|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau jaký olej je nejlepší do jawy 21 myslím převodový a motorový dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 7:36
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 castrol 2t a pp80
Datum: 13. března 2010 7:36
 tak jakej ten olej
Datum: 13. března 2010 7:13
 nahodou m2t by do převodovky šlo ale nwm co na to spojka ale namazani řetezu to je dobry olej
Datum: 12. března 2010 20:09
 ja davam 1:50
Datum: 12. března 2010 19:50
 tak si tam tej sračky dal moc
Datum: 12. března 2010 19:48
 já sem jezdil na motoroví olej STIHL červený a jezdilo to krásně fichtl jezdil pak jsem tam dal nějakou sračku a fichtl fubec nehtel jezdit furt to chcípalo.
Datum: 12. března 2010 19:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Převoďák PP80, motorák- Já mám rád Mogul TSF, ale je celkem drahý. Teďka už to je polosyntetika, což je pro fíka škoda. Teďka používám Motul Motomix 2T, zajíždím na něj Bábu 207 a dva fíky. Tak jsem zvědav jak to dopadne.
Datum: 12. března 2010 19:40
 mám s ním velice,ale velice nablahé zkušenosti
Datum: 12. března 2010 19:37
 jj m2t tam v žádném případě nemíchej
Datum: 12. března 2010 19:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Na M2T zapomen..radsi...
Datum: 12. března 2010 19:36
Jméno: mustis
IP: uživatel1553
 ahoj nejlepší převodový PP80 a motorový buď M2T nebo STIHL červený do motorových pil
Datum: 12. března 2010 19:27
Jméno: nn
IP: uživatel1337
 cau zbylo mi trochu kvalitniho oleje pro 4t motrku , muzu ho dat do prevodovky u fichtla ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 20:59
 jo spojka bude fungovat dobre.. u 4T motorky se maze spojka, prevodovka a motor zaroven takze to do 2T muzes v klidu nalit.. normalne se to tak dela.. ale nesmi to bejt olej do auta..
Datum: 10. března 2010 20:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud ti s nim bude dobře fungovat spojka, tak neni problem....
Datum: 10. března 2010 20:37
 samozrejme.. 4T oleje se lejou do prevodovek i u novych 2T motorek..
Datum: 10. března 2010 20:16
Jméno: jenda
IP: uživatel7902
 Zdar draci dnes sem koupil novej olej do benzínu do fíka je to TS .. chci se zeptat jestli s nim máte nekdo skusenostti?? Zdá se mi nákej hustej
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 16:52
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já s ním mám dobré zkušenosti taky jsem ho používal a je podle mě daleko lepší než TSF, protože pokud chceš dělat předčasně go tak stačí koupit TSF a je hotovo, motor začne chrastit netahne ...
Datum: 10. března 2010 16:52
 hustej ej proto že je nověj. A světlej taky protože je novej  Já jsem měl ve fichtlu taky starý olej z auta, ale ten jsem vypustil a nalej jsem tam upe nový z jiného motoru krásně čistý a ustý ne jak ta rozbředla sračka černá.
Datum: 10. března 2010 15:58
 zdar mám čízu 487 a přední vidlice mi pružila jakš takš normalně a ted sem tam dolil olej a pruží hodně tvrdě muže mi někdo říct jak docílím toho aby prožila hodně?aby byla měká myslíte že když upustím olej z vidlic tak že to změkně?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2010 14:03
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8768
 Čau mám čz 450, taky sem řešil co za olej do tlumičů. V návodu píšou že na léto se tam má dát v poměru 1:1 tlumičový olej a M5, já jsem tam dal tlumičový olej od PARAMA a M6A. V zimě s motorkou nejezdím, tak mi olej nezatuhá
Datum: 11. března 2010 14:03
 Takže asi tam toto oleje máš dost,v každé vidlici má být 120ml u ČZ 487. nejlepší je koupit tlumičový olej nebo já tam mám nějaký hydraulický MOGUL - jen ten,přesně 120ml v každé vidlici a jdou lehce,ale ne zase nějak hodně,ale akorát jak mají jít. hlavně nelej do těch tlumičů nějakej motorák m6a nebo tak něco, protože ti ty vidle ztuhnou a v závislosti na teplotě - pokud je mín jak 10stupnů tak máš ztuhlý ty vidlice a nepohybují se,mám s tím zkušenost.je dobré tam nalít to,co tam patří!
Datum: 10. března 2010 19:44
Jméno: skypi23
IP: uživatel8932
 taky zalezi co tam mas za olej
Datum: 10. března 2010 18:36
 jj,mas ho tam moc,upust trochu olej..taky se muze stat ze kdyz ho tam nalejes hodne toho oleje (treba plnou vidlici) tak ty vidlice nezmacknes vubec
Datum: 09. března 2010 20:17
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8768
 Čau, mám ČZ 175/450 v manuálu píšou že se má dávat olej do paliva v poměru 1:20. V jakém poměru ho tam dáváte vy? Díky Lukáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 21:03
 ne polosintetiku si kupuju za cca 180kč/litr a m2t 75kč/litr a fichtl lita jak drak
Datum: 10. března 2010 21:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty jsi blázen..když leješ do pionýra M2T 1:25 tak to musí vyjít mnohem dráž ne???
Datum: 09. března 2010 19:46
 já nemám 450ku ale 487 a tam liju polosintetiku 1:33 ale do fichtla normalně m2t 1:25 a pohoda
Datum: 09. března 2010 19:42
 Já se vždycky držím poměru dle příručky. A že by mně M2T tak šíleně kouřilo, to se říct nedá.
Datum: 09. března 2010 16:55
 Tak do ČZ 175 450 leju v poměru 1:33 M6A,ale dá se použít i lepší minerál - do 487ky dávám REPSOL ,Dávat team polosyntetiku nebo syntetiku je blbost.
Datum: 09. března 2010 16:22
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Sice nemám čz 175/450, ale tyhle malý kejvačky a panelky moc netočí. Tento údaj se udával, protože byl k dostání pouze olej něco jako dnes M2T ale ještě trochu horší. Proto se toho muselo dávat tolik. Dneska, kdy se používají kvalitnější oleje, nepotřebuješ tolik mazat. Já bych to mazal 1:30-1:40 nějakým kvatlitním minerálem. Polosintentiku tam bych nedal. Přeci jen to nemá tak vysoké otáčky.
Datum: 09. března 2010 12:37
 Čus draci chtěl bych se zeptat jaký olej je nejlepší na zajíždění?????????Nechci m2t slyšel sem že s polysintetikou se zajíždění prodlužuje a v čem je pak lepší syntetika nebo mineral?..Já jezdím fůrt na polysyntetiku dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 20:25
 Čau draci jaky oleje znáte co se míchají s benzínem
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 21:58
 v motokrose se používá nejčastěji plná syntetika ale do fichtla je to škoda tam stačí polosyntetika
Datum: 06. března 2010 21:58
 a existujou i nějaky oleje pro závodní motory nebo aby ten byl kvalitnější né žádná sračka
Datum: 06. března 2010 15:47
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Osobne muzu doporucit Husqarna 2T..olej do krovinorezu a motorovejch pil atd...cena asi 180,-/litr..Zadnej kour,karbon atd..pecka OIL
Datum: 06. března 2010 15:11
 nebudu si z tebe dělat srandu D  nne já moc olejů neznám.. ale doporučuji motul 710-sice syntetika drahá jako hovado ale aji kdyby dával do benzínu ten motul nějaký fakan co má 2 roky tak by to jelo  prostě kvalita za cenu nojo..ale jinak znám schell, různý druhy motulů, obyč m2t-kvalita  , atd.. newím co ještě...
Datum: 05. března 2010 20:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Fritovaci,na blbou otazku,blba odpoved...
Datum: 05. března 2010 20:30
 No já tam se přiznám já sme tam zezačátku lil olej do 4 taktu  .Ale to bylo jenom chvíli pak sem začal lít kvalitnější.Znám Shell a pak bud polosyntetika,syntetika a mineral a takov další názvy,Oregon a pak sračku M2t sračka tak akorát na řětěz ...........brusná pasta na válec
Datum: 05. března 2010 20:23
 blba otazka a připdaá mi že zase melete opřad o tech m2teckejch sraškách a zase chcete hadku,ale doufam že nebude
Datum: 05. března 2010 20:17
Jméno: kazici
IP: uživatel8901
 vyhradne doporucuji M2T nebo lukanu vyborne promaze jedna tvrda chlpace rozumis
Datum: 05. března 2010 19:43
 ten co jsem našel ( respektivě vyjetej z auta ) ale te´d už tam leju kvalitnější a čístčí ale zpaměti ti neřeknu název.
Datum: 05. března 2010 19:34
 M2T,friťáckej,motorovej, no všechno co dou smíchat s benzínem  (celkem blbej dotaz)
Datum: 05. března 2010 19:17
Jméno: grisom
IP: uživatel8893
 zdar hoši chci se zeptat jestli mužu mazat stadiona s11 1:40 castrolem garden 2t. v manualu je napsano 1:20 neudělá to něco s motorem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 20:27
 tak 1:20 tak si vem na co dřív oni jezdili no já bych dával tak 1:30-35 nejvíc to stačí když budeš mazat nějakým kvalitnějším olejem
Datum: 05. března 2010 20:27
Jméno: kazici
IP: uživatel8901
 nic hclaúce rozumis M2T
Datum: 05. března 2010 19:50
 mažu staďáka tím samým castrolem na poměr 1:33 a není problém.
Datum: 05. března 2010 17:00
 mažu staďáka tím samým castrolem na poměr 1:33 a není problém.
Datum: 05. března 2010 17:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já mažu s11 schell advance 1:35
Datum: 05. března 2010 14:30
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel4159
 Taky mažu Castrolem fichtla ale a v poměru 1:50 a uplně vpohodě
Datum: 05. března 2010 11:02
Jméno: jony
IP: uživatel8239
 jestli je to kvalitnější olej,tak stačí mazat míŇ
Datum: 05. března 2010 9:41
 Já si myslim že ti to 1:40 umaže zase 1:20 je hodne nebo skus 1:33
Datum: 05. března 2010 8:29
Jméno: new dan
IP: uživatel7154
 zdravím podle čeho měříte 1:40 poměr s olejem?Na těch flaštičkách je jen 1:50.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 10:56
Jméno: mabode
IP: uživatel1554
 Nekde na netu si najdi program micholej  Zadaas kolik litru benzinu tam nalejes a pomer v jakym to chces redit a vypocte ti to presne ml kolik potrebujes
Datum: 05. března 2010 10:56
Jméno: king2
IP: uživatel8426
 Kdyz nemam tu flasu s pomerem tak na jeden litr jedna banka na koralku a jeto!
Datum: 05. března 2010 8:26
 to standa.. bratranec ma Yamahu DT 125 rok vyroby 2005 oddeleny mazani a maze to 1:50 a to i primo v manualu je ze se tam ma lejt syntetika.. takze vic jak 1:50 bych do niceho fakt radsi nedaval.. a kdyz ne syntetika tak max 1:40...
Datum: 04. března 2010 22:38
 já si dycky koupím tu malou flaštičku m2t do 5litru benzínu,to m2t vyleju,naleju si do toho svuj oil,a mám naměřeno
Datum: 04. března 2010 22:28
Jméno: standa
IP: uživatel8886
 myslim ze posilube maze 1:50-1:80 nektery oddeleny mazani u novejsich motorek mazou dokonce 1:50-1:100.......fichtla mazat 1:33...v pripade lepsiho oleje 1:40
Datum: 04. března 2010 22:17
 to JONY... 1:90 je kravina.. i snad nejkvalitnejsi olej bellray se redi max 1:50 a to jeste do motoru ktery maj nikasil.. do fichtla max 1:40.. a ten bellray je litr za 600kc
Datum: 04. března 2010 21:16
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 to de ale mustangisto.ale to je taky olej za 500Kč a je to jen litr.to víš sintetika
Datum: 04. března 2010 20:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když mám v kanistru 5 litrů a naleju tam celou falšičku 100ml tak to má přeci 1:50 ne?? aq když to naleju celý do 4 litrů tak mám 1:40...
Datum: 04. března 2010 20:34
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Vetsina z nas prosla 7 tridou takze vime,jak spocitac pomer
Datum: 04. března 2010 20:22
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
Datum: 04. března 2010 20:11
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8768
 Čau já to dělám velkou 60ml injekční stříkačkou, spočítám kolik tam toho má bejt apak už jen odměřím. Dělám to i u poměru 1:33 a myslím si, že to je přesnější jak na flašce.
Datum: 04. března 2010 20:06
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nebo vydělíš počet litrů benzínu s olejem...př. 10litrů benzínu : 40= 250ml(0,25 litrů)... a tak si můžeš nastavovat i jiná měřítka (1:33 a u lepších sintetických olejů je to cca 1:90)
Datum: 04. března 2010 19:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 25ml
Datum: 04. března 2010 19:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to cca 20ml na l
Datum: 04. března 2010 19:49
 zdar mám čztu 487 a v návodu je napsáno že do přední vidlice se lije tlumičový olej a M6a v poměru 1:1 do jedné vidlice se lije 120ccm,no a chci se zeptat jestli tam můžu nalít třeba polosintetiku pro 2t motory a 120ccm je 1.2 deci? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 19:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 Zdar hoši co si myslíte že by sa me stalo s fikem kdybych mazal M2T v pomeru 1:50? mazu 1:40 a zda sa me to moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 19:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ja bych zkusil i ten stihl olej kdyz to tak dlouho vydrzelo jak tu pise boocheer
Datum: 04. března 2010 19:17
 zkus matonni 1:100
Datum: 04. března 2010 18:13
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 mustangista:maz to 1:80..to v pohode utahne
Datum: 04. března 2010 18:02
 Já jezdím na M2T v poměru 1:15-1:23 a když jsem nastartoval po třech měsících zimy, ani jsem nebyl na tý motorce vidět.
Datum: 04. března 2010 17:39
 já jsem jezdil s m2t od parama 1:50 pul roku a malinko jsem poškrábal válec(myslím starej válec)
Datum: 04. března 2010 13:38
 Nejde o zadření, ale o ryzchlé opotřebení. Já jsem pro neštření na poměru. Podle čeho se ti zdá 1:40 moc?
Datum: 04. března 2010 13:05
Jméno: standa
IP: uživatel8886
 tady se nejedná o to ze by se to hned zakouslo ale nedostatecne mazaný soucasti motoru se pomalu a jiste začnou přidírat.......futro na klice,jehlova klec dole,loziska,pisti cep,valec,pist.......ono m2t samo o sobe je nicmoc ...jako tak nejak to motor umaže .... takze proste tech 1:50 je jasná vrazda motoru.........ja sem jsem zastáncem 1:40 i s lepsim olejem,protoze ten olej nejenom maze,ale i chladí ......aby motor spravne fungoval,mel by bejt mazanej pomerem 1:33(dle manualu) ovsem je potvrzeno ze s lepsim olejem bohate staci 1:40........
Datum: 04. března 2010 12:18
 zapoměl jsem napsal že to mažu v poměru 1:50
Datum: 04. března 2010 12:15
 Nic se nestalo ale nikdy nevis co se stane,ja bych to neriskoval. Zajetý motor mažu červeným olejem STIHL. Mám jehličkové ložisko. Mažu to tak od té doby co toho pionýra mám. Takových 10 let. Jezdím s tím pořád,věčně ho trápím ale nikdy se nekousl. Valec vydržel 29 000Km... Pak už se s tím nedalo jezdit protože byl vyběhaný.
Datum: 04. března 2010 12:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 ja jsem kdysi dal do fichtla 1:50 a nic sa nestalo jak je to mozne? a to bylo m2t co kdybych tam lel nejaky olej určený do krovinaku? v pomeru 1:50?
Datum: 04. března 2010 12:07
 JJ to zadřeš protože M2T mazat 1:50 je nesmysl to ti už ani neumaže
Datum: 04. března 2010 11:59
Jméno: jawaman
IP: uživatel8091
 mas bronzove futro , ja tam mam jehlu a mazu olejem urcenym na 1:50
Datum: 04. března 2010 11:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 jako jak to myslis ze zadru? na jaky pomer?
Datum: 04. března 2010 11:49
Jméno: jawaman
IP: uživatel8091
Datum: 04. března 2010 11:45
 Zdar hoši jsem si koupil new lamelu a ponořil jsem jí do oleje co myslíte jak dlouho jí tam mám nechat aby si pěkně nasákla...?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 16:28
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 ja ji tam dal pred mesicem  a furt cekam az mi pride klika , tak doufam ze ji v tom oleji zase najdu
Datum: 04. března 2010 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel8886
 asi tak.......vemu lamelu namocim ji do oleje,necham chvilku nacucat a neresim,skladam........
Datum: 04. března 2010 12:19
 je mi to jasný já to budu dávat dohromady stejně až zejtra tak to tam nechám ponořený......
Datum: 03. března 2010 23:08
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 moc bych to neřešil,stači namočit a mužeš kutit,dal.Mam už spoustu motoru za sebou a u žadneho jsem tohle neřešil....
Datum: 03. března 2010 23:03
 vtipálku...
Datum: 03. března 2010 22:59
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 tak rok až dwa
Datum: 03. března 2010 22:54
 Přes noc
Datum: 03. března 2010 22:19
 chvíly
Datum: 03. března 2010 22:15
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Čus draci, chci se zeptat, mám mustanga a chtěl bych tam vyměnit olej. Koupil jsem už výplachový na pročištění a potom tam mám nalít PP80 nebo PP90 co myslite že je lepší. Každý říká jinak. Ja myslím že je lepší PP80. A ještě dotaz, stává se někomu že kape olej kolem kopačky? Pokud se nemýlím tak tam nemá být žádné těsnění ne? Motor nebyl od novoty puleny a ma naběhane asi 4500km tak si myslim že to nemuže byt vyběhane, poradte jak to zkusit opravit aby to nekapalo. Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 20:40
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Dává se řidší olej aby neklouzala spojka ale s PP90 jsem také neměl problém
Datum: 03. března 2010 20:40
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Není v kárteru, ale z vnější části startpáky. Sundej start páku, tak startovací segment pokračuje do kárteru. V tom místě kde segment zajíždí do kárteru, tak tam má být takový plíšek a v něm má být O kroužek zasazeným v tom plíšku. Vše je natlučené v kárteru.
Datum: 03. března 2010 18:47
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 A vadí to něčemu když to proplachnu? A ten O kroužek je kde v kartru?
Datum: 03. března 2010 18:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já tam dávám PP80. Je trochu řidčí. Já mám taky kolem startpáky O kroužek, ale přesto mi občas ukápne, i když tam mám přesně 0,5 l.
Datum: 03. března 2010 18:36
 proplachování je zbytečné. olej dej PP90... klem startovačky téct nemá! je tam takový O kroužek.
Datum: 03. března 2010 18:31
Jméno: jáááááááá
IP: uživatel7154
 zdravím.Vím že to je trapnej dotaz ale před sezonou budu ještě měnit u jawy 21 převodový olej.Takže ten starej vypustím tým šroubem dole a naleju tam půllitru toho novýho?Vím že tady někdo psal že odmontuje ten boční kryt ale to musí bejt blbost.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 21:58
Datum: 02. března 2010 21:58
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
Datum: 02. března 2010 20:10
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
Datum: 02. března 2010 18:43
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 a před tím nnnež budeš výlevat starej olej tak to trochu projed aby byl motor zahřátej,a olej pak lepe vyteče ven
Datum: 02. března 2010 18:40
Jméno: tyyy
IP: uživatel8693
 no jasny dole pod motorem povolis sroub a olej vytece a pak ho zase das spatky no a zatahnes no a pak u vika co mas radicku tak povolis ten velkej sroub sroubovakem a ten male kousek pod nim jak je napsano olej no a lejes olej a z ty dirky jak si vitocil ten malej sroub potece olej tak to vsechno das spatky
Datum: 02. března 2010 18:08
 cus co si mislite je todle dobrej olej mogul.tsf.sae 20w30.apt tc jaso fc. muzu ho lejt do yamahy 80 je modrej a hritkej ten olej cus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 15:04
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
Datum: 02. března 2010 15:04
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 čau kluci mám docela dobrej řetěz nevytahanej ale je špinavej uplně se leskne to černou směsí sra*ček!Nevíte čím se to dá rozežrat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2010 17:40
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 BENZIN VYSUSUJE! spise NAFTU a pak ho hodit do oleje a vyvarit na varzci
Datum: 01. března 2010 17:40
Jméno: TomeK X2
IP: uživatel14
Datum: 01. března 2010 7:43
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 tak řetěz musí být trochu mastný, jinak já ten olej nechám potom pořádně okapat a pak ten řetěz ještě otřu hadrou, takže je nastnej jen opravdu trochu a po nasazení na pionýra nic nestříká a špinavej taky hned není, samozřejmě časem se každej řetěz zašpiní, ale opravdu je vše v pořádku nebo místo oleje můžeš použít rozehřátou vazelínu
Datum: 28. února 2010 21:33
 můžeš použít arvu, tehc. benzin normal benzin. Ředidlo a aceton to nevím. Ale do toho oleje bych to neponořoval zas to bude mastné jak srač... a jak pojedeš tk ti to může rozstřikovat
Datum: 28. února 2010 16:53
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 V oleji? to bude zas mastnej a špinavej ne?
Datum: 28. února 2010 16:01
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 já použávám ARVU a s tou to jde opravdu perfektně, pak opláchnu vodou, nechám uschnout a pak ho povařím ve starém oleji a řetěz je pak jako novej
Datum: 28. února 2010 15:19
 nejlepsi je ARVA
Datum: 28. února 2010 15:11
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 může být třeba aceton nebo ředidlo?
Datum: 28. února 2010 14:45
 ale nemusíš toho dávat hodně stačí do malé misky a nechat do chvíli jakoby nasáknout a potom po 5 minutách to tím štětcem ještě trochu přjet. Pokud je to hodně mastné tak to tam nechat déle.
Datum: 28. února 2010 13:14
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 jj skusim to
Datum: 28. února 2010 13:10
 polož to nachvíli do benzinu a nech odmočit a potom třeba štětcem trochu projeď. Mě to vždy pomohlo
Datum: 28. února 2010 13:04
 uvazuju ze bych si koupil jawu 175/356 nebo podobnou nevite jestli se na ni muzu spolehnou jako ze me necha nekde na puli cesty?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 12:01
 mate pravdu seru na cinu
Datum: 28. února 2010 12:01
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jestly ses srdcar tak te neomrzi nikdy.... mam auto ale motorky jsou me prednejsi
Datum: 28. února 2010 8:56
 no tak de o to kde s tim chces jezdit..jestli na silnici tak urcite nejakou jawu nebo čz,jestli do terenu tak radsi nez pita bych si koupil čz 125/516 a nebo silnejsi crosovou cezetu..
Datum: 28. února 2010 8:41
 nebo jsem uvazoval o pitu
Datum: 28. února 2010 8:35
 pokud ses jawar tak te to neomrzi nikdy
Datum: 27. února 2010 23:23
 ale neomrzi me to v 18 kdyz budu jezdit autem kazdy pak to prodava bo nema cas
Datum: 27. února 2010 22:47
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mam a naprosto spolehlive moto
Datum: 27. února 2010 22:07
 Záleží v jakém stavu si ji koupíš. Např. já sem ji koupil nepojízdnou a pečlivě zrenovoval a šlape jak hodinky...
Datum: 27. února 2010 19:00
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 je jedno čo si kúpiš ide o to aký majster taký stroj tak podľa toho jak si to daš dokopy tak sa to bude spoľahlivé pokiaľ na to budeš len odflakovať tak si ver že veľkú spoľahlivosť to mať nebude
Datum: 27. února 2010 13:10
 jestli chces 175 tak si muzes jeste vybrat mezi ČZ 175/450-ma o neco lepsi motor...ja ten motor mam,sice na prestavbe a se zapalkem z pareza,takze s dobijenim ti neporadim,ale motor jede krasne a porad,krosim s nim a motor nevadne,porad jede dobre...
Datum: 27. února 2010 10:51
 Zdravim, jakou husotu(viskozitu, SAE) má převoďák PP80? Je to SAE 80W? Díkes!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2010 10:06
 tak sorry že sem se zeptal
Datum: 26. února 2010 10:06
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 us vjeci pic...nu sas nemohel opitat?co tato vubec zajima take blbosti us mam nervi z tychto dotazu primitivnich.
Datum: 25. února 2010 20:43
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Je to možné, měl jsem Babettu na seřízení od známého. Nalil do ní M2T 1:30..... Babetta nechtěla jet. Nalil jsem tam 1:30 motul motomix a jede o poznání lépe, má vyšší otáčky, vyšší maximálku a i větší tah! Je to možné? Je po výbrusu :-o Nic proti M2T.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2010 12:07
 ne máš mu odpovědět jestli jede hůř na M2T a na motul motomix lépe
Datum: 26. února 2010 12:07
 a co my jako s tím? ti to mámě obdivovat?
Datum: 25. února 2010 20:12
 zdar jak jste mě tu psali že mě to asi saje olej z převodovky tak to asi nebude pravda dneska jsem snížil hladinu plovákové komory a je to lepší svíčka není už tak černá a nedusí se to tak jak před tím. olej mě to asi nebude sát z převodovky protože jsem to měl nedávno rozpulený gufera ke klikovce jsem koupil nový a dal jsem do půlky motoru normální papírové těsnění a potřel jsem ho tím černým tmelem to těsní dobře bude to asi fakt tim benzinem jde mě ho tam prostě moc a motor to nestíhá spalovat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 18:52
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já ho vždy z obou stran potřu vazelínou a fungujeto. Možná, že ti někde sklouzlo...... Ale písš jak už tu zaznělo viděl na gufero.
Datum: 23. února 2010 18:52
|



|