|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: CECHY
IP: uživatel1225
 PTAL UŠ SEM SE JEDNOU TAK MI TED PROSÍM NĚKDO PORADTĚ NEJDE MI BABETA NASTARTOVAT NEVIM PROČ JISKRY TO HÁZÍ ALE SOU ČERVENÝ
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 15:07
Jméno: brisK
IP: uživatel4202
 co třeba zkusit inou svíčku
Datum: 30. září 2008 15:07
 Dobrý den našel jsem ve stodole jawu 125-250 zatím nevím! motor se točí ( když sem to chtěl roztačit) ale není tam startovací páka ani žádnej úchyt na startovačku -- to je nějaký divný ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 16:12
 no tak pošefí nějak karbec když je sucha svička
Datum: 30. září 2008 16:12
Jméno: obrneny_motokar
IP: uživatel4201
 ah jo  uz mi to de ... ale svicka hazi jiskrua je sucha .. se tesim ze doufam ze bude stacit vycistit karbos a vyjedu .  ale fakt diky moc
Datum: 30. září 2008 13:08
 presne tak nakopavacka je soucasti radicky zamackni ji a zvedni ji na horu a nakopni to!!
Datum: 30. září 2008 11:52
 Spíš 175 ne ? ... no řadící páka a startovací páka je 2v1   ... pokud chceš nastartovat tak řadící páku zatlač trochu do motoru a potom ji přetoč na druhou stranu (dozadu) a pak zašlápni ...
Datum: 30. září 2008 8:36
Jméno: jawaťák
IP: uživatel2073
 čau draci, jezdim na jawettě bez filtru myslíte že by přidalo na výkonu kdybych si ho sehnal??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2008 21:55
 Ano, hlavně v nižších otáčkách by to mělo bejt znát, a hlava se zanáší karbonem ať tam máš filtr nebo ne, ale když tam filtr neni tak se do válce dostává prach kterej tam působí jako brusná pasta...
Datum: 29. září 2008 21:55
 Ne ... akorad se ti zanáší hlava bordelem když tam nemáš filtr ...
Datum: 29. září 2008 18:20
Jméno: Mates
IP: uživatel2278
 Zdar,nevite kde bych mohl sehnat vackovou hridel na dandy 125?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2008 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel4195
 ze by od firmy jawa.as ???
Datum: 29. září 2008 16:42
 Hele hoši pomůžete mi já sem nedávno zadřel u babety ale ne nějak závažně jen sem zničil kousek jednoho kroužku ale to sem už vyměnil ale po tý výměně mi to nechce chytnout a svíčka mi dělá divný červený jiskry nechápu to...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2008 19:37
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 cau draci... co rikate na nazor kdyz se zajede fik tak tam dat novy krouzky?? co na to rikate ma to cenu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2008 17:10
Jméno: standa
IP: uživatel4195
 obcas je to potreba kdyz zajedes na M2T   jinak je to zbytecny ..
Datum: 29. září 2008 17:10
Jméno: nimi
IP: uživatel600
Datum: 29. září 2008 15:37
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 kdyz zajides vybrus tak proc bys daval novy krouzky max kdyz praskou nebo po 2000 km prece nebudes zajizdet znova nechapu tyhle dotazy
Datum: 28. září 2008 20:09
Jméno: fojtoslav
IP: uživatel764
 az najedes ttak litr kilaku
Datum: 28. září 2008 19:00
Jméno: flo
IP: uživatel2971
 zdarec mam mustanga kdyz dam filtr tak mi nejde filtr mam novy a filtr mam dany podndrzi jak to ma byt proc mi nehce jet
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2008 20:31
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 mne to vyresil na 207 vejfuk vzal jsem vrtacku a vetsi vrtak provrtal jsem ty diry co tam jsou a jezdim po zadnim
Datum: 28. září 2008 20:31
 a mas v tom tlumici diry?? nemas to obehnany nejakou paskou a proto ti tam nema kudy jit vzduch?
Datum: 28. září 2008 18:48
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Fik se ti dusi ze?
Datum: 28. září 2008 18:37
Jméno: flo
IP: uživatel2971
 jj vsechno mam cisty ale nepiste ze mam jezdit bez toho filtru chci radu co to muze delat komprese vsechno je o.k apon ja si myslim prestih i odtrh by ,eli byt v poradku diky za ry
Datum: 28. září 2008 14:28
 a kdyz ho tam nemas tak ti jede??
Datum: 28. září 2008 13:17
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 čau drac, kdybych dal do čalounictví jen ten spodní plech od sedečky a nechal to kompletně celý zhotovit na kolik by to asi zhruba vyšlo?? je to sedlo z jawetty sport. Dik za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2008 11:25
Jméno: 551
IP: uživatel2073
 no mam sportku
Datum: 28. září 2008 11:25
Jméno: standa
IP: uživatel4190
 u nas stoji potazeni sedla na fichtla 200,- na jawettu-to bude podobné....by the way,pokud se jedna o jawettu standart tak proc tam nedas to gumovy sedlo co tam patri?? Pokud se jedna o sportku tak rozhodne nebude problem s potazenim,protoze potah je skoro shodnej s parezem a za toho sem platil 200,-
Datum: 28. září 2008 11:01
Jméno: Mates
IP: uživatel2278
 Zdar draci,potrebuju poradit.Na dandyne mam uplne v haji vacky,obe dve.Musi se menit cela vackoca hridel nebo jdou vymenit jen ty vacky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2008 12:33
 na dandyně je jen jedna vačková hřídel, takže budeš muset vyměnit celou, je to jeden celek, ale zjisti nejdřiv příčinu poškození abys jí za chvíly neměnil znova...
Datum: 28. září 2008 12:33
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Posl.aktualizace: 27. září 2008 20:42
 to je z mosquita nevim schanej se tezko sam stejsky je schanel blbe a jsou dost drahe! myslymze za to dal 5tisic
Datum: 27. září 2008 20:42
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 mam problém mam čízu 175/477 a když jedu a dam tam za 4 tak se to po chvli začne dusit musim přeřadit vobčas až na dva aby to přestalo. Karbec i kohoutek sem vyčistil. Prosím poradte čim by to mohlo být
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2008 21:14
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 mažu 1:30
Datum: 26. září 2008 21:14
Jméno: Fojta
IP: uživatel764
 Mazes dost olejem??
Datum: 26. září 2008 20:10
 zkus to projet bez víčka nádrže jestli neni ucpaný odvždušňovací dírka v něm
Datum: 26. září 2008 18:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 u 175 je hladina stálá..... jinak bych to typnul na předstih-odtrh, ale spíš(jestli to jde dobře vytočit na jinej qvalt) tak bych řek, že to bude karbec, konkrétně směs........ sladil bych přesně podle manuálu karburátor, a myslim že by to mělo pomoct.......pokud ne tak skoušet tu elektriku
Datum: 26. září 2008 18:56
 ve 175 se tak nevyznám ale tipnul bych si že máš nízkou hladinu v plovákovce...
Datum: 26. září 2008 18:41
Jméno: los
IP: uživatel600
 cau draci  mam udelanej vybrus.. jak mam nyni posunout plisek na jehle? tedka mam normalne na druhem od zhora coz je pri zajetym valci
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2008 14:58
 dej to na 3. zarez od shora,takze o zarez niz
Datum: 26. září 2008 14:58
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 HEJ hosi poradi mi tady nekdo s tim fichtlem kdyz on jenom pocukova ale jede ale hodne pomalu predstih a odtrh je dobrej a benzin v plovakovce je taky dickinson
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2008 12:04
Jméno: standa
IP: uživatel4177
 proste vynechava....bud protoze nejaka soucastka je v hajzlu nebo se nekde kostri neco co by nemelo a nebo je to blbe sestelovany(a proto to i blbe jede)...zacni svickou,fajfkou,VN kabelem...kdyz to nepomuze tak hledej chybu v zapalovani (kladivka,kondik,zapal.civka,indukcni civka atd...)a uplne nejdriv skontroluj veskerou elektroinstalaci jestli nemas nejakej drat utrzenej nebo "natrzenej" popr uskriplej ...
Datum: 26. září 2008 12:04
 zkus zvednout hladinu v plovákovce a pořádně seštelovat předstih..
Datum: 26. září 2008 10:14
Jméno: lofas
IP: uživatel2924
 Zdarec, jak se montujou gufera na klikovku? kdyz sem je tam zatlacil tak se ta klikovka otaci dost tezko... je mozny ze sem to zatlacil az do lozisek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2008 11:35
 Je to problém...nicméně gufero se má zlehka dotýkat ložiska...! Aby se ložisko otáčelo volně a gufero sedělo...ale je to různý karter od karteru...! Lehce naklepávat a kontrolovat rotaci kliky....toť jediná rada....  Ono když si pak zkurvíš gufero za 130 Kč jako třeba já.....  pokazí to den....
Datum: 26. září 2008 11:35
Jméno: hh
IP: uživatel3443
 já myslim že jestli bylo namazaný, tak si to časem sedne...
Datum: 26. září 2008 10:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Klasicky ho tam zatlacis az bude zarovnany (jakoby vodorovne s tim karterem) ale nesmi se zamacknout vic...pak dre o to lozisko a to vis - guma brzdi...
Datum: 25. září 2008 21:27
 Já teda nevím ale myslím si že se gufero namáčkne až na ložisko nebo se tam snad dává jen na půl, trochu nesmysl ne ???
Datum: 25. září 2008 21:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Pokud to mas rozpuleny jeste tak to muzes z druhy strany nejak setrne vyrazit a pokusit se to nandat znova...pokud ale mas smontovanej motor tak jedine reznej sroub nebo sroubovak za cenu poskozeni gufera a pak musis koupit novy...
Datum: 25. září 2008 20:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nezarazils to tam moc?
Datum: 25. září 2008 20:22
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 jj dals to tam nejak blbě asi ti to dře o ložisko
Datum: 25. září 2008 20:20
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 čau....nemůžu nastartovat mustanga ,furt to střílí do čističe vzduchu jinak nic.....poraďte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2008 12:14
Jméno: standa
IP: uživatel4177
 opomenutej detail...mel jsi vyndanou svicku?? jak sem otom premejslel tak tohle je typicka indikace pecky na svicce
Datum: 26. září 2008 12:14
Jméno: standa
IP: uživatel4177
 zacpanej vyfuk a blbej predstih...
Datum: 26. září 2008 11:56
 konkrétně moc velký předstih.....takže zmenšit
Datum: 26. září 2008 10:33
 ehm... predstih!
Datum: 25. září 2008 19:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Ano předstih
Datum: 25. září 2008 18:31
 jednoznačně předstih
Datum: 25. září 2008 16:43
Jméno: Albus Brumbál
IP: uživatel730
 Čuste mám rozpulený motor 05. potřebuji poradit... vse mam jak ma byt ale kdyz dam kartery k sobe a snazim se rukou seslapnout startovaci paku tak se to jadnou sekne jednou to projede a jednou to jde dopohody
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2008 21:51
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jestli je mas uplne usebe kartery tak jeto divny ale delato bezne ze seto seka nahore a musis pootocit koleckem a pak to jde
Datum: 24. září 2008 21:51
 sešroubuj to a pak toskus a jestli to bude dělat nadále tak je to startovací sekment asik bude špatný skus ho vyměnit
Datum: 24. září 2008 21:48
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 dobry den potrebuji poradit rozdělal jsem říditka na babete typ 210 roku 1985 a nevím jestli mají být ložiska volně nebo naisované nějak ložiska na spojení řidítek ? předem dííík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2008 17:46
 pokud myslis loziska na krku tak to jsou axialni loziska nijak je lisovat nemusis akorat misky tech lozisek jsou nakleple na krku rizeni spravne na hlave rizeni.
Datum: 24. září 2008 17:46
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 Cus hosi vcera jsem jel na keflu a zaskocilo mne to ze jedu jakoby to škube a vubec to nejde do otacek benzin v plovakovce je predstih je serizenej dobre a odtrh taky dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2008 20:47
 mám problém... nejede mi fik ve stope... proste mám asi krivy torzo kdyz se vyhybam dire tak citim jak ve predu se ji vyhnu ale vzadu do ni vletim... a taky mi to rikal otec kdyz sem jeli na vylet ze to mam sikmo jo a kdyz taky sdupnu brzdu tak mi dto skace (zadni)....proste vychylka vic nez 1 CM urcite.. jak to narovnat???? THX MOC.. páč celkem nebezpúeecny ze jedu na slataninu silnice a vepredu se tomu vyhnu a vzadu se to potom sklouzne tak to neprijemne hodi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2008 8:57
Jméno: standa
IP: uživatel4152
 1cm skoro nepoznas....to je este dobry...jenom to odskakuje v zatackach.... taky sem jednou jezdil na fichtlu kteryho prejel kamion (oskliva bouracka,ridic fichtlu malem neprezil)...ram byl celej skroucenej a predni kolo bylo do boku asi o 20 cm...ale jelo to...
Datum: 23. září 2008 8:57
 no už sem klopil hodne  to se nezdá s 555 klopit (taky mám bobky ze se neco ztentuje) alke poznam to na dirach kdyz to neni ve stope
Datum: 22. září 2008 22:17
Jméno: standa
IP: uživatel4143
 muzes mit hnutou nebo zkrivenou kyvku a pak uz jedine ohlej ram...bacha odskakuje to v zatackach kdyz to hodne polozis
Datum: 22. září 2008 21:54
  já vím co to je  šponoivat kolo taky neni problém... ale proste se mi zdá že mám zkřivenej rám... sic sem nedělal techniku (ale na AM by se spis mela delat esi chce nekdo ridit fika pac ten je poruchovej) ale vim jak se dela stopa  ... no co ale skusim
Datum: 22. září 2008 20:57
 vem prkno přilož ho k zadnímu kolu a mnelo by se ti dotykat předního kdyžtak doladit šponovákama
Datum: 22. září 2008 19:02
 napred si zkontroluj jestli mas spravnou stopu,to,ze mas kolo krive muze bejt taky tim ze mas rozhozeny napinaky na retez(kazdej napnutej jinak),to by ten fichtl musel dostat poradnou slupu aby se to hnulo
Datum: 22. září 2008 17:19
Jméno: Jenda
IP: uživatel4145
 Cau draci mám taky problém už po třetí za sebou se mi stalo že normálně jedu a cca po 30 minutách jízdy začne pionýr cukat z ničeho nic jinak benzí teče jiskra ok karburátor ok předstih, odtrh ok na jedničku na plnej jede normálně a když dám dvojku tak začne cukat a udusí se jde hodně špatně roztlačit ale lehce nakopnout musel sem jet domů 5km na jedničku = peklo už si s tim fakt nevím rady ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2008 16:16
 asi ten predstih...... páč na vysoky to muze jezdit ale jakmile preradis tak se to dostane do nizkej a ztam to nezapaluje tak dobre
Datum: 22. září 2008 16:16
 Jendo pokud to chcipe a cuka tak rozhodne nektera z vyjmenovynach veci bude v neporadku
Datum: 22. září 2008 13:43
|



|