|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 nazdar draci,koupil jsem moped zundapp zr 30.dal tam novej kondík,nastavil predstih,vyčistil karbec.když ho chci rozšlapat tak vubec nestartuje,jen když zmačknu dekompresor tak začne trocu prdlat.pustím ho,přidám plyn a motor po 2Metrech strací otáčky a uplne chcípne.svíčka hází jiskru jako blazen,je i mokrá od benzínu.ale není vubec očouzená.slysel jsem ale,že svíčka muže házet jisku venku ale ve válci ji nehází.mam tam klasiku brisk n17 jako na fichtlovi,nevíte jakou tam mam dat?je uplne nová.moc díky,už si nevím rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 22:09
Cus draku skus si koupit svicku brisk na teply starty. Nebo mas porad roztelovanej predstih. To by si pak musel koupit cely novy zapalovani.
Datum: 21. května 2008 22:09
Jméno: Patrik
IP: uživatel3087
a počítej s tím že predstih bude jinší než u fektla
Datum: 21. května 2008 20:59
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Na brisk cz je vyhledavac, do ktereho zadas typ a vyhleda ti to prislusnou svicku  , je mozne ze tam patri svicka s douhym zavitem
Datum: 21. května 2008 20:34
 Zdravím všechny, vím, že to nepatří zrovna do tohoto fóra, ale zoufale sháním zapalování do hasičské stříkačky PS8.Kdyby jste někdo věděl, moc prosím dejte vědět. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 16:55
 Ahojj, potřeboval bych radu. Rozbouchal jsem přední tlumiče pérování na JAWA 50 - typ 21. Chci vyměnit pouzdra, ale nevím přesně jak mám nalisovat nové pouzdra? Potřebuji rozměry kde futra mají ve vidlici být. Díkas
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 8:50
Jméno: LukeCZek
IP: uživatel628
Čus, nabízím ti moje tlumiče, nejsou sice 100% ale mám pindíky, který nejel asi 10 let, mám ho na díly tak pokud bys měl zájem za simbolickou cenu prodám - kraj Opava...
Datum: 21. května 2008 8:50
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Zadní pouzdro vyndáš aši těžko, já je tam obvykle nechávám. Přední vyndám tak že vezmu pistolovou trafopáječku s ohnutým hrotem a na několikrát přeruším podílně rozpáleným hrotem (odtavím) v podélné rovině pouzdro. Pak ho lehce vyndám. Následně naklepnu gumovou paličkou zadní staré pouzdro více dozadu a nové pouzdro do trubky mírně za okraj a ne několikrát (ne jak píše ABC) zvětším průměr pouzdra dokud v něm s mírným odporem kluzák neklouže. Se stavitelným výstružníkem se musí průměr přidávat po malých krocích (u oceli třeba i po 0.05mm tj. po pěti setinách u plastu to není tak kritické). Pak jej zatluču pomocí kulatiny o průměru který se opírá v celé ploše nového pouzdra, aby ho nezdeformoval, do hloubky co byl původní zadní. Pak stejným způsobem udělám napodruhé krajní pouzdro. S tím ,,mazáním,, pouzdra že musíš dělat místo vazelíně... buď v klidu, pouzdro je po stružení dostatečně hrubé v pracovní ploše, že udrží sámo o sobě dostatečné množství oleje na kluzné ploše. Spíš je lepší pouzdra vystružit trochu těsněji, aby s mírně větším odporem šly posouvat, protože si v krátké době ještě sednou a uvolní se. Je dobré před lisováním pouzder vyčistit vnitřek trubky od vazelíny a nečistot. Větší množství nečistot se může nabalit pod natloukané pouzdo a zastaví se při jeho pokusu posunout jej dozadu!
Datum: 21. května 2008 7:02
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Normálně tam silony nalisuješ (někdo je nabouchá gumovou paličkou) a pak protáhneš výstružníkem. Změř si posuvnou, jakýmají průměr kluzáky a podle toho nasatl výstružník... Nastav ho o malinko víc, aby tam byla malinkatá mezírka, jinak by se ti shrnovala vazelína a kluzák by jezdil pouzdrem málo namazaný.
Datum: 20. května 2008 22:29
Jméno: Nick
IP: uživatel1318
 zdarec pořád mě u fíka teče benál z karbeca
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 19:24
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
ty jmuku a co ti to pomuze kdyz otevres ventil tak se ti to zase zaplni  taka demence postupuj dle rady georda a na toho vola radsi nedavej  stejne by to v danem problemu nepomohlo
Datum: 20. května 2008 19:24
Jméno: jmuky
IP: uživatel3078
To mi dělalo taky. Takže zaprve si zavři palivový ventil a potom si odšroubuješ dva šroubky z plovákové komory. Počítej s tím že ti celý obsah hadice vyteče. Vytáhni si plovák. Potom vem injekční stříkačku a odsaj trochu benálu. Hoď ho tam zpět a zašroubuj. A mělo by to být OK.
Datum: 20. května 2008 14:04
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Máš vysokou hladinu, sundej víčko karburátoru je na něm zespod plíšek tak ho kousek odehni směrem ven a nebo je zaseklej ten čudlík na kterej ten plíšek tlačí, ten asi spíš vyměň.
Datum: 19. května 2008 22:01
Jméno: Jarin
IP: uživatel1318
 čus borci mám fíka a teď mi začal blbnout na jedničku jedu normálně dám dvojku taky dobrý přídám plnej na dvojku a už to chcípá , pořád musím držet cepák . už sem skoušel čistit sítko v nádrži,zvětšit hladinu v karbecu anic za rady moc díky!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 16:19
Jméno: Lukas
IP: uživatel2116
Zdar hele to mi delalo o vikendu taky tak sem vymenil celej kohoutek od nadrze a uz to jezdi jak ma,slo mi tam malo benzinu.
Datum: 20. května 2008 16:19
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Jestli to jede kdyš držíš cepák tak to musí bejt jedině hladina ale skus vyhodit vzduchovej filtr jestli to bude lepší tak kup novej.
Datum: 19. května 2008 22:09
Jméno: Roland
IP: uživatel2003
 Zdarec. tedka dělám 175/487 motor a pokouším se tam dát zapalování z fichtla všechno už mám ale potřebuju jen někde vidět jak je uchycený tak jestli nevíte kde jsou nějaký fotky jak to uchytit. dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 16:34
Jméno: Roland
IP: uživatel2003
Já už mám vysoustruženej rotor všechno mám aji dýry v kartru aji závity tam naproti sobě. bych to vyfotil a ukázal ale nevím kam tady dát fotky. chtěl bych to udělat nějak na packy jak je to na chrchlu abych s tím mohl pootáčet.
Datum: 20. května 2008 16:34
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Ahoj, zroavna včera jsem to někde viděl (fotku úpravy), ale nemůžu to najít, úprava spočívá v tom, že se na bok statoru přivaří takové očka pro uchycení. Rotor prý jde bez úprav. Pokusím se ti najít fotku.
Datum: 19. května 2008 23:09
Jméno: levis
IP: uživatel2073
 čus hoši sníži my hodně na vykonu promáčklé koleno??dik predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 13:44
ja gavlíka poznám my spolu jezdíme v mh na trati dobrej jezdec dobrej fichtl(upravenej) ale neví spravit ani defekt
Datum: 21. května 2008 13:44
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Tak to je ten váš problém, neustále tu píšete slangem až si sami nerozumíte navzájem. Moje verze výkladu Gavlíka je ,,vrtat,, nebo taky ,,vrtat se v něčem,, tedy v jeho podání vyčistit čímkoli co je po ruce. Nikoli v hanlivém smyslu ,,vrtat koleno,,. Takže pánové zkuste někdy psát aby nebylo pochyb co tím autor chtěl říct. Autorovi je možná všecko jasné ale v kombinaci myšlenek které jsou jasné jen vám a slangu jsou mnohé informace značně jalové. A druhá věc a přijde mi smutně trapná.. kdekoli na chatu je lehké někoho urážet, ale zkus mi něco podobného říct do očí, jako jsi napsal o Gavlíkovi a věř mi že by ti to strach nedovolil. Takže rada druhá, piš to co bys měl odvahu říct do očí, pak pro nás Kadliku nebudeš zbabělej chudák a nebudeš svými odpovědmi degradovat tento prospěšný web...
Datum: 20. května 2008 15:12
nerad ajtak to je blbost vrtat koleno no a napsat gdyž si fakt pako vymatlane
Datum: 20. května 2008 13:56
ne nic se nedeje možno trochu ale ne moc a gdyž ho máš ucpany tak si ho dej opatrne do sveraku a pak už jen do vrtej
Datum: 20. května 2008 8:30
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kdyz je hodne tak jo
Datum: 19. května 2008 21:10
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
 zdar hoši -hele mam problem s mustangem-pred 2 roky GO motoru a vse ok ale ted -nastartuje hned na 1. nakopnuti , pak jedu tak 2 km než se to zahreje -vali uplne super -tahne -za 3 na rovine 65km/h v poho . Ale po zahratí do mirnyho kopce 3 taha ale pak se to dusi ,brutalne to drzdi motorem az Na 3O km/h a kdybych nepodradil tak by to chciplo. a dale po zahrati-netahne(za 3 na rovine -pri duseni sotva 40 km/h),slaba akcelerace(mrte plynu pri rozjezdu jinak to nerozdejcha),1 nejde roztahnout takze kdyz radi 2 tak taky nez se vspamatuje to trva.ale jak rikam ,kdyz je studenaj tak jede jak drak.predem diky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 13:07
Jméno: Kryštof
IP: uživatel3076
podle mě tam jde moc směsi zkus mu dát níž jehlu na šoupátku.
Datum: 20. května 2008 13:07
Jméno: blazenn
IP: uživatel3041
rid sa podla mna jo?.dajsi novu svicku N14C,potom kompresorem prefukaj cely komplet karborator,potom kohutek,vypal vyfuk,skus jet bez filtra aj z filtrem mozno je nanic uvidis ci tu pujde mje to tez nejde do otacek z filtrem ale us to mam spraveni.no a musi ti to fachcit.
Datum: 20. května 2008 11:52
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
no myslim že benalu je dost ,kdyz sem se koukal do hadičky kdyz to nejelo tak tam benal byl-tady je divny že kdyz je studenej tak jede-možna jesli neni trochu pridrenej ale nezadrel jsem ho.nebo jestli treba neni civka vadna ,že kdyz se ohreje tak nedava dost proudu.???????????
Datum: 19. května 2008 21:17
a teče tam dost paliva? Jen trochu přiucpaný kohout? A máš čistý výfuk? Kusem karbonu se ucpou dírky.
Datum: 19. května 2008 20:19
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_657.html prosim vas kcemu to je a jakej ucel to plni???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 21:27
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
hele, když nevíš vo co se jedná, takže to nemáš, a když to nemáš, tak to nepotřebuješ, a když to nepotřebuješ, tak proč se ptáš, kyš to nechápeš..
Datum: 19. května 2008 21:27
Jméno: grafd
IP: uživatel111
ty musiš byt dobrej kkt  když to nechapeš
Datum: 19. května 2008 20:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
je to proste dokola do tech dir do kterech se dava rozeta ale jeto spis jen uparezu
Datum: 19. května 2008 20:03
a nemohl by ste mi nekdo poslat nejakej obrazek prosim vas
Datum: 19. května 2008 19:49
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
no to mas jak u jawy 555 -proste unasec kola z rozety -no jen jestli tam nemas kola z normalniho fichtla kterej ma díry rovnou v bubnu.
Datum: 19. května 2008 18:15
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
máš ty gumy v tom bubnu nebo ne? esli ne, tak to nepochopíš, je to tam jen někdy... mě by to taky nenapadlo, že totam má bejt, kdybych to neviděl u kámoša...
Datum: 19. května 2008 18:00
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
to nechapu?????
Datum: 19. května 2008 17:37
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
to máš v bubnu pro to dýry, do toho zasuneš tuhle gumu, a jak je v týhle gumě ta díra, tak do toho strčíš ty špalíky z rozety, a slouží to k zmírnění rázu při záběru rozety.
Datum: 19. května 2008 17:32
Jméno: HELPmen
IP: uživatel1651
 Zdárek lidičky,prosim vás u motorky mi fajfka kope ale svíčka neháže jiskru už sem zkoušel : spínací skřínka OK vyměněná cívka kabel i svíčka , proměřoval jsem všechno co se dalo ale na nic jsem nepřišel,svíčka je nová a neni vlhká
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 17:34
Jméno: LukotMAN
IP: uživatel1327
to mi taky dělalo, tak sem tam dal jinej kondik, ve fajfce to začalo kopat víc, a pak uš to dávalo i jiskru.. ale esli to bylo tím, a nebo že sem to eště nějak pošteloval.. esli máš doma eště jeden kondik, tak to taky skus... tak zatím čus
Datum: 19. května 2008 17:34
 Mam 05-tku a byl jsem s ní spokojeny, ted zacla nějak zlobit. Předstih byl perfektně seřízený a prostě nejede. Musím ho na jednicku roztlačit ale tak aby tachač ukazoval tak 20km/h a pak chytne. Musim to furt točit v otáčkách jinak to zdechne.když z jednicky hodim dvojku tak hned přestane táhnout a zdechá. Když jedu z kopečka a dvojka se vytočí s pomocí spojky tak pak do kopečka na dvojku neni problem ale proč mi to nechce jet v nizkych otačkách? Ani nastartovat to nejde ,muze to být slabý rotor u zapalování nebo něco takového? No nevím. Možná to bude tím že mám ve válci zvětšené přefuky ale zase kdysi mi to jelo a je pravda že hlavně zabiral ve vysokých otáčkách ale na volnoběh to jelo a dalo se s tim rozjet no tak nevim zkuste napsat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 20:20
trysky jsem zkousel a nic
Datum: 19. května 2008 20:20
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Spis bych problem hledal v karbecu, skus nejprve vycistit trysky
Datum: 19. května 2008 16:17
musis skouset vymenovat dily za jiny, rotor, zap. civku, atd...
Datum: 19. května 2008 8:16
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
Posl.aktualizace: 18. května 2008 18:33
Já tam teď mam taku tu teflonovou pásku,a zatim to drží
Datum: 18. května 2008 18:33
Jméno: Js
IP: uživatel340
Mě se osvětčila teflonová páska.
Datum: 18. května 2008 17:40
Nekdo tady kdysi psal, ze se to vydrolí...... já tam mám kamnářský tmel do šamotových vložek (1200 C a víc). Naneseš, rukou zahladíš a pak z toho na druhej den máš šutr.
Datum: 18. května 2008 12:49
Jméno: fikus
IP: uživatel692
ja to utesnil svorkou ale mysli ze sem musel odbrousit ty spoje ale u novyho vejfuku to neni treba utesnovat deto tam presne namiru a nebo to taky muzes utesnit selikonovym tmelem treba do 200 stupnu ten to vydrzi to us mam oskouseny
Datum: 18. května 2008 12:25
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 zdravim, nevite cim to je kdyz zadni kolo na fichtlu utahnu tak se skoro vubec netoci a kdyz to trochu povolim tak to jede dobre, fakt nechcu jezdit s povolenym zadnim kolem, diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2008 18:59
Jméno: xBorecX
IP: uživatel3052
No se koukni tam v tom místě jak se ti opírá buben o ložiska tak jestli ten buben v tom místě neni rozmačkanej kdyžtak tam dej nějakou podložku!
Datum: 18. května 2008 18:59
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Může být že někdo v minulosti vyměnil ložiska kola a zapoměl tam dát rozpěrnou trubku. Přitažením kola se pak nepřípustně lisují kuličky do kroužků ložiska. Koukni jestli tam ta trubička vůbec je...
Datum: 18. května 2008 13:24
Vyměn ložiska me to taky delalo a pak jsem tam dal novy pac to stary uz tam ani nebylo
Datum: 18. května 2008 11:02
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 cau mam takovej smesnej problem... chtel bych si dat na fika riditka s hrazdou ale bojim se ze kdys ho otevru ten predstavec abych ty stary riditka vyndal a dal tam novy ze mi ten predstavec praskne dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2008 14:18
To se neboj,to nepraskne.Já je taky měnil za široký
Datum: 18. května 2008 14:18
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Ja je ohnul skoro do pravyho uhlu, nema sanci prasknout
Datum: 17. května 2008 22:45
Jméno: d
IP: uživatel3043
neprasken ja to delal stokrat
Datum: 17. května 2008 22:12
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 cau mam takovej smesnej problem... chtel bych si dat na fika riditka s hrazdou ale bojim se ze kdys ho otevru ten predstavec abych ty stary riditka vyndal a dal tam novy ze mi ten predstavec praskne dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2008 22:09
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
diky moc za odpovet jen se radsi zeptam nez abych to zku****l  mam docela strach je to takovi setrny
Datum: 17. května 2008 22:09
Jméno: michal
IP: uživatel650
ne nepraskne já dával řidítka na crossku do fichtláckýho představce a nic se mu nestalo...neboj
Datum: 17. května 2008 21:45
 Zdar draci, kdyz se me ohreje muj fichtl tak se mu nechce do otacek. Ve valci jsem nahmatal ten schod takze je asi zralej na vybrus. Myslite ze to na to ma vliv?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2008 13:43
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Ohřátím se roztahuje více píst a kroužky, klasicky to je problém při záběhu, když je udělaný ,,těsný,, výbrus, tak se zadírá, tedy analogicky když máš volnější píst (viz. zmíněný schůdek ve válci), tak při zahřátém motoru by měl být těsnější.. a tudíž by měl být menší problém se ztrátou komprese přes kroužky, zároveň při vyšší rychlosti proudění plynu (paliva) méně vadí všelijaké netěsnosti, protože jimi plyn nedokáže protéct. Tedy pokud je motor kaput, jsou problémy vždy se startem motoru a ne vysokými otáčkami. Něco jiného samozřejmě je že je snížený výkon a tudiž je problém otáčky udržet i s malým kopcem. Mě jednou nešel do otáček mustang a chyba byla ve vejfuku.. plyn neměl kam proudit  . Zkusil jsi se podívat i tam? JInak schůdek neznamená vždy nadměrné opotřebení...
Datum: 18. května 2008 13:43
A nemohlo by to bejt treba jeste predstihem?
Datum: 17. května 2008 13:24
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
určitě to ma vliv a velkej jak hovado
Datum: 17. května 2008 13:05
Jméno: Jirka
IP: uživatel2324
 Zdarec draci mam velky problem s jawou 21 uz jsem vyzkousel snad vsechno, karbec jsem cistil,novy filtr,gufera,vypalenej vyfuk,zapalko,svicka,kondik, a dela mi to ze kdyz ho chci nakopnout tak jenom jednou blafne a nic vic a kdyz ho tlacim tak ani neblafne a svicka neni mokra ale motor s nechce roztocit.Mohl by to delat predstih??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2008 13:48
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
měl jsem v ruce kdysi jednoho pincka, co se choval naprosto stejně nevyzpytatelně... byla to svíčka. Neříkám že tvá závada je tatáž, ale zkus si půjčit od kámoše co mu fichtl jezdí bez potíží jeho svíčku  a třeba i fajfku  . Jinak je mi divný že máš suchou svíčku, když jak píšeš s tím blbneš jak atlet.. mohl by být přicpaný kanálek oxydem hliníku (takovej bílej sajrajt). Pomáhá proti tomu tzcv. karburátorová polívka... cca 1:1 voda a kuchyňský ocet, ohřátý na cca 40st celsia (jentaktak udržitelné v ruce) a krátké vykoupání a prolévání karburace touto směsí... pozor dělat s tím venku a předem karburátor odmastit!
Datum: 18. května 2008 13:48
Jméno: blazenn
IP: uživatel3041
vis jak skusaj ci hadze?co najmensi silu ze start paku malinko zaslapnes musi hazet a cim menej slapnes a hodi tak je lepsi ale musis si to ruku skusat startovat a pionir musi nastartovat ruku inac neni dobre nastelovani cau.
Datum: 17. května 2008 19:26
tak pokud svicka je sucha tak tam nejde benzin muze byt zavzdusnena hadicka znadrze nebo to nepousti benzin vevicku karburatoru
Datum: 17. května 2008 19:01
Jméno: Pc
IP: uživatel1553
V první rade skus poradne nastavit elektriku podiv se jestli mas spravnou indukcni civku.... a jestli mas dobre zapojene draty muze byt nekde spatny kontkat  cau
Datum: 17. května 2008 12:29
Jméno: petr.l
IP: uživatel2215
 cau lidi mam problem mam jawu 05 a kdys na ni jedu tak je horzne pomala 1 a 2 je vytocena hend a tahne do kopce jako bejk ale 3 nejede ani na rovine vytocim 2 a kopnu za 3 a 3 jde uplne od spodu a s tezi se zbyra jediny kdy de 3 do otacek je z kopce prosim pomocte cim by to mohlo bejt
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2008 20:31
Jméno: red
IP: uživatel3034
Datum: 16. května 2008 20:31
Jméno: nků
IP: uživatel2729
skus sundat vzduchovy filtr
Datum: 16. května 2008 20:29
 Čuste draci, mám problém ::: Moje 20citka je nejak moc líná a navíc střílí do výfuku (někdy) je tam nová svíčka, nový plovák, vyčištěnej karbec, vyčištěná hlava i výfuk celý no dá se říct vše co by mělo být - fakt si nevím rady !!! Přez zimu jel nádherně kopnul sem ho a jel hned na plný, ted jak ho kopnu tak nechce jet vubec a na plny se dusí !!! Dost mě to štve !!! Pls. pište vše co vás napadne, a všem co napíšou něco užitečného tak děkuji !!! ( jo a pls. kde a jak seřídím předstih?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2008 17:39
Jméno: LukeCZek
IP: uživatel250
Na jake straně 31 až 33 kde pls???
Datum: 16. května 2008 17:39
Jméno: LukeCZek
IP: uživatel250
Palivový filtr taky mám !! Bez něj ani ránu
Datum: 16. května 2008 17:34
Jméno: LukeCZek
IP: uživatel250
Palivový filtr taky mám !! Bez něj ani ránu
Datum: 16. května 2008 17:29
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
předstih... jak bylo psáno, nebo začít používat palivový filtr. Svinstvo v karburaci dokáže předvést spousty nádhernýchh poruch a každou s jinými příznaky. Kohout jakbysmet  . Po zimě je to nejčastější závada, spolu se zalepeným karburátorem od vyschlého oleje, ten stačí profouknout stlačeným vzduchem aby se nemusel sundavat. Prevencí je vždycky když se blíží delší doba bez ježdění, tak zavřu kohout a nechám vyjet celou plovákovou komoru. Seřízení přesdstihu máš v příručce na straně 31 až 33 i s hezkým obrázkem
Datum: 16. května 2008 10:31
Jméno: LukeCZek
IP: uživatel628
Díky moc, fakt !!! Jste kapacity !!!
Datum: 16. května 2008 8:20
Jméno: emjeka
IP: uživatel3027
S předstihem zkušenosti nemam, ale jestli se ti to dusí, tak to muže bejt v přívodu benzínu, někde od kohoutku až do karburátoru.
Datum: 15. května 2008 21:37
Jméno: Holub
IP: uživatel210
Datum: 15. května 2008 20:20
 nazdar draci,potrebuji pomoc.koupil jsem fichtla vrak.dal jsem tam magneto co jsem mel doma.a chtel jsem fichtla vyzkoušet.byl ale bez vejfuku tak jsem to nakopnul rev jako svine,ale chyt na poprvý.ted sem tam dal starej vejfuk.nastavil predstih a dal novou svíčku.problem je že motor je línej a hrozne to střílí z kolena.a když to chci nastartovat tak asi 200m tlačim až motor zacne zabírat.nevíte čím to je?nemuže to bejt zasranym vejfukem?moc díky kdyžtak se nekdo ozvete na mail.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2008 10:34
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
A jak to máme vědět? Ten vejfuk máš doma ty... než se zeptáš tak se koukni  ))))))))) Promiň, ale tohle je fakt dotaz na palici
Datum: 16. května 2008 10:34
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Spíš ten předstih, ten dělá střlení do vejfuku.
Datum: 15. května 2008 19:54
|



|