|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 29. října 2009 8:33
 Přesně jak říká standa,,,nějakej plech a kousek drátu...já tam mám sice orig. plíšek ale osičku sem stratil tak drátek
Datum: 29. října 2009 8:33
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A dava ze zas jen 100 za postovny,,,
Datum: 29. října 2009 7:32
Jméno: Standa
IP: uživatel7738
 bezproblemu to udelas.......ohlej hrebik a kus hlinikovyho plechu
Datum: 28. října 2009 22:31
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 ja sem si tedka obednavaj něco s fichtl kramku a na ten plišek jsem zapoměl a nehce se ně davat 130kč za poštovní
Datum: 28. října 2009 22:01
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 radši nevymejšlej a kup si novej!!nemáš snad 30kč?
Datum: 28. října 2009 21:43
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi pri vvelkej otackach se mi jawa 20 dusi de jezdit jenom pomlalu poradte ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 17:38
 jeste jedna vec a tou je enormne malej predstih...
Datum: 28. října 2009 17:38
 zacpana hlavni tryska nebo jeji kanalej, pak to casto dela jeste blbe zvolenej odtrh na kladivkach, zacpanej vzduchac bo primo zaskrcenej airbox ci enormni bohatost smesi (i zacpanym vzdchacem)...mene casto to byva malou hladinkou v plovakovce pac tim spis ma vysokej volnobeh a zadnej zatah...cili pokud nejde do otacek ani na volnobeh po pridani pynu tak je to tryska a/nebo odtrh a pokud na volnobeh ano a za jizdy ne tak secko ostatni a jine veci...
Datum: 28. října 2009 17:37
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Zdravím všechny draky, po delší době jsem vytáhl svoji ČZ 175/477.01 a mám nehoráznej problém... si připadám už fakt jak blázen. Všechno jsem seřídil, jiskra luxusní, volnoběžka na 3/4, jehla 2 zářez od hůry a pořád mi to nechce chytnout. karbec čistej. akorát mi přijde jakoby mi to prskalo spíš benzín do sání než do válce, ale svíčka je taky mokrá. Vážně nevím co s tím, proto se ptám. Díky za jakoukoliv radu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2009 17:45
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Záhada rozluštěna!  Bylo to vylítaný kladívko, ale co mi to dalo, než jsem na to kápnul. V životě se mi tohle nestalo.. každopádně díky moc za rady Karlos!
Datum: 31. října 2009 17:45
 vylitanej valec bejt muze a muzou to bejt i krouzky, ale nez se pustis do tohohle tak si vem injekcni strikacku a strikni trochu benzinu pod svicku pokud se aspon pokusi chytnout tak ti tam nejde benzin
Datum: 28. října 2009 20:27
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Tak jsem zkoušel jinou svíčku a tou to není.. jen mi přijde, že mi tam nakonec nějak nejde benzín, což nechápu, pač jsem to čistil už několikrát. Nemůže to být tím, že je třeba vyběhanej válec nebo tak něco?
Datum: 28. října 2009 17:45
 jestli delsi dobu stala tak zkus vymenit svicku nemusi pod tlakem hazet
Datum: 28. října 2009 13:16
 Čus draci, jak poznám ,že Babetta 210 potřebuje výbrus? Za studena mi jede krásně,ale jak ujedu tak 7 km, tak uplně ztratí výkon... Co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 16:56
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Když ti Babetta ze začátku jede , hledala bych příčinu v ochuzené směsi v důsledku nějaké netěsnosti. Teplem se píst roztahuje
a tak by měl, naopak, více těsnit.
Datum: 28. října 2009 16:56
Jméno: Jirka
IP: uživatel7674
 Čau draci mám problém když se rozjedu na 1 a dám plnej kotel tak se to začne dusit až to chcípne a na dvojku to vůbec nejede.A zkoušel jsem měnit svíčku,karburátor je čistej trysky nejsou ucpaný nevíte čím by to mohlo bejt?¨Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 17:08
Jméno: tomas
IP: uživatel7725
 ja to vidim malo malo benzninu v plovatovej komore,vyhni pliesok hore
Datum: 28. října 2009 17:08
 a co zasraný výfuk
Datum: 28. října 2009 11:28
Jméno: TOM
IP: uživatel1948
 zdar draci na co je to ložisko hlavy řízení
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 8:57
 lozisko hlavy rizeni je otocne ulozeni predni vidlice v ramu,proste ten spoj co se hejbe kdyz otacis riditkama
Datum: 28. října 2009 8:57
 Zdar draci kolik Km vydržijou ty silonovy pouzdra ve vidlich. tady čtu zě je to made in Polsko tak se ptam jak dloho to tam zdrzi když budu mit manžety a budu to řádně mazat. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 0:37
 To ti nikdo neřekne... Záleží na výrobku, montáži, údržbě a ochraně. Pokud nebudeš mít smůlu na nějaký bazmekt, tak když je pečlivě namontuješ, vystružíš, důkladně manžeš a zakryješ dobrou manžetou, tak vydrží hodně... Samozřejmě také záležíí na chování a zacházení.
Datum: 28. října 2009 0:37
 Zdravim, když si koupim věnec rozety, mám ho nejtovat klasickyma nejtama nebo nejakejma pevnejsima??? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 16:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 obycejny ocelovy nejty stacej mam je uz dlouho prez 4500 km a neupadli. Nekdo rika ze to staci prisroubovat misto nejtu sroubky ale mel bych stoho obavy lepsi to je vtom ze se ti neskrivy ten venec musis to nejtovat opatrne
Datum: 27. října 2009 16:35
Jméno: Jirka
IP: uživatel7674
 Čau draci mám problém když se rozjedu na 1 a dám plnej kotel tak se to začne dusit až to chcípne a na dvojku to vůbec nejede.A zkoušel jsem měnit svíčku a dělá to pořád nevíte čím by to mohlo být?Dík moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 18:42
 čus draku moh by to bejt celej špinavej karburátor mě už se to taky stalo
Datum: 27. října 2009 18:42
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 ucpaná triska
Datum: 27. října 2009 14:33
 Zdravím, to samé to dělalo mě, tak jsem vzal jemnej smirgl papír a tím jsem očistil kladívka, skus to  teď mi to tahá jak bejk
Datum: 27. října 2009 14:12
 zdarec když jem měl starej puvodní uzavěr předni žarovky tak mě uplně malo svityla předni žarovka orančovjě tak ted jsem objednal jsem novej uzavěr přední žarovky snad to bude uš svitit žutě
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2009 18:21
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 když dam na to žarovku 5 v tak se mě spali vlakmo
Datum: 26. října 2009 18:21
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 když dam na to žarovku 5 v tak se mě spali vlakmo
Datum: 26. října 2009 18:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 to pochybujem skôr si si mal zohnať nový svetelný pol podľa toho aké máš zapalko či 25 alebo 30W alebo to staré z550 555 05 mne to tiež to robilo a vymenil som pol a už to svieti lepšie
Datum: 26. října 2009 16:40
 Ahoj draci, mám problém. Dávám do kupy jawu 21. Vše je již zapojené(nový benzín,svíčka jiskru dává v pohodě,trysky jsem profoukl, snad i ten prdedstih jsem seridil-i kdyz nevim jesli dobre,karburator vycistil) a stále nejede  z výfuku se kouří ale když našlapuji nebo rozbíhám nechce chytnout, jen si prdí ale výkon žádný. CO s tím? Pred pul rokem jezdil. Díky moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2009 20:03
 to je vše v poho,sice predstih moc si nejsem jisty ale podle navodu na netu to odpovcda, svicka jev poho dava jiskru zkousel jsem a i se kouri z vyfuku tudiz zapaluje.
Datum: 26. října 2009 20:03
Jméno: Standa
IP: uživatel7730
 skontroluj predstih........zda kladivka otviraji pred HU a ne jako nekomu v DU  a skontroluj svicku......jestli je ulitá a nebo suchá.....
Datum: 26. října 2009 19:15
 Zdar draci, prosím pomožte mi! Potřebuji kolečko s nábojem na typ 05! Je podobné tomuto, ale je kratší! http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_28.html Vyskakovala mi trojka. Ty díry jsou vydudané. Potřebuji jen takové, které ty díry nemá jako obří elipsy, ale aby trochu připomínali kroužky! Prosím kdo má ať se ihned ozve! Díky moc! už si nevím rady! Mám doma ještě další 2 motorky a všechny potřebuji do jara zpravit! PROSÍM POMOŽTE MI!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 15:10
Jméno: standa
IP: uživatel7738
 me nemusis vysvetlovat rozdily mezi motory 05 a 21......muzu ti je odrikavat z hlavy.....vim snad o vsech mutacích a abnormalitach motorů od 05 z roku 62 po 23 z poslednich let vyroby!!!! a kdyz ti rikam ze na ty predesly fotce je stejnej motor jako na týhle,tak mi nepresvedcuj o opaku  jen tam nekdo uriz kus hridele,kterej de do deklu aby tam moh napasovat dekl z 05....takle udelas nejsnadneji z motoru z 21 motor 05  po koleckach sem doma koukal a mam jen na 3 díry......bohuzel.....ale z toho 21 hridele to urcite udelat pujde!!
Datum: 27. října 2009 15:10
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 27. října 2009 11:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 hele když se podíváš na to ozubený kolečko tak ta matice co ho drží tak tam už za ní není ta část toho kolečka s nábojem jako u 20-23. U 05 tam to za tou maticí hned končí. Ale u 20-23 to pokračuje až do toho deklu a v něm je ložisko a gufero. Kdežto u 05 tam nic takového není!
Datum: 27. října 2009 11:12
Jméno: standa
IP: uživatel7738
 jen pro tvoje info jsi nam dal odkaz na motor z 21 upravenej na dekl z 05.......
Datum: 27. října 2009 10:28
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 http://aukro.cz/item795586963_jawa_05.html pro ty co nevědí, potřebuji to kolečko jak je na něm to primární ozubené kolečko. není tak dlouhé jako na typy 20-23!!!!
Datum: 26. října 2009 12:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 A to kolečko do pařeza má jen 3 díry. já potřebuji 6!
Datum: 26. října 2009 11:48
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já myslím, že to kolečko z pařeza má 24 zubů. nechci se hádat! a já potřebuji 23 zubů!
Datum: 26. října 2009 11:44
Jméno: Standa
IP: uživatel7730
 Hele Hlada tedka prodaval jadro motoru z 555,tam je prevodovka stejná......napis mu,treba to jeste neprodal......ja ti odpoledne napisu,jestli mam to kolecko a nebo ne.....este sem se do dilny nedostal.....a ze 05 je malo,je blbost,jen bylo moc mutaci motoru!
Datum: 26. října 2009 9:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No vnitřek z 20-23 tam bohužel nejde. o mizerných 6mm! Takže je možnost vyměnit motor. Já bych to tak nejradši udělal, přerazil čísla a vyřešeno. Ale ta motorka bohužel patří bratrovi (viz. můj profil) a on tam chce nechat orig motor. Ono typů 05 moc není. A tanhle je pojízdný a přepsaný na bráchu. Je to STK vše ok, teda až na to trojku.
Datum: 26. října 2009 9:01
 Ahoj, pardon, že se vám míchám do dotazu, ale nebylo by lepší zkusit vyměnit převodovku jako celek? tedy za předpokladu, že tam z 21 půjde... Pokud ne, tak nebylo by lepší, tam dát motor z 20/21/23? Vím, už to nebud originál, ale na ten poslední typ motoru, seženeš všechno a i nové... Na 05 moc dílů není, nové skoro vůbec, takže jestli by nebylo lepší sehnat novejší motor a používat ten.
Datum: 26. října 2009 0:07
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 to já prave nevim,jestli pujde soustruzit,ale myslim,ze flexa by to uřízla.......
Datum: 25. října 2009 22:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 no já právě mám to na 21. Ale ono ta hřídel tam tak nezajede+ ještě ta šířka zubů neodpovídá. Ty na typ 21 jsou širší než tak orig hřídel. S tím uříznutím to není problém. Dá se do kalený ocele soustružit?
Datum: 25. října 2009 21:29
Jméno: standa
IP: uživatel7716
 tak to vim na tuty,ze mam se 3 dirama  ale podivam se este......myslim,ze by se ale dalo upravit to kolecko z 21....jen o milimetr odbrousit zespoda a uriznout ten čumák na lozisko v deklu......nekolikrat uz jsem je takle vzajemne poměřoval......melo by to jit.....
Datum: 25. října 2009 21:24
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 cau Stando, hele já mám 05 r. v. 1965 takže já už mám to kolečko se šesti dírama. Ono se mi uvolnilo ložisko a díky tomu se to ohlodalo. Prosím pokud máš to se 6 dírama a jakš takš použitelné tak mě prosím posšli mail s jeho fotkami! Díky moc!
Datum: 25. října 2009 21:17
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 mam doma minimalne jedno navic,podivam se,ale me na 05 ty trojky taky vyskakovali,tak myslim ze bude ohlodany.......svaret dily z prevodovky nejde......jedine specialni svareckou pod argonem! a pak to stejnak praská!
Datum: 25. října 2009 20:59
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 este jsem tohle kolecko nikde nepotkal me napada jedine ty diry nak spravit treba svareckou to vyvarit a pak odvrtat ale zas nevim jak to odvrtat presne do ty diry nebo to pak udelat na frezce ty diry ale uz to nebude ono mozna je to blbej napat ty kolecka pri svareni ohrejes a tim se poskodi asi by rychle odesli
Datum: 25. října 2009 19:47
 Zravim hoši,vim,že to sem nepatří,ale nutně sháním spodní i horní brýle na čz 180.3(je to ta s kotoučovkou vepředu).Už začínám být bezradný,proto budu vděčnej za každou nabídky,nebo
kontakt na někoho,kdo by je mohl sehnat.Dík moc všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 19:25
 Je tam kratší ta trubka,co prochází krkem.
Datum: 25. října 2009 19:25
 a kdybys dal komplet horni i spodni bryle z jawky,v cem se lisi oproti cize
Datum: 25. října 2009 19:17
 Ano,vidle jsou stejný,ale ty brýle jsou jiný
Datum: 25. října 2009 19:07
 jestli se nepletu tak na tomhle sou stejny vidle jako na jawe 350/638-640,myslim ze by to mohlo pomoct v hledani
Datum: 25. října 2009 18:38
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 Zdar! Jak se rozdělávají zadní tlumiče u kývaček a panelek? Nemyslím demontáž z rámu, ale úplné rozebrání tlumiče...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 9:24
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jednoduse chytis vrsek do sveraku staci lechce pak ten spodek zatahnes nahoru a vypadnou 2 pul krouzky a uz to jde vyndat vsechno pokud nevypadnou musis jimpomoct
Datum: 25. října 2009 9:24
 čau draci mam problem s babettou 207 benzín mi tam normálně de svíčka hází jiskru ale nejde mi to nastartovat ani když to zkusim rozjet zkopce vyčistil jsem karbec koupil novou svíčku a pořád nic  prosím poradtě
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 10:10
 No já to teda zkusim je to divný když to jelo najednou chcíplo a ted to nejde
Datum: 25. října 2009 10:10
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Dej, při startování, kousek molitanu do toho otvoru hliníkového víka tlumiče sání. Až se motor zahřeje ,tak to odstraň.Moje
Babetta startovala na 1. šlápnutí, ale přišla zima a ten studený vzduch jí začal při startu dusit.
Datum: 25. října 2009 8:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jestly pred tim normalne jezdila nez jsi ji ulozil zkus jinou svicku(tepelnou hodnotu) nebo tuto svicku nahrej nad zapalovacem..
to dela kvuly tomu ze je zima
Datum: 25. října 2009 7:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak ti to asi někde nasává moc vzduchu(špatné gufero)..ale nejsem si jistý do babet jsem nikdy moc nedělal
Datum: 24. října 2009 23:13
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi uz se tady 2 hodiny pokousim seridit otacky motoru a nak mi to nejde jak to ma byt ? pr. : upne dotahnou t a 2,5 otacek povolit a pak uz jen sestelovat......mam jawa 20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 20:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 me nedrzel volnobech jen u tepliho motoru zjistil jsem ze to netesnilo pod karburatorem
Datum: 25. října 2009 20:01
Jméno: lukas
IP: uživatel1214
 čus a eště to taky de tim že jak máš na lanku ten šponovací šrouber tak ho víc utahneš a de to taky dobře\\r\\n
Datum: 25. října 2009 9:46
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 jo a když ten stavěcí šroub šoupátka šroubuješ dovnitř, tak nezapomeň přidat plyn (zvednout šoupě), jinak si do něj tim šroubem vyřízneš díru a volnoběh už nenastavíš... tak mě napadá asi to už udělal někdo před tebou a ty ten volnoběh teď nemůžeš seřídit....řešení: nový šoupátko..
Datum: 24. října 2009 23:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Presne tak soupatko muze byt uz dole vykousane od sroubu a nebo jestly je v pohode tak si muze prisavat malinko
nekde vzduch tim padem otacky si delaji co chteji
Datum: 24. října 2009 18:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli myslíš volnoběk tak neřeš nějaký 2,5 otáčky ..každé šoupě je jináč opotřebované takže to nějak dotáhni a když budou vysoké tak to povoluj tak dlouho dokud nebudou nízké
Datum: 24. října 2009 17:56
 zdarec draci hele mám new fichtla a nejde mi chcípák nevíde jak ho bezpečne chcípnout?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 17:04
 nebo taky dej dvojky a bez plynu poštěj spojku jako při rozjedu a on se zadusí
Datum: 24. října 2009 17:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Ja som jeden čas jazdil na fichtli len zo zapojením kladicko indučka a motor som zhasínal že som vytiakol fajku od sviečky
Datum: 24. října 2009 14:50
 hale zapoj si kabel na chcipak ve spinacce je to jednoduchy no mechanik se pozna fichtlum zdar
Datum: 23. října 2009 20:42
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 jéje to máš nekonečno možností  některé oblíbené: zařadit 1 a pustit spojku (ale drž si ho  ), vytáhnout fajfku, vypnout benzín (ale to si půl minutky počkáš - vhodné když se blížíš k domu a víš že ten den už nikam nepojedeš), připojit jakejkoli drátek se s tlačítkem/spínačem mezi drát co vede z magneta na cívku a kostru, jednu dobu když sem ladil motor zkratoval sem to šroubovákem mezi kladívka  ..... nějak si snad poradíš
Datum: 23. října 2009 20:09
Jméno: janek
IP: uživatel5573
 Čau hele jedna blbá otázka vim že to sem moc nepatří doted sem jezdil na jawe 250 ale otec slibl enduro 4 takt a někdo mu řek že píst vydrží jen 50 motohodin já si myslim že je to kravina nebo neni?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 12:58
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 znamej ma Yamahu 4T YZF 450 a delal pist az po 91mth a vse v poho,ani nevypadal ze by potreboval ven....jezdi teda pouze jen hobby.....takze o vikendech a parkrat za rok hobbiky na zavodech...... dalo by se rict,ze servisní intervaly u 4T krosek jsou spise dány pro tvrde zachazeni s motorem v licenčních závodech.........jen bacha na ty rádoby krosky z endur jako je XT a podobne......on mozna pist ma vydrzet pres 100 motohodin....ale pri normalnim provozu.....ne na dráze!!! a kor kdyz jsou to vzduchem chlazeny svine,ktery jezdej pul hodiny s 5 centimetrovym nanosem bahna na valci!!! to je pak tomu pistu obcas sakra horko!!
Datum: 24. října 2009 12:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jak už řekli... záleží co to bude za motorku....když to bude třeba wr 450 tak je to těch 40-50mth, ale bude to zminovaný xt, tak tam je ta životnost toho pístu rozhodně větší...jinak u ostrejch 2t by se měl píst jezdit max 30mth a to už je dost...
Datum: 24. října 2009 10:49
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 U krosových jo, ale endura 4t 125ccm jsou jsou líný svině a při správném zacházení by měl vydržet déle. Aby ste mě hned neukamenovali, tady je příklad. Kamarád má yamahu Xt 125ccm (4t) enduro, 5 kvaltů, koupil ji novou v roce 2008, už jí má zajetou, pravidelný servis v yamaze. A já na starý 250 panelce můžu v plném rozsahu jeho rychlosti vzít za plyn a ujet. Ve dvou lidech 86km/h na rovině v bezvětří (trasa Roudnice n/L/Štětí) 74kg/80kg a to je sakra málo. Sám 74kg- 98km/h a víc ani ťuk. Není to jedinečný kus, všechny totožné motorky jsou stejné. A když si vemu že kdejaká 2t 80ccm by panelce ujela nemluvě o 125ccm 2t, tak kde to sme. Na tej yamaze se mi snad libi jen ten vzhled
Datum: 24. října 2009 8:34
Jméno: Standa
IP: uživatel7712
 u 4T vydrzi 70-max 80 motohodin.....
Datum: 23. října 2009 23:09
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to si splet s ostrym dvoutaktem ,4 tak ve stopetadvace ti vydrzi vic nez ruskej tan
Datum: 23. října 2009 20:19
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi jedu a skocim na retarderu mam jawa 21 hned pos skoku to chciplo a uz sem to nerozjel co se mi mohlo z kurvit kolo urvany nemam xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 22:04
 to znám koukni se na karbec, možná máš seklej plovák
Datum: 23. října 2009 22:04
Jméno: úd
IP: uživatel4675
Datum: 23. října 2009 21:12
Jméno: hh
IP: uživatel7625
Datum: 23. října 2009 20:00
 vypadla fajvka ze svicky
Datum: 23. října 2009 19:07
 Zdarec hoši, hele mám 05 a vyskakovala mi trojka. To kolečko jak do něj zajíždí dvojka bylo vyhlodaný. Nemáte někdo něco takovýho? já to už sháním měsíc a nikde nic! prosím když někdo něco takovýho máte okamžitě se ozvěte! Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 17:58
 hele promiň, lae já nemám ICQ spíš přes mail!
Datum: 23. října 2009 17:58
 zdarec hele ozvi se mi na icq 498843920
Datum: 23. října 2009 17:42
|



|