Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tobi
IP: uživatel14
Posl.aktualizace: 15. prosince 2007 15:29
Jméno: tobi
IP: uživatel14
a jaké jiné lanko než původní? problém s tím bílým zobáčkem sem vyřešil tak, že jsem seřezal kus plechu ohnul ho do tvaru U - tím se sevřel a funguje to
Datum: 15. prosince 2007 15:29
Podle mě je dobrej... i s origo lankem!
Datum: 14. prosince 2007 18:43
Jméno: karlos
IP: uživatel942
je dobrej , ale starý lanko do něj dát nemůžeš
Datum: 14. prosince 2007 18:06
Jméno: michal
IP: uživatel650
zdar tobi,,měl jsem stejný problém,a taky jak je vevnitř takovej ten bílej zobáček jak tam do něj dáváš lanko tak ten se mi vždycky rozevřel a lanko mi vypadlo,,takže já s ním mám špatné zkušenosti
Datum: 14. prosince 2007 17:28
 cau...chcem sa opitat ci niekto nepredava papiere na fichtla  dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 21:31
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
http://www.motoinzerce.cz/inzerat.php?mid=122998
Datum: 13. prosince 2007 21:31
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
http://www.motoinzerce.cz/inzerat.php?mid=127956
Datum: 13. prosince 2007 21:31
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
Datum: 13. prosince 2007 21:30
 ahoj, pls poradte me nekdo, cim je, ze kdyz sem vymenil karburator tak me fechtl ztratil vykon.(ja sem daval novej karburator+ novy hrdlo karburatoru + novy obe 2 tesneni)
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 18:11
čus.zkus tam dát ty starý trysky ze starýho karbecu,já jsem měl ten samej problém a pomohlo to.ta nová tryska má totiž o něco menší dírku ale ty to okem nepoznáš.já jsem tam nechal jednu starou a jednu novou a jede jak šlak,tak si s tím zkus pohrát a uvidíš.Tě pic Jurmen
Datum: 13. prosince 2007 18:11
Jméno: ghost89cz
IP: uživatel195
kupoval sem ho tady, a nastavoval sem hladinu benzinu
Datum: 13. prosince 2007 17:46
Jméno: ghost89cz
IP: uživatel195
kupoval sem ho tady, a nastavoval sem hladinu benzinu
Datum: 13. prosince 2007 17:46
Jméno: cvoky
IP: uživatel539
podle toho co to je jestly je to origo tak ho sešteluj a pojede jeslty je to jinej tak tam dej ten původní víc ti neporadím čus
Datum: 13. prosince 2007 17:24
Jméno: Jarda
IP: uživatel1318
 Čus borci chci se zeptat jak se vydělávají u fichtla v bubnu ty ložiska?????DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 21:05
Polož kolo na zem vem si kulatinu o průměru 10 (v bubnu je takový kroužek) polož ji na ložisko a vyjeb to ven . a to z jedné strany tak i z druhé strany
Datum: 13. prosince 2007 21:05
 Hoj,PLS potřeboval bych helpnous čezetou 175/447 sála v garáži cca20let a včera jsem ji nakopl a nějak se dosí a teče z ní benzín od řetězu myslím si že to bude asi zaseklej plovák...je to možné????
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 19:27
To bude plovák, jestli tak dlouho stála tak určitě vyčisti karbec a bude to ok
Datum: 13. prosince 2007 19:27
nn tak to se neboj benzín je novej ale už jsem se rozhodl to rozebrat takže to celé pročistím karbec a plovák u uvidím ....
Datum: 13. prosince 2007 9:35
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Od řetězu benzín?? Podívej se do té prohlubně pod karburátorem, jestli tam je loužička. pokud ano je to možné. Jinak pokud se dusí, tak by vzhledem k dlouhé době staní vyčistil karburátor a možná vyměnil i benzín (teda pokud je taky starý 20 let)...
Datum: 12. prosince 2007 19:37
Jméno: fikys
IP: uživatel1584
 panove oradte mi dal sem na pionyra nove ozubene kolecko a porad mi padal retez a porad mi padal dal sem dalsi 3 rozety vyzl¨kousel a porad pada draci poradte mne jestli to je vytahanym retezem ??? pls dekuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2007 22:58
Jméno: to je fuk
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel1776
těma štelovátkama na konco ramen si srovnej kolo tak,abys měl pastorek-TO MALIČKÝ a rozetu TO VELIKÝ v ose.Potom napni řetěz(NEZAPOMEŇ POVOLIT MATICI NA HŘÍDELI KOLA  jinak se budeš snažit marně.Ale stejně si myslím,že bys měl jezdit na kole,bo padání řetězu řešit na fóru.TZN-pokud nejsi schopen přijít na tohle,pořiď si koloběžku.Na řetěz se vykašli,bo ty tři rozety taky asi nebyly nejnovější.Pravidlo jedna-kola v ose,pravidlo dvě-SPRÁVNĚ NAPNUTEJ ŘETĚZ.Nezapomeň,že chod řetězu je vůči ramenu odlišný a nejnapnutější řetěz bude zase jen pokud pastorek,čep ramene a rozeta(osy jejich čepů)budou v jedné lajně.jak říkám-raději choď pěšky,bo to jen ničíš.pa
Datum: 17. prosince 2007 22:58
jestli to nebude vytahaným řetězem,když se mění kolečko tak by se měl vyměnit i řetěz protože je vytahanej...je to tedy jenom můj názor....
Datum: 12. prosince 2007 19:35
vzadu pri zadnom kolese mas spanovacie srubky povol koleso naspanuj a dotiahni koleso...
Datum: 11. prosince 2007 9:56
ty blbečku tak skus našponovat kolo ty teploušu
Datum: 11. prosince 2007 9:32
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno,spravne by se mela menit cela retezovka najednou,jestli je ten starej retez uz hodne vytahnutej tak to tim asi bude
Datum: 10. prosince 2007 19:21
 čus draci nejde mi nakopnout 23 mustang jiskra na svíci je dobrá ale když jí zašroubuju a chci to nakopnout tak nic vyndám ji a je suchá a dokonce nedává jiskru tak ji vyčistím kartáčem a zase jde zašroubuju a nic a furt dokola předstich mám dobrej odtrh taky problém mám hlavně s tím že mi asi nejde béňo do karbecu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2007 23:27
Jméno: tojefuk
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel1776
peca.eskalator-RE-špatná svíce-mokrá svíce//suchá svíce-benzin//nejede-mokrá svíce-ani neškytne-seřiď cívkyPORADÍM VÁM PITOMEČCI-Z KELÍMKŮ OD JOGURTŮ USTŘIHNĚTE PÁSKY,TY DEJTE POD CÍVKY,UVOLNĚTE ŠROUBY A PAK JE ZASE DOTÁHNĚTE.PAK VYTÁHNĚTE TY PÁSKY.POKUD JE ROTOR ČISTEJ A NEHÁŽE NEMŮŽETE MÍT PROBLÉM S ELEKTRIKOU.ZA ÚVAHU STOJÍ I TŘEBA STARÁ INDUČKA.///NA DRUHOU STRANU-NEVĚŘIL BYCH KOLIK FICHTLÁKU JE STÁLE MEZI MLÁDEŽÍ-TAKŽE POSLEDNÍ RADA-NEIMROVIZUJTE.ELEKTRIKU PÁJEJTE POKUD TO JDE.A ČISTÝ VÁLCE A S DOBRÝM OLEJEM SE DALO LEDASCO VYKOUZLIT.I KDYŽ ŽASNU S JAKÝMA KRAVINAMA SI NEVÍTE RADY(MOC VÁS V AUTOŠKOLE NENAUČILI) FANDÍM VÁM.A PLATILO UŽ ZA NÁS,ŽE DOBŘE UDĚLANEJ FICHTL JEL LÍP NEŽ SIMSON
Datum: 17. prosince 2007 23:27
Jméno: tojefuk
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel1776
zkus jestli máš dobrou svíčku(opravdu dobrou)a stříkačkou flákni přímo do difuzoru tak 2 ml benzinu.ZAŠROUBUJ SVÍČKU a roztlač to.Pokud je dobrá svíce,za chvíli to chytí a poběží,sice jen chvíli,ale možná to uvolní nečistoty.Zopakuj to párkrát,bo máš možná olej v klikovce a ten umí udělat taky paskudy.Ale jestli máš suchou svíci a seš jistej elektrikou(a tím si já osobně nejsem jistej nikdy)tak vyčisti karbec.ne jen trysky,ale i kanály do difuzoru.Malá jehla stříkačka a perchloretyl a pak hned do benzínu.Hliník koroduje do bílýho prášku a ten se usazuje.Nebo-sundej filtr z difuzoru a i za studena ti z těch kanálků v difuzoru musí týct benál.Pokud neteče-sou ucpaný,přicpaný,trysky-a tak.Naprosto banální záležitost je ucpanej kohout v nádrži a nebo dělá bordel gumička v tělese kohoutu.Když já začal jezdit,tak jsme se styděli cokoli tak banálního řešit veřejně,bo bychom byli zesměšněni.Styďte se pitomci a používejte mozky.
Datum: 17. prosince 2007 23:12
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
tak zkus ještě karbec když ti z něj nejde benzín do válce
Datum: 10. prosince 2007 20:00
Tak to nemuže být nic jinýho, než svíčka. Kup novou. Já jezdím na N17C a jsem spokojenej.... Jo a je možný, že máš hodně oleje v benzinu
Datum: 10. prosince 2007 19:54
Jméno: Loupak
IP: uživatel489
No stříknu tam trošku a nic vyndám svíci je trošku mokrá ale neházi očistím ji a zase hází ale když ji našroubuju tak zas ne
ebo já nevím
Datum: 10. prosince 2007 19:05
Jméno: Holub
IP: uživatel210
Tak nic jinýho než ostatní ti asi neporadím..snad jen to. Nalij trochu benzinu do válce, dej normálně svíčku, faju a skus to nakopnout.... Mě to dělalo něco podobnyho...pořád svíčka suchá a házela normálně, dal jsem trochu benalu do valce a jak jel.... 10 km a uplně v pohodě.
Datum: 10. prosince 2007 18:33
Jméno: Loupak
IP: uživatel489
plovák normálka plave jak by měl asi benzín teče do karbecu ale do válce už ne
Datum: 10. prosince 2007 17:40
Jméno: jetis
IP: uživatel1313
a uz mas mokoŕou svicku kdyz ji znovu vindas???,jestli ne, tak rojdi celou cestu, jestli se ti neseka ventil plov, atd...
Datum: 10. prosince 2007 17:24
Jméno: Loupak
IP: uživatel489
ok je vyčištenej ale ta jiskra mi vrtá hlavou a je furt suchá
Datum: 10. prosince 2007 17:10
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
vyčisti palivovej kohoutek
Datum: 10. prosince 2007 17:06
Jméno: Js
IP: uživatel340
Sám jsis odpověděl. Nejde ti benzín do válce.
Datum: 10. prosince 2007 17:00
 dá se vyměnit uložení zadní kyvné vidlice na pionýrovi??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 16:39
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
tie gumy sa daju vytiahnut kombinackami, aspon mne to slo v pohode, bez toho aby som nieco rozoberal  a ako nahrada sa doporucuju vyrobit mosadzne puzdra
Datum: 10. prosince 2007 16:39
Jméno: Js
IP: uživatel340
Jdeto velice těžce, ale nemám žádné skušenosti. Všecno jde jen musej být prostředky.
Datum: 10. prosince 2007 16:27
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Je to skoro nemožné, četl jsem dílenskou příručku k Jawě 90, která jí má stejně uloženou jako 05,20,21,23 a musí se uříznout čepy a zbytek vylisovat, sehnat nové gum. vložky nový čep a pomocí několika speciálních přípravků opět zkompletovat... Opravdu bude lehčí a levnější sehnat nějaký pěkný rám. Bohuže se to týká i mého rámu (tu levou guma se mi rozpadá).
Datum: 10. prosince 2007 16:18
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
ja som to odpilil flexkou ale iba boky, nevytiahol som to...neda sa doma  maximalne s tym dokazes tocit, aj to chce velke paky :B daco snad vymyslim casom
Datum: 10. prosince 2007 16:00
ne.Alebo aj hej,ale potrebujes silny lis.A aj ked by i ho mal,tak nezozenies nove ulozenie.Jednoduchsie je zohnat ram.Sam mam doma dva.
Datum: 10. prosince 2007 15:48
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
 Prosím nezměříte mi někdo jaký má průměr kolínko výfuku. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 16:43
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
kym dostanes odpoved, si uz mohol odmerat oba
Datum: 10. prosince 2007 16:43
vnutorny alebo vonkajsi?
Datum: 10. prosince 2007 15:52
 Cau jedu chcípne to nejde roztlačit ani nakopnout tak ho dotlačim a on chytne tak jedu dam tam trojku ma malé otáčky a chcípne a nejede nevím co stím,prosím poradte díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2007 23:41
Jméno: tojefuk
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel1776
a specielně pro Bosáka-Paťane-Komenskýho hovno by bylo chytřejší  ///nic ve zlým,ale poradit někomu ať řadí ve vysokejch točkách,když to nejde v nízkých...CO TAKHLE NAJÍT PŘÍČINU?Tohle je fyzika,mechanika a elektrotechnika dokopy.Tady se nehoní body lepší grafikou.Tady se musí myslet.Bojuj
Datum: 17. prosince 2007 23:41
Jméno: TOJEFUK
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel1776
Teď ti neporadím jestli studenou nebo teplou ale tipuju to na svíci.Buď máš bordel okolo klikovky a pochoduje to tam karbon a ten pak ulpí na svíci a zkratuje.Hele ideální je mít starou dobrou N8R-teď je to myslím N15.A ideální je s vysunutým jiskřištěm.Nzanáší se tak karbonem.Ale jestli ti to chcípe na malých točkách pokaždý-tak uber předstih.Máš ho vysokej.Zkus to rozjet z kopce,ale NA DVOJKU BYCH PROSIL,NEBO URVEŠ SPOJKU.Když se v točkách chytí-už to šteluj.Kluci neblbněte se navzájem a začněte uvažovat logicky.Ta motorka je tak jednoduchá.
Datum: 17. prosince 2007 23:36
vyčisti karbec a kdyz ani potom nepojede na mali otacky tak si serid spojku a kdyz ani to ne ta rad jenom pri vysokejch otackach
Datum: 09. prosince 2007 19:30
Jméno: pepa
IP: uživatel1412
 mam 23 mustang vubec nechce jít do votáček předsth sem seřídil jehlu taky karburator sem vyčistil
svíčku sem vyměnil plovákovku sem seřídil
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 20:08
dej tam jiny kladívko a je to na 99% ono tady ten problém sem mětaky a napištemi jestli to bylo ono diky naschel
Datum: 09. prosince 2007 20:08
 Cau draci,jedu najednou chcípne a nejede nakopávám ho a nic roztlačuje nic dotlačim ho a on chcípne tak jedu dam tam trojku ma to malé otáčky a chcípne nevím co stím prosím,poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 19:18
Jméno: MICHAL
IP: uživatel627
 cau draci,fichtl mi už jezdí, VYMĚNIL JSEM SVÍČKU A ZMĚNIL ODTRH. ale když jedu a chci dát plnej plyn ,takto blbne,je to odtrhem mezi kladívkama,nevím jak to dobře seštelovat. když není fichtl o.k.,tak je to na h..... MOC DÍKY A CAU
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 16:46
 ahoj, pls poradte me nekdo, cim je, ze kdyz sem vymenil karburator tak me fechtl ztratil vykon.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 16:44
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
karburátor je docela zásadní věc a výkon ovlivňuje hodně, všechno musí být vyčištěné a správně nastavené, před dalšími problémy s ním pomůže nový vzduchový filtr a kvalitní palivový filtr, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 09. prosince 2007 16:44
ja sem daval novej + novy hrdlo karburatoru + novy obe 2 tesneni
Datum: 09. prosince 2007 16:44
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
skus ho vycistit, pripadne ti moze precnievat tesnenie do sania, alebo sat falosny vzduch...
Datum: 09. prosince 2007 16:35
 nevíte někdo prosim vás jakej je rozdíl mezi jawou 20 standart a jawou 20 de luxe??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 19:56
To co asi popisuješ platí pro Jawu 05 standart (nové označení s modernizovaným motorem a karoserií je Jawa 20),,,Jawa 05 sport dostala nové označení Jawa 21 (dtto).Co se označení de luxe týká,tak to nevím,snad chrom a okrasné lišty,ale bez záruky.Určitě mi taky pošli fotky-zajímá mě to.
Datum: 10. prosince 2007 19:56
to slyším poprvé. jestli máš nějaké fotky tak mi je pošly na mail jurasek.patrik@centrum.cz
Datum: 09. prosince 2007 18:15
O tom pocujem prvy krat.Kde si to nasiel?Inac to podla mna budu len nejake detaily.Zapalko,riaditka alebo take nieco.
Datum: 09. prosince 2007 17:31
Jméno: michal
IP: uživatel627
 cau ! fichtl mi hází jiskru,nechce vůbec chytnout,nevím co s tím dělal jsem: čistil trysky,dělal odtrh,predstih,benzín do karbce teče. já už fakt nevím co s tím. díky za tipy. napiste jich dost a já to okusím. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2007 23:50
Jméno: TOJEFUK
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel1776
Jiskra ve válci má jiný vlastnosti nez na vzduchu.Je to tlakem při stlačení,takže cívka,magnet,kladívka,odtrh a předstih a zkus jen tak z prdele vyměnit indukční cívku.Je běžný,že se jezdí s cívkama z roku 85.I když motor netěsní na guferách,tak chytí,ale houpají otáčky a třeba chcípne.Jinak-už sm to psal-mokrá svíčka a nejede,tak je to na 90% jiskra.Zkus vyměnit svíčku za studenou a opačně.a Zkus změnit vzdálenost elektrod.ZKUSTE EXPERIMENTOVAT-JINAK STEJSKY A JOHNYPPE KONEČNĚ DŮKAZ ŠEDÉ KŮRY MOZKOVÉ
Datum: 17. prosince 2007 23:50
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 10. prosince 2007 11:54
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Stejsky, ty body jsou sepsane na kazdych strankach o fechtlech, ale tady je kazdy liny si to procist, ja bych daval za opakovane prispevky ban a bylo by to vyresene, protoze pokec je takhle zahlceny uplne k nicemu.
Datum: 09. prosince 2007 15:08
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
nejlepší sepsat nějakých deset bodů co dělat když fichtl nejede... a podle nich postupovat, takhle je to pořád dokola, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 09. prosince 2007 13:54
Jméno: smudlan
IP: uživatel1688
pokud máš suchou svíčku tak ti tam nejede benzin, zkus striknout do válce nějakou kapku benzinu a zkus nastartovat, ale bude chyba někde v karburátoru
Datum: 09. prosince 2007 13:52
Jméno: michal
IP: uživatel627
hladina je dobra. svíčka je spíš suchá........netece tam možná benal ? nevím. radte dal
Datum: 09. prosince 2007 13:28
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
a mas mokrou svicku kdyz to startujes a ono to nechytne?jestli jo a haze ti to jiskru tak ti to nejspis nekde fouka,ja to mel taky a pretesnil jsem celej motor a ted to je v klidu
Datum: 09. prosince 2007 13:21
zkus postelovat hladinu v plvakovce a este jednou zkontroluj ten predstih...
Datum: 09. prosince 2007 13:14
 nazdar hele nejde mi nakopnout 23 mustang a na roztlačení chytne pouze když ho cupuju tím čudlem na karbecu. Když skouším nakopávat benzín mi normálně teče do karbecu ale svíčka je vždy suchá a nic jiskra je v pohodě help
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 19:20
směrem blíž k plováku tak jako že se ohýbá víc
Datum: 09. prosince 2007 19:20
směrem blíž k plováku tak jako že se ohýbá víc
Datum: 09. prosince 2007 19:07
A ktorym smerom si ho prihol?
Datum: 09. prosince 2007 17:34
tak plíšek sem trochu přihnul ale svíčka je fur suchá a nechytá to
Datum: 09. prosince 2007 13:40
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
tak to mas nejspis spatnou hladinu,ze ti tam netece benzin,takze musis ten plisek co je v plov.komore trochu prihnout nahoru aby se ti to zaviralo dyl ale nesmis zase moc jinak ti z karbecu potece sam benzin
Datum: 09. prosince 2007 12:55
Jméno: michal
IP: uživatel627
 cau draci ! vůbec nevím co mám s fíkem. nejde nakopnoput a když ho roztláčím tak jenom cukne a nic ,cukne a nic......,poradte co nejvíc věcí,prosím. benzínu tece dost,karburator cistej,jiskra dobra, nevím co s tím ! díky co nejvíc věcí, cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 20:11
Odtrh,kondík a zkontroluj uložení vačky,jestli není střižená.Předpokládám,že před tím to normálně jezdilo a nevrtal jsi se v tom.
Datum: 10. prosince 2007 20:11
Jméno: Michal
IP: uživatel1723
to muze byt jedine predstich
Datum: 09. prosince 2007 10:36
sory jawmens@centrum.cz
Datum: 08. prosince 2007 23:47
cuz borec je mozny ze se ti to dusi tak si skus vypalit vyfuk a vycistit trisky
taky se kukni jestli mas po rozjeti mokrou svicku dukaz toho ze ti tam de benal...a taky to muze byd predstih a nebo spatna svicka a to si myslim ...ta svicka muze hazet jiskru ale pod tlakem u pistu nehodi  tak kup new svicku a jestliani to nepomuze tak si udelej lepsi odtrh a vypal si vyfuk.....napis na mail jak to dopadlo  ... jawmensvcentrum.cz
Datum: 08. prosince 2007 23:45
odtrh
Datum: 08. prosince 2007 23:35
Jméno: michal
IP: uživatel627
 cau ! jedu na fichtlu jedu normalně vše je v pohodě,jakmile ale dám plnej plyn tak to cuká,kouří to jak továrna. Může to bejt moc oleje v benzínu,nebo tryska,nebo snad zapalovaní ??? poradte,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2007 13:30
Moze to byt vsetko co si vymenoval.A pokial ten husty dym aj smrdi,tak mas v haji gufero na starne spojky.
Datum: 08. prosince 2007 13:30
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Datum: 08. prosince 2007 12:58
 Zdarec, mám problém: NORMÁLNĚ SI TAKHLE JEDNOU JEDU A NAJEDNOU SE TO ZAČNE DUSIT,, TAK SOTVA DOJEDU NA PŮL JEDNIČKY DOMŮ,, (!! JEDE TO KDYŽ MAČKÁM NA KARBURÁTORU TEN KNOFLIK) A VYČISTIL SEM CELOU HLAVU, NÁDRŽ S KOHOUTKEM, KARBURÁTOR (DOKONCE 2X) A TAK VÁŽNĚ NEVIM ČIM TO JE,,, ASI TAM DE MÁLO BENZÍNU, PORADTE PLS.,,, CO S TIM,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2007 19:24
Zkus trysky,nebo nastav hladinu,tim pliskem na vicku plovakove komory.
Datum: 27. prosince 2007 19:24
Jméno: pavko
IP: uživatel430
más asi spatný plovákový ventil
Datum: 08. prosince 2007 8:24
|




|