slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  289  290  291  292  293  294  295  296  297  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fik      IP: uživatel2116    
Zdar hosi chci se zeptat kdyz jedu na fichtlu a zahreje se tak se zacne dusit nevite cim to je.dik moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2008 10:38
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Může to být čímkoli... všechno vyčisti (hlvu, píst, výfuk, karburaci, kohout, kladívko) , seřiď předstih a preventivně vyměň svíčku a konndenzátor. Ale někdy pomáhá schodit pár kil nadváhy a když ani to nejde, tak zkusit silnější stroj :-)))))
 
 
Datum: 16. května 2008 10:38
 
 
 
 
Jméno: emjeka      IP: uživatel3027    
Nebo je možný, že máš moc zaprasenej valec a hlavu, a nemůže se to chladit.
 
 
Datum: 15. května 2008 21:43
 
 
 
 
Jméno: Piskot      IP: uživatel3023    
Asi nestíhá sání vzduchu skus vymenit filtr :-) ale nevím to jistě nebo to bude třeba olejem :-) skus tohle... ;-)
 
 
Datum: 15. května 2008 19:45
 
 
 
 
Jméno: fik      IP: uživatel2116    
Zdar hosi chci se zeptat kdyz jedu na fichtlu a zahreje se tak se zacne dusit nevite cim to je.dik moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 14:53
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel2353    
to by mohlo bejt spatnym guferem pod zapalovanim
 
 
Datum: 15. května 2008 14:53
 
 
 
 
Jméno: tinky46      IP: uživatel2932    
... a jezdi bez ní
 
 
Datum: 15. května 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3020    
zahod svicku
 
 
Datum: 15. května 2008 14:38
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Ahoj, nevíte prosím/nezměřil byste někdo jaký průměr má ta nosná trubka, co spojuje horní (prochází krkem) a dolní brýle předních vidlic?? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 13:02
 
 
 
 
Jméno: Tony      IP: uživatel431    
Zdar lidi jak mám vyndat ložiska s kol na Pionýrovy a ČZ 250 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 11:18
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
nevím jak na ČZ250, ale tenhle úkon na pinckovi zvládneš nejlépe tak že vyndáš segrovku z náboje kola a domeček ložiska dokola ohřeješ nejlépe plamenem malou letlampou (elektrickou to jde taky ale výkon nicmoc), pak než to vychladne otočíš kolo, aby na ložisko působila gravitace a gumovým kladívkem několikrát rázně klepneš do bubnu... obvykle ložisko vypadne samo. Pak vyndáš rozpěrnou trubku se středícími plechy a ohřeješ z vnitřní strany domeček v patě bubnu, což jde hůř a hliník se zde tolik neroztáhne (proto první ložisko to u segrovky) a to vyrazíš ven, nejlépe přes ořech golaklíče aby se opíral o vnější kroužek ložiska (tuším že mě pasovala velikost 22)... a dílo je hotovo :-) Ložiska nelze vyrazit za vnitřní kroužek ložiska, protože tomu brání rozpěrná trubka... Pokud jde ložisko ven i bez nahřátí, tak je buben špatnej.
 
 
Datum: 15. května 2008 11:18
 
 
 
 
Jméno: Zbyněk      E-mail:      IP: uživatel3015    
Čus chci se zeptat jestli by šli z mustanga na normalníhi pionýra dát tlumiče....dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 11:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ano, jsou stejné, jen pionýří mají navíc krycí trubku, jinak i pružinu mají stejnou.
 
 
Datum: 15. května 2008 11:20
 
 
 
 
Jméno: martinecek123      IP: uživatel1411    
jo sly predni vidle aji zadni
 
 
Datum: 15. května 2008 7:48
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
cau cau... chci se zeptata patri do povine vybavy na pincka i lekarna?? a jestli ano tak kam si ji muzu ulozit(vzdit tam neni kde) diky za odpovedi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1412    
lekárna neni na motorkách poviná, akorát sou poviný žárovky a lékárnu sebou stejně vozim a i rezervníma žárovkama a mam to daný v masce za světlem.....
 
 
Datum: 15. května 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
přesně jak píše blázen,pod prosíčkama na levý straně.Já tam vozim lékárničku (ještě tu originál plechovou-samozřejmě s novou náplní) a nářadí.
 
 
Datum: 15. května 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3004    
na mustangu v tej picovine pod sedanku a na pincku tam pod prsama na lavej strane kde neni filtr
 
 
Datum: 14. května 2008 22:42
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Jasně to je povinná výbava u všeho... Já jí vozím v baťohu.
 
 
Datum: 14. května 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel2924    
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_181.html prosimvas, nikdy jsem tohleto na zadnym pinckovi nevidel. Nemate nekdo fotku? pruzinku jsem videl vzdycky uchycenou jedine na krizi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Já tam tohle očko mam.Jestli chceš fotku tak mi napiš na ICQ-372-371-357
 
 
Datum: 15. května 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Dává se to mezi oka dolního, zadního úchytu motoru, je na tom zaháklé pérko stojanu. Některé pionýry to mají vyřešené tak, že mají očko v takovém zobáčku na držáku výfuku a druhou stranu za hrot na stojánku.
 
 
Datum: 14. května 2008 22:12
 
 
 
 
Jméno: NEtahne      E-mail:      IP: uživatel3012    
Cawec draci ... mam jwu 21 .. po GO. a mam problemy si jizdou pripada my to ze netahne ... do votacek ho na jednicku dostanu dvojka je horsi dlouho se rozjizdim a o 3 ani nemluvim .. a to jezdim sam dybych nekomo vez sem rad ze se rozjedu .. dneska sem steloval bohatost smesi a lehce to nec delalo mozna to bude tim si stim pohrat ae newim :-( muzete mi nejak poradit ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2008 13:35
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel3077    
řetěz naplej bejt musí ale ne tak aby s přetrh,kdyš je moc powolenej tak to netahne
 
 
Datum: 20. května 2008 13:35
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
A neprohodil jsi kolečka v převodovce. To 18 za 20.
 
 
Datum: 15. května 2008 11:40
 
 
 
 
Jméno: michalJ21      IP: uživatel1711    
vapada to ze mas malo smesi dej vys jehlu na soupatku
 
 
Datum: 14. května 2008 21:51
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jestli toje po GO tak to muze reba taky foukat mezi blokama a skontroluj retez jestli neni moc naplej to pak netahne
 
 
Datum: 14. května 2008 21:03
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel2866    
Chci se zeptat jak by se měl zprávně vypálit výfuk nechci nic zapálit a nikdy sem nevypaloval... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 11:49
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nechte toho děcka... :-) Dělal jsem to zrovna o víkendu. Tedy vyndal jsem vložku tlumiče, jak to nebudu psát to snad každý zvládne. prázdný, sundyný výfuk očistit mechanicky (místa je na to dost) a vypláchnout opakovaně benzinem či ředidlem, nevím jak vy ale mám na něm pěkný crom a nestojí mi za to ho zničit vypalováním, takže proto jej čistím jen mechanicky. Vložku jsem položil na nehořlavou podložku a za přispění hořáku jsem ze všech stran opaloval dokud nepřestala vložka podporovat hoření hořáku. Po vychladnutí, vyčištění dráteným kartáčem a různými starými šroubováky či pilníky do čista vyčistíš všechny trubičky a otvory. Pak všechno zpátky a dílo je hotovo :-)
 
 
Datum: 15. května 2008 11:49
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel1430    
ti si debil
 
 
Datum: 15. května 2008 8:38
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel2866    
fgdsfgsdf si největší debílek tebe zapálim
 
 
Datum: 14. května 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel111    
si delá prdel tak to nedelej :-D
 
 
Datum: 14. května 2008 19:23
 
 
 
 
Jméno: fgdsfgsdf      IP: uživatel111    
ten vyfuk nemusiš sundavat z motorky :-D , stačí když máš plnou nádrž a naliješ do vyfuku benál a zapálíš ho to je nejlepší pak to mete jak drak !!! :-D
 
 
Datum: 14. května 2008 19:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
ja to delam tak ze vytaham z vejfuku vsechny vlozky,dam je na nehorlavej podklad,treba beton,poleju je cely trochu benzinem,a zapalim,voni budou chvily horet,pak je necham vychadnout a voklepu znich zbytky karbonu,pripadne vocistim dratenym kartacem
 
 
Datum: 14. května 2008 17:56
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel2870    
Zdravim, mám Fichtla Mustanga ale když tam dám vzduchový filtr tak se to dusí, jen když tam dám to koleno na filtr tak se to dusí.Už nevím co s tím jakmile to nebere pořádně vzduch tak nejde a bez filtru jede jako drak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 13:40
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ano jak píše velký filozof asdad, zkusil bych jeho nesrozumitelná slova volně přeložit... příteli-kamaráde jste nerozumní jen starý vzduchový filtr má prachem ucpanou papírový mikrofiltr. No a já dodávám... Podle stáří vložky, tedy pokud je archivního typu, neváhej obětovat 70kč za novou, nic tím nezkazíš. Poměrně novou bych vyfoukal stlačeným vzduchem v opačném směru proudění vzduchu, tedy zevnitř ven. Také doporučuji důkladnou prohlídku celého těla filtru, jestli náhodou není gumovými záslepkami zaděláno veškeré děrstvo včetně ucpané plechové trubičky.. pokud zlobí vzduch je nepravděpodobné že by závada byla z jiné části motorového ústrojí.
 
 
Datum: 15. května 2008 13:40
 
 
 
 
Jméno: asdad      IP: uživatel1181    
pico ste kkti mas jen starej filtr takze zasranej
 
 
Datum: 14. května 2008 18:46
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak pokud to dela jen sfiltrem tak je asi us starej ucpanej nebo do toho filtru de malo vzduchu skus dotoho filtru fouknout musito jit zlechA
 
 
Datum: 14. května 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel3006    
Dle tvýho popisu soudim ze je motor v zachovalym stavu,protoze vyjetej motor tohle nikdy delat nebude. Pokud chces motor zachovat v dobrym stavu tak jen kup v mototechne novou trisku a jehlu a jezdi.Pokud toho chces vyuzit,tak kup přímí sání a alespon výfuk hikone. Pojede hezky,nebude se dusit a bude točit trosicku víc nez v originále,ale motor to vydrzi jen nejakou dobu,dejme tomu rok,pak bude uz vyjetej. Mam minibike z fichtla presne takle udelanej. Vsude se píše ze výfuk hikone ti na výkonu nepřidá,ale to neni uplne tak pravda.On ti samotný výkon nezvedne,ale má tu vlastnost ze motor tak nedusi jako seriove výfuky a motor,kdyz je dobre udelaný,tak točí více otáček a jde lépe od spoda. Je to jen muj subjektivni nazor,nikomu ho nevnucuju.
 
 
Datum: 14. května 2008 9:49
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1582    
Měl sem to taky, problém byl v přebroušené trysce... TAk sem koupil novou a už to jezdí v poho, nebo skus vejfuk.... jinak newim...
 
 
Datum: 14. května 2008 9:00
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel21    
Co to meleš za blbosti. Co má filtr společného s kroužkama??? J.
 
 
Datum: 13. května 2008 22:57
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3004    
to aj mje robilo to chce vybrus alebo staci len new kruzky.
 
 
Datum: 13. května 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel2068    
nazdar draci,koupil jsem moped zundapp zr30 a jezdil jako blazen.po chvíli přestal jezdit.benzín tam de jako kráva a proud tam de taky,akorát to nehází jiskru.když dám ruku na svíčku dá to pecku ale nehází to jiskru.a přitom svíčku tam mam novou.nevíte čim to je?díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel3006    
Skus vyčistit zapalování technickym benzinem a vymenit kabely.Snad to bude stacit. Ono to jiskru asi hází ale strasne malou.Fakt to bude stacit jen vycistit.
 
 
Datum: 14. května 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: mumble      E-mail:      IP: uživatel2999    
Zdar lidi, hlavně Seso, hrozně dlouho shánim novej tacháč na 350/638, šel by sehnat sem na sesa moto ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 18:00
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
ho vem ze skudky 105 novej uz je jinaci dyzajn a stoji 800kc
 
 
Datum: 13. května 2008 18:00
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
Cau delam generalku 21! a chci promaznout aji zadni tlumice ale newim jak je mam rozdelat?? poradte pls....:-) dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Tlumič se rozebere tak, že se stlačí horní miska (mustanga či celý kryt u pionýra), nejlépe nějakým přípravkem a vyrazí, či šikovně se odvrtá kolíček původně miskou zakrytý v patě oka. Pak se oko vyšroubuje. Sundá se kryt, pružina a vyšroubuje se z těla tlumiče zátka vodítka. Střeva vodítka si už moc nepamatuju, ale těsní to celé O kroužek a pístek je těsněný kůží. Problém je ale v tom, že O kroužek není vhodný pro těsnění hřídele tlumiče, protože nemá tlakem samosvěrný účinek jako má např. těsnící manžeta u klasického tlumiče. Tvar těsnění pomáhá prosakování oleje podél hřídele. Výsledek je tedy k ničemu, akorát mám dodnes všecko neustále zasírané od oleje a tlumící účinek trval jen jednu jízdu než se tlumič zavzdušnil. Tedy pokud ti jdeo o opravdové tlumení zadní kyvky, doporučuju použít nějakou z nabízených náhrad. Konstrukčně jsou původní tlumiče v podstatě zmetkem. Já původní nechal jen proto aby se zachoval historický vzhled motorky. :-) Holt netlumí ale vypadají tlumiče v novém laku a chromu fakt pěkně :-)
 
 
Datum: 13. května 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: Kapo      IP: uživatel111    
JO až na to že ty podstránky nefungujou !!!!!
 
 
Datum: 13. května 2008 14:09
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel856    
Doporučuju přijednom vyměnit O kroužky.
 
 
Datum: 13. května 2008 12:38
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
http://wiku.ic.cz/navody.htm a je to oprava zadnich tlumicu
 
 
Datum: 12. května 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
čau neni nevim kam to dát tak pišu sem. Jak natáčíte za jízdy aniž by ste jezdili ve dvouch nebo řídily jednou rukou ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Sikovne polepit izolackou na helmu:-)
 
 
Datum: 13. května 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel2994    
véčko nemužu dávt do helmy
 
 
Datum: 13. května 2008 9:03
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel2866    
No,kamery se taKy přidělavaj nahoru helmy...
 
 
Datum: 12. května 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: xBorecX      IP: uživatel2990    
Když jsem natáčel mobilem tak jsem si dal mobil do helmy za plexi skolo a opřel si ho trochu o nos a držel tam!!! videa byly dobrý!
 
 
Datum: 12. května 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: Davidš      IP: uživatel2802    
Jaká je podle vás reálná cena mustanga - svítí, troubí, kompletní GO motoru: spojka, výbrus.., jede jako drak, nevypadá zas tak špatně, nová zadní guma, nemá papíry... Stačí jenom orientační cena.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
Nasadil bych tak 7500Kč potom by se uvidelo ale nepsal bych tam ze nema papiry potom bych kdyztak slevil
 
 
Datum: 13. května 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel2991    
čau v cenách se docela vyznám 3000tis. bys ho moch prodat i víc to je na tobě tak se měj čau.
 
 
Datum: 12. května 2008 21:54
 
 
 
 
Jméno: Milda      IP: uživatel1760    
Já ho prodal za 5000,- ale byl komplet po GO fakt krasaves jenom neměl papíry :-)
 
 
Datum: 12. května 2008 20:51
 
 
 
 
Jméno: Davidš      E-mail:      IP: uživatel2802    
moc dík.
 
 
Datum: 12. května 2008 20:42
 
 
 
 
Jméno: Mrcin      IP: uživatel111    
2000-3000kč , možná i víc ale já bych vic nedal
 
 
Datum: 12. května 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: radar      E-mail:      IP: uživatel2978    
pomoc lidi mam 555 a chci ji přestříkat nevíte nekdo jaký číslo má to originální barva???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2008 16:30
 
 
 
 
Jméno: pišta      IP: uživatel2979    
mala by to byť višňová červená - číslo farby je 8850...pekny deň
 
 
Datum: 12. května 2008 16:30
 
 
 
 
Jméno: ludas      E-mail:      IP: uživatel2977    
Zdarec potřebuju pomoc mám 207 babettu a potřebuju sundat kyvku je to v nějákém gumovém pouzdru jak se to pak dává zpátky prosím o radu s postupem dík Luďas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Bez individuálně zhotoveného lisu se neobejdeš... já u mustanga raději zvolil variantu nákupu použitého leč zdravého, neohnutého rámu a kyvky, než svářet složitý lis na kyvku... Holt do gumy je marné mlátit kladivem :-)... navíc byl problém že jsem nevěděl tvrdost a původní rozměry gumových silentbloků aby to fungovalo jak má... Tenhle problém ti nezávidím. Hodně zdaru s řešením...
 
 
Datum: 13. května 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1797    
Zdar draci, mám problém. Mustang mi na jedničku táhne krásně, na dvojku už hůř a začíná vynechávat a na trojku vynechá úplně. Když ale na trojku uberu plyn tak se zas sebere, ale jak rychle přidám plyn tak zase vynechá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 7:41
 
 
 
 
Jméno: PRomoO      IP: uživatel2974    
máš blbej odtrh, já měl to samý u fichtla
 
 
Datum: 13. května 2008 7:41
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
mel sem podobnej problem, skus zahodit fitr sání a pořádně vyčistit vejfuk, a uvidíš jaký to dělá divy, taky sem čuměl jak se mi to najednou rozjelo :-)
 
 
Datum: 12. května 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1797    
trysky čistý a v plovákovce sem už nastavil takovou hladinu že se to zkoro samo přeplavuje a stejně to nepomohlo.
 
 
Datum: 12. května 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cus to muze byt cim koli nevim co to delapreste jak to tady pises ale mozna tam de malo benziny skus vycistit trysku a jestli to nepomuze tak zvednout jehlu takhle ti toho moc neporadim
 
 
Datum: 12. května 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: Josef........      IP: uživatel2969    
čus draci,potřebuju poradit,mam fichtla 21 a nechytá.kdyš ho roztlačim tak chytne v pohodě ale kdyš ho chci normálně nakopnout tak nakopávačka de jako zvolna bůbec nezabítá.benzínu mam dost,trysky vyčištěný odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: jawaktom      IP: uživatel2976    
povol spojku(takovej šroubek na pravim boku motoru)
 
 
Datum: 12. května 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel2975    
Muzes mit uz ojety lamely,staci je vymenit...
 
 
Datum: 12. května 2008 12:53
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2949    
moc dotahla spojka
 
 
Datum: 11. května 2008 22:03
 
 
 
 
Jméno: Deny      E-mail:      IP: uživatel2971    
Seřid si spojku nejspis ji povol!!!
 
 
Datum: 11. května 2008 21:46
 
 
 
 
Jméno: jelipa      E-mail:      IP: uživatel2566    
Zdar draci, mam problem s mim mustangem.Kdyz jedu ve dvou a roztahnu dvojku na 40 a kopnu tam trojku me to zpomali na 30 a drzito i do maliho kopecka ale uz to nezrychluje. Nevite cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2008 18:40
 
 
 
 
Jméno: jelipa      E-mail:      IP: uživatel2566    
to asi ne protoze kdyz na tom jedu sam tak pri plne vytoceny trojce to jede 60.Kdybych to mel prehozeny tak by to je rychlejc si myslim.
 
 
Datum: 12. května 2008 18:40
 
 
 
 
Jméno: martinecek123      IP: uživatel1411    
hej a t dvojku kdy das tak mas vysoky otacky a hodis za 3 a otacky se uplne snizi ???? jesi jo tak mas prehozeny kolecka v prevodovce to 20 zuby s tim 18
 
 
Datum: 12. května 2008 15:53
 
 
 
 
Jméno: jawaktom      IP: uživatel2976    
zkus se podivat na spojku...možné máš už moc volnej primární řetěz..mě to taky dělalo,že to na 2 táhlo dobře a na 3 se mu nechtelo do otáček a když už začínal jít do toček,tak to zacukalo a zase jel pomalu...ale je hodně možností...to fakt může bejt cokoliv
 
 
Datum: 12. května 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: Spářa11      IP: uživatel1215    
na me jawe 555 pomohly novy gufera a vycistit vyfuk
 
 
Datum: 11. května 2008 19:52
 
 
 
 
Jméno: deny      E-mail:      IP: uživatel2971    
Skus predstih a hladinu mozna ti tam jde malo benzinu je spusta moznosti
 
 
Datum: 11. května 2008 19:41
 
<  289  290  291  292  293  294  295  296  297  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.05.2025 9:03:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu