|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 Zdarec zdá se mi že když jedu tak to moc kouří celá ulice je zahulená. Viz. tady http://www.youtube.com/watch?v=k0OXsiJn1QQ Zase je fakt že dávám M2T a mažu 1:25. Olej trochu utika a to by zas mohlo byt tim ze to teče kolem start. segmentu. Tak nevim jo a svička je černá. Tak co myslite Bere to olej nebo tam mám fakt moc toho M2Téčka. Dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 22:16
Jméno: Jurajda
IP: uživatel6563
 to mas jeste dobry ja sem v jawe 250 natural a v tom nalitej motorovej olej do auta a dost sem to prehnal po startu sem nevyjel z garaze protoze sem nic nevidel
Datum: 03. července 2010 22:16
 Když k tomu sedneš tak to máš za odpoledne složený.Pěknej pařez a na to že tam liješ M2T tal to chytá dsot dobře.Škoda lil bych tam apson nějaou polysyntetiku.
Datum: 21. června 2010 22:47
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hej já chcu aby mi můj pařez taky tak kouřil xD xD xD
Datum: 21. června 2010 20:53
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 pulit budes muset to je samozrejmy
Datum: 21. června 2010 18:37
 A mohli by jste mi tady nekdo napsat jakej je postup a co teda všechno budu muset rozdělávat? Budu muset pulit?
Datum: 21. června 2010 16:51
 pupek: přetěsnění motoru je otázka několika málo hodin...i s demontáží a montáží do rámu
Datum: 21. června 2010 16:47
 Hm tak mam asi o zábavu postaráno že.
Datum: 21. června 2010 16:43
 ano ako hovoríš budeš musieť rozobrať motor aspoň vymeníš všetké guferá a ložiska a maš na dlhú dobu pokoj
Datum: 21. června 2010 16:33
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 Takže tam kde je ozubene kolečko ktere se musu sundat stahovakem? Ne tam kam se nasadi spojkovej koš. A jak ta gufero sundat budu muset pulit?
Datum: 21. června 2010 16:13
 s tej strany ako je spojka a gufero na kľuke
Datum: 21. června 2010 16:10
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 Ne Olej je novej tet sem delal spojkovou lamelu. A co mám teda vymenit tto u toho ozubenyho kolečka nebo to u spojkovyho koše a popř. jak se co mněni
Datum: 21. června 2010 15:50
 Môj tip je že ta 555 už dávno nemalo GO a gufera v motore sú vydrete na holú riť a ti to saje z prevodovky sajrajt ktorý tam tiež je asi už nejaké par rôčky ne  3
Datum: 21. června 2010 15:47
 Ja leju polosyntetiku a kour jde videt jenom kdyz je hodne velka zima
Datum: 21. června 2010 15:16
 Tak takovejhle čoud je můj sen  Já liju benzín s M2T v poměru 1:20 a výsledek z daleka ne takovej. Leda když vytáhnu sytič a zatopím, tak to trochu zahulí.
Datum: 21. června 2010 14:47
 jednou jsem s 05kou jezdil na m2 v pomeru 1:20 a do tohoto stroje na videu to melo fakt daleko... To ti bude někde sát olej z převodovky...v nejlepším případě přes gufero,v horším případě mezi karterama
Datum: 21. června 2010 14:39
Jméno: Filip
IP: uživatel9726
 Zdar draci mam asi hodne blbej dotaz, ale nemohu najit nikde vypousteci sroub oleje u jawy 125 travel, ze spodu na motoru zadnej sroub neni, nevite kde je? neni to treba ta stribrna velka matka dole z boku na motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 22:38
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
Datum: 20. června 2010 22:38
 Čus draci jak hodně mažate JAWA A ČŽ ??????Myslím větší obsahy např:ČŽ 150,175,350 nebo jawa 125,250,350 a takový???Já mážu svoji Jawu ČŽ150 tak 1:30-35 ale mazal sme tak 1:40 a nehuliloto a ted sem dal těch 1:30 a už to hulí když za to vezmu takže budu těch 1:33-35.Uvidím kolik napíšete vy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 13:52
 pokud máš nahoře jehly, tak klidně 1:50 s lepšim minerálem...pokud máš futro, tak cca 1:40
Datum: 20. června 2010 16:10
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 1:33 je klasika nic se tomu nestane můžeš i 1:40 neni to jak pincek ktery ma velke otačky tady tyto stroje cos napsal maji nizke otačky
Datum: 20. června 2010 16:08
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 cus vim ze to sem nepatri ale jak si vyrobim vodní dýmku???NAPIIŠTE POSTUP PLS
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 21:08
Jméno: Alex
IP: uživatel9751
 Hele vemeš petflašku , do prostřed ze strany uděláš díru , do tý díry zasuneš sklo (nebo cígo podle toho co budeš kouřit nebo hulit) , naplníš to vodou aby bylo sklo potopený ale né až po konec , no zapálíš to a nahoře z výčka kouříš (nebo hulíš)  .Prosté ne?  .
Datum: 23. června 2010 21:08
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 ty vo*e taky kraviny sme delali ve 12letech a nakonec sme ju radši koupili,stejně sme se na to nakonec vybodli,-prostě uplná zbytečnost,radši si sprav fichtla  :
Datum: 20. června 2010 19:07
Jméno: grrrr
IP: uživatel7233
 ja jsem to dal driv z petflasky udal jsem do ni dve diry strcil jsem do nich brcka jedno aby bylo ponoreno do vody a venku na konci brcka jsem dal cigaretu a druhy brcko muselo bejt nad vodou a tim si natahaval...
Datum: 20. června 2010 12:05
 omg ses posral, ne? google a seznam ti nic neříká? stačí napsat a vyhodí ti to návody i s fotkama.....osle
Datum: 20. června 2010 12:04
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 Zdar JAKY OLEJ MAM DAT DO PIONÝRA 05 DO PŘEVODOVKY DĚKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 16:47
 PP80 je pro fechtla jak dělaný
Datum: 19. června 2010 16:47
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
Datum: 19. června 2010 14:13
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Dej tam pp80 nebo pp90,ale pp80 je lepší.
Datum: 19. června 2010 13:31
 stalo se vam nekdy ze jedete 15 km, pak je tahlej kopec a chcipne z niceho nic, vyndate svicku date ji zpatky a jede dal ? cim takovahle zavada muze vzniknout ? prehrati nebo co ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 0:12
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Mustangista: Na ochlazovani motoru existujou i jine metody..Např,že když jedeš z kopce tak vypnes zapalovani,daš za 3 a držis plny plyn..Hlavně neodepisuj,že to nema z kopce hnat,nebo ze to nastartuje..
Datum: 19. června 2010 0:12
Datum: 18. června 2010 21:31
 no jasny bylo to u rumpala
Datum: 18. června 2010 21:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky záleží u jaký to bylo motorky....jestli to byl stadion,čz 125,čz 150 prostě všechny který nemají indukční cívku mimo motor tak u těch je to normální..cívka se zahřeje a po chvilce jede zas dál..
Datum: 18. června 2010 21:13
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Ježiš ty vole..ty když něco napíšeš tak to pokaždý stojí za to...Pokaždý se na něco vykecáváš že takhle si to nemyslel a podobně..Ty už sem fakt nechoď ..když neumíš na dotaz odpovědět tak jak se má tak neodpovídej!Když si seš jistej tak až pak napíšu snad ne?!
Datum: 18. června 2010 21:00
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já vím že se to nemá dělat s tou svíčkou při horkém motoru myslel sem jako že ten motor nechat vychladnout a tu svíčku vyšroubovat a pak to nechat ještě vychladnout trochu ty zbytky a pak našrubovat a jezdit dál
Datum: 18. června 2010 20:45
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 mustangistoj by mel nekdo sebrat klavesnici
Datum: 18. června 2010 20:29
 mustangista: ty si lavor  ...na horkém motoru vyšrubuje svíčky a vytáhne i závit z hlavy  ....nebo naopak při utahování závit zlikviduje
Datum: 18. června 2010 20:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 asi to dělá to přehřátí nesmíš to hnat nechat vždycky vychladnout s vyšroubovanou svíčkou
Datum: 18. června 2010 20:06
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 mozna ti netesnej krouzky tim padem se prehrejval gufera a pak netesnej tim padej jak chvili stojis tak to trochu schladne a jedeto dal. Nebo ti nedotejka benal?? nemas tam ten papirovej filtr navzduchu? nekdy to zloby lepsi je ho propichnout ve vrsku pak to nezlobi
Datum: 18. června 2010 20:05
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 18. června 2010 22:16
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 dík moc.
Datum: 18. června 2010 22:16
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 30 ml na 1litr staci bohate myslim ze muzes dat i min tech 25 jestli uz to ma dobrou kompresi, tenhle olej nic moc
Datum: 18. června 2010 20:19
 no, tak dej 20ml oleje na půl litru benzínu a máš klid.
Datum: 18. června 2010 15:19
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 na obalu je napsaní 1:50 to je 1l a 20ml oleja,ale já tam mám vybrus
Datum: 18. června 2010 15:14
 Ach ta základní matematika.....
Datum: 18. června 2010 15:11
 Podfukuje hlava,když ji oddělám,dole na spodku vnitřku hlavy (spalovacího prostoru) je olej.podfukuje nebo je to OK?Já si myslím že je to cajk,protože při rozdélání nateče ten olej dolu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 21:20
 mastnota tam byla
Datum: 17. června 2010 21:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 když si měl tu hlavu ještě nandanou a jezdil jsi, byla čistá nebo mezi válcem a hlavou byla mastota,čarnota, nebo bylo vše suché?
Datum: 17. června 2010 21:10
 jj to udelam v sobotu.ale otazka znela.jestli podfukuje nebo ne
Datum: 17. června 2010 20:56
Jméno: David
IP: uživatel2156
Datum: 17. června 2010 20:46
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 18. června 2010 1:34
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
 To tam naleješ jenom jednou a hned máš co dělat . . .
Datum: 18. června 2010 1:34
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 dík moc.
Datum: 17. června 2010 20:38
 40
Datum: 17. června 2010 20:30
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 já sem zapoměl že mám teď vybrus a mam zajety 500km tak ja dam do 1 litra 35ml a nebo 40ml oleja
Datum: 17. června 2010 20:08
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ja wím ted ja na něho jezdíl od června aš do středy a je fajn ani se fubec nekouří z vejfuku a jede to na tento olej fajn
Datum: 17. června 2010 20:04
 máš v tom bordel....ten olej co sem sem dal ( M2T ) se neleje do motoru, ale leje se do benzínu!!! do motoru se leje převodový PP 80 nebo PP 90.... příjdeho tam půl litru.
Datum: 17. června 2010 20:00
 30ml na 1L benalu ale jsou i lepší než M2T...
Datum: 17. června 2010 19:53
Jméno: jawa 21
IP: uživatel5056
Datum: 17. června 2010 19:41
 když nemáš na olej tak nejezdi
Datum: 17. června 2010 19:32
 Tak ho lej 1:20 at to minimalizujes ale bude to svinsky topit,zakarbovany bude vse a kourit jak svine
Datum: 17. června 2010 16:56
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 tak zadru
Datum: 17. června 2010 16:53
 Dávalo se to před 50 lety do pařezů.Motor pravděpodobně zadřeš,protože 4 taktní olej neni na mazání 2 taktu dělanej a má hodně malou šanci ho umazat při vyšších otáčkách.Stačí koupit třeba M2T co stojí zhruba stejně a už nemusíš mít strach.
Datum: 17. června 2010 16:45
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 mě řikaly v obhodě ze se to davá do fichtlu
Datum: 17. června 2010 16:40
 mno ja nevim co a jak ale drive se noramlne jezdilo na motorak m6ad...na fikovy mi ho porad lejeme do mf70 jestli vite co to je....je to dvoudoba sekacka dokonce je napsany i v navodu m6a nevim ale urco m6ad
Datum: 17. června 2010 16:35
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a nezadru motor
Datum: 17. června 2010 16:33
Datum: 17. června 2010 16:27
 ja si myslim ze motorovy je brany jako prevodovy
Datum: 17. června 2010 16:25
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ,ale tam je napsani motorý olej a ne převodovejolej
Datum: 17. června 2010 16:22
 Soráč chtěl jsem říct olej
Datum: 17. června 2010 16:18
 Ne,nemůžeš,tenhle benzín je u některých aut k převodovce
Datum: 17. června 2010 16:18
 Zdar draci, byl jsem obdarován jawou 21, motor je opravdu vynikající, jede jak blázen i na 3 do slabého kopečka zrychluje. Problém je však v tom, že mi zespodu motoru uniká celkem dost velké množství oleje, hlavně když přijedu a je teplý motor, tak to teče jak ďas. Nevíte nějakou radu, jak to zacpat, aby nebylo nutné rozdělat motor? dík, ať vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:40
Jméno: Jawa555
IP: uživatel8251
 odstrojit rozpulit vycistit promazat pretesnit smontovat seridit jezdit nijak jinak to nevidim
Datum: 18. června 2010 19:40
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 sory sem se spletl
Datum: 17. června 2010 16:11
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Datum: 17. června 2010 16:10
 Ahoj draku,tohle jsem ti zapoměl říct,když jsem ti toho pincka dával.Měl jsem to v plánu,ale bohuzel jsem to nestihl.Budes ho muset sundat a opravdu ho vyčistit a přetěsnit tmelem.Ať ti to jezdí.Ahoj
Datum: 17. června 2010 11:46
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9703
 proč se toho bojiš on se po chvile zase rošlape jak ho rospuliš to maš tak za dvě hodinky
Datum: 17. června 2010 11:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no já bych si s tím klidně celý odpoledne vyhrál ...zase se nevyplatí to nějak odfláknout ...minulý týden jsem skládal motor ze 150 celý den
Datum: 16. června 2010 22:49
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
Datum: 16. června 2010 21:49
Jméno: pery
IP: uživatel8723
 s tim se nic jinýho než rozpulit nedá
Datum: 16. června 2010 21:14
Jméno: pery
IP: uživatel8723
 s tim se nic jinýho než rozpulit nedá
Datum: 16. června 2010 21:14
 rozdělat, utěsnit tmelem, složit a jezdit....práce na jedno odpoledne.
Datum: 16. června 2010 14:59
Jméno: Jawak
IP: uživatel6600
 Čau draci neznáte nějakej obchod kde bych sehnal přední ráfek 19" v komaxitu?našel jsem jenom chromované.popřípadě jestli jste někdy stříkaly na chromovaný ráfek tak jakou jste to vzali barvou?musí bejt nějaká speciální aby to drželo?díky za odp
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 9:35
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Můžeš se informovat na : motorafky.cz. Je to tady v odkazech.
Datum: 16. června 2010 9:35
Jméno: Luboš
IP: uživatel9317
 Zdar lidi ja sem nechtěně nalil do fichtla M2T do motoru místo převodového oleje pojebe se mi fichtl ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 23:00
 Nic se nestane a klidně ho tam můžeš nechat, kdysi se do motocyklu plnil jeden olej do motoru (benzinu 1:25-1:25) i do převodovky byl automobilový motorový olej M6a...četl jsem to v nějakém návodu k obsluza \r\nna nějakou kývačku nebo snad na péráka, tehdejší oleje byli totiž dost husté a tak by nefungovala spojka a jestli se nepletu tak původně byl M6a i v převodovce u malotraktoru tk 10 nebo tk8
Datum: 12. července 2010 23:00
 ja taky mel hodne litru M2T tak sem ho dal do prevodovky  nechtel se mi odlejvat prevodak
Datum: 17. června 2010 14:06
 Tak to vylej a dej tam převoďák, ne? To jsou otázky..
Datum: 14. června 2010 21:57
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Určitě se ti nic nestane,já jezdím na hydraulickej olej  a v pohodě...
Datum: 14. června 2010 21:26
 akorát jsem zvědavej co tomu řekne spojka...
Datum: 14. června 2010 21:10
Jméno: Luboš
IP: uživatel9317
 njn fichtl zežere vše
Datum: 14. června 2010 21:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 rozežere ti to motor !!!! né jasně nic se nestane...M2T zas není taková žíravina ne ?
Datum: 14. června 2010 20:58
 prosím vás lidi kde seženu Shell Advance SX2 ?? projel jsem už tři města,každou benzinku,servisy a nikde to nemají..a někde to ani neznají. udělám něco špatně když začnu ředit polosintetikou do motorové pily? např:červený Stihl. .. ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 22:02
 Yes.Díky moc...nedalo mi to a jel jsem na nejbližší pumpu Shell a mám ho ... .  díky moc všem....
Datum: 14. června 2010 22:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten stihl je taky dobrej
Datum: 14. června 2010 21:03
 Ten olej se schání těžko projel jsem asi 3 shellky a nikde ho neměli kup si radči TSF
Datum: 14. června 2010 20:57
 JAWA_ceZetak: což tě příjde dráž než z krámu
Datum: 14. června 2010 16:51
 si ho kup přeš net.
Datum: 14. června 2010 16:31
Jméno: Jerry100
IP: uživatel9676
 v Obi předevčerem jsem si ho tam kupoval
Datum: 14. června 2010 16:06
 Na benzínce Shell...
Datum: 14. června 2010 16:05
 Tak opět po víkendu. U pařeza mi docela fest teče olej z motoru( mezi půlkama ). Jak to nejlépe opravit BEZ PŮLENÍ. Jde to nějak zapatlat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 10:42
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 taky jsem mel obavy stoho ze to nebude jezdit protoze jsem pouzival tesneni papir a to stoji z hovno, tak mezi kartery davam silikon a uz to jezdi vzdycky, Akorat pri skladani musis davat pozor aby vse sedlo jak ma aby to opravdu tesnilo dulezity neni utahnout srouby na krev!!
Datum: 14. června 2010 10:42
 Tak ono když už přetěsňovat, tak udělat ložiska a gufera. Já se bojím, že to pak nebude jezdit.
Datum: 14. června 2010 9:49
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 POLOZ to na levej bok aby stoho nic neteklo a poradne to ocisti a odmasti ten spoj a namaz to motorovym selikonem, to by melo vydrzet
Datum: 14. června 2010 8:40
 Když něco dělam, tak to dělam pořádně, ne? Tyhle fušeřiny jsou fakt k ničemu...stejně to poteče...prostě si udělej na jedno odpoledne čas, rozpul to, přetěsni to, a máš klid
Datum: 13. června 2010 22:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co takhle žvýkačky?
Datum: 13. června 2010 21:53
 omg to jsou servisy....teče to tak to zalepím..  ....mi připomínáš jednoho debilka co jezdí k nám do servisu....na jeho autě se díly nevyměňují ale opravují....praskla mu vodní pumpa.....nová drahá tak to zalepte...omg magor
Datum: 13. června 2010 20:31
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 ne dej tam takový červený ale spíš kp ten loktait
Datum: 13. června 2010 20:26
 Klasický průhledný silikon?
Datum: 13. června 2010 20:21
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 jj de ale nevyrží to dlouho máš to lepší půlit projed se at je motor zahřátý a vser tam na to místo kde ti to teče a kolo loktait nebo nějaký silikon paulin bych nedoporučoval mně se vydrolil
Datum: 13. června 2010 20:18
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 zdar draci nechci kuli tomuhle dohady jeninformace odeme, jezdil jsem na M2T vykon peknej rychle se unavuje motor do kopcu dal jsem castrol 2T do motocyklu prijde mi to stejny akorat to min kouri a min karbonuje jen otrosku. tetka jsem sehnal olej 1L za 78 KC tak jsem ho hnedka bral je to polosyntetika 2T od firmi OIL a je suprovej vubec se mi neunavuje motor dokopcu porad jede stejne a neunavi se, je dost agresivni pokud natohle prejdete z jinyho bude se nejspis par km pridiramt motor jako me. Hlava nadherne cista. Je to informace pro ty co to nekde potkavaj a nevedi jestli ho pouzi,t ja ho doporucuju, ale je tojen navas tak mi nenadavejte
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 20:46
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 hoši mam dotaz ohledně oleje.předem upozorňuju že nechci vyvolat hádku chci pouze informaci.Do fichtla leju olej do benzínu polosyntetiku jenže teď jsem si koupil Kawasaki KMX 125,je to dvoutakt takže tam ten olej leju taky,jenže všichni mi řikaj že je blbost tam lejt polosyntetiku a řikaj mi abych tam lil plnou syntetiku.kterej olej tam mam teda dávat?a jakej je v tom rozdíl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 17:07
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 dávej tam MOTUL 800 projevi se to na životnosti motoru
Datum: 12. června 2010 17:07
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 do jaw sa full syntetic neleje ale do kawasaki možeš liať plnú sintetiku aj polo sin. ale lepšie tú plno
Datum: 11. června 2010 18:45
 Dělení olejů na minerál, polosyntetika a syntetika je přežitek a dnes nemá význam. Řiď se podle API a SAE.
Datum: 11. června 2010 18:41
 prosimvás mám takový dotaz. Šel jsem dneska koupit do prodejny STIHL litr motorového oleje toho červeného značky stihl. Prodavač se mě ptal jestli chci olej čepovaný nebo originální že ten čepovaný stolí litr 120Kč a litr originálu 190Kč. Ten originál je v té bílé flašce s oranžovým nápisem stihl a odměrkou a ten čepovaný je v klasické průhledné pet flašce jak od nějaké minerálky. Chci se zeptat jaký je mezi nima rozdíl hlavně jak je to s kvalitou. jestli je to jeden a ten samý olej akorát v jinačí flašce nebo jak? Koupil jsem ten čepovaný protože byl levnější a nenapadlo m+ se prodavače zeptat. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 8:07
Jméno: Mirči
IP: uživatel9867
 Kvalita je tá istá. Cena balenia v plastovej fľaši je vyššia preto, lebo platíš obal-teda fľašu. Na to musí byľ technologické zariadenie,teda plnička ,ktorá tú fľašu naplní,to tiež niečo stojí+ pracovník, ktorý to obsluhuje berie mzdu + elektrina atď. To všetko sa musí zaplatiť. A ešte jeden faktor tu je,že obchodník dostane pri sudovom balení väčšiu množstevnú zľavu.
Datum: 12. července 2010 8:07
 Kvalita je stejná, jde o to že ten čepovaný si můžeš nechat načepovat v libovolném množství, kdežto originální se prodává jenom myslím po litru. Já to taky tak kupuju.
Datum: 11. června 2010 15:35
 hoj.jaký je prosím nejlepší motorový olej do mustanga na záběh? můžu dát Shell Advance SX2 ? nebo raději Mogul TSF ? poradte prosím ... ?nebo nějaký jiný za přijatelnou cenu.. ( okolo 100 kč za litr) díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 12:07
 Přesně tak
Datum: 11. června 2010 12:07
 ok.1:33 ? na záběh ? a pak po záběhu stačí 1:40 ?
Datum: 11. června 2010 10:08
 Dobrej je Shell Advance SX2.Mažu sním i já  A maž 1:33
Datum: 11. června 2010 7:45
 Jak se pozna ze podfukuje hlava?Oddelal sem ji,a dole sem mel nanos oleje.deda rikal ze je to normalni ze to stika vse dolu,ale ono to bylo malinko mastny i po bocích
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 20:49
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 tvuj deda je chytrej jako vetsina duchodcu! poznas to tak ze ta prisedaci polocha je nekde mokra vetsinou to spatne chyta a vynechava za jizdy
Datum: 11. června 2010 20:49
 nikdy nieje normálne keď ti tečie na zem z motora niečo....to že ti podfukuje je aj počuť keď to prekopneš, alebo cítiš to že má malú kompresiu... zvyčajne býva začadený válec čiernym povlakom,a na tom mieste to prefukuje
Datum: 11. června 2010 13:38
Jméno: Los
IP: uživatel9046
Posl.aktualizace: 10. června 2010 20:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ano, motorový olej maže klikovku tak jako na tom videu, čili směs motorového oleje s benzínem...
Datum: 10. června 2010 20:33
 já a stydět se?
Datum: 10. června 2010 16:37
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 10. června 2010 16:33
 no proto
Datum: 10. června 2010 16:05
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jo dobry napsal  berz z5 pardon
Datum: 10. června 2010 15:44
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 autor dotazu nenapsal uvedeny stroj zpusty kluku se tu nekdy dotazuje i na jine motorky nech fichtl  nici odpovedi nezpochbnnuji pouze pisu tak jak to je
Datum: 10. června 2010 15:43
 daves: autor dotazu se také ptá pouze na pionýra  ...tak sem nepleť 175 a 250, a nezpochybňuj něcí odpovědi.... už si rozumíme?!
Datum: 10. června 2010 15:41
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 JAWA_ceZetak : rozumej kdys se nekdo pta na to jestly je klika mazana prevodakem u 2t kdys jasne vidi na videu ZE NENI A JE MAZANA SMESI!!! tak pocitam stim ze si bude chtit koupit jednou LEPSI motorku
vzpomene si na prispevek standy a do novyho itala japonce ci neceho nalije olej nejakou sr*cku? uz si rozumime?!
Datum: 10. června 2010 15:37
 daves: a my sme se bavily i nečem jiném než o pionýru?
Datum: 10. června 2010 15:30
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 standa ma pravdu az na vetu: ,,.....o syntetice se bavit nebudeme,ta nemá v seriovce co delat....'' ktera plati jen u pionyru, 175,250 cizach jawach a podobnych satrsich stroju u novych seriovych 2t stroju je to uplne o necem jinem kde proste plnou syntetiku potrebujes
Datum: 10. června 2010 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 ano,kudy jde smes,tudy jde olej. Klika se potrebuje táke mazat. Jak ojniční futra,tak čepy,tak loziska v kterých je klika uložena a samozrejmne i břity gufer se musí trochu omáznout...Olej se odděluje na nejvíce horkých místech a to je dno pístu či ojnice a klika ....jak kterej olej a v jakkterym motoru.....treba polosyntetika se v seriovym motoru nikdy zcela neoddeli,protoze tam nejsou ty správný teploty na spravnech místech,naopak minerálu staci nizsi provozní teploty a pri vyssich teplotach je přepalován.....o syntetice se bavit nebudeme,ta nemá v seriovce co delat....tak nejak jsem si tenhle fakt potvrdil na upravenym motoru....pri pomeru 1:25-1:30 polosyntetiky motor teplej ani trosku nekouří a absolutně není cítit. Na seriovém motoru precejenom vsechen olej pod pístem nezustával a tak byl spalován a trochu to kouřilo....seriovku jsem mazal polosytetikou i mineralem v rozmezí (cca) 1:35-1:40 ....
Datum: 10. června 2010 15:16
 omg  ....vždyt v tom videu je taky vidět že klika je mazána směsí z karburátoru....los kolik ti je že to z toho videa nepochopil?
Datum: 10. června 2010 15:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u pionýra je klikovka mazána palivovou směsí (benzín + olej)
Datum: 10. června 2010 15:11
|



|