|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: zemi
IP: uživatel10202
 ahoj. mám čz 477 po výbrusu a motor strašně cvrliká... ale jen v na volnoběh při zvýšení otíček přestane. vůle na čepu ani na klice neni. jediný co mě napadá je že to dělaj kroužky? je možný že by třeba v brusírně nesrazily hrany kanálů a ted o to zvoní kroužky? díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 18:24
Jméno: zemi
IP: uživatel10202
 ten je taky novej  ty hrany už je poslední požnost
Datum: 17. listopadu 2011 18:24
 čau, většinou mi srazili hrany už v brusírně, ale vždycky si to kontroluju, tos měl udělat taky. Jinak nedělá to vytahanej primární řetěz? Já ho měnil a motor krásně ztichnul
Datum: 17. listopadu 2011 13:37
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 zdravim chci se zeptat jak silný má být plechoví hliníkoví kroužek co se dáva pod hlavu aby to nepodfukovalo ja jí mám navíc sníženou a těch kroužků mam několik s různou tlouštkou tak mě zajíma jak silnej tam mám dát napdalo mě tolik o kolik je snížená hlava ta moje má myslim 0,3mm takže tam mám dát kroužek 0,3mm? dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 18:06
Jméno: standa
IP: uživatel12776
 Panáčku,nedávno mi přišel na úpravu jeden válec a nechápal sem.....ve válci byla vymačklá dosedačka hlavy zrovna od tohohle supertuning maxibrutál hlinikovýho kroužku.....nechápu to...litina je tvrdší jak hliník,ale hliník se vmáčknul do litiny.....výsledek....válec piči....to už nikdo nesrovná...
Datum: 18. listopadu 2011 18:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u pionýra se žádné těsnění pod hlavu nadávají,jestli netěsní tak jí zabrus brusnou pastou
Datum: 16. listopadu 2011 17:56
Jméno: telda
IP: uživatel10894
Datum: 16. listopadu 2011 17:39
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 proč teda snižuješ hlavu, když jí pak tím kroužkem zase podložíš??? přesto však tam ale žádné kroužky nepatří.
Datum: 16. listopadu 2011 17:35
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 čau draci.. jaka je nejlepši uprva valce na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 21:29
 nemam potřebu se někde moc zviditelňovat.....mam jen mail.....
Datum: 16. listopadu 2011 21:29
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 standa: maš nake webové stránky nebo neco ?
Datum: 16. listopadu 2011 21:18
Jméno: standa
IP: uživatel12767
 Někomu měsíc,někomu klidně 5 let.....nejvíc záleží na tom,co je mezi sedačkou a řidítkama......jinak válce dělam na vrtání 41mm aby tam byla možnost ještě 2 vůbrusů....kdybys chtěl ještě nějaký info a nebo měl zájem,ozvi se mi na mail....proberem to......
Datum: 16. listopadu 2011 20:38
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 no chtel by sem to nechat udelat na 60ccm ale nevim jaka bude zivotnost motoru kolik let to vidrzi
Datum: 16. listopadu 2011 16:49
 Otazkou je,co si predstavujes pod pojmem nejlepsi..... Nejvykonnejsi valce dela Stejsky....nejlevnejsi upraveny valce na seriovky delam ja
Datum: 16. listopadu 2011 0:01
Jméno: pepek
IP: uživatel12764
Datum: 15. listopadu 2011 23:46
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 GO motoru sem dělal někdy v letě ale chcu nakou upravu valce na sportovní účely
Datum: 15. listopadu 2011 23:09
 a uplně nejlepší je udělat GO motoru!
Datum: 15. listopadu 2011 23:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 výbrus a následný kvalitní záběh
Datum: 15. listopadu 2011 21:51
 Zdar draci Mam nove kartre z 555-ky ,Chcem sa oyptat ci su rovnake ako tie z 20-ky, 21-ky myslim len tie hlavne stredove.Pouzil by som tie dva kartre z 555-ky a vsetko ostatne by som dal z 20-ky bude vsetko pasovat???
DAKUJEM!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 19:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne nepasovalo kartery z 555 a 05 jsou uzší
Datum: 15. listopadu 2011 19:42
 nepasuje nic!!!
Datum: 15. listopadu 2011 19:27
 A z 05-ky by to uz pasovalo?
Datum: 15. listopadu 2011 19:23
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 11:30
 zakarbonovaná hlava, píst...
Datum: 17. listopadu 2011 11:30
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ucpaný výfuk, velký předstih, chudá směs atd...
Datum: 17. listopadu 2011 8:49
 ale ono se to hřeje po 1 kilometru a jedu 40-50
Datum: 16. listopadu 2011 20:09
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 neasi taky mam teplomer mezi zebrama a topi to tech 110-120 stupnu ,80-90 je optimalni teplota u auta nebo u vodou chlazeneho motoru
Datum: 16. listopadu 2011 12:25
 apelcik  ej si tam teploměr a budeš zírat.na kolik se ti hřeje?cca 100-120 je celkem normální.
Datum: 15. listopadu 2011 23:39
 moc fridexu
Datum: 15. listopadu 2011 23:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když budeš jezdit pořád 45-50 tak se ti to hřát nebude
Datum: 15. listopadu 2011 19:46
 valec vybehany neni mel sem ho v mototechne a tam řikaly ze neni vybehany a je to 1 vybrus
Datum: 15. listopadu 2011 19:00
 pokud nemáš vyběhaný válec, tak bys mě nové kroužky taky trochu zajet.. tím se to může i víc hřát, taky můžeš mít zakarbonovanou hlavu atd atd... jinak co se svíčky týče, tak se doporučuje 14C do zimy 15C já jezdím pořád na CS PAL 14-7, chytá to krásně i v těhle mrazech...
Datum: 15. listopadu 2011 17:08
 je to tým, že motor je naštartovaný  riešenie? vypni
Datum: 15. listopadu 2011 16:30
 je tam noví píst s kroužky a žebra jsou čisty
Datum: 15. listopadu 2011 16:09
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12755
Datum: 15. listopadu 2011 15:12
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau. Jestli se ti motor hřeje joooo extrémně tak si vyčisti žebra.
Datum: 15. listopadu 2011 14:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 no na motore je to normalná vec a na vzduchom chladeních vyšia teplota nieje nič nezvyčajne
Datum: 15. listopadu 2011 14:26
Jméno: biro
IP: uživatel12297
 zadr draci jak se nejacsteji utaha motor asi kdyz jedete na fichtlu ve 3 na maly otacky ne \\\\\\\\r\\\\\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 19:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pokud ji fichtl seřízený, jak má byt. Nikde nic nepřibržďuje ani nedře, válec s hlavou bez bordelu, tak se nemůže utahat ani po několika hodinách na plný plyn...
Datum: 13. listopadu 2011 19:51
Jméno: Num
IP: uživatel12245
 Nesmíš jed pořád na plný plyn.
Datum: 13. listopadu 2011 18:16
 cože?
Datum: 13. listopadu 2011 13:06
 Zdravím draci mám jeden dotaz: Šlo by na motor z 555 namontovat jinou hlavu, třeba z 05 nebo 21 nebo nějaká hvězdicová .. strýc mi povídal že měl v mládí 555ku a měl tam hlavu z 21 a jezdilo to parádně, ale bojím se že mě to nebude sedět a těsnit... chtěl bych to za účelem dobrého chlazení a mírného zvýšení výkonu .. děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 21:05
Jméno: komnan
IP: uživatel4620
 Chlapi nekazte ty motorky. Neni lepší hodit to do původního stavu? Takto to akorát rozbijete.
Datum: 12. listopadu 2011 21:05
 Myslím že tam mám kliku z 05, ojnice tlustá a tvrdá a horní čep 14 ka .. sem zapoměl dodat že tomu strejdovi ta klika nakonec taky praskla měl tam origo .. Děkuji za informace !
Datum: 12. listopadu 2011 17:20
Jméno: standa
IP: uživatel12737
 Jen dovětek: Pokud chcete někdo upravovat 550,550 či první model 05 tak vždy jako první musí do motoru přijít klika z 21,pak už ten motor vydrží "všechno"
Datum: 12. listopadu 2011 15:12
Jméno: standa
IP: uživatel12737
 Dřív nebo později ti s hlavou z 21 praskne ojnice.....
Datum: 12. listopadu 2011 15:10
 pasuje to, těsní to krásně, komprese vynikající (má to tak kámoš), rozdíl ve výkonu nevím, původní hlavu nemá
Datum: 12. listopadu 2011 11:36
 zdar nevíe jak vindat primarní kolečko u spojiky nejde mi ven
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 11:38
 dělal jsem to taky tak, akorád se mi ty šrouby rozjížděly, tak jsem je ještě musel stáhnout drátem
Datum: 12. listopadu 2011 11:38
Datum: 12. listopadu 2011 8:32
 Stáhnout stahovákem...(vYndat!!)
Datum: 12. listopadu 2011 8:10
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 zdravim draci chtěl bych se zeptat jak na slozeni motoru nějak mě to vůbec nejde 1. problem je těsnění na těnění mam hermetik nic jiniho jenze ten rychle zaschne a moc tam nedrží 2. problém je že tyčka řazení nepasuje uplně rovně do dírky a je trochu nahlá dolů takže ji budu muset přidržovat šroubovakem nahoru? 3. nejde mi tam dat ten karter s ložiskem na klikovku nahřeju to a to ložisko prostě na tu klikovku stejnak nějak nejde dělam to tak e smotám noviny zapalim a strčim jako do kruhu v ložisku tam to necham tak minutu a rychle to tam dam chtěl bych se vas tedy zeptat na nějake rady díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 8:27
 Jestli nemáš vylámaný kartery od toho že to někdo půlil šroubovákem, tak bohatě stačí samotný papírový těsnění pomazaný vyzelínou. Papír a tmel dohromady prej nedělaji dobrotu.
Datum: 12. listopadu 2011 8:27
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 aha ja sem myslel že by stačila jen vezelina na to těsnění sice tmel je jistota ale myslim si že ten papír samotnej s tou vazaelinou bude taky stačit
Datum: 11. listopadu 2011 22:42
 Na těsnění máš lepší tmel Paulin. A tu tyčku sem si zezhora dírou v karteru kam měla zapadnout přidržoval tenkym šroubovákem... A na nahřívání je lepší horkovzdušná pistole...
Datum: 11. listopadu 2011 16:58
Jméno: Dukovan
IP: uživatel12727
 Zdarec, nevíte o někom v Brně, nebo oklí, kdo mi pomůže složit motor na 555. Plánuji rozborku, vyčištění, gufera, ložiska, ale složit to asi nezvládnu..  \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nDíky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 16:36
 Čus draci...Potřeboval bych stahovák magneta na Dandy 50...zkoušel jsem to všelijak ale nepovedlo se..Nevěděli by jste o nějaký stránce nebo neměl by někdo? V E-shopu jsem nic nenašel...A nebo špatně vidim  \r\nUž mi to stojí rok v garáži a pořád nic...Díky za rady...Michal
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 17:10
Jméno: Michal
IP: uživatel12715
 Stahovák je doma! Zítra se na to hned vrhnu  Díky moc..
Datum: 10. listopadu 2011 17:10
Jméno: Michal
IP: uživatel12715
 A je to vážně on? Jinak děkuji moc...
Datum: 08. listopadu 2011 19:08
Jméno: Pavel
IP: uživatel12725
 Závit M26x1,5-sahovák buzzetti.190kč
Datum: 08. listopadu 2011 18:38
 miso znasme.
Datum: 06. listopadu 2011 21:21
 to tě chlape nechápu... když už to nemůžeš sehnat, tak proč si to sakra nevyrobíš doma na koleni? a napiš raději jaký je rozměr díry pro stahovák... třeba bude pasovat z něčeho jiného...
Datum: 06. listopadu 2011 19:28
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 zdravim začal jsem skladat motor a zjistil jsem že když dám čep do ojničního pouzdra tak ma nepatrnou vůli nahoru dolů je to setinka ani to není znat ta klikovka je už použita ale jinak je naprosto v pořadku mam teda vyměnit pouzdro nebo ho můžu nechat ? dik za odopovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 20:47
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 čau chci se zeptat jak nahřát a vložit ložiska do karterů mam to dat na plotnu nebo vložit do trouby ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 15:03
 karter nahřek v toubě a ložisko,kliku hodíš na 3 hodˇky do mrazáku a pujde ti to tam jak po másle
Datum: 05. listopadu 2011 15:03
 vem horkovzdušku pořádně to nahřej, vytáni to to staré a hned tam vraž nové... jak tam budeš strkat klikovku, tak nahřej celé to ložisko a klika tam vleze jak po másle...
Datum: 05. listopadu 2011 11:17
 zdar nevíte proc my fur fichtl-mustang vaří válec uz nevim co s tym kroužky jsou dobrý a jakmile ujedu 1 kilometr tak to strací výkon a hned je to horký a trochu to vynechavá jaky skytá
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 13:58
 nevíte teda co s tym
Datum: 08. listopadu 2011 13:58
 svíčka je tam brisk 15 a sou tam nový kroužky s novým pístem
Datum: 05. listopadu 2011 19:50
 no jak kdy nikdy je černa nikdy bíla kolik jezdim a kdy ji vyčisim spíš černa
Datum: 05. listopadu 2011 13:44
 co je to normální barva svíčky?  .. bílá, černá nebo cihlová? .... myslí se tím barva elektrody
Datum: 04. listopadu 2011 19:36
 jakou tam máš svíčku ? aco karbon ? dyštak sundej hlavu a odstran ho je to ta černá sračka když budeš u toho tak ho odstan i na pístu a nezapomen pak hlavu dobře dotáhnout do kříže
Datum: 04. listopadu 2011 16:04
 barva je nermalní a le mysli si ze o asi bude tím předstihem
Datum: 04. listopadu 2011 15:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a barva svíčky? tipuju chudá směs nebo velkej předstih..
Datum: 04. listopadu 2011 15:14
 Dotaz na klikaře - jak zjistím zda je klika dobře slisovaná aniž bych musel půlit . Jedná se o Jawku 350-634
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 16:37
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 když sem mněl zhozené válce tak se mi nezdálo že je to špatné , ale prave nejde sestelovat predstih na levem válci
Datum: 05. listopadu 2011 16:37
 to asi nezjistíš...
Datum: 04. listopadu 2011 21:53
 Ahoj draci.Chci dělat GO motoru na Mustangu,ale nemám s tím zkušenosti.Chci výbrus,nová gufera a ložiska,renovovat kliku.Nevíte kde by mi motor spolehlivě udělali?Jaká bude cca cena?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 20:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 myslíš zcela správně, jenom když se brousí o víc než jeden výbrus, může se to stáhnout na soustruhu, ale nakonec honovačkou, aby se udělaly ve válci drážky, ve kterých se při záběhu drží olej..
Datum: 02. listopadu 2011 20:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 výbrus se dělá na soustruhu?já myslel že se válce honují
Datum: 02. listopadu 2011 20:18
 Zvládneš to v pohodě doma  možná tak tu klikovku někde poslat popř. i válec na výbrus pokud nemáš k dispozici soustruh, ale to ostatní pokud nemáš úplně gramlavé ruce...
Datum: 02. listopadu 2011 20:17
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 Máte někdo nějaký nápad jak vyrazit pístní čep bez přípravku tak abych neohl ojnici? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 5:47
 nie....
Datum: 11. listopadu 2011 5:47
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 Raději se ještě zeptám- abych ale sundal píst musím vydělat klikovku z motoru? Ptal jsme se kámošů kteří mají moto a jeden říká že jo druhý ne
Datum: 10. listopadu 2011 23:27
 tak tak, imbus s trubičkou a během chvíle je čep nenásilně venku, nikdy bych na to nevzal kladivo, to je zvěrstvo!!!
Datum: 02. listopadu 2011 20:13
Jméno: standa
IP: uživatel12699
 Ideální je jak píše Shrek,taky to tak dělam......pefektně se stim nalisuje i vylisuje čep během chvíle.....prostě vemu m8 imbus cca 60 dlouhej......a nějakou trubičku širší jak čep.....no stress.....hlavně do toho nemlátit........
Datum: 01. listopadu 2011 11:41
Jméno: adas
IP: uživatel12697
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-naradi-vytlacovak-pistniho-cepu.html
Datum: 01. listopadu 2011 9:47
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 dneska sem to dělal. píst položíš na dřevo do kterýho sem si vyvrtal díru, do které ten píst má vjet. vzal sem ořech (myslim že 9 mm) a párkrát sem do toho mlaštil kladivem (s citem přes dřevo) a čep byl venku
Datum: 31. října 2011 21:41
 imbus šroub M8 prostrčím čepem (hlavička projde pístem proto imbus) a z druhé strany trubička kterou projde čep, a ta trubička se opírá o píst, nakonec podložka a matka a dotahuju a čep vylízá, dá se to otočit a čep tím nalisovat  když tak podrobněji popíšu...
Datum: 31. října 2011 21:31
 Pístní čepy se přece nevytloukaji!  udělej si přípravek jak píše Dachl, taky takovej mam, práce na chvilku a používam to každou chvíli
Datum: 31. října 2011 21:31
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 dachl21- to zní jednoduše, nemáš někde náhodou fotografii nebo nákres???
Datum: 31. října 2011 21:20
 Vyrob si z jednoho šroubu, oválu, dvou matek, a jednej podložky vytlačovák, a nemusíš se bát že ohneš ojnici.
Datum: 31. října 2011 21:01
 ohnout bys ji neměl.. jinak do čepu vždycky nasunu dulčík nebo na něho takové jak dulčík, ale bez hrodu (nemůžu si vybavit název) a mlátim, dokud není venku  popř si to můžeš zkusit podložit, nebo pokud máš klikovku venku, tak eventuelkně uchytit do svěráku... popř po nahřátí by to ještě mohlo jít dost možná líp, ale za to neřučím...
Datum: 31. října 2011 20:53
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 Cau hele kdyz bych si tady z fichtl kramku chtel obednat valec s palicej za jak dlouho vam prijde email ze je to predany postě ?? dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2011 20:17
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 Okey diky baku
Datum: 31. října 2011 20:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Z fichkrámku mi zboží obvykle dojde do 3 dnů, párkrát sem i objednával v neděli večer a v úterý už jsem měl balík doma.
Datum: 31. října 2011 20:01
 Jak mám povolit ulomeny šroub který vede z karteru a nasazuje se na něj válec a nakonec hlava? Je to na Babettě. Vážně nevím jak už a nechci strhnout závity na karterech. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2011 20:37
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 Normálně jsme ty ostré hrany zarazil do toho šroubu jako kdybych ho chtěl přeštípnout, ostří zajelo do šroubu a pevně ho zafixoval a pak to šlo nádherně.
Datum: 31. října 2011 20:37
 no sice nevím jak si to mohl odizolovačkama povolit, ale budiž no  hlavně, že už je venku
Datum: 30. října 2011 21:41
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 Tak nakonec jsme postupně zkoušel všechny vaše návrhy. Záhřát- ani se nehl  , naříznout to pilkou a do akce šroubovák- taky ne, půlka šroubu se ulomila takže jsem začínal mít docela strach- vzal jsem brusku a ze šroubu udělal takovej jako když obdélník kterýma to šlo snáz chytit, šroub se ulomil napodruhý, byl to docela nervák protože trčel už asi jenom 2 cm kousek. šel jsme se kouknout po nářadí a hodil oko na kleště kterýma se strhává izolace na drátech. Kleště jsme vzal a vší silou zarazil do zbytku šroubu. Kleště sice na odpis ale šroub jsme vymontoval. Díky všem za rady
Datum: 30. října 2011 21:26
 Nebo vzít matici třeba M7 a navařit jí na zbytek svorníku?
Datum: 30. října 2011 10:39
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 Jej, napsal jsme to špatně- ten ulomenej šroub je z prvovýroby, takže tak 30 let na něj nikdo ani nešáh.
Datum: 30. října 2011 9:56
 v tom případě nevím proč to tak dorváváš... ale tak zkus to no..
Datum: 30. října 2011 9:54
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 To je právě ten problém, postupně jsme měnil všechyn šrouby, tenhle mi při dotahování hlavy k válci praskl, a je tam prostě jenom kulatina bez horního závitu, mohl jsmem na to ťukat, stříkat na to WD, páčit to klešťama a nic, zkusím to teda naříznout a když to nepomůze tak to zkusím ohřat
Datum: 30. října 2011 0:13
 mě to šlo samo i tak... každopádně když to nahřeješ, tak se roztáhne jak karter, tak i ta "tyčka"... a celkem bych se bál i závitu... máš to jak když děláš se svíčkou za horka....
Datum: 29. října 2011 23:51
 Když to pořádně nahřeješ, tak by to mělo jít snáž, protože se ti ta díra v karteru jakoby roztáhne.
Datum: 29. října 2011 21:57
 Teď už do garáže nepudu, na netu jsme četl že se to prej má silně nahřát a pude to pak samo údajně
Datum: 29. října 2011 21:50
 horní závit myslíš závit u hlavy? Tak to vem závitníkem udělej kratký závit na ty 2 matky, nebo to normálně vem sykovkama... též jsem to tak dělal...
pokud myslíš závit v karteru, tak jak psal jastin... nemáš na tom snad co zdupat...
Datum: 29. října 2011 21:10
 Urval jsme právě při dotahování horní závit takže něco jako dvě matky (což mě taky napadlo) bohužel není možné, sadu asi na to kupovat nebudu, možná to s tím zářezem ale jo, teď mě napadlo- co to něčím pořádně nahřát?
Datum: 29. října 2011 20:20
 Nebo jestli ti kouká malej kousek a nejde tě ho chytit třeba sykama, tak do něj udělej pilkou zářez a vyšroubuj šroubovákem. Jestli nekouká a nechce se ti kupovat nějaký věci na to, tak jedině vyvrtat a udělat novej závit.
Datum: 29. října 2011 19:50
 záleží kaj si ho urval... pokud ještě trčí, tak normálně sykovkama, nebo pokud tam máš závit, nebo závitníky, tak našroubuješ 2matky, zakontruješ a povolíš...
Datum: 29. října 2011 19:41
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
Datum: 29. října 2011 17:55
Jméno: fichtel
IP: uživatel9637
 servus... Muze se dat pist o prumeru 38,00 mm misto puvodniho ktery ma prumer 37,96 ??
dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 23:20
Jméno: fichtel
IP: uživatel9637
 dik za informace
Datum: 28. října 2011 23:20
 Čau, můžeš ho tam dát... Oba jsou nultej výbrus.. Tohle je normální a nejspíš máš původní píst už trochu sjetej.
Datum: 28. října 2011 23:10
|



|