|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Luboš
IP: uživatel3271
 Ahoj, poradí mi někdo s babetou 210, neháže jiskru, svíčka a tyristor MR jsou nové. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 13:25
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
zkus kabel VN jestli tam co je našroubovaná fajfka nejsou vytrhané dráty nebo jestli neodešla fajfka
Datum: 22. června 2008 13:25
 jak se rozdelava nahon na tachač na 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2008 18:13
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
zdarec.jestli máš na mysli,to hliníkový co je vzadu na kole,tak to rozděláš následovně:když to sundáš,tak tam máš šnekové kolo a šnekovku.napřed musíš vydělat šnekovku,tu vyděláš tak,že vyklepneš ten malý pérový kolík,který je prostrčen zkrz celým náhonem a potom opartně klepneš ze zadu na to jakoby výčko,je to valstně pouzdro šnekovky,budeš klepat tak dlouho,dokud Ti nevyleze z druhé strany druhý uložení pro šnekovku,pak by Ti měla vypadnout celá šnekovka(to je tam co máš ten čtyřhran,do kterýho se strká lanko).potom okolo šnekovýho kola jsou dva plechový kroužky,mezi kterýma se potom dává filc,z toho důvodu,aby Ti nevytekla vazelína.ty musíš sundat a potom by Ti mělo jít vyndat šnekový kolo.jestli budeš dávat nový celý náhon,tak davej bacha na to co kupuješ a nevyhazuj ten starý dokud si nenapasuješ ten nový.já jsem koupil nový a musel jsem dát upravit na soustruh šnekovku,protože byla o proti originálu delší,tak pozór na to!!tak hodně zdaru a at´se Ti dílo podaří.Jurmen
Datum: 20. června 2008 18:13
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
a myslíš náhon co je zevnitř tachometru nebo ten čtyřhran v bowdenu co vede od rozety ??
Datum: 20. června 2008 15:06
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
a myslíš náhon co je zevnitř tachometru nebo ten čtyřhran v bowdenu co vede od rozety ??
Datum: 20. června 2008 15:06
Jméno: Radunov
IP: uživatel2059
 ahoj draci, můžete mi pleas někdo poradit, zda-li jsou čelisti co drží brzdové obložení stejné u jawy 555 a třeba mustanga? dííííkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 12:53
Jméno: Radunov
IP: uživatel2059
díkes
Datum: 21. června 2008 12:53
Jméno: Standa
IP: uživatel3274
je to skoro stejny. navzajem to pasuje akorat ma ta brzda pak delsi nebo kratsi krok
Datum: 21. června 2008 0:29
nevim jak je to u 555 ale u 05 sou brzdovy čelisti užší než u 21 tak si myslim že to bude tak i u mustala
Datum: 20. června 2008 18:07
Jméno: fikus ®
IP: uživatel692
jeto stejny
Datum: 20. června 2008 14:28
Jméno: Snap
IP: uživatel3095
 ahoj, mám jawetu a chci se zeptat jak nastavit volnoběh. dík za rady. spěchá
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2008 17:44
gorol:on to chce na jawetu a u te se to steluje jak popisuje matess a i parizek 550 a 555ka to taky tam maji,ale jawa 20-23 se steluji jak rikas ty  DDcau
Datum: 20. června 2008 17:44
Jméno: gorol
IP: uživatel1519
Ja myslel ze se volnobech nastavuje tim prostrednim sroubkem na kterym je pruzinka.No nevim kazdej to dela jinak
Datum: 20. června 2008 13:06
Z karburatoru vede drat do plynu.....je u nej zavit kterym povitahnes lanko....je tam taky maticka-tu povol nastartuj ten stroj a otacej tem zavitem proti smeru hodinovejch rucicek dokud nebudes moct pustit plyn.......POZOR muze to zabrat hodne casu......hodne stesti.......
Datum: 20. června 2008 6:55
 Ahoj.
Mám problém s babetou 210. Dokud se nezahřeje je vše v pořádku. Po delší jíždě a poklesu rychlosti pod 20 km/h motor samovolně zhasíná. Díky za odpověď
Zatím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 21:12
Díky za odpověď. Hned to zkusím.
Datum: 21. června 2008 21:12
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
je moc přehřátej válec, zkus sehnat jinou svíčku a pokud máš válec a hlavu zasranou od nějakých sraček tak očistit na čistej hliník
Datum: 19. června 2008 22:06
 Prominte mi moji blbost a ze mam tak blby dotazy ale na mam tam svicku brisk n15c( na podobny problem s nakopnutim sem se jiz ptal tak jen upresnuji) masinu jiz normalne roztlacim, ale nakopnout nejde je mozne ze je to i spatnej odtrh pac mi ho delal kamarad. Vymil a vyfoukal sem karburator, se srouby volnobehu a bohatosti smesi sem nehybal. SEm opravdu zoufaly a nevim co s tim je jezdila perfekte na najednou takhle blbne. Jo a nic proti svickam NGk ale ja radsi podporim ceskou firmu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2008 14:33
mam brisk N14 a vzime sem sni spokojenej chyta na poprvy zastudena akorat kdys se hodne ohreje motor vlete tak to pak nejde tepli nakopnout tak jsem si koupil brisk N 15 a deto v pohode zastudena i zatepla a chyta i na nakoopnuti rukou
Datum: 20. června 2008 14:33
Brisky se uchlastávaj NGK nee ... Vlastní zkušenost v mustangovy mám NGK a v simsonovy taky NGK ....!!! táta má ve svý 125 kawasaki NGK.... brisky sou fakt na nic
Datum: 20. června 2008 13:39
Jméno: pavkocz
IP: uživatel1737
tak nejlespi svíčky sou champion mam je odskousene n a vic strojich a jede vyborne pincek chyta za tepla i za studena na jedno slapnuti
Datum: 20. června 2008 11:50
Brisky jsou nejhorší svíčky na světě. Máme doma kolem 10 různých motorek - fichtly, skůtry ČZ, Jawky, Čezety, auta, teru, sekačku, ale prostě vždycky když byl u něčeho problém, bylo to svíčkou Brisk. Stačilo koupit novou a zase to tak rok bylo v pohodě než se i ta nová zase nějak samovolně zničila. Takže pokud to jde, do všech strojů kupuju NGK a naprostá spokojenost - lepší starty, nezasírají se. Nerad haním český výrobky, ale Brisk je fakt šmejd.
Datum: 20. června 2008 10:08
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
ze simsona.. tam je ngk mozna lepsi ... ale v pincku se ngk neda jezdit.. staci to trochu uchlastat a je po ni...
Datum: 20. června 2008 7:29
hele já sem si teď kupoval simsona a byla v něm svíčka brisk super n17c .... vůbec to nešlo do otáček ... dal sem tam NGK a startuju to rukou ... kup si NGK B8HS ale jestly chceš furt podporovat brisky tak sije podporuj
Datum: 20. června 2008 6:55
pardon omlouvam se nepatrim v cestine mezi nejlepsi
Datum: 19. června 2008 21:14
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Vymil? Nepatří tam tak trochu ,,Y,, od slova MÝT ?
Datum: 19. června 2008 20:59
Jméno: hulk
IP: uživatel3255
 dobrý den.. mám jawu 21 minulý týden jsem se moc naklonil na pravou stranu a a zároven jsem zabrzdil zadní brzdou no a mužete hádaT CO SE MOHlo stát zohla se mi páčka zadní brzdy a ta osa co je kté páčce přivařená tak je stržená mám stupačky a né podlahu takže sem se rozhodl si koupit páčku brzdy na MUSTANGA : http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_158.html akorát by me zajímalo jestli je u té páčky aji ta osa která tahá za táhlo lanka. DĚKUJI ZA KAŽDOU ODPOVĚD mockrát děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 9:04
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
tu brdu co si napsal je uplne na hovno to lanko je tlusci a je kratsi musi byt tak debilne udelany kolem kola lepsi je to pod motorem az do zadu lepe se to vraci ta brzda je lepsi protoze je vys a hned tak ju neurves
Datum: 21. června 2008 9:04
Jméno: zeli
IP: uživatel175
doporucim ti koupit toto: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_156.html protoze kdyz koupis na toho mustanga tak by sji musel menit cely kriz.... a u tuty brzdy je i lepsi vedeni lanka rovnou k zadni brzde a ne jako u mustanga pod motorem  ja bych kkoupil radeji tutu
Datum: 19. června 2008 17:34
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 Cau  mam takovej problem u 21  na volnobeh drzi nadherne ale kdym mu pridam tak se to zacne dusit tak 2sec. ale pak normalne vylitne do otacek... to samy aji pri jizde kdyz jedu pomalu tak se mu taky nechce vubec ale az se z toho dostane tak tahe vyborne  aji treba kdyz malo rozjedu 1 a dam tam 2 tak to chcipne,,, ale jak mile tam zase hodim 1 tak chytne PLS PORADTE DIKY MOOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 23:11
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Mozna mas moc malej predstih kdyz to taha jen ve vysokych otackach
Datum: 22. června 2008 23:11
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
karbec jsme vyvarel v octu vyfuk je vypaleny no a trysky jsou dotahly... jeste teda zkusit vzduchovi filtr... ale on asi 2 - 3 mesice nejezdil pac jsem ho sel na GO krome motoru na nej sem nesahl a predtim v poho... akorat teda kdyz byl motor dole tak jsme sundal karbec a celej jsme ho vyvarel v octu  tak newim. mno...
Datum: 19. června 2008 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel3247
Blba bohatost smesi nebo lehce spatnej predstih.To je vada fichtlu,jedou i rozestelovany. Nejcastejsi pripad poruchy. kdyz das predstih a odth podle manualu a v karburatoru budou trisky s puvodni dirkou a plovak se nebude prechcavat a jehla na druhej zarez tak to bude vse OK.
Datum: 19. června 2008 13:07
nemas povolene tryksy a když pridavaš plyn pomalu pomalu tak to de normalne skus jiny karbec
Datum: 19. června 2008 11:11
Jméno: Hobit
IP: uživatel3224
Skus si poradne vicistit karbec a hlavne vzduchovej filtra a vicisti i poradne vifuk nejlepe vipal
Datum: 18. června 2008 22:00
Jméno: MICHAL
IP: uživatel627
 Čau draci. Mám problém se SIMSONEM. za 1,NEVRACÍ SE MI PLYN,MUSÍM TOMU POMOCT A MÁM NEW LANKO !!! 2,A TLUMIČE SE MI NERVRACÍ NAHORU JAK BY MĚLI,ZUSTANOU JAKOBY SPADLÝ DOLE,MUSÍM JIM POMOCT. Moc díky za tipy obou 2 problémů. ČUZ
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 18:34
Jméno: red
IP: uživatel3034
standa250 no to by mi zajímalo co je na simsonu složitýho
Datum: 21. června 2008 18:34
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3256
no to ze ide ako fichtl by som nepovedal...ked preradis na 3 na simovi este citit tah nie jak na musatafe...
Datum: 19. června 2008 17:02
Jméno: standa250
IP: uživatel3247
Tlumice muzou bejt bez oleje a vymlety ale vracet se budou,spis to vypada ze jsou trochu ohly. Simsona sem mel a touhle vadou trpel. Simsony nemam rad protoze je tam vsechno zbytecne slozite reseny,jede to jak fichtl,stoji to o 10000 vic a je na tom drahej servis a nikdo to nechce opravovat.
Datum: 18. června 2008 23:11
Jméno: red
IP: uživatel3034
olej tam je, ja si dělám směs vazelíny s olejem... když ho tam dáš moc tak se nic nestane ale priprav se ze ti to bude strikat horem ale casem to vylita... jinak dle me mas prasky pruziny nebo nabourany vidle... ty pruziny jsou levny... doporucuju kopupit novy...
to standa250: fichl je klump...
Datum: 18. června 2008 23:08
oprava: jestli se bude lanko po sundani rukojeti vracet, pak je chyba v rukojeti a pokud ne, tak je chyba v soupatku ,nebo v lanku
Datum: 18. června 2008 22:57
Sundej a promaz si rukojet plynu a zkus az to budes mit sundany za lanko vzit jenom rukou jestli se bude vracet jestli ne tak je to v rukojeti jestli jo tak muzes mit za A pridreny soupatko za B mas spatne vedeny lanko a zasekava se . Co se tyce tlumicu u simace olej neni jenom jsou to mazany kluzaky vazelinou takze rozebrat a namazat popripadne vymenit pruziny budou unaveny a novy stoji a 80kc . Jinak jeste k odpovedi hrbatyho Standy.....to mas pravdu ze te u fichtla tyhle veci rozhodne trapit nebudou pac budes rad kdyz to vubec pojede.
Datum: 18. června 2008 22:55
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3250
v tlmicoch pravdepodobne nebude olej...skus ich premazat...a popritom ich cekni ci su neni niako seknute..
a co sa tyka karbeca to nevim...ja bych skusil to lanko premazat..  ať lítá
Datum: 18. června 2008 21:15
Kup si fichtla a tyhle veci te rozhodne trapit nebudou
Datum: 18. června 2008 21:04
 Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak je mozne že svoji mašinu musim nejdrive roztlacit nez chytne. kdyz je tepla je to ok ale studena nejde ani za boha. Mam tam novou svičku, kladivka a udelanej odtrh a predstiha jeste mi prijde ze se ta motorka strasne uchcava po par naslapech(tak koilem peti) silene smrdi benzinem a nikde nic netece.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2008 22:50
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Jo uz sem se domotal i ja  tak ta N17C je pro studene starty.Sorac hosi udelal sem preklep  Ale fikus se plete také.Cuzz
Datum: 18. června 2008 22:50
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Jo uz sem se domotal i ja  tak ta N17C je pro studene starty.Sorac hosi udelal sem preklep  Ale fikus se plete také.Cuzz
Datum: 18. června 2008 22:50
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Fikusi pro tvou informaci svicka Brisk N 17C je pro TEPLE starty!tady mas dukaz: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_782.html .Precti si podrobny popis tohoto vyrobku! Jo Honzo prosim te napis nam jakou tam mas svicku dik.A ja bych doporucoval svicku NGK. Nemam nic proti firme Brisk, ale tyhle francouzsky svicky podle me vic vydrzi.Zdar hosi.
Datum: 18. června 2008 22:40
cus tak sis koupil svicku asi 17 kup si 15. mas svicku na teply starty 15 je tak akorat. a asi ti tam de moc benzinu tak dej niz jehlu na plyn pokud to nebude vynechavat a sniz hladinu v plovakove komore pokud to tece
Datum: 18. června 2008 21:02
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
zkus nastavit hladinu v plovákovce ti plíškem
Datum: 18. června 2008 18:34
Jméno: Tom
IP: uživatel1732
 koupil jsem si čz 175/477, ale nemá zámek sedla a já nevim jaký tam má být tak jestli někdo neví jaký by tam šel použít popřípadě jak jinak to vyřešit?
Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2008 19:59
 Zdravim draci.... Potřeboval bych poradit, Každou druhou jízdu musím dát novou svíčku jinak to nechytá a nejede  nebo nějakej náznak tam je ale hnedka to zase chcípne  Už si fatkt nevím rady  Bůůůůů  Dufám že mi nějakej borec poradí co s tím...  Kdyžtak na icq 448-469-707 nebo na mail: vitekkarel@seznam.cz Zatíííím
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2008 18:30
Jméno: an
IP: uživatel2220
 cus ogari nevite cim moze byt ze mi pincek jede dobre na volnobeh pouze kdyz ho naklonim na pravou stranu a kdyz ho dam rovno tak zdeche a kdyz se chci rozjet tak se mu nechce jednicka slaba ale kdyz jedu z kopca a dam dvojku tak uz nechce jet a ted uz to nehaze ani jiskru kdyz sem se v tom rypal svicka je uplne cerna trysky sem cistil pls poradte cim to moze byt dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2008 14:45
dej nis jehlu na plym uplne dolu takze plisek das nahorni drazku a pokud to nepomuze tak to nekde fouka asi spatny gufero pod zapalkem
Datum: 17. června 2008 14:45
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
Ja mel stejnej problem. Taky sem skousel vsecko ale nakonec sem se trochu pohlabal v elektrice u vapinání u svete u ty packy a tam byl vypadlej dratek tak proto to nechtelo skus to treba je to no... hodne stesti
Datum: 17. června 2008 14:16
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno kdyz ho naklonis na pravou stranu tak se v karburatoru preleje benzin na pravou stranu a ochudi se tim smes,takze doporucuju snizit hladinu v plovakovce,je dost mozny ze je to tim,nehaze to jiskru asi proto ze je v prdeli svicka,znicila se kvuli tomu ze mas moc bohatou smes(zase ta hladina v plovakovce)
Datum: 17. června 2008 13:25
Jméno: standa
IP: uživatel3232
Datum: 17. června 2008 13:17
Jméno: fikus
IP: uživatel2353
 cau draci to jsem zase ja stema karterama tak nakonec dam navas dam tam papir a namazuho sobou stran hermetikem.A mam to hnedka utahnout na krev nebo jen lechce a as to stvrdne tak nakrev??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2008 18:12
hermetikom nie vziadnom pripade je to sajrajt jak svina budes za nim smrdiet este tyzden a nebude to boh vie jak tesnit kup si tmel
Datum: 17. června 2008 18:12
Jméno: standa
IP: uživatel3232
hlavne jestli mas rovny a cesty dosedaci hrany karteru. Jestli je vse OK tak to muzes utahnout na krev.
Datum: 17. června 2008 11:26
 caw kluci hele nevite ktera masina má dráty do kol dlouhy 175mm ?? díky za odpoved mam 16´´ ráfek a stred z čz150 a jednu stranu mam vypletenou ale nemuzu najit draty do tej druhej strany díky moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2008 11:30
Jméno: standa
IP: uživatel3232
shodne uplne nebudou,ale pasovat by mohli. Perak ma vuci cz trosku sirsi stred a sirsi brzdovy buben,ale jedna se tam o 1 az 2mm a to snad vyjde.
Datum: 17. června 2008 11:30
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ahoj, popravdě nevím na tvou otázku odpověď, ale že řešíš výplet té druhé půlky... měl jsem za to že dráty pro půlbuben ČZ150C jsou shodné s dráty na péráka, který má také půlbubny. Ale z mé strany je tohle jen dohad.
Datum: 17. června 2008 8:44
 Cau, nevite nekdo, jak sundat stojanek u ČZ 175/477? nemuzu prijit na to prijit, diky za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2008 10:21
Jméno: SoBe
IP: uživatel3230
Ajo, diky
Datum: 17. června 2008 10:21
Jméno: Kuba
IP: uživatel1732
Musíš vyndat tu tyč co ti drží stůpačky, poté posuneš tu tičku s pružinou do středu a vyklepneš stojánek dolů.
Datum: 16. června 2008 16:58
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci mam problem nevim si rady jak utesnit kvalitne kartery ksobe slysel jsem ze je dobry to odmastit namocit papir v barve a dat to tam nebo je lepsi ten papir namocit v oleji?? chci proste papir zadnej selikon a samotnej suchej papir mi nak netesnil pionyr20@centrum.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2008 15:08
To Chaong: To vížejo... už to dělám běžně... no když položíš sklo normálně na ponk tak se ti vnit určitě nebude... dyť je tvrdý... a proč sklo? protože je dokonale hladký... takže to podle něj bude vypadat... ty vodítka se daj vylisovat ven... ale nesmíš to přehnat, jinak se ti tam pak nevejdou hřídele a těsní to ještě hůř... ale když to jenom zarovnáš tak to je paráda... vopravdu pak stačí jen ten papír... ale já stejně radši dávám papír i silikon...
Hux
Datum: 16. června 2008 15:08
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ta rada se zabroušením na skle se mi líbí.. chtěl bych se zeptat Huxe jestli to někdy dělal... u jedný půlky si to umím představit, ale u druhé, kde jsou ti vodící trubky zalisované v karteru... tak to nevím, protože bez poškození vodítek při vyjmutí si to moc představit neumím. A taky jsem se chtěl zeptat proč zrovna na skle? Podle mě je dost pružné, tedy bych řekl že to není jen o skle, ale také o pevné podložce pod sklem, která však musí být pevná a rovná, když to sklo bude kopírovat povrch... Do barvy se dříve namáčelo těsnění protož neexistovali dnes běžné vulkanizační těsnící tmely. Barva dobře těsní jen pokud nezatuhne. Pak se stane křehkou a následně může olej prosakovat. Teoreticky by to nemělo vadit, ale viděl jsem i převodovku (favorit) co tekla jak dunaj a přitom nešly půlky díky barvě pomalu od sebe, muselo se do nich pořádně říznout gumovým kladívkem :o). K tomu sklu... není to spíš tak že se sklo přikládá na kartery tak aby bylo vidět skrz sklo barvení jednotlivých ploch barvivem pro odhad zakřivení zabroušené plochy? :o)
Datum: 16. června 2008 11:56
Jméno: fikus
IP: uživatel2353
tak diky zarady u jednoho motoru dam jen ten papir namoceny v oleji ale ten druhy motor nevim asi to skusim stou barvou namocit papir do barvy
Datum: 16. června 2008 11:26
Hele jestli chceš použít jen papír, tak zabruš kartery na skle... normálně vem tabuli skla na ní dej šmirgl, a bruš dosedací těsnící plochy... ale nepřežen to zas!
Datum: 16. června 2008 10:24
já používám papír a před montáží ho dám na pár hodin do oleje nebo stačí to papírový těsnění pomazávat olejem, aby se papír nasák a změk
Datum: 16. června 2008 9:08
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
papír mastit nemusíš, promastí se sám. Papír těsní dostatečně za předpokladu nepoškozených a vyrovnaných ploch karteru. Já se s takovými dosud nesetkal, kvůli zásahu mnoha kutilů (kterých je tu plný web), takže jsem odkázanej na papír a nerovnosti doháním tenkou vrstvou zvulkanizovaného (!) tmelu (lukopren). Veliká spokojenost, krom velmi poškozených karterů mi neteklo nic.
Datum: 16. června 2008 7:19
Jméno: BO
IP: uživatel2050
já mám papír a silikonj protože když nedám papír tak sou v motoru moc malí vůle a nejde řadit ....
Datum: 15. června 2008 21:57
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3205
nemyslim ze by papier tesnil tak dobre ako silikon...silikon je proste naj...
Datum: 15. června 2008 21:35
 cus draci.potrebuju poradit kdyz nakopnu fika tak jde porad na plny plyn nevim co stim je ,zkousel jsem skoro vsecko.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2008 11:08
Vyzkoušej ber tadyty možnosti vyřazovací metodou
Datum: 16. června 2008 11:08
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
Nebo to někde saje falešnej vzduch.....
Datum: 16. června 2008 11:03
Jméno: leito55
IP: uživatel3216
čus jo říkaj ti to zprávně je to volnoběh na 100% nebo lanko ale spíš ten volnoběh jehla by to byl v tom případě kdyb si sní v poslední době něco dělal nebo s karbošem... vonlnoběh se povolí časem sám.....
Datum: 15. června 2008 21:04
cau tak si zmensi volnobech tim sroubkem zboku co je nanem perko tak zeho povolis a kdys to nic nebude delat tak mas asi sekli lanko naplyn
Datum: 15. června 2008 20:20
Jméno: konopník
IP: uživatel3185
nebo máš vyskočenou jehlu vedle
Datum: 15. června 2008 19:34
Jméno: honzič
IP: uživatel3215
Si uber volnoběh nebo sesad soupatko az dolu to udelas lankem nebo mas v prdeli karbec nebo to tesneni.. hlavne tesneni mezi karb a koleno karbu a mezi kolenem karbu a valce
Datum: 15. června 2008 19:00
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Hlavně koukni jestli máš všude těsnění! protože jestli ti to někde přisává je to normální
Datum: 15. června 2008 18:39
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Sešteluj si šoupě stavěcím šroubem.Nebo uvolni lanko tím štelovátkem na víkču.
Datum: 15. června 2008 18:15
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Sešteluj si šoupě stavěcím šroubem.Nebo uvolni lanko tím štelovátkem na víkču.
Datum: 15. června 2008 18:14
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Sešteluj si šoupě stavěcím šroubem.Nebo uvolni lanko tím štelovátkem na víkču.
Datum: 15. června 2008 18:13
to máš seklé lanko plynu to musíš poštelovat a mělo by to fungovat.
Datum: 15. června 2008 18:11
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
co všechno si zkoušel???
Datum: 15. června 2008 18:09
Jméno: Lyžař
IP: uživatel1211
Posl.aktualizace: 15. června 2008 20:33
to David: pošli fotku ať se kouknu, díkes
Datum: 15. června 2008 20:33
Jméno: David
IP: uživatel2802
Lakoval sem si skůtra barvou 5015(modrá nebeská) a s kámošem sme jezdili a rozdíl je minimální...
Datum: 15. června 2008 19:30
Hochu to už sem se taky pokoušel zjistit... na netu sem se dozvěděl jen číslo jawácký červený, ale ostatní nevim...? měli bysme to jako fichtlaři nák dohromady zjistit, takovejch dotazů už tu bylo.!! a pak to někde zveřejnit....
Hux
Datum: 15. června 2008 17:48
Jméno: dejv
IP: uživatel455
 zdarte mám drapák se starým označením 3,5-19 a potřebuji nový nevíte jake je jeho nové označení?díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2008 11:59
Jméno: standa
IP: uživatel3232
3.5 19 nevim co resis
Datum: 17. června 2008 11:59
|



|