Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec jak poznam že mě jawa 21 pije převodovej olej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 23:06
 Bude ubývat s převodovky takže skontroluj převodovej olej a uvíš a po čase se ukáže jestli ubýva či ne.Jinač to bude hulít dost a smrdět hnusně jak tady píše vlastní zkušenost
Datum: 09. června 2010 23:06
 Poznáš to tak že to hulí jak ruskej tank,a bude to jinak smrdět..
Datum: 09. června 2010 11:27
 prasklina na spodu motoru teče tudy olej
je to tam trochu uražený de to nejak svařit dohromady? nebo zalepit??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 7:24
 Nejlepší svařit !!
Datum: 08. června 2010 7:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ano,jde to svařit,ale musel by jsi nejspíš rozpůlit motor a všechno odmastit...no ale myslím , že by zatím postačilo nějaké lepidlo..poptej se někde v železážství
Datum: 07. června 2010 21:01
 Ještě jeden dotaz mám ..  co mám koupit radči za olej k ředění benzínu? M2T - to si myslím že je zbytečně blbý , Shell Advance SX2 - ten nevím , Mogul TSF anebo nějaký jiný za přijatelnou cenu? a ještě v jakém poměru ten co je nejlepší... ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 13:26
Jméno: Zdeněk Březovský
IP: uživatel9641
 Jestli máš něco staršího tak kup M6A:X
Datum: 10. června 2010 13:26
 No na to M2T bych nešel jenom kdybych byl někde na posuští a neměl po ruce nic jinýho tak bych to tam nalil jianč ne .Te Shell je dobrej........
Datum: 09. června 2010 23:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten schell je dobrej..
Datum: 07. června 2010 15:24
  díky.však říkám že M2T nechu .taky sem o tom četl mnoho a všude na nic...ale radči si připlatím za kvalitu.díky
Datum: 06. června 2010 23:20
Jméno: Aleš
IP: uživatel9601
 Olej benzín neředí, ale měl by se na něj vázat a motor mazat! O olejích zn. M2T jsem četl dost a sám jsem ho též používal, když jsem byl mladý a blbý a do kapsy měl ještě ke všemu hluboko. Dnes používám Shell Advance SX2. Bude skoro jedno, jestli to bude Shell, Castrol, nebo Mogul TSF, ale zvážil bych koupi M2T! M2T je z nouze ctnost - nutno si uvědomit, že to je olej prakticky vzniklý jako odpad po nějaké rafinaci, který se hodí nejvýše na domazání do benzínu. Já si ale myslím, že se nehodí na nic. Jezdíval jsem na tento olej a když jsem dosáhl vrcholu kopce (ten kopec byl extrémní na stranu druhou), tak fechtl měl úplně jiný zvuk, sotva jel, jen bručel - ten olej ho neumazal.
Kup podle úvahy a peněženky.
Datum: 06. června 2010 23:03
 Prosím Vás koupil jsem převodový olej PP90 ... je to dobré ? jawa 50-mustang......a musí se to za každou cenu nalít do horkého ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 13:40
 lepší je PP80! , pri PP90 sa mi prilepila spojka a nechcela vypínať, proste je veľmi hustý....
Datum: 11. června 2010 13:40
  nebolelo.díky moc
Datum: 08. června 2010 7:44
Jméno: Aleš
IP: uživatel9601
 Na boku motoru, kde budeš lít olej je převodovka a sekundární řetaz motoru. Motor zahřej jízdou tak, aby boční hliníkové víko převodovky bylo příjemně teplé na ruku, pak povol spodní vypouštecí šroub na víku motoru - pokud tam není, tak povol opatrně celé víko motoru. Šrouby nevyšrubuj úplně, jen tak 0,5 cm a víko opatrně odlep plochým šroubovákem první nahoře, pak opatrně dole, aby jsi nepoškodil papírové těsnění kolem víka převodovky a olej vylíj do předem přichystané nádoby. Pak víko přitlač rovnoměrně k motoru a šrouby pevně dotáhni-předpokládám, že se ti mezi tím nedostane nějaká nečistota mezi víko a motor, která ti způsobí úkap oleje a špatné dosednutí víka. Až to budeš mít, odsřoubuj horní větší šroub pro lití převodového oleje a menší na boku víka, který je kontrolní. Olej lij pomalu tak dlouho, až ti začne kontrolním otvorem vytékat. Dosáhl jsi plného stavu oleje v převodovce a šrouby zašroubuj a dotáhni.
To je celé, ani to nebolelo.
Datum: 06. června 2010 23:40
 Aha-díky moc.jako mám si dát pozor at ho tam nedám hodně?a jak poznám kdy dost? mám ho litr.tak kolik ho mám dát?
Datum: 06. června 2010 23:16
Jméno: Aleš
IP: uživatel9601
 Rozdíl mezi PP80 a PP90 je ve viskozitě. Kdysi jsem do Jawy lil taky PP80, nebo 90. Pokud chceš opravdu požehnat Mustangovi dlouhý život - jestli ho máš v super stavu, doporučím Ti při další výměně koupit specifikaci SAE 80/90. Je to olej, který kombinuje vlastnosti obou, čili je vhodný svou viskozitu na léto i zimu a je určený pro vysoce zatěžované převodovky. Mám ho v Hondě a ta točí do 13 000 ot. (a to je 50ccm). Tvůj olej je určený jako letní, nebo i celoroční, takže předpokládám, že bude spíše hustší, dej pozor na správné plnění, ať ti to neudělá podtlak mezi lamelama spojky, které se pak přilepí a spojka nechce odsadit. Tento případ už jsem zažil. Nepřelívat!
Datum: 06. června 2010 22:49
 Aha.Děkuji moc...
Datum: 06. června 2010 22:40
 ano do mustanga je to dobré... Do horkého se to lét nemusí. To se jenom starý olej vypouští z horkého motoru aby to vyteklo všechno i s těma nečistotama...
Datum: 06. června 2010 22:33
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár draci mám mz 150 jakej olej by ste mě doporučily do benzínu a do převodovky?díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 23:14
 Jestli to máš dovuktakt tak do benzínu asi syntetiku poněvač to dočí dost MZ a do převodovky to neim hele nikde sem to nevlastnil
Datum: 09. června 2010 23:14
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 sory že to sem dávam po druhé ale nikdo mi neodpovedel. Maže někdo s tímto olejem Valvoline Motorcycle Oil 2T ? Chtěl bych si ho koupit a zdá se mi to celkem dobrá kvalita za dobrou cenu. A chtěl bych vědět jestli s ním má někdo zkušenosti. Bude to do fichtla a do babetty. Díky a hlavně nenadávejte že se tady toto téma pořád omývá dokola. Já jsem o tomto oleji nic nenašel tady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 22:17
 ano je to dobry olej ja ho lejem do fichtla a je ok po karbonu ani stopy
Datum: 06. června 2010 22:17
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Zdarec. Maže někdo s tímto olejem Valvoline Motorcycle Oil 2T ? Chtěl bych si ho koupit a zdá se mi to celkem dobrá kvalita za dobrou cenu. A chtěl bych vědět jestli s ním má někdo zkušenosti. Bude to do fichtla a do babetty
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 13:02
Jméno: anthonny
IP: uživatel4459
 Čau lidi, koupil jsem si do mosquita převodový olej Mogul Trans 80, v příručce je ale napsany, že tam patří Mogul Trans 90, tak bych se chtěl zeptat, jestli se může něco stát, když tam naliju ten Trans 80. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 11:18
Jméno: anthonny
IP: uživatel4459
 ok, diky
Datum: 05. června 2010 11:18
Jméno: Kubas
IP: uživatel9584
 Cus anthonny hele neboj se niceho nic to neudela je akorat trochu ridsi.. pri tomhle vykonu motorky opravdu nemusis mit strach spatnej olej pro tohle je Mogul Trans 80H pro hypoijidni prevodovky to by ti klouzala spojka..
Datum: 05. června 2010 10:54
Jméno: Honza
IP: uživatel9579
 Zdarec draci, v jaké poměru mám dát do pincka 21 olej do benzinu ( myslím olej M2T) Někdo říká, že v poměru 1 : 40 to stačí, ale nějak se mi to nezdá. díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 23:12
 Takovou sračku tam nelij nějaký M2T lejt tam něco lepšího do chudáka už to taky něco pamatuje.Nějakou polysyntetiku (olej červené barvy)
Datum: 09. června 2010 23:12
Jméno: robieu
IP: uživatel8413
 Jinak je zajímavé jak různé názory na mazání jsou. Většinou každý hájí to, co sám aplikuje. Ti kdo dávají polosyntetiku, tak říkají, že m2t je svinstvo a nejhorší olej a do motorky by to nedali. Ti co mažou m2t zase tvrdí, že m2t je pro ty staré motory to nejlepší, protože na to byly konstruovány a mají větší vůle a potřebuji tedy hustější olej a hodně.  Pravda asi bude někde uprostřed. Sám jsem přešel na polosyntetiku hlavně kvůli kouřivosti u všech strojů a spokojenost, ikdyž finančně se to obhájit nedá.
Datum: 04. června 2010 14:10
Jméno: robieu
IP: uživatel8413
 S ohledem na životnost motoru bych mazal podle doporučení výrobce, takže s m2t poměr 1:33. Výrobce tam bude mít trošku rezervy proto, aby se to umazalo i v extrémních případech (brzdění motorem), tak řekněme, že i s poměrem 1:40 bys to měl provozovat dlouho. Asi by se trošku zkrátil interval do g.o. motoru, ale ne dramaticky. Otázka je co ušetříš. Osobně bych na oleji nešetřil a m2t dával 1:33. Na 1:40 bych šel s kvalitní polosyntetikou.
Datum: 04. června 2010 14:03
Jméno: freedy
IP: uživatel9580
 Opravuju jawy a sám jich dost vlastním, proto můžu v pohodě říct že při záběhu určitě 1 : 25 ale po zaběhnutí bohatě stačí 1 :50 dávkuju tak všechny a vživotě sem neměl problém a to takhle aplikuji dost let.. na pionýra 350 250 a babetu a všude bez problému..
Datum: 04. června 2010 8:55
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 1:33 je to 30ml na 1L benzinu
Datum: 04. června 2010 8:16
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 04. června 2010 7:37
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 já tam dávám 1:25 a jede to taky
Datum: 04. června 2010 7:23
 Jak pise JAWA_ceZetak ® micha se 1:33 ale ja osobne bych to tam nikdy nelil ! Ja vim je to levny "olej" ale neni zrovna nejlepsi.
Datum: 03. června 2010 23:14
Jméno: David
IP: uživatel2156
 1:33 nebo 1:40 píst to vydrží...ale ložisko v ojnici...kort to bronzové...
Datum: 03. června 2010 22:58
 no newim s m2t...daval bych 1:33..mozna i 1:40..ale pri zabehu 1:25
Datum: 03. června 2010 22:24
 kdyby někdo nebyl osel tak si stáhne manuál a tam se píše že s M2T má mazat poměru 1:33
Datum: 03. června 2010 22:24
 Zdravím všechny draky, po nesčetných dohadech, nás provozovatelů dvoutaktních motocyklů, jsem se rozhodl kontaktovat přímo některé výrobce 2T olejů, aby mi zodpověděli otázky typu, zdali mohu zadřít motor, když přecházím z jednoho oleje na jiný 2T olej a to i třeba jiného výrobce, jestli je třeba dekarbonizovat motor, jaký olej se do čeho hodí, atd.. Způsobilé osoby mi odpověděly konkrétně takto: \r\n\r\nVážený pane,\r\nV případě motorových olejů pro dvoudobé motory nehrozí Vámi zmiňované rozpuštění karbonových úsad, to se týká olejů pro čtyřdobé motory v případě, kdy se přejde z motorových olejů méně aditivovaných detergentem na výkonné oleje s vysokým obsahem detergentu. Dále je třeba rozlišovat oleje pro starší dvoudobé motory(API-TA/TB) a pro modernější vysokootáčkové motory(API-TC). Oba oleje můžete vzájemně míchat, důležité je jaký dvoudobý motor s nimi mažete. Není vhodné mazat moderní motor olejem určeným pro starší typy motorů. V případě užití oleje určeného k mazání vysokootáčkových motorů do motorů starších typů nedosáhnete lepších pracovních výsledků stroje, než když mažete olejem určeným pro starší motory. Zásadní je dodržovat mísící poměr určený výrobcem daného typu motoru. \r\n\r\nK tomuto jsem se odhodlal na popud některých z Vás, jelikož se zde čas od času vyskytne příspěvěk typu.. známý říkal, že nalil lepší olej a zadřel díky rozpuštění karbonu, přecházím na jiný olej - musím dekarbonizovat??.. atd... Můj osobní názor spíš je, jestli s přestupem na "lepší" olej někteří nemění mísící poměry výrobců, nebo jestli se spíš nejedná o shodu náhod, či velmi agresivní jízdu nebo nešetrné zacházení s motocyklem daného jezdce. Samozřejmě, že Ti z Vás, kteří mají závodní stroje to vidí jinak, ale jim tento text není adresován. Je to především pro draky, kteří jezdí v běžném provozu a někdy váhají jaký olej použít. Toto je spíš jen takové upřesnění od odborníka co kam lít a co nikoliv.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:05
 Však já byl taky hroznej sígr a toho času jsem do fíka lil kde co, mladý jak je známo nemaj prachy a tak tam lejou bůh ví co a ještě co možná nejmíň aby jim to vydrželo delší dobu, jenže šetřit na oleji je snad největší kra... co může člověk udělat, ale ani já to tehdy moc nepobíral, takže sám nemůžu nikomu nic moc vyčítat. Jinak s tím uznáním..., nepatřím zas až tak moc mezi ty co se tady každej druhej den dotazují, ale je pravdou, že jednotlivá témata raději pročítám, neboť se to v podstatě opakuje pořád dokola a již několikrát mi právě tvoje rada pomohla. Takže ti tímto ještě jednou děkuji a určitě pokračuj v tom co tady na fichtlkrámku děláš. Je to zapotřebí..
Datum: 02. června 2010 22:05
Jméno: standa
IP: uživatel9570
 dobrá,ok,s tim odborníkem to beru zpet,omlouvam se. Vim obcas zbytecne nadsazuji...ale tady je to potreba ....je tu spousta kluků co jezdí na fichtlu na m2t s API TB pri pomeru 1:50 "Kross" lesem a polma a pak se tu furt akorat resi zvonici krouzky,motor netahne,kde vybrousit valec atd.... to at tam radsi dá 1:40 nejakýho Motulu(třeba) a ten motor ten jejich "kross" prezije....nebyl sem jinej,takze tu jen neplácam držkou....vim jak ty motory šli do háje....jinak děkuju za to malý uznání....mám pak pocit ze tu nemelu hubou naprázdno
Datum: 02. června 2010 21:13
Jméno: Flink
IP: uživatel5173
 Stando nemá cenu tady nějak vířit prach, protože v něčem máš jistě pravdu, ale já rozhodně nejsem z těch, který by se spokojili s odpovědí od nějakýho šmouly, co někde několik hodin denně odpovídá na všemožný dotazy a beztak o to ví velký kulový. Ten chlap co mi to psal je vedoucím kvality právě 2T olejů v Paramu, navíc je to vysokoškolsky vzdělanej člověk, takže i z tohoto hlediska si myslím, že by tomu měl rozumět a ne že má něco jen tak připravený dopředu!!! Loni jsem s ním mluvil i osobně, když jsem tam měl vyjednanou exkuzi a rozhodně si nemyslím, že by to byl z jeho strany jakkoliv zavádějící nebo účelovej rozhovor. A je jasná, že když máš motor zahumusenej, tak bys ho měl udržovat i bez přechodu na jinej olej. Navíc když je motor jak ty říkáš zarostlej, tak ten karbon se uvolňuje i tak a můžeš jezdit pořád na stejnej olej a stejně jednoho dne třeba zadřeš. To už prokázali lidi před náma a rozhodně tam nelili cokoliv s aditivama. Prostě když je to zas... tak by se to mělo vyčistit, ale rozhodně ne se vším co tady píšeš mužu souhlasit, ač tě mám za jednoho z nej lidí na fichtlkrámku co se týče odbornosti. Rozhodně jsem tenhle příspěvek nevložil kvůli nějakým rozepřím, takže radši končím.. Bylo to spíš určený pro mladý kluky, který váhaj co za olej nebo jak míchat. Ta dekarbonizace je vesměs každýho věc, ale kdo to nedělá, tak bych mu dvoutakt nesvěřil.  Toť z mé strany vše..
Datum: 02. června 2010 20:01
Jméno: standa
IP: uživatel9570
 Člověk tebou nazývaný odborníkem je pouze zamestnancem infocentra či Call centra dane firmy a odpovědi pro tvuj dotaz má predem pripravene(FAQ),protoze nejsi první ani poslední,kdo otravuje s takovou (kravinou) věcí. V podstatě má pravdu. Staré pomalochodné 2T motory jsou stavěné na oleje s API TA/TB o daném mísícím poměru. Věc b) pokud mas totalne zarostlej motor karbonem a nalejes do toho polosyntetiku,která obsahuje slozky pro samočištění motoru-aditiva(rozpouští drobný karbon vzniklý chodem motoru a spatne prohořelou směsí) tak se opravdu karbon začne odlupovat a pak je otázkou jestli vyletí výfukem a nebo se třeba usadí nekde na pístu nad kroužkem a začne dělat mikroskopický oděrky....věc c) ač to někteří popírají,tak karbon je nekdy i v klikové skříni... olej s aditivy ho také zacne rozpouštět a pak je otázkou,jestli lístky karbonu proletí prefuky nad píst a nebo se třeba usídlí v kleci ojnice mezi setrvačníky a začně vydírat klec na dolnim čepu ojnice......je to vsechno realita...tohle je nejrychlejsi zpusob jak poslat starej dobrej motor do kytek.... pokud stroj opravdu 10-20-30 let jezdil na m2t tak musí stále jezdit na m2t s API TB a nebo se musí dekarbonizovat a pak se muze pouzit treba lepsi mineralni olej s API TC,který nezasírá motor a nesmrdí a líp maže.....
Datum: 02. června 2010 19:23
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 POKAZDY kdyz motor dostane "kotel" vsechno kontroluju a cistim , vcetne hlavy a pist , to ze nekdo jezdi rok na m2t(nic proti ) a ma v hlave hrudku z karbonu potom naleje kvalitni olej kterej to vsechn ovolni je prinejmensim na dobry ceste valec pridrit
Datum: 02. června 2010 18:17
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Ano je to nutné..
Datum: 02. června 2010 16:21
 Přesně tak, pokud má člověk svůj stroj rád, tak je dobré dekarbonizovat a to nejen při změně oleje, já to taky dělám, ale na tyhle otázky jsem chtěl znát co nejdůvěryhodnější odpověď. Proto jsem se rozhodl podělit o ni i s vámi. Mějte se a ať to jezdí.
Datum: 02. června 2010 15:52
 no vida...hned vim že se nemúže takto zadřít,avšak stejně při přechodu na lepší olej,budu dekarbonizovat.
Datum: 02. června 2010 15:40
 Čistě teoreticky, možná je to blbost. Když motor saje převoďák, tak nemá výkon a dusí se. Kdybych převoďák vypustil, co by se stalo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 21:17
 A pak ještě začal týct z motoru fest olej, tak šel z domu.
Datum: 27. května 2010 21:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak ono to z venku nepoznáš že je to přidřený
Datum: 27. května 2010 21:09
 Jo, jsem tu motorku koupil a nenapadlo mě, že tam nebude. Tak jsem si řekl, že preventivně doplním a když už tam bylo půl litru a furt nic neteklo kontrolním otvorem, tak jsem pojal podezření
Datum: 27. května 2010 20:45
Jméno: davis
IP: uživatel455
Datum: 27. května 2010 20:03
 Hele, já tak jezdil půl roku a bez následků.
Datum: 27. května 2010 18:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no hele taky když jsem poskládal motor tak jsem na to nějak opoměl a nastartoval jsem ho dřív než jsem nalil olej...ale tak minutu to vydrží...ale jezdit se s tím nedá,sám jsem viděl jak to potom vypadá..všechno je přidřený
Datum: 27. května 2010 16:25
 Tak by možná místo oleje sál falešný vzduch. Sedřela by se ti spojka a pak by se i zničily ložiska v převodovce a vydřely by se bronzové pouzdra v převodovce...Ten olej tam prostě plní důležitou funkci
Datum: 27. května 2010 16:09
 Co může být příčinou, že motorka prostě ustavičně bleje z vejfuku? Směsí oleje a benzínu to není, ostatní motorky neblejou. Vejfuk by mohl být zadělaný, ale určitě to dělá ještě něco jiného.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 12:09
Jméno: milanje
IP: uživatel7944
 Taky mě to dělalo a nemoh sem na to přijít. Já jsem tam lil olej kerej sem našel v garáži a ne co tam patřil. Takže se nespaloval a blil z výfuku a svíčka furt zasraná. Takže tam dávej olej co tam patří. V horším případě tam teče olej z převodů.
Datum: 28. května 2010 12:09
 jo vycisti vyfuk taky mi to delalo a zalezi co davas za olej taky
Datum: 27. května 2010 19:11
 odkarbonuj vyfuk..to bude prcina...delalo mi to same...kamos si stoupl za myho fika.ja nastartoval a do minuty sem myslel ze se z neho stava cikan....
Datum: 27. května 2010 16:46
 To jsem nezkoumal, prostě docela často z něj ukápne, i to teda stříká dozadu, když jsem to nahodil v garáži, tak jsem měl kropenatou zeď i podlahu. Moc oleje tam je, ale když je moc oleje i v jiných motorkách a neblejou, tak to tím asi nebude. Mě šlo třeba jestli o to nebere převoďák.
Datum: 27. května 2010 16:01
 co tam máš za olej? se ti nejspíš nespaluje a bleje do výfuku a z něho ven
Datum: 27. května 2010 15:42
Jméno: pařezz
IP: uživatel9411
 a jakym spusobem to bleje na ty dlaždice.v kuse nebo po dávkach?žeby moc eleje v benzinu?
Datum: 27. května 2010 15:22
 I když prostě dojadu na dlaždicích, už je tam naděláno od oleje.
Datum: 27. května 2010 15:17
 zdarec jaký máte zkušenosti s palivy?? třeba gazolin nebo ředidlo nebo tak něco.. zkoušeli jste jezdit na něco jinačího, než je benál?? jak to jelo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 20:13
 hele sooryyy mabode fakt se Vám všem omlouvám mě sem vlezl bratránek a udělal tu trochu bordel no.. hajzl jeden už má zákaz mi chodit na pc fakt se ti omlouvám jak vidím co tady napsal chytrolínek
Datum: 27. května 2010 20:13
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Hele bukvatýre..děláš chytrýho jak kdyby ti to tu patřilo..největší píčoviny na tomhle webu jsou:M2T,Míchání sraček místo benzínu(dokonce už tu byl nápad že by jezdil na SAVO)A dotaz mam fichtla a nejede  Takže si jdi kekzi vyhonit před zrcadlo a ža se sklidníš tak přid
Datum: 27. května 2010 18:41
 1:1 Benzín s naftou se nechá, po mírnym přivření vzduchu to jezdilo i líp mi přišlo. Ale zastudena člověk končí, musí tam bejt víc benzínu na chytnutí zastudena, a když už tam bylo moc nafty, tak to začínalo stát taky zaprd. Jo, a kouří a smrdí to jak debil, takže libovka
Datum: 27. května 2010 15:12
 aha pan chytrej se ozval prosím tě tebe se neptám, ptám se tych, co něco takového zkoušejí, je tady 100 horších dotazů, tento dotaz je náhodou normální tak když nevíš tak se nevyjadřuj jo laskavě ptám se jiných lidí ne tebe..
Datum: 27. května 2010 14:59
 Tohle je pokec-rady a tak ale ne takovyhle debility co si di resit nekam jinam
Datum: 27. května 2010 14:44
 mabode: hele vysmahni z této stránky o pokecu toto není nic pro tebe, protože já sem se jen slušně zeptal na názor ostatních lidí tak tady nepičuj ty debile! kdybych se ptal na co mám jezdit tak tady klíďo pindej ale toto není odpověď na mé uvedené téma tak ahoj!jediná pičovina co tu je tak je tvoje odpověď...
Datum: 27. května 2010 7:02
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Nejlepší je klasickej benzín,kvuli oktanum,protože ostatní látky špatně bouchají,díky tomu oktanu.
Datum: 26. května 2010 22:34
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Zkus ''jezdit'' na mozek a nevymejšlej píčoviny
Datum: 26. května 2010 21:31
Datum: 26. května 2010 21:18
 jaký význam lét tam něco jinšího, když benzín tě stejnak výjde ze všeho nejlevněji
Datum: 26. května 2010 21:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no hele na ředidlo to jede skoro stejně ale tak na 90% to přidřeš ikdyž naředíš 1:10
Datum: 26. května 2010 21:05
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel7114
 cus draci, nekdo mi tu nedavno doporucoval do prevodovky na jawu 20 olej PP80, kde ho seženu? u benzínky sem sehnal Mogul SAE 80 nebo nějak tak, je tam možné dát tenhle, někdo mi tvrdil že jde o to číslo hlavně  dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 11:17
 Mogul SAE 80 je PP80 takže je dobrej
Datum: 26. května 2010 11:17
 Čau draci používal jsem olej m2t od parama a včera jsem si koupil oregon 2t polosyntetic musim motor dekarbonovat mě se do toho moc nechce.prosim odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 20:51
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 vym ze se to nesmi michat ale nektery blbci to bohuzel delaj. Ja presel s M2T na castrol 2T a nezadrel sem ani jsem valec neposkodil asi tenhle olej karbon nerozpousti. Pak jsem nalil polskou polosybtetyku a asi se mi to pridiralo vykon snad stejnej, ale hrala se prevodovka nevim proc tak asi to bylo tim
Datum: 25. května 2010 20:51
 fermez: tak to je pěkná blbost míchat kvalitní olej s horším olejem když jezdíš např na to m2t a chceš tam dat lepší tak to 100%ně děkarbonuj tak aby to bylo čisty protože ten lepší olej rozpustí karbon po tom horším oleji a ten krabon ti vydře válec, a ty když tam chceš lejt ten oregon tak to dekarbonuj
Datum: 25. května 2010 20:25
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ani snad nemusis taky jsem takhle presel akorat jsem mel novy krouzky s pistem a v pohode. Plno lidi to i micha a nezadreli takze nemusis, ryziko je minimalni.
Datum: 25. května 2010 20:06
Posl.aktualizace: 25. května 2010 21:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty blondýny jsou taky za 89 s DPH?
Datum: 25. května 2010 21:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Ano je to PP 80 aký je predpísany do pionierov
Datum: 25. května 2010 18:47
 Čau draci jaké máte zkušenosti z olejem oregon 2t polosyntetic?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 20:20
 tak ty oleje sou sroro stejny ale oba sou kvalitní do motorovek takže i když to m2t od parama je jakš takš dobry tak bych to rači dekarbonoval pač tady ten olej už ten karbon rozpouští
Datum: 25. května 2010 20:20
 A musim to dekarbonovat jo ten červenej jsem si koupil.
Datum: 25. května 2010 19:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já měl oregon takovej červenej v dávkovači a taky dobrý
Datum: 25. května 2010 18:27
 Jo a já jsem používal m2t od parama než to tam naleju musim to dekarbonovat mě se moc do toho nechce.
Datum: 25. května 2010 18:25
 zdar jo to super olej já ho liju do čzty i do pincka je to ten zelenej ne? ten nekarbonuje a nekouří prostě good
Datum: 25. května 2010 18:08
 čau jakej používáte olej do benzínu? ja Husqvarna pro 2t motory
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 17:12
 čau to je polosyntetika ne?
Datum: 25. května 2010 17:12
 ja myslim ze je to jedno jakej olej se pouziva hlavne ze to masti
Datum: 25. května 2010 6:38
 Shell VSX-jediny co me na nim vadi ze prosakuje na boku flaska
Datum: 24. května 2010 21:34
 V origo manuálu na panelku 250/559 je i směs M6A v poměru 1:24 - tak to musel bejt mazec!!! Mha předemnou, mha za mnou.... Jinak ja pouzivam v panelíně 250/559 Repsol 2T sintético 1:40 a stejně i v 350/634 - krásně to voní......
Datum: 24. května 2010 19:58
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 Do seriovek(Jawa 250,Jawa 550,555) minerál Motul Motomix 100 2T v pomeru 1:40 a do Cesťáka(Jawa 21) polosyntetiku Motorex Speedmix 2T v poměru 1:30....dřív sem na ten Motorex jezdil uplně se všim a spokojenost. Loni na podzim sem presel se seriovkama na vysoce kvalitní minerální olej vhodný pro takovýhle stroje(do 250 mícham víc,asi 1:33).Polosyntetiku uz kupuju jen do Pionýra(21),protoze ten uz nebyl seriovej asi 3 roky a potreboval jsem aby se dobře mazal  Je to kazdyho volba na co bude jezdit.... Husqarna nebude špatnej,ale už se ke me dostali i špatný zprávy,že tyto oleje do motorovech pil nejsou zrovna dobrý pro starej 2T.....
Datum: 24. května 2010 18:44
Jméno: NHŠ
IP: uživatel7151
 Ňejebe vam nahodu z tych oleju furt? sak furt resite oleje jak pridrbani us kokoci sprosti na promnazamna si dotej nadrze aj naser magore a nepiste to tu furt kdo jak micha a hentototo
Datum: 24. května 2010 18:24
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 Proč se ptáš? Jinak já taky používám Husquarna 2t, a jsem nadmíru spokojenej.
Datum: 24. května 2010 18:04
Jméno: martin
IP: uživatel8931
 čau asi blbej dotaz když mam olej Shell Advance a nevim kolik to tam nalejt, mužu ho třeba přelejt do čisty, vymyty flašky od M2T kde je pěkna stupnice??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 10:17
Jméno: martin
IP: uživatel8931
 tak to je asi stejně jako když michaš jinym olejem třeba ja mam čz 175 a když M2T micham 1:33 tak tím Shell to bude taky 1:33
Datum: 23. května 2010 10:17
 zdarec a jaký je ten poměr oleje s benzínem kdyš použiju ten shel advance do te jawy 250 zip 353
Datum: 23. května 2010 7:51
 nn,je to uplně stejné,mimochodem dělám to stejné.
Datum: 22. května 2010 18:11
Jméno: martin
IP: uživatel8931
 jo? ja pravě nevěděl jesli to nema nakej jinej míchací poměr když to je upe jinej olej
Datum: 22. května 2010 18:09
 můžeš
Datum: 22. května 2010 17:53
 ted jsem se dival na navod k puoziti jawa 250 a tam psali ze se ma olej michat v pomeru pri zabehu. _1:18 a po zabehnuti _1:25 neni to hodne ja do fichtla micham _1:40
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 20:33
 james12: ty poměry jsou už zastaralý...na záběh bych mazal 1:33 a po záběhu 1:40...
Datum: 17. května 2010 20:33
 no jestli tam budeš lejt obyč. M2T tak to dodrž
Datum: 17. května 2010 20:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 musíš taky brát v úvahu to,že dnes jsou kvalitnější oleje
Datum: 17. května 2010 19:25
 Co je psáno, to je dáno.....Dávej do všech mašin 1:20 a máš jistotu, že to nezadřeš.
Datum: 17. května 2010 18:37
|



|