Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Ahoj, skládám motor čz 177/448 a zarazila mě jedna věc, lisuji ložiska do bloku a v pravém bloku si sedlo asi 7 mm pod okraj klikové hřídele, tedy když tam nalisuji klikovku tak klikovka již obsahuje "mezikusy" a vše sedne ale ložisko na levém bloku sedlo asi 11 mm pod okraj, což tento "mezikus" stačit nebude a vznikne mezera mezi klikovkou a ložiskem asi 4 mm. Když sem koumal hřídel klikovky tak bylo vidět že to tak před tím jezdilo. Je to normální? Aby se to potom nerosypalo nechybí tam něco.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2011 21:59
 motor 487 měl ložisko u setrváku a měl jiný domek gufera než 477...starej motor měl ložisko odsazené od kliky a přitlačené na domek gufera, nový motor to má obráceně
Datum: 19. září 2011 21:59
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 motor 487
Datum: 19. září 2011 21:42
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 No ale jak může být ložisko u setrváku, když bych ho tam posunul tak vznikne vůle na druhé straně, A zdůrazňuji že na pravé straně to sedí dobře, nepatří nahodou kromě domečku na gufero a ložiska na levou stranu ještě něco?
Datum: 19. září 2011 21:36
 Co je to teda za motor? 487? tak tam patří klika bez mezikusů...ložisko je těsně u setrváků
Datum: 19. září 2011 20:40
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 omlouvám se jedná se o 175/488
Datum: 19. září 2011 19:05
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Aho draci, jaký je nejvhodnější materiál pro výpln´ pístního čepu??? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2011 12:08
Jméno: standa
IP: uživatel12462
 Dobrá jsou hliníková víčka,ale pozor při volbě přesahu!! Jednou jsem je udělal dost na těsno a jak jsem je zaklep na lepidlo,tak mi roztáhli oba kraje čepu - čep na vyhození.....
Datum: 19. září 2011 12:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Silon, korek, hliník... Nemám zkušenost.
Datum: 18. září 2011 23:28
Jméno: blazenn
IP: uživatel11883
 salámu tam napchaj malokarpatsku
Datum: 18. září 2011 23:15
 Zdar, našel jsem doma údajně novou kliku na pincka, ojnice bez vůle,nejeté čepy vypadá že funglovka, Ale když otočím ojnicí dkola tak v jednom místě drhne. jinak chodi dobře(konzervačni tuk jsem odstranil)skoušel jsem to ložisko mazat M2T ale škrtá furt . Je to normální u nejetých klikovek? SEdnesi to když to bude běhat v motoru? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2011 8:44
 Když tak ji namontuj.. Jsou dvě možnosti buď se to rozhýbe a nebo v tom zaklepe
Datum: 21. září 2011 8:44
 raz som s takým problémom stretol, jeden valček bol prasknutý..
Datum: 18. září 2011 20:26
Jméno: s klikou
IP: uživatel11232
 zdar draci, mam problem cinká mi klikovka, motor asi před rokem po go, ale na kliku se nesahalo- ještě ušla, maslíte že to do zimy vydrží ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 20:34
 Co je to za GO se starou volnou klikou? Jestli vydrží záleží na tom, jak moc je volná. Každopádně bych to nijak nehonil
Datum: 18. září 2011 20:34
 Ahoj veterányské a všichni. Kompletuju 250 péráka. Ted se mi do jen povedlo sehnat motor poslední rok 53 už s velkým čepen v pístu za slušnej peníz ale jak to bývá kde se ušetří tak se potom platí. Má pár nedostatků a já vás prosím o radu. Prví je válec s pístem. Nejakej manas ho nechal na pršce a je lehce vyrezlý válec ale opravdu nepatdrně a další je že byly totál zapečené kroužky. Mášel sem to ve všem možný skoro týdena nepovolily. až nakonec praskly. A ded mám dylema co s tim. výbrus si ted momentálně nemůžu dovolit tak se chci poradit co s tím. Napadlo mě ten válec vzít lehce tisícovkou smilgrem a koupit nové kruhy podle rozměru. Co vy na to?? a další problem je ustřihlej červík v klice jak ho vyndat?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 10:52
 jestli je v pístu větší čep než 15mm tak je tam 18mm a to není ojnice z péráka ale z panelky a tudíž tam musí být panelkový píst. to znamená že motor v žádnym připade není původní, a je pravděpodobný, že je tam z panelky celá klika. doporučuju ten motor rozebrat a zgenerálkovat, narezlý budou asi i ložiska.
Datum: 18. září 2011 10:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Pokud si nemůžeš dovolit výbrus, pak ti asi nic jiného než to zkusit vzít papírem nezbyde. Pokud je ten válec jinak ok, bez rých, bez schodu atd. neměl by to být problém. Jinak předpokládám, že máš motor v hromadě, takže se ten červ bude dostávat ven pěkně na ... Zkusil bych to nahřívat. Nebo potom rozhodit motor a odvrtat ho.
Datum: 18. září 2011 8:52
 Ahoj draci. řešim problém s pístem. potřebuju koupit novej ale pořád se nemužu dopracovat k těm rozměrům co jsou na fichtlkrámku atd.. Pokaždá naměřim trošku míň a nebo zase víc. Je naký pravidlo kde se má měřit píst?? a válec?? na pístu totiž nic napsanýho nemám. Akorát že je to B .potom jenom nakej znak a šipku k výfuku. Ale pořád měřim něco kolem 37,8mm píst. Asi to je nultej výbrus co?? mooc dekuju za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2011 12:37
 ano je to 0, výbrus
Datum: 17. září 2011 12:37
 Tak změř pruměr válce. Ten píst musí mít nějakou vůli aby tam mohl běhat že jo, ty 0,2 mm se mi zdají tak akorát.
Datum: 17. září 2011 12:19
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Zdarec draci. Nemáte nějaké tipy na dobrou firmu, která opravu klikovky? Rozlisování, výměna ložisek, slisování a vyvážení? Popř. jestli nevíte orientační cenu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 11:07
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Díky za tip. Na kolik tě přišla ta klika?
Datum: 18. září 2011 11:07
Jméno: Dansek
IP: uživatel7751
 Já si dával kliku do Stadiona a kamarád na ČZ 125 do Moto Pražan v Třebíči a chlapi to zvládli skvěle a za dobrou cenu.
Datum: 18. září 2011 9:00
 klikař
Datum: 17. září 2011 21:43
Datum: 17. září 2011 21:35
Jméno: PIO-motor
IP: uživatel12302
 zdar,složil sem si motor u pionýra, mám tam nový ložiska a gugera,nová vačka, spojka a PÍST... A když sem to chtěl nakopnout tak jako kdybych držel spojku pořád to prokluzuje ta nakopávačka, A píst se ani nepohne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 22:07
Jméno: palino
IP: uživatel12461
 alebo..zle dotiahnuty primar...popripade mastny konus... mne sa take stalo uz
Datum: 18. září 2011 22:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Jawa05: jak může kluzat? kdyby jí neotočil, tak se akorát nebude vracet, ale zabírala by... bude to tou neseštelovanou spojkou
Datum: 17. září 2011 13:44
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Nebo si při montáži neotočil startpákou a ta ted klouže. Jestli je to tak, budeš muset půlit
Datum: 17. září 2011 10:16
 máš moc pritáhlou spojku. jak máš kryt na pravé straně motoru, tak tam povol takovou malou matku a pak povol ten šroubek. až to trochu zehřeješ takl to musíš seštělovat, aby ti spojka neprokluzovala.
Datum: 17. září 2011 8:19
Jméno: downpants
IP: uživatel12449
 cau chlapi, mam takovy dotaz. Litam na mustangovi po ceste, rovinky, kopce. Po rovinkach to tahlo kolem te 60 , do prudkeho kopce kolem te 30 takze pohoda. A najednou posledni 3 vyjizdky motor prestal rapidne tahnout, hlavne teda ve strednich az vyssich otackach (rychlost 47km/h, lina trojka), pripada mi jakoby drzel konstantni otacky a tu a tam jeste po chvili na plny plyn ozije a zrychli(vsechno rovinka) proste tahne nerovnomerne. mam novy karbec a zaclo to delat tak po 60 km nalitanych. Jinak kontroloval jsem pist i valec,ty jsou ok, cistil hlavu i pist od karbonu, retez je jak ma, jehla na tretim zarezu, benzin tece jak ma , tak co s tim muze byt? stve me to protoze ted musim do kopce sahat po jednicce a to nejsem zas az takovy rizek. Nemate nekdo nejaky tip co by tomu mohlo byt? A pripadne jak bych mohl zvednout kompres?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2011 14:29
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Filc máš na statoru u zápalka....
říkáš že jedině pomalu s plynem a pak jakž takž zrychloval?To bych viděl na spojku v tom případě ale když mu dáš plnej knedl tak by měla proklouznout rovnou....To mi dělal renault a tam byla taky spojka KO...
Datum: 19. září 2011 14:29
Jméno: downpants
IP: uživatel12449
 Tak sem vcera sundal hlavu aj valec,krouzky byly v pohode , ale na pistu bylo nejak hodne karbonu a to i po stranach, tak sem ho ocistil, pretesnil, slozil, karbec procistil, trysky taktez, steloval tu spojku, ale pripadalo mi ze ma pri nakopavani furt tendenci prokluzovat a to uz sem mel dost povoleny, pak sem ocistil ty kladivka udelal predstih a odtrh nakopl sem a dobry, ale jizda opet na polovicni vykon, maximalka 44 vsechno stejne (jedine s velmi pozvolna oteviranym plynem jakztakz zrychloval) podotykam ze jehlu sem mel snad uz ve vsech zarezech a karbec aj trysky ciste. ujel sem asi 5 km, a pak pri otaceni neco cvaklo, chciplo mi to a uz sem ho nenakop ani neroztlacil. jo a pri nakopavani sem mel pocit jako by nekde uchazel, ale vsechno mam pretesnene tak kudy? Sory za blby dotaz ale filc je kde ?
Datum: 18. září 2011 9:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 kladivko vyčistené? a filc namazaný?
Datum: 17. září 2011 16:31
 tak skus spojku trocha doštelovat povol tu matku na deklu spojky a ten šroubek trocha povol nebo dotáhni a pak tu matku dotáhní no a uvidíš jestli to bude lepší ale spojka by při jízdě prokluzovat neměla jedině že by si měl ty lamely sjety až na plech.
Datum: 17. září 2011 10:59
Jméno: downpants
IP: uživatel12449
 Dneska všechno zkontroluju a dam hned vedet, svicka se mi zda v pohode , sucha cihlova barva tak by to nejak melo byt ne? ty krouzky sem tam daval tak dva mesice zpatky, nalitano zhruba 250km, omrknu to. kamos do me furt huci, ze mi prokluzuje spojka, ale stejne nevim co s tim, spojka se mi zda okej. ale vcera jsem sahal na fajku s volnobehem a dostal sem docela pecku, kamos rikal ze to by urcite nemelo delat, mam odrusenou plechovou co tady ma sesa v nabidce, tak nevim to je dalsi fake
Datum: 17. září 2011 10:35
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tak mas bohatou smes nebo nekde prispanej karburator jak vypada svicka?
Datum: 16. září 2011 23:28
 a ty krožkky ok ? jestli už to nebude chtít novy že ti třeba utíká komprese atd
Datum: 16. září 2011 22:23
Jméno: downpants
IP: uživatel12449
 Jj, na ten karbec jezdim tyden a trysky sem kontroloval + filtr je ok. Jde o to ze jednicka jde do otacek pekne 20 km/h udela bez problemu rychle, ale uz i ta dvojka strasne vazne, musim uplne pomalu otevirat plyn aby sla do otacek a trva to nehorazne dlouho teda vubec to nema takovy tah jako 3 dny zpatky, co se mohlo stat, zaDRIT? aLE TO BY PRECE PAK TA JEDNICKA NESLA TAK KRASNE NE?
Datum: 16. září 2011 20:34
Jméno: gndd
IP: uživatel11925
 skus vyčistit trysky a ma spravne nasazeny filtr?
Datum: 16. září 2011 20:04
Jméno: Specimen
IP: uživatel9991
 Ahoj draci, mám doma pionýra, jezdím na něm dalo by se říct velmi často (škola, s přáteli) Je zajížděn na silnicích a lehce sjízdných polních cestách. Ale stále více je znát, že stárne motor. Před rokem se půlil, měnila se spojka, prim. řetěz, ložiska s gufery a 13. sek. kolečko. Na výbrus ale už nebyly prostředky. Ale ted´ jsou a proto se ptám: Jaká je nejvhodnější úprava, aby byl výkon lehce nadstandardní, než je klasika? (Můj pincek má stále výbrus 38:00 a je z roku 63). Nechci žádný závodní speciál, jen silného pincka na cestování. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2011 10:27
 Napiš mi mail,vymyslíme pro tebe vhodnej válec.
Datum: 16. září 2011 10:27
Jméno: Specimen
IP: uživatel9991
 Klika je po repasi
Datum: 15. září 2011 21:23
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12445
 Novou kliku s jehličkovým ložiskem nový výbrus když nechceš aby ti to pídilo stači třeba jen 39 nebo i 38,25 samozrejme nový píst a máš to protože je možne že tam máš už škrábane ve válci od pístu a když budeš mít nová výbrus píst pojede hladčeji
Datum: 15. září 2011 21:10
 zdar draci dnes jsem doma našel motor na motorku na boku je napsáno Rheinmetall netušíte z čeho by to mohlo být ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:03
 JAWA_ceZetak ® píše mi to neplatný emile
Datum: 14. září 2011 21:03
 mail mam zobrazeny
Datum: 14. září 2011 20:56
 fichtljenco@zoznam.sk pošli to aj mne
Datum: 14. září 2011 20:43
 pošli mi email a já ti to pošlu
Datum: 14. září 2011 20:40
 bude to pravdepodobne zo simsona SR2... podobný moped ako stadák... reinmetall - firma ktorá vyrábala písacie stroje
Datum: 14. září 2011 20:39
 ukaz fotku a povime ti cenu.. ale nejaky zazrak nečekej... zlatý důl to nebude....
Datum: 14. září 2011 20:37
 a nevíš náhodou jak by to mohlo mít cenu ??
Datum: 14. září 2011 20:34
 je to zbrojařský konsorcium, tak bych to viděl na něco armádního. ale POZOR!!!! jestli to nemá převodovku, tak to klidně může být elektrocentrála nebo čerpadlo na sračky nebo vodu
Datum: 14. září 2011 20:15
 Ahoj přátelé, řeším na pinckovi problém. Po nastartování jakoby kašle a při jízdě se dusí a nemá výkon. Zjistil jsem, že to dělá svíčka. Po nějaké době mi odejde a nehází jiskru. Jak BRISK NR17C, tak 15, tak 14. U 17 je barva správná, cihlová. U 15 a 14 je svíčka zakarbonována. Ze zoufalství jsem namontoval svíčku PAL D17Y (svíčka na favorita s dlouhým závitem). Změřil jsem závit a vysoustružil si podložku, kterou jsem nasadil na závit svíčky. Po našroubování na hlavu je tedy Pal D17Y ve stejné vzdálenosti jako klasická svíčka. A hle. Pincek jde do otáček a dušení je to tam. Jen mám strach ohledně předsunutého jiskřiště Y. Myslíte, že i přes zkrácení závitu mi hrozí nějaké nebezpečí kvůli propálení pístu atd. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:50
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Myslím si že ne, při správně nastavený směsi to nemuže nic dělat měl jsem v seriovce předsunutý jiskřiště 3 roky a na pístu nebyla žádná známka propalu a líp mi to s ní startoval toť moje poznatky..
Datum: 14. září 2011 21:50
Jméno: Stalor
IP: uživatel12439
 Ahoj, mám Jawu 23 Mustang... už tam nebyl dělanej výbrus cca 25 let a tak jsem se rozohdl, že to zrazavělé dědictví dám do kupy, chtěl jsem se teda zeptat, pokud bych chtěl navrátit původní výkon motorky zpět, co je k tzomu potřeba... na motorce jinak nebylo nic měněno, není upravená. Je tade za potřebí koupit píst, hlavu motoru a ojnici ? Nebo bych měl krom toho koupit ještě něco ? - jinak svíčku mám novou. Jeden kamarád mi říkal, že když bych vykuchal výfuk, tak že i to by mohlo o něco zlepšit výkon. Poraďte mi prosím tedy, co a jak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2011 19:14
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Jinak na ojnici by nemelo byt nic spatneho. Jedine ze by potrebovalo přerazit futro ale to je otazka par korun. Spise se koukni jesi nema v klikove hrideli vakl dovnitr... Do stran tolik nevadi (alespon ne tolik) ale pokud by byl jakoby smerem do hridele, tak ti to tam bude cinkat vic a vic, a GO se stejne casem nevyhnes takze pokud davas motor do kupy ted, udelej to rovnou a nech si nekde zrepasnout celou kliku... Nova se ti snad nevyplati pokud s tim budes litat jen nekde po poli nebo na silnici (tam stejnak tolik vykou nepotrebujes  ) A hlavne repase te vyjde mnohem levneji...
Zatim, Zetor
Datum: 14. září 2011 19:14
 výfuk utčitě nech jak je maximálně ho sundej nali trocha benálu aa zapal ad se vypalí karbon to mužeš udělat i ukolena jinak výbrus musíš si koupit píst a někomu dát ten válec aby ti ten vybrus udělal jinak novou hlavu atd nepotřebuješ ale jestli chceš nák tuningovat tak je dobrá vějířovvá hlava lepe chladí ale na seriovej motor je to zbytečnost
Datum: 14. září 2011 17:35
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 zdar draci chci se zeptat jestli můžu nechat na pinckoj klikovku co taM je sice nevim kolik nani je najeto ale vuli ma fakt maličkou a jenom dostran nechci totiz kupovat novou když ho budu mit uz jen 2 roky díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:09
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Vůle na klice do stran je úplně normální (u používanejch) a vůbec nevadí pokud e to samozřejmě nekácí jak strom na poli. Dokonce je tam i docela důležitá.
Důležitá je hlavně vůle do středu kliky. Ta by měla být co nejmenší ale pozor, ne ŽÁDNÁ!! Musí mít minimálně 0,01 - 0,02mm
Protože kdyby neměla žádnou, zas hrozí prasknutí pouzdra, kliky nebo ložiska (pokud máš jehlové)
Takovou vůli normálně podle oka nepoznáš ani když to držíš v ruce. Měří se to většinou různejma spec. měřákama ale existuje na to taková malá fintička.
Chytni ojnici mezi palec a ukazováček na levé ruce téměř nahoře pod úchytem, ale zlehka, jen co jí udržíš a pravou rukou práskni z vrchu do toho úchytu.
Pokud uslyšíš takové lehké zacinkání dole v hřídeli, je to správně ikdyž nevíš tu hodnotu přesně. Samozřejmě pokud to bude dělat velkej rachot, tak by to chtělo udělat GO, ikdyž na to třeba ještě (plácnu) 500KM odjezdíš, repasi se stejně nevyhneš a bude oto dražší než teď pokud to není tak hrozný.
Takže co můžeš udělat hned, neodkládej na zítřek.
Datum: 14. září 2011 21:09
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 nevidím sebemenší důvod proč kupovat novou
Datum: 14. září 2011 14:55
 Zdar hoši, mám takovej dotaz, je nějakej rozdíl na klikovce z jawy 05 a z 21 ? díval sem se na pístní čep a na obou je stejnej. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2011 19:14
 ZÁMĚNNÝ NEJSOU
Datum: 14. září 2011 19:14
Jméno: fredy s dredy
IP: uživatel10887
 nejen na čepu spojky, který je kratší, ale jsou oba i užší
Datum: 14. září 2011 16:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 rozdíl tam je na čepu od spojky. Jinak ojnice a setrváky jsou stejný
Datum: 14. září 2011 15:11
 zdar, když mám na pístu vyraženou 2, tak to znamená 2.výbrus, nebo co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2011 18:26
Jméno: suchos1993
IP: uživatel12427
 no OK ale mel si dodat jakej typ motorky myslíš
Datum: 12. září 2011 18:26
 no tak sorry za blbej dotaz, mno....na všech pístech od mosquita co jsem viděl rozměr pístu, ne kolikátý tam je výbrus
Datum: 12. září 2011 18:16
Jméno: suchos1993
IP: uživatel12427
 to se ptáš skrz to že chceš nekoho vyprovokvat nebo co ,toje snad asi jasný ne,takovyhle otazky ..bych vam zakazal semka chodit.
Datum: 12. září 2011 17:59
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Zdar hoši, mám dotaz, co používate, když máte zarezlé pístní kroužky, vyndal jsem totiž píst z motoru ČZ 175, která stála tak milion let. Zkoušel jsem to dát do kofoly, brzdové kapaliny a nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2011 11:47
Jméno: standa
IP: uživatel12431
Datum: 13. září 2011 11:47
Jméno: Frank
IP: uživatel12397
 jsem tak rad jsem tak stastny ... ze na vas uz z vysoka seru lomenym obloukem ve stylu gotiky..........
Datum: 12. září 2011 22:21
 nechápu smysl konání tvého..zkus RC colu
Datum: 12. září 2011 19:36
Jméno: Mikwe
IP: uživatel11242
 Zkus to naložit do nafty
Datum: 12. září 2011 18:58
 kruhy přepečené k pístu nezachráníš  ..... jasné.. když mi bylo 12 taky jsme tak uvažovaly a nakonec se stejnak kupovalo nové... výbrusy se nedelaly a jezdí to s původníma pístama a novýma kruhama dodnes a výborně to jede.
Datum: 12. září 2011 15:44
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Frankulin, ty si teda nevidany chuj, vite, já chcu ty kroužky zachránit, nechce se mi zbytečně investovat, když za chvíli na tom budu dělat výbrus, protože chcu jen vědět jak ta motorka jezdí, potom ji zase schovam a pozdeji udelam vybrus
Datum: 12. září 2011 15:40
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 zkusil bych nákej čistič brzd nebo odrezovač jinak nevím
Datum: 12. září 2011 13:40
Jméno: lanz
IP: uživatel12424
 Zase ňákej nervák
Datum: 12. září 2011 12:26
Jméno: standa
IP: uživatel12425
 prej nervák.....jen řek pravdu.....dlouho tu nebyl,tak si dal ten čas a sesmolil těch pár řádek k zamyšlení....já bych napsal to a samé,ale tady je to jak házet hrách na zeď......tak už podobný problémy přeskakuju......protože chceš jezdit,ale nemáš na to,tak nejezdi......pokud to nepovolí ani v brzdovce tak to zkus ohřát plamenem.....kup aspon ty kroužky nový když už nic jinýho....a válec zevnitř vyleštit.....
Datum: 12. září 2011 12:06
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel12190
 Ty vole někdy mám pocit, že tady z těch dotazů vyrostu a ještě si u toho vyškubu vlasy. Tak když mám zarezlý kroužky v pístu tak píst rozdělím hrubou silou na železo a hliník a jdu si pro novej píst a nový kruhy. Ideálně ruku v ruce s výbrusem válce. Pokud to je pro tebe drahej špás tak nemůžeš mít ani na benzín v tom případě...takže ti je motorka k ničemu. Ty vole....fakt tolhe já nikdy nepochopim. Proto sem i na fichtl pokec přestal psát...protože polovina dotazů je tu bohužel totálně stupidních...včetně tohoto.
Datum: 12. září 2011 9:34
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 v Kofole ti to nikdy nepovolí, používá se coca cola, tam je kyselina fosforečná
Datum: 11. září 2011 22:21
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 kolecko: píst už mám venku, teď ho mám ponořený v kofole, ale pístní kroužky jsou zarezlé v pístu, JAWA_ceZetak: to je trochu drahý špáš, ale asi vybiju ty kroužky koupím nové, ale píst je dobrý
Datum: 11. září 2011 20:34
 když mám zarezlé kroužky tak je vyhodím i s pístem  a pak koupim nový píst a kruhy
Datum: 11. září 2011 20:25
 červená brzdovka, petrolej, konkor a tak...necham to v tom třeba tejden, pak to buď jde samo, nebo píst vymlátim přes kus dřeva z válce
Datum: 11. září 2011 19:59
Jméno: doom
IP: uživatel12373
 čau hoši měl jsem na pincku 3kroužkovej píst ale nějak se rozbil a ted si chcu koupit 1kroužkovej.jaký to bude,bude to např. rychlejší nebo silnější?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2011 19:45
 přesně.když pincek perfektně startoval za tepla i za studena,šel z volnoběhu do plných plynule bez dír,perfektně i jel
Datum: 12. září 2011 19:45
Jméno: standa
IP: uživatel12425
 Tady jde spíš o to,že píst s 2 kroužkama na origo motoru je takovej blbec tupej....prostě to jede ať je to dobře seřízený a nebo ne....ty dva kruhy tam vždycky dobře natlačí nějakou neurčitou směs a když kladívko pokyne,tak se směs zapálí vzcelku zdárně a skoro pokaždé......jakmile se tam nasere jednokruh,tak už je to citlivější na seřízení a třeba to vůbec nejede dole.....tady furt musíš myslet na to,že 75% z nich to má rozhašený a hledaj výkon tam kde ho nenajdou.....a seřídit to nechtějí/neumí .....tak asi tak....
Datum: 12. září 2011 12:00
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel12190
 Proč by měl jednokroužek jet hůř?  Pojede to líp ne třeba výkonově ale bude mít motor lepší průběh (to je i dokázaný měřeními) ale samozřejmě bude mít motor menší trvanlivost....protstě budeš muset kruh častěji měnit. A taky jde hlavně o použitý typ pístu a umístění kroužku na pístu...není to jen tak....
Datum: 12. září 2011 9:37
 ti z toho udělam 60 ccm a pak pocítíš sílu jednoho kroužku
Datum: 11. září 2011 23:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a do kolečka do kola,,, já to fakt nechápu,,, někdo tady rozjel mánii jednokroužkáčů, chudáci neznalý si to pak cpou to do těch svejch stodolovejch vraků a čekaj od toho, že jim to utrhne ruce... a ono ho*no, pojede to ještě hůř
Datum: 11. září 2011 21:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Na obyč. ježdění v sér. motoru je 1-kroužek na nic...
Datum: 11. září 2011 18:08
 zdarec draci, praskl mě pístní kroužek na mosquitu a chtěl bych vědět jestli ty písty jsou na fichlu aji na mosquitu stejny, nebo odlisny. na mosquito je to totiz nekrestansky drahy...... dikec za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2011 22:12
Jméno: gbsHGS
IP: uživatel11925
 zalezi jaky tam mas prumer pístu a tloustku pístního kroižku a ještě zaleží na tom de mas tzv"zámek" na pístu
Datum: 13. září 2011 22:12
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 čau chci se vas zeptat chystam se pulit motor a chci se zeptat jestli kdyz se dela spojka tak se meni i mezilamela? a jeste da se pouzit uz pouzita klikovka ? mam doma pouzitou klikovku ale vuli nema jen dostran a malou a sou v ni nacpany korky na co tam sou? a nemuzou se uvolnit a nadelat v motoru paseku? a jeste chci aby muj pincek mel velkou silu hlavne na druhy kvalt protoze u vsech fichtlu se to na dvojku strasne pomalu sbira tak chci a aby to melo tak nak na vsechny kvlaty silu ted mam 13z kolecko a jeste kolik tak bude pak maximalka a jaky rozdil s 11z koleckem ? díky za odpoveedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 12:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Korky kvuli zveteni spodni komprese...
Datum: 11. září 2011 12:47
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 nevidím jediný důvod proč by se nedala použít použitá klika a mezilamela...ty korky jsou uprava sice už jsem zapoměl k čemu se to vlastně dávalo ale neboj jstli to je udělané dobře tak se nic a i kdyby tak korek není kus železa a dle mě by se nim moc nestalo a když chceš mít silnou dvojku tak je tu možnost po přeházet kolečka v převodovce...jo a ten 11tizub je dle mě moc málo jestli chceš sílu tak 12zub bude bohatě stačit...
Datum: 10. září 2011 13:09
|



|