|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 hoši mám problém z fichtlem normálně mi to jelo až jednou mi to nechtělo chytit a od té doby mi to už nejede. skoušel jsem snad všechno . jiskru to házi, ale nespaluje to. Benzin tam taky jde pls poraďte!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 22:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 klidne i pod primarkem, netesnost v klikovce atd...
Datum: 18. října 2008 22:49
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 spatny gufero pod zapalkem
Datum: 18. října 2008 20:32
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no me dneska odesla svicka to byl zazitek jak to obcas bouchne ve valci...jinak ze hazi venku neznamena ze pujde vne pod tlakem to ony nekery obcas delaj...ale tu svicku bych byt tebou urcite vymenil minimalne ti to nebude jen tak vynechavat a ma to i trosku vetsi vykon
Datum: 18. října 2008 17:46
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 zkus vyndat svicku ukostrit a prošlapnout je bude hazet tak byto mela byt svicka nekdy pod tlakem neda a jesi ne tak zkus ještě sudat faju a doutnikac dej tesne k valci jesi prekoci jiskra jesi ne jdi dal ke kondiku a zkontroluj to od nejlevnejsiho po nejdrazsi
Datum: 18. října 2008 17:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak prvne vymen svicku, pokud nepomuze tak se mrkni na inducku, kondik a kabely a pokud ani to ne tak odrth a predstih...
Datum: 18. října 2008 15:06
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 je v tahu svicka,nebo fajfka
Datum: 18. října 2008 14:55
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Zdarec , rozjedu se na motorce jednička táhne jak býk dvojka taky a na 40km/h se to prostě zastavý jak kdyby tam nešel benzín ale de tam aj když držím cupák a na trojku se to zastavý , jak kdyby to bylo udušený . Ale mám vypálenej výfuk.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 17:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 profoukni obe popr chlup ze smetaku
Datum: 18. října 2008 17:41
Jméno: 23 mustang
IP: uživatel1337
 vymen hlavni trysku
Datum: 18. října 2008 15:04
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 no na té to mám taky tak to dám na druhej zářez a uvidim.
Datum: 18. října 2008 12:58
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 ja jezdim na jehlo na prvni zarez od spoda a litato na 2 50km
Datum: 18. října 2008 12:54
Jméno: pajo
IP: uživatel1318
 čus borci mám probléém z mojí jawou 05 nastartuju ji ale když přidám tak se dusí..nevíte čím by to mohlo být...??? za rady moc díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 19:58
Jméno: motor
IP: uživatel4167
 nejde do otáček a pak se dusí seštelovat magneto!!!!!!
Datum: 18. října 2008 19:58
 neseřízený karbec
Datum: 18. října 2008 13:43
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 zdarec jsou dobre vidlice s babety treba 210 na jawa 21 vydrzi nake polni cesty a jsiu vubec lepsi nez origo a jetse dotaz jake didle by tam bylly dobre
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 10:56
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 ja tam ma z 175 nebo neceho takoviho dobry no ale babeta je stoj na cesty a mekky perovani
Datum: 18. října 2008 10:56
 když tam dáš vidle z takové 250ky tak se vezeš jak král
Datum: 18. října 2008 9:34
Jméno: pavelc
IP: uživatel2952
 ze simsona
Datum: 17. října 2008 22:48
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 zdravím...konečně mně jezdí mustang tak sem se jel projet ,jel vcelku dobře ale na 3 se mu moc nechce vždycky musím hodně vytočit 2 aby se tam 3 vubec udržela , víte někdo čím to může být ? ....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 9:38
 nerozdelaval si nahodou převodovku? tam když přehodíš ty vdě kolečka tak máš silnou dvojku
Datum: 18. října 2008 9:38
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 To mi delalo taky protahl jsem vyfuka vymenil gufera u kliky
Datum: 17. října 2008 22:45
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 asi to bude ta převodovka páč předstih sem dnes šteloval na 1,4
Datum: 17. října 2008 20:25
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Otaceni magnetem? mels na mysli stator a tim nastavit predstih, nebo ne?
Datum: 17. října 2008 20:05
Jméno: motor
IP: uživatel680
 záleží na tom jak velkej máš skok mezi 1-2 jestli malej a potom mezi 2-3 velkej tak to máš přehozenou tu převodovku a jinak jak řikaj s tim magnetem
Datum: 17. října 2008 20:02
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 motor sem dostal od kamaráda ,ale asi to bude ono ,dík
Datum: 17. října 2008 19:59
Jméno: prtrr
IP: uživatel4167
 magneto vysteluj me se to taky stalo nechtela jet 3 potočíš magnetem, a pak to deš zkusit a uvidís nakonec to pojede goood
Datum: 17. října 2008 19:55
Jméno: Jožo
IP: uživatel2597
 neprohodil si v převodovce ty dvě hejlbací kolečka?? Pak se musí hodně vytáčit 2 aby tam ta 3 šla pak by měla jet normálně
Datum: 17. října 2008 19:47
Jméno: Fíla
IP: uživatel2818
 Zdarec mám problém s babetou 210.Když jí chci rozjet tak to jenom chvilku jede ale jakmile to překrocí určitou rychlost nebo esi se tam dá druhá rychlost tak to chcipne a pak už to nejde ani roztlačit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 10:59
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 vadna spojka tak hle se mi to taky stalo
Datum: 18. října 2008 10:59
 me to delal bordel vtryskach ale bejt to tim nrmusi me by zajimalo ca tam ma bejt zazarovky ze mi schorely??
Datum: 17. října 2008 17:48
Jméno: verus
IP: uživatel4341
 potřebuju radu nestartu je mi 23 jiskru to hází ,karburator vyčistěnej kompresi to má ,benzín taky dobrej a všechno těsní ale furt nic,,,, poradte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 11:02
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 jak muzes sestelovat magneto na to se muzes jen divat stelujese predstih a odtrh predstich otacenim statoru a odtrh na kladivkach
Datum: 18. října 2008 11:02
Jméno: pavel
IP: uživatel4167
 to je magneto sesteluj ho
Datum: 17. října 2008 19:57
Jméno: docelatypek
IP: uživatel455
 vymen svicku a sesteluj predstih a odtrh ja jsem to taky mel
Datum: 17. října 2008 19:31
 seřid sei předstih a odtrh
Datum: 17. října 2008 17:31
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zjakyho duvodu nechyta zniceho nic prestal jezdit a nebo si ho mel rozebranej??
Datum: 17. října 2008 17:21
Jméno: pajo
IP: uživatel1318
 čus borci mám probléém z mojí jawou 05 nastartuju ji ale když přidám tak se dusí..nevíte čím by to mohlo být...??? za rady moc díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 18:40
Jméno: Lasty
IP: uživatel4343
 zdar, měl sem stejnej problém, nakonec to celou dobu dělal ucpanej kohout,,,jinak by to mohlo byt ucpanyma tryskama nebo necistotama v karburatoru
Datum: 17. října 2008 18:40
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 bud mas spatny gufero pod zapalkem jestli to je jeste puvodni a nebylo nekdy nedavno meneni a nebo jestli si mel rozebrany motor tak muze foukat a jestli to dela zniceho nic a nehrabal ses vmotoru tak se moch i ucpat vejfuk nebo neco velektryce
Datum: 17. října 2008 17:24
Jméno: andy
IP: uživatel3011
 Ahoj mam na fekaloj v prdeli pouzdra ve vidli a chci je menit,ale nevim cim je mam vysoustruzit,kdyz nemam soustruh,poradte pls.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 21:35
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
 Jo, s trochou citu to pilníkem uděláš, potíž je v tom, že ta díra není souměrná jak by měla (bavíme se o setinách mm) a tudíž se trubka tlumiče ve skutečnosti opírá jen v málo místech, která se brzy opotřebí a pak má stejně vůli. Mě to takhle prvně vydrželo pouze rok a pak by mě s tím zase od STK vyhodili... Zkrátka, chceš-li něco dělat pořádně a k něčemu, tak je potřeba si minimálně dobré nářadí půjčit.. měl bych příměr... kombinačkama jdou šrouby také povolit, ale nebude to s klíčem lepší?
Datum: 17. října 2008 21:35
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 a šlo by to nějak bez výstružníku? třeba tim pilníkem jak píše kolega?
Datum: 17. října 2008 17:02
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 já to dělal asi tyden zpátky , v pouzdrách sem měl takový bouličky pilníkem sem je vypiloval a pak to do toho sedlo jak ulitý , vyndal sem starý a nabouchal nový a jezdím si jak pán.
Datum: 17. října 2008 12:12
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 0,2mm je strašně moc velikej krok! Ikdyž jde o plast, dal bych tak 0,05mm na krok. Při větším hrozí riziko zlomení stavitelné lamely lamely. A hlavně s ním netoč v opačném směru, hrozí stržení břitu do tupa! Také na zlomení je více náchylný stavitelný výstružník s kuličkou, tam obvzvlášť opatrně a nic silou!
Datum: 17. října 2008 11:14
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Jinak ja to mel neco kolem 21mm
Datum: 16. října 2008 21:07
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Vystruznik na urcitej prumer je ti na nic... Musis si sehnat "Stavitelný výstružník" o velikosti min 19mm-??kolik chces??...pak musis nalisovat prvni pouzdra do vidlice (asi 15cm hluboko) a vystružovat. Musis opatrne, nejdriv si to vystruž jen tak aby to tim pouzdrem skoro samo projelo a pak po hodne malejch kouskach (po menších než půl milimetru- tak 0,2mm) porad pridavej dokud tím vidle neproleze.Pak uz jen pridavej tak, aby tam klouzala volne(namaz ji) a aby nemela vule. To samy udelej s pouzdrama krajnima...
Datum: 16. října 2008 21:07
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 nedela se to soustruhem, ale vystruznikem, vypafa to jak pilnik ale průměr sem zapomel.
Datum: 16. října 2008 20:57
Jméno: pepan
IP: uživatel2924
 zdar, mam problem pionyr mi ve vysich otackach vynechava (zacne kuckat) a nechce se poradne vytocit. Mohlo by to být nastavením plovákovky? Mohla by pomoct ta 72 tryska? diky za rady, a kdyztak mi prosim popiste jak nastavit ten plovák...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 20:53
Jméno: pepan
IP: uživatel2924
 ok diky, mrknu se na to... jak se serizuje plovak sem si uz nasel
Datum: 16. října 2008 20:53
 mohla by to zpusobovat nizka hladinaa v plovakovce,vetsi tryska tomu nepomuze
Datum: 16. října 2008 20:33
Jméno: RobertN
IP: uživatel4333
 Ahoj, nějak mi blbne Staďák. Nastartuji ho, ale při nízkých otáčkách se dusí, nemá tah a při malé rychlosti chcípá. Při vyšších otáčkách je to dobré, ale na nedá se jet pořád na vyšší otáčky. Co to může dělat? Karburátor, předstih? Až bude čas, tak to všechno projdu. Zatím jsem alsepoň vyčistil karburátor, ale nepomohlo to. Nejde do hlavy proč karbec má v přírubě na hlavu takový malý kanálek, kudy saje falešný vzduch. Mám ještě jeden náhardní karburátor stejného typu a ten to tam nemá. Kdo ví něco k téma, tak budu rád, za každou radu. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 5:45
Jméno: RobertN
IP: uživatel4403
 Vyřešeno. Bylo špatně seřízeným předstihem a tím že vypadl klínek mezi statirem a rotorem, takže byl rotor natočen trošku jinak než by měl čímže byla natočená i vačka. Ufff. Ale alespoň jsem při hledání problému vyměnil všechna možná těsnění a seřídil karburátor, tak je to fajn.
Datum: 25. října 2008 5:45
Jméno: RobertN
IP: uživatel4377
 Doprčic, pořád to zlobí. Vyměnil jsem už i těsnění i pod válcem, protože měl podezření, že to tam netěsní. Pořád se to chová divně. Přidám plyn a dusí se to. Když se to dostane do otáček, tak dobrý. To by vypadalo na karbec, ale měnil jsem a měnil i výšku jehly a bez výsledku. V nízkých otáčkách to absolutně nemá výkon. Stačí zařaqdit rychlost a při zmáčknuté spojce to chcípne.  Zkusím ještě pořádně zkontrolovat odtrh a předstih. Ale neřekl bych, že jsem s tím hnul. No uvidíme.
Datum: 20. října 2008 21:32
Jméno: RobertN
IP: uživatel4351
 Díky za radu. Karbec jsem měl vyndaný, rozebral jsem a čistil. Zkoušel jsem i druhý náhradní a taky špatné. Zkontroloval jsem předstih, vyměnil těsnění pod hlavou a pod svíčkou, preventivně vyměnil dekompresor. Kompresy to má dobrou, tak to asi nebudou pístní kroužky. Ale mohlo by to být těsnění pod válcem. Je to fakt divné. Ve vysokých otáčkách dobré, v nízkých to chcípe při sebemenším zatížení.
Datum: 19. října 2008 5:59
 muj nazorje volnobezna trysky ale nejsem si jisty
Datum: 16. října 2008 17:07
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Zdarec když přindu k fikovy a nakopnu tak chytne na podruhé na potřetí , ale jak na něho sednu tak nemože jet jakoby . Musim snim utikat např. po ulici a asi 50m a pak už mě to aspon uveze a po dalších 50 metrech už to fičí normálně . Vyřeší to teplá svíčka ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 18:40
 Mě takovouhle paseku delalo to, že mi tam šlo málo směsi a nakonec to byl kohoutek tak jsem vyčistil Kohoutek i karbec a jede jako drak!!!!!
Datum: 16. října 2008 18:40
Jméno: dejv
IP: uživatel4022
 je to 100 pro predstih
Datum: 16. října 2008 15:46
Jméno: dejv
IP: uživatel4022
 je to 100 pro predstih
Datum: 16. října 2008 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 jak to ctu tak vidim,ze mas svicku po smrti ....me tohle delal fichtl asi rok...casem sem si na to zvyk protoze vzdycky nakonec chytil a sel 80 bez prdele  casem ta svicka klekla...dal sem jinou a zacal chytat a prestal za studena vynechavat
Datum: 15. října 2008 22:46
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Mysliš že předstih jo ? Asi 3 dny zpatky sem si s ním pěkně pohrál , fichtl mě vubec nechtěl jet na 3ku a ladil sem a ladil a jede 65km/h , tak budu muset hold znova at aj startuje.
Datum: 15. října 2008 22:31
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 panove to je jasny to je predstih jak stehno...predstih + odtrh a pak vam to bude chytat napoprvy...jinak karbec vycistit seridit, vyfuk dekarbonizovat, svicka atd...
Datum: 15. října 2008 22:14
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 Mně to dělá to samé, už si nevím rady
Datum: 15. října 2008 22:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 normalne na prostrednim (u 4 zarezovyho bud druhy zdola nebo druhy zhora podle potreby fika) no a u zabehu uplne nejspodnejsi (i u 4 zarezovyho)
Datum: 15. října 2008 22:06
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 motor je nově poskladanej a přetěsněnej , na jakým zařezu má být jehla u normálního ježdění a u výbrusu díky
Datum: 15. října 2008 21:31
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a nebo ti to negde fouka a de ti tam malo benalu...taky mozna chuda smes
Datum: 15. října 2008 21:24
 Ano ...
Datum: 15. října 2008 21:22
Jméno: pepan
IP: uživatel2924
 zdarec, zajizdim vybrus a 1dno krouzkovej pist, mam najeto neco malo pres 100km a motor je porad jeste chciplej a nema vykon, je to normal? (a taky ma hrozne malou spotrebu jeste neni pryc ani pul nadrze) diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2008 8:12
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel4160
 no ja osobne bych to zajizdel s dvoukrouzkem aby to bylo lip zajety
Datum: 15. října 2008 8:12
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 no 1500 je napsan ý v příručkách atd .... ale po 400 km tomu už můžeš dát pořádně na prdel
Datum: 15. října 2008 7:45
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 kompletně zajeto je po 1500 km!! a s jedno kroužkem by to měl bejt skoro dvoujnásobek..... jiank mně to začlo úplně žít po 500 km cca
Datum: 15. října 2008 7:45
 Jěště si uprav jehlu at ti tam jide co nejvíc směsi ...
Datum: 14. října 2008 22:15
 Píst se postupně ovolnuje ...
Datum: 14. října 2008 22:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 zajizdej tak dlouho dokud to nezacne zit...slysel sem neco o 150-200 km ale po ty stovce uz by ten rozdil mel byt znat
Datum: 14. října 2008 21:32
Jméno: lubo
IP: uživatel1318
 čus borci mam broblém s mojí babetou 210 nechce startovat a nechce se přepnout na dvojku... neví te čím by to mohlo být...??? jinak když se chcu projet tak vezmu vrtačku a roztočím motor vrtačkou... jinak to nende nastartovat... myslíím že to budou ty pakny ve vnitř ja to mu moc nerozumím.... tak mooc dííky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2008 21:47
 jak mas ten 1. buben od valce na kery potrebujes stahovak tak ty dve jsou na startovani a 3 na 1.rychlostni stupen odmaastit popripade vymenit pakdy bubny ten 2. prevodovy stupen muzou delat vice veci treba hridel predlohy ci jak se to jmenuje take to dvojkolesko co funguje jako volnobezka na zadnim kole nebo pakny v druhem bubnuu popr to jeste muze delat jak mas ten druhy buben a tam mas taky ten plech kery tvarem jde do dalsiho plechu kery de pod pakny tak jestli neni omackany kdyztak mi napis na ICQ 266-064-424
Datum: 15. října 2008 21:47
Jméno: tadik
IP: uživatel2615
 Jóó tak to jsem mel stejny problem ale nepoužival jsem vrtacku ale jednoduse asik tak půl hodky šlapal.Mno ale pak sem se zacal vrtat v odstredive spojce a zistil jsem ze nemuzu pritahovat svicku na plno a uš to nastartuju to 10 slapnutich mno sice nwm jestli sem ti pomohl ale hodne stesti pri koumani .
Datum: 14. října 2008 20:43
 Ahoj nevím estli sem to už psal ale asi ne potřebuju dušu na prední kolo od fechtla estli by me ju někdo nemohl poslat estli má doma nahradní přes poštu na dobírku kdyžtak se ozvěte..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2008 19:01
 cau draci mam problem necham pioniera na volnobech asi 5min a idem pridat zacne sa dusit a potomzdochne a uz nechyty neviete co je stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2008 19:31
 jestli tito obcas skytne a svicka je mokra tak je spatny gufero pod zapalkem musis sundat magneto tak ze sundas vacku a nasroubujes tam sroub do magneta je to 8. zavit takze sroub na 13.klic a utahnes musis to nak drzet aby se netocilo porad budes utahovat nes uppadne kdys tak do sroubu bouchnes kladivem a zase utahnes a upadne magneto pak musis nak vyndat gufero a dat novy
Datum: 14. října 2008 19:31
 tak asi jak tocháš bakat tak se to nechladí a teoelnou roztažností ne ti to zatáhne
Datum: 14. října 2008 18:50
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 zdravím....mám problém s mustangem, když se rozjíždím z místa tak až pustím spojku uplně začne vynechávat motor, ztrácí sílu a většinou to sotva jede nebo to uplně zdechne ,ale když se rozjíždím z kopce tak to jede normálně ,mohlo by to být špatně utěsněným kolenem výfuku u hlavy ? ...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2008 17:42
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 na roztlačení to jede, jen se tomu moc nechce do otáček
Datum: 14. října 2008 17:42
 když to roztlačíš tak to jede v poho jo ?
Datum: 14. října 2008 16:48
Jméno: Klika
IP: uživatel2970
 A nebo zkus nastavit předstih nám to na pařezu taky dělalo...
Datum: 14. října 2008 7:36
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 jj když se to zahřeje je to o něco málo lepší ,ale furt to neni ono
Datum: 13. října 2008 21:44
Jméno: pluto
IP: uživatel4069
 kukni na trisky alebo na nastaveni ihly na supatku
Datum: 13. října 2008 20:34
Jméno: marek
IP: uživatel3705
 ne nic takeho spatne to tesni jak si rikal nebo kdas to mas uz zahrate tak ti to jezdi dobre?
Datum: 13. října 2008 20:27
 Ne ... mrkni na trisku ...
Datum: 13. října 2008 20:07
Jméno: Cyril
IP: uživatel2179
 Ahoj hoši.Chtěl jsem se zeptat,mám jawu 23 mustang jede docela dobře,ale na roztlačení,nakopnout nejde,nevím proč,jiskra jde.Poraďte díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 20:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud ti to pri nakopavani prokluzuje tak sestelovat spojku...a gdyz to nepude tak rozmontovat a ji vymenit ji lamely nebo mezilamelu
Datum: 13. října 2008 20:57
Jméno: marek
IP: uživatel3705
 nemas pridrenej pist nebo neco takeho
Datum: 13. října 2008 20:30
 povol spojku
Datum: 13. října 2008 19:12
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 Ahoj mohl by mi prosim vás někdo poradit? byl jsem jezdit po lese a n jak sem jel do prudkého kopce tak to chciplo a už to nejde nastartovat a flusá to benzín ze vzdušníků a z té mini dírky u spoje karboše a kolínka. joskra je pravidelná jo a je tam nově vypodložkovaná spojka a jo to 23 mustang
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 17:46
 zdar draci jak myslite ze my pojede pin kdyz jsem si objednal tuningovi jednokruzkovi pist na 6 vybrus a kruozek k tomu dale musim udelat 6 vybrus a mam 11 ozubene kolecko co myslite?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 19:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a nepsal to nahodou pan stanon?
Datum: 13. října 2008 19:36
 hele ty frikuline jses nakej chytrej vsichni rikaji ze to jede mnohem lip a jedinej ty si mysliz ze ne pane chytrej
Datum: 13. října 2008 17:33
 a to že si píst objednáš nestačí, musiš ho tam taky namontovat  pojede to uplně stejně jako do teď jestli si teda neměl do teď uplně vyčvachtanej válec...
Datum: 13. října 2008 16:22
 Jako fík po výbrusu s jednokroužkem a s 11 ti zubem...!
Datum: 13. října 2008 15:48
|



|