česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  296  297  298  299  300  301  302  303  304  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: CSF      IP: uživatel111    
zdar borci , kamoš ma babetu v uplně dobrym stavu ale vubec mu nechce jet . Když se rozjiždi tam jak kdyby zablokovany zadni kolo tak to postavý vždycky na stojan a rozšlape a až se to rozjede(to kolo ve vzduchu) tak to zhodí ze stojanu a jede . Nevite čim to muže byt ? pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel2490    
cuz mam problém ubec nemuzu dostat mustanga do do vysokých otáček newite čím to může být plosím poradte dikes dyz dám plnej tak to začne vynechávat ale vše je vyčistěný odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kua vsichni hovno rozumite dej si vejs jehlu na plyn o jednu drazku nejdriv se koukni jestli neni spicka splacatela kdistak jemnym brouskem obrousit icq 255-365-576
 
 
Datum: 06. dubna 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: petr čz      E-mail:      IP: uživatel1897    
velkej odtrh
 
 
Datum: 06. dubna 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: geroy      IP: uživatel1367    
skus vybrat vzduchovy filter ak to nebude robit tak kup novy
 
 
Datum: 05. dubna 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: juro      E-mail:      IP: uživatel2605    
Cawko.Tiez mam mustanga a tento problem so snim mal aj ja.Kamos mi poradil ze mam nastavit zapalovanie a to najskor odtrh a potom predstih a sklepnuť sviečku na 0,5mm.Teraz slape ako hodinky a chyta na 1. krat za skudena aj ked je horuci...
 
 
Datum: 05. dubna 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      IP: uživatel1007    
zdravím draci, vyplétal tu někdo z vás kolo na fichtla (21)? Potřeboval bych aspoň stručně popsat jak na to. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 17:50
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      IP: uživatel1007    
dik
 
 
Datum: 06. dubna 2008 17:50
 
 
 
 
Jméno: frajtr      IP: uživatel2370    
No nejprve se podivej jak jsou poskladany spice na jinym kole u fechtla a potom vem buben poloz si ho askladej tam ty spice az to budes mit z obou stran tak vem disk a nastrkej do tech direk vsechny spice a postupne utahuj nyply ale vzdy doprotivky.hodne zdaru
 
 
Datum: 06. dubna 2008 8:20
 
 
 
 
Jméno: ????      IP: uživatel1946    
Čus chci se vás zeptat jestli někdo nevíte číslo týhle barvy na tom mustangovi http://www.jawagallery.net/images/pionyr/Jawa_50_typ_23_mustang_109.jpg nebo týhle http://www.jawagallery.net/images/pionyr/Jawa_50_typ_23_mustang_47.jpg díky moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel2070    
podle me to ale taky neni 8850. ja mam 8850 na mustangu a je o dost tmavsi
 
 
Datum: 05. dubna 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
sesa:to taky určitě neni originál barva z továrny.Je vidět,že to už někde předělával.Takže tam mohl dát jinou.
 
 
Datum: 05. dubna 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
ale oba dvy jsou prekrasne ,,,,
 
 
Datum: 05. dubna 2008 15:28
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
no tak to rozhodne neni 8850 visnovka ,,,,,toto jr jina cervena,,,,, 8850 se davala na vechny fichtly ala na mustanga nikdy,,,,, !!! jinak ja nejsem expert ny byrvy ale kdyz vidim,,tak upozurnim
 
 
Datum: 05. dubna 2008 15:27
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Na tý první fotce bych řekl,že to je 8850-višňová červeň.Já ji mam na svím fichtlovy a řekl bych že je to stejný
 
 
Datum: 05. dubna 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: ????      IP: uživatel1946    
 
 
Datum: 05. dubna 2008 14:29
 
 
 
 
Jméno: rarach      IP: uživatel202    
Když mustanga točím tak na 3/4 plynu tak vydává dakový dutý zvuk,celkem hlasitý,čim to je?myslel jsem si třeba předstihem ale tim to neni...na plný kotel to potom už odezní odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 21:36
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
asi mas vysroubovanou svicku tak ji dotahni nebo nemas nasazenej filtr 255-365-576
 
 
Datum: 06. dubna 2008 21:36
 
 
 
 
Jméno: salosek05      IP: uživatel873    
Zdarec draci,chci se zeptat,,,když vytočím fichtla,tak pak v těch vysokých otáčkách začne cukat a musím ubrat aby vůbec jel a já mohl přeřadit,čím to může být ? svíčkou? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mas nizko jehlu naplyn musis ji dat vejs nebo je splacatela 255-365-576
 
 
Datum: 06. dubna 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
bud ta hladina alebo upchaty palivoy kohut.
 
 
Datum: 05. dubna 2008 7:13
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
bud svocka nebo taky mas nizkou hladinu a nejde ti tam dost benzinu:-) a nebo coz nera pouzivam a delam je predstih:-(:-D
 
 
Datum: 04. dubna 2008 22:19
 
 
 
 
Jméno: mates      E-mail:      IP: uživatel1913    
hojte draci...chtěl sem se zeptat nejede mi fichtl tak 2 dny,,,,když se to snažim nakopnout tak to vubec nic a když to chci rozeběhnout tak to děěla takovy prd prd a vubec to nechce chytnbout,,nevite čim by to mohlo byt...diky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: péavko      IP: uživatel430    
zkus predstih a skontroluj jiskru jestli je slaba zkus vymenit jestli porad je slaba tak bud odesla civka nebo kondik
 
 
Datum: 04. dubna 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      E-mail:      IP: uživatel1913    
díky
 
 
Datum: 04. dubna 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: buben      E-mail:      IP: uživatel770    
mohl by to taky delat kondenzator
 
 
Datum: 04. dubna 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: geroy      IP: uživatel1367    
mmozes mat upchaty karbec alebo ti vypoveda sviecka
 
 
Datum: 04. dubna 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: LukeCZek      IP: uživatel628    
Čuste borci, už sem se tu jednou ptal, ale nějak sem to zapoměl, jaké je označení té rudé červené JAWÁCKÉ barvy ???? Pls. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      IP: uživatel1007    
Ona vážna ta 8850 vypadá dost tmavá, ale je to ona.
 
 
Datum: 04. dubna 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: LukeCZek      IP: uživatel250    
Díky moc borci !!!
 
 
Datum: 04. dubna 2008 16:00
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel2070    
Honza: pletes, jawacka jje čsn8850
 
 
Datum: 04. dubna 2008 14:43
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
Origoš má bejt 8050 jestli se nepletu ale já jí včera kupoval a zdála se mi moc tmavá tak sem vzal 8151 (corrida) a zítra jí cáknu.
 
 
Datum: 04. dubna 2008 13:57
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
višnově červená
 
 
Datum: 04. dubna 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: lopez      IP: uživatel2151    
najdi si to..
 
 
Datum: 04. dubna 2008 10:37
 
 
 
 
Jméno: pauli      IP: uživatel1318    
čau chtěl bych se vás zeptat jak jde nejlíp se naučit jezdit po zadním kole???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2008 14:45
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1883    
takova blba otazka musis to skouset
 
 
Datum: 04. dubna 2008 14:45
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Stání na zadních stupačkách je možná trapné ale když se to učíš tak musíš od základů. Nebo si myslíte že někdo na silnejch mašinách se to učil jinak. Já teda ne. Protože když stojíš na zadních stupačkách tak seskočíš a stojíš. Prostě a jednoduše musíš získat jistotu na zadních stupačkách a teprve potom se učit něco jiného. A ne že sednu na moto, jedu na tom poprvé v životě a hned zkouším na zadní to pak většinou končí v nemocnici nebo pod drnem.
 
 
Datum: 04. dubna 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Stáni na zadních stupačkách je trapné...to umí každý...udělej to když stojíš na přednich :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2008 13:03
 
 
 
 
Jméno: tomin      E-mail:      IP: uživatel1277    
No musíš si stoupnout na zadní stupačky oběma nohama a za mírnější jízdy zapéruj přední vydlicí a přidej plyn a bacha ať s i nerozbiješ hubu.
 
 
Datum: 04. dubna 2008 11:51
 
 
 
 
Jméno: Kozy      IP: uživatel2151    
Radši se na to vykašli ;-) akorát kurvíš spojku..
 
 
Datum: 04. dubna 2008 10:36
 
 
 
 
Jméno: pauliecz      IP: uživatel2267    
Zkoušej to
 
 
Datum: 04. dubna 2008 8:03
 
 
 
 
Jméno: marfy      IP: uživatel1519    
ahoj chtel bych se zeptat jestli je potreba u tyristoroveho zapalovani baterie nebo se to da pripojit na magneto(moc tomu nerozumim)kdyby to bylo na baterku tak na jakou pojedu 4 hodinovy zavod tak nejakou radsi vykonejsi ale ne zase drahou :-)Diky borci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2008 23:31
 
 
 
 
Jméno: Pajka      E-mail:      IP: uživatel2596    
Bez baterky, jde na magneto. Návod na výrobu mám zde: http://www.jawa-50.cz/jawa-50-tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove.php
 
 
Datum: 03. dubna 2008 23:31
 
 
 
 
Jméno: ghost89cz      E-mail:      IP: uživatel195    
Ahoj draci, pls napiste me jaky je zavit na sroubu riditek na JAWU 20. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: ghost89cz      IP: uživatel195    
diky
 
 
Datum: 04. dubna 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel2537    
Jemnej,8mm. Označení nevim.
 
 
Datum: 04. dubna 2008 15:35
 
 
 
 
Jméno: petrik      IP: uživatel1318    
čau nevíte jaké enduro ve stopětadvacítkách je nejlepší????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2008 16:49
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel1651    
Jawa 125 sport :-D sem zastánce JAW
 
 
Datum: 04. dubna 2008 16:49
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel2069    
jj přesně tag husqarna je cooolll dělá velice kvalitní motory
 
 
Datum: 04. dubna 2008 14:34
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel2068    
nejlepší 125delá husqvarna.to je lepší než nejaká honda 125
 
 
Datum: 03. dubna 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2570    
aprilia rx125,yamaha dt125 su aj dobree :-DDD
 
 
Datum: 03. dubna 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: b      IP: uživatel2570    
alebo super kara je aj CAGIVA W8 125
 
 
Datum: 03. dubna 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2570    
jaj sry ti chces enduro.honda xr125 alebo aprilie su dobree
 
 
Datum: 03. dubna 2008 21:36
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2570    
ja bich povidal ze HONDA CR125
 
 
Datum: 03. dubna 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
sry sem si to spatne precet
 
 
Datum: 03. dubna 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
ja si mislim aprilie rs125 jede jako delo
 
 
Datum: 03. dubna 2008 21:18
 
 
 
 
Jméno: filip      E-mail:      IP: uživatel2595    
myslim si zě ktm 125 exc jel jsem na tom je to dábel
 
 
Datum: 03. dubna 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: petrik      IP: uživatel1318    
čau je pravda že mz 125 má nejvýkonější,nejsilnější a nejlepší motor ve stopětadvacítkách???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2008 19:57
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
4takt je o ničem.Mnohem lepší svezení je na ostrém dvoutaktu,je to pružné,bez vybrací a jde to pořádně vytáčet.např.honda 125NSR,cagiva mito,aprilia 125 rs
 
 
Datum: 03. dubna 2008 19:57
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
Nepovedal by som že úplne naj ale v 4T triede jeden z najlepších i ked už pomerne zastaralý (4-ventil,vodník,karburátor, 6kvalt). Lepší má podľa mňa Derbi Terra 125 (4ventil,vodník,karbec,6kvalt - úplne nový moderný) alebo Blata 125 (2ventil, vzducháč,karbec,6 kvalt.Síce licenčne Moto Morini ale aspoň to neni blbá Honda a aj tak super výkon v pomerne nízkych otáčkach). A s Apriliou by som to moc neporovnával pretože Aprilka je 2T!!!
 
 
Datum: 03. dubna 2008 19:43
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel2248    
tak to pravda nejspis nebude, protoze kamos ma aprilia 125rs a ta ma 33koni, a to asi mz mit nebude...
 
 
Datum: 03. dubna 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: Oneil      IP: uživatel1276    
Ahoj, chtěl bych se zeptat na váš názor čím to je, že pionýra nakopnu hned, běží tak 2-3 vteřiny a pak chcípne. Parkrát ho ještě nakopnu, potom musim vyndat a vysušit svíčku a všechno znova. Nevíte čim to může být? Včera chytnul hned a všechno šlo, dneska najednou nic. Karburátor je vyčištěný, nové hadičky, nový filtr, nový kohoutek se sýtkem poradíte mi prosim? Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel2529    
Zdarec.Zkus očistit kontakty na kladívkách a seřídit předstih.Třeba to nepomůže ale určitě tomu neublížíš.TAK PRÁCI ZDAR.
 
 
Datum: 07. dubna 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
ne je to stejný jako předtim, krásně to jezdilo, včera sem to nakopnul hned a šlo to. dneska se to neudrzi. Hlava je přitáhnutá křížem, nefouká. je možný špatný ukostření? čachroval jsem s drátkama tak nevim
 
 
Datum: 03. dubna 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
je mozny zetito fouka nekde treba pod hlavou nebo spatny gufera ale to asi ne jestlisi delal GO nebo pulil mptor tak to muze foukat
 
 
Datum: 03. dubna 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Asi jo, když držim plyn jen tak trošku chvilku se to drží a jak přidám plyn hned to chcípne prostě jako kdybych sundal fajfku. Jen nechápu proč to včera šlo bez problému
 
 
Datum: 03. dubna 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: max      E-mail:      IP: uživatel2592    
Hmmm jedíné hladina plováku,teplejší svíčku.Nic jiného v tom nehledej.
 
 
Datum: 03. dubna 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel2591    
sviecka je mokra takze sa to zachlasce...skus kuknut na karburator...ci nemas velky volnobeh alebo nieco take...
 
 
Datum: 03. dubna 2008 18:59
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Svíčky jsem zkoušel tři, brisku N15 a PALku a pořád stejný. Kondenzátor a kladívka jsou nový, jen kladívka mi trošku cukaj do strany může to bejt tim?
 
 
Datum: 03. dubna 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: ivan      E-mail:      IP: uživatel2505    
je to ISTO SVIECKOU alebo hladaj problem v elektrike
 
 
Datum: 03. dubna 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: Mara      E-mail:      IP: uživatel2590    
Hale mne to delaly trisky skus to
 
 
Datum: 03. dubna 2008 18:41
 
 
 
 
Jméno: marfy      IP: uživatel1519    
Ahoj jednou sem si tady cetl ze nekdo vyrabi tyristorovy zapalovaní na jawu 50 mohl by se ozvat? a kolik by to stalo.Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
zdarec... nevíte někdo, čím to může být? normálně mi fechtl krásně jede, pak po rovině, najednou to chcípne, jako bych to sám chcíp vypínačem, a ne a ne chytnout, tak to kus vodtlačim na kopec, tak to roztlačim, se to rozkažle, pak chytne, a jede zase jako prase... fakt neim čím to může být.. nebo jedu do kopce, začne to chcípat, a pak to chcípne, jakoby triska, ale ta je čistá... a nic s tím nedělám, jen roztlačim, někdy to vůbec nejde, a pak zese jede.. nemůže být zasraný karbec? nepomohlo by, kdybych ho vyvařil ve voctě? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
skus novou svicku brisk N15 icq 255-365-576
 
 
Datum: 03. dubna 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
tak sem to sešteloval, jel sem tak 15 - 20 km, a jaksi to mělo malou silu, ale neim.. je to uš lepší, ale po těch 15ti sem jel a pak to začalo blbnout, a tak sem to tošku tomu voholil, a jelo to, tak čus..:-)
 
 
Datum: 03. dubna 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
jo diky za rady.. ;-)
 
 
Datum: 03. dubna 2008 18:37
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Zkus kouknout na kondenzátor, na stav kladívek a celkové elektriky jak tu psal kolega. Pro klid duše vyčisti karburátor a vyměn svíčku. Je možný že se ti třeba zahřeje moc zahřeje, ono když jedeš do kopce moc se to nechladí...
 
 
Datum: 02. dubna 2008 23:34
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel2588    
mas nekde vymletou elektroinstalaci. zapoj si to nakratko-2kabely(ram-indukcni civka-zapalovani) a skus to....jestli to bude blbnout porad tak je chyba jinde,pak vsechno rozeber,vycisti a sesteluj.vadny soucastky vymen.
 
 
Datum: 02. dubna 2008 22:47
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel2587    
a nemáš vodu v karbeci??
 
 
Datum: 02. dubna 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
*tak
 
 
Datum: 02. dubna 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
myslíš že to bude tím? nemám ji moc dlouho.. tam měsíc, nebo 2.. ale diš sem to skoušel na místě, že sem se dotýkal svíckou válce, tak jiskra celkem velká...
 
 
Datum: 02. dubna 2008 21:51
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2570    
vimen svicku
 
 
Datum: 02. dubna 2008 21:46
 
 
 
 
Jméno: smart001      IP: uživatel1519    
Ahoj nejprve bych chtel strasne moc podekovat sesovi za ty skvele veci co mi prisli do 2 dnu!! a jeste bych se chtel zeptat mam motor do mustanga a nevim jak tam patri ty tycky (podle me ta dlouha ,kulicka,kratka) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 15:15
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
je to takhle: spojkovej koš, krátka tyčka, kulička, dlouhá tyčka, štelovací šroub spojky v pravym víku motoru
 
 
Datum: 02. dubna 2008 15:15
 
 
 
 
Jméno: pionyr20      IP: uživatel692    
ja slysel ze kratka kulivka a dlouha mozna ze ma bejt kulicka ve spojkovym koci
 
 
Datum: 02. dubna 2008 12:26
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel1659    
kratka-> kulicka->dlouha->kulicka
 
 
Datum: 02. dubna 2008 12:02
 
 
 
 
Jméno: Tomík      IP: uživatel2582    
Zdrtavíčko,renovuji jawu 555,už to mám celý v kupě a nejde mi vyštelovat motor,normálně to chtne,ale jakmile chci přidat plyn,tak se to dusi a tak divně to blafe, před ronovací šel jak víno,zkoušel sem snad všechno,jiný zapalovaní,kladívka,kondík,Karbec sem čistil a zkoušel dát i jinej,indučku sem taky zkoušel...Teď už fakt nevim co s tim,tak kdyby někdo věděl,tak poraďte,díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 16:08
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
pro jirku:hele když nevis vo co GO tak se do toho nese* hele ta vacka ti zvedy kladivko a nechraj si na chytraka
 
 
Datum: 02. dubna 2008 16:08
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel1806    
pro tomas:vačka u 2T??? se posr** ne? a jaký ventily by ti to zvedalo??? :-)
 
 
Datum: 02. dubna 2008 14:46
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel2209    
ked ti to dusi tak mas asi filter na karbeci zaneseny alebo vyfuk....skus este postelovat prezapal
 
 
Datum: 02. dubna 2008 14:25
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tomas kdys tomu nerozumis tak nerad spatne me to taky delalo po GO spatne utesneny bloky ksobe
 
 
Datum: 02. dubna 2008 14:11
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel1744    
hele vačka špatnánebo kladívko
 
 
Datum: 02. dubna 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
meseto taky stalo spatne si udelal tesneni mezi bloky uplne tosami se prikodilo me :-) icq 255-365-576
 
 
Datum: 02. dubna 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: Vojtěch      IP: uživatel1318    
čau chci se zeptat jak je to řazení u jawy 250/599 je si jednička dolů pak neutral dvojka neutrál trojka atd.....nebo nějak jinak???DÍK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 17:54
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
mezi 2 a 3 neutral není,aspon kývačka ho tam nemá a pochybuju že panelka jo
 
 
Datum: 02. dubna 2008 17:54
 
 
 
 
Jméno: Jawer      IP: uživatel356    
Na 100% 1 nahoru 2 dolu 3 dolu 4 dolu a mezi vsema je neutral
 
 
Datum: 02. dubna 2008 15:53
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
Já jsem viděl u 559 jen jedna nahoru
 
 
Datum: 02. dubna 2008 6:25
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
jedna dolu neutros 2, 3, neznacenej neutral 4 pokud se nepletu pac mam holku uz pul roku rozdelanou a renovuju od sroubku
 
 
Datum: 01. dubna 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
1 je nahoru.Odzhora to je: 1 N 2 3 N 4
 
 
Datum: 01. dubna 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
zdar.. nemáte tu někdo číslo originální červený jawácký barvy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 22:08
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel2529    
Zdarec.Je to tak ale nelekni se vypadá trošku tmavší.
 
 
Datum: 07. dubna 2008 22:08
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel2068    
nazdar myslim že je to 8850 a menujete se to višnově červená
 
 
Datum: 31. března 2008 22:55
 
<  296  297  298  299  300  301  302  303  304  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.05.2025 18:03:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu