slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  258  259  260  261  262  263  264  265  266  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ajn Nawrc      E-mail:      IP: uživatel4345    
hoši mám problém z fichtlem normálně mi to jelo až jednou mi to nechtělo chytit a od té doby mi to už nejede. skoušel jsem snad všechno . jiskru to házi, ale nespaluje to. Benzin tam taky jde pls poraďte!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 22:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
klidne i pod primarkem, netesnost v klikovce atd...
 
 
Datum: 18. října 2008 22:49
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
spatny gufero pod zapalkem
 
 
Datum: 18. října 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no me dneska odesla svicka to byl zazitek jak to obcas bouchne ve valci...jinak ze hazi venku neznamena ze pujde vne pod tlakem to ony nekery obcas delaj...ale tu svicku bych byt tebou urcite vymenil minimalne ti to nebude jen tak vynechavat a ma to i trosku vetsi vykon:-)
 
 
Datum: 18. října 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
zkus vyndat svicku ukostrit a prošlapnout je bude hazet tak byto mela byt svicka nekdy pod tlakem neda a jesi ne tak zkus ještě sudat faju a doutnikac dej tesne k valci jesi prekoci jiskra jesi ne jdi dal ke kondiku a zkontroluj to od nejlevnejsiho po nejdrazsi
 
 
Datum: 18. října 2008 17:07
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak prvne vymen svicku, pokud nepomuze tak se mrkni na inducku, kondik a kabely a pokud ani to ne tak odrth a predstih...
 
 
Datum: 18. října 2008 15:06
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
je v tahu svicka,nebo fajfka
 
 
Datum: 18. října 2008 14:55
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
Zdarec , rozjedu se na motorce jednička táhne jak býk dvojka taky a na 40km/h se to prostě zastavý jak kdyby tam nešel benzín ale de tam aj když držím cupák a na trojku se to zastavý , jak kdyby to bylo udušený . Ale mám vypálenej výfuk. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 17:41
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
profoukni obe popr chlup ze smetaku:-)
 
 
Datum: 18. října 2008 17:41
 
 
 
 
Jméno: 23 mustang      IP: uživatel1337    
vymen hlavni trysku
 
 
Datum: 18. října 2008 15:04
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
no na té to mám taky tak to dám na druhej zářez a uvidim.
 
 
Datum: 18. října 2008 12:58
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ja jezdim na jehlo na prvni zarez od spoda a litato na 2 50km
 
 
Datum: 18. října 2008 12:54
 
 
 
 
Jméno: pajo      IP: uživatel1318    
čus borci mám probléém z mojí jawou 05 nastartuju ji ale když přidám tak se dusí..nevíte čím by to mohlo být...??? za rady moc díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel4167    
nejde do otáček a pak se dusí seštelovat magneto!!!!!!
 
 
Datum: 18. října 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neseřízený karbec
 
 
Datum: 18. října 2008 13:43
 
 
 
 
Jméno: kkll      IP: uživatel2971    
zdarec jsou dobre vidlice s babety treba 210 na jawa 21 vydrzi nake polni cesty a jsiu vubec lepsi nez origo a jetse dotaz jake didle by tam bylly dobre odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 10:56
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ja tam ma z 175 nebo neceho takoviho dobry no ale babeta je stoj na cesty a mekky perovani
 
 
Datum: 18. října 2008 10:56
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když tam dáš vidle z takové 250ky tak se vezeš jak král:-)
 
 
Datum: 18. října 2008 9:34
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel2952    
ze simsona
 
 
Datum: 17. října 2008 22:48
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
zdravím...konečně mně jezdí mustang tak sem se jel projet ,jel vcelku dobře ale na 3 se mu moc nechce vždycky musím hodně vytočit 2 aby se tam 3 vubec udržela , víte někdo čím to může být ? ....dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 9:38
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nerozdelaval si nahodou převodovku? tam když přehodíš ty vdě kolečka tak máš silnou dvojku
 
 
Datum: 18. října 2008 9:38
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
To mi delalo taky protahl jsem vyfuka vymenil gufera u kliky
 
 
Datum: 17. října 2008 22:45
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
asi to bude ta převodovka páč předstih sem dnes šteloval na 1,4
 
 
Datum: 17. října 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Otaceni magnetem? mels na mysli stator a tim nastavit predstih, nebo ne?
 
 
Datum: 17. října 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
záleží na tom jak velkej máš skok mezi 1-2 jestli malej a potom mezi 2-3 velkej tak to máš přehozenou tu převodovku a jinak jak řikaj s tim magnetem:-)
 
 
Datum: 17. října 2008 20:02
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
motor sem dostal od kamaráda ,ale asi to bude ono ,dík
 
 
Datum: 17. října 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: prtrr      IP: uživatel4167    
magneto vysteluj me se to taky stalo nechtela jet 3 potočíš magnetem, a pak to deš zkusit a uvidís nakonec to pojede goood
 
 
Datum: 17. října 2008 19:55
 
 
 
 
Jméno: Jožo      IP: uživatel2597    
neprohodil si v převodovce ty dvě hejlbací kolečka?? Pak se musí hodně vytáčit 2 aby tam ta 3 šla pak by měla jet normálně
 
 
Datum: 17. října 2008 19:47
 
 
 
 
Jméno: Fíla      IP: uživatel2818    
Zdarec mám problém s babetou 210.Když jí chci rozjet tak to jenom chvilku jede ale jakmile to překrocí určitou rychlost nebo esi se tam dá druhá rychlost tak to chcipne a pak už to nejde ani roztlačit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 10:59
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
vadna spojka tak hle se mi to taky stalo
 
 
Datum: 18. října 2008 10:59
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
me to delal bordel vtryskach ale bejt to tim nrmusi me by zajimalo ca tam ma bejt zazarovky ze mi schorely??
 
 
Datum: 17. října 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: verus      IP: uživatel4341    
potřebuju radu nestartu je mi 23 jiskru to hází ,karburator vyčistěnej kompresi to má ,benzín taky dobrej a všechno těsní ale furt nic,,,, poradte dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 11:02
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
jak muzes sestelovat magneto na to se muzes jen divat stelujese predstih a odtrh predstich otacenim statoru a odtrh na kladivkach
 
 
Datum: 18. října 2008 11:02
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel4167    
to je magneto sesteluj ho
 
 
Datum: 17. října 2008 19:57
 
 
 
 
Jméno: docelatypek      IP: uživatel455    
vymen svicku a sesteluj predstih a odtrh ja jsem to taky mel
 
 
Datum: 17. října 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřid sei předstih a odtrh
 
 
Datum: 17. října 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
zjakyho duvodu nechyta zniceho nic prestal jezdit a nebo si ho mel rozebranej??
 
 
Datum: 17. října 2008 17:21
 
 
 
 
Jméno: pajo      IP: uživatel1318    
čus borci mám probléém z mojí jawou 05 nastartuju ji ale když přidám tak se dusí..nevíte čím by to mohlo být...??? za rady moc díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2008 18:40
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel4343    
zdar, měl sem stejnej problém, nakonec to celou dobu dělal ucpanej kohout,,,jinak by to mohlo byt ucpanyma tryskama nebo necistotama v karburatoru
 
 
Datum: 17. října 2008 18:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
bud mas spatny gufero pod zapalkem jestli to je jeste puvodni a nebylo nekdy nedavno meneni a nebo jestli si mel rozebrany motor tak muze foukat a jestli to dela zniceho nic a nehrabal ses vmotoru tak se moch i ucpat vejfuk nebo neco velektryce
 
 
Datum: 17. října 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: andy      IP: uživatel3011    
Ahoj mam na fekaloj v prdeli pouzdra ve vidli a chci je menit,ale nevim cim je mam vysoustruzit,kdyz nemam soustruh,poradte pls. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Jo, s trochou citu to pilníkem uděláš, potíž je v tom, že ta díra není souměrná jak by měla (bavíme se o setinách mm) a tudíž se trubka tlumiče ve skutečnosti opírá jen v málo místech, která se brzy opotřebí a pak má stejně vůli. Mě to takhle prvně vydrželo pouze rok a pak by mě s tím zase od STK vyhodili... Zkrátka, chceš-li něco dělat pořádně a k něčemu, tak je potřeba si minimálně dobré nářadí půjčit.. měl bych příměr... kombinačkama jdou šrouby také povolit, ale nebude to s klíčem lepší? :-D
 
 
Datum: 17. října 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel3443    
a šlo by to nějak bez výstružníku? třeba tim pilníkem jak píše kolega?
 
 
Datum: 17. října 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
já to dělal asi tyden zpátky , v pouzdrách sem měl takový bouličky pilníkem sem je vypiloval a pak to do toho sedlo jak ulitý , vyndal sem starý a nabouchal nový a jezdím si jak pán.
 
 
Datum: 17. října 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
0,2mm je strašně moc velikej krok! Ikdyž jde o plast, dal bych tak 0,05mm na krok. Při větším hrozí riziko zlomení stavitelné lamely lamely. A hlavně s ním netoč v opačném směru, hrozí stržení břitu do tupa! Také na zlomení je více náchylný stavitelný výstružník s kuličkou, tam obvzvlášť opatrně a nic silou!
 
 
Datum: 17. října 2008 11:14
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Jinak ja to mel neco kolem 21mm
 
 
Datum: 16. října 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Vystruznik na urcitej prumer je ti na nic... Musis si sehnat "Stavitelný výstružník" o velikosti min 19mm-??kolik chces??...pak musis nalisovat prvni pouzdra do vidlice (asi 15cm hluboko) a vystružovat. Musis opatrne, nejdriv si to vystruž jen tak aby to tim pouzdrem skoro samo projelo a pak po hodne malejch kouskach (po menších než půl milimetru- tak 0,2mm) porad pridavej dokud tím vidle neproleze.Pak uz jen pridavej tak, aby tam klouzala volne(namaz ji) a aby nemela vule. To samy udelej s pouzdrama krajnima...
 
 
Datum: 16. října 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
nedela se to soustruhem, ale vystruznikem, vypafa to jak pilnik ale průměr sem zapomel.
 
 
Datum: 16. října 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: pepan      IP: uživatel2924    
zdar, mam problem pionyr mi ve vysich otackach vynechava (zacne kuckat) a nechce se poradne vytocit. Mohlo by to být nastavením plovákovky? Mohla by pomoct ta 72 tryska? diky za rady, a kdyztak mi prosim popiste jak nastavit ten plovák... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: pepan      IP: uživatel2924    
ok diky, mrknu se na to... jak se serizuje plovak sem si uz nasel
 
 
Datum: 16. října 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mohla by to zpusobovat nizka hladinaa v plovakovce,vetsi tryska tomu nepomuze
 
 
Datum: 16. října 2008 20:33
 
 
 
 
Jméno: RobertN      IP: uživatel4333    
Ahoj, nějak mi blbne Staďák. Nastartuji ho, ale při nízkých otáčkách se dusí, nemá tah a při malé rychlosti chcípá. Při vyšších otáčkách je to dobré, ale na nedá se jet pořád na vyšší otáčky. Co to může dělat? Karburátor, předstih? Až bude čas, tak to všechno projdu. Zatím jsem alsepoň vyčistil karburátor, ale nepomohlo to. Nejde do hlavy proč karbec má v přírubě na hlavu takový malý kanálek, kudy saje falešný vzduch. Mám ještě jeden náhardní karburátor stejného typu a ten to tam nemá. Kdo ví něco k téma, tak budu rád, za každou radu. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2008 5:45
 
 
 
 
Jméno: RobertN      IP: uživatel4403    
Vyřešeno. Bylo špatně seřízeným předstihem a tím že vypadl klínek mezi statirem a rotorem, takže byl rotor natočen trošku jinak než by měl čímže byla natočená i vačka. Ufff. Ale alespoň jsem při hledání problému vyměnil všechna možná těsnění a seřídil karburátor, tak je to fajn. :-)
 
 
Datum: 25. října 2008 5:45
 
 
 
 
Jméno: RobertN      IP: uživatel4377    
Doprčic, pořád to zlobí. Vyměnil jsem už i těsnění i pod válcem, protože měl podezření, že to tam netěsní. Pořád se to chová divně. Přidám plyn a dusí se to. Když se to dostane do otáček, tak dobrý. To by vypadalo na karbec, ale měnil jsem a měnil i výšku jehly a bez výsledku. V nízkých otáčkách to absolutně nemá výkon. Stačí zařaqdit rychlost a při zmáčknuté spojce to chcípne. :-( Zkusím ještě pořádně zkontrolovat odtrh a předstih. Ale neřekl bych, že jsem s tím hnul. No uvidíme.
 
 
Datum: 20. října 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: RobertN      IP: uživatel4351    
Díky za radu. Karbec jsem měl vyndaný, rozebral jsem a čistil. Zkoušel jsem i druhý náhradní a taky špatné. Zkontroloval jsem předstih, vyměnil těsnění pod hlavou a pod svíčkou, preventivně vyměnil dekompresor. Kompresy to má dobrou, tak to asi nebudou pístní kroužky. Ale mohlo by to být těsnění pod válcem. Je to fakt divné. Ve vysokých otáčkách dobré, v nízkých to chcípe při sebemenším zatížení.
 
 
Datum: 19. října 2008 5:59
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muj nazorje volnobezna trysky ale nejsem si jisty
 
 
Datum: 16. října 2008 17:07
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
Zdarec když přindu k fikovy a nakopnu tak chytne na podruhé na potřetí , ale jak na něho sednu tak nemože jet jakoby . Musim snim utikat např. po ulici a asi 50m a pak už mě to aspon uveze a po dalších 50 metrech už to fičí normálně . Vyřeší to teplá svíčka ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2008 18:40
 
 
 
 
Jméno: Bláznivej jezdec      E-mail:      IP: uživatel2594    
Mě takovouhle paseku delalo to, že mi tam šlo málo směsi a nakonec to byl kohoutek tak jsem vyčistil Kohoutek i karbec a jede jako drak!!!!!
 
 
Datum: 16. října 2008 18:40
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel4022    
je to 100 pro predstih
 
 
Datum: 16. října 2008 15:46
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel4022    
je to 100 pro predstih
 
 
Datum: 16. října 2008 15:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4330    
jak to ctu tak vidim,ze mas svicku po smrti ....me tohle delal fichtl asi rok...casem sem si na to zvyk protoze vzdycky nakonec chytil a sel 80 bez prdele :-D casem ta svicka klekla...dal sem jinou a zacal chytat a prestal za studena vynechavat :-)
 
 
Datum: 15. října 2008 22:46
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
Mysliš že předstih jo ? Asi 3 dny zpatky sem si s ním pěkně pohrál , fichtl mě vubec nechtěl jet na 3ku a ladil sem a ladil a jede 65km/h , tak budu muset hold znova at aj startuje.
 
 
Datum: 15. října 2008 22:31
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
panove to je jasny to je predstih jak stehno...predstih + odtrh a pak vam to bude chytat napoprvy...jinak karbec vycistit seridit, vyfuk dekarbonizovat, svicka atd...
 
 
Datum: 15. října 2008 22:14
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
Mně to dělá to samé, už si nevím rady
 
 
Datum: 15. října 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
normalne na prostrednim (u 4 zarezovyho bud druhy zdola nebo druhy zhora podle potreby fika) no a u zabehu uplne nejspodnejsi (i u 4 zarezovyho)
 
 
Datum: 15. října 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
motor je nově poskladanej a přetěsněnej , na jakým zařezu má být jehla u normálního ježdění a u výbrusu díky
 
 
Datum: 15. října 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a nebo ti to negde fouka a de ti tam malo benalu...taky mozna chuda smes
 
 
Datum: 15. října 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano ...
 
 
Datum: 15. října 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: pepan      IP: uživatel2924    
zdarec, zajizdim vybrus a 1dno krouzkovej pist, mam najeto neco malo pres 100km a motor je porad jeste chciplej a nema vykon, je to normal? (a taky ma hrozne malou spotrebu jeste neni pryc ani pul nadrze) diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2008 8:12
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel4160    
no ja osobne bych to zajizdel s dvoukrouzkem aby to bylo lip zajety
 
 
Datum: 15. října 2008 8:12
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
no 1500 je napsan ý v příručkách atd .... ale po 400 km tomu už můžeš dát pořádně na prdel :-)
 
 
Datum: 15. října 2008 7:45
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
kompletně zajeto je po 1500 km!! a s jedno kroužkem by to měl bejt skoro dvoujnásobek..... jiank mně to začlo úplně žít po 500 km cca
 
 
Datum: 15. října 2008 7:45
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jěště si uprav jehlu at ti tam jide co nejvíc směsi ...
 
 
Datum: 14. října 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Píst se postupně ovolnuje ...
 
 
Datum: 14. října 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
zajizdej tak dlouho dokud to nezacne zit...slysel sem neco o 150-200 km ale po ty stovce uz by ten rozdil mel byt znat
 
 
Datum: 14. října 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: lubo      IP: uživatel1318    
čus borci mam broblém s mojí babetou 210 nechce startovat a nechce se přepnout na dvojku... neví te čím by to mohlo být...??? jinak když se chcu projet tak vezmu vrtačku a roztočím motor vrtačkou... jinak to nende nastartovat... myslíím že to budou ty pakny ve vnitř ja to mu moc nerozumím.... tak mooc dííky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2008 21:47
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jak mas ten 1. buben od valce na kery potrebujes stahovak tak ty dve jsou na startovani a 3 na 1.rychlostni stupen odmaastit popripade vymenit pakdy bubny ten 2. prevodovy stupen muzou delat vice veci treba hridel predlohy ci jak se to jmenuje take to dvojkolesko co funguje jako volnobezka na zadnim kole nebo pakny v druhem bubnuu popr to jeste muze delat jak mas ten druhy buben a tam mas taky ten plech kery tvarem jde do dalsiho plechu kery de pod pakny tak jestli neni omackany kdyztak mi napis na ICQ 266-064-424
 
 
Datum: 15. října 2008 21:47
 
 
 
 
Jméno: tadik      IP: uživatel2615    
Jóó tak to jsem mel stejny problem ale nepoužival jsem vrtacku ale jednoduse asik tak půl hodky šlapal.Mno ale pak sem se zacal vrtat v odstredive spojce a zistil jsem ze nemuzu pritahovat svicku na plno a uš to nastartuju to 10 slapnutich mno sice nwm jestli sem ti pomohl ale hodne stesti pri koumani .
 
 
Datum: 14. října 2008 20:43
 
 
 
 
Jméno: richard      E-mail:      IP: uživatel4167    
Ahoj nevím estli sem to už psal ale asi ne potřebuju dušu na prední kolo od fechtla estli by me ju někdo nemohl poslat estli má doma nahradní přes poštu na dobírku kdyžtak se ozvěte.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2008 19:01
 
 
 
 
Jméno: jawa5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci mam problem necham pioniera na volnobech asi 5min a idem pridat zacne sa dusit a potomzdochne a uz nechyty neviete co je stim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: fikus®      E-mail:      IP: uživatel1506    
jestli tito obcas skytne a svicka je mokra tak je spatny gufero pod zapalkem musis sundat magneto tak ze sundas vacku a nasroubujes tam sroub do magneta je to 8. zavit takze sroub na 13.klic a utahnes musis to nak drzet aby se netocilo porad budes utahovat nes uppadne kdys tak do sroubu bouchnes kladivem a zase utahnes a upadne magneto pak musis nak vyndat gufero a dat novy
 
 
Datum: 14. října 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak asi jak tocháš bakat tak se to nechladí a teoelnou roztažností ne ti to zatáhne
 
 
Datum: 14. října 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
zdravím....mám problém s mustangem, když se rozjíždím z místa tak až pustím spojku uplně začne vynechávat motor, ztrácí sílu a většinou to sotva jede nebo to uplně zdechne ,ale když se rozjíždím z kopce tak to jede normálně ,mohlo by to být špatně utěsněným kolenem výfuku u hlavy ? ...dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2008 17:42
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
na roztlačení to jede, jen se tomu moc nechce do otáček
 
 
Datum: 14. října 2008 17:42
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to roztlačíš tak to jede v poho jo ?
 
 
Datum: 14. října 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: Klika      IP: uživatel2970    
A nebo zkus nastavit předstih nám to na pařezu taky dělalo...
 
 
Datum: 14. října 2008 7:36
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
jj když se to zahřeje je to o něco málo lepší ,ale furt to neni ono
 
 
Datum: 13. října 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: pluto      IP: uživatel4069    
kukni na trisky alebo na nastaveni ihly na supatku
 
 
Datum: 13. října 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel3705    
ne nic takeho spatne to tesni jak si rikal nebo kdas to mas uz zahrate tak ti to jezdi dobre?
 
 
Datum: 13. října 2008 20:27
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne ... mrkni na trisku ...
 
 
Datum: 13. října 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: Cyril      IP: uživatel2179    
Ahoj hoši.Chtěl jsem se zeptat,mám jawu 23 mustang jede docela dobře,ale na roztlačení,nakopnout nejde,nevím proč,jiskra jde.Poraďte díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pokud ti to pri nakopavani prokluzuje tak sestelovat spojku...a gdyz to nepude tak rozmontovat a ji vymenit ji lamely nebo mezilamelu
 
 
Datum: 13. října 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel3705    
nemas pridrenej pist nebo neco takeho
 
 
Datum: 13. října 2008 20:30
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povol spojku
 
 
Datum: 13. října 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: joxa      IP: uživatel2136    
Ahoj mohl by mi prosim vás někdo poradit? byl jsem jezdit po lese a n jak sem jel do prudkého kopce tak to chciplo a už to nejde nastartovat a flusá to benzín ze vzdušníků a z té mini dírky u spoje karboše a kolínka. joskra je pravidelná jo a je tam nově vypodložkovaná spojka a jo to 23 mustang odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: dejv      E-mail:      IP: uživatel4022    
zdar draci jak myslite ze my pojede pin kdyz jsem si objednal tuningovi jednokruzkovi pist na 6 vybrus a kruozek k tomu dale musim udelat 6 vybrus a mam 11 ozubene kolecko co myslite? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2008 19:36
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a nepsal to nahodou pan stanon?
 
 
Datum: 13. října 2008 19:36
 
 
 
 
Jméno: dejv      E-mail:      IP: uživatel4022    
hele ty frikuline jses nakej chytrej vsichni rikaji ze to jede mnohem lip a jedinej ty si mysliz ze ne pane chytrej
 
 
Datum: 13. října 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to že si píst objednáš nestačí, musiš ho tam taky namontovat:-D pojede to uplně stejně jako do teď jestli si teda neměl do teď uplně vyčvachtanej válec...
 
 
Datum: 13. října 2008 16:22
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako fík po výbrusu s jednokroužkem a s 11 ti zubem...!
 
 
Datum: 13. října 2008 15:48
 
<  258  259  260  261  262  263  264  265  266  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.05.2025 11:38:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu