slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  312  313  314  315  316  317  318  319  320  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: yenkee      E-mail:      IP: uživatel1752    
cau...chcem sa opitat ci niekto nepredava papiere na fichtla :-) dakujem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 21:31
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel218    
http://www.motoinzerce.cz/inzerat.php?mid=122998
 
 
Datum: 13. prosince 2007 21:31
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel218    
http://www.motoinzerce.cz/inzerat.php?mid=127956
 
 
Datum: 13. prosince 2007 21:31
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel218    
 
 
Datum: 13. prosince 2007 21:30
 
 
 
 
Jméno: ghost89cz      E-mail:      IP: uživatel195    
ahoj, pls poradte me nekdo, cim je, ze kdyz sem vymenil karburator tak me fechtl ztratil vykon.(ja sem daval novej karburator+ novy hrdlo karburatoru + novy obe 2 tesneni) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 18:11
 
 
 
 
Jméno: Jurmen      E-mail:      IP: uživatel170    
čus.zkus tam dát ty starý trysky ze starýho karbecu,já jsem měl ten samej problém a pomohlo to.ta nová tryska má totiž o něco menší dírku ale ty to okem nepoznáš.já jsem tam nechal jednu starou a jednu novou a jede jak šlak,tak si s tím zkus pohrát a uvidíš.Tě pic Jurmen
 
 
Datum: 13. prosince 2007 18:11
 
 
 
 
Jméno: ghost89cz      IP: uživatel195    
kupoval sem ho tady, a nastavoval sem hladinu benzinu
 
 
Datum: 13. prosince 2007 17:46
 
 
 
 
Jméno: ghost89cz      IP: uživatel195    
kupoval sem ho tady, a nastavoval sem hladinu benzinu
 
 
Datum: 13. prosince 2007 17:46
 
 
 
 
Jméno: cvoky      IP: uživatel539    
podle toho co to je jestly je to origo tak ho sešteluj a pojede jeslty je to jinej tak tam dej ten původní víc ti neporadím čus
 
 
Datum: 13. prosince 2007 17:24
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel1318    
Čus borci chci se zeptat jak se vydělávají u fichtla v bubnu ty ložiska?????DÍK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 21:05
 
 
 
 
Jméno: Inubiscz      E-mail:      IP: uživatel1753    
Polož kolo na zem vem si kulatinu o průměru 10 (v bubnu je takový kroužek) polož ji na ložisko a vyjeb to ven . a to z jedné strany tak i z druhé strany
 
 
Datum: 13. prosince 2007 21:05
 
 
 
 
Jméno: Ales      E-mail:      IP: uživatel1747    
Hoj,PLS potřeboval bych helpnous čezetou 175/447 sála v garáži cca20let a včera jsem ji nakopl a nějak se dosí a teče z ní benzín od řetězu myslím si že to bude asi zaseklej plovák...je to možné???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 19:27
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
To bude plovák, jestli tak dlouho stála tak určitě vyčisti karbec a bude to ok
 
 
Datum: 13. prosince 2007 19:27
 
 
 
 
Jméno: Ales      E-mail:      IP: uživatel1748    
nn tak to se neboj benzín je novej ale už jsem se rozhodl to rozebrat takže to celé pročistím karbec a plovák u uvidím ....:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2007 9:35
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Od řetězu benzín?? Podívej se do té prohlubně pod karburátorem, jestli tam je loužička. pokud ano je to možné. Jinak pokud se dusí, tak by vzhledem k dlouhé době staní vyčistil karburátor a možná vyměnil i benzín (teda pokud je taky starý 20 let)...
 
 
Datum: 12. prosince 2007 19:37
 
 
 
 
Jméno: fikys      IP: uživatel1584    
panove oradte mi dal sem na pionyra nove ozubene kolecko a porad mi padal retez a porad mi padal dal sem dalsi 3 rozety vyzl¨kousel a porad pada draci poradte mne jestli to je vytahanym retezem ??? pls dekuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2007 22:58
 
 
 
 
Jméno: to je fuk      E-mail:      IP: uživatel1776    
těma štelovátkama na konco ramen si srovnej kolo tak,abys měl pastorek-TO MALIČKÝ a rozetu TO VELIKÝ v ose.Potom napni řetěz(NEZAPOMEŇ POVOLIT MATICI NA HŘÍDELI KOLA :-) jinak se budeš snažit marně.Ale stejně si myslím,že bys měl jezdit na kole,bo padání řetězu řešit na fóru.TZN-pokud nejsi schopen přijít na tohle,pořiď si koloběžku.Na řetěz se vykašli,bo ty tři rozety taky asi nebyly nejnovější.Pravidlo jedna-kola v ose,pravidlo dvě-SPRÁVNĚ NAPNUTEJ ŘETĚZ.Nezapomeň,že chod řetězu je vůči ramenu odlišný a nejnapnutější řetěz bude zase jen pokud pastorek,čep ramene a rozeta(osy jejich čepů)budou v jedné lajně.jak říkám-raději choď pěšky,bo to jen ničíš.pa
 
 
Datum: 17. prosince 2007 22:58
 
 
 
 
Jméno: Ales      E-mail:      IP: uživatel1747    
jestli to nebude vytahaným řetězem,když se mění kolečko tak by se měl vyměnit i řetěz protože je vytahanej...je to tedy jenom můj názor.... :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2007 19:35
 
 
 
 
Jméno: Esso      E-mail:      IP: uživatel1738    
vzadu pri zadnom kolese mas spanovacie srubky povol koleso naspanuj a dotiahni koleso...
 
 
Datum: 11. prosince 2007 9:56
 
 
 
 
Jméno: struhec      E-mail:      IP: uživatel1736    
ty blbečku tak skus našponovat kolo ty teploušu
 
 
Datum: 11. prosince 2007 9:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
mno,spravne by se mela menit cela retezovka najednou,jestli je ten starej retez uz hodne vytahnutej tak to tim asi bude
 
 
Datum: 10. prosince 2007 19:21
 
 
 
 
Jméno: Loupak      E-mail:      IP: uživatel489    
čus draci nejde mi nakopnout 23 mustang jiskra na svíci je dobrá ale když jí zašroubuju a chci to nakopnout tak nic vyndám ji a je suchá a dokonce nedává jiskru tak ji vyčistím kartáčem a zase jde zašroubuju a nic a furt dokola předstich mám dobrej odtrh taky problém mám hlavně s tím že mi asi nejde béňo do karbecu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2007 23:27
 
 
 
 
Jméno: tojefuk      E-mail:      IP: uživatel1776    
peca.eskalator-RE-špatná svíce-mokrá svíce//suchá svíce-benzin//nejede-mokrá svíce-ani neškytne-seřiď cívkyPORADÍM VÁM PITOMEČCI-Z KELÍMKŮ OD JOGURTŮ USTŘIHNĚTE PÁSKY,TY DEJTE POD CÍVKY,UVOLNĚTE ŠROUBY A PAK JE ZASE DOTÁHNĚTE.PAK VYTÁHNĚTE TY PÁSKY.POKUD JE ROTOR ČISTEJ A NEHÁŽE NEMŮŽETE MÍT PROBLÉM S ELEKTRIKOU.ZA ÚVAHU STOJÍ I TŘEBA STARÁ INDUČKA.///NA DRUHOU STRANU-NEVĚŘIL BYCH KOLIK FICHTLÁKU JE STÁLE MEZI MLÁDEŽÍ-TAKŽE POSLEDNÍ RADA-NEIMROVIZUJTE.ELEKTRIKU PÁJEJTE POKUD TO JDE.A ČISTÝ VÁLCE A S DOBRÝM OLEJEM SE DALO LEDASCO VYKOUZLIT.I KDYŽ ŽASNU S JAKÝMA KRAVINAMA SI NEVÍTE RADY(MOC VÁS V AUTOŠKOLE NENAUČILI) FANDÍM VÁM.A PLATILO UŽ ZA NÁS,ŽE DOBŘE UDĚLANEJ FICHTL JEL LÍP NEŽ SIMSON
 
 
Datum: 17. prosince 2007 23:27
 
 
 
 
Jméno: tojefuk      E-mail:      IP: uživatel1776    
zkus jestli máš dobrou svíčku(opravdu dobrou)a stříkačkou flákni přímo do difuzoru tak 2 ml benzinu.ZAŠROUBUJ SVÍČKU a roztlač to.Pokud je dobrá svíce,za chvíli to chytí a poběží,sice jen chvíli,ale možná to uvolní nečistoty.Zopakuj to párkrát,bo máš možná olej v klikovce a ten umí udělat taky paskudy.Ale jestli máš suchou svíci a seš jistej elektrikou(a tím si já osobně nejsem jistej nikdy)tak vyčisti karbec.ne jen trysky,ale i kanály do difuzoru.Malá jehla stříkačka a perchloretyl a pak hned do benzínu.Hliník koroduje do bílýho prášku a ten se usazuje.Nebo-sundej filtr z difuzoru a i za studena ti z těch kanálků v difuzoru musí týct benál.Pokud neteče-sou ucpaný,přicpaný,trysky-a tak.Naprosto banální záležitost je ucpanej kohout v nádrži a nebo dělá bordel gumička v tělese kohoutu.Když já začal jezdit,tak jsme se styděli cokoli tak banálního řešit veřejně,bo bychom byli zesměšněni.Styďte se pitomci a používejte mozky.
 
 
Datum: 17. prosince 2007 23:12
 
 
 
 
Jméno: cestmir24      IP: uživatel80    
tak zkus ještě karbec když ti z něj nejde benzín do válce
 
 
Datum: 10. prosince 2007 20:00
 
 
 
 
Jméno: Holub      E-mail:      IP: uživatel210    
Tak to nemuže být nic jinýho, než svíčka. Kup novou. Já jezdím na N17C a jsem spokojenej.... Jo a je možný, že máš hodně oleje v benzinu
 
 
Datum: 10. prosince 2007 19:54
 
 
 
 
Jméno: Loupak      IP: uživatel489    
No stříknu tam trošku a nic vyndám svíci je trošku mokrá ale neházi očistím ji a zase hází ale když ji našroubuju tak zas ne ebo já nevím
 
 
Datum: 10. prosince 2007 19:05
 
 
 
 
Jméno: Holub      IP: uživatel210    
Tak nic jinýho než ostatní ti asi neporadím..snad jen to. Nalij trochu benzinu do válce, dej normálně svíčku, faju a skus to nakopnout.... Mě to dělalo něco podobnyho...pořád svíčka suchá a házela normálně, dal jsem trochu benalu do valce a jak jel.... 10 km a uplně v pohodě.
 
 
Datum: 10. prosince 2007 18:33
 
 
 
 
Jméno: Loupak      IP: uživatel489    
plovák normálka plave jak by měl asi benzín teče do karbecu ale do válce už ne
 
 
Datum: 10. prosince 2007 17:40
 
 
 
 
Jméno: jetis      IP: uživatel1313    
a uz mas mokoŕou svicku kdyz ji znovu vindas???,jestli ne, tak rojdi celou cestu, jestli se ti neseka ventil plov, atd...
 
 
Datum: 10. prosince 2007 17:24
 
 
 
 
Jméno: Loupak      IP: uživatel489    
ok je vyčištenej ale ta jiskra mi vrtá hlavou a je furt suchá
 
 
Datum: 10. prosince 2007 17:10
 
 
 
 
Jméno: cestmir24      IP: uživatel80    
vyčisti palivovej kohoutek
 
 
Datum: 10. prosince 2007 17:06
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Sám jsis odpověděl. Nejde ti benzín do válce.
 
 
Datum: 10. prosince 2007 17:00
 
 
 
 
Jméno: buben      E-mail:      IP: uživatel770    
dá se vyměnit uložení zadní kyvné vidlice na pionýrovi?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 16:39
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
tie gumy sa daju vytiahnut kombinackami, aspon mne to slo v pohode, bez toho aby som nieco rozoberal :-) a ako nahrada sa doporucuju vyrobit mosadzne puzdra :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2007 16:39
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Jdeto velice těžce, ale nemám žádné skušenosti. Všecno jde jen musej být prostředky.
 
 
Datum: 10. prosince 2007 16:27
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Je to skoro nemožné, četl jsem dílenskou příručku k Jawě 90, která jí má stejně uloženou jako 05,20,21,23 a musí se uříznout čepy a zbytek vylisovat, sehnat nové gum. vložky nový čep a pomocí několika speciálních přípravků opět zkompletovat... Opravdu bude lehčí a levnější sehnat nějaký pěkný rám. Bohuže se to týká i mého rámu (tu levou guma se mi rozpadá).
 
 
Datum: 10. prosince 2007 16:18
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
ja som to odpilil flexkou ale iba boky, nevytiahol som to...neda sa doma :-D maximalne s tym dokazes tocit, aj to chce velke paky :B daco snad vymyslim casom :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2007 16:00
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
ne.Alebo aj hej,ale potrebujes silny lis.A aj ked by i ho mal,tak nezozenies nove ulozenie.Jednoduchsie je zohnat ram.Sam mam doma dva.
 
 
Datum: 10. prosince 2007 15:48
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel218    
Prosím nezměříte mi někdo jaký má průměr kolínko výfuku. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 16:43
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
kym dostanes odpoved, si uz mohol odmerat oba :-P :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2007 16:43
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
vnutorny alebo vonkajsi?
 
 
Datum: 10. prosince 2007 15:52
 
 
 
 
Jméno: vašek      E-mail:      IP: uživatel619    
Cau jedu chcípne to nejde roztlačit ani nakopnout tak ho dotlačim a on chytne tak jedu dam tam trojku ma malé otáčky a chcípne a nejede nevím co stím,prosím poradte díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2007 23:41
 
 
 
 
Jméno: tojefuk      E-mail:      IP: uživatel1776    
a specielně pro Bosáka-Paťane-Komenskýho hovno by bylo chytřejší :-)///nic ve zlým,ale poradit někomu ať řadí ve vysokejch točkách,když to nejde v nízkých...CO TAKHLE NAJÍT PŘÍČINU?Tohle je fyzika,mechanika a elektrotechnika dokopy.Tady se nehoní body lepší grafikou.Tady se musí myslet.Bojuj
 
 
Datum: 17. prosince 2007 23:41
 
 
 
 
Jméno: TOJEFUK      E-mail:      IP: uživatel1776    
Teď ti neporadím jestli studenou nebo teplou ale tipuju to na svíci.Buď máš bordel okolo klikovky a pochoduje to tam karbon a ten pak ulpí na svíci a zkratuje.Hele ideální je mít starou dobrou N8R-teď je to myslím N15.A ideální je s vysunutým jiskřištěm.Nzanáší se tak karbonem.Ale jestli ti to chcípe na malých točkách pokaždý-tak uber předstih.Máš ho vysokej.Zkus to rozjet z kopce,ale NA DVOJKU BYCH PROSIL,NEBO URVEŠ SPOJKU.Když se v točkách chytí-už to šteluj.Kluci neblbněte se navzájem a začněte uvažovat logicky.Ta motorka je tak jednoduchá.
 
 
Datum: 17. prosince 2007 23:36
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel1729    
vyčisti karbec a kdyz ani potom nepojede na mali otacky tak si serid spojku a kdyz ani to ne ta rad jenom pri vysokejch otackach
 
 
Datum: 09. prosince 2007 19:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel1412    
mam 23 mustang vubec nechce jít do votáček předsth sem seřídil jehlu taky karburator sem vyčistil svíčku sem vyměnil plovákovku sem seřídil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 20:08
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel1730    
dej tam jiny kladívko a je to na 99% ono tady ten problém sem mětaky a napištemi jestli to bylo ono diky naschel
 
 
Datum: 09. prosince 2007 20:08
 
 
 
 
Jméno: Vašek      E-mail:      IP: uživatel619    
Cau draci,jedu najednou chcípne a nejede nakopávám ho a nic roztlačuje nic dotlačim ho a on chcípne tak jedu dam tam trojku ma to malé otáčky a chcípne nevím co stím prosím,poradte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 19:18
 
 
 
 
Jméno: MICHAL      IP: uživatel627    
cau draci,fichtl mi už jezdí, VYMĚNIL JSEM SVÍČKU A ZMĚNIL ODTRH. ale když jedu a chci dát plnej plyn ,takto blbne,je to odtrhem mezi kladívkama,nevím jak to dobře seštelovat. když není fichtl o.k.,tak je to na h..... MOC DÍKY A CAU odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 16:46
 
 
 
 
Jméno: ghost89cz      E-mail:      IP: uživatel195    
ahoj, pls poradte me nekdo, cim je, ze kdyz sem vymenil karburator tak me fechtl ztratil vykon. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 16:44
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
karburátor je docela zásadní věc a výkon ovlivňuje hodně, všechno musí být vyčištěné a správně nastavené, před dalšími problémy s ním pomůže nový vzduchový filtr a kvalitní palivový filtr, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 09. prosince 2007 16:44
 
 
 
 
Jméno: ghost89cz      E-mail:      IP: uživatel195    
ja sem daval novej + novy hrdlo karburatoru + novy obe 2 tesneni
 
 
Datum: 09. prosince 2007 16:44
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
skus ho vycistit, pripadne ti moze precnievat tesnenie do sania, alebo sat falosny vzduch...
 
 
Datum: 09. prosince 2007 16:35
 
 
 
 
Jméno: buben      E-mail:      IP: uživatel770    
nevíte někdo prosim vás jakej je rozdíl mezi jawou 20 standart a jawou 20 de luxe?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 19:56
 
 
 
 
Jméno: Danzi      E-mail:      IP: uživatel1626    
To co asi popisuješ platí pro Jawu 05 standart (nové označení s modernizovaným motorem a karoserií je Jawa 20),,,Jawa 05 sport dostala nové označení Jawa 21 (dtto).Co se označení de luxe týká,tak to nevím,snad chrom a okrasné lišty,ale bez záruky.Určitě mi taky pošli fotky-zajímá mě to.
 
 
Datum: 10. prosince 2007 19:56
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel174    
to slyším poprvé. jestli máš nějaké fotky tak mi je pošly na mail jurasek.patrik@centrum.cz
 
 
Datum: 09. prosince 2007 18:15
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
O tom pocujem prvy krat.Kde si to nasiel?Inac to podla mna budu len nejake detaily.Zapalko,riaditka alebo take nieco.
 
 
Datum: 09. prosince 2007 17:31
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
cau ! fichtl mi hází jiskru,nechce vůbec chytnout,nevím co s tím dělal jsem: čistil trysky,dělal odtrh,predstih,benzín do karbce teče. já už fakt nevím co s tím. díky za tipy. napiste jich dost a já to okusím. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2007 23:50
 
 
 
 
Jméno: TOJEFUK      E-mail:      IP: uživatel1776    
Jiskra ve válci má jiný vlastnosti nez na vzduchu.Je to tlakem při stlačení,takže cívka,magnet,kladívka,odtrh a předstih a zkus jen tak z prdele vyměnit indukční cívku.Je běžný,že se jezdí s cívkama z roku 85.I když motor netěsní na guferách,tak chytí,ale houpají otáčky a třeba chcípne.Jinak-už sm to psal-mokrá svíčka a nejede,tak je to na 90% jiskra.Zkus vyměnit svíčku za studenou a opačně.a Zkus změnit vzdálenost elektrod.ZKUSTE EXPERIMENTOVAT-JINAK STEJSKY A JOHNYPPE KONEČNĚ DŮKAZ ŠEDÉ KŮRY MOZKOVÉ :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2007 23:50
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel966    
přesně tak, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 10. prosince 2007 11:54
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Stejsky, ty body jsou sepsane na kazdych strankach o fechtlech, ale tady je kazdy liny si to procist, ja bych daval za opakovane prispevky ban a bylo by to vyresene, protoze pokec je takhle zahlceny uplne k nicemu.
 
 
Datum: 09. prosince 2007 15:08
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
nejlepší sepsat nějakých deset bodů co dělat když fichtl nejede... a podle nich postupovat, takhle je to pořád dokola, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 09. prosince 2007 13:54
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel1688    
pokud máš suchou svíčku tak ti tam nejede benzin, zkus striknout do válce nějakou kapku benzinu a zkus nastartovat, ale bude chyba někde v karburátoru
 
 
Datum: 09. prosince 2007 13:52
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
hladina je dobra. svíčka je spíš suchá........netece tam možná benal ? nevím. radte dal
 
 
Datum: 09. prosince 2007 13:28
 
 
 
 
Jméno: ondrej      IP: uživatel368    
a mas mokrou svicku kdyz to startujes a ono to nechytne?jestli jo a haze ti to jiskru tak ti to nejspis nekde fouka,ja to mel taky a pretesnil jsem celej motor a ted to je v klidu
 
 
Datum: 09. prosince 2007 13:21
 
 
 
 
Jméno: buben      E-mail:      IP: uživatel770    
zkus postelovat hladinu v plvakovce a este jednou zkontroluj ten predstih...
 
 
Datum: 09. prosince 2007 13:14
 
 
 
 
Jméno: Loupak      E-mail:      IP: uživatel320    
nazdar hele nejde mi nakopnout 23 mustang a na roztlačení chytne pouze když ho cupuju tím čudlem na karbecu. Když skouším nakopávat benzín mi normálně teče do karbecu ale svíčka je vždy suchá a nic jiskra je v pohodě help odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 19:20
 
 
 
 
Jméno: Loupak      E-mail:      IP: uživatel320    
směrem blíž k plováku tak jako že se ohýbá víc
 
 
Datum: 09. prosince 2007 19:20
 
 
 
 
Jméno: Loupak      E-mail:      IP: uživatel320    
směrem blíž k plováku tak jako že se ohýbá víc
 
 
Datum: 09. prosince 2007 19:07
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
A ktorym smerom si ho prihol?
 
 
Datum: 09. prosince 2007 17:34
 
 
 
 
Jméno: Loupak      E-mail:      IP: uživatel320    
tak plíšek sem trochu přihnul ale svíčka je fur suchá a nechytá to
 
 
Datum: 09. prosince 2007 13:40
 
 
 
 
Jméno: ondrej      IP: uživatel368    
tak to mas nejspis spatnou hladinu,ze ti tam netece benzin,takze musis ten plisek co je v plov.komore trochu prihnout nahoru aby se ti to zaviralo dyl ale nesmis zase moc jinak ti z karbecu potece sam benzin
 
 
Datum: 09. prosince 2007 12:55
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
cau draci ! vůbec nevím co mám s fíkem. nejde nakopnoput a když ho roztláčím tak jenom cukne a nic ,cukne a nic......,poradte co nejvíc věcí,prosím. benzínu tece dost,karburator cistej,jiskra dobra, nevím co s tím ! díky co nejvíc věcí, cau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 20:11
 
 
 
 
Jméno: Danzi      E-mail:      IP: uživatel1626    
Odtrh,kondík a zkontroluj uložení vačky,jestli není střižená.Předpokládám,že před tím to normálně jezdilo a nevrtal jsi se v tom.
 
 
Datum: 10. prosince 2007 20:11
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1723    
to muze byt jedine predstich
 
 
Datum: 09. prosince 2007 10:36
 
 
 
 
Jméno: marast      E-mail:      IP: uživatel65    
sory jawmens@centrum.cz
 
 
Datum: 08. prosince 2007 23:47
 
 
 
 
Jméno: marast      E-mail:      IP: uživatel65    
cuz borec je mozny ze se ti to dusi tak si skus vypalit vyfuk a vycistit trisky taky se kukni jestli mas po rozjeti mokrou svicku dukaz toho ze ti tam de benal...a taky to muze byd predstih a nebo spatna svicka a to si myslim ...ta svicka muze hazet jiskru ale pod tlakem u pistu nehodi;-)tak kup new svicku a jestliani to nepomuze tak si udelej lepsi odtrh a vypal si vyfuk.....napis na mail jak to dopadlo;-)... jawmensvcentrum.cz
 
 
Datum: 08. prosince 2007 23:45
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
odtrh
 
 
Datum: 08. prosince 2007 23:35
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
cau ! jedu na fichtlu jedu normalně vše je v pohodě,jakmile ale dám plnej plyn tak to cuká,kouří to jak továrna. Může to bejt moc oleje v benzínu,nebo tryska,nebo snad zapalovaní ??? poradte,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2007 13:30
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Moze to byt vsetko co si vymenoval.A pokial ten husty dym aj smrdi,tak mas v haji gufero na starne spojky.
 
 
Datum: 08. prosince 2007 13:30
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
špatně nastavený karburátor, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 08. prosince 2007 12:58
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel1716    
Zdarec, mám problém: NORMÁLNĚ SI TAKHLE JEDNOU JEDU A NAJEDNOU SE TO ZAČNE DUSIT,, TAK SOTVA DOJEDU NA PŮL JEDNIČKY DOMŮ,, (!! JEDE TO KDYŽ MAČKÁM NA KARBURÁTORU TEN KNOFLIK) A VYČISTIL SEM CELOU HLAVU, NÁDRŽ S KOHOUTKEM, KARBURÁTOR (DOKONCE 2X) A TAK VÁŽNĚ NEVIM ČIM TO JE,,, ASI TAM DE MÁLO BENZÍNU, PORADTE PLS.,,, CO S TIM,,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2007 19:24
 
 
 
 
Jméno: marffik      E-mail:      IP: uživatel866    
Zkus trysky,nebo nastav hladinu,tim pliskem na vicku plovakove komory.
 
 
Datum: 27. prosince 2007 19:24
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
más asi spatný plovákový ventil
 
 
Datum: 08. prosince 2007 8:24
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel1716    
Zdarec, mám problém: NORMÁLNĚ SI TAKHLE JEDNOU JEDU A NAJEDNOU SE TO ZAČNE DUSIT,, TAK SOTVA DOJEDU NA PŮL JEDNIČKY DOMŮ,, A VYČISTIL SEM CELOU HLAVU, NÁDRŽ S KOHOUTKEM, KARBURÁTOR (DOKONCE 2X) A TAK VÁŽNĚ NEVIM ČIM TO JE,,, ASI TAM DE MÁLO BENZÍNU, PORADTE PLS.,,, CO S TIM,,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2007 12:57
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
já čistil karburátor Jikov 2928 na svoji upravenou ČZ 175/477 tak že jsem ho nechal asi dvacet minut vařit v octě a úspěšně, potom je krásně vidět kolik nečistot je pryč, celkově jakoby ztmavne, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 08. prosince 2007 12:57
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel174    
vyčisti ho v technickém benzínu a ne o normálním
 
 
Datum: 08. prosince 2007 12:44
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Moj nazor na pranie karburatora v octe je,ze je to hovadina.Skusal som raz zo srandy na karburatore,kde olej stvrdol a vytvoril taku bielu usadeninu.Ked som to varil kratko,vobec to nepomohalo.Dolial som ocot ale vysledok zas ziadny.Tak som sa nastval a nechal to tam asi 15-20 minut.Ten olej zliezol len na niektorych miestach,niekde este bol.Ale hlinik na karburatore uz nic moc.Ked som po nom presiel rukou,ostaval mi na prstoch.A to nehovorim o tom smrade vareneho octu.Ked som ho namontoval,motorka vo velkych otackach zacala kuckat.Hladina bola ok,ventil priechodny,hadicka tiez...proste vsetko ok.Ked som tam dal normalny karburator,islo to normalne.Skor by som to nechal na noc v benzine.Ale to som zatial neskusal,tak nevime,ake to ma vysledky.
 
 
Datum: 08. prosince 2007 12:17
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1713    
vycisti se to daleko lip nez kdyz to budes prat v benzinu...
 
 
Datum: 08. prosince 2007 10:19
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
cože ? proč zrovna v octu ? čemu to pomuže ?
 
 
Datum: 08. prosince 2007 0:43
 
 
 
 
Jméno: Loukoťák      E-mail:      IP: uživatel1327    
skus vyvařit karbec ve voctě..:-) voddělej plovák, trisky, a víčko, a ponoř ho uplně celej...nech to tam, aby to tak 5 min bublalo, a pak to vodělej, počkej aš to vyschne, a můžeš jet..:-)
 
 
Datum: 07. prosince 2007 22:23
 
 
 
 
Jméno: borec115      IP: uživatel1717    
Takto ti poviem komplet prejdi palivovu sustavu ale hovorim komplet a svicka ci hadze kukni na odtrh hlavne alebo ci ti neodesla inducka ale popozeraj a pleskem nerob nic lebo ked ti to do teraz jelo tak to rozhodne pleskem nebude pokontroluj tu sustavu ci ti doteka benzin dobry a svicku a tak ci hadze zdar
 
 
Datum: 07. prosince 2007 22:08
 
 
 
 
Jméno: Míra      E-mail:      IP: uživatel694    
skus jestli nemas moc nisko hladinu karburatoru to se ladi pomoci pliskem plovaku a jestl ise ti nezasekava ventil plovaku
 
 
Datum: 07. prosince 2007 21:37
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Skus inu sviecku,posteluj odtrh,skontroluj predstih,pozri,ci neni zanesena hadicka,ako sa otvara ventil plavakopvej komory,ci nema povolenu hlavnu trysku....je to dost.
 
 
Datum: 07. prosince 2007 21:15
 
<  312  313  314  315  316  317  318  319  320  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 19.05.2025 5:49:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu