slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  201  202  203  204  205  206  207  208  209  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: cooke      IP: uživatel6644    
Čau,dnes jsem dal dohromady moji Jawu 555.Čím to může být,když to roztlačím,tak to chytne,jede tak pět sekund a zdechne?Pak bych se chtěl zeptat,jestli bývá od výroby na Jawách 555 odkapávací miska.A ještě,kde jsou trisky na pařezovském karburátoru?:-D díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trysky tu sice koupis ale jsou moc velky, na parez (jikov 2914hz) je potreba 63/65
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samotnou trysku koupíš tady v krámku ale držak nevim
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
včetně držáku? neseženeš si myslím.. novou ne.. starší někde na burze ;-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale kde seřenu novou trysku na jawa 555 ůplně komplet celou trysku
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no kde by byly trysky? asi v karburátoru ne? 555 karbec znám jak svoje boty:-D zespodu máš šroub na 17ku klíč.. v tom máš držák trysky na 10 klíč a v tom je zašroubovaná klasická tryska M6 (většinou 63-65) tak pkud jsi to nevyčistil... tak to může být tím, pak to taky může být pšatnám benzínem - nedoporučuju brát u nějakých pochybných benzinek... a nebo předstih.. nebo gufera.. atd atd toho je hafec
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zda, potřebuju nutně PORADIT chtěl jsem z ČZ 175 stáhnout rotor a dát tam nový, ale když jsem utahoval tu 13ku šroub kterou sem to chtěl stáhnout, tak sem ukroutil hlavičku šroubu :-( nevíte jak ten rotor jinak sundat???????????? Předem dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fikus: chtěl si říct že rotor vypane ;-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
skus este jeden pokus vem nakou tycku ocelovou a priloz to na ten sroub a bouchni do toho scitem a melo by to povolit. Nevim co si stim delal sundava se to tak ze utahnes sroub a kdyz uz to je nakonci a nejdeto tak vezmes kladivo a scitem bouchnes do sroubu, celi magneto i se sroubem vypadne
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: vybrouš      IP: uživatel7097    
Nvm jak to u ČZ vypadá ale jesli je tam trochu místa okolo, tak to vyvrtej o 1mm víc, vyřízni závit a vlep tam zavitovou vložku.
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už jsem to zkoušel, ale bojim se abych neohnul kliku
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm,tak t je spatny...hele rikal si ze chces davat novej rotor,jestli ej ten sstarej uz spatnej tak ho vypac sroubovakem nebo majzlikem
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právě že ven nekouká
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus vysroubovat starej sroub a prez drivko poklepej na rotor a zkus to znova. jestli nejde vysroubovat tak asi jedine vypacit, ale vetsinou to bejva destruktivni pro rotor. kazdopadne ten rotor poklepej a uvidis stejne nechapu jak se vam ty srouby muzou lamat :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci skoušel sem všechno jak ste mi radili s tema přednima vidlama u 21 jak to tam v nich boucha a be ze změny furt to boucha do 4cm jestě nedělá a le jak je to vic jak 4 cm tak to tam všelijak dře . Fakt si nevim rady jěště mě napadaj ty ocelovy kroužky co sou na hoře jak sou v nich zavity ale nevim co by s něma mělo byt . žádny vystupky o ktery by to mohlo drhnout tam nejsou kromě toho kroužku . Skusil vše řádně dotahnout a nepomahlo . Nevim co tam mám zpravovat kdyz tam skoro nic neni . prosim poradte dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a skoušel sem tam dat i jinej kluzak a pružinu a furt to v tym bocha
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel1214    
zdarec potřeboval bych poradit mam jawu 20 a nechce mi po chvilce jízdy vůbec tahat nemá sílu ale na neutrál točí furt nemoh by mi někdo poradit co stim?? pís kroušky a karburátor sem měnil a vísledek žádnej už si nevym rady dík za votpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel1214    
no a jak si tu spojku vyřešil co na ní bylo špatnýho??
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: darceorganu15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus mozna spojka mel jsem to spatny taky to je normalka:-)
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel1214    
to nejelo ani na ty starý a vejfuk je čistej já už nevym co stim to chytý krásně na 1 šlápnutí točí dobře ale to chvilce jízdy to škobe jako kdyby tam nešel benzín a musim zmačknout spojku a znovu to rostočit\r\n
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co výfuk nemáš špinavý nebo filtr sání.
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: radek1212      IP: uživatel368    
a zajel si ty kroužku už?
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci složil sem předni vidle u 21 a propružil a jak sem je stlačoval tak to v tom tak bochalo jako když ta pružina naraží do stěny té trubky Co myslýte spraví to nová pružina nebo je závada někde jinde .Dělajou to obě. Já si myslim že sou to ty pružiny protože je to tak jednoduše udělany že to snad nic jinýho dělat nemuže. prosim poradte. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel7545    
A MAS TE STRUNY NASROBOVANE V TELESKOPE? JA SOM ICH NEMAL A CIES MI TO BUCHALO .. NASROBOVAL OSM ICH A BEZ PROBLEMOV. SKUS TO POZRET.. CAW
 
 
Datum: 11. listopadu 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: Fada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak to poto nevím, u pincka jsem tohle dělal jenom jednou a už dost dávno...joo to kdybys chtěl poradit s čz 180, tak ty jsem dělal před měsícem...
 
 
Datum: 11. listopadu 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
srouby sem tam ani nemel proto je to divny
 
 
Datum: 11. listopadu 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: Fada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nedávals tam z boku nový ty šroubky?? Nelezou ti do pružin a nebrnká to o ně?
 
 
Datum: 11. listopadu 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: Šíma-Babitz      IP: uživatel7035    
Čus Seso, dotázek, pasuje zámek sedla na panelku i na kývačku, potřebuju zabezpečit sedlo a nemám čím a jak původní zámek vypadal nemám potuchy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
zdarec hcu se zeptak když budu pulit motor a mam tam dat samostatnej tmel paulin a obyčejni tesnění nebo stači jenom paulin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
a když dam tmel paulin a ješte papiroví tesměni tak by to nemělo tyct ne
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odhaduju ze teplota nepresahne 70 stupnu
 
 
Datum: 11. listopadu 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
newite kolit muže u jawy 21 olej myt stupnu nebo motor ale nimislim valec
 
 
Datum: 10. listopadu 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja pouzivam gasket od denbravenu,je to kvalitka:-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
paulin sem použil 3X, pokáždé podle návodu a vždy to teklo... pak jsem se nasral, rozpůlil motor, nic sem neodmasťoval, jen sel to lehce utřel hadrou, purstem sem dosedací plochy napatlal červeným silikonovým tmelem SIGA PRO MOTOR, a po 3 letech ani kapička..
 
 
Datum: 10. listopadu 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
a ty maš taky tmel paulin
 
 
Datum: 10. listopadu 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stary tesneni v zadnym pripade nedavej!!!!.ja vsude davam samotnej silikon a nikde mi nic nekape...
 
 
Datum: 10. listopadu 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
ja tam dam spatky dam to starí papiroví tesnení a nato ten paulin když ho mam
 
 
Datum: 10. listopadu 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel3093    
Pokud nemas dopraseny kartery, tak staci obycejny papirovy tesneni potreny olejem/vazelinou... Tesnim tak od zacatky a nemam s tim problem.
 
 
Datum: 10. listopadu 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute, nevíte nekdo jak dlouhé dráty potřebuji abych na buben z pionýra vypletl 19ku ráfek? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2009 0:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže?? :-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2009 0:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky si rikam :-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2009 0:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to ale potřebuju přeně.... heh a spíš ty někdy?
 
 
Datum: 09. listopadu 2009 23:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fiha ja to vedel,,, ja to nekomu splasil asi 187 M3,5 tusim,, ale fakt ted nevim
 
 
Datum: 09. listopadu 2009 23:39
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel1214    
čus draci hale potřeboval bych poradit mam mustanga chytá krásně ale jede tak 5 minut ani ne ujedu tak 100 netrů a začne škubat jako kdyby tam nešel benzín tak sem vyměnil karburátor a dělá to uplně to stejný takže tim to asi nebude a benzín tam de krásně. a kdyš zmašku spojku při tom škobání tak se to rostočí takže si myslim že by to mohli bejt kroušky ale zase ze začátku to tahá krásně takže už nevym čim by to mohlo bejt nemáte stim někdo skušenosti nebo aspon náký nápady jak to vyřešit dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: rejnold      E-mail:      IP: uživatel7357    
Dobrej den, potreboval bych poradit jestli se da koupit nebo nejak nahradit to gumove lemovani krytu u jawy 21 ,ktery zakryva sani vzduchu.. Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 15:47
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec hele měl sem rozpulenej motor z fichtla a daval sem ho do kupy a když sem tam dával gufera tak sem je zabouchl strašně hluboko do karteru (to se mě ještě nestalo) a uplně se přestala točit klikovka a předtím než tam byly tak chodila uplně nádherně stalo se vám to už někdy ? a myslíte že to mám zas rozebrat a dát tam nový? a a jinak skoro ubec to nechce jezdit za jedna to jezdi strašně málo a za 2 skoro ubec a ubec to nedrží volnoběh šroubek mám dotaženej uplně naplno a když přidám plyn tak to chvilku řve a pak to chcípne ale to si myslim že je to tou klikou jak nechce chodit. pls píšte názory díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2009 8:20
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Máš to namačknuté na vnitřní kroužek ložiska a proto to brzdí ložisko.Navíc se gufero zkroutí a nebude těsnit.
 
 
Datum: 10. listopadu 2009 8:20
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taktéž sem to tak posral :-(
 
 
Datum: 09. listopadu 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ložiska jsou ok ale prej to dělaj ty gufera
 
 
Datum: 09. listopadu 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me to tim bude,jestli ze se netoci klika tak je to jako kdyby si jel na trojku velkej kopec,taky to ma zatez...a takhle to ma zatez jenom roztocit tu kliku a na prevody se nedostane zadna sila :-D tak ja bejt tebou to rozeberu,kouknu na vsechny loziska jestli dou z lehka a jestli tam neco nedre...
 
 
Datum: 09. listopadu 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: břeta      IP: uživatel7870    
Zdravím všechny,mám jawetu po generálce motoru.Motor jde krásně nastartovat,drží volnoběh,krásně vrní,ale při jízdě kolem 30kh/hod a víš to začne tarokovat,má to takovej dvojitej zvuk a nechce to už jed.Už nevím co s tím,předstih je dobrej,svíčka nová,motor po výbrusu,tak nevíte co by tomu mohlo být?Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: břeta      IP: uživatel7870    
Tak už mi to jede,už jsem na to přišel.Byla moc bohatá směs,odpojil jsem filtr a ted to letí jak střela.Tet už jenom musím vychytal nějakej hodně propustnej filtr a bude to dobry,zatím je to bez filtru.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel7951    
nazdar chce to zaject tak 300km pak si to sedne chce par krat vymenit olej a bude ti to slapat jak hodinky tak cus
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš to zajety ?
 
 
Datum: 08. listopadu 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: 350      IP: uživatel7854    
zdar...mam problem s předními tlumiči na panelce....jsou hrozně měkký a dolití tlumičového oleje vubec nepomáhá... dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 8:58
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Pro zvýšení tuhosti se míchal převodový ( 120 cm3) + motorový M6A ( 20 cm3). Toto se využívalo do venkovní teploty 5 stupňů.
 
 
Datum: 09. listopadu 2009 8:58
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
pokud vim tak tlumičový olej je v tlumiči jen aby tlumil, od pružení tam jsou myslim pera :-D skusil bych se na ně kouknout jestli nejsou třeba prasklé, popřípadě je vyměnit
 
 
Datum: 08. listopadu 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: primax69      IP: uživatel5566    
zdar draci,hele ja mam jawu 350/634 a ona si nechce nacucnout benzin jak je to možný ??ja ji nakopávám a nemužu ji nakopnout jiskru háže všechno ale neni tam benzin karburat přeplavuji a ona nic,musím zdelat svíčku nalít tam benzín a pak chytne a jede dál a už si benzín nacucává,ale nekdy aj kdyz do valce benzin dám tak si ho nenacucne nevíte čím by to mohlo být ???diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 10:21
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
pretesni hlavy,a skontroluj tesneni pod karbesem.
 
 
Datum: 09. listopadu 2009 10:21
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel7862    
Čus potřeboval bych poradit nejede mi mustang jiskru hazi, svicka je dobra, tak sem si myslel ze to je karburatorem, tak sem ho přehodil z druhýho co jezdi a stejně nic, uz si s tim nevim rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel7862    
Asi to bude tou indukčkou, pač svíčka v druhym mustangovi de.
 
 
Datum: 08. listopadu 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7864    
mam stejnej problem....hazi jiskru,ale nejede......kupodivu to bylo svickou,nehazela pod tlakem.....skusil sem nejakou starou co jezdila a na tu mi to jede....oni ty svicky obcas kecaj s tou jiskrou:-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
slabá iskra alebo zle nastelovani predstih,alebo inducka je slaba to moze bit baco treba skusat
 
 
Datum: 08. listopadu 2009 11:18
 
 
 
 
Jméno: radulahampl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci rozďál jsem zadní tlumiče na mustangu a chci do nich nalít nový olej, nevíte kolik má být oleje??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 8:01
 
 
 
 
Jméno: vojtechsasek      IP: uživatel7861    
Mám pocit, že 30ml do každého. (Jinak součástí tlumiče je kožená membrána, která unguje přesně opačně než u pumpičky- snadné stlačení tlumiče, pomalejší roztažení.) Ta však bývá rozpadlá-lze nahradit tou z pumpičky - musí se zmenšit ale její průměr...
 
 
Datum: 08. listopadu 2009 8:01
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
ahoj ja mam tu levou světely civky a mam v zapalovani 2 uplně stejne a newim jak je mám spojit aby mě svityli dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 23:06
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 23:06
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
a jak to maš ty
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
a jak to maš ty
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
normalne z jednej do druhej a steho do svetla,alebo s kazdej ti pujde 1 drat tak ich len pripojis dosebja ne?chapes ?
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
http://images.motoinzerce.cz/m/i/349/349491_1.jpg
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
Ahoj draci,nemáte nikdo domaa prsíčka na jawu 555 tak do 500,-Muže být i trochu víc dražší.Chci si dát svého pařeza do pucu ale prsa mu chybějí díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 7:23
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
LOL do 500,- ? :-D. Ses zbláznil ? To má mnohem višší cenu ! 1200 - 1500,-
 
 
Datum: 08. listopadu 2009 7:23
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
moje icq 414427520
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: KoUmR      E-mail:      IP: uživatel7841    
čauu, mam tu problem... Mam jawa 23 mustang a kdyz ho chcu nakopnout-nastartovat.. tak mi nevydrzi nastartovana a z vyfuku obcas vyleti hodne dymu-udela to ranu. pritom vyfuk, koleno karbec, trysky svicku atd krom motoru mam vycisteny a profoukany.. pls o radu. THX all. :-) --Motorka se dusi po nastartovani a tim padem tak do peti vterin zhasne..nejde do otacek.. odtrh mam dobry jelikoz jiskru to hazi perfektne. bylo to ze dne na den se mi ttyto veci stali. jeden den byla plne funcni to sem na ni jezdil a druhy den vstanu ze se pujdu projet a zjistim ze mi nejede..? pls o radu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
huana píše,že výfuk má čistý
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: huana      IP: uživatel5631    
Zkus výfuk-nejspíš bude totálně ucpaný karbonem...
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
taky je mozny ze odeslo magneto pod zapalovanim musel bys sundat ten kryt co ho drzej 3 srouby na pravy strane motoru a pak bys musel sundat elektryku s magnetem pri namontovani musis sestelovat, ale kdyz tomu nerozumis to bude asi broblem
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stáhni si tady návod je to tam popsaný http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-navody-k-obsluze.html
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: KoUmR      E-mail:      IP: uživatel7841    
a jak se ladi?? co je stator apod??? co musim udelat abych to vyladil?? predstih?? kterym sroubem se alias Ladi.??
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Pravděpodobně špatný předsith
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec nevite jak mam docílit toho aby to melo sílu i v nízkých otáčkách ? ptž se mi nechce jezdit do kopcu pomalu na jednotku :-( sekundáro mam 12z, predstih 1,6 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a když si nechám udělat 8 výbrus vydrží mi to špice v kole?nebo budu muset na horizontu ubrat abych nejel po zadním?
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang: tak to asi máte malé kopce ;-)
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 15:04
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
nechas si udelat 7 vybrus novej pist a krouzky pak to ma silu i ve volnobeznejch otackach ja jezdim se 13 koleckem a kazdej kopec za tri
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam sekundáro 10z ;-)
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to me taky napadlo :-) ale to je zas na silnici na hov*o
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můžeš přehodit kolečka v převodovce
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 14:16
 
<  201  202  203  204  205  206  207  208  209  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 3:29:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu