|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci jak poznam ze ten tuningovej pist co je na fichtlkramku pasuje na muj valec kdyz je po vybrusu na valcu ma napsany A
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 18:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 A, B, C je tesnost valce neboli presnot...A netesnejsi, C nejvolnejsi...vybrus je I, II, III, IV..IIX...starsi pist ymeli taky tesnot pomoci tech A, B, C ale rikam ze dneska se na to uz nehraje...
Datum: 12. října 2008 18:42
Jméno: dejv
IP: uživatel4022
 tak A znamena prvni vybrus ne?
Datum: 12. října 2008 18:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 v prvni rade na to musis mit ten jednokrouzkovej pist....jinak na A, B, C se dneska uz nehraje...musis vedet jaky ma vybrus a podle toho koupit pist + krouzek...
Datum: 12. října 2008 18:29
Jméno: Andy
IP: uživatel3011
 Ahoj mam cz 175/477 -kdyz jsem byl jezdit tak najednou prestala jet a kdyz jsem ji zkousel roztlacet tak chytla ale jenom bez plynu a sla jakoby na volnobeh,ale porad jsem ji musel tlacit jinak chcípla,karburator byl cistej ale potom jsem skousel jestli to hazi-tak to hazelo ale slabe a nakonec vubec ale nevim proc protoze vsechno je odiuolovane a dobre zapojene.(nevim jestli to nemuze byt vybita baterka) dik za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 15:40
 hele to mě dělalo taky tyhle 477 sou na to hrozný  , jednoduše mě to tolik nedobíjelo může to bejt cokoliv jesi je to vybitou baterkou .. blbě seštelovaný rele, uhliky, špatný magneto - to sem měl já ,a nebo už blba baterka :..
Datum: 13. října 2008 15:40
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 mozna svicka mozna ti dosel benzin a nebo pricpany kohoutek... a nebo treba uhliky
Datum: 12. října 2008 17:26
Jméno: mirda
IP: uživatel1828
Posl.aktualizace: 13. října 2008 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel4313
 gufera na klice nebo tesneni mezi karterama ....proste lapa falesnej luft...
Datum: 13. října 2008 16:51
Jméno: mustaf
IP: uživatel1797
 asi simmering
Datum: 12. října 2008 17:17
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 POTREBUJU RYCHLE PORADIT kdyz jedu na svy, mustangovi a kdyz tam mal 1,2 nebo 3 a zamcknu spojku pustim rychlopal tak to zecne uplne brutalne rvat a kdyz dam neutral tak taky nevim co stim. Rychlopal jsem vymenil lanko od plynuje je novy, soupatko,jehlu a plisek mam novej a furt to dela tak uz si nevim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 19:01
Jméno: motor
IP: uživatel680
 vyšší spíš níž ne? nebo ti třeba nasává falešnej vzduch
Datum: 12. října 2008 19:01
 dej si jehlu na vyšší zářez
Datum: 12. října 2008 17:39
Jméno: motor
IP: uživatel680
 a co třeba ten šroub co to ladí nemáš to úplne zatočený?  jo a ješte se mi stalo že mi netesnila jehla takže to bylo dole ale smes tam byla furt
Datum: 12. října 2008 17:14
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 nemáš povolenej karburátor od kolínka nebo kolínko od válce a nebo těsnění sou v háji
Datum: 12. října 2008 15:09
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 ne soupatko nezustava viset
Datum: 12. října 2008 14:38
 A nezůstane ti viset šoupě vořechu....?  Zkusil sem projet bez hadice filtru a když to řve podivat se do karburátoru...?
Datum: 12. října 2008 14:30
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Zdar draci. Chtěl bych přes zimu udělat GO rámu na Jawe 23...Myslel jsem že bych obrousil barvu, stříknul základovku a černou. Bude to proti reznutí stačit a bude to alespoň normálně vypadat? Ješte bych zkontroloval jestli není hnutej rám, popřípadě bych nahřál a srovnal-nebo radši ne? Co bych měl ještě udělat kromě rámu jako takovou zimní prohlídku a přípravu na sezónu?Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 14:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ja se omlovam všem ale mě tyhle dotazy přijdou prostě k smíchu,,,,,je to fichtl(uvědomte si to) ......neřikam jako já mám rád když má někdo udrřovanýho nebo pěkně (kvalitně!)zrenovovanýho fíka, ale takoví ty dotazi jako zimní příprava,zazimování a tak mě rozesmívaj........(nemyslim to nějak zle
Datum: 12. října 2008 14:59
Jméno: jawa5
IP: uživatel1490
 cau draci mam problem idem normalne na pionieri neham ho slapat na volnobech a idem pridat tak sa dusi a vinehava vihuk cisti zapalovanie nastavene sviecky som skusal a nic trisky ciste. a trosku to zacalo dimit ked to je studene a ked je zohriaty a vitiahne sviecku tak s hlavi sa dimi .predem dakujem sa odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 17:16
Jméno: jawa5
IP: uživatel1490
 hej teraz som ho vivaril v octe a ideto ale ak je to studene tak to na plni nejde az ked sa to zohrejeje
Datum: 12. října 2008 17:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 I tak to bych protestoval...jednu dobu mi vyfuk vubec nekouril i gdyz sem ho hnal do otacek...a to se michal s m2t
Datum: 12. října 2008 17:06
Jméno: jawa5
IP: uživatel1490
 ze trisky som vicistil ako prvvve co so mislis ze som ko...
Datum: 12. října 2008 16:19
Jméno: mismas
IP: uživatel4301
 2t ti vyfuk určite nevynecha... to ze dimy je normalne moj pios dymi tak ze zmyznem v hmle... vyčistil si trisky na karburatore ? jasne z nie tak to vyčisti a pojde ti ok
Datum: 12. října 2008 14:03
 zdar draci nevite nekdo jestli ten tuningovej jedno krouzkovej pist co je na fichtlkramku je dobrej a jestli to jede lip?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 16:53
Jméno: standa
IP: uživatel4313
 Já jo
Datum: 13. října 2008 16:53
 Je vidět pánové že ste na tom ani jeden nejeli a jestli jo tak to neumíte....  Samozřejmě že jednoukroužek je lepší. Komprese ti zůstává jeho přítlak na stěnu je menší tudíš nevydírá válec jen se musí vyměnit časteji než kdybys měl dva. Ale s dobrým olejem ti vydrží bez problému celou sezonu a výkonostně seš jinde (ale nečekej že o moc)
Datum: 12. října 2008 14:56
Datum: 12. října 2008 14:08
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
Datum: 12. října 2008 13:50
Jméno: standa
IP: uživatel4299
 jooo bude to mit 6.5 kone a bude se to zvedat este na dvojku ,samozrejmne vmax tak 110 ....kdyz tam nedas vetsi sekundaro tak to bude na jednicku trhat asfalt ...
Datum: 12. října 2008 13:35
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Včera sem poskládal novej motor a dal ho na pincka . Seřidil sem ho a vyjel na 1 ku mě to strašně rychle vylítlo až na 25km/h a na 2ku někde k 45km/h a řvalo to a nedaval sem tomu a na trojku jako by spadly otáčky a nechtělo to vubec jet. Čím to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 20:43
 Už to tak bude. Tak hodně štěstí při rozebírání a znovuskládání.
Datum: 13. října 2008 20:43
Datum: 13. října 2008 20:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak mozna plovakovku seridit...gdyz jedes na 1 a 2 ve vysokejch tak ti tam treba v plovakovce uz nezbydce a proto ti ta 3 netahne...jinak vycistit trysky, ventilek, kohoutek...
Datum: 12. října 2008 17:08
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 ne ne to určitě ne , schvalně sem se dival jak to ma byt a dal to tam normalně. Silná 2ka je mě na prd.
Datum: 12. října 2008 15:16
 ze by spatne poskladana prevodovka?
Datum: 12. října 2008 14:10
Jméno: Lasty
IP: uživatel4295
 Čau draci, mohli byste mi prosím vysvětlit včetně postupu, jak mám vyměnit pouzdra v předních tlumičích? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 19:30
 asi takhle... sundáš masku, sundáš kolo, potom nahoře u těch brejli na vydlici povolíš takový dva velky šrouby... pak vytahneš celou ty dve tyčky s pružinami.... no a pak sundáš kluzákky dole, nahoře vyndáš uplne ty dva velký srouby no a jak to budeš mít, vezmeš nejakou tyč, a vyklepeš to (dej to někam na dřevo...) no a jak tam budeš davat novy pouzdra, tak ten samej postup, až na to, že prví pouzdro, tedy hloubeji ve vidlioci je 16 cm od okraje... to druhy j ehned na začátku +)
Datum: 11. října 2008 19:30
Jméno: Lasty
IP: uživatel4295
 u fichtla samozrejmě
Datum: 11. října 2008 19:23
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 cus hosi mam mustanga nejel sem na tom pul roku a nehejbou se zadni tlumice kdyz na tom skakal na miste 80 kilo clovek tak se to kejvlo jen asi o 3 mm poradte dickinson
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 19:15
 zkus to hodit do nakyho tezsiho stroje(treba 250ccm,jestly se tom tam vleze).Bo ti muzu prodat uplne kloudny,zachovaly,ani znamka zivota rezu,proste tlumice jak se patri a slusi,sou proste gut.pokug mas zajem tak pisni na icq 499037721,na meil muzes taky,ale tam moc se nedivam
Datum: 11. října 2008 19:15
 Čus draci. Hele, když nastartuju stadiona s11 tak se po chvíli udusí. Musím držet přeplavovací kolík=je tam málo benzinu. Jde to nějak vyřešit??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 18:40
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 hej a tobě zavirá přívod jehla která je připojená k plováku ne tak není nějaký bordel pod plovákem?
Datum: 12. října 2008 18:40
Jméno: Fatik
IP: uživatel3422
 Mě to na stadionovi dělalo tak. Skus vyčistit trysku. Já jsem v ní měl kus nějakýho bordela a když sem ji profoukl tak to bylo v poho.
Datum: 11. října 2008 22:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo tomonick ma pravdu...zanesena nadrz, zaneseny kohoutek (nejcasteji), muze byt i negde skripla hadicka, zanesenej ventilek v karbecu
Datum: 11. října 2008 18:01
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Nevim jak je to u stadionu, ale pokud je tam malo benalu tak ti spatne dotyka, chybu hledej v kohoutku u nadrze
Datum: 11. října 2008 15:47
 Přesně takovou odpoveď jsem čekal  Stadion žádný plíšek nemá. Kéž by to bylo lehké jako na pionýru..
Datum: 11. října 2008 14:16
Jméno: Frajtr
IP: uživatel2370
 nastav si hladinu v plovakove komore kdyz ten plisek ohnes nahoru pujde tam vic benzinu a kdyz ho ohnes dolu pujde ho tam min. hodne stesti
Datum: 11. října 2008 14:12
Jméno: lubo
IP: uživatel1318
 čus borci mam broblém s mojí babetou 210 nechce startovat a nechce se přepnout na dvojku...  neví te čím by to mohlo být...??? jinak když se chcu projet tak vezmu vrtačku a roztočím motor vrtačkou...  jinak to nende nastartovat... myslíím že to budou ty pakny ve vnitř ja to mu moc nerozumím.... tak mooc dííky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 19:45
Jméno: ondra
IP: uživatel404
 tak to startování to bude paknama a když se tam nezařádí dvojka tak by chtělo rozpulit motor a podivat se na převodovku
Datum: 11. října 2008 19:45
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 hele zabíjáci,jak se projevuje špatně zajetyý motor??Dyky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 20:32
 yamaha dt lamel? tipuju 4 nebo 5
Datum: 11. října 2008 20:32
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 a kolik by jsteb tak tipovali že ma yamaha dt lamel?
Datum: 11. října 2008 18:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tezko...to bys musel mit hodne preplneny a ty pruziny by museli bejt dost utahany aby to tak bylo...spis uz ty lamely budou opotrebovany...sem to mel a bylo to jak automat nebo skutr s variatorem + 3 prevody
Datum: 11. října 2008 17:56
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 ne
Datum: 11. října 2008 16:40
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 JO a to jsem se taky chtel zeptat,muže prokluzovat korková spojka když je v převodovce viíc oleje nez ma byt?
Datum: 11. října 2008 15:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 prakticky jak gdyby ti prokluzovalal spojka...motor řve ale moc netahne...
Datum: 11. října 2008 12:44
 jedině nová GO
Datum: 11. října 2008 12:26
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 A jde to jeste nak napravit?
Datum: 11. října 2008 11:18
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 ackoliv si do nej nacpal penize tak jede porad na prd  Ne,vetsinou to zvoni,hreje se to a nejede to,je to takovy liny ....mno asi jako pred vybrusem
Datum: 11. října 2008 10:35
 velka spotreba taky
Datum: 11. října 2008 9:13
Jméno: pata
IP: uživatel556
 Netahne de dobre do otacek to je asi tak vse.
Datum: 10. října 2008 23:32
Jméno: JohnyTypek
IP: uživatel4209
 nemá někdo karbec do yamahy dt 125 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 20:12
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
 s*urve*y POLACI
Datum: 10. října 2008 20:12
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 to video je brutalni  co ti na ni vsechno odeslo po bahneni??
Datum: 10. října 2008 18:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 10. října 2008 18:31
Jméno: JohnyTypek
IP: uživatel4209
 http://www.youtube.com/watch?v=uzp1p0fAXk8&feature=related
Datum: 10. října 2008 13:58
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 cau klukove,chtel jsem se jeste zeptat - ta přívěra v tom vyfuku je napevno?A přibližně v jakych mistech?Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2008 22:09
 možná se ti tu ozve někdo kdo tomu víc rozumí než já
Datum: 09. října 2008 22:09
 tak nějak, jen místo rychlopalu bych to viděl na klikovku
Datum: 09. října 2008 22:06
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 takze ta mechanicka je napojena treba na rychlopal a ta elekronicka na CDI?
Datum: 09. října 2008 21:19
Datum: 09. října 2008 20:52
 nejsem si úplně jistý ale mělo by se to rozdělovat na dva druhy, elektronickou a mechanickou, a otevírá se nebo zavírá při určitých otáčkách a mělo by to pomáhat k lepšímu vyplachování... když tak mě někdo opravte ale rozhodně bych jí neodstraňoval
Datum: 09. října 2008 20:36
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 ale ne,chtel jsem jen vedet kde to je!A oni jsou nake omezovace??A cim se ovlada ta privera?
Datum: 09. října 2008 19:49
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 axo byl rychlejší
Datum: 09. října 2008 18:51
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 a nemyslíš spíš něco jako omezovač ?? (ve výfuku ??)
Datum: 09. října 2008 18:50
 a na jaké motorce by to mělo být? nemáš na mysli nějakou přepážku nebo restriktor?
Datum: 09. října 2008 18:49
 proc to chces davat pryc???pak ti to nepojede.....
Datum: 09. října 2008 18:07
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 fakt?v mototechně mi rikaly ze je nekde v koleni vyfuku,ale to je jedno.takze tu priveru maji novjejsi moto?a jak se to dá odstranit?
Datum: 09. října 2008 17:52
 definuj mi přesně "přívěra ve výfuku"? pokud vím tak výfuková přívěra je ve válci moderních dvoutaktů
Datum: 09. října 2008 17:40
Jméno: karlos
IP: uživatel942
Posl.aktualizace: 08. října 2008 21:25
 je tam normální metrickej závit, teda na 95%, už je do dlouho co sem ho naposledy sundával
Datum: 08. října 2008 21:25
 tak o tom teda silně pochybuju, zatim jsem blinkr s mírnym stoupáním neviděl a to už jsem jich trochu viděl... a na tom výkresu je napsáno závit M12, takže by měl bejt normál
Datum: 08. října 2008 16:58
Jméno: dejv
IP: uživatel4022
 zdar draci nevite nekdo proc mi pekac jede jak drak kdyz neni zahratea kdyz ho zahreju tak jede o hodne min a to je po vybrusu tak nevim co to chce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 22:30
Jméno: ?"!
IP: uživatel2089
 Nemas to spatne zajety?
Datum: 13. října 2008 22:30
Jméno: cuco
IP: uživatel4174
 hele draci prosimvas existjue motorka jawa 250/559 a ma predni plexisklo,prsa ze smjerovkama a na zadu pri tlmicoch dalsi plechy ze smjerovkama
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 21:46
Jméno: standa
IP: uživatel4263
 jasna paka...je to panelka v plný palbě...pokud ti ji nekdo nabizi za supr cenu tak to ber,tyhle doplnky se dneska spatne a draho schanej....
Datum: 07. října 2008 21:46
Jméno: cuco
IP: uživatel4174
 no lebo dedi i mjel a bohuzel skoncela na dile bar de ale nejake dili mam doma ale ne moc (hlavu,karburator aj s siticem,zadni blatnik,prsa,stupacky,zadny lech ale iba 1 a este nejake maleckosti) ale dik
Datum: 07. října 2008 19:10
 existuje,mam za to ze to byla nadstandartni vybava na pozadani z vyroby
Datum: 07. října 2008 19:05
Jméno: vary55
IP: uživatel1093
 lidi mam prozbu když rozjedu 555 tak na dvojiku pod plnim se to za chvily začne cukat dřív to nedálo a jelo to výc poradte ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 23:18
Jméno: standa
IP: uživatel4263
 ucpanej privod paliva,na parezu nelze nastavovat hladinu ...teda jde..ale vsichni to maji vetsinou natvrdo zaletovany...
Datum: 07. října 2008 23:18
 nejak nechapu tvoji otázku! když o něco žádáš tak aŤ je tomu aspoˇnpořádně rozumět! jestli ti to blbne při vysokejch otackach na plnej plyn tak to bude asi předstih, možná ale to asi vubec hladina... takže predstih!! jestli se tedy ptáš a ttoto
Datum: 07. října 2008 19:27
Jméno: Winc
IP: uživatel1439
 zdar strejdovi se posralo řízení a tak jsem mu to dotáhnul a pořád se kejvou a řidítka jsou až na parabole tak newím jak ten plíšek do kteryho se to šroubuje tak newím jestli ho mám nejak silou vybouchat v té hlavě co nejvýš a aby se ty řidítka furt neprotoáčeli PLS poradte!!!!!!§mám stracha bych to nestrhl!!!!!!!kdyžtak moe ICQ je 471-514-206
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 16:37
|



|