35, za 40 ale tky za 55kč, jakej v tom bude rozdíl? který mam koupit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 19:57
 nějaký problém horste?
Datum: 03. října 2011 19:57
Jméno: horst
IP: uživatel12484
 já se divím, že čezeták kupuje tak draho, čekal sem, že napíše a hodí cifru 5 kč, on je vždy neco extra
Datum: 03. října 2011 19:17
 cena záleží na tom, kolika rukama prodejců/dodavatelů to projde a každý si na tom něco přihodí.. já kupuju kroužky ta dvacku
Datum: 03. října 2011 16:37
Jméno: herane
IP: uživatel12387
 nebudu kupovat z fichtlkramku
Datum: 03. října 2011 15:33
 dnesni keouzky jsou ok,, jen se nesmeji kupovat poleske, ,to je nic moc,,kramek ma klasiku ČR KVALITU a u jednokrou,, jsou levnejsi taiwanske a chromove jsou z nemecka
Datum: 03. října 2011 15:15
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Ahoj, bude mít píst s jedním kroužkem potřebnou kompresi? (do upraveného válce po výbrusu)
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2011 16:42
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 jj právě proto se ptám.
Datum: 02. října 2011 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel12517
 Mluv konkrétněji....samozřejmně že to bude mít kompresi....nezapomínej taky na úpravu hlavy  četl jsem že máš upravenej 2 kanál z 05....
Datum: 02. října 2011 16:12
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 zdar draci chci se zeptat jeslti nevite jak mam povolit šrouby co drží ty půlky motoru nejdou vubec povolit je to tam zatvrdly 20let tak sem tam stříknul wd 40 a pujdu to zkusit a jeste jestli musim vyndat vsechny prevodovy kolecka a hridelky kdyz budu chtit vymenit segment a jak dlouho se ma zajizdet dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2011 13:40
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 jo díky za rady odpoledne na to vlítnu a nemyslel jsem zajíždět segment ale valec po vybrusu
Datum: 02. října 2011 13:40
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 zaber....a co chceš na tom segmentu zajíždět??
Datum: 02. října 2011 12:30
 ještě se nestalo že by s úderovým šrubovákem nějaký šroub nepovolil.
Datum: 02. října 2011 11:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na tý převodovce vůbec nic neni a šrouby když nepujdou, tak je zkus přez šroubovák poklepat, když ani to nepomůže, tak je nahřej
Datum: 02. října 2011 11:07
 převodovku bys rozdělávat nemusel vůbec, ale otázka je jestli se ti nevysype 
co chceš na segmentu zajíždět?
Datum: 02. října 2011 10:56
 Zdar draci, mám problém  Ulomil se mi kus pístu, jak jsou dole na pístu takový ty dva zobáky, tak ten spodní se mi prostě celej za jízdy urval  No a k problému, předpokládám že kousky pístu se dostali do prostoru u kliky, jak je z toho dostanu ven ? Jde to z toho dostat, aniž bych musel pulit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 20:16
 ale pořádně a hned vysušit!!!
Datum: 03. října 2011 20:16
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel12515
 S tím proudem vody to zní dobře  Díky
Datum: 02. října 2011 22:02
 mě se rozletěl píst a řešil jsem to tak (protože jsem za pár hodin jel závod) že jsem motorku postavil aby byla z kopce,zadní kolo cca 1 metr vysoko,sundal válec a zbytek pístu a proudem vody jsem to celý vypláchl a fénem vysušil....
Datum: 01. října 2011 22:05
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Jo jo to nasere ,sám to znám.Před pár měsíci se mi přidřel motor a kroužky byly na padrt namletý u kliky takže jsem celý motor který jsem na jaře generálkoval musel ještě jednou rozhodit a vyčistit
Datum: 01. října 2011 14:52
Jméno: anonym
IP: uživatel12492
 zkusit vytřepat, nic jinýho mě nenapadá, shodit motor z rámu, hlavu pryč a zkusit vytřepat  moc bych sice na to nesázel, myslím že půlit budeš muset
Datum: 01. října 2011 14:21
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Ahoj draci,když si koupim tuto sadu:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_8_vybrus_40_3_krouz2.html bude to jezdit když necham seriovou hlavu?Dik za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 14:39
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 8.výbrus rozhodně neni poslední.....poslední výbrus je 41,75
Datum: 03. října 2011 14:39
 na jednoho fichtla jsem si to koupil zaběhl jsem to a fichtl jel jak drak ten poslední výbrus je fakt docela znát, jezdí úplně v poho i se 13z pastorkem. A hlavu sem tam dal origo neupravenou a v pohodě
Datum: 02. října 2011 18:48
Jméno: standa
IP: uživatel12513
 takovej problém aby ti to nejakej známej projel na průměr 40 na soustruhu....
Datum: 30. září 2011 22:53
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 A tahle hlava by to být nemohla?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hvezdicova_hlava222.html,jinak děkuji za odpovědi.
Datum: 30. září 2011 15:07
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
Datum: 30. září 2011 14:56
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Jo a jak ji mám upravit?Dělají to někde?Nebo si to musím upravit sám?
Datum: 30. září 2011 14:50
 můžeš nechat sériovku, ale musíš ji upravit.. je vrtána na 39mm...
Datum: 30. září 2011 14:45
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Jo jo,to vim,ale jestli budu muset menit hlavu nebo tam muzu nechat seriovku.
Datum: 30. září 2011 14:38
 Prej je to polskej sráč..Musíš upravit kanálky atd..
Datum: 30. září 2011 14:28
 Zdar, co si myslíte o vyplnění pístního čepu korkem? Mám tam odlehčenej píst, chrom kroužek, a upravenej válec...je mi jasný když to vyplnim = větší komprese...ale zas ztěžkne píst...bude to hodně znát? Nebo to bude ještě horší dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 17:49
Jméno: Jan
IP: uživatel12999
 Zdarec, Tím že zaděláš pístní čep korkem, nijak nezvíšíš kompresi, čep na kompresi nemá vůbec žádný vliv, Pokud chceč zvýšit kompresi musíš ze spodní strany hlavy odfrézovat 0,3mm, tím se ti zvýší komprese, ale aby jsi takto zvýšenou kompresi dostatečně využil, doporučuji použít benzín s alespoň 100 oktany. Tuhle úpravu budu taky dělat.
Datum: 04. ledna 2012 17:49
Jméno: standa
IP: uživatel12513
 Dachle tohle řešit do CU je zbytečný....ale když už je u nějakýho válce potřeba řešit,tak se používá hliníková víčka,který se tam zalepí lepidlem na ložiska.....nejlépe udělat nějakou stovku přesah.... jestli chceš hledat výkon,tak si pořádně propiluj válec at lícuje s pomocnejma přefukama....já to tam měl třeba úplně prasácky neslícovaný,mělo to přesah a usazoval se tam bordel a karbon.....
Datum: 30. září 2011 22:56
 mám tušení že korek se brzo spálí....navíc pokud se nemýlím dojde ke zvýšení spodní komprese a to jen nepatrně, spíš bych zkusil dát podkovu do kliky  ale taky to nemá značnej vliv.Pokud chceš udělat ten čep zkus udělat duralový záslepky ale jakmile vypadnou máš vymalováno
Datum: 30. září 2011 7:58
|



|