slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  82  83  84  85  86  87  88  89  90  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Ahoj, skládám motor čz 177/448 a zarazila mě jedna věc, lisuji ložiska do bloku a v pravém bloku si sedlo asi 7 mm pod okraj klikové hřídele, tedy když tam nalisuji klikovku tak klikovka již obsahuje "mezikusy" a vše sedne ale ložisko na levém bloku sedlo asi 11 mm pod okraj, což tento "mezikus" stačit nebude a vznikne mezera mezi klikovkou a ložiskem asi 4 mm. Když sem koumal hřídel klikovky tak bylo vidět že to tak před tím jezdilo. Je to normální? Aby se to potom nerosypalo nechybí tam něco. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor 487 měl ložisko u setrváku a měl jiný domek gufera než 477...starej motor měl ložisko odsazené od kliky a přitlačené na domek gufera, nový motor to má obráceně
 
 
Datum: 19. září 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
motor 487
 
 
Datum: 19. září 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
No ale jak může být ložisko u setrváku, když bych ho tam posunul tak vznikne vůle na druhé straně, A zdůrazňuji že na pravé straně to sedí dobře, nepatří nahodou kromě domečku na gufero a ložiska na levou stranu ještě něco?
 
 
Datum: 19. září 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co je to teda za motor? 487? tak tam patří klika bez mezikusů...ložisko je těsně u setrváků
 
 
Datum: 19. září 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
omlouvám se jedná se o 175/488
 
 
Datum: 19. září 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Aho draci, jaký je nejvhodnější materiál pro výpln´ pístního čepu??? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12462    
Dobrá jsou hliníková víčka,ale pozor při volbě přesahu!! Jednou jsem je udělal dost na těsno a jak jsem je zaklep na lepidlo,tak mi roztáhli oba kraje čepu - čep na vyhození.....
 
 
Datum: 19. září 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Silon, korek, hliník... Nemám zkušenost.
 
 
Datum: 18. září 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel11883    
salámu tam napchaj malokarpatsku
 
 
Datum: 18. září 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, našel jsem doma údajně novou kliku na pincka, ojnice bez vůle,nejeté čepy vypadá že funglovka, Ale když otočím ojnicí dkola tak v jednom místě drhne. jinak chodi dobře(konzervačni tuk jsem odstranil)skoušel jsem to ložisko mazat M2T ale škrtá furt . Je to normální u nejetých klikovek? SEdnesi to když to bude běhat v motoru? Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2011 8:44
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když tak ji namontuj.. Jsou dvě možnosti buď se to rozhýbe a nebo v tom zaklepe :-D
 
 
Datum: 21. září 2011 8:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
raz som s takým problémom stretol, jeden valček bol prasknutý..
 
 
Datum: 18. září 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: s klikou      IP: uživatel11232    
zdar draci, mam problem cinká mi klikovka, motor asi před rokem po go, ale na kliku se nesahalo- ještě ušla, maslíte že to do zimy vydrží ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel12460    
Co je to za GO se starou volnou klikou? Jestli vydrží záleží na tom, jak moc je volná. Každopádně bych to nijak nehonil
 
 
Datum: 18. září 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj veterányské a všichni. Kompletuju 250 péráka. Ted se mi do jen povedlo sehnat motor poslední rok 53 už s velkým čepen v pístu za slušnej peníz ale jak to bývá kde se ušetří tak se potom platí. Má pár nedostatků a já vás prosím o radu. Prví je válec s pístem. Nejakej manas ho nechal na pršce a je lehce vyrezlý válec ale opravdu nepatdrně a další je že byly totál zapečené kroužky. Mášel sem to ve všem možný skoro týdena nepovolily. až nakonec praskly. A ded mám dylema co s tim. výbrus si ted momentálně nemůžu dovolit tak se chci poradit co s tím. Napadlo mě ten válec vzít lehce tisícovkou smilgrem a koupit nové kruhy podle rozměru. Co vy na to?? a další problem je ustřihlej červík v klice jak ho vyndat?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je v pístu větší čep než 15mm tak je tam 18mm a to není ojnice z péráka ale z panelky a tudíž tam musí být panelkový píst. to znamená že motor v žádnym připade není původní, a je pravděpodobný, že je tam z panelky celá klika. doporučuju ten motor rozebrat a zgenerálkovat, narezlý budou asi i ložiska.
 
 
Datum: 18. září 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Pokud si nemůžeš dovolit výbrus, pak ti asi nic jiného než to zkusit vzít papírem nezbyde. Pokud je ten válec jinak ok, bez rých, bez schodu atd. neměl by to být problém. Jinak předpokládám, že máš motor v hromadě, takže se ten červ bude dostávat ven pěkně na ... Zkusil bych to nahřívat. Nebo potom rozhodit motor a odvrtat ho.
 
 
Datum: 18. září 2011 8:52
 
 
 
 
Jméno: Jacob      E-mail:      IP: uživatel10896    
Ahoj draci. řešim problém s pístem. potřebuju koupit novej ale pořád se nemužu dopracovat k těm rozměrům co jsou na fichtlkrámku atd.. Pokaždá naměřim trošku míň a nebo zase víc. Je naký pravidlo kde se má měřit píst?? a válec?? na pístu totiž nic napsanýho nemám. Akorát že je to B .potom jenom nakej znak a šipku k výfuku. Ale pořád měřim něco kolem 37,8mm píst. Asi to je nultej výbrus co?? mooc dekuju za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano je to 0, výbrus
 
 
Datum: 17. září 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak změř pruměr válce. Ten píst musí mít nějakou vůli aby tam mohl běhat že jo, ty 0,2 mm se mi zdají tak akorát.
 
 
Datum: 17. září 2011 12:19
 
 
 
 
Jméno: Oid      IP: uživatel12378    
Zdarec draci. Nemáte nějaké tipy na dobrou firmu, která opravu klikovky? Rozlisování, výměna ložisek, slisování a vyvážení? Popř. jestli nevíte orientační cenu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2011 11:07
 
 
 
 
Jméno: Oid      IP: uživatel12378    
Díky za tip. Na kolik tě přišla ta klika?
 
 
Datum: 18. září 2011 11:07
 
 
 
 
Jméno: Dansek      IP: uživatel7751    
Já si dával kliku do Stadiona a kamarád na ČZ 125 do Moto Pražan v Třebíči a chlapi to zvládli skvěle a za dobrou cenu.
 
 
Datum: 18. září 2011 9:00
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikař
 
 
Datum: 17. září 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoservispadalik.ic.cz/ taky si budu dávat repasovat kliku a budu ji posílat sem. nikdy jsem ji tam naposíla, takže to jako dobrý tip neber, ale tak snad to bude ok
 
 
Datum: 17. září 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: PIO-motor      IP: uživatel12302    
zdar,složil sem si motor u pionýra, mám tam nový ložiska a gugera,nová vačka, spojka a PÍST... A když sem to chtěl nakopnout tak jako kdybych držel spojku pořád to prokluzuje ta nakopávačka, A píst se ani nepohne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: palino      IP: uživatel12461    
alebo..zle dotiahnuty primar...popripade mastny konus... mne sa take stalo uz
 
 
Datum: 18. září 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Jawa05: jak může kluzat? kdyby jí neotočil, tak se akorát nebude vracet, ale zabírala by... bude to tou neseštelovanou spojkou
 
 
Datum: 17. září 2011 13:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Nebo si při montáži neotočil startpákou a ta ted klouže. Jestli je to tak, budeš muset půlit
 
 
Datum: 17. září 2011 10:16
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš moc pritáhlou spojku. jak máš kryt na pravé straně motoru, tak tam povol takovou malou matku a pak povol ten šroubek. až to trochu zehřeješ takl to musíš seštělovat, aby ti spojka neprokluzovala.
 
 
Datum: 17. září 2011 8:19
 
 
 
 
Jméno: downpants      IP: uživatel12449    
cau chlapi, mam takovy dotaz. Litam na mustangovi po ceste, rovinky, kopce. Po rovinkach to tahlo kolem te 60 , do prudkeho kopce kolem te 30 takze pohoda. A najednou posledni 3 vyjizdky motor prestal rapidne tahnout, hlavne teda ve strednich az vyssich otackach (rychlost 47km/h, lina trojka), pripada mi jakoby drzel konstantni otacky a tu a tam jeste po chvili na plny plyn ozije a zrychli(vsechno rovinka) proste tahne nerovnomerne. mam novy karbec a zaclo to delat tak po 60 km nalitanych. Jinak kontroloval jsem pist i valec,ty jsou ok, cistil hlavu i pist od karbonu, retez je jak ma, jehla na tretim zarezu, benzin tece jak ma , tak co s tim muze byt? stve me to protoze ted musim do kopce sahat po jednicce a to nejsem zas az takovy rizek. Nemate nekdo nejaky tip co by tomu mohlo byt? A pripadne jak bych mohl zvednout kompres? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Filc máš na statoru u zápalka.... říkáš že jedině pomalu s plynem a pak jakž takž zrychloval?To bych viděl na spojku v tom případě ale když mu dáš plnej knedl tak by měla proklouznout rovnou....To mi dělal renault a tam byla taky spojka KO...
 
 
Datum: 19. září 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: downpants      IP: uživatel12449    
Tak sem vcera sundal hlavu aj valec,krouzky byly v pohode , ale na pistu bylo nejak hodne karbonu a to i po stranach, tak sem ho ocistil, pretesnil, slozil, karbec procistil, trysky taktez, steloval tu spojku, ale pripadalo mi ze ma pri nakopavani furt tendenci prokluzovat a to uz sem mel dost povoleny, pak sem ocistil ty kladivka udelal predstih a odtrh nakopl sem a dobry, ale jizda opet na polovicni vykon, maximalka 44 vsechno stejne (jedine s velmi pozvolna oteviranym plynem jakztakz zrychloval) podotykam ze jehlu sem mel snad uz ve vsech zarezech a karbec aj trysky ciste. ujel sem asi 5 km, a pak pri otaceni neco cvaklo, chciplo mi to a uz sem ho nenakop ani neroztlacil. jo a pri nakopavani sem mel pocit jako by nekde uchazel, ale vsechno mam pretesnene tak kudy? Sory za blby dotaz ale filc je kde ?
 
 
Datum: 18. září 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
kladivko vyčistené? a filc namazaný?
 
 
Datum: 17. září 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak skus spojku trocha doštelovat povol tu matku na deklu spojky a ten šroubek trocha povol nebo dotáhni a pak tu matku dotáhní no a uvidíš jestli to bude lepší ale spojka by při jízdě prokluzovat neměla jedině že by si měl ty lamely sjety až na plech.
 
 
Datum: 17. září 2011 10:59
 
 
 
 
Jméno: downpants      IP: uživatel12449    
Dneska všechno zkontroluju a dam hned vedet, svicka se mi zda v pohode , sucha cihlova barva tak by to nejak melo byt ne? ty krouzky sem tam daval tak dva mesice zpatky, nalitano zhruba 250km, omrknu to. kamos do me furt huci, ze mi prokluzuje spojka, ale stejne nevim co s tim, spojka se mi zda okej. ale vcera jsem sahal na fajku s volnobehem a dostal sem docela pecku, kamos rikal ze to by urcite nemelo delat, mam odrusenou plechovou co tady ma sesa v nabidce, tak nevim to je dalsi fake
 
 
Datum: 17. září 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Tak mas bohatou smes nebo nekde prispanej karburator jak vypada svicka?
 
 
Datum: 16. září 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ty krožkky ok ? jestli už to nebude chtít novy že ti třeba utíká komprese atd
 
 
Datum: 16. září 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: downpants      IP: uživatel12449    
Jj, na ten karbec jezdim tyden a trysky sem kontroloval + filtr je ok. Jde o to ze jednicka jde do otacek pekne 20 km/h udela bez problemu rychle, ale uz i ta dvojka strasne vazne, musim uplne pomalu otevirat plyn aby sla do otacek a trva to nehorazne dlouho teda vubec to nema takovy tah jako 3 dny zpatky, co se mohlo stat, zaDRIT? aLE TO BY PRECE PAK TA JEDNICKA NESLA TAK KRASNE NE?
 
 
Datum: 16. září 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: gndd      IP: uživatel11925    
skus vyčistit trysky a ma spravne nasazeny filtr?
 
 
Datum: 16. září 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: Specimen      IP: uživatel9991    
Ahoj draci, mám doma pionýra, jezdím na něm dalo by se říct velmi často (škola, s přáteli) Je zajížděn na silnicích a lehce sjízdných polních cestách. Ale stále více je znát, že stárne motor. Před rokem se půlil, měnila se spojka, prim. řetěz, ložiska s gufery a 13. sek. kolečko. Na výbrus ale už nebyly prostředky. Ale ted´ jsou a proto se ptám: Jaká je nejvhodnější úprava, aby byl výkon lehce nadstandardní, než je klasika? (Můj pincek má stále výbrus 38:00 a je z roku 63). Nechci žádný závodní speciál, jen silného pincka na cestování. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2011 10:27
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12447    
Napiš mi mail,vymyslíme pro tebe vhodnej válec.
 
 
Datum: 16. září 2011 10:27
 
 
 
 
Jméno: Specimen      IP: uživatel9991    
Klika je po repasi
 
 
Datum: 15. září 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12445    
Novou kliku s jehličkovým ložiskem nový výbrus když nechceš aby ti to pídilo stači třeba jen 39 nebo i 38,25 samozrejme nový píst a máš to protože je možne že tam máš už škrábane ve válci od pístu a když budeš mít nová výbrus píst pojede hladčeji
 
 
Datum: 15. září 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel12346    
zdar draci dnes jsem doma našel motor na motorku na boku je napsáno Rheinmetall netušíte z čeho by to mohlo být ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel12346    
JAWA_ceZetak ® píše mi to neplatný emile
 
 
Datum: 14. září 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mail mam zobrazeny
 
 
Datum: 14. září 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtljenco@zoznam.sk pošli to aj mne
 
 
Datum: 14. září 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel12346    
pošli mi email a já ti to pošlu
 
 
Datum: 14. září 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude to pravdepodobne zo simsona SR2... podobný moped ako stadák... reinmetall - firma ktorá vyrábala písacie stroje
 
 
Datum: 14. září 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ukaz fotku a povime ti cenu.. ale nejaky zazrak nečekej... zlatý důl to nebude....
 
 
Datum: 14. září 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel12346    
a nevíš náhodou jak by to mohlo mít cenu ??
 
 
Datum: 14. září 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to zbrojařský konsorcium, tak bych to viděl na něco armádního. ale POZOR!!!! jestli to nemá převodovku, tak to klidně může být elektrocentrála nebo čerpadlo na sračky nebo vodu
 
 
Datum: 14. září 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj přátelé, řeším na pinckovi problém. Po nastartování jakoby kašle a při jízdě se dusí a nemá výkon. Zjistil jsem, že to dělá svíčka. Po nějaké době mi odejde a nehází jiskru. Jak BRISK NR17C, tak 15, tak 14. U 17 je barva správná, cihlová. U 15 a 14 je svíčka zakarbonována. Ze zoufalství jsem namontoval svíčku PAL D17Y (svíčka na favorita s dlouhým závitem). Změřil jsem závit a vysoustružil si podložku, kterou jsem nasadil na závit svíčky. Po našroubování na hlavu je tedy Pal D17Y ve stejné vzdálenosti jako klasická svíčka. A hle. Pincek jde do otáček a dušení je to tam. Jen mám strach ohledně předsunutého jiskřiště Y. Myslíte, že i přes zkrácení závitu mi hrozí nějaké nebezpečí kvůli propálení pístu atd. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Myslím si že ne, při správně nastavený směsi to nemuže nic dělat měl jsem v seriovce předsunutý jiskřiště 3 roky a na pístu nebyla žádná známka propalu a líp mi to s ní startoval toť moje poznatky..
 
 
Datum: 14. září 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Stalor      IP: uživatel12439    
Ahoj, mám Jawu 23 Mustang... už tam nebyl dělanej výbrus cca 25 let a tak jsem se rozohdl, že to zrazavělé dědictví dám do kupy, chtěl jsem se teda zeptat, pokud bych chtěl navrátit původní výkon motorky zpět, co je k tzomu potřeba... na motorce jinak nebylo nic měněno, není upravená. Je tade za potřebí koupit píst, hlavu motoru a ojnici ? Nebo bych měl krom toho koupit ještě něco ? - jinak svíčku mám novou. Jeden kamarád mi říkal, že když bych vykuchal výfuk, tak že i to by mohlo o něco zlepšit výkon. Poraďte mi prosím tedy, co a jak. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel12190    
Jinak na ojnici by nemelo byt nic spatneho. Jedine ze by potrebovalo přerazit futro ale to je otazka par korun. Spise se koukni jesi nema v klikove hrideli vakl dovnitr... Do stran tolik nevadi (alespon ne tolik) ale pokud by byl jakoby smerem do hridele, tak ti to tam bude cinkat vic a vic, a GO se stejne casem nevyhnes takze pokud davas motor do kupy ted, udelej to rovnou a nech si nekde zrepasnout celou kliku... Nova se ti snad nevyplati pokud s tim budes litat jen nekde po poli nebo na silnici (tam stejnak tolik vykou nepotrebujes ;-) ) A hlavne repase te vyjde mnohem levneji... Zatim, Zetor
 
 
Datum: 14. září 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výfuk utčitě nech jak je maximálně ho sundej nali trocha benálu aa zapal ad se vypalí karbon to mužeš udělat i ukolena jinak výbrus musíš si koupit píst a někomu dát ten válec aby ti ten vybrus udělal jinak novou hlavu atd nepotřebuješ ale jestli chceš nák tuningovat tak je dobrá vějířovvá hlava lepe chladí ale na seriovej motor je to zbytečnost
 
 
Datum: 14. září 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel10894    
zdar draci chci se zeptat jestli můžu nechat na pinckoj klikovku co taM je sice nevim kolik nani je najeto ale vuli ma fakt maličkou a jenom dostran nechci totiz kupovat novou když ho budu mit uz jen 2 roky díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel12190    
Vůle na klice do stran je úplně normální (u používanejch) a vůbec nevadí pokud e to samozřejmě nekácí jak strom na poli. Dokonce je tam i docela důležitá. Důležitá je hlavně vůle do středu kliky. Ta by měla být co nejmenší ale pozor, ne ŽÁDNÁ!! Musí mít minimálně 0,01 - 0,02mm Protože kdyby neměla žádnou, zas hrozí prasknutí pouzdra, kliky nebo ložiska (pokud máš jehlové) Takovou vůli normálně podle oka nepoznáš ani když to držíš v ruce. Měří se to většinou různejma spec. měřákama ale existuje na to taková malá fintička. Chytni ojnici mezi palec a ukazováček na levé ruce téměř nahoře pod úchytem, ale zlehka, jen co jí udržíš a pravou rukou práskni z vrchu do toho úchytu. Pokud uslyšíš takové lehké zacinkání dole v hřídeli, je to správně ikdyž nevíš tu hodnotu přesně. Samozřejmě pokud to bude dělat velkej rachot, tak by to chtělo udělat GO, ikdyž na to třeba ještě (plácnu) 500KM odjezdíš, repasi se stejně nevyhneš a bude oto dražší než teď pokud to není tak hrozný. Takže co můžeš udělat hned, neodkládej na zítřek.
 
 
Datum: 14. září 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
nevidím sebemenší důvod proč kupovat novou
 
 
Datum: 14. září 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hoši, mám takovej dotaz, je nějakej rozdíl na klikovce z jawy 05 a z 21 ? díval sem se na pístní čep a na obou je stejnej. Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZÁMĚNNÝ NEJSOU
 
 
Datum: 14. září 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: fredy s dredy      IP: uživatel10887    
nejen na čepu spojky, který je kratší, ale jsou oba i užší
 
 
Datum: 14. září 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
rozdíl tam je na čepu od spojky. Jinak ojnice a setrváky jsou stejný
 
 
Datum: 14. září 2011 15:11
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, když mám na pístu vyraženou 2, tak to znamená 2.výbrus, nebo co? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel12427    
no OK ale mel si dodat jakej typ motorky myslíš
 
 
Datum: 12. září 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak sorry za blbej dotaz, mno....na všech pístech od mosquita co jsem viděl rozměr pístu, ne kolikátý tam je výbrus ;-)
 
 
Datum: 12. září 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel12427    
to se ptáš skrz to že chceš nekoho vyprovokvat nebo co ,toje snad asi jasný ne,takovyhle otazky ..bych vam zakazal semka chodit.
 
 
Datum: 12. září 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Zdar hoši, mám dotaz, co používate, když máte zarezlé pístní kroužky, vyndal jsem totiž píst z motoru ČZ 175, která stála tak milion let. Zkoušel jsem to dát do kofoly, brzdové kapaliny a nic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2011 11:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12431    
franky tobě se stejská co :-D :-D
 
 
Datum: 13. září 2011 11:47
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel12397    
jsem tak rad jsem tak stastny ... ze na vas uz z vysoka seru lomenym obloukem ve stylu gotiky..........
 
 
Datum: 12. září 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechápu smysl konání tvého..zkus RC colu
 
 
Datum: 12. září 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: Mikwe      IP: uživatel11242    
Zkus to naložit do nafty
 
 
Datum: 12. září 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kruhy přepečené k pístu nezachráníš :-D ..... jasné.. když mi bylo 12 taky jsme tak uvažovaly a nakonec se stejnak kupovalo nové... výbrusy se nedelaly a jezdí to s původníma pístama a novýma kruhama dodnes a výborně to jede.
 
 
Datum: 12. září 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Frankulin, ty si teda nevidany chuj, vite, já chcu ty kroužky zachránit, nechce se mi zbytečně investovat, když za chvíli na tom budu dělat výbrus, protože chcu jen vědět jak ta motorka jezdí, potom ji zase schovam a pozdeji udelam vybrus
 
 
Datum: 12. září 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel11482    
zkusil bych nákej čistič brzd nebo odrezovač jinak nevím
 
 
Datum: 12. září 2011 13:40
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel12424    
Zase ňákej nervák :-D
 
 
Datum: 12. září 2011 12:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12425    
prej nervák.....jen řek pravdu.....dlouho tu nebyl,tak si dal ten čas a sesmolil těch pár řádek k zamyšlení....já bych napsal to a samé,ale tady je to jak házet hrách na zeď......tak už podobný problémy přeskakuju......protože chceš jezdit,ale nemáš na to,tak nejezdi......pokud to nepovolí ani v brzdovce tak to zkus ohřát plamenem.....kup aspon ty kroužky nový když už nic jinýho....a válec zevnitř vyleštit.....
 
 
Datum: 12. září 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: Frikulin-VIX TEAM      IP: uživatel12190    
Ty vole někdy mám pocit, že tady z těch dotazů vyrostu a ještě si u toho vyškubu vlasy. Tak když mám zarezlý kroužky v pístu tak píst rozdělím hrubou silou na železo a hliník a jdu si pro novej píst a nový kruhy. Ideálně ruku v ruce s výbrusem válce. Pokud to je pro tebe drahej špás tak nemůžeš mít ani na benzín v tom případě...takže ti je motorka k ničemu. Ty vole....fakt tolhe já nikdy nepochopim. Proto sem i na fichtl pokec přestal psát...protože polovina dotazů je tu bohužel totálně stupidních...včetně tohoto.
 
 
Datum: 12. září 2011 9:34
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
v Kofole ti to nikdy nepovolí, používá se coca cola, tam je kyselina fosforečná
 
 
Datum: 11. září 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
kolecko: píst už mám venku, teď ho mám ponořený v kofole, ale pístní kroužky jsou zarezlé v pístu, JAWA_ceZetak: to je trochu drahý špáš, ale asi vybiju ty kroužky koupím nové, ale píst je dobrý
 
 
Datum: 11. září 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když mám zarezlé kroužky tak je vyhodím i s pístem :-) a pak koupim nový píst a kruhy
 
 
Datum: 11. září 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
červená brzdovka, petrolej, konkor a tak...necham to v tom třeba tejden, pak to buď jde samo, nebo píst vymlátim přes kus dřeva z válce
 
 
Datum: 11. září 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: doom      IP: uživatel12373    
čau hoši měl jsem na pincku 3kroužkovej píst ale nějak se rozbil a ted si chcu koupit 1kroužkovej.jaký to bude,bude to např. rychlejší nebo silnější?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně.když pincek perfektně startoval za tepla i za studena,šel z volnoběhu do plných plynule bez dír,perfektně i jel
 
 
Datum: 12. září 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12425    
Tady jde spíš o to,že píst s 2 kroužkama na origo motoru je takovej blbec tupej....prostě to jede ať je to dobře seřízený a nebo ne....ty dva kruhy tam vždycky dobře natlačí nějakou neurčitou směs a když kladívko pokyne,tak se směs zapálí vzcelku zdárně a skoro pokaždé......jakmile se tam nasere jednokruh,tak už je to citlivější na seřízení a třeba to vůbec nejede dole.....tady furt musíš myslet na to,že 75% z nich to má rozhašený a hledaj výkon tam kde ho nenajdou.....a seřídit to nechtějí/neumí .....tak asi tak....
 
 
Datum: 12. září 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: Frikulin-VIX TEAM      IP: uživatel12190    
Proč by měl jednokroužek jet hůř? :-) Pojede to líp ne třeba výkonově ale bude mít motor lepší průběh (to je i dokázaný měřeními) ale samozřejmě bude mít motor menší trvanlivost....protstě budeš muset kruh častěji měnit. A taky jde hlavně o použitý typ pístu a umístění kroužku na pístu...není to jen tak....
 
 
Datum: 12. září 2011 9:37
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12423    
ti z toho udělam 60 ccm a pak pocítíš sílu jednoho kroužku ;-)
 
 
Datum: 11. září 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a do kolečka do kola,,, já to fakt nechápu,,, někdo tady rozjel mánii jednokroužkáčů, chudáci neznalý si to pak cpou to do těch svejch stodolovejch vraků a čekaj od toho, že jim to utrhne ruce... a ono ho*no, pojede to ještě hůř
 
 
Datum: 11. září 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Na obyč. ježdění v sér. motoru je 1-kroužek na nic...
 
 
Datum: 11. září 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci, praskl mě pístní kroužek na mosquitu a chtěl bych vědět jestli ty písty jsou na fichlu aji na mosquitu stejny, nebo odlisny. na mosquito je to totiz nekrestansky drahy...... dikec za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: gbsHGS      IP: uživatel11925    
zalezi jaky tam mas prumer pístu a tloustku pístního kroižku a ještě zaleží na tom de mas tzv"zámek" na pístu
 
 
Datum: 13. září 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel10894    
čau chci se vas zeptat chystam se pulit motor a chci se zeptat jestli kdyz se dela spojka tak se meni i mezilamela? a jeste da se pouzit uz pouzita klikovka ? mam doma pouzitou klikovku ale vuli nema jen dostran a malou a sou v ni nacpany korky na co tam sou? a nemuzou se uvolnit a nadelat v motoru paseku? a jeste chci aby muj pincek mel velkou silu hlavne na druhy kvalt protoze u vsech fichtlu se to na dvojku strasne pomalu sbira tak chci a aby to melo tak nak na vsechny kvlaty silu ted mam 13z kolecko a jeste kolik tak bude pak maximalka a jaky rozdil s 11z koleckem ? díky za odpoveedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Korky kvuli zveteni spodni komprese...
 
 
Datum: 11. září 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
nevidím jediný důvod proč by se nedala použít použitá klika a mezilamela...ty korky jsou uprava sice už jsem zapoměl k čemu se to vlastně dávalo ale neboj jstli to je udělané dobře tak se nic a i kdyby tak korek není kus železa a dle mě by se nim moc nestalo a když chceš mít silnou dvojku tak je tu možnost po přeházet kolečka v převodovce...jo a ten 11tizub je dle mě moc málo jestli chceš sílu tak 12zub bude bohatě stačit...
 
 
Datum: 10. září 2011 13:09
 
<  82  83  84  85  86  87  88  89  90  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 18:39:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu