|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fik
IP: uživatel2116
 Zdar hosi chci se zeptat kdyz jedu na fichtlu a zahreje se tak se zacne dusit nevite cim to je.dik moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2008 10:38
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Může to být čímkoli... všechno vyčisti (hlvu, píst, výfuk, karburaci, kohout, kladívko) , seřiď předstih a preventivně vyměň svíčku a konndenzátor. Ale někdy pomáhá schodit pár kil nadváhy a když ani to nejde, tak zkusit silnější stroj  ))))
Datum: 16. května 2008 10:38
Jméno: emjeka
IP: uživatel3027
Nebo je možný, že máš moc zaprasenej valec a hlavu, a nemůže se to chladit.
Datum: 15. května 2008 21:43
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
Asi nestíhá sání vzduchu skus vymenit filtr  ale nevím to jistě nebo to bude třeba olejem  skus tohle...
Datum: 15. května 2008 19:45
Jméno: fik
IP: uživatel2116
 Zdar hosi chci se zeptat kdyz jedu na fichtlu a zahreje se tak se zacne dusit nevite cim to je.dik moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 14:53
Jméno: fikus
IP: uživatel2353
to by mohlo bejt spatnym guferem pod zapalovanim
Datum: 15. května 2008 14:53
Jméno: tinky46
IP: uživatel2932
... a jezdi bez ní
Datum: 15. května 2008 14:51
Jméno: blazenn
IP: uživatel3020
zahod svicku
Datum: 15. května 2008 14:38
Jméno: ABC
IP: uživatel805
 Ahoj, nevíte prosím/nezměřil byste někdo jaký průměr má ta nosná trubka, co spojuje horní (prochází krkem) a dolní brýle předních vidlic?? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 13:02
Jméno: Tony
IP: uživatel431
 Zdar lidi jak mám vyndat ložiska s kol na Pionýrovy a ČZ 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 11:18
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
nevím jak na ČZ250, ale tenhle úkon na pinckovi zvládneš nejlépe tak že vyndáš segrovku z náboje kola a domeček ložiska dokola ohřeješ nejlépe plamenem malou letlampou (elektrickou to jde taky ale výkon nicmoc), pak než to vychladne otočíš kolo, aby na ložisko působila gravitace a gumovým kladívkem několikrát rázně klepneš do bubnu... obvykle ložisko vypadne samo. Pak vyndáš rozpěrnou trubku se středícími plechy a ohřeješ z vnitřní strany domeček v patě bubnu, což jde hůř a hliník se zde tolik neroztáhne (proto první ložisko to u segrovky) a to vyrazíš ven, nejlépe přes ořech golaklíče aby se opíral o vnější kroužek ložiska (tuším že mě pasovala velikost 22)... a dílo je hotovo  Ložiska nelze vyrazit za vnitřní kroužek ložiska, protože tomu brání rozpěrná trubka... Pokud jde ložisko ven i bez nahřátí, tak je buben špatnej.
Datum: 15. května 2008 11:18
 Čus chci se zeptat jestli by šli z mustanga na normalníhi pionýra dát tlumiče....dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 11:20
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ano, jsou stejné, jen pionýří mají navíc krycí trubku, jinak i pružinu mají stejnou.
Datum: 15. května 2008 11:20
Jméno: martinecek123
IP: uživatel1411
jo sly predni vidle aji zadni
Datum: 15. května 2008 7:48
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 cau cau... chci se zeptata patri do povine vybavy na pincka i lekarna?? a jestli ano tak kam si ji muzu ulozit(vzdit tam neni kde) diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 21:40
Jméno: pepe
IP: uživatel1412
lekárna neni na motorkách poviná, akorát sou poviný žárovky a lékárnu sebou stejně vozim a i rezervníma žárovkama a mam to daný v masce za světlem.....
Datum: 15. května 2008 21:40
přesně jak píše blázen,pod prosíčkama na levý straně.Já tam vozim lékárničku (ještě tu originál plechovou-samozřejmě s novou náplní) a nářadí.
Datum: 15. května 2008 19:27
Jméno: blazenn
IP: uživatel3004
na mustangu v tej picovine pod sedanku a na pincku tam pod prsama na lavej strane kde neni filtr
Datum: 14. května 2008 22:42
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Jasně to je povinná výbava u všeho... Já jí vozím v baťohu.
Datum: 14. května 2008 21:59
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_181.html prosimvas, nikdy jsem tohleto na zadnym pinckovi nevidel. Nemate nekdo fotku? pruzinku jsem videl vzdycky uchycenou jedine na krizi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 19:29
Já tam tohle očko mam.Jestli chceš fotku tak mi napiš na ICQ-372-371-357
Datum: 15. května 2008 19:29
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Dává se to mezi oka dolního, zadního úchytu motoru, je na tom zaháklé pérko stojanu. Některé pionýry to mají vyřešené tak, že mají očko v takovém zobáčku na držáku výfuku a druhou stranu za hrot na stojánku.
Datum: 14. května 2008 22:12
 Cawec draci ...
mam jwu 21 .. po GO.
a mam problemy si jizdou pripada my to ze netahne ... do votacek ho na jednicku dostanu
dvojka je horsi dlouho se rozjizdim a o 3 ani nemluvim ..
a to jezdim sam dybych nekomo vez sem rad ze se rozjedu ..
dneska sem steloval bohatost smesi a lehce to nec delalo mozna to bude tim si stim pohrat ae newim 
muzete mi nejak poradit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 13:35
Jméno: xXx
IP: uživatel3077
řetěz naplej bejt musí ale ne tak aby s přetrh,kdyš je moc powolenej tak to netahne
Datum: 20. května 2008 13:35
A neprohodil jsi kolečka v převodovce. To 18 za 20.
Datum: 15. května 2008 11:40
Jméno: michalJ21
IP: uživatel1711
vapada to ze mas malo smesi dej vys jehlu na soupatku
Datum: 14. května 2008 21:51
Jméno: fikus
IP: uživatel692
jestli toje po GO tak to muze reba taky foukat mezi blokama a skontroluj retez jestli neni moc naplej to pak netahne
Datum: 14. května 2008 21:03
Jméno: Tomas
IP: uživatel2866
 Chci se zeptat jak by se měl zprávně vypálit výfuk nechci nic zapálit a nikdy sem nevypaloval...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 11:49
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nechte toho děcka...  Dělal jsem to zrovna o víkendu. Tedy vyndal jsem vložku tlumiče, jak to nebudu psát to snad každý zvládne. prázdný, sundyný výfuk očistit mechanicky (místa je na to dost) a vypláchnout opakovaně benzinem či ředidlem, nevím jak vy ale mám na něm pěkný crom a nestojí mi za to ho zničit vypalováním, takže proto jej čistím jen mechanicky. Vložku jsem položil na nehořlavou podložku a za přispění hořáku jsem ze všech stran opaloval dokud nepřestala vložka podporovat hoření hořáku. Po vychladnutí, vyčištění dráteným kartáčem a různými starými šroubováky či pilníky do čista vyčistíš všechny trubičky a otvory. Pak všechno zpátky a dílo je hotovo
Datum: 15. května 2008 11:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel1430
ti si debil
Datum: 15. května 2008 8:38
Jméno: tomas
IP: uživatel2866
fgdsfgsdf si největší debílek tebe zapálim
Datum: 14. května 2008 20:01
Jméno: Martin
IP: uživatel111
si delá prdel tak to nedelej
Datum: 14. května 2008 19:23
Jméno: fgdsfgsdf
IP: uživatel111
ten vyfuk nemusiš sundavat z motorky  , stačí když máš plnou nádrž a naliješ do vyfuku benál a zapálíš ho to je nejlepší pak to mete jak drak !!!
Datum: 14. května 2008 19:23
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ja to delam tak ze vytaham z vejfuku vsechny vlozky,dam je na nehorlavej podklad,treba beton,poleju je cely trochu benzinem,a zapalim,voni budou chvily horet,pak je necham vychadnout a voklepu znich zbytky karbonu,pripadne vocistim dratenym kartacem
Datum: 14. května 2008 17:56
Jméno: smudlan
IP: uživatel2870
 Zdravim, mám Fichtla Mustanga ale když tam dám vzduchový filtr tak se to dusí, jen když tam dám to koleno na filtr tak se to dusí.Už nevím co s tím jakmile to nebere pořádně vzduch tak nejde a bez filtru jede jako drak
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 13:40
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ano jak píše velký filozof asdad, zkusil bych jeho nesrozumitelná slova volně přeložit... příteli-kamaráde jste nerozumní jen starý vzduchový filtr má prachem ucpanou papírový mikrofiltr. No a já dodávám... Podle stáří vložky, tedy pokud je archivního typu, neváhej obětovat 70kč za novou, nic tím nezkazíš. Poměrně novou bych vyfoukal stlačeným vzduchem v opačném směru proudění vzduchu, tedy zevnitř ven. Také doporučuji důkladnou prohlídku celého těla filtru, jestli náhodou není gumovými záslepkami zaděláno veškeré děrstvo včetně ucpané plechové trubičky.. pokud zlobí vzduch je nepravděpodobné že by závada byla z jiné části motorového ústrojí.
Datum: 15. května 2008 13:40
Jméno: asdad
IP: uživatel1181
pico ste kkti mas jen starej filtr takze zasranej
Datum: 14. května 2008 18:46
Jméno: fikus
IP: uživatel692
tak pokud to dela jen sfiltrem tak je asi us starej ucpanej nebo do toho filtru de malo vzduchu skus dotoho filtru fouknout musito jit zlechA
Datum: 14. května 2008 13:00
Dle tvýho popisu soudim ze je motor v zachovalym stavu,protoze vyjetej motor tohle nikdy delat nebude. Pokud chces motor zachovat v dobrym stavu tak jen kup v mototechne novou trisku a jehlu a jezdi.Pokud toho chces vyuzit,tak kup přímí sání a alespon výfuk hikone. Pojede hezky,nebude se dusit a bude točit trosicku víc nez v originále,ale motor to vydrzi jen nejakou dobu,dejme tomu rok,pak bude uz vyjetej. Mam minibike z fichtla presne takle udelanej. Vsude se píše ze výfuk hikone ti na výkonu nepřidá,ale to neni uplne tak pravda.On ti samotný výkon nezvedne,ale má tu vlastnost ze motor tak nedusi jako seriove výfuky a motor,kdyz je dobre udelaný,tak točí více otáček a jde lépe od spoda. Je to jen muj subjektivni nazor,nikomu ho nevnucuju.
Datum: 14. května 2008 9:49
Jméno: David
IP: uživatel1582
Měl sem to taky, problém byl v přebroušené trysce... TAk sem koupil novou a už to jezdí v poho, nebo skus vejfuk.... jinak newim...
Datum: 14. května 2008 9:00
Jméno: jarda
IP: uživatel21
Co to meleš za blbosti. Co má filtr společného s kroužkama??? J.
Datum: 13. května 2008 22:57
Jméno: blazenn
IP: uživatel3004
to aj mje robilo to chce vybrus alebo staci len new kruzky.
Datum: 13. května 2008 22:33
 nazdar draci,koupil jsem moped zundapp zr30 a jezdil jako blazen.po chvíli přestal jezdit.benzín tam de jako kráva a proud tam de taky,akorát to nehází jiskru.když dám ruku na svíčku dá to pecku ale nehází to jiskru.a přitom svíčku tam mam novou.nevíte čim to je?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2008 9:55
Skus vyčistit zapalování technickym benzinem a vymenit kabely.Snad to bude stacit. Ono to jiskru asi hází ale strasne malou.Fakt to bude stacit jen vycistit.
Datum: 14. května 2008 9:55
 Zdar lidi, hlavně Seso,
hrozně dlouho shánim novej tacháč na 350/638, šel by sehnat sem na sesa moto ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 18:00
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ho vem ze skudky 105 novej uz je jinaci dyzajn a stoji 800kc
Datum: 13. května 2008 18:00
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 Cau delam generalku 21! a chci promaznout aji zadni tlumice ale newim jak je mam rozdelat?? poradte pls....  dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 15:09
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Tlumič se rozebere tak, že se stlačí horní miska (mustanga či celý kryt u pionýra), nejlépe nějakým přípravkem a vyrazí, či šikovně se odvrtá kolíček původně miskou zakrytý v patě oka. Pak se oko vyšroubuje. Sundá se kryt, pružina a vyšroubuje se z těla tlumiče zátka vodítka. Střeva vodítka si už moc nepamatuju, ale těsní to celé O kroužek a pístek je těsněný kůží. Problém je ale v tom, že O kroužek není vhodný pro těsnění hřídele tlumiče, protože nemá tlakem samosvěrný účinek jako má např. těsnící manžeta u klasického tlumiče. Tvar těsnění pomáhá prosakování oleje podél hřídele. Výsledek je tedy k ničemu, akorát mám dodnes všecko neustále zasírané od oleje a tlumící účinek trval jen jednu jízdu než se tlumič zavzdušnil. Tedy pokud ti jdeo o opravdové tlumení zadní kyvky, doporučuju použít nějakou z nabízených náhrad. Konstrukčně jsou původní tlumiče v podstatě zmetkem. Já původní nechal jen proto aby se zachoval historický vzhled motorky.  Holt netlumí ale vypadají tlumiče v novém laku a chromu fakt pěkně
Datum: 13. května 2008 15:09
Jméno: Kapo
IP: uživatel111
JO až na to že ty podstránky nefungujou !!!!!
Datum: 13. května 2008 14:09
Jméno: Js
IP: uživatel856
Doporučuju přijednom vyměnit O kroužky.
Datum: 13. května 2008 12:38
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
http://wiku.ic.cz/navody.htm a je to oprava zadnich tlumicu
Datum: 12. května 2008 22:16
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 čau neni nevim kam to dát tak pišu sem. Jak natáčíte za jízdy aniž by ste jezdili ve dvouch nebo řídily jednou rukou ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 17:49
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Sikovne polepit izolackou na helmu
Datum: 13. května 2008 17:49
Jméno: karlos
IP: uživatel2994
véčko nemužu dávt do helmy
Datum: 13. května 2008 9:03
Jméno: Tomas
IP: uživatel2866
No,kamery se taKy přidělavaj nahoru helmy...
Datum: 12. května 2008 21:39
Jméno: xBorecX
IP: uživatel2990
Když jsem natáčel mobilem tak jsem si dal mobil do helmy za plexi skolo a opřel si ho trochu o nos a držel tam!!! videa byly dobrý!
Datum: 12. května 2008 21:22
Jméno: Davidš
IP: uživatel2802
 Jaká je podle vás reálná cena mustanga - svítí, troubí, kompletní GO motoru: spojka, výbrus.., jede jako drak, nevypadá zas tak špatně, nová zadní guma, nemá papíry...
Stačí jenom orientační cena..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 17:00
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
Nasadil bych tak 7500Kč potom by se uvidelo ale nepsal bych tam ze nema papiry potom bych kdyztak slevil
Datum: 13. května 2008 17:00
čau v cenách se docela vyznám 3000tis. bys ho moch prodat i víc to je na tobě tak se měj čau.
Datum: 12. května 2008 21:54
Jméno: Milda
IP: uživatel1760
Já ho prodal za 5000,- ale byl komplet po GO fakt krasaves jenom neměl papíry
Datum: 12. května 2008 20:51
moc dík.
Datum: 12. května 2008 20:42
Jméno: Mrcin
IP: uživatel111
2000-3000kč , možná i víc ale já bych vic nedal
Datum: 12. května 2008 20:38
 pomoc lidi mam 555 a chci ji přestříkat nevíte nekdo jaký číslo má to originální barva????
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2008 16:30
Jméno: pišta
IP: uživatel2979
mala by to byť višňová červená - číslo farby je 8850...pekny deň
Datum: 12. května 2008 16:30
 Zdarec potřebuju pomoc mám 207 babettu a potřebuju sundat kyvku je to v nějákém gumovém pouzdru jak se to pak dává zpátky prosím o radu s postupem dík Luďas
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 16:14
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Bez individuálně zhotoveného lisu se neobejdeš... já u mustanga raději zvolil variantu nákupu použitého leč zdravého, neohnutého rámu a kyvky, než svářet složitý lis na kyvku... Holt do gumy je marné mlátit kladivem  ... navíc byl problém že jsem nevěděl tvrdost a původní rozměry gumových silentbloků aby to fungovalo jak má... Tenhle problém ti nezávidím. Hodně zdaru s řešením...
Datum: 13. května 2008 16:14
Jméno: mustaf
IP: uživatel1797
 Zdar draci, mám problém. Mustang mi na jedničku táhne krásně, na dvojku už hůř a začíná vynechávat a na trojku vynechá úplně. Když ale na trojku uberu plyn tak se zas sebere, ale jak rychle přidám plyn tak zase vynechá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 7:41
Jméno: PRomoO
IP: uživatel2974
máš blbej odtrh, já měl to samý u fichtla
Datum: 13. května 2008 7:41
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
mel sem podobnej problem, skus zahodit fitr sání a pořádně vyčistit vejfuk, a uvidíš jaký to dělá divy, taky sem čuměl jak se mi to najednou rozjelo
Datum: 12. května 2008 17:35
Jméno: mustaf
IP: uživatel1797
trysky čistý a v plovákovce sem už nastavil takovou hladinu že se to zkoro samo přeplavuje a stejně to nepomohlo.
Datum: 12. května 2008 17:26
Jméno: fikus
IP: uživatel692
cus to muze byt cim koli nevim co to delapreste jak to tady pises ale mozna tam de malo benziny skus vycistit trysku a jestli to nepomuze tak zvednout jehlu takhle ti toho moc neporadim
Datum: 12. května 2008 14:20
Jméno: Josef........
IP: uživatel2969
 čus draci,potřebuju poradit,mam fichtla 21 a nechytá.kdyš ho roztlačim tak chytne v pohodě ale kdyš ho chci normálně nakopnout tak nakopávačka de jako zvolna bůbec nezabítá.benzínu mam dost,trysky vyčištěný
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2008 13:50
Jméno: jawaktom
IP: uživatel2976
povol spojku(takovej šroubek na pravim boku motoru)
Datum: 12. května 2008 13:50
Muzes mit uz ojety lamely,staci je vymenit...
Datum: 12. května 2008 12:53
Jméno: blazenn
IP: uživatel2949
moc dotahla spojka
Datum: 11. května 2008 22:03
Seřid si spojku nejspis ji povol!!!
Datum: 11. května 2008 21:46
 Zdar draci, mam problem s mim mustangem.Kdyz jedu ve dvou a roztahnu dvojku na 40 a kopnu tam trojku me to zpomali na 30 a drzito i do maliho kopecka ale uz to nezrychluje. Nevite cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2008 18:40
to asi ne protoze kdyz na tom jedu sam tak pri plne vytoceny trojce to jede 60.Kdybych to mel prehozeny tak by to je rychlejc si myslim.
Datum: 12. května 2008 18:40
Jméno: martinecek123
IP: uživatel1411
hej a t dvojku kdy das tak mas vysoky otacky a hodis za 3 a otacky se uplne snizi ???? jesi jo tak mas prehozeny kolecka v prevodovce to 20 zuby s tim 18
Datum: 12. května 2008 15:53
Jméno: jawaktom
IP: uživatel2976
zkus se podivat na spojku...možné máš už moc volnej primární řetěz..mě to taky dělalo,že to na 2 táhlo dobře a na 3 se mu nechtelo do otáček a když už začínal jít do toček,tak to zacukalo a zase jel pomalu...ale je hodně možností...to fakt může bejt cokoliv
Datum: 12. května 2008 13:54
Jméno: Spářa11
IP: uživatel1215
na me jawe 555 pomohly novy gufera a vycistit vyfuk
Datum: 11. května 2008 19:52
Skus predstih a hladinu mozna ti tam jde malo benzinu je spusta moznosti
Datum: 11. května 2008 19:41
|



|