|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus draci hele nevíte čim to je když jedu na simsonu a přeřazuju tak to má snahu chcípnout ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 20:37
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 páč je to mrdka fašistycká s nízkym volnoběhem nebo přicpanou tryskou
Datum: 09. srpna 2009 20:37
 zdar borci mam takovy problem nechce mi chytit parez jiskru to dava , benzin tam tece, predstih mam dobry...ani na roztlaceni nechce chytit
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 19:55
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli neodeslo gufero pod zapalovanim ale vetsinou to alspon sem tam skytne
Datum: 09. srpna 2009 19:55
 Nebo neteče benzín  zkus jestli nemáš ucpaný trysky v karbecu  nebo spatne danej plovak
Datum: 09. srpna 2009 17:56
 Jetli ti to chytne až asi tak do 0,5 km tlačení a víc tak je to výbrusem.Měl sem stejnej problém s kámošeama sme tlačili a tlačili a pak to teprv chytlo
Datum: 09. srpna 2009 15:55
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec/nejede-pomoc-defekt/id96530.html No tak sem zdelal gufero pod zapalkem a to je jak novy předstih sem taky šteloval posuvkou je tam neco pod 1,6 mm no a furt to dela šroubek na volnobeh utahlej na max tak to musim přitahovat na lanku no proste des jinak kdyz se mi povedlo rozjet tak to celkem tahlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 13:38
 hele měl sem podobnej problem. nechtělo to držet volnoběh a šroubek nereagoval, k tomu to eště nechtělo chytat na našlápnutí. ze všech stran sem slyšel předstih, odrtrh, gufero, trysky atd,,,,nakonec to vyřešila uplna banalita - svíčka. od ty doby chyta na 1. kop a podstatně líp drží volnoběh
Datum: 09. srpna 2009 13:38
 ještě sus přetěsnit válec a hlavu... mě to dělalo..
Datum: 09. srpna 2009 0:08
 mam jawu 20 a stále mam jenom potíže když ujedu tak 2 až 3 km ta jse díky přehřátí zasta a včera to udělato už po 1 km neví co stím přehříváním dělat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 10:17
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 zkus dekarbonizovat a to výfuk,hlavu válce,výfukové koleno
Datum: 08. srpna 2009 10:17
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jakou máš vůli pístu ve válci ? Je píst rozměrově v toleranci vůči válci ?
Datum: 08. srpna 2009 9:21
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 8:39
 já mám doma taky takovy tmel akorat ze je to jina znacka ted nvm presne....ale na nem je 750°  takze teplotu bych neresil....
Datum: 08. srpna 2009 8:39
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 proč píšeš sem? mnohem jednoduší spusob jak to zjistil je napsat majitel toho e-shopu
Datum: 08. srpna 2009 8:27
 Do kolika stupnu to je nevim ale je to tmel na výfuky tak by ti to meělo na vychtlovi vydržet
Datum: 07. srpna 2009 22:48
 ČUS MAM OPET PROBLEM STYM KAMOSOVYM STŘEPEM FURT TAM LICE VOLNOBEH BUD MALO POTOM SI TO SAMO PŘIDA BUD TO ŘVE NEBO TO NEDRŽI NA JEHLE SEM VYSKOUŠEL VŠECNY ZAŘEZY PIST JE TAM 3 KROUZEK VALEC JE V DOBREM STAVU MAM ALE STRACH ZE TO NEKDE PŘISAVA FALESNAJ VZDUCH JESTE SKUSIM TESNENI NAKARBCU ALE JINAK SNAD UZ NEVIM
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 12:12
Jméno: milan
IP: uživatel3189
 me to taky blblo tak jsem tam dal novi tesneni pod karbec a novou hadici sani a je to v pohode
Datum: 09. srpna 2009 12:12
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 mě to dělal taky vyjebaný šoupě v karbu a karbec, taky mi nedržel točky na volnoběh
Datum: 08. srpna 2009 22:04
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Čau muže to byt taky hladinka v plovaku
Datum: 08. srpna 2009 21:54
 a co takkhle si nadstavit předstih a maás pritáhlou hlavu s pístem bo mi to dělalo a ja si nastavil předstih a je to redy\r\n
Datum: 08. srpna 2009 12:36
 Vyměn to pod zapalovánim a pak uvidíš jestli se to zlepší když ne tak i to druhý, ale tim to asi nebude.
Datum: 08. srpna 2009 8:22
 NO A COTO TO GUFERO NA DRUHE STRANE TO NA TOM ASI BUDE PODOBNE CO MYSLIS JINAK MOC DIK ZA RADY MASINA X LET SRALA TAK SE NENI ČEMU DIVIT
Datum: 07. srpna 2009 23:18
 ne to nemusíš stačí sundat zapalování
Datum: 07. srpna 2009 22:57
 JO NO TAKY ME TO NAPADLO ALE TO ASI BUDU MUSET PULIT MOTOR
Datum: 07. srpna 2009 22:56
 Jestli ti to nedrží jedny otáčky a lítáto furt nahoru a dolů tak to je v háji gufero pod zapalováním
Datum: 07. srpna 2009 22:45
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár draci rozumí tady někdo minibajkám?dižtak se ozvěte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2009 22:31
 V CEM JE PROBLEM
Datum: 07. srpna 2009 22:31
Jméno: venca
IP: uživatel4954
 ahoj seso nehodláš dobudoucna pridat do zboží doutníky vyfuky a kolena na kejvu nebo rybyny? vsude maj od turka ,a kdyz sem schanel naky poradny tak mi rekly nejakej pan Hadrávek od veselý ze delá kvalitní tak nevim kde ho sehnat.Pro ostatní:skusete rozhodit síte.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2009 21:34
Datum: 07. srpna 2009 21:34
Jméno: Drak
IP: uživatel7008
 Cau draci mam problem kdyz jedu na fichtlu tak ze zacatku jede fpohode ale pak jak se trosku zahreje tak se zacne strasne dusit nevite cim to je..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2009 20:30
 Jestli s to myslel že ti to na 1-2 jede v poho a jak tam dáš 3 tak hruza .Tak to je výbrusem
Datum: 07. srpna 2009 20:30
 Ahoj draku nedavaš do něj moc oleje?pač jak tam daš hodně oleje tak to sice jede ale dusí se to.To je moje zkušenost a nebo kdy by to nebylo tim tak zkus vyměnit svíčku.zatím majkl65 ®
Datum: 07. srpna 2009 19:29
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Zdarec hoši! Zajímalo by mě jaká může být cena Jawy 175 356 či Jawy 175 450 s papírama.
Taj o těch silnech nemam vůbec přehled  Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 22:05
 čau Seso , mám problém s jednou věcí. Objednal jsem si tu pár věcí a dneska mi to došlo ... Všechno skvěle fungovalo než jsem se rozhodl že zkusím to zamikání na babetu tady tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1008.html . Tak jsem do srčil tam kde to patří zatočil jsem klíčkem a při vytahování jsem vytáhl celý střed toho zamikání ... nevím co si teď s tím mám počít vypadalo tam asi 8 Dílů a 2 pružinky jsem našel .... zkoušel jsem to dát dohromady ale nejak mi to nešlo nic o tom nevím .... Tak jsem se rozhodl že se tě (vás všech) zeptám jestli nevíte co s tím .... Docela dost mě to trápí , tahle věc byla ta na kterou jsem se nejvíc z těch objednaných těšil ... Tak mi prosím poraď te nějaké řešení !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2009 11:16
 Moc díky Seso píšu maila
Datum: 07. srpna 2009 11:16
 draku tak to jsi mi mohl napsat mail asi nejaky taiwanes to nedotach u linky na 100%,, posli mi mail,,poslu jiny,,sesa
Datum: 06. srpna 2009 21:38
 Samozdřejmě odvás chci pomoc protože na další zámek už nemám peníze
Datum: 06. srpna 2009 19:43
 čau lidi na mém mustangovi nechce ukazovat tachometr. Daval sem tam ty količky bo tam nebyly šnek se točí , točí se i to kde se davá lanko takže to funguje. koupil sem nový náhon ale lanko se netočí i když ho vytáhnu z tachometru i když ho do něj dám, ale když točím lankem v ruce tak tacháč ukazuje takže musí být problém nejspíš v náhonu tam kde se dává lanko asi to tam prokluzuje tak co s tím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 20:30
 já te dva šneky vyhodíl uplně, nechal sem tam jen tu hliníkovu krytku, poměnil ložiska, a ejhle zadní kolo se najednu nechce zastavit, dal sem si tachometr co se dává na kola
Datum: 06. srpna 2009 20:30
 Asi máš v tom šněku vyběhanej ten 4 hran zkus náhon obalit izolepou a pak ho tam dát
Datum: 06. srpna 2009 19:12
 Mám ten stejnej problém a nijak jinak ho nevyřešíš než zakoupením nového šneka. Ne bo možna to bude špatným lankem u náhonu ale to asi na 90 % ne.
Datum: 06. srpna 2009 18:58
Jméno: straka
IP: uživatel2073
 čau draci, nevíte někdo jak předělat zapalování stadiona na indukční cívku ?? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 16:57
 daj na statoru svetelnú cievku na mieso indukcného a pripoj to ako zapalovaciu cievku tak ako je u pionyra
Datum: 06. srpna 2009 16:57
 Vejde se mi táhlo př.vidlice z 350/638 co tu sesa nabízí do šavlí 350/634-1984?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 15:30
 Takže bych tam musel namontovat tlumiče používané na 632,638;abych je tam mohl dát?Mám 634-7 a ty táhla byly na všech 4kách stejný,nebo s posledních 4 už pasují na 638?
Datum: 06. srpna 2009 15:30
 no pokud mas novou vidlici tak ano lae pokud je stejna ako na prvni 634 tak ne,,sesa
Datum: 06. srpna 2009 15:13
Jméno: tm
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 07. srpna 2009 13:12
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 tak stal mě 149 i z hlinikem
Datum: 07. srpna 2009 13:12
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Zdar,myslím,že se dělá jen chrom,plast a hliník,ten hliník tu sesa má za 175,- normální cena,já jej kupoval u nás v mototechně a dal jsem taky něco přes 170,-.A plast jsem ještě v shopu nikde neviděl,ale mám jej doma,takže se asi vyrábý.
Datum: 06. srpna 2009 15:20
Jméno: jawák
IP: uživatel6570
 zdar draci
potřeboval bych poradit...koupil sem si jawu 555 v puvodnim stavu i s TP ae nevim jestli ma cenu ji lakovat(sice by to bylo docela potřeba na některych místech) ae zase nechci aby to stratilo tu hodnotu...když to ted obrousim a nalakuju.........má viditelně všechny zlate linky!!!
co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 12:41
Jméno: tofek
IP: uživatel6998
 urcite to nelakuj! pokud je lak hezky, zachovaly (jako ze se i na mistech trochu leskne) tak ho urcite nech! bude to mit ten spravnej smrnc, bude to vypadat jak veteran! pokud by byl lak hnusnej tak bych to nalakoval, ale pokud je hezky zachovalej tak ho urcite nech.
Datum: 06. srpna 2009 12:41
Jméno: osi
IP: uživatel6993
 zdarec draci mam na chalupě fichtla a nebyl žadny problem až v posledni době za studena nakopnu na drc všecko o.k a když se zahřeje tak neni možne nakopnout ani roztlačit když sem vyměnil svičku tak to nepomohlo kdyby někdo věděl co s tim je tak odpovězte dik čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 22:42
Jméno: Dejw
IP: uživatel6987
 Zdar draci vcera sem si ladil pionýra pak sem na něm jezdil až do večera a pohoda dneska ráno si ho vytáhnu chytne na první nakopnutí a jede OK ,odpoledne to samí ale začal se strašně dusit vůbec nejde do otáček když se mi povede ho nakopnout tak po zarazeni mi to zdochne...karburátor sem ladil trysky vycisteny ,zapalko OK uz si nevim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 8:49
Jméno: Š.M.
IP: uživatel469
 Draci já měl stejnej problém a vyřešil jsem to až koupením novího kladívka s novím kontaktem.Ptz jak je tam ten pertinax na tom kladívku tak tem tam je kvůli tomu tomu, aby rozevíralo kladívko a.mě se ošoupal páč sem ho nemazal a ted už to jezdí jak šlak.
Datum: 06. srpna 2009 8:49
Jméno: Dejw
IP: uživatel6988
 Jo to už sem zkoušel akorád mi pak s karbecu chcije benzin...takhle uz to mam akorád..aby to jelo a nechcalo mi z toho..
Datum: 05. srpna 2009 21:14
 Nejsem si jistej ale zajel si ten píst s kroužkama......nebo jestli ti ve vysokej otáčkách cuká tk možná zkus zvednout hladinu benzínu pže mě to dálo tky protože tam nestíhal tíct benzín...tk zkus zvednout tu hladinu...
Datum: 05. srpna 2009 21:03
Jméno: Dejw
IP: uživatel6988
 Jo tak sem ještě pošteloval hladinu v kraburátoru a jede..a když tam dam jednicku pustim spojku tak de na zadni, ale kdyz jedu na trojku na velky otacky tak cuká nevíte čim to je..? Může to bejt novýma kroužkama..? Mam je teprve 2 dni
Datum: 05. srpna 2009 20:59
Jméno: Denzileck
IP: uživatel5633
 JEstli hned po zarazeni chcipne-chcipne jeste kdyz drziz spojku?Zkus poradne pridat plyn pri rozjizdeni pak rekni jak to dopadlo
Datum: 05. srpna 2009 19:48
Jméno: Dejw
IP: uživatel6987
 takže to je triskama jo..? Teď sem to zkoušel znova a už mi to nejde ani nakopnout...fag nevim uz sem s toho jelen
Datum: 05. srpna 2009 19:27
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tohle je vetsinou triskama a nebo tim ze se ti neotvira ventil v karburatoru
Datum: 05. srpna 2009 19:22
 čus, mam takový menší problém mam mustanga a studenej mi startuje na první nakopnutí ale pokud se trochu ohřeje tak už ho nenakopnu jestli to neni svíčkou nebo čim by to mohlo bejt.. díky mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 22:19
Jméno: kostitras
IP: uživatel6983
 mam tam BRISK N15YC tak nevim jakou jinou mam koupit...
Datum: 05. srpna 2009 22:19
 A nebo někdy pomůže i svíčka.Jestli tam máš třeba od BRISK N17C tak to je teplá pro dobrý studený starty ... tak tam dej N15 nebo N14 a mělo by se to stym startováním za tepla zlepšit
Datum: 05. srpna 2009 21:17
 Předstih, odtrh, karburátor
Datum: 05. srpna 2009 18:28
 Má normální fichtl a mustang stejný vidlice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 15:34
 mam totiž vidlice svařené k brejlíp a některý jsou na šrouby
Datum: 05. srpna 2009 15:34
 pionyr a najstarsi typ mustanga majú stejné vydlice,,,ale mustangy z novej sérii uz nemajú úchyt co v pripade pionira drzia svetlo,,,,+co nie je stejné ze mustang má viac diera na uchyt na predny blatnik......
Datum: 05. srpna 2009 15:30
|



|