česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  79  80  81  82  83  84  85  86  87  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel8115    
zdar, chci si upravit válec 2K na fichtla,, ted to rýsuji na čtvrtku, a chci udělat pomocné výfukové okenka (tvar i rozměr okenek mám), ale řešim otázku jak mají být daleko ty okénka od výfukového kanálu ???? prosím o odpoveď díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12618    
Udělej ty přepážky širší,minimálně 1 milimetr,nebál bych se 2 milimetry.... a taky bych se nebál udělat ty okna tak velký,co se mezi štefty vejde....ale bacha at se nepropiluješ ke šteftu,pak je válec na vyhození.....
 
 
Datum: 19. října 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
http://www.jawa50speed.wz.cz/nab/zu_1.jpg Co nejblíž k výfuku... "přepážka" kolem půl milimetru.
 
 
Datum: 19. října 2011 8:11
 
 
 
 
Jméno: Honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám několik otázek ohledně zboží na FK. Hvězdicová hlava - co myslíte je dobrá zrovna tady ta, má někdo zkušenosti, jaký má obsah spalováku? Klapka-Gilera/Piago-RMS - je dobrá a dostatečná na fichtla? Nebo mám rači koupit něco u konkurence. Ojniční sada CKR - jaká je kvalita zrovna této sady.Plánuji dát do závodního motoru Převodovka- chci si z dílů co nabízí sesa poskládat novou převodovku . Co myslíte dosahuje tato převodovka (díly) dostatečné kvality abych se nemusel bát že se za měsíc na závodní fichtlu vysype. Děkuji za rady Honza odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12643    
jestli chceš stavět motor na závody kup si tuto rychlou převodovovku ,motor tě to uplně oživí .http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html sám jímam a je to bompa
 
 
Datum: 23. října 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12618    
Ojniční sada CKR,je ojniční sada CKR.....tahle značka je prostě bezkompromisně kvalitní.... k hlavě-napiš sesovi maila,jakej to má objem....já myslim že 6ccm...dobrá určitě je.....k převodovce se nemužu vyjádřit,já novejm převodovkam nevěřim,takže jsem si vždycky sehnal starý origo hřídelky a kolečka....ovšem v ruce jsem to měl.....je to už hodně dávno...nevim jaká je kvalita dnes,ale před xxx lety jsem známýmu propilovával jehlákem jedničkový kolečka proti sobě aby se to vůbec točilo....a tím sem se tenkrát zařek,že už nikdy.....třeba je dnešní kvalita jinde,ale tenkrát půl milimetru nehrálo roli...jak když to ani nikdo pořádně neobráběl....hrubě opracovanej opískovanej odlitek...bylo to k pláči....ale tak kamarád měl nakoupený díly za tisíce a chtěl všechno nový,tak sem holt sednul do dílny a 2 hodiny přepilovával nový kolečka a zkoušel je dávat do bloku proti sobě a řadit,točit,dokud se to nezačalo "normálně točit" .....no katastrofa....zajímalo by mi jak je na tom kvalita dnes...vim že sesa za tu dobu co provozuje krámek vystřídal více dodavatelů a většina jeho prodávaných dílů je dnes na špičkové úrovni a tady je to jeden z nejlepších e-shopů na díly co se týče kvality...
 
 
Datum: 19. října 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel12616    
neporadim ti, závoďáky nedělám, ale nevidim důvod, proč skládat převodovku z novejch dílů,,, snad jen jestli se potřebuješ zbavit peněz,,, převodovek na pincka jsou mraky, stačí si jenom poskládat tu z nejlepších dílů,,, výsledek bude minimálně srovnatelnej s "novou", ne-li lepší a bude za pakatel
 
 
Datum: 19. října 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: Honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odkazy : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hvezdicova_hlava222.html http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klapka_gilera_piago_rms2222.html http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ojnicni_sada_c_k_r_jehla22.html http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ojnicni_sada_c_k_r_jehla22.html
 
 
Datum: 18. října 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci dneska jsem vyměnil kroužek a zdá se mi že to nejede starej už byl po smrti válec je po výbrusu tak 700km a v sobotu jedu závod myslíte že to povolí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel11376    
zdar,po výměně kroužku by neměl bejt moc znatelnej pokles výkonu.Jestli je to velkej pokles,je možný že kroužek prasknul...
 
 
Datum: 18. října 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo ti to někde saje faleš...při montáži se ti tam mohl dostát bordel a poničit válec....
 
 
Datum: 18. října 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel10894    
zdravim chtěl bych se zeptat jak poznám jestli je klikovka v hajzlu nebo ne vím jen že nesmi mít vůli nahoru a dolů ale je i nejaka dalsi moznost a jeste jak velkej ma bejt ten tesnici hlinikovi krouzek pod hlavou dělají více romzměrů 1mm0,5 mm .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2011 8:48
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12470    
nesmí mít tu vůli a když ji chytneš za ojnici a začneš rukou "mlátit" do oka od pístního čepu.... pokud bude cinkat, tak už je zralá na výměnu, pokud bude "tupá" tak by měla být dobrá...
 
 
Datum: 19. října 2011 8:48
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
jak je to se zajištěním čepu u pístu? na novejch pístech už neni ten výřez do kteryho ta segrovka jakoby zapadla ne..? jak se to dělá? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2011 0:36
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
setkal jsem se s pistem kterej taky nemel drzazky na pojistku
 
 
Datum: 18. října 2011 0:36
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
je tam.....
 
 
Datum: 17. října 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel8278    
zdravím,mněl bych dotaz,když budu kupovat nový píst tak mám vzít sebou do mototechny ten starej nebo mam vzít válec,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: DRAK      E-mail:      IP: uživatel12135    
teda díru
 
 
Datum: 30. října 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: DRAK      E-mail:      IP: uživatel12135    
taky se chystám jít koupít píst tak vezmu válec a když jednu hlavu zadělám tak ten píst má jít dolů pomalu že jo
 
 
Datum: 30. října 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12618    
Vem válec
 
 
Datum: 19. října 2011 14:54
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel8278    
na tom starým se my vytrhnuly ty oka co do nich de čep
 
 
Datum: 16. října 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostě druhej výbrus :-) Proč vlastně kupuješ novej píst?
 
 
Datum: 16. října 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, tak sem zas o něco chytřejší. :-)
 
 
Datum: 16. října 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel8278    
OK,díky,a když mam na pístu B2 tak to bude píst 38.45 ?podle tabulky?, ale radši to zmněřím a podle toho koupím ten správnej :-)
 
 
Datum: 16. října 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dneska se to už na A,B a C nedělí...
 
 
Datum: 16. října 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
tak asi nemáš... vždycky stačí rozměr (podiv se do krámku)
 
 
Datum: 16. října 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A taky by se měl kouknout jestli má A,B nebo C válec né? Protože mám doma píst i válec 0 výbrus, ale píst do válce nedostanu.
 
 
Datum: 16. října 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
nemusíš tahat nic, jen změř rozměr (výbrus) a je to...
 
 
Datum: 16. října 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel12601    
Cus draci,potreboval bych poradit..mam doma jawku 250 a kdyz ji chci nakopnout tak je porad sucha svicka...karbec vycisteny(vyvareny,profoukany kompresorem),nove krouzky..komprese je dobra a porad sucho..zkousel jsem ji roztlacet a nic ..kdyz jsem oddelal vyfukove kolena tak byl pist mokry ale jenom po krouzky...mam valec od kamose a rikal ze tam byli delane upravy...vyfukove kanalky byli o 1mm do vrchu zvetsene,prej by to melo jet lip ve vyssich otackach ale nikdy na ten valec nejel :-D nemuze to byt tim ? ale kdyz jsem svicku podlel tak to chytlo a chvilku to jelo..newite co by tomu mohlo byt ? diky moc ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
a nemáš náhodou píst a kroužky na jiný výbrus... :-D:-D
 
 
Datum: 19. října 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel12601    
Gufero pod zapalkem je dobre...nemuze to delat na druhe strane ? pres labyrint ? ale rekl bych ze bude chyba ve valci uz bude vybehany..kdyz sem ty vyfukove kolena sundal a pistem jel do HU tak na vrchu ve vyfukovych kanalkach se delali bubliny od toho benzinu pac mezi krouzkama v DU je vůle asi 1,2mm ale kdyz vyjedu do HU uvrate tak je mezera mezi krouzkama mensi ...tak to ASI nejak profukuje mezi tema mezerame mezi krouzkama a nema to dostatecnou kompresi ? fakt uz newim co by tomu mohlo byt :-D !!! Díky za rady ! :-)
 
 
Datum: 19. října 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel12606    
gufera jsou nove i tesneni ale pro jistotu se podivam jestli tam neni nejak blbe dane ;-)
 
 
Datum: 17. října 2011 13:26
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Vypadá to jako by tam nebyla spodní komprese a přefukama se směs nedostala do válce. Zkus dát nové gufero pod dynamo. Těsnění pod válcem a karburátorem je dobré?3
 
 
Datum: 17. října 2011 7:13
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel12601    
fajka byla odpojena,pac mne slo o to jestli ta svicka bude mokra :-)
 
 
Datum: 16. října 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
svíčka suchá, protože to na ní shoří, ale pozdě (předstih), takže to nechytne anebo má svíčka slabou jiskru...
 
 
Datum: 16. října 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel12601    
jak sem tam dal ten jiny karbec..tak steny valce uz byly trochu,ale fakt trochu mokre ale svicka porad sucha vbc newim,jeste zkusim postelovat karbec ale newim..
 
 
Datum: 16. října 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
výbrus je kravina :-) muselo by to chytnout jen by to nemělo tah atd.... zkus se ještě podívat na předstih popř. zkusit jinou svíčku...
 
 
Datum: 16. října 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel12601    
Takze karbecem to nebude,dal sem tam jiny..z pojizdne jawky a nic...bude to chtit asi vybrus jinak newim..
 
 
Datum: 16. října 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
Zdar,tak to je fakt divny,mozna ti tece bordel z nadrze a hned to ucpalo ten vyčistěnej karbec,každopádně bych ho ještě jednou zkouknul...
 
 
Datum: 15. října 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel12601    
jo tece
 
 
Datum: 15. října 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
do karbecu ti šťáva teče?
 
 
Datum: 15. října 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
Zdar draci, vyčistil jsem karbon z hlavy, namontoval sem to zpátky, vyzkoušel a výkon motoru se o dost snížil...nevíte proč, dík za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
Už mi to zas jezdí normálně a nic sem s tim nedělal :-)
 
 
Datum: 15. října 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží jestli to pod ní fouká nebo ne, to uslyšíš takové syčení kdyby to foukalo
 
 
Datum: 15. října 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
Tak že mám uvolnit matky a srovnat ji? Ale je srovnaná správně...
 
 
Datum: 15. října 2011 15:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba špatně dosedla hlava
 
 
Datum: 15. října 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
Zdravím mám fíka v docela slušném stavu hodně jsem na něm měnil a dal jsem si ho co nejvíce do kupy a dokonce je i spolehlivej najel jsem na nem neco pres 700km a to skoro bez poruchy problém je v tom že poslední dobou je nějakej čím dál více línější hlavně netáhne na trojku já si myslím že to bude asi pístem a už by to chtělo novej vybrus protože vše ostatní je v cajku snad jedinou prevodovku jsem nerozdělával. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Je pravda že už tenkrát když jsem ukazoval v jičíněvsi u havelky kde dělá vybrusy tak mi řikal že ten píst už by potřeboval vyměnit...
 
 
Datum: 13. října 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
na pístu nemáš co zajíždět jen kroužky a výbrus, ale přiznám se já jsem kroužky taky nikdy nezajížděl a výbrus víceméně taky ;-)
 
 
Datum: 13. října 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
No problém je že píst mám dobře a měnil jsem je je to tak 400km ale je pravda že jsem je moc ani nezajížděl mají se snad trochu zajed ne ? nebo jenom novej pist..
 
 
Datum: 13. října 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
podívej se na kroužky... posledně už jsem si též říkal co s tím může být po výbruse (okolo 1k km) píst, kroužky tak 300km a nechtělo to zaboha jet.. no jo já mamlas dal píst opačně, a kroužky byly nakaši... ;-) po výměně to táhne a jede 100x lépe...
 
 
Datum: 13. října 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Dansek      IP: uživatel10642    
Čus draci. Nechal sem si zrepasovat kliku na Stadiona, chlapi mi jí udělali na jehlový ložisko na pístním čepu, jako se teď prodává tady, ale když sme dneska dělali předstih, tak sme zjistili, že na pravým čepu u zapalování nesedí matka ani klínek .. Matka by tam měla bejt M8x1, ale nejde tam a originální klínek je na straně oblouku mnohem širší. Neměl někdo z vás podobnej problém ? Chci se teda zeptat, jestli klínek, který se prodává teď neni užší nebo jestli mám originální nechat ojiskřit na magnetce, pokuď by to šlo .. A k tý matce: Na stranu spojky šla uplně normálně a na stranu zapalování nejde dostat. Nechci urvat závit, tak se ptám, jestli tam neni ještě jiná jemnost závitu. Díky za jakoukoli radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: Dansek      IP: uživatel10642    
Jojo, už sem si to měřil, je tam M8x1, ale já ho mám hned na vstupu poškozenej, je svalenej, takže si ho musím si ho nechat předělat. A klínek musim ubrousit, na potřebnou velikost, protože bych ho tam jinak za boha nedostal ..
 
 
Datum: 14. října 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muj klinek ma byt ok,,, lebo je od SVD a to vzdi je ok
 
 
Datum: 14. října 2011 8:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, na straně zapalování je stejný závit, takže M8x1. S klínkem jsem měl také problémy, musel jsem ho trochu poupravit aby tam šel
 
 
Datum: 14. října 2011 8:03
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
Zdar draci, můžu dát mezi válec a hlavu jako těsnění 100% silikon? Nebo kus kartónu? Nebo mám kupovat ňáký spešl těsnění? Předem dík... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
O tom už sem čet... ale když sem ho kupoval a podíval se nato, tak tam byl něco jako silikon ale ve dezolátním stavu tak proto se ptám.
 
 
Datum: 12. října 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Kus kartonu??!!Ježiši .Žádné těsnění tam nepatří jenom zabrousit pastou na ventily a jeto.
 
 
Datum: 12. října 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: pato      IP: uživatel12587    
Nazdar pani,chcel bi som sa informovať o tom či existuju piesty o rozmeroch 58.45 a 58.50. Mam na mysli normalizované piesty,pretože mam čz 175-505 bola po výbruse a je už aj zabehnuta (už len na vrchu valca su male stopy po bruseni).Ale piest je tam dosť volny v DU aj v HU a piest je tam 58.45. Akoby to chcelo piest 58.50. Na jednom obchode som našiel piest z rozmerom 58.45 a tu na fichtlkramku je o rozmere 58.50---je to ten isty alebo rozdielny? Za odpoveď Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2011 8:36
 
 
 
 
Jméno: krykry      IP: uživatel12575    
zdar draci chtěl bych se zeptat jestli se dá na jawu 555 pařez sehnat kliková hřidel s ojnicí na jehličkovém ložizku dík můj email- krykjuras@seznam.cz díky za informace které mi pošlete odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: bor.filip      E-mail:      IP: uživatel12574    
Čau draci co mi poradíte když chci aby krasne jezdil mel krasny vykon a přitom dlouho vydrzel koupil jsem si svého prvního fíka a dělám kompletní renovaci a nez začnu chci do začátku nejake zkušenosti :-) díky\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12591    
Jenom né novej válec :-D Dej starej na výbrus......jestli chceš přidat nějakýho koně,pošli napřed válec mě a já ho pošlu na výbrus :-D a pak tobě....
 
 
Datum: 12. října 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: bor.filip      IP: uživatel12574    
Takze zadny rozdíl v tom není takze cim menší tím lepsí takze navej válec neva díky :-)
 
 
Datum: 12. října 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12585    
a co teprv těch renovací........
 
 
Datum: 11. října 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12579    
Jako pánové,čekal jsem že zas dorazí po prázdninách mladá krev,která první sezonu osedlala ukrutný československý stroje a bude zas živo a plno nových ukrutně zkušených rozumů.....ale vy ste fakt špičkový...to sou děla....už se těšim na zimu a virtuální PC tuning.....to zas budou mít v lednu všichni 8 koní a 7Nm v 9 tisících :-D
 
 
Datum: 11. října 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 11. října 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
trochu si to nepochopil :-P je to 1díl oleje na 40dílu benálu...
 
 
Datum: 11. října 2011 16:35
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
hh, máš recht, z kontextu to vyznívá špatně :-) ale doufám, že nikdo není takový vůl, že by to ředil na 1 díl benzínu 40 dílů oleje... :-)
 
 
Datum: 11. října 2011 14:59
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlava se neopotřebovavá se hlava ale válec jo tak výbrus 0 jinak řečeno nultý má 38,00mm 1první výbrus má 38,25mm 2 výbrus má 38,50 atd atd vždy jeden výbrus + 0,25mm
 
 
Datum: 11. října 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: bor.filip      IP: uživatel12574    
Jeste jeden dotaz je nejaky rozdil mezi vybrusama ? napr. vybrus 0 ten originální narozdíl třeba od 8 nebo jeto jenom podle opotřebení hlavy ?
 
 
Datum: 11. října 2011 12:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pro jistotu radši opravím, že Reminder prohodil poměry ředění oleje, aby ho pak někdo nebral za slovo, a připomenu, že pokud si pročteš návody na jawa-50.cz, tak půlení zvládneš sám, i výměnu ložisek, ale spíš si přizvi někoho na skládání, kdo s tim má nějaký zkušenosti..
 
 
Datum: 11. října 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: bor.filip      IP: uživatel12574    
Díky chlapy :-)
 
 
Datum: 10. října 2011 23:59
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Pro začátek: všechno pečlivě rozložit a vyčistit. K půlení motoru si přizvi pro začátek někoho, kdo tomu OPRAVDU rozumí! Jinak nová ložiska, gufera - alespoň na klikovou hřídel. Podle stavu vyměnit hřídelky, aby to nevypadávaly rychlosti. Dej novou spojku - doporučil bych ferodo. Pak výbrus a pečlivě nastavit zapalování a vyčistit výfuk. Svíčku BRISK N15C. Benzín ředit v poměru 1:40 a po výbrusu 1:25. Jestli motor po výbrusu správně zajedeš, máš vyhráno. Jinak nastuduj http://www.jawa-50.cz/ . Hodně zdaru!
 
 
Datum: 10. října 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
do začátku udělej výbrus, GO (výměnu ložisek, gufer) a pořádně poladit zápalko až budeš zkušenější nebo máš dobré známé, tak můžeš udělat 3kanálek, použít jiný karbec, jiný zápalko (pokud nechceš kupovat vape)
 
 
Datum: 10. října 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Tunítko      IP: uživatel12485    
Ahoj, mám válec po výbrusu, a jednokroužek píst. Mám ale obavy, že se válec s jedním kroužkem vyběhá = Kvůli mezírce u zámku kroužku,. Mám strach, že se v těhle místech vyběhá rýha. Jaký máte názor? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12579    
nic se nevyběhá,bud v klidu
 
 
Datum: 11. října 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel11482    
mam jednokroužek a válec je ok ale u zámku je vidět že to drobet fouká ale výkon je o 100% lepší než u 2 nebo 3 kroužáku
 
 
Datum: 11. října 2011 11:48
 
 
 
 
Jméno: Tunítko      IP: uživatel12485    
To právě ne! U dvoukroužku jsou 2 zámky na jiných místech, takže se válec vydírá stejnoměrně. Ale jednokroužek ??
 
 
Datum: 10. října 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
to by se ti musel tak vyběhat i 2 kruháč třeba... každý kroužek má zámek jinde...
 
 
Datum: 10. října 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      IP: uživatel11326    
Čáu,mám dotaz když mám nový kroužky a už jetej válec jaká by měla být ideální mezera mezi zámkama ?? a mužou bejt zámkiy spojený ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2011 7:15
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      IP: uživatel11326    
já to budu dělat jak sem tady četl od tebe stando dnes si koupim výbrus větší kroužky a dám je dio válce a budu s nima popojíždět jestůly se meze zvětšuje nebo ne válec zas tak vyjetej nemám ale mám ted paskvil kruhy a když se spojí tak jim trošku uberu v zámcích pilníkem nejde mi o výkon !
 
 
Datum: 10. října 2011 7:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12567    
u hodně vyjetýho válce se stává,že nový kroužky sotva zavřeš do válce,ale někde v úrovni přefuků mají vůli i 3/4 milimetru....
 
 
Datum: 09. října 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nějaká vůle tam být musí. nový kroužek v novém výbrusu by měl mít vůli v zámku 0,1 - 0,2mm.. od cca 0,6mm už je to zralé na výměnu kroužků, pokud nepomůže nebo pokud kroužky podfukují kvůli ovalitě vyběhaného válce (znatelný schůdek u hrany), je třeba výbrus
 
 
Datum: 09. října 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: Jer250      IP: uživatel12566    
Teoreticky bejt spojený můžou, ale nesmějí bejt spojený silou tzn. zmačknutý do sebe...Máš asi špatné kroužky větší než píst
 
 
Datum: 09. října 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
Cus hele nasel sem doma píst uplně novej vybrus A, ale kdyz ho postavim vedle normalniho pistu tak je proste o 5mm kratší .. myslite ze to stim pojede? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikař: tohle já vím.. babetu mám, kdyz sem ji sehnal tak to byla hromádka šrotu, takže vím co a jak! .... stejné jsou samosebou na pohled.... základ má babeta brtání 39mm, pístní čep 14mm, píst je kratší a má jinak uspořádené kolíčky pro zámky kroužků.
 
 
Datum: 09. října 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude babeta. nejen že je kratší, ale jde dát až na 4 výbrus, protože má tušim v originálu 39, a ne 38 jako fichtl a navíc má o 0,1 menší díru pro pístní čep. takže vlastně je ten píst ůplně jinej, ne že je stejnej jako z fichtla jen je kratčí. takže JAWA_ceZetak jako obvykle káže bludy... http://www.almet.cz/pisty-motocykly.html tady si to můžeš porovnat, jestli zvládáš základy měření pravítkem.
 
 
Datum: 09. října 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
ja babettu nikdy rozdelanou nemel tak nevim ...
 
 
Datum: 09. října 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
petře si lempl? babeta ma uplně stejny pist jak pionyr akorat je kratší!
 
 
Datum: 09. října 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
neni to z babetty vypada uplne stejne jako fichtlackej akorad je vzadu jakoby upilovanej
 
 
Datum: 09. října 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
babetta
 
 
Datum: 09. října 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: EnduristaGG      IP: uživatel8888    
Nevím moc tomuhle nerozumím ale myslím si že když je ten píst kratší než by měl, tak nezavře kanál a tím pádem to nepojede :-D. Ale pokud se pletu opravte mě
 
 
Datum: 09. října 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
100% je to do pionyra
 
 
Datum: 09. října 2011 12:42
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
víš jistě že to není píst na jinačí moto?
 
 
Datum: 09. října 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec. Chci se zeptat jestli už má někdo zkušenosti s tříkroužkovým pístem,který je zde v nabídce. Uvažuju o tom a nechci koupit něco co nebude mít smysl :-D Taky by mě zajímalo jaký je zásadní rozdíl ve funkci mezi Kroužkem chromovaým a normálním na tento píst. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: faA      IP: uživatel12547    
ja mam troukrozžek a sem nadmíru sapokojen!!
 
 
Datum: 09. října 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsou odpovědi :-D :-D na sérii 1kruh nedávat ten 3kruh na kroužky 1,5mm by měl být dobrej,chromový kroužky jsou lepší kvůli životnosti a není až tak pravda že bude horší životnost válce....
 
 
Datum: 09. října 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel11482    
já mam 1 kroužek pionýra musíš hodně vytočit aby jel, ale potom je to pila a taky jsem koukal že u zámku to profukuje tak vem radši 2 kroužák
 
 
Datum: 09. října 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Já mám na mustangovi origo 2 kruhy
 
 
Datum: 09. října 2011 11:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bla bla bla píses bez skusenosti, teoriu poznáme, 3 kruzkové dávali od 550 az po 223... pôvodne
 
 
Datum: 09. října 2011 10:41
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
Jednokroužkovej píst je dobrej na závody že jde lehce do otáček ale motor zabírá při plných otáčkách, dvoukroužek je dobrej na běžnou jídu a tříkroužek má velký tření ve válci, ten zas dobře táhne a originál byl myslim na jawě 05 protože to mělo větší spalovák
 
 
Datum: 09. října 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
Ahoj. Mám babettu 207 a pořád m podfukuje hlava, můžu dotahovat na kříž, paulín pořád to dělá. Nemáte na to nějaký trik? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
NE ne vy mi nerozumíte, normálně z boku, prostě na pravé straně, neměl jsme čas se k tomu dostat ale zkusím ten alobal.
 
 
Datum: 09. října 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ji máš s dekompresorem.... a nemáš těsnící kroužek k dekompresoru který je mezi kanálkem v hlavě a kanálkem který vede do výfukového kanálu, tak to tam foukat bude i kdyby ses na hlavu stavěl.
 
 
Datum: 09. října 2011 2:51
 
 
 
 
Jméno: colek      E-mail:      IP: uživatel12172    
V pohodě, zkusím ještě alobal, dočetl jsme se to kdesi na internetu.
 
 
Datum: 09. října 2011 0:06
 
 
 
 
Jméno: medik      IP: uživatel12560    
Ja myslel ze mu prisava vzduch mezi tesnenim na klice.Omlouvam se za blbost moji.
 
 
Datum: 09. října 2011 0:02
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
No poznal jsem to jednoduše- strácela se mi dost komprese no a tak jsme přiložil dlaň přesně na mezeru mezi hlavou a válcem a zdrahalo to tudyma.
 
 
Datum: 08. října 2011 23:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Medik: nějak mi uniká pionta v tom proč by měl kvůli foukání pod hlavou půlit motor? .. normálně bud dej pod hlavu těsnění (hliníkový kroužek) a nebo hlavu zabruš o válec a pak to těsnit budě .... apropos jak jsi poznal že fouká? že ti to fučí spodkem? tam je v hlavě kanálek od dekompresoru a vede přímo do výfukového kanálu.. a pokud mezi tím nemáš těsnítko tak to tama prosrě foukat bude, protože je tama prakticky díra z výfuku ven
 
 
Datum: 08. října 2011 23:33
 
 
 
 
Jméno: Medik      IP: uživatel12560    
Asi to muze byt tesneni na klice musis asi rozhodit motor.Taky se mi to stalo.
 
 
Datum: 08. října 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel11396    
zdarec draci,potreboval bych poradit,mam jawku 250 ..nedavno sem poskladal motor...komprese je dobra ale svicka je sucha,karbec sem cistil-vyvaril sem ho i v octu takze OK,pist a kruzky nove ale svicka je porad sucha..oddelal jsem vyfukove kolena a s pistem sem vyjel do HU a pist byl pod kruzkama mokry a z vyfukovych kanalku kapal benzin(ČERNÝ) nevite cim by to mohlo byt ? diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2011 23:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl sem ten stejný problém s kývačkou 250 .... zkoušel jsem i druhý karbec a furt nic.. tak jsem se s tím pusil z kopce a světe div se.. ono to chytlo.
 
 
Datum: 08. října 2011 23:34
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
buď není co zapálit nebo není čím.. co jiskra, skáče? pokud máš podezření na karbec, stříkni trošku benzínu pod svíčku přímo do válce a zkus našlápnout, pokud chytne, víš kde hledat problém.. ono jestli si ten karbec po vaření v octu pořádně neproplách, tak se tam mohly uvolnit nějaké nánosy a ucpat důležitej kanálek (třeba HT)..
 
 
Datum: 08. října 2011 22:52
 
<  79  80  81  82  83  84  85  86  87  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 18:53:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu