Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau...chcem sa opitat ci niekto nepredava papiere na fichtla  dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 21:31
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
http://www.motoinzerce.cz/inzerat.php?mid=122998
Datum: 13. prosince 2007 21:31
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
http://www.motoinzerce.cz/inzerat.php?mid=127956
Datum: 13. prosince 2007 21:31
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
Datum: 13. prosince 2007 21:30
 ahoj, pls poradte me nekdo, cim je, ze kdyz sem vymenil karburator tak me fechtl ztratil vykon.(ja sem daval novej karburator+ novy hrdlo karburatoru + novy obe 2 tesneni)
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 18:11
čus.zkus tam dát ty starý trysky ze starýho karbecu,já jsem měl ten samej problém a pomohlo to.ta nová tryska má totiž o něco menší dírku ale ty to okem nepoznáš.já jsem tam nechal jednu starou a jednu novou a jede jak šlak,tak si s tím zkus pohrát a uvidíš.Tě pic Jurmen
Datum: 13. prosince 2007 18:11
Jméno: ghost89cz
IP: uživatel195
kupoval sem ho tady, a nastavoval sem hladinu benzinu
Datum: 13. prosince 2007 17:46
Jméno: ghost89cz
IP: uživatel195
kupoval sem ho tady, a nastavoval sem hladinu benzinu
Datum: 13. prosince 2007 17:46
Jméno: cvoky
IP: uživatel539
podle toho co to je jestly je to origo tak ho sešteluj a pojede jeslty je to jinej tak tam dej ten původní víc ti neporadím čus
Datum: 13. prosince 2007 17:24
Jméno: Jarda
IP: uživatel1318
 Čus borci chci se zeptat jak se vydělávají u fichtla v bubnu ty ložiska?????DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 21:05
Polož kolo na zem vem si kulatinu o průměru 10 (v bubnu je takový kroužek) polož ji na ložisko a vyjeb to ven . a to z jedné strany tak i z druhé strany
Datum: 13. prosince 2007 21:05
 Hoj,PLS potřeboval bych helpnous čezetou 175/447 sála v garáži cca20let a včera jsem ji nakopl a nějak se dosí a teče z ní benzín od řetězu myslím si že to bude asi zaseklej plovák...je to možné????
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 19:27
To bude plovák, jestli tak dlouho stála tak určitě vyčisti karbec a bude to ok
Datum: 13. prosince 2007 19:27
nn tak to se neboj benzín je novej ale už jsem se rozhodl to rozebrat takže to celé pročistím karbec a plovák u uvidím ....
Datum: 13. prosince 2007 9:35
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Od řetězu benzín?? Podívej se do té prohlubně pod karburátorem, jestli tam je loužička. pokud ano je to možné. Jinak pokud se dusí, tak by vzhledem k dlouhé době staní vyčistil karburátor a možná vyměnil i benzín (teda pokud je taky starý 20 let)...
Datum: 12. prosince 2007 19:37
Jméno: fikys
IP: uživatel1584
 panove oradte mi dal sem na pionyra nove ozubene kolecko a porad mi padal retez a porad mi padal dal sem dalsi 3 rozety vyzl¨kousel a porad pada draci poradte mne jestli to je vytahanym retezem ??? pls dekuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2007 22:58
Jméno: to je fuk
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel1776
těma štelovátkama na konco ramen si srovnej kolo tak,abys měl pastorek-TO MALIČKÝ a rozetu TO VELIKÝ v ose.Potom napni řetěz(NEZAPOMEŇ POVOLIT MATICI NA HŘÍDELI KOLA  jinak se budeš snažit marně.Ale stejně si myslím,že bys měl jezdit na kole,bo padání řetězu řešit na fóru.TZN-pokud nejsi schopen přijít na tohle,pořiď si koloběžku.Na řetěz se vykašli,bo ty tři rozety taky asi nebyly nejnovější.Pravidlo jedna-kola v ose,pravidlo dvě-SPRÁVNĚ NAPNUTEJ ŘETĚZ.Nezapomeň,že chod řetězu je vůči ramenu odlišný a nejnapnutější řetěz bude zase jen pokud pastorek,čep ramene a rozeta(osy jejich čepů)budou v jedné lajně.jak říkám-raději choď pěšky,bo to jen ničíš.pa
Datum: 17. prosince 2007 22:58
jestli to nebude vytahaným řetězem,když se mění kolečko tak by se měl vyměnit i řetěz protože je vytahanej...je to tedy jenom můj názor....
Datum: 12. prosince 2007 19:35
vzadu pri zadnom kolese mas spanovacie srubky povol koleso naspanuj a dotiahni koleso...
Datum: 11. prosince 2007 9:56
ty blbečku tak skus našponovat kolo ty teploušu
Datum: 11. prosince 2007 9:32
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno,spravne by se mela menit cela retezovka najednou,jestli je ten starej retez uz hodne vytahnutej tak to tim asi bude
Datum: 10. prosince 2007 19:21
 čus draci nejde mi nakopnout 23 mustang jiskra na svíci je dobrá ale když jí zašroubuju a chci to nakopnout tak nic vyndám ji a je suchá a dokonce nedává jiskru tak ji vyčistím kartáčem a zase jde zašroubuju a nic a furt dokola předstich mám dobrej odtrh taky problém mám hlavně s tím že mi asi nejde béňo do karbecu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2007 23:27
Jméno: tojefuk
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel1776
peca.eskalator-RE-špatná svíce-mokrá svíce//suchá svíce-benzin//nejede-mokrá svíce-ani neškytne-seřiď cívkyPORADÍM VÁM PITOMEČCI-Z KELÍMKŮ OD JOGURTŮ USTŘIHNĚTE PÁSKY,TY DEJTE POD CÍVKY,UVOLNĚTE ŠROUBY A PAK JE ZASE DOTÁHNĚTE.PAK VYTÁHNĚTE TY PÁSKY.POKUD JE ROTOR ČISTEJ A NEHÁŽE NEMŮŽETE MÍT PROBLÉM S ELEKTRIKOU.ZA ÚVAHU STOJÍ I TŘEBA STARÁ INDUČKA.///NA DRUHOU STRANU-NEVĚŘIL BYCH KOLIK FICHTLÁKU JE STÁLE MEZI MLÁDEŽÍ-TAKŽE POSLEDNÍ RADA-NEIMROVIZUJTE.ELEKTRIKU PÁJEJTE POKUD TO JDE.A ČISTÝ VÁLCE A S DOBRÝM OLEJEM SE DALO LEDASCO VYKOUZLIT.I KDYŽ ŽASNU S JAKÝMA KRAVINAMA SI NEVÍTE RADY(MOC VÁS V AUTOŠKOLE NENAUČILI) FANDÍM VÁM.A PLATILO UŽ ZA NÁS,ŽE DOBŘE UDĚLANEJ FICHTL JEL LÍP NEŽ SIMSON
Datum: 17. prosince 2007 23:27
Jméno: tojefuk
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel1776
zkus jestli máš dobrou svíčku(opravdu dobrou)a stříkačkou flákni přímo do difuzoru tak 2 ml benzinu.ZAŠROUBUJ SVÍČKU a roztlač to.Pokud je dobrá svíce,za chvíli to chytí a poběží,sice jen chvíli,ale možná to uvolní nečistoty.Zopakuj to párkrát,bo máš možná olej v klikovce a ten umí udělat taky paskudy.Ale jestli máš suchou svíci a seš jistej elektrikou(a tím si já osobně nejsem jistej nikdy)tak vyčisti karbec.ne jen trysky,ale i kanály do difuzoru.Malá jehla stříkačka a perchloretyl a pak hned do benzínu.Hliník koroduje do bílýho prášku a ten se usazuje.Nebo-sundej filtr z difuzoru a i za studena ti z těch kanálků v difuzoru musí týct benál.Pokud neteče-sou ucpaný,přicpaný,trysky-a tak.Naprosto banální záležitost je ucpanej kohout v nádrži a nebo dělá bordel gumička v tělese kohoutu.Když já začal jezdit,tak jsme se styděli cokoli tak banálního řešit veřejně,bo bychom byli zesměšněni.Styďte se pitomci a používejte mozky.
Datum: 17. prosince 2007 23:12
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
tak zkus ještě karbec když ti z něj nejde benzín do válce
Datum: 10. prosince 2007 20:00
Tak to nemuže být nic jinýho, než svíčka. Kup novou. Já jezdím na N17C a jsem spokojenej.... Jo a je možný, že máš hodně oleje v benzinu
Datum: 10. prosince 2007 19:54
Jméno: Loupak
IP: uživatel489
No stříknu tam trošku a nic vyndám svíci je trošku mokrá ale neházi očistím ji a zase hází ale když ji našroubuju tak zas ne
ebo já nevím
Datum: 10. prosince 2007 19:05
Jméno: Holub
IP: uživatel210
Tak nic jinýho než ostatní ti asi neporadím..snad jen to. Nalij trochu benzinu do válce, dej normálně svíčku, faju a skus to nakopnout.... Mě to dělalo něco podobnyho...pořád svíčka suchá a házela normálně, dal jsem trochu benalu do valce a jak jel.... 10 km a uplně v pohodě.
Datum: 10. prosince 2007 18:33
Jméno: Loupak
IP: uživatel489
plovák normálka plave jak by měl asi benzín teče do karbecu ale do válce už ne
Datum: 10. prosince 2007 17:40
Jméno: jetis
IP: uživatel1313
a uz mas mokoŕou svicku kdyz ji znovu vindas???,jestli ne, tak rojdi celou cestu, jestli se ti neseka ventil plov, atd...
Datum: 10. prosince 2007 17:24
Jméno: Loupak
IP: uživatel489
ok je vyčištenej ale ta jiskra mi vrtá hlavou a je furt suchá
Datum: 10. prosince 2007 17:10
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
vyčisti palivovej kohoutek
Datum: 10. prosince 2007 17:06
Jméno: Js
IP: uživatel340
Sám jsis odpověděl. Nejde ti benzín do válce.
Datum: 10. prosince 2007 17:00
 dá se vyměnit uložení zadní kyvné vidlice na pionýrovi??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 16:39
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
tie gumy sa daju vytiahnut kombinackami, aspon mne to slo v pohode, bez toho aby som nieco rozoberal  a ako nahrada sa doporucuju vyrobit mosadzne puzdra
Datum: 10. prosince 2007 16:39
Jméno: Js
IP: uživatel340
Jdeto velice těžce, ale nemám žádné skušenosti. Všecno jde jen musej být prostředky.
Datum: 10. prosince 2007 16:27
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Je to skoro nemožné, četl jsem dílenskou příručku k Jawě 90, která jí má stejně uloženou jako 05,20,21,23 a musí se uříznout čepy a zbytek vylisovat, sehnat nové gum. vložky nový čep a pomocí několika speciálních přípravků opět zkompletovat... Opravdu bude lehčí a levnější sehnat nějaký pěkný rám. Bohuže se to týká i mého rámu (tu levou guma se mi rozpadá).
Datum: 10. prosince 2007 16:18
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
ja som to odpilil flexkou ale iba boky, nevytiahol som to...neda sa doma  maximalne s tym dokazes tocit, aj to chce velke paky :B daco snad vymyslim casom
Datum: 10. prosince 2007 16:00
ne.Alebo aj hej,ale potrebujes silny lis.A aj ked by i ho mal,tak nezozenies nove ulozenie.Jednoduchsie je zohnat ram.Sam mam doma dva.
Datum: 10. prosince 2007 15:48
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
 Prosím nezměříte mi někdo jaký má průměr kolínko výfuku. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 16:43
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
kym dostanes odpoved, si uz mohol odmerat oba
Datum: 10. prosince 2007 16:43
vnutorny alebo vonkajsi?
Datum: 10. prosince 2007 15:52
 Cau jedu chcípne to nejde roztlačit ani nakopnout tak ho dotlačim a on chytne tak jedu dam tam trojku ma malé otáčky a chcípne a nejede nevím co stím,prosím poradte díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2007 23:41
Jméno: tojefuk
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel1776
a specielně pro Bosáka-Paťane-Komenskýho hovno by bylo chytřejší  ///nic ve zlým,ale poradit někomu ať řadí ve vysokejch točkách,když to nejde v nízkých...CO TAKHLE NAJÍT PŘÍČINU?Tohle je fyzika,mechanika a elektrotechnika dokopy.Tady se nehoní body lepší grafikou.Tady se musí myslet.Bojuj
Datum: 17. prosince 2007 23:41
Jméno: TOJEFUK
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel1776
Teď ti neporadím jestli studenou nebo teplou ale tipuju to na svíci.Buď máš bordel okolo klikovky a pochoduje to tam karbon a ten pak ulpí na svíci a zkratuje.Hele ideální je mít starou dobrou N8R-teď je to myslím N15.A ideální je s vysunutým jiskřištěm.Nzanáší se tak karbonem.Ale jestli ti to chcípe na malých točkách pokaždý-tak uber předstih.Máš ho vysokej.Zkus to rozjet z kopce,ale NA DVOJKU BYCH PROSIL,NEBO URVEŠ SPOJKU.Když se v točkách chytí-už to šteluj.Kluci neblbněte se navzájem a začněte uvažovat logicky.Ta motorka je tak jednoduchá.
Datum: 17. prosince 2007 23:36
vyčisti karbec a kdyz ani potom nepojede na mali otacky tak si serid spojku a kdyz ani to ne ta rad jenom pri vysokejch otackach
Datum: 09. prosince 2007 19:30
Jméno: pepa
IP: uživatel1412
 mam 23 mustang vubec nechce jít do votáček předsth sem seřídil jehlu taky karburator sem vyčistil
svíčku sem vyměnil plovákovku sem seřídil
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 20:08
dej tam jiny kladívko a je to na 99% ono tady ten problém sem mětaky a napištemi jestli to bylo ono diky naschel
Datum: 09. prosince 2007 20:08
 Cau draci,jedu najednou chcípne a nejede nakopávám ho a nic roztlačuje nic dotlačim ho a on chcípne tak jedu dam tam trojku ma to malé otáčky a chcípne nevím co stím prosím,poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 19:18
Jméno: MICHAL
IP: uživatel627
 cau draci,fichtl mi už jezdí, VYMĚNIL JSEM SVÍČKU A ZMĚNIL ODTRH. ale když jedu a chci dát plnej plyn ,takto blbne,je to odtrhem mezi kladívkama,nevím jak to dobře seštelovat. když není fichtl o.k.,tak je to na h..... MOC DÍKY A CAU
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 16:46
 ahoj, pls poradte me nekdo, cim je, ze kdyz sem vymenil karburator tak me fechtl ztratil vykon.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 16:44
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
karburátor je docela zásadní věc a výkon ovlivňuje hodně, všechno musí být vyčištěné a správně nastavené, před dalšími problémy s ním pomůže nový vzduchový filtr a kvalitní palivový filtr, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 09. prosince 2007 16:44
ja sem daval novej + novy hrdlo karburatoru + novy obe 2 tesneni
Datum: 09. prosince 2007 16:44
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
skus ho vycistit, pripadne ti moze precnievat tesnenie do sania, alebo sat falosny vzduch...
Datum: 09. prosince 2007 16:35
 nevíte někdo prosim vás jakej je rozdíl mezi jawou 20 standart a jawou 20 de luxe??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 19:56
To co asi popisuješ platí pro Jawu 05 standart (nové označení s modernizovaným motorem a karoserií je Jawa 20),,,Jawa 05 sport dostala nové označení Jawa 21 (dtto).Co se označení de luxe týká,tak to nevím,snad chrom a okrasné lišty,ale bez záruky.Určitě mi taky pošli fotky-zajímá mě to.
Datum: 10. prosince 2007 19:56
to slyším poprvé. jestli máš nějaké fotky tak mi je pošly na mail jurasek.patrik@centrum.cz
Datum: 09. prosince 2007 18:15
O tom pocujem prvy krat.Kde si to nasiel?Inac to podla mna budu len nejake detaily.Zapalko,riaditka alebo take nieco.
Datum: 09. prosince 2007 17:31
Jméno: michal
IP: uživatel627
 cau ! fichtl mi hází jiskru,nechce vůbec chytnout,nevím co s tím dělal jsem: čistil trysky,dělal odtrh,predstih,benzín do karbce teče. já už fakt nevím co s tím. díky za tipy. napiste jich dost a já to okusím. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2007 23:50
Jméno: TOJEFUK
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel1776
Jiskra ve válci má jiný vlastnosti nez na vzduchu.Je to tlakem při stlačení,takže cívka,magnet,kladívka,odtrh a předstih a zkus jen tak z prdele vyměnit indukční cívku.Je běžný,že se jezdí s cívkama z roku 85.I když motor netěsní na guferách,tak chytí,ale houpají otáčky a třeba chcípne.Jinak-už sm to psal-mokrá svíčka a nejede,tak je to na 90% jiskra.Zkus vyměnit svíčku za studenou a opačně.a Zkus změnit vzdálenost elektrod.ZKUSTE EXPERIMENTOVAT-JINAK STEJSKY A JOHNYPPE KONEČNĚ DŮKAZ ŠEDÉ KŮRY MOZKOVÉ
Datum: 17. prosince 2007 23:50
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 10. prosince 2007 11:54
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Stejsky, ty body jsou sepsane na kazdych strankach o fechtlech, ale tady je kazdy liny si to procist, ja bych daval za opakovane prispevky ban a bylo by to vyresene, protoze pokec je takhle zahlceny uplne k nicemu.
Datum: 09. prosince 2007 15:08
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
nejlepší sepsat nějakých deset bodů co dělat když fichtl nejede... a podle nich postupovat, takhle je to pořád dokola, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 09. prosince 2007 13:54
Jméno: smudlan
IP: uživatel1688
pokud máš suchou svíčku tak ti tam nejede benzin, zkus striknout do válce nějakou kapku benzinu a zkus nastartovat, ale bude chyba někde v karburátoru
Datum: 09. prosince 2007 13:52
Jméno: michal
IP: uživatel627
hladina je dobra. svíčka je spíš suchá........netece tam možná benal ? nevím. radte dal
Datum: 09. prosince 2007 13:28
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
a mas mokrou svicku kdyz to startujes a ono to nechytne?jestli jo a haze ti to jiskru tak ti to nejspis nekde fouka,ja to mel taky a pretesnil jsem celej motor a ted to je v klidu
Datum: 09. prosince 2007 13:21
zkus postelovat hladinu v plvakovce a este jednou zkontroluj ten predstih...
Datum: 09. prosince 2007 13:14
 nazdar hele nejde mi nakopnout 23 mustang a na roztlačení chytne pouze když ho cupuju tím čudlem na karbecu. Když skouším nakopávat benzín mi normálně teče do karbecu ale svíčka je vždy suchá a nic jiskra je v pohodě help
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 19:20
směrem blíž k plováku tak jako že se ohýbá víc
Datum: 09. prosince 2007 19:20
směrem blíž k plováku tak jako že se ohýbá víc
Datum: 09. prosince 2007 19:07
A ktorym smerom si ho prihol?
Datum: 09. prosince 2007 17:34
tak plíšek sem trochu přihnul ale svíčka je fur suchá a nechytá to
Datum: 09. prosince 2007 13:40
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
tak to mas nejspis spatnou hladinu,ze ti tam netece benzin,takze musis ten plisek co je v plov.komore trochu prihnout nahoru aby se ti to zaviralo dyl ale nesmis zase moc jinak ti z karbecu potece sam benzin
Datum: 09. prosince 2007 12:55
Jméno: michal
IP: uživatel627
 cau draci ! vůbec nevím co mám s fíkem. nejde nakopnoput a když ho roztláčím tak jenom cukne a nic ,cukne a nic......,poradte co nejvíc věcí,prosím. benzínu tece dost,karburator cistej,jiskra dobra, nevím co s tím ! díky co nejvíc věcí, cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 20:11
Odtrh,kondík a zkontroluj uložení vačky,jestli není střižená.Předpokládám,že před tím to normálně jezdilo a nevrtal jsi se v tom.
Datum: 10. prosince 2007 20:11
Jméno: Michal
IP: uživatel1723
to muze byt jedine predstich
Datum: 09. prosince 2007 10:36
sory jawmens@centrum.cz
Datum: 08. prosince 2007 23:47
cuz borec je mozny ze se ti to dusi tak si skus vypalit vyfuk a vycistit trisky
taky se kukni jestli mas po rozjeti mokrou svicku dukaz toho ze ti tam de benal...a taky to muze byd predstih a nebo spatna svicka a to si myslim ...ta svicka muze hazet jiskru ale pod tlakem u pistu nehodi  tak kup new svicku a jestliani to nepomuze tak si udelej lepsi odtrh a vypal si vyfuk.....napis na mail jak to dopadlo  ... jawmensvcentrum.cz
Datum: 08. prosince 2007 23:45
odtrh
Datum: 08. prosince 2007 23:35
Jméno: michal
IP: uživatel627
 cau ! jedu na fichtlu jedu normalně vše je v pohodě,jakmile ale dám plnej plyn tak to cuká,kouří to jak továrna. Může to bejt moc oleje v benzínu,nebo tryska,nebo snad zapalovaní ??? poradte,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2007 13:30
Moze to byt vsetko co si vymenoval.A pokial ten husty dym aj smrdi,tak mas v haji gufero na starne spojky.
Datum: 08. prosince 2007 13:30
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Datum: 08. prosince 2007 12:58
 Zdarec, mám problém: NORMÁLNĚ SI TAKHLE JEDNOU JEDU A NAJEDNOU SE TO ZAČNE DUSIT,, TAK SOTVA DOJEDU NA PŮL JEDNIČKY DOMŮ,, (!! JEDE TO KDYŽ MAČKÁM NA KARBURÁTORU TEN KNOFLIK) A VYČISTIL SEM CELOU HLAVU, NÁDRŽ S KOHOUTKEM, KARBURÁTOR (DOKONCE 2X) A TAK VÁŽNĚ NEVIM ČIM TO JE,,, ASI TAM DE MÁLO BENZÍNU, PORADTE PLS.,,, CO S TIM,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2007 19:24
Zkus trysky,nebo nastav hladinu,tim pliskem na vicku plovakove komory.
Datum: 27. prosince 2007 19:24
Jméno: pavko
IP: uživatel430
más asi spatný plovákový ventil
Datum: 08. prosince 2007 8:24
 Zdarec, mám problém: NORMÁLNĚ SI TAKHLE JEDNOU JEDU A NAJEDNOU SE TO ZAČNE DUSIT,, TAK SOTVA DOJEDU NA PŮL JEDNIČKY DOMŮ,, A VYČISTIL SEM CELOU HLAVU, NÁDRŽ S KOHOUTKEM, KARBURÁTOR (DOKONCE 2X) A TAK VÁŽNĚ NEVIM ČIM TO JE,,, ASI TAM DE MÁLO BENZÍNU, PORADTE PLS.,,, CO S TIM,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2007 12:57
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
já čistil karburátor Jikov 2928 na svoji upravenou ČZ 175/477 tak že jsem ho nechal asi dvacet minut vařit v octě a úspěšně, potom je krásně vidět kolik nečistot je pryč, celkově jakoby ztmavne, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 08. prosince 2007 12:57
vyčisti ho v technickém benzínu a ne o normálním
Datum: 08. prosince 2007 12:44
Moj nazor na pranie karburatora v octe je,ze je to hovadina.Skusal som raz zo srandy na karburatore,kde olej stvrdol a vytvoril taku bielu usadeninu.Ked som to varil kratko,vobec to nepomohalo.Dolial som ocot ale vysledok zas ziadny.Tak som sa nastval a nechal to tam asi 15-20 minut.Ten olej zliezol len na niektorych miestach,niekde este bol.Ale hlinik na karburatore uz nic moc.Ked som po nom presiel rukou,ostaval mi na prstoch.A to nehovorim o tom smrade vareneho octu.Ked som ho namontoval,motorka vo velkych otackach zacala kuckat.Hladina bola ok,ventil priechodny,hadicka tiez...proste vsetko ok.Ked som tam dal normalny karburator,islo to normalne.Skor by som to nechal na noc v benzine.Ale to som zatial neskusal,tak nevime,ake to ma vysledky.
Datum: 08. prosince 2007 12:17
Jméno: Bubák
IP: uživatel1713
vycisti se to daleko lip nez kdyz to budes prat v benzinu...
Datum: 08. prosince 2007 10:19
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
cože ? proč zrovna v octu ? čemu to pomuže ?
Datum: 08. prosince 2007 0:43
skus vyvařit karbec ve voctě..  voddělej plovák, trisky, a víčko, a ponoř ho uplně celej...nech to tam, aby to tak 5 min bublalo, a pak to vodělej, počkej aš to vyschne, a můžeš jet..
Datum: 07. prosince 2007 22:23
Jméno: borec115
IP: uživatel1717
Takto ti poviem komplet prejdi palivovu sustavu ale hovorim komplet a svicka ci hadze kukni na odtrh hlavne alebo ci ti neodesla inducka ale popozeraj a pleskem nerob nic lebo ked ti to do teraz jelo tak to rozhodne pleskem nebude pokontroluj tu sustavu ci ti doteka benzin dobry a svicku a tak ci hadze zdar
Datum: 07. prosince 2007 22:08
skus jestli nemas moc nisko hladinu karburatoru to se ladi pomoci pliskem plovaku a jestl ise ti nezasekava ventil plovaku
Datum: 07. prosince 2007 21:37
Skus inu sviecku,posteluj odtrh,skontroluj predstih,pozri,ci neni zanesena hadicka,ako sa otvara ventil plavakopvej komory,ci nema povolenu hlavnu trysku....je to dost.
Datum: 07. prosince 2007 21:15
|



|