Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 Cus uz jsem se tu na tohle jednou ptal ale dostal jsem odpoved na jinou cast otazky tak se zeptam znova...kdyz prejdu z M2T na Mogul TSF tak musím čistit motor od karbonu? a jestli jo tak co vsechno mam vycistit? a cim? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 15:56
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
  tak neak samo se to i zadira
Datum: 28. listopadu 2010 15:56
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Hlavně koleno a vejfuk, je to dost znát...Já to vypaluju...Hlavu a píst sem teda nikdy nečistil, tam se to vypaluje tak něják samo..
Datum: 27. listopadu 2010 23:03
 Shell VSX,právě dodělávám už 5. flašku a je fakt super!
Datum: 27. listopadu 2010 20:36
 Hlavně píst,hlavu,vejfukovej kanál a jestli se ti chce tak i koleno a vejfuk.
Datum: 27. listopadu 2010 18:13
 jo
Datum: 27. listopadu 2010 17:34
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 takze na valec nemusim ani sahnout?  + stačí sundat hlavu a vyčistit ji a dát píst do horní uvrati a vyčistit vlastně jenom jeho "čepičku" ?
Datum: 27. listopadu 2010 17:29
 čim ? to je jedno..třeba tech.benzínem
Datum: 27. listopadu 2010 16:24
 Si blbý či co?  ...vše do je od karbonu!!!!! hlavu a píst
Datum: 27. listopadu 2010 16:24
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 válec?kliku?hlavu? co jeste ? a cim? technickym benzinem?
Datum: 27. listopadu 2010 16:18
 Vše co je od karbonu.
Datum: 27. listopadu 2010 16:14
Jméno: hrbik
IP: uživatel10571
 Zdar, chtěl bych se zeptat co lijete do svého fichtlaza olej a jestli to je syntetika nebo mineral a asi v jakém poměru, protože nevím co mám lít do svého fichtla ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 20:18
 doteraz som dal esso 2T special (polosyntetyka) co molo opravdu spicka!! ale teraz uz nikde neviem kupit tak prejdem na mobil extra 2T (polosyntetyka) vyrobca je stejná,este som to nevyskusal, dúfam ze bude dobry
Datum: 27. listopadu 2010 20:18
Jméno: hrbik
IP: uživatel10571
 Abych ušetřil
Datum: 27. listopadu 2010 20:17
 ?????? Jak říkám záběh 1:25-35....normální ježdění 1:45..nevím co na to dál hledáš
Datum: 27. listopadu 2010 20:15
Jméno: hrbik
IP: uživatel10571
 Dík a myslíš, že by tak normálně stačilo 1:30 - 1:35 ?
Datum: 27. listopadu 2010 20:10
 Motul 510..nic lepšího už nemá cenu....je to polosyntetika...poměr (já 1:25-záběh) běžně postačí 1:45  ..cena asi 200/l
Datum: 27. listopadu 2010 16:22
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 Cus draci kdyz chci prejit z M2T na Mogul TSF musim cistit motor? nikdy jsem valec nesundaval a ani se mi to delat nechce  ....proto se ptam a jestli se musi cistit tak jak? a co? + se chci zeptat (a nechci vyvolat zadnou hadku!) je lepsi Mogul TSF nebo Shell advance VSX 2 ? chci pro svuj motor to nejlepsi + zajizdim vybrus.....diky za nazory
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2010 23:02
 Tak dnešní(polosyntetickej) Mogul TSF nemam jak porovnat,ale se starým(minerálem) jo.Ale to je zase zbytečný,nebot ten se už nedostane koupit...Jinak ten Shell-při normálním provozu žádná zmínka karbonu v hlavě,pístu,vejfuku ale malinko ve vejfukovým kanále což bych přisoudil spíš nekvalitním gufeům.Jinak při záhulu a upraveným motoru skoro to samý,akorát to neskutečně ten olej plive z vejfuku.Jinak záleží na tobě-bud dáš cca.polovic peněz za cenu občasnýho vyčištení kanálu,kolene a svíčky(u minerálu,třeba to u polosyntetiky napravili),nebo dáš 200+ a prakticky nikdy nebudeš muset dekarbonizovávat,ale okolí konce vejfuku bude občas od oleje.Ještě pro doplnení by sem někdo měl napsat,jaký pozoroval rozdíly mezi novým a starým Mogulem TSF.
Datum: 25. listopadu 2010 23:02
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 rict ze je shell lepsi je hodne najivni , aspon napis proc je lepsi , to ze ho pouzivas neznamena ze je lepsi. jinak mam zkusenosti s tsf jezdil sem na nej par let a nemuzu si stezovat , jak je to s tim shellem urcite napise denzileck.
Datum: 25. listopadu 2010 21:56
 Shell je lepší
Datum: 25. listopadu 2010 21:26
Jméno: menhy
IP: uživatel10731
 to je taky pravda,ale někdo si neni jistej,tak se radši zeptá...
Datum: 25. listopadu 2010 19:57
 tak sa to nauc ne?ja ked sem prvy krat daval dule valec tak sem si myslel ze je to karburator,a ze ho idem vicistit a slozil semto na prvy krat a jelo to jak das nic sa nanaucis ked nebudes rozebirat sam.
Datum: 25. listopadu 2010 19:52
Jméno: menhy
IP: uživatel10731
 to by mnělo bejt jedno,z horšího na lepší.
Datum: 25. listopadu 2010 19:19
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2010 20:32
 já sem se akorát zeptal co je lepší protože sem zaslechl že M2t maže dobře do 4000ot/min a M6Ado 6500ot/min jinak osobně jezdím bud na OREGON 2t nebo CARLSON 2T oboje sou kvalitní polosintetiky ale já sem koupil fichtla za 400 a jezdí celkem dobře a mám rád když se ohlédnu a zamnou je modro ale jelikož novy oleje nekouřijou tak konkrétně do toho fika leju m2t nebo m6a a jen tak sem se zeptal co je lepší
Datum: 25. listopadu 2010 20:32
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo je to možný..
Datum: 25. listopadu 2010 18:23
 kekz: tak to pak jo...jestli jezdíš takhle "okolo komína" tak je to defakto jedno...ale při více najetých kilometrech se ta kvalita oleje už dost projeví...
Datum: 25. listopadu 2010 16:57
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 25. listopadu 2010 16:50
 kekz: kolik najedeš ročně km?
Datum: 25. listopadu 2010 16:25
 pamatuju si jak kámoš nadával na dnešní M2T že se to se starým nedá ani srovnávat a hnedka ho odvezl do nebezpečnýho odpadu ve sběrným dvoře protože to je fakt svinstvo
Datum: 25. listopadu 2010 15:51
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 mezi M2t a valvoline competition sem nepoznal rozdíl. jen snad ten že M2t se víc hodí k pinckovi z důvodu když se otočíte za sebou
Datum: 25. listopadu 2010 7:07
 omg nechápu co proti M2t už furt někdo něco má to je hrozný já to liju do fechtla a problém žádnýnemám ani sem neměl a ani naznačení záděru prostě nic.. jo jasný že je mogul tsf 100x lepší ale M2t není sračka.. je to normální olej do 2taktů a kdo s tím má problém ať si tam lije třeba motul 710 mě je to prostě jedno ale kdyby byla M2t sračka tak teď už asi naše pionýry nemáme..
Datum: 25. listopadu 2010 7:06
 M2T je sracka lej neco jinyho ja taky leju mogul TSF a jsem zpokojeny
Datum: 24. listopadu 2010 19:23
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 kup si alespon mogul TSF ten je dost dobrý a celkem za dobrou cenu já jsem sním spokojený
Datum: 24. listopadu 2010 18:28
 rači lít M2T i když je to sračka ale furt lepší než slunečnicovej olej a další sračky jak to dělají někteří kreténi
Datum: 24. listopadu 2010 14:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 Kto maže ten jede a kto hulí ten umí  ale také sračky ako M2T a M6A do fichtla nelej
Datum: 24. listopadu 2010 11:30
Jméno: ala
IP: uživatel10738
 s timadle olejema můžes mazat tak řetěz v motorovej pile.
Datum: 24. listopadu 2010 9:17
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Třeba Shell Advanced VSX 2T
Datum: 24. listopadu 2010 5:13
 oboje je už přežitek...kdo to myslí s motorem vážně tak leje něco kvalitnějšího...
Datum: 23. listopadu 2010 21:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 M2T ale jen o trošičku asi takhle tohle z jednoho km -
Datum: 23. listopadu 2010 21:29
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau, dneska sem objevil zbytek 2t oleje (motorex 1l za 500) , nalil sem to do mustanga a rozdil byl tak znatelny az se mi tomu nechtelo verit motor se neuveritelne vytacel a do mirneho kopce sem radil dvojku bez vykonostniho propadu, proste to letelo . standartne pouzivam olej mogul tsf ale motor vadne a casto cistim hlavu. Motorex resi vsechny nedostatky ale nejsem si jistej zda je na to staricky motor staveny prece jenom to leju do aprilie ktera toci pres 13 tisic. Co vy na to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2010 18:01
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 a jak to śnasi motor z dlouhodobxho hlediska ? umaze to valec a loziska na klice ?
Datum: 24. listopadu 2010 18:01
Jméno: Ala
IP: uživatel10738
 Jo a v Jiníně na trati mě ho dal za 350Kč za litr.
Datum: 24. listopadu 2010 9:22
Jméno: ala
IP: uživatel10738
 Motorexem mažu taky a za nic jinyho bych ho neviměnil. Jediná nevýhoda je cena.
Datum: 24. listopadu 2010 9:20
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tak hosi tady ´je myslim seriozni zaver : olej vykon nezvysi pouze zamezuje vyvadnuti a dovoluje motoru se vice vytocit , o zlepseni spalovani by se dalo dal polemizovat tudiz to komentovat nebu , Jak je to z dlouhodobym pouzivanim fakt netusim ale vzhledem k jeho ridkosti bude mit motor po chvili hrozny vule takze taky nic moc
Datum: 22. listopadu 2010 17:33
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ja akorat vim to ze snekterejma olejema nevadne motor po zahrati, ale na vykonu jsem rorzdil nopocitil u studenyho. Jinak davam polosyntetyku polskou je to to nejlevnejsi co jsem sehnal 1L za 78 Kč z velko skladu neberteto!! a myslim ze je docela kvalitni.
Datum: 17. listopadu 2010 9:08
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
  zitra to proverim a poradne
Datum: 16. listopadu 2010 22:38
 Stejný pocit jsem právě měl taky,když jsem do benzinu přimíchal olovo a koupil olej Repsol 2T-Syntetic  a na druhy den to bylo to same co driv takze to vidim na počasí
Datum: 16. listopadu 2010 19:46
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 denzilecku ty si vylozene odbornik na slovo vzate
Datum: 16. listopadu 2010 19:23
 Placebo...
Datum: 16. listopadu 2010 18:37
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 na placebo efekt sem ostrazitej , hodne se stava pri vymene vyfuku ale tohle placebo nebylo motor sel krasne
Datum: 16. listopadu 2010 17:37
 tenhle jev bych spíš než oleji přisoudil placebo efektu a počasí
Datum: 16. listopadu 2010 17:23
 Kluci, ještě bych se chtěl zeptat na vaše rady ohledně leštění chromu, co na to mám použít, popř. nějákou vaši vlastní vychytávku. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2010 16:33
Jméno: šefča
IP: uživatel9313
 Sidol mám doma, tak 5 let starej, tak se asi furt vyrábí, jináč, jestli jsou na tom nějaký černý fleky, rez zevnitř, tak jedině znuvu pochromovat.
Datum: 14. listopadu 2010 16:33
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 silichrom...
Datum: 14. listopadu 2010 14:35
 Na odstranění zaschlého bordelu a rzi ze chromu je velmi dobrý Silichrom a pak na vyleštění chromu aby se pěkně leskl je dobrý Sidol nanesené na filcu... Ten sidol nevim jestli se vyrábí. viděl jsem nějaký Sitol tak třeba to je to samé
Datum: 14. listopadu 2010 14:27
 na starej zašlej chrom dobře působí silichrom...a pak nějaká jemná leštící pasta...
Datum: 14. listopadu 2010 14:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau kluci kolik se leje převodovýho oleje do čz 150?Dá se nějak po domácku aspon trochu nabudit rotor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 10:25
 A oleje myslím 0,6l , ale bývala tam na změření taková tyčinka, pokud někdo víte, jak byla dlouhá, tak se podělte....
Datum: 24. prosince 2010 10:25
 Dá se tomu max předejít tím, že pokud ho nemáš namontěnej, tak do něj stočíš plátek pily a nebudeš do něj ničím klepat, stejnětak nesmí mlátit při provozu o cívky.
Datum: 24. prosince 2010 10:24
Jméno: fichtlař
IP: uživatel10446
 zdar, leju do fichtla do benzinu olej REPSOL 2T (je červenej) litr stojí okolo 200 kč, myslíte že je to lepší než klasické M2T? ale zdá se mi to hodně drahé, nevíte o nějakém taky dobrém oleji levnějším? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 19:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 neupravovaný fechtl ti dá maximum 70 a to už je na něho zátěž možná tak z kopca pořádného dá těch 80
Datum: 11. listopadu 2010 18:59
 repere ... to snad nemyslíš vážně s tou 85kou
Datum: 10. listopadu 2010 16:53
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel10662
 já používám olej motul tsf 16 stojí okolo 100 Kč půl litr mažu 1:35 výbrus mi vidržel čtyři sezony a to jezdím stylem nastartovat párkrát trochu přidat plyn vijet a plnej kotel a pionýr mi jezdil 85 po rovince a 90 zkopečka a nelaborovat s jiným karbecem jezdim na ten výbrus ještě teď !!
Datum: 10. listopadu 2010 15:46
Datum: 09. listopadu 2010 23:11
 Používám od výbrusu (nyní najeto asi 3500 km) jen Repsol Moto Town 2T a jsem s ním spokojený, ale z důvodu, že ho u nás v krámě zdražili (nyní stojí tento minerál 194 Kč), tak chci po vyjetí tohoto oleje zkusit Motul Motomix 100, slyšel jsem, že je to totiž taky dost dobrý olej
Datum: 09. listopadu 2010 21:12
 já jezdím levnou polosyntetiku v poměru 1:50 i závodně a problémy to nedělá
Datum: 09. listopadu 2010 21:07
Jméno: dusan
IP: uživatel10659
 aoj nazor je taky, že je jedno aký olej pouzijes na mazanie hlavne žeje určený pre dvojtaktné motory a nie pre hzdrauliku alebo prevodovku. Ak pouzivas minerál ako napr. staré dobré M2T musíš castejsie cistit výfuk, ak je dobre nastavená zmes tak na pieste toho karbonu vela nie je. Plna syntetika menej karbonizuje a menej dymí. Podstatnejsie ako dumat nad mineralo a syntetikou, je dodrzat ymiesavaci pomer ktorý je myslím 1:33. Ak si niekto mzslý že moye dat do fika pomer 1:100 lebo dal plnu syntetiku tak je na velkom omyle. Ja pouzivam REPSOL racing ale pomer mam 1:38. Ked som dal 1:40 a isiel som na dlhsiu cestu ( pod 40km nejazdim)tak sa pridieral.
Datum: 09. listopadu 2010 21:03
 já slyšel že maže až od určitý teploty,ale chlapy co jezdí motokros řikali že je to blbost
Datum: 09. listopadu 2010 20:34
 Samo že se tam může dávat,znám od vidění jednoho chlápka co ji dává do silně upravenýho motoru 1:100 a jak mu to jede  Ale na druhou stranu sem slyšel ale jenom slyšel nedám za to ruku do ohně že se optimálně spaluje až nad určitý otáčky kterých sériovej fichtl vůbec nedosáhne.
Datum: 09. listopadu 2010 20:24
 když už je tu řeč o olejích... kdysi tu bylo řečeno že plná syntetika nemá co v pionýru dělat... 50% lidí to potvrdilo a další pulka řekla že je to nesmysl... co je na tom pravdy? a kdyby to tam neepatřilo teda což simyslim že je blbost... co by to poškodilo? dík
Datum: 09. listopadu 2010 19:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ten castrol garden 2t je fakt supr olej málo karbonuje a ani nejak nekouří
Datum: 09. listopadu 2010 18:45
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Já mám taky castrol garden 2T akorat že ja mám červenej a je super pěkne spaluje
Datum: 09. listopadu 2010 18:42
Jméno: bob
IP: uživatel9836
 m2t je nej ojej
Datum: 09. listopadu 2010 18:40
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 liju do jawk 2TC to je olej do zahradních sekaček 2dobých a jede to super a vubec to nekuři nabo jenom minimálně doporučuju stji asi tak 100/l
Datum: 09. listopadu 2010 18:27
 olejů jsou dva druhy: dobrý a laciný
Datum: 09. listopadu 2010 18:06
Jméno: ales
IP: uživatel10656
 Cau s M2T můžeš mazat tak řetěz v motorovce. Má děsný spalování jestli se vúbec spaluje. Jinak můžeš tam lejt třeba voleje určený do motorovek třaba Husqvarna nebo STEEL stojí kolem 150 korun litr a spalujou se krásně žadnej zbytek karbonu na Pístu a ve valci.
Datum: 09. listopadu 2010 18:05
 chtěl bych se zeptat,momentálně mám carlson garden 2T polosyntetiku a zdá se mi že to nějak hodně karbonuje (1:50) je to možný?
Datum: 09. listopadu 2010 18:03
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kup si castrol garden 2T je zelený a perfektně sa spaluje
Datum: 09. listopadu 2010 17:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Stihl stojí asi 150/l a do pionýra je taky perfekt
Datum: 09. listopadu 2010 17:42
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čus, já mám Babettu210 Tuning a leje do benzínu tky olej za 200Kč Shell Advance VSX 2T.
Všechny oleje jsou lepší než M2T xD
Datum: 09. listopadu 2010 17:17
 Je to nesrovnatelně lepší olej
Datum: 09. listopadu 2010 17:10
 Cau! má niekto skusenosti s olejom Mobil Extra 2T? dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 13:21
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 ahoj, musím tě zklamat protože já s tímto tebou dotazovaným olejem žádné zkušenosti nemám, ale slibuju že až na jaře začnu jezdit, tak ho vyzkouším a dám ti pak vědět.. tak se nezlob že jsem ti neporadil.
ale tady je odkaz a v něm nějaké info, dle tohoto tedy soudím že použití takovéhoto oleje nebude žádný problém http://www.lubstar.info/cz/technicke-listy/Mobil%20Extra%202T%20new.pdf
Datum: 06. ledna 2011 13:21
Jméno: eda
IP: uživatel10642
 Čus draci chtěl jsem se zeptat jestli číza 175/487 jezdila na benzín s olejem nebo to byl oilmaster ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 20:51
 ČZ 175/487 oilmaster neměla a u čz to není oilmaster ale posilube
Datum: 06. prosince 2010 20:51
 175/487 z výroby oilmastera neměla...
Datum: 06. listopadu 2010 20:28
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 jezdi na benal s olejem stejne jako s oilmastrem  akorat si to musis michat sam
Datum: 06. listopadu 2010 18:53
Jméno: čz 175
IP: uživatel10622
 zdravím pořídil sem čz 175/477 , úpravy motoru nic velikýho mám začištěnou nepřesnost kanálů ve válci, lhce upravenou, stočenou kliku, a sníženou hlavu, zápalko bezkontakt, laděný výfuk, karburátor 26 dif, a chtěl bych se zepta přemýšlím co do toho lít za benzín jestli jestli special, nebo naturál mám možnost obojího, ale na co by to mohlo jet lépe, zatím váhám co do toho nalít, aby to jelo co nejlépe, popřípadě jakej benzín byl do originálu, a doporučení, ád se poradím jestli máte někdo skušenost co bych za benzín lépe využil. předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2010 23:02
Jméno: čz 175
IP: uživatel10610
 no tak já mám na benzínce oba dva a to s rozdílem asi 20ti haléřů takže když říkáš že to je jedno tak uvidím no přece jen za skoušku nic nedám, a laděná výfuk se mi tam skládá z laděného kolena, upravenou podle výpočtů které bych si nechal pro sebe... trvalo dloouho než to bylo ono a vše dolazeno na výletovce nerezovou koncovkou, vše skušbně slazeno do myslím slušného výkonu oproti origo určité spotřebě, a jinak ohledně toho karbece nevím z čeho tam je předtím na válci žádný nebyl tudíš sem dal co sem našel, a + větší triska origo byla málo a nebylo ono s ohledem že motor je upraven na karbec 28 dif + doladění, ale zatím není karbec ani čas. chci to totiž před zimou jeste projet pořádně,po posledních upravách nebyl čas na doladění uplně 100% tak právě ted sem se zasekl u toho benzínu jelikož prej víc oktanů je u snížené hlavy lepší, takže když mám volbu obou za podobnou cenu skusím naural nejspíš a pak specoš a uvidíme který se bude jak projevovat.
Datum: 05. listopadu 2010 23:02
 No ten motor je je konstruovaný na asi 90 oktánů a ty úpravy,co tam máš to na to podle mě nemá vliv,no možná ta snížená hlava,můžeš to zkusit - buď Special 91 a nebo Natural 95. Já jsem zkoušel oboje na sériové ČZ 175 487 a jede to na obě paliva stejně, nepocítil jsem rozdíl, navíc Special 91 stojí tady u nás nastejno jak Natural 95 a na některých benzínkách je special 91 už nesehnatelnej. Kdyby byl levnější ten Special tak klidně jezdím na něj. Jinak co tam máš za laděnej výfuk? A ten karburátor ten jsi nechal původní? Páč origo ČZ 477 a nebo 487 má těch 26mm difuzor. Ještě tak před 15-20 lety se normálně jezdívalo na Special 91 a máš to fakt jedno jestli máš 91 nebo 95 oktanů,protože motor prostě je zkonstruován na 90.
Datum: 05. listopadu 2010 19:57
Jméno: čz 175
IP: uživatel10610
 tak co draci náký návrhy kterej je lepší ? upravy sem udělal ale stím benzínem si nejsem jistej.
Datum: 05. listopadu 2010 19:41
Jméno: jirka
IP: uživatel1834
 Čus draci nevíte jakej olej je husčí 80 nebo 90 ? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 19:40
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 90 je husči a do fíka z vlastní zkušenosti nedoporučuju spíš hlavně na zimu než se motor ohřeje tak spojka má tendenci klouzat
Datum: 02. listopadu 2010 19:40
Jméno: Šindy
IP: uživatel10625
 Zdraví, mam jawu mosquito a vytekli mi tlumiče, přišla zima a já se rozhod je udělat, ale nevím kolik toho oleje mam nalejt ?? NEVÍTE TAKHLE NÁHODOU NĚKDO ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2010 15:49
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel10662
 já bejt tebou bych skusil různý množství a hustotu oleje tím by sis to mohl i přitvrdit nebo změkčit
Datum: 10. listopadu 2010 15:49
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Caw ja delal repasi tlumici na jawe dandy a do kazdeho jsem daval 180 ml takze tady by to melo byt podobne
Datum: 03. listopadu 2010 0:31
Jméno: dioda66
IP: uživatel9691
 cus draci chtel bych se zeptat ze u čzety 175/477 je oilmaster jak co co do nej lije a naco je dobrej a jakou ja funkci moc diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 18:13
 je to dobrá věc, budu ho dávat na 250 kejvačku
Datum: 02. listopadu 2010 18:13
 tak samozřejmě že motorovej 2T olej když to je na mazání motoru, ne?
Datum: 02. listopadu 2010 15:30
Jméno: dioda66
IP: uživatel9691
 takze se tam leje olej do benzinu a nebo prevodovy
Datum: 02. listopadu 2010 12:52
 čerpadla přestávaly mazat protože chytráci zapoměly dolévat olej a pak řekly že se to posralo... celý problém..... v tom čerpadle praticky nic neni tak se v něm ani nemá CO posrat..... dokud lejes olej tak to maže.... když zapomeneš na olej tak je logické ž eto nebude mazat a zadřeš.....
Datum: 01. listopadu 2010 22:17
Jméno: zemi
IP: uživatel10202
 já na oilmasteru normálně jezdím a je to bez problému, jediný na co si při zapojování dej pozor abys měl v tom víčku olejový nádržky tu malou dírku páč kdyby byla ucpaná v nádržce by se udělal podtlak a čerpadlo by ho nepřecuclo. To je podle mě hlavní příčina přoč přestávali mazat jink funguje spolehlivě.
Datum: 01. listopadu 2010 21:51
 prostě samočinné mazání...já mam na čezetě oilmaster Mikuni...a je to naprosto bezproblémové...žere to méně oleje, míň to kouří, nepřemazává se to ve městě...navíc tankuju čistej benzín, což je taky paráda
Datum: 01. listopadu 2010 21:18
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jinak nevím jestli to vstřikuje olej do karburátoru nebo příruby na motoru..vlastní zkušenosti nemám.. ale co sem slyšel názory druhých, moc si to nechválili, musíš kolem toho skákat a furt to kontrolovat.
Datum: 01. listopadu 2010 21:13
 oilmaster.. nevím jak to popsat.. prostě do tý menší nádržky naliješ olej, který je následně vstřikován do karburátoru - tím pádem do směsi a tím pádem olej už nemusíš míchat do benzínu.. je dobrý asi proto, že můžeš na benzince natankovat benzín, aniž bys do něj něco lil.. funkci sem už popsal.. vstřikuje to do paliva olej.. pohání to takový čerpadýlko umístěný v levé straně motoru u karteru.. čím víc přidáš plynu, tím více čerpadlo žene oleje do benzínu.. ale pozor! já bych oilmasteru mco nevěřil.. třeba se náhodou adrhne čepradýlko nebo něco, ty si toho nevšimneš a když budeš na daleké cestě tak můžeš dom tlačit protože ti to samozřejmě nebude mazat motor tím pádem bych se nedivil kdybych furt zadíral..
Datum: 01. listopadu 2010 21:11
 jako myslis co je to ten oilmaster? No jestlui jsem to spravne pochopil tak by to melo byt olejove cerpadalo,ktere ti mycha olej do benzinu
Datum: 01. listopadu 2010 21:08
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 17:39
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 jj oregon je good olej leju ho do fíka a paráda.
Datum: 01. listopadu 2010 17:39
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 kup si mogul M2T na benzině za 65kč ten používam ja levný a kvalitní!
Datum: 29. října 2010 17:20
Datum: 27. října 2010 20:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 budto tenhle stihl a nebo oregon..jsou skoro stejný a jsou fajne
Datum: 27. října 2010 20:17
Datum: 27. října 2010 16:24
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draci co říkáte na tento olej? http://www.mx-shop.cz/castrol-2t-1l/ dal jsem za něj 200kč/l. (mám ho do fíka) Myslíte že je srovnatelnej např. s MOGUL TSF, Motul 510 atd? A jestli je to minerál nebo synťák? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 21:10
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 je teda lepší ten mogul TSF nebo ten castrol 2t
Datum: 24. října 2010 21:10
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Choď... řekli mi to oni.. spíš se mi snažila říct.. že se to tak neusazuje
Datum: 24. října 2010 20:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 2T a nerobí karbon  sa zobuď
Datum: 24. října 2010 19:46
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Já to kupoval schválně v Mountfieldu, jelikož si myslím že ty oleje nebudou jen tak nějáky  když se to davá do křoviňáků... který dostavaj docela zabrat za provozu.. meli tam jeste nejakej castrol za 110kč.. ale vzal jsem ten dražši.. a bylo mi řečeno že se u tohodle oleje netvoří karbon.. tak nwm
Datum: 24. října 2010 13:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 24. října 2010 13:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 fajne
Datum: 24. října 2010 13:13
 Zdarec,nedávno jsem musel do fichtla nouzově nalít M2T.Vyjel jsem na to plnou nádrž a teď tam dám polosyntetiku (Mogul TSF).Co všechno ve válci musím vyčistit ? Stačí jen píst a hlavu ? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 16:01
 TSF byl minerál,ted je už nějaká nová receptura a je to polosyntetika a i když za tu cenu tomu moc nevěřím..
Datum: 22. října 2010 16:01
 no i když je možný že je to polosyntetika všude maj napsaný něco jinýho já TSF mám a myslim že tam je minerál
Datum: 21. října 2010 22:11
 A mogul TSF není polosyntetika ale minerál
Datum: 21. října 2010 22:06
  to zas ne,ale díky za odpověď
Datum: 21. října 2010 19:24
 a kolik myslíš že ho tam po jedný nádrži bude???lopata???
Datum: 21. října 2010 19:21
 já vím,ale říká sem když přestupuješ na lepší olej tak by se měl odstranit ten karbon aby se nerozpustil a nenadělal nějakou paseku ve válci
Datum: 21. října 2010 19:14
 co bys na tom čistil??? TSF není zas o tolik lepší  ))) tyhle motory umaže i psí sádlo, ale musí ho tam být dost
Datum: 21. října 2010 19:10
 Zdravim draci chtěl jsem se zeptat,jak mám vyřešit kapání oleje zadní kyvné vidlice u JAWY 250/353 pokud třeba někdo z vás tento problém měl tak bych byl hafo rád kdybyste mi poradili  .Děkuju za každou radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2010 21:47
 Mám praxi hlavně v motorech,a praxi mám rozložit a složit pionýra není pro mě problém ale dvaapulu mám teprve od prázdnin:.-)
Datum: 21. října 2010 21:47
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No nevím jakou máš praxi jako opravář, ale zase to není nic tak hrozného. Hlavně nesmíš zapomenout povolit zajištovací šroub čepu, je zezadu šikmo směrem dolu, někdy není ani pod nánosem bláta s olejem ani vidět. Někdy také jde čep dost těžko vyrazit.
Datum: 21. října 2010 20:54
 A jde tam něco zkurvit z nezkušenosti?Nikdy jsem to neměl rozebrany ty kyvný vidle....
Datum: 21. října 2010 20:38
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je nutno sundat kyvku, vylisovat pouzdra a vyměnit těsnící kroužky. Další dva kroužky jsou na mazacím šroubu. Když už je to takhle rozdělané a je tam nějaká vůle, je vhodné vyměnit pouzdra i čep. Pokud se ti do toho momentálně nechce, lze použít mazací šroub ze staršího typu kývačky, ten má na konci místo trubičky mazničku, ovšem občas to musíš namazat vazelínou.
Datum: 21. října 2010 20:33
 a v tomhle připadě to vyřeším teda jak pls?  .....Abych tak přibližně věděl jak moc to bude složity protože mám ještě v plánu dělat GO motoru
Datum: 21. října 2010 20:19
 mělo by tam být plastový kolínko který vede od šroubu na víku k čepu vidlice. tudy se to maže z motoru
Datum: 21. října 2010 20:19
 Jako sundat a vyčistit a vyměnit ty kroužky?
Datum: 21. října 2010 20:08
 vyhod to kolínko který vede k motorovýmu víku
Datum: 21. října 2010 20:05
 Kyvná vidlice  ,tlumiče jsou v pořádku.
Datum: 21. října 2010 19:56
 WINC: Myslíš kapání oleje přímo z uložení kyvné vidlice a nebo ti tečou zadní dva tlumiče kyvné vidlice?
Datum: 21. října 2010 19:50
 Je to hodne slozity?Na jak dlouho ta práce zhruba je?
Datum: 21. října 2010 19:39
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 rekl bych ze pro snadnejsi praci bych sundal cely zadni vidle pak si je rozdelal vycistil vymenil ty krouzky nalil novej olej a dal
zpet na motorku toto by byl můj postup
Datum: 21. října 2010 18:51
 jen sundat plechy nebo komplet cely zadni kyvny vidle?
Datum: 21. října 2010 18:04
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 rozeber to a vyměn tam ty gumové kroužky a mělo by být po závadě
Datum: 21. října 2010 18:01
 nazdar draci....nemá tu niekto návod alebo aspoň postup práce ako dorbiť na motor z 640 oilmastera? zhruba viem čo a ako, ale chcel by som to pre istotu, aby som niečo nezvoral  díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 12:40
 čau, chtěl bych se zeptat kolik se vejde do mustanga převodovýho oleje a jak se tam lije a jak to mam změřit jestli je ho tam dost? Dík moc. ještě nikdy jsem to nedělal... mam tam papírový těsnění doufám že mi to nebude protejkat
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2011 20:11
Jméno: danekstrak
IP: uživatel11695
 Nevíte prosím kde seženu celí manuál na Manet 90 dvoupíst prosím mo by ste mi stim pomohli díky:\r\n
Datum: 13. května 2011 20:11
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Manual je dobry zdroj informaci, nevim, proc jsou lide tak lini a neprectou si ho... Jinak patri tam neco kolem pul litru, davam PP80 nebo PP90 (90 je "hustsi"  . Povolis horni velky sroub a kontrolni uprostred na deklu, lijes olej az po kontrolni sroub (mel by zacit vytekat tou dirou), tot vse. A ze tam ams papirovy tesneni vubec nevadi, z vyroby taky byl papir.
Datum: 20. října 2010 17:50
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 19. října 2010 15:28
|



|