česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: zemi      IP: uživatel10202    
ahoj. mám čz 477 po výbrusu a motor strašně cvrliká... ale jen v na volnoběh při zvýšení otíček přestane. vůle na čepu ani na klice neni. jediný co mě napadá je že to dělaj kroužky? je možný že by třeba v brusírně nesrazily hrany kanálů a ted o to zvoní kroužky? díky za radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: zemi      IP: uživatel10202    
ten je taky novej :-) ty hrany už je poslední požnost :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, většinou mi srazili hrany už v brusírně, ale vždycky si to kontroluju, tos měl udělat taky. Jinak nedělá to vytahanej primární řetěz? Já ho měnil a motor krásně ztichnul :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
zdravim chci se zeptat jak silný má být plechoví hliníkoví kroužek co se dáva pod hlavu aby to nepodfukovalo ja jí mám navíc sníženou a těch kroužků mam několik s různou tlouštkou tak mě zajíma jak silnej tam mám dát napdalo mě tolik o kolik je snížená hlava ta moje má myslim 0,3mm takže tam mám dát kroužek 0,3mm? dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12776    
Panáčku,nedávno mi přišel na úpravu jeden válec a nechápal sem.....ve válci byla vymačklá dosedačka hlavy zrovna od tohohle supertuning maxibrutál hlinikovýho kroužku.....nechápu to...litina je tvrdší jak hliník,ale hliník se vmáčknul do litiny.....výsledek....válec piči....to už nikdo nesrovná...
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
u pionýra se žádné těsnění pod hlavu nadávají,jestli netěsní tak jí zabrus brusnou pastou
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
proč teda snižuješ hlavu, když jí pak tím kroužkem zase podložíš??? přesto však tam ale žádné kroužky nepatří.
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
čau draci.. jaka je nejlepši uprva valce na fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12767    
nemam potřebu se někde moc zviditelňovat.....mam jen mail.....
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
standa: maš nake webové stránky nebo neco ?
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12767    
Někomu měsíc,někomu klidně 5 let.....nejvíc záleží na tom,co je mezi sedačkou a řidítkama......jinak válce dělam na vrtání 41mm aby tam byla možnost ještě 2 vůbrusů....kdybys chtěl ještě nějaký info a nebo měl zájem,ozvi se mi na mail....proberem to......
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
no chtel by sem to nechat udelat na 60ccm ale nevim jaka bude zivotnost motoru kolik let to vidrzi
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 16:49
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12765    
Otazkou je,co si predstavujes pod pojmem nejlepsi..... Nejvykonnejsi valce dela Stejsky....nejlevnejsi upraveny valce na seriovky delam ja ;-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 0:01
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel12764    
upravy valce od stejskyho: http://www.ms50.cz pod odkazem nabidka
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 23:46
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
GO motoru sem dělal někdy v letě ale chcu nakou upravu valce na sportovní účely
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a uplně nejlepší je udělat GO motoru!
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
výbrus a následný kvalitní záběh
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: putin28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci Mam nove kartre z 555-ky ,Chcem sa oyptat ci su rovnake ako tie z 20-ky, 21-ky myslim len tie hlavne stredove.Pouzil by som tie dva kartre z 555-ky a vsetko ostatne by som dal z 20-ky bude vsetko pasovat??? DAKUJEM! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ne nepasovalo kartery z 555 a 05 jsou uzší
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepasuje nic!!!
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: putin28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A z 05-ky by to uz pasovalo?
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar nevíte proč se mi hřeje motor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
zakarbonovaná hlava, píst...
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
ucpaný výfuk, velký předstih, chudá směs atd...
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 8:49
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ono se to hřeje po 1 kilometru a jedu 40-50
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
neasi taky mam teplomer mezi zebrama a topi to tech 110-120 stupnu ,80-90 je optimalni teplota u auta nebo u vodou chlazeneho motoru ;-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 12:25
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
apelcik:-Dej si tam teploměr a budeš zírat.na kolik se ti hřeje?cca 100-120 je celkem normální.
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc fridexu :-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když budeš jezdit pořád 45-50 tak se ti to hřát nebude
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
valec vybehany neni mel sem ho v mototechne a tam řikaly ze neni vybehany a je to 1 vybrus
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
pokud nemáš vyběhaný válec, tak bys mě nové kroužky taky trochu zajet.. tím se to může i víc hřát, taky můžeš mít zakarbonovanou hlavu atd atd... jinak co se svíčky týče, tak se doporučuje 14C do zimy 15C já jezdím pořád na CS PAL 14-7, chytá to krásně i v těhle mrazech... :-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tým, že motor je naštartovaný :-) :-D riešenie? vypni
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tam noví píst s kroužky a žebra jsou čisty
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12755    
Nebo vyměň svíčku za jinou tepelnou hodnotu, na pincka se třeba doporučuje Brisk N15C. Optimálně má mít motor okolo 80-90 stupňů. :-) ;-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 15:12
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau. Jestli se ti motor hřeje joooo extrémně tak si vyčisti žebra.
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
no na motore je to normalná vec a na vzduchom chladeních vyšia teplota nieje nič nezvyčajne
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: biro      IP: uživatel12297    
zadr draci jak se nejacsteji utaha motor asi kdyz jedete na fichtlu ve 3 na maly otacky ne \\\\\\\\r\\\\\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Pokud ji fichtl seřízený, jak má byt. Nikde nic nepřibržďuje ani nedře, válec s hlavou bez bordelu, tak se nemůže utahat ani po několika hodinách na plný plyn...
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: Num      IP: uživatel12245    
Nesmíš jed pořád na plný plyn.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cože? :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 13:06
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci mám jeden dotaz: Šlo by na motor z 555 namontovat jinou hlavu, třeba z 05 nebo 21 nebo nějaká hvězdicová .. strýc mi povídal že měl v mládí 555ku a měl tam hlavu z 21 a jezdilo to parádně, ale bojím se že mě to nebude sedět a těsnit... chtěl bych to za účelem dobrého chlazení a mírného zvýšení výkonu .. děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: komnan      IP: uživatel4620    
Chlapi nekazte ty motorky. Neni lepší hodit to do původního stavu? Takto to akorát rozbijete.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím že tam mám kliku z 05, ojnice tlustá a tvrdá a horní čep 14 ka .. sem zapoměl dodat že tomu strejdovi ta klika nakonec taky praskla měl tam origo .. Děkuji za informace ! :-)
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12737    
Jen dovětek: Pokud chcete někdo upravovat 550,550 či první model 05 tak vždy jako první musí do motoru přijít klika z 21,pak už ten motor vydrží "všechno"
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 15:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12737    
Dřív nebo později ti s hlavou z 21 praskne ojnice.....
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 15:10
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
pasuje to, těsní to krásně, komprese vynikající (má to tak kámoš), rozdíl ve výkonu nevím, původní hlavu nemá :-)
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar nevíe jak vindat primarní kolečko u spojiky nejde mi ven odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 11:38
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
dělal jsem to taky tak, akorád se mi ty šrouby rozjížděly, tak jsem je ještě musel stáhnout drátem ;-)
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 11:38
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dřív když sem ještě neměl stahovák tak jsem to dělal pomocí tohohle, a šlo to dobře. Ale stahovák je stahovák. :-) http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-vyrobu-stahovaku-primarniho-retezoveho-kolecka.html
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 8:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stáhnout stahovákem...(vYndat!!)
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 8:10
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
zdravim draci chtěl bych se zeptat jak na slozeni motoru nějak mě to vůbec nejde 1. problem je těsnění na těnění mam hermetik nic jiniho jenze ten rychle zaschne a moc tam nedrží 2. problém je že tyčka řazení nepasuje uplně rovně do dírky a je trochu nahlá dolů takže ji budu muset přidržovat šroubovakem nahoru? 3. nejde mi tam dat ten karter s ložiskem na klikovku nahřeju to a to ložisko prostě na tu klikovku stejnak nějak nejde dělam to tak e smotám noviny zapalim a strčim jako do kruhu v ložisku tam to necham tak minutu a rychle to tam dam chtěl bych se vas tedy zeptat na nějake rady díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 8:27
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli nemáš vylámaný kartery od toho že to někdo půlil šroubovákem, tak bohatě stačí samotný papírový těsnění pomazaný vyzelínou. Papír a tmel dohromady prej nedělaji dobrotu.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 8:27
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
aha ja sem myslel že by stačila jen vezelina na to těsnění sice tmel je jistota ale myslim si že ten papír samotnej s tou vazaelinou bude taky stačit
 
 
Datum: 11. listopadu 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na těsnění máš lepší tmel Paulin. A tu tyčku sem si zezhora dírou v karteru kam měla zapadnout přidržoval tenkym šroubovákem... A na nahřívání je lepší horkovzdušná pistole...
 
 
Datum: 11. listopadu 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: Dukovan      IP: uživatel12727    
Zdarec, nevíte o někom v Brně, nebo oklí, kdo mi pomůže složit motor na 555. Plánuji rozborku, vyčištění, gufera, ložiska, ale složit to asi nezvládnu.. :-(\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nDíky moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel12715    
Čus draci...Potřeboval bych stahovák magneta na Dandy 50...zkoušel jsem to všelijak ale nepovedlo se..Nevěděli by jste o nějaký stránce nebo neměl by někdo? V E-shopu jsem nic nenašel...A nebo špatně vidim :-D \r\nUž mi to stojí rok v garáži a pořád nic...Díky za rady...Michal :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12715    
Stahovák je doma! Zítra se na to hned vrhnu :-) Díky moc..
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12715    
A je to vážně on? Jinak děkuji moc... :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel12725    
Závit M26x1,5-sahovák buzzetti.190kč
 
 
Datum: 08. listopadu 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel12718    
miso znasme.
 
 
Datum: 06. listopadu 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
to tě chlape nechápu... když už to nemůžeš sehnat, tak proč si to sakra nevyrobíš doma na koleni? a napiš raději jaký je rozměr díry pro stahovák... třeba bude pasovat z něčeho jiného...
 
 
Datum: 06. listopadu 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel10894    
zdravim začal jsem skladat motor a zjistil jsem že když dám čep do ojničního pouzdra tak ma nepatrnou vůli nahoru dolů je to setinka ani to není znat ta klikovka je už použita ale jinak je naprosto v pořadku mam teda vyměnit pouzdro nebo ho můžu nechat ? dik za odopovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel10894    
čau chci se zeptat jak nahřát a vložit ložiska do karterů mam to dat na plotnu nebo vložit do trouby ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: ardno.69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karter nahřek v toubě a ložisko,kliku hodíš na 3 hodˇky do mrazáku a pujde ti to tam jak po másle :-D
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
vem horkovzdušku pořádně to nahřej, vytáni to to staré a hned tam vraž nové... jak tam budeš strkat klikovku, tak nahřej celé to ložisko a klika tam vleze jak po másle...
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar nevíte proc my fur fichtl-mustang vaří válec uz nevim co s tym kroužky jsou dobrý a jakmile ujedu 1 kilometr tak to strací výkon a hned je to horký a trochu to vynechavá jaky skytá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíte teda co s tym
 
 
Datum: 08. listopadu 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčka je tam brisk 15 a sou tam nový kroužky s novým pístem
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jak kdy nikdy je černa nikdy bíla kolik jezdim a kdy ji vyčisim spíš černa
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 13:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je to normální barva svíčky? :-D .. bílá, černá nebo cihlová? .... myslí se tím barva elektrody
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakou tam máš svíčku ? aco karbon ? dyštak sundej hlavu a odstran ho je to ta černá sračka když budeš u toho tak ho odstan i na pístu a nezapomen pak hlavu dobře dotáhnout do kříže :-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
barva je nermalní a le mysli si ze o asi bude tím předstihem
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a barva svíčky? tipuju chudá směs nebo velkej předstih..
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dotaz na klikaře - jak zjistím zda je klika dobře slisovaná aniž bych musel půlit . Jedná se o Jawku 350-634 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
když sem mněl zhozené válce tak se mi nezdálo že je to špatné , ale prave nejde sestelovat predstih na levem válci
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to asi nezjistíš...
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: jawa231981 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci.Chci dělat GO motoru na Mustangu,ale nemám s tím zkušenosti.Chci výbrus,nová gufera a ložiska,renovovat kliku.Nevíte kde by mi motor spolehlivě udělali?Jaká bude cca cena?děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
myslíš zcela správně, jenom když se brousí o víc než jeden výbrus, může se to stáhnout na soustruhu, ale nakonec honovačkou, aby se udělaly ve válci drážky, ve kterých se při záběhu drží olej..
 
 
Datum: 02. listopadu 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
výbrus se dělá na soustruhu?já myslel že se válce honují
 
 
Datum: 02. listopadu 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Zvládneš to v pohodě doma :-) možná tak tu klikovku někde poslat popř. i válec na výbrus pokud nemáš k dispozici soustruh, ale to ostatní pokud nemáš úplně gramlavé ruce... ;-)
 
 
Datum: 02. listopadu 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
Máte někdo nějaký nápad jak vyrazit pístní čep bez přípravku tak abych neohl ojnici? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 5:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nie....
 
 
Datum: 11. listopadu 2011 5:47
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
Raději se ještě zeptám- abych ale sundal píst musím vydělat klikovku z motoru? Ptal jsme se kámošů kteří mají moto a jeden říká že jo druhý ne
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak, imbus s trubičkou a během chvíle je čep nenásilně venku, nikdy bych na to nevzal kladivo, to je zvěrstvo!!!
 
 
Datum: 02. listopadu 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12699    
Ideální je jak píše Shrek,taky to tak dělam......pefektně se stim nalisuje i vylisuje čep během chvíle.....prostě vemu m8 imbus cca 60 dlouhej......a nějakou trubičku širší jak čep.....no stress.....hlavně do toho nemlátit........
 
 
Datum: 01. listopadu 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel12697    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-naradi-vytlacovak-pistniho-cepu.html
 
 
Datum: 01. listopadu 2011 9:47
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
dneska sem to dělal. píst položíš na dřevo do kterýho sem si vyvrtal díru, do které ten píst má vjet. vzal sem ořech (myslim že 9 mm) a párkrát sem do toho mlaštil kladivem (s citem přes dřevo) a čep byl venku
 
 
Datum: 31. října 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
imbus šroub M8 prostrčím čepem (hlavička projde pístem proto imbus) a z druhé strany trubička kterou projde čep, a ta trubička se opírá o píst, nakonec podložka a matka a dotahuju a čep vylízá, dá se to otočit a čep tím nalisovat :-) když tak podrobněji popíšu...
 
 
Datum: 31. října 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pístní čepy se přece nevytloukaji! :-D udělej si přípravek jak píše Dachl, taky takovej mam, práce na chvilku a používam to každou chvíli
 
 
Datum: 31. října 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
dachl21- to zní jednoduše, nemáš někde náhodou fotografii nebo nákres??? :-)
 
 
Datum: 31. října 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyrob si z jednoho šroubu, oválu, dvou matek, a jednej podložky vytlačovák, a nemusíš se bát že ohneš ojnici.
 
 
Datum: 31. října 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
ohnout bys ji neměl.. jinak do čepu vždycky nasunu dulčík nebo na něho takové jak dulčík, ale bez hrodu (nemůžu si vybavit název) a mlátim, dokud není venku ;-) popř si to můžeš zkusit podložit, nebo pokud máš klikovku venku, tak eventuelkně uchytit do svěráku... popř po nahřátí by to ještě mohlo jít dost možná líp, ale za to neřučím... ;-)
 
 
Datum: 31. října 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
Cau hele kdyz bych si tady z fichtl kramku chtel obednat valec s palicej za jak dlouho vam prijde email ze je to predany postě ?? dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
Okey diky baku ;-)
 
 
Datum: 31. října 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Z fichkrámku mi zboží obvykle dojde do 3 dnů, párkrát sem i objednával v neděli večer a v úterý už jsem měl balík doma.
 
 
Datum: 31. října 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: colek      E-mail:      IP: uživatel12172    
Jak mám povolit ulomeny šroub který vede z karteru a nasazuje se na něj válec a nakonec hlava? Je to na Babettě. Vážně nevím jak už a nechci strhnout závity na karterech. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
Normálně jsme ty ostré hrany zarazil do toho šroubu jako kdybych ho chtěl přeštípnout, ostří zajelo do šroubu a pevně ho zafixoval a pak to šlo nádherně.
 
 
Datum: 31. října 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
no sice nevím jak si to mohl odizolovačkama povolit, ale budiž no :-) hlavně, že už je venku ;-)
 
 
Datum: 30. října 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
Tak nakonec jsme postupně zkoušel všechny vaše návrhy. Záhřát- ani se nehl :-), naříznout to pilkou a do akce šroubovák- taky ne, půlka šroubu se ulomila takže jsem začínal mít docela strach- vzal jsem brusku a ze šroubu udělal takovej jako když obdélník kterýma to šlo snáz chytit, šroub se ulomil napodruhý, byl to docela nervák protože trčel už asi jenom 2 cm kousek. šel jsme se kouknout po nářadí a hodil oko na kleště kterýma se strhává izolace na drátech. Kleště jsme vzal a vší silou zarazil do zbytku šroubu. Kleště sice na odpis ale šroub jsme vymontoval. Díky všem za rady :-)
 
 
Datum: 30. října 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo vzít matici třeba M7 a navařit jí na zbytek svorníku?
 
 
Datum: 30. října 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
Jej, napsal jsme to špatně- ten ulomenej šroub je z prvovýroby, takže tak 30 let na něj nikdo ani nešáh.
 
 
Datum: 30. října 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
v tom případě nevím proč to tak dorváváš... ale tak zkus to no..
 
 
Datum: 30. října 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
To je právě ten problém, postupně jsme měnil všechyn šrouby, tenhle mi při dotahování hlavy k válci praskl, a je tam prostě jenom kulatina bez horního závitu, mohl jsmem na to ťukat, stříkat na to WD, páčit to klešťama a nic, zkusím to teda naříznout a když to nepomůze tak to zkusím ohřat
 
 
Datum: 30. října 2011 0:13
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
mě to šlo samo i tak... každopádně když to nahřeješ, tak se roztáhne jak karter, tak i ta "tyčka"... a celkem bych se bál i závitu... máš to jak když děláš se svíčkou za horka....
 
 
Datum: 29. října 2011 23:51
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když to pořádně nahřeješ, tak by to mělo jít snáž, protože se ti ta díra v karteru jakoby roztáhne.
 
 
Datum: 29. října 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: colek      E-mail:      IP: uživatel12172    
Teď už do garáže nepudu, na netu jsme četl že se to prej má silně nahřát a pude to pak samo údajně :-)
 
 
Datum: 29. října 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
horní závit myslíš závit u hlavy? Tak to vem závitníkem udělej kratký závit na ty 2 matky, nebo to normálně vem sykovkama... též jsem to tak dělal... pokud myslíš závit v karteru, tak jak psal jastin... nemáš na tom snad co zdupat...
 
 
Datum: 29. října 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: colek      E-mail:      IP: uživatel12172    
Urval jsme právě při dotahování horní závit takže něco jako dvě matky (což mě taky napadlo) bohužel není možné, sadu asi na to kupovat nebudu, možná to s tím zářezem ale jo, teď mě napadlo- co to něčím pořádně nahřát?
 
 
Datum: 29. října 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo jestli ti kouká malej kousek a nejde tě ho chytit třeba sykama, tak do něj udělej pilkou zářez a vyšroubuj šroubovákem. Jestli nekouká a nechce se ti kupovat nějaký věci na to, tak jedině vyvrtat a udělat novej závit.
 
 
Datum: 29. října 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
záleží kaj si ho urval... pokud ještě trčí, tak normálně sykovkama, nebo pokud tam máš závit, nebo závitníky, tak našroubuješ 2matky, zakontruješ a povolíš...
 
 
Datum: 29. října 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
 
 
Datum: 29. října 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: fichtel      IP: uživatel9637    
servus... Muze se dat pist o prumeru 38,00 mm misto puvodniho ktery ma prumer 37,96 ?? dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: fichtel      IP: uživatel9637    
dik za informace
 
 
Datum: 28. října 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, můžeš ho tam dát... Oba jsou nultej výbrus.. Tohle je normální a nejspíš máš původní píst už trochu sjetej. :-)
 
 
Datum: 28. října 2011 23:10
 
<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 15:50:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu