|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Karlos
IP: uživatel11483
 Cusek draci neschanite nekdo valec, píst, hlavu, ojnici s klikou na Čz 125. Mam to doma z 487 predelaval jsem totiz na 175
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 20:21
Jméno: hh
IP: uživatel12506
 si to radši nech, časem to můžeš vrátit, 488 na origo papírech je už dneska docela málo díky tobě podobným, kterým je těch 125ccm málo a čekaj kulervoucí výkon od toho velkýho panáku navíc...
Datum: 29. září 2011 20:21
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,prosím poradte mi,mustang je po GO motoru asi 1000km a ten motor má strašně divný zvuk.Když to vytočim a jak klesaj otáčky tak v tom strašně sviští.Vím že takhle když to popisuju tak to je na prd proto jsem natočil video.Mám podezření na kroužky který narážej o hrany válce ale taky to může dělat ložisko na klice které mám místo futra ale mám tam samo ojnici CKR.Prosím mrkněte na to.Díky moc za postřehy. http://www.youtube.com/watch?v=XgzFrDd27Kc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2011 15:04
 možná, že se mi to zdá, ale neprotáčí se ti pístní čep?
Datum: 30. září 2011 15:04
 jan krouzky,,krymek ma jen cr krouzky,,,,ale ty se prodavaji vsude,,sesa
Datum: 30. září 2011 10:51
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Dobře,já o tom popřemýšlím a kdyžtak to zkusim.Jen teda nevim, o kolik to zabrousit a jak detailně protože toto jsem nikdy nedělal a proto se bojim abych něco nezničil.
Můžu taky popřípadě sehnat kroužky ČSR a uvidí se zda-li to pomůže.
Je mi jasný že to je kravina ale mě ten zvuk hrozně vadí no...
Datum: 29. září 2011 21:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ale zvuk ten motor má pěkný, zdravý... Krása. Mně takhle "šustil" každý motor a nikdy jsem to neřešil a to jsem srážel hrany kanálů i kroužků.
Datum: 29. září 2011 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel12504
 špatně si mě pochopil.....tim,že se zakratí zmizí jejich "přesah" a zkrátí su "vůle" v zámku.....je to vyzkoušený....nic natěsno neni..musí se přesně a rovně zapilovat jehlákama aby kroužky po zavření do válce měli ty sví dvě desítky vůle v zámku jak je potřeba....ale nutný to neni....je to jen kvůli tomu cinkání,který vadí uchu....nechci tím nabádat aby celej fichtlpokec začal zapilovávat o výbrus větší kroužky a vznikalo tím miliony nesmyslných dotazů......jen jsem napsal,že taková možnost tu je....je na tobě jestli to zkusíš
Datum: 29. září 2011 20:25
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Tak paráda,já si myslel že je v háji to ložisko.Stando a když bych tam dal kroužky o řadu větší tak by tam i přibylo tření že?Takže by se asi motor víc zahříval a tolik nejel a nebo tím ,že bych je teda o trochu zkrátil bych i toto vyřešil.Jinak moc díky za postřehy!
Datum: 29. září 2011 19:52
Jméno: Sotor
IP: uživatel12371
 Hoj mě to mustang z 82 roku dělá taky jede mi 75km/h a úplně v pohodě ignoruj to neřěš to vubec
Sotor
Datum: 29. září 2011 19:33
 Takhle mi taky zvoní fichtl..No o trošku víc.. Ale jinak jede nádherně...Tak to ignoruju.
Datum: 29. září 2011 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel12504
 Hele nevim....poslední fichtl kterej mi nezvonil byla v 16 letech J21 po tátovi ještě s origo výbrusem s třema kroužkama.....když dostal výbrus a píst se 2 kroužkama,tak to taky takle "zvonilo"....zvonění sem vyřešil tak,že sem po zajetí koupil o výbrus větší kroužky a zkrátil je o trošku v zámcích.....tím se zmenšil pohyb kroužku v zámku a zmizelo zvonění......ale asi je to normální.... kroužky špatný jakosti poznáš tak,že po 500km maj v zámkách vůli milimetr.....sesa prodává kvalitní kroužky.....
Datum: 29. září 2011 19:04
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky díky.A když bych eventuelně ty kroužky vyměnil tak by to začlo po čase zase zvonit?Já totiž ty kroužky dostal k new výbrusu a nevim jesi třeba nepoužívaj nějaký nekvalitní sady kroužků třeba z Turecka bo kde se to dělá.A nebo nebylo by lepší sehnat origo kroužky ČSR?
Datum: 29. září 2011 18:55
Jméno: standa
IP: uživatel12504
 možná trochu zvoní kroužky když se to vytočí,ale to je normální......jinak krásnej zvuk dobře udělanýho a zajetýho motoru !! Gratuluju ti !
Datum: 29. září 2011 18:28
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 čau draci jaky je čislo gufera na čz 175/477 na leve strane ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 17:30
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 diky
Datum: 29. září 2011 17:30
 myslim že na obou stranách je 25x52x7...musíš rozpůlit motor abys je vymněnil...
Datum: 28. září 2011 21:09
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Zdar, chtěl bych se zeptat jestli nevíte typové označení jehlového ložiska pro pístní čep pro B210 . Já vim že tam maj bejt jehličky ale já je postrácel tak mě napadlo dát tam jehlové ložisko. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 19:36
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
Posl.aktualizace: 28. září 2011 22:03
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Moje rachtá úplně stejně...aspoň jsem rád, že nejsem sám  mám po výbrusu a nic krom komprese se nezměnilo.
Datum: 28. září 2011 22:03
Jméno: kubiq
IP: uživatel12465
 Takhle zněli všechyn čezety co jsem měl i viděl.. prostě takhle čízáckej motor opravdu šlape takto, už to tak je..
Datum: 28. září 2011 21:11
 Uplně normální zvuk hranatého čízáckého motoru...
Datum: 28. září 2011 19:19
Jméno: landis
IP: uživatel10929
 u tohoto motoru je to úplně normální. Moje 477 po GO byla ticho a po pár km zase začla zvonit
Datum: 28. září 2011 19:14
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 mě tohle dělá třinda taky ale neni to kroužkama, já mám špatnou kliku respektive teda dolní jehlový ložiska na ojnicích, ale seru na to ono to ještě nějakej tisíc natočí
Datum: 28. září 2011 19:01
 moje takhle hrkala 20tis.. po go to dělá taky..
Datum: 28. září 2011 18:45
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Tak to se pleteš JAWA_ceZetak ®! To zvoní kroužky! Tím si sem jist, dělalo mi to, než se rafl pist a po výbruse je to tichoučké a jede perfektně!!
Datum: 28. září 2011 18:32
 budeš se divit, ale u tohoto motoru je to uplně normální... až ten motor záhadně ztichne tak je něco špatně.
Datum: 28. září 2011 17:17
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo, tak to jsou pístní kroužky, který zvoní o kanálky! Chce to výbrus a možná nové futro na ojnici... jinak můžeš zničit válec... a třeba i klikovku!
Datum: 28. září 2011 16:20
 Zdravim draci,chcu se optat zdali je nejak mozno v domacich podminkach rozlisovat a vymenit na klice od BABETTY 210 ojnicni lozisko a cep a potom to nejak po domacku slisovat a vysterdit?dik za pripadne info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 15:29
 lis nepotrebuješ ... stačí dvojramenný sťahovák... potom celý sústruh nepotrebuješ jenom hrotový prístroj.
Datum: 28. září 2011 15:29
 už ti bylo na jawamanii řečeno že pokud nemáš lis a soustruh s hondinkama na vystředění, tak ne!! to jako čekáš že když se zeptáš jinde tak ti řeknou že jo?
Datum: 28. září 2011 11:36
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Čus, hele kupujete někdo motorky tak, že jezdíte po vesnicích a ptáte se jestli někdo nemá nevyužitou motorku? Jak to děláte? Často jezdím přes vesnice na kole a občas se v otevřenejch stodolách vidí pěkný kousky. Ale přijde mi blbý tam jít a hned se ptát někoho cizího jestli by to neprodal  Jsem z města, takže nikoho na vesnicích neznám 
Omlouvám se za blbej dotaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 23:08
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Hmm a zkoušel jste někdo třeba dát někam inzerát? Koupím staré československé motorky ČZ, Jawa, Manet atd.? Ozval se někdo?
Takhle čumět po stodolách to je o štěstí kde co cestou uvidíš.
Datum: 28. září 2011 23:08
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já to dělám jedině tak! Obchody za litr pálenky nebo pulana rumu jsou nejlepší  Příjdu, řeknu Dobré deň, co to tady máte za krásku? Začne se vykládat, dotyčný se zmíní o prodeji nebo nevyužití, případně něco shání a já to mám doma a už je to doma
Datum: 28. září 2011 13:53
 Takhle nějak nakupuju no..ono vlastně stačí když se pár známejm zmíníš o tom, že sbíráš motorky, a uvidíš jak ti budou dohazovat stroje
Datum: 28. září 2011 9:36
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Myslím si, že hodně lidí bude rádo když si to od nich koupíš. Oni se zbaví překážejícího ,,krámu" a tobě to udělá radost. A ještě z toho získají nějaké peníze.
Datum: 28. září 2011 9:27
 no já to tak asi začnu taky dělat, ale pokud to bude člověk jako můj děda, tak ten by tu jawku nikdy nikomu neprodal a musim doufat, že ji jednou dá mě jako vnukovi.
Datum: 28. září 2011 8:18
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Já jsem se k další motorce dostal přes známého. Vozili jsme u něj šrot a málem se to odvezlo i s nádherným Pionýrem
Datum: 27. září 2011 22:22
 Jasně, jinak než takhle ptaním se jsem motorku snad ještě nezískal.
Datum: 27. září 2011 21:47
Jméno: Dansek
IP: uživatel5937
 No je pravda, že dědové ve stodole maj pod senem kolikrát hezčí motorky, než najdeš na netu  ... Tak jestliže bys o něco měl zájem, tak proč se nezeptat
Datum: 27. září 2011 21:37
Jméno: Specimen
IP: uživatel12485
 Už jsem sem podobný příspěvek psal, ale ujištuji se. Musí se při výbrusu 39:00 upravovat hlava?? (jde o válec 05 a hlavu s kulatým spalovacím prostorem 05) dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 10:47
Jméno: standa
IP: uživatel4099
 Nemusí,hlava má průměr 39.....
Datum: 28. září 2011 10:47
 yuri: jinak bude píst mlátit do hlavy.. logicé  ...
Datum: 27. září 2011 21:17
Jméno: dan
IP: uživatel11925
 aby byla spravna dosedací hrana na dany prumer pístu
Datum: 27. září 2011 20:38
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 prečo?
Datum: 27. září 2011 20:28
Jméno: dan
IP: uživatel11925
 ano musí se vybrousit da prumer pístu!jak hlava,tak valec!
Datum: 27. září 2011 19:36
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Ahoj, jaká je sací strana pístu? Chci ji na soustruhu ubrat o 2 mm. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 16:28
 Uprav raději sací kanál.....změnou/zvětšením plochy sacího kanálu docílíš daleko lepšího výsledku než "přečasováním" hrany pístu.....jen taková malá rada....abys pak nebyl zklamanej.....kdybys to chtěl udělat pořádně,tak se ozvi.....
Datum: 27. září 2011 16:28
Jméno: kubajzs1
IP: uživatel8498
 Zdravim, když budeš ubírat na pistu, tak ho zkrat na obouch koncích stejně, jinak ti pist vymydlí válec, jak bude nevyváženej
Datum: 27. září 2011 13:46
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 už to vím, mě šlo jen o to, jestli mám snížit i jiné hrany na pístu...
Datum: 26. září 2011 22:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zkus použít hlavu, kde je asi sání u pionýra, kde asi bude ta hrana, která to řídí? A jestli na to sám nepřijdeš, tak si odpověď nezasloužíš...
Datum: 26. září 2011 21:32
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Běžte s vašema domněnkama víte kam... Chci od známého aby mi tu úpravu udělal a proto se snažím vše připravit na ten úkon, aby měl co nejmenší práci. Tak mi prosím poradte, a nechte si narážky na jindy. Má to tu být pokec, kde se řeší problémy a ne ......... ...... .... děkuji moc.
Datum: 26. září 2011 21:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Prodlužuju dobu sání, ale nevím, kde to sání je... Radši ten válec z 05ky prodej, uděláš nejlíp.
Datum: 26. září 2011 20:42
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 překvapuje mě, že někdo chce časovat píst a nemá představu kde má tento sací hranu..... ale budiž... stačí jen sundat karbec a mrknout se do válce a musí ti to býti hned jasné
Datum: 26. září 2011 20:18
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Místo posunutí sacího kanálu z pův. 66 mm na 68 mm odsoustružím sací hranu o 2mm. Dělám válec na j05 a upravuju časování.
Datum: 26. září 2011 20:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Proč to chceš dělat? .)
Datum: 26. září 2011 19:51
Jméno: Hanz
IP: uživatel7949
 Ahoj, měl sem tady nedávno dotaz na píst. čep a píst, bylo my řečeno že ho mám přilepit, ptám se jaká je tam teptota cca? Abych věděl jaký tip lepidla na ložiska mám koupit.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 19:43
Jméno: vn vcn
IP: uživatel11925
 rozhodne nepřilepovat!Popř vyměn horni futro na ojnici!leidlem tak stratiš kompres a nevyhneš se zbytečným starostem.Speciál lepidlo se využíva jen na ložiska dyž nechcou sržet v kartrech
Datum: 27. září 2011 19:43
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 cus kluci, jak to mate utesneni mezi vyfukem a kolenem? (pionyr 21)
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2011 21:34
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Švajc a je to! zavařit a zdar, pak přesto mám hoženou takovou ozdobnou matici z krku řízení na jawu 90 a vypadá to perfektně!
Datum: 30. září 2011 21:34
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mam stejný zkušenosti i s Paulinem (na číze, ale u fichtla to asi nebude takovej rozdíl), důležitý je dobře odmastit obě dosedací plochy..
Datum: 26. září 2011 20:14
 a ked si to zvaríš tak potom co? vajco? červený silikon tekasil 300 do 300°C to ti tam vydrží 3000km v pohode... potom okolo toho začne kvapkať olej ale doslova fučiť nebude.. rozhodne mnohokrát dlhšie vydrží ako azbestová šnúra..
Datum: 26. září 2011 17:42
 Svařený ceočkem
Datum: 26. září 2011 16:37
 Caute, viete mi prosim niekto povedat ako bezpecne rozpoznat valec jawy 05 od 21tkoveho?a kedze sa drzim hesla, raz vidiet je lepsie ako 100x pocut tak najlepsie s fotkou ak by sa dalo. Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2011 18:59
 furioso: idelani kombinace je válec 05, hlava+ karbec 20/21/23 .... standa: no tak jak jsem posledne vzpomínal co mám pařezácký válec z té dobové krosky, tak v něm jsou přefuky hranaté... takže to bude upravované?
Datum: 26. září 2011 18:59
 davam dokopy motor z 05 a ja blbec som dal na vybrus valec z 21. karburator by som chcel mat ten povodny aby nan mohol ist ten hlinikovy filter. akurat vymenim trysku a snad to pojde. hlavu dam teda tiez z 21.
Datum: 26. září 2011 15:53
Jméno: standa
IP: uživatel12488
 Cezetak: Přefuky jsou oválný stejně jako na všech ostatních válcích.....ještě jsem neviděl origo přefuky aby byly "hranatý" .......
Datum: 26. září 2011 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel12488
 furioso: Ano,vše bezvadně pasuje....jen bude potřeba použít hlavu z 21....nejlépe i karburátor....
Datum: 26. září 2011 15:49
 stando k tomu válci z pařeza.. jaký tvar maji přefuky ve valci z pařeza? jsou do kulata nebo hranaté?
Datum: 26. září 2011 15:06
 diky standa. este jedna vec. pojde pouzit na motor z 05? resp. pojde na tento valec z 21 karburator z 05ky? ak dam donho trysku 68 a nie 60?
Datum: 26. září 2011 14:57
Jméno: standa
IP: uživatel12488
 Válec na který odkazuješ je z j21.....ten z 05 je defakto stejný.....zde charakteristické rozměry http://jawa50speed.wz.cz/nab/05.jpg je tam jasně vidět rozdíl v časování sacího a výfukovýho kanálu.....a poslední věc....přefuky.....časovaný sou naprosto stejně jako na 21,úhel maj taky stejnej....jen maj menší plochu......cca jako přefuky ve "vložce" válce j555
Datum: 26. září 2011 14:54
Datum: 26. září 2011 14:29
 http://goo.gl/5LdFa to na fotkach je aky? 20/21? mohol by niekto nacrtnut priblizne o kolko su tie prefuky mensie? trebars aj v skicari.
Datum: 26. září 2011 14:28
 válec z 05ky má menší přefuky.
Datum: 26. září 2011 14:22
 Zdarec... potřebuju radu ohledně klikovky... má mít ojnice nějakou vůli, nebo má být úplně pevná? mám tu 2 klikovky (jednu v motoře, která už je fakt humusně vymlácená, ojnice má vůli tak 5mm a futro už je tež vymlácené..) a pak druhou vyndanou z druhého motora a ta má vůli, ale znatelně menší  na futro jsem se tam nedíval... předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2011 21:54
Jméno: Venca
IP: uživatel12004
 Chytni ji za ojnici do ruky a po ojničnim oku bouchej dlaní, jestli to moc zvoní tak repas a lestli je to tupe ty udery tak je dobrá. Ještě se podívej na jehličky, měly by se lesknout, jak jsou modre tak je po smrti...
Datum: 26. září 2011 21:54
 no právě, že se hýbe do boku  vůli jako vůli tuším nemá... jinak ta vymlácená klikovka co tam je teď a kompletně ložiska v motoru a furt to jede nesrovnatelně líp oproti ostatním fichtlům
Datum: 26. září 2011 19:52
 no tak pokud se hýbe trošku do stran tak to nevadí, ale jak píšeš že má lehkou vůli, tak to bych ju radsi poslal na repas, protože na klice můžeš ztratit hodně výkonu a u fichtla dělaj tyhle detaily prostě hodně.
Datum: 26. září 2011 16:38
 neptal jsem se na vůli klikovky v ložiskách, ale na vůli ojnice v klikovce...
Datum: 26. září 2011 15:40
Datum: 26. září 2011 5:43
Jméno: Specimen
IP: uživatel12485
 Ahoj, musí se při výbrusu válce 40:00 upravovat i hlava válce, aby do ní nenarážel píst?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2011 14:58
Jméno: standa
IP: uživatel12488
 Ano musí.....a zároveň se musí zohlednit vrtání válce které se skoro negativně projeví do kompresního poměru......prostě výbrus 40mm s origo hlavou dává kompresní poměr cca 11:1 což není zrovna dobré pro seriovku.....když se válec malinko předělá,dá se to kladně využít ve formě přírůstku výkonu "skoro zadarmo"
Datum: 26. září 2011 14:58
Jméno: fhgydh
IP: uživatel11925
 samořejmně.
Datum: 25. září 2011 21:28
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/klika-pist-vybrus-kompres/id203128.html
Datum: 25. září 2011 14:39
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Zdar,chtěl bych se zeptat jestli budete dávat do nabídky píst na pionýra rozměr 38,00....Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2011 9:41
Datum: 25. září 2011 9:41
Jméno: Hanz
IP: uživatel7949
 Čau, včera sem skládal motor čz 175 a píst. čep šel do pístu tak lehko že sem s tím mohlo ještě asi 2 minuty po nalisování točit? Je to normální ? Píst. čep je nový.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2011 14:41
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 V dnešní době se to hlavně vyrabí aby to šlo spasovat suvně.
Datum: 24. září 2011 14:41
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 vdnešní době je to normální ty čůr... neuměj v dnešní době nic vyrobyt. Kup lepidlo na ložiska já kupoval v červený lahvičce stojí asi 250 Kč a normálně ho přilep do Pístu. Jak se píst ohřeje při jízdě tak se oka zvětší a čep bude volnější, časem ti to vymlátí díry jako kráva, samozdřejmě to jsou pak prdy na ložiska tak doporučuju něco stím udělat!!
Datum: 24. září 2011 11:22
 Zdar pánové, nemáte někdo zkušenosti s touto úpravou: mám Babettu 207/300. Dá se na ní dát válec z modelu 210? Zdvih a vrtání jsou u obou modelů shodné. Bude ale pasovat slícování kanálů do kárterů ? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2011 13:15
Jméno: Marek Steiner
IP: uživatel6282
 Díky hoši za rady. Já mám karbec dell-orto ještě ve starší verzi. Koupím do něj větší trysku 52. A možná že díky dell-ortu nebudu muset opravoat kolínko karburátoru. Za pár dní mě přijdou všechny díly a uvidím!
Datum: 24. září 2011 13:15
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
Datum: 23. září 2011 23:37
 celý válec nepasuje.... já mám přelisovanou vložku z válce 210 do válce 207.
Datum: 23. září 2011 15:49
 čest chlapi, ono to tady asi možná někde bude ve starších diskuzích..aaale chtěl bych si nechat udělat výbrus minimálně těch 41,00 mm, ale nevím ,jestli se nemusí upravovat nějak kartery nebo něco jiného.. Můžu dát tento nebo i ten 41,75 mm vybroušený válec s pístem na origo motor? Životnost bude snížena, to je jasné...dík za odpověď, Zdenda
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2011 11:48
 JJ,upravit hlavu,zvolit vhodný kompresní poměr a já u takových válců ještě zvětšuju plochu sacího a výfukovýho kanálu ať se využije zvýšenýho obsahu....vložka bude hodně slabá,ale ještě se to dá......kdybys chtěl válec+hlavu upravit pro 60ccm,ozvi se mi na mail,už jsem jich několik dělal.....
Datum: 23. září 2011 11:48
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 nevím jak na tom je ten tuning jednokroužkáč, ale hlava na seriovce je vrtana na 39 mm tudíš se musí nechat patřičně zvětšit
Datum: 22. září 2011 19:51
Jméno: krata
IP: uživatel12468
 zdarec jen dotazek je lepsi jednokrouzek nebo trikrouzek na delsi zavod jako trihodinovka a tak dikes za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2011 0:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 *Zvýšení* myslel jsem zmenšení "hluchého" prostoru... fuj
Datum: 22. září 2011 0:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 frikulin: Když někdo dělá v IT, tak má času plno .) Jinak na tebe pak budu mít prosbičku s klikou, ta kliku už je vyvážená odvrtáním, ale kvůli snížení spodní komprese jsou kolem ojnice přišroubovány a přilepeny hliník. výplně. http://jawamania.info/Files/moto/225256/3.jpg Zváladl bys vyvážit takovou kliku. zdá se mi to jako výzva...
Datum: 21. září 2011 20:16
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel12190
 Ještě že má Bakoun tak pevný nervy...já bych tyhle frajírky banoval okamžitě. Ale většinou to tak probíhá...blbý dotaz a ještě blbější odpovědi plný urážek a nadávek...proto jsem sem přestal chodit a cokoliv psát. Nemá to smysl  jen tak mimochodem přepíšu první 3 pravidla pokecu : budu se chovat slušně nebudu sprostý nebudu nikoho urážet...jak řikám každýho kdo tu napíše sprostý slovo nebo někoho urazí bych vyhodil...asi bych musel vyhodit i sám sebe
Datum: 21. září 2011 8:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Prachovice, Licomelice, Svincany... zavody kolem Prelouce.
Datum: 20. září 2011 22:28
Jméno: krata
IP: uživatel12468
 bakoun. valec 38.5 takze by jeste sel nejaky vybrus. tak uvidime. jeste dotaz kde jezdite 5tihodinovky jestli se muzu optat
Datum: 20. září 2011 20:55
Jméno: krata
IP: uživatel12468
 jasne seriaka mam ale u nas se jezdi nejdelsi trojky tak zustanu asi u dvoukrouzku neni to nejhorsi ale jen jsem si myslel ze by jsme ulevily motoru.dik za rec.filtr mame zakryty takze cisto a vetsinou co jsme jeli bylo blato takze prach neprochazel
Datum: 20. září 2011 20:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jinak k tématu: Záleží co jezdíš za válec... Osobně s výdrží 1-kroužku problém nemám (pokud se přes filtr nedostává bordel), i 5h vydržel, takže tak... A 3h jsou prd, to jde jet i v jednom člověku se sér. strojem. A kolik kroužků použiješ je fuk, stejně to furt rveš naplno, pokud to se závoděním myslíš vážně.
Datum: 20. září 2011 20:34
Jméno: krata
IP: uživatel12468
 jawa. uz jsem se omlouval a nezacal jsem slusne jsem se ptal na zacatku a kdyby te nekdo misto odkazu napadl tak se budes branit taky tak pardon
Datum: 20. září 2011 20:27
 karta: nendavej pres net nikomu koho nikdy nevidel a ani neznas... mohl by ses pak hodně divit kdyz by k tobě přišel.
Datum: 20. září 2011 20:21
Jméno: krata
IP: uživatel12468
 ne to nemas pravdu jen jsem se ptal na zkusenosti s pistem a hned me napadl byl jsem slusnej tak me to vytocilo tak se omlouvam
Datum: 20. září 2011 20:05
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 krata: nadáváš do internetových siláků a seš to samé...
Datum: 20. září 2011 19:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Že by si tu pár lidí koledovalo o BAN?
Datum: 20. září 2011 19:51
Jméno: krata
IP: uživatel12468
 aspon se podepis az budes nadavat dalsim pres pocitac jsi silak co ale normalne jsi v hajzlu ty sraci ses horsi nez zenska ani bych se nedivil kdyby si byl ctyrprocentni a mel mindraky ty hnupe takove mam nejradsi
Datum: 20. září 2011 19:50
Jméno: krata
IP: uživatel12468
 ty jak me jmenujes prijd se ukazat dostanes tak ze te nepozna ani ten zbytek co uplaval tvymu fotrovi ty kriple a chovej se slusne slusne jsem se ptal tak nejsem zvedavej na takovehle kreteny ty ubozaku zasranej debilni vypatlanej
Datum: 20. září 2011 19:43
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 co bláníš kur*a dyt tu vod toho jsme aby to nemusely hledat a napsal jim to tu někdo..a když ti to vadí tak sem jednoduše nechod...
Datum: 20. září 2011 19:04
Jméno: asdlfsadflůk
IP: uživatel9766
 Di do prdele,kokote.Staci trochu hledat,je to tu uz nekolikrat,ty debile jeden.HLADEJ !!!
Datum: 20. září 2011 9:19
 Zdar hoši mam dotaz mužu na valec tery je ještě uplně bez vybrusu origoš hodit hned 8 vybrus ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2011 20:59
Jméno: dano
IP: uživatel11925
 do origo vložky na pionyra mužeš vrazit píst o prumeru 42.00 a to max.Pak se jestě dává ze simona s 70,samozrejme aj z vlozkou
Datum: 20. září 2011 20:59
Jméno: stekla
IP: uživatel3298
 Protože mi praskl pistni kroužek a v hlavě to udělalo ryhu jak prase :/ a chci ten motor trožku zvyšit vykjon
Datum: 20. září 2011 19:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A proč to nezbrousíš jen o jeden stupeň (nebo co je rýha)?
Datum: 20. září 2011 17:27
Jméno: stekla
IP: uživatel3298
 Bakoun škoda to možna je ale když už sem ten motor zadřel tak to udělam při jednom
Datum: 20. září 2011 16:53
Jméno: standa
IP: uživatel12471
 Aspoň 12. tej výbrus,ať to jede
Datum: 20. září 2011 11:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A není to škoda?
Datum: 19. září 2011 22:53
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 *jo
Datum: 19. září 2011 21:05
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 ne
Datum: 19. září 2011 21:04
|



|