|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: bob
IP: uživatel9836
 ahojky lidičky potřebuju poradit kolik ml mám dát oleje m2t do fichtla na 5 lit
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 14:22
Datum: 04. srpna 2010 14:22
Jméno: hh
IP: uživatel3429
Datum: 02. srpna 2010 11:51
 bohatě stačí tak 1.3 deci, Když v televizi bude nějaká reportáž a náhodou se tam vysktyne slovo M2T tak uslyšíte: pííp
Datum: 02. srpna 2010 10:05
Datum: 02. srpna 2010 9:42
 do 5 liter 1,5deci oleja
Datum: 02. srpna 2010 9:37
 200 ml a doporučuju lepší olej než M2T
Datum: 02. srpna 2010 9:05
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 na 1L 30ML a rozmichejto poradne ve flasce ci kanystru
Datum: 02. srpna 2010 9:04
Jméno: Amater
IP: uživatel9046
 Dobrý den. Jaký motorový olej by jste mi doporučili do Simsona S51? Chi aby dostal to nejlepší, ale aby olej zase nebyl nějak extra drahý. A kdyžtak ještě poměr míchání. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 23:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych ti tam nalil moje speciality a to by jsi viděl jak by simson lítal
Datum: 01. srpna 2010 23:26
 přesně tak..a´až ti to nepojede, pošli to ze skály
Datum: 01. srpna 2010 22:59
 A nebo ten castrol 2T je dobrý ale toho už je do simsona škoda
Datum: 01. srpna 2010 17:02
 Lej do simsona M2T... Sračka patří do sračky
Datum: 01. srpna 2010 17:01
Jméno: czek
IP: uživatel9393
 castrol 2T protoze predpokladam ze jezdis na minerál, tak bych urcite na syntetiku neprechazel navic tento stoji kolem 130,- /litr michání v poměru 1:40 - 50 proste na litr benálu 25 ml oleje. Rozhodne to neni taková sracka jak to M2T to bych si nenalil ani do pincka...
Datum: 01. srpna 2010 11:29
 castrol garden, 1:40-50
Datum: 01. srpna 2010 11:18
Jméno: jjjphj
IP: uživatel6468
 m2t
Datum: 01. srpna 2010 11:16
Jméno: Honza Kučera
IP: uživatel9857
 Zdravím mám takový problém mám babetu ale nevím kolik tam mám dávat oleje vždy tam dám od oka a moc to čoudí a nedávno se to začalo dusit kolik víček m2t se míchá do 1 litru benzínu? Za každou odpověď budu vděčný.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 13:16
 no já mam čz 175 477 a do 5 litů dávom 1decilitr johnsered oleje
Datum: 01. srpna 2010 13:16
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Já si koupil na JETce M2T olej, cca 200 ml už nevim, sice to stálo 35kč ale kupoval sem to hlavně kvůly odměrce  Jsou na tom nakreslený 4 odměrky, máš tam přehledně na kolik litrů toho tam máš nalejt v danym poměru. Jsou tam odměrky na 1:25, 1:33, 1:40 a 1:50....Moc dobrá věc, žádný počítání, jen odhad kolik si toho nalil do nádrže  Jinak v případě M2T se zanáší dost vejfuk a proto se to může dusit. Já mažu M2T a dekarbonizuju tak jednou měsíčně..
Datum: 01. srpna 2010 0:16
 prostě to tam dej 1:40 až 1:33 to je asi 25-30ml na 1 litr = 1 a půl malýho panáku
Datum: 31. července 2010 20:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 do litru benzínu se míchají asi 2 slivovicové štamprle
Datum: 31. července 2010 18:11
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Zdarec. Vím že to sem asi moc nepatří, ale chtěl bych vědět jaký olej lejete do Simsona a jestli dáváte 1:50 jak je napsáno na víčku nádrže? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 19:44
 tož když to tam je napsane tak to musi stačit logicky o simku se řika že čim vice oleje tim huře to jede ale pokud tam nedaš m2t tak to myslim nehrozi jinak ja sme starej dobrak tak bych tam taky daval vice 1ku40
Datum: 31. července 2010 19:44
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak davej 1:40
Datum: 31. července 2010 12:09
 Nemám se simsonem zkušenosti...ale bratr leje castrol garden 2t, poměr 1:50 a žadné náznaky přidírání
Datum: 31. července 2010 12:06
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 No tak na to ti neskočím  Jen přemýšlím jestli dát 1:40 nebo 1:50 a mám doma na výběr 2 motorové oleje. Stihl HP a Repsol Moto Town 2T. Tak bych chtěl nějak rozumně poradit. Ale 1:30 to se mi zdá docela hodně
Datum: 31. července 2010 12:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 do simsona lej olej v poměru 1:30
Datum: 31. července 2010 12:02
 Zdravim mam jeden dotaz kdyz mam pionyra studeneho tak jde nakopnout i napoprvni ale jak se zahreje(asi 10min)tak potom to spatne chyta(kdyz to nakopavam)nevite nekdo co s tim?svicku mam N15C diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 9:57
 Pionýra nakloň při našlapávání napravo a našlapávej s plynem na doraz.
Datum: 01. srpna 2010 9:57
 Koukám že nejsem jedinej kdo má s tímhle ted problémy...rady zní, dobře slad hladinu v plovákovce, dej jehlu na druhej zářez, svíčku bych dal n14c..
Datum: 30. července 2010 22:51
Jméno: MIlan
IP: uživatel9236
 Cau potreboval bych poradit kdyz mi stoji fichtl lehce nakloneny na stranu kde je starter paka tak mi tam pres noc tece olej...a jelikos sem zacatecnik tak nwm co stim...mam jawu 05 dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 22:46
 jen pod ten šroubek
Datum: 30. července 2010 22:46
Jméno: MIlan
IP: uživatel9236
 pod retezovym koleckem to netece jen pres ten starter ....dobre vytece olej a co pak tam musi byt olej....anebo si myslel at to vytece jen po ten sroubek????
Datum: 30. července 2010 21:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 taky muzes mit spatne gufero pod sekundárním (řetězovým) kolečkem na motoru. Oddělej pravý dekl na motoru a podívej se jestli kolem toho gufera pod řetězovým kolečkem není olej
Datum: 30. července 2010 21:33
 A nebo to máš přelitý olejem. Opři to o zeď, ať je to rovně a vyšroubuj šroub u nápisu olej. Až vyteče, tak to otři a zašroubuju. Motorka musí stát rovně, nesmí ležet ani na jedný straně, měl jsem ten samý problém.
Datum: 30. července 2010 21:14
Jméno: Milan
IP: uživatel9236
 OK diky moc
Datum: 30. července 2010 20:52
 NENe...stačí oddělat startpáku..oddělat starý krouzek (jestli tam bude) a dat novej
Datum: 30. července 2010 20:50
Jméno: MIlan
IP: uživatel9236
 a musim pulit celej motor nebo to de bez to ho???? pls nejakej obrazek nebo schema jak na to
Datum: 30. července 2010 20:45
 Přesně to jsem taky myslel. jen sem nevěděl jak se tomu přesně řiká...předvčírem sem ho taky měnil
Datum: 30. července 2010 20:36
Jméno: termix
IP: uživatel10064
 oprava dava se tam O krouzek a poklicka ktera se da na nej pres nakopavacku se tam jakoze naboucha do boku kartru a zajisti nasazenim start paky ..... nedavno sem ho menil
Datum: 30. července 2010 20:34
 tam se dávala taková těsnící podložka s gumovým kolečkem ..ale dávalo se to u novějších karterů s drážkou....
Datum: 30. července 2010 19:58
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 kolem starter paky ale nwm co stim
Datum: 30. července 2010 19:55
 Asi ti to teče kolem sekundárního kolečka jako mě...nebo u startpáky
Datum: 30. července 2010 19:06
 zdar hosi skouseli jste nedko dat do benzinu rycinovy olej ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 18:25
Jméno: trubka
IP: uživatel10063
 Jo,výkon to NEZVEDNE.ale alespoň to krásně smrdí [voní]
Datum: 30. července 2010 18:25
Jméno: petrpavlicek
IP: uživatel9614
 zdary draci chci se zeptat jake mate skišenosti s aditivem do benzinu estli to ma naky vliv na to is se to leje do pionyru ,diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 17:21
Jméno: Jan
IP: uživatel9313
 Leju tiho trošičku, má pak lepší tah i do kopce! Ale když dáš moc tak to pak čoudí.
Datum: 02. srpna 2010 17:21
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 ahoj lidi dělám takový pruzkum nejpoužívanějsího oleje do dvotaktních motorů kdo se chce může napište název stroje(motorky) a jméno oleje ktery mícháte s benzínem
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 12:00
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Babetta 210 - Repsol moto town 2T, Jawa 20 - Repsol moto town 2T, Simson S51 - Repsol moto town 2T, Čezeta 175/477 - Mogul TSF
Datum: 02. srpna 2010 12:00
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Jawa 05, M2T 1:33, Natural 95. Když nic jinýho nebylo, tak sem dřív chvíli mazal nějákým Castrolem Garden pro 4takty 1:33-1:40, od oka  ...Teď mám odměrku, ale hlavně tankuju na benzínce kde tankuje obsluha a rovnou si to nechám namíchat 1:33 s M2T
Datum: 30. července 2010 0:59
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 myslim si že za ty prachy je ten shell dost kvalitní olej
Datum: 29. července 2010 22:25
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 shell advance sx pionýr,babetta,simson
Datum: 29. července 2010 22:23
 kývačka,panelka,babetta,pionýr- CASTROL GARDEN,STIHL
Datum: 29. července 2010 22:22
 jawa 21 M2T/1l/53kč
Datum: 29. července 2010 22:15
 Babetta 210 - MOTUL Motomix 100(mineral, 1:50) a Pionýr 05 - M2T od Parama(mineral, 1:33)
Datum: 29. července 2010 22:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 bože !!!!tohle nepochopím  M2T v tomhle poměru ti vyjde na stejný peníze jak kdyby jsi kupoval stihl nebo castrol garden...jináč já tam liju schell advance sx 105kč/litr poměr 1:40 + naturál 95...někdy i speciál , ale ten už u nás nemaj
Datum: 29. července 2010 22:12
 Od fíka přes tatrana ke kejvaččce 250 M2T v poměru 1:20.
Datum: 29. července 2010 22:07
Jméno: Simal
IP: uživatel9046
 Zdarec draci. Nedávno jsem si dovezl Simsona S51, který stál 2 roky, tak sem nádrž celou vypustil a nalil nový benzin + olej Repsol Moto Town 2T 1:50 a teď to celkem dost dýmí.Nevíte co s tím je? Mám to namícháno přesně podle té odměrky od M2T. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 10:06
 Zdar draci,koupil jsem si novýho pincka,jede nádherně.Majitel předtím jezdil na Speciál a M2T(nechci vyvolat hádku),já budu jezdit na Natural 95 a polosyntetiku.když budu dekarbonovat tak píst a hlavu jenom?a taky mi řikal že se tam bude muset lít aditivum aby se to líp mazalo,ale já si myslim že je to blbost,protože fichtl nemá ventyly snad ne?ps fotku mám v profilu je to ta 21...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 10:04
 jawak353: ty to delas???? v tom pripade objednavam u tebe 20litru benzinu Normal 84 oktanovy. Olej mam lepsi ale tento benzin bych rad vyzkousel a urco mas doma nakej kdyz jezdis na to co ma v prirucce.
Datum: 05. srpna 2010 10:04
Jméno: jawak353
IP: uživatel8902
 nevím co žešíte lejte do fichtla co má napsany v příručce a když chceš přejít na polosintetiku tak to důkladně dekarbonuj
Datum: 05. srpna 2010 8:50
Datum: 29. července 2010 22:32
 Kdyby mi pionýr dojel do mexika což si myslím že by dojel  tak bych to tam skusil
Datum: 29. července 2010 22:29
Datum: 29. července 2010 21:04
Datum: 29. července 2010 20:09
Datum: 29. července 2010 19:48
Datum: 29. července 2010 18:35
Datum: 29. července 2010 18:30
 by ses divil jak voda z mexického zálivu hoří  To nevíš jak se tam stala ta ropná katastrofa? jak prasklo potrubí nebo něco z ropného vrtu a každý den do vody uniká miliardy litrů ropy... obrovská škoda
Datum: 29. července 2010 18:30
 boocher : prosím o vysvětlení proč to jede jen na vodu z mexického zálivu  :..dyt ta voda nehoří tak jak to na to může jet?
Datum: 29. července 2010 18:28
 už dnes se dokázalo že pionýr dokáže jezdit na vodu bez žádných uprav...ale má to malý háček,ta voda musí byt z mexického zálivu
Datum: 29. července 2010 18:27
 toho bych se nechtěl dočkat,až by mě předjelo nešlapající kolo na raketový palivo
Datum: 29. července 2010 18:24
Datum: 29. července 2010 18:22
Datum: 29. července 2010 18:18
 Mám tomu rozumět že za dejme tomu 20 let si koupím benzín s oktanovým číslem 666?
Datum: 29. července 2010 18:14
 pockej 20 let a bude i 200oktan. nezapomen ze oktany nejsou omezeny cisle 100 jako % takze to bude cim dal tim vic stoupat.
Datum: 29. července 2010 18:08
 ale to s tim 200oktanem bylo přehnaný
Datum: 29. července 2010 17:55
 Já se taky nehádám  ,,,jen máme trocha jinej názor na danou věc....
Datum: 29. července 2010 17:54
 rozsypal se v rychlosti 50km / h. ne v 90. dachl: ok ja se nehadam. pro me za me tam davejte vsichni 200oktan. ale casem uvidite co vam to udela. a ze fichtly jezdi odjakziva 80.... mozna dle origo tacha. a honit zbytecne fichtla muze delat jen ten co nema cit k motocyklu. Kdyz chcete aby vam vydrzeli jen par let tak klidne jezdi 120.
Datum: 29. července 2010 17:52
 jako to že dáš jinej benzín a že ti bude pionýr skákat do vzduchu? Co je to za chujovinu..tohle se mi jeśtě nikdy nestalo....a dobrý fichtli odjakziva jezdej 80 km/h a zadnej motor se jim nerozsypal...me ano...protože mi narážel píst do hlavy
Datum: 29. července 2010 16:38
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10026
 Rozsypal se protože jel na tom 90, ne že jel na leteckej benál
Datum: 29. července 2010 15:43
 ja nerikam ze je to otazka 5 minut jizdy. ale dlouhodobe se snizuje zivotnost motoru. felicie je neco jineho ale taky na to neni stavena. Felicie ma proti fichtlu nizky otacky a to hraje taky roli. Ten motor se rozpad zrovna pri rychlosti 50km/h kdyz jel na tom fichtlu v obci. dotlacil domu a kdyz otevrel vika tak hned uvidel ze z lozisek moc nezustalo a o stavu valce a pistu uz nemluve. ukazoval mi fotky ale byli jeste v "analogove" podobe takze je nemam.
Datum: 29. července 2010 15:36
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10026
 Skodovak- a proč se ten motor rozsypal? Protože jel na leteckej nebo že jel 90? Na natural jezdim hodně dlouho a nikdy se nic neklepalo. Přirovnání kamna je úplně někde jinde. Co třeba felicie ta je určená na normal nevim asi 91 a myslíš že se se 100 oktanem rozpadne? Kdeže.
Datum: 29. července 2010 15:31
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10026
 Skodovak- a proč se ten motor rozsypal? Protože jel na leteckej nebo že jel 90? Na natural jezdim hodně dlouho a nikdy se nic neklepalo. Přirovnání kamna je úplně někde jinde. Co třeba felicie ta je určená na normal nevim asi 91 a myslíš že se se 100 oktanem rozpadne? Kdeže.
Datum: 29. července 2010 15:31
Datum: 29. července 2010 15:26
 Speciál už u nás i v okolních městech zrušili kompletně. Takže musím tam let natural. Ve výkonu rozdíl nepoznám,poznám rozdíl jenom v tom že když si chci užít s pinckem trochu rychlejší jízdu tak s naturalem motor o poznání dříve vadne. Aditivum jsem jednou zkusil a poznal jsem že pionýr o hodně líp táhne odspodu. Ale jaksi divně to smrdí z výfuku tak ho tam nedávám. říká se žeprej s tím aditivem ti vydrží píst i válec déle než se vyběhá
Datum: 29. července 2010 15:18
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 fichtl nemá ventyly snad ne?  snad ne
Datum: 29. července 2010 14:57
 zipoman: s tim olejem s tebou souhlasím ale z vlastní zkušenosti vím že když dam special- fichtl na volnobeh jede pravidelne a jen mirne se klepe jako skoro kazda jina moto. Dal jsem 95 natural a klepal se jak stabilak-kazdym vybuchem poskocil na stojanku o milimetr. Kdybys měl třeba kamna určený na dřevo, taky bys tam necpal uhlí že jo. Totéž fichtl. Na 95 NENI konstruovanej stejne jako na rychlost nad 80km/h. To je na nej proste moc. Tatuv kamos kdysi dal do fichtla leteckej benzin 100. A co to udělalo? Myslíš že to jezdilo?? Dal tam olej jakej mel bejt dokonce myslim ze lepsi ale ten motor to proste nevydrzel. V tom benzinu nebylo nic vic ani min nez 95 az na mnozstvi oktanu. A co se stalo?? jelo to 90 ale motor se po 20 km uuuuplne rozsypal. Takze myslim ze tam nebude jen odolnost proti samozapalu.
Datum: 29. července 2010 14:26
Jméno: zipoman
IP: uživatel10026
 Skodovak-Až budeš studovat chemii na střední tak se dozvíš, že je to jenom poměr, řekni mi jak u naturalu 95 poznáš obsah účinné látky která vybuchuje. 95 udává že palivo je stejně odolné proti samozápalu jako směs 95% oktanu a 5% heptanu. Hlavní věc u plný syntetiky je, že začíná mazat ož od určitý teploty, kterou pionýr nedosáhne, olej se tedy špatně spaluje a ještě víc karbonuje, nej je jezdit na polo nebo mineral. Taky je blbost přejít z m2t na polo bez důkladné dekarbonizace. Polo rozpouští karbon a jemnej píseček vydírá válec až zadřeš (vlastní zkušenost na čz která jezdila na m2t a přešlo se na motul 510).
Datum: 29. července 2010 13:54
 ja bych řek že pro fichtla na normalni provoz staci mineral a pokud s tim jezdíš závodně nebo to nešetříš nebo tuníš a podobně tak polosyntetika. Dle toho co jsem četl je i M2T pro fichtla luxus. Ja jezdím na mineral a ok. Polosyntetiku jsem ještě nezkoušel a ani to zatím nemám v plánu. Nemám dúvod sundavat hlavu a valec a pist jen kvuli čištění a abych to zadřel diky uvolnene usazenine nekde 70km od baráku to taky nechci. Ale kdyz uz sundavas hlavu a valec tak to dekarbonuj a pak klidně polosyntetiku. Toď muj nazor
Datum: 29. července 2010 13:29
 Samozřejmě ji tam lít můžeś...ale pro fíka už je to nadbytečná škoda...ale když máš peníze tak není problém...ale někde na netu jsem opět četl že do fichtla nepatŕí syntetika
Datum: 29. července 2010 13:03
 a proč ne syntetiku?
Datum: 29. července 2010 13:02
 dachl: mam na mysli M2T v te lahvicce prusvitne valcoviteho tvaru-to nejlevnejsi. to je voda. od parama nevim jestli to je ale je to na nic. vim ze jsou naky M2T co jsou dobry ale nemuzu o tom mluvit pac jsem nezkousel. v 76 bylo M2T do trabantu a to je supr olej. od parama urco neni.
Datum: 29. července 2010 13:02
 u nás právě taky ne...
Datum: 29. července 2010 13:00
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 u nas už special neni
Datum: 29. července 2010 12:59
 sorry...paramo v tej době asi bylo...pokud máš na mysli tím dobrým m2t olej od parama tak to pak jo....
Datum: 29. července 2010 12:39
Datum: 29. července 2010 12:35
 No tak to prr hochu...M2T od parama je snad nejlepší m2t co je...a tohle M2T v roku 76 určítě nebylo...a podle mé to na special jede stejne be hůř než na natural.....a žádné nadměrné detonace sem nepozoroval.
Datum: 29. července 2010 12:34
 To venca: M2T dnes určitě není lepší. Táta doma vykutal starý M2T z roku 76 a kdyz jsme to porovnávali tak dnesní M2T je voda s trochou oleje zatim co stary M2T je asi tak kvalitní jako Mogul 2T. Pěkně hustej a zadná voda kouřivá.
Datum: 29. července 2010 12:10
 zipoman: zřejmě jsi nestudoval chemii. oktanové číslo je odolnost vuči samozápalu ale i vyjadřuje obsah účinné látky která vybuchuje. Tudíž jde i o míru výbušnosti. Mě se fichtl s naturalem klepal jak stabilák. Rozdíl tam je a velkej. To jako by jste do trabanta lili letecky benzín. I to zkoušeli na fichtlu kamarádi letecky benzin tam nalejt. Jo jelo to bez uprav 90 ale po 20 km se motor rozpadnul.
dachl: speciál tak snadno nezruší. U nás jedna pumpa co dřív special neměla ho začala minuly tyden prodavat. Je o něj velkej zájem a bere ho hodně lidí. A je levnější  . O zrušení speciálu byli kecy už před mnoha lety a ted v okolí mají 3 ze 4 pump speciál. a ptal jsem se prdavaček a ríkali že žádný zrušení v nejbližších 10 letech určo nebude. Prý 6/10 zakazniku co berou benzin berou special.
Datum: 29. července 2010 12:07
 Proč by neměl dávat polosyntetiku?? Ta je u pincka už celkem běžná...do pincka nepatří plná syntetika...ale polo tam lít může
Datum: 29. července 2010 12:02
Jméno: venca
IP: uživatel9464
 polosyntetiku tam nedavej,zmaris to!na to to neni delany,vycisti pist,hlavu,kanaly ve valci a vyfuk a davej Mogul TS v pomeru 1:33.nebo se na to vykasli a jezdi dal na M2T-on uz je dneska taky lepsi nez byval.
Datum: 29. července 2010 11:55
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Podle mě to jezdí na Natural 95 líp,moje zkušenost,míchám to s Mogulem 2T a pohoda..
Datum: 29. července 2010 11:38
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10026
 Rozdíl poznat není, a se střelným prachem je to blbost, oktanový číslo je odolnost proti klepání ne míra výbušnosti
Datum: 29. července 2010 11:18
 Jednou tam lít natural budeš...special zruśej, a jestli chceš jezdit nic jiného než tam dát natural ti nezbude...jinak ja mezi specialem a naturalem nepoznavam rozdil...mozna ze na specialu je cervena svicka nez cihlova oranzova....ale jinak me to jede stejne na oba
Datum: 29. července 2010 11:02
 Ja osobně doporučuji spíš special 91. Jednou jsem fíkoji dal natural 95 a vubec se mu to nelibilo. Pokud s tim nechces jezdit zavody tak natural nedoporucuju-znizuje zivotnost motoru. Nezapoinej ze fichtly jsou delane na myslim ze normal 89 nebo neco takoveho. To 95 mu dela jako bys dal do valce trochu strelneho prachu  . Jizda na natural neni vono. Aditiv dava muj kamos a rika ze je to lepsi. Chrani to krouzky a nektery pisou ze zvysuje kompresi takze to lip jede. Ja osobně už do fíka 95 nikdy nenaleju  Se speciálem 91 s olejem Mogul 2T v poměru 1:33 už jsem najel 1000km a to jezdim hlavně dlouhé trasy. Vubec to nekouri a jede skvěle.  Tož proti gustu žádnej dišputát
Datum: 29. července 2010 10:24
 Přesně tak, píst a hlavu, a můžeš vzít i výfuk...jinak to aditivum je blbost...ale někdo ho do benzínu míchá, a říká že mu to jede líp..já to odzkoušeno nemám, je to podle mě blbost..a jinak pěkný stroj  at ti jezdí.
Datum: 29. července 2010 8:45
 Zdar draci,koupil jsem si novýho pincka,hodně dobře jede.Majitel předtím jezdil na Speciál a M2T(nechci vyvolat hádku).já budu jezdit na Natural 95 s polosyntetikou.když budu dekarbonovat tak píst a hlavu?vím že fichtl nemá ventyly ale ten pán mi řikal že se tam bude muset dávat aditivum jak do škodovekaby se to líp mazalo,mám si jednu lahvičku koupit?ps fotky si dám do pofilu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 17:54
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10061
 Dřív, než Ti tady nějaký hlupák napíše pičoviny, tak ti napíšu k čemu bylo dobré olovo v palivu speciál. Vytvořilo nepatrnou vrstvičku olova na stěnách válce a pomáhalo k menšímu opotřebení válce a k nepatrnému dotěsnění vůlí okolo válce. Aditivem asi nic nepokazíš. Dvoutakty, které dnes pracují na NATURAL 95, jako křovinořezy, motorové pily a pod. mají nikasilový povrch válce, který je velmi tvrdý, ten ale u motorek zn. Jawa Pionýr nenajdeš a to ani když si koupíš nový válec. Možná se teď ozve nějaký o 20 let mladší nadšenec, který tady napíše, že jeho prastrýc bydlící na druhé straně republiky ve vesnici s 20 obyvateli, lil do Mustanga ředidlo s ethanolem a mazal sádlem a taky to jelo, ale to je hold úděl tohoto fóra, že tady chodí 90% hlupáků ...
Datum: 30. července 2010 17:54
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 cus draci mám dotaz kolik oleje se má nalét do zadních tlumičů u mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 13:48
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 díky
Datum: 30. července 2010 13:48
Jméno: kedar
IP: uživatel7924
 mělo by tam byt mám dojem že 37ml ale tlumičoviho oleje dyž tam dáš normální neni to ono
Datum: 28. července 2010 14:15
Jméno: michal88
IP: uživatel7794
 zdarec hosi chcu se vas zeptat jestli mate nekdo skusenosti s rycinovým olejem ? uvazuju ze si koupim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 17:23
Jméno: michal88
IP: uživatel7794
 cus draci skouseliste nekdo do fika rycinovy olej??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 13:53
 cus draci skouseli ste nekdo rycinovy olej do fika???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 13:52
 cus draci skouseli ste nekdo rycinovy oil ??? co se pouziva do plochodraznich motorek??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 13:51
 cus hosi jaky mate nazor na rycinovy olej ktery se pouziva do plochodraznich motorek chcu si ho koupit a zkusit
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 13:01
 zdar hoši tak sem do kejvačky namíchal benzín s m2t na záběh jak ste mě to doporučili níže ale já sem dal do 6ti litrů benzínu 6 deci oleje myslíte že to už nezadřu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel10037
 Dost o M2T.....prostě poměr na záběh 1:25-1:30,jehla nahoru.....nadměrné množství oleje(a navíc nekvalitního) zpusobuje usazovani karbonu v drazkach pistnich krouzku,ty ztraceji vůli a mužou vydírat válec,muzou se zapect,muze se to i kousnout.....a toho karbonu!!! prostě 1:25 je až až...
Datum: 28. července 2010 15:00
 tak vis ze M2T je zly olej a napriek tomu dás do toho do konca 2-3krát viac?? keby by si kupil lepsi olej a dal by si z toho tam 2-3krát menej tak by si este aj usetril
Datum: 28. července 2010 14:10
 no tim začátečniem si myslel koho?mě?mě je 16 a jezdim od 8let a umím ředit poměr jen sem měl strach nak všichni na to m2t nadáváte že ste s tim zadřeli tak sem se bál abych nezadřel
Datum: 28. července 2010 12:01
Datum: 28. července 2010 11:19
 Franky: Asi máš na mysli jinačí poměr,já měl na mysli poměr 1:25 to máš 40 ml oleje na litr benzinu. na 6 litrů to je potom 2.4 deci.
Datum: 27. července 2010 23:15
 franky: nebuď na začátečníky takový
Datum: 27. července 2010 22:53
 do 6 litrů bude stačit tak 2 deci. že je to M2T tak bych tam dal 2.5
Datum: 27. července 2010 21:30
Jméno: standa
IP: uživatel10029
 myslim že pri takovym pomeru zapečeš kroužky
Datum: 27. července 2010 20:31
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši je toto dobrý olej M2T? Koupil sem ho na benzince euroil za 90Kč.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 7:20
 A proč musí být dobrý olej?? Taky jsem na tom jezdil ale asi před 5 lety, hrůza všecko od nespálenýho oleje, naštval jsem se koupil jsem Castrol 2t plná syntetika za 500 kč a nádhera, fičí parádně, žádný karbon, mám to na dlouho a vyplatí se to
Datum: 28. července 2010 7:20
 myslíš že když máš dvastejné oleje,jeden z nich stoji 90 a druhý 30. že ten za 90 je lepší? Maximálně to mají pěkně předražené.
Datum: 27. července 2010 21:27
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
Datum: 27. července 2010 20:37
 Prosím poslal bys mi taky to video té axiální vůle jestli se ti bude chtít? díky  kubik1284@centrum.cz Jo jinak já mažu olejem stihl,stojí asi 100kč litr. Mám na pioýru najeto přes 7 000 a když jsem si řekl že vyčistím výfuk tak tam nebylo co čistit a to samé i hlava. mažu v poměru 1:40
Datum: 27. července 2010 15:54
Datum: 27. července 2010 11:24
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
Datum: 27. července 2010 11:23
Datum: 27. července 2010 9:11
 Myslím že M2T by měli používat lupiči bank. To sotva nastartujou a zadnej policajt ho nechytne  pac ho neuvidi  M2T-Elixír neviditelnosti
Datum: 27. července 2010 8:01
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Já jezdím na MOGUL 2T a skoro vůbec nečoudí a sem spokojenej,55 KČ pul litru na benzině..
Datum: 26. července 2010 23:38
  s oregonem nemam zkuśenosti...ale podle toho co jsem četl na netu, to může být poměrně dobrý olej.
Datum: 26. července 2010 22:25
 čus jednou se mi stal takovej případ, že sem nemohl najít můj olej tak sem si od strejdy vypůjčil oregon.. best olej.. stačí poměr 1:50! a fechtl se maže parádně!.. pařez mi jel bezvadně, ani obláček kouře!! když sem tam dal M2t tak sem měl koncovku výfuku takovou mokrou a s oregonem je krásně suchá! to znamená : ooregon=velice dobrý olej
Datum: 26. července 2010 22:11
  měj se
Datum: 26. července 2010 22:08
 ale staci z dobroty  lebo naplnime pokec  caute na dnes
Datum: 26. července 2010 22:05
Datum: 26. července 2010 22:02
 vyvrtat malickú dieru na simering a dat do prevodovky esso
Datum: 26. července 2010 22:02
 kuri aj na cisty benzin  lepsi nez oilmaster
Datum: 26. července 2010 22:01
  ani se nedivim
Datum: 26. července 2010 22:00
Datum: 26. července 2010 22:00
Datum: 26. července 2010 21:59
 jede to na prvé naslapnuti ale dá polovicu prevodového oleja za 1 jazdu  aj simeringi sú v pi..
Datum: 26. července 2010 21:58
 Fíha  taková vůle...jelo to vůbec?....
Datum: 26. července 2010 21:56
 Díky!
Datum: 26. července 2010 21:54
Jméno: termix
IP: uživatel10022
 tvl a kdyby tech 5kg chitlo  to by byl ficak   jinak mi posli tu vuli na majl termixnator@seznam.cz thx jinak ja jezdim na M2T shella a jezdito a nak to nersim vim ze se muze odloupnout karbon treba z hlavi a vyjebkat to valec ale nak to neresim a faka to porad ....
Datum: 26. července 2010 21:54
 dachl21 ty taky
Datum: 26. července 2010 21:52
 denzileck ® más to tam
Datum: 26. července 2010 21:50
Datum: 26. července 2010 21:49
Jméno: eddy
IP: uživatel10021
 ano M2T olej je dobry
Datum: 26. července 2010 21:48
 Jenco : poud by se ti chtělo mě to taky můžeś poslat  , na dachl21@email.cz
Datum: 26. července 2010 21:47
 Pošli mi to na denzil007@centrum.cz moc díky!
Datum: 26. července 2010 21:46
  Ale stejné nechápu jak někdo může vůbec koupit m2t za 90 korun...to může udělat jen mustangista,
Datum: 26. července 2010 21:46
 a nasjel som to koleno na srotovisku  ne kov odberali ale uhlie
Datum: 26. července 2010 21:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 někteří lidi nevěří , že Jamajský M2T zvítězí
Datum: 26. července 2010 21:45
 inak kto chce vidiet axialnú volu kliky do stran v motore  poslem to na mail
Datum: 26. července 2010 21:43
Datum: 26. července 2010 21:42
Datum: 26. července 2010 21:42
Datum: 26. července 2010 21:41
Datum: 26. července 2010 21:39
 2,5cm som chcel napisat
Datum: 26. července 2010 21:38
Datum: 26. července 2010 21:38
 dachl21 esso fakt aj som cudoval ze nekuri  dám ro 5liter benzinu 1,5deci essa a len za srudena kuri  ked idem kukám do zadu a nic a za tepla na volnobeh tiez nic
Datum: 26. července 2010 21:37
 inak k tomu M2T len tolko ze moj pincek pred tim bol jazdeny na M2T a v kolene vyfuku bola volná diera len tak 2cm na miesto 2,2cm  http://bikepics.com/pictures/2025771/ a taky aj vo valci  ,,inak este jeden pripad upil som babettu 207 a ze nejde nejde na com bol jazdeeny? M2T  a vyfukovy kanál bol ucpany az tak ze tam nebola volná diera len cca 2×3mm  nemal kam vyfukovat
Datum: 26. července 2010 21:35
 jenco : přesně tak...esso je výborný olej, za přijatelnou cenu
Datum: 26. července 2010 21:35
 Za mě Shell VSX 5000 km nalítáno a na pístě ani kousek karbona stejně jako u vejfuku
Datum: 26. července 2010 21:31
 ja dávam len esso a vsetko v poriadku! kludne dávam v pomere 1:30 a ani nekuri a slusne jede
Datum: 26. července 2010 21:31
 ja doporučuju esso, a nebo motuk 510..ale to už ej trochu jiná cenová kategorie...
Datum: 26. července 2010 21:28
 to rikal znamej co ma warburky tak m2t ma mokrej olej tak dobre nespali a normlani M6A mu to neděla,
Datum: 26. července 2010 21:27
 Ja zase nechapu jak te mohlo napadnout ze m6a je lepsi nez m2t..
Datum: 26. července 2010 21:25
 cca 150-170kc/liter
Datum: 26. července 2010 21:23
 denzelicek staceny TSF API TC za 109 kc litr, tak co resis
Datum: 26. července 2010 21:23
 ESSO 2T special
Datum: 26. července 2010 21:22
 Shell advance SX2 je v jeho cenovy kategorii nejlepsi olej...
Datum: 26. července 2010 21:09
 Shell advance SX2 je v jeho cenovy kategorii nejlepsi olej...
Datum: 26. července 2010 20:51
 TSF od MOGULU omlouvam se !
Datum: 26. července 2010 20:44
 to vase shell advance je uplne pekne napicu, kupte si staceny TSF od mobulu za 109 kc za litr!!! super cena
Datum: 26. července 2010 20:42
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 mustangisto ty nemusis davat zadnej olej stejne toho moc nenajezdis
Datum: 26. července 2010 20:41
 presne , bez stim shell advance dopice, zlaty M6A , kamarad uz zacal nadavat na M2T sracka nejvetsiho kalibru, zasere ti vejfuk a mas ho peknej mokrej, fakt zlata 6A, nebo 6AD a je klid a jeste usetris, tak litr za 30 kc co vic si prat ?
Datum: 26. července 2010 20:40
 tě pěkně natáhly...
Datum: 26. července 2010 20:37
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já si o nic nekoleduju a ty jawamane bez s tim shellem advance dop... tak jako to m2t mosí byt dobré za 90kč ne? snad litr za 90kč to je slušná cena
Datum: 26. července 2010 20:27
 mustangista si asi koleduje o další olejovou hádku...
Datum: 26. července 2010 20:20
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 To bys nebyl ty abys tu nenapsal prispevek o tom tvem slavnem M2T , kdyz koupis M2T tak se neptej jestli je dobry , za 120 Kč koupíš Shell Advance
Datum: 26. července 2010 20:11
|



|