|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9153
 ahoj draci...muzu nali do jawy 21 prevodovej volej pp 80-90?co to udela? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 21:02
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9153
 j dikes
Datum: 09. dubna 2010 21:02
 jo muzes no problem leju ho taky leju a zadnej problem
Datum: 09. dubna 2010 20:59
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9153
 to jo ale aby to treba nesnizovalo vykon....nebo nekurvilo lamelu.....
Datum: 09. dubna 2010 20:57
 pojede to
Datum: 09. dubna 2010 20:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar draci,prosím doporučte mi nějaký dobrý olej do převodovky
a nějaký do motoru .Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 21:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jawaman: hej no neni zrovna ok ale umazat jaks taks umaze ale huli moc ale to TSF je lepsi lip maze bych rekl
Datum: 09. dubna 2010 21:53
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Našel sem tyto oleje.Co myslíte?-http://www.olejshop.cz/oleje/motocyklove-oleje/p/motorovy-olej-valvooline-motorcycle-oil-2t-premix-1litr/-http://www.olejshop.cz/oleje/prevodove-oleje/p/motul-hd-80w-90-(80w90)-1-litr/
Datum: 09. dubna 2010 21:05
 mustangisto uz konečně přiznáváš že M2T není nejlepší olej ??
Datum: 09. dubna 2010 20:37
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 do převodovky PP80 a do motoru mogul TSF
Datum: 09. dubna 2010 19:49
 čau draci, mam problem s mustangem, když sem ho dneska vytáhnul a nastartoval tak mi v něm něco začalo strašně klepat a mam uplně černou svíčku.... nalil sem tam uplně novej benzin natural 95 po zimě (měl sem v zimě prázdnou nádrž) s olejem 1:33 cca 95 ml oleje na 3.1L... Myslíte že mam moc zakarbonovanej píst? nebo čim by to mohlo bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 13:09
Jméno: Misik29
IP: uživatel9151
 MOzna ti ruply simeringy na klice a jde ti tam olej z prevodovky
Datum: 09. dubna 2010 13:09
Jméno: gh
IP: uživatel8364
 ¨co čistit 2 za měsíc ??píst??ste se zbláznili ne ja mam pincka rok a este sem na neho nesahl kromě kros uprav a nic sem necistil a jede fajne
Datum: 08. dubna 2010 20:41
 Spis 2x za 1 mesic...
Datum: 08. dubna 2010 16:10
 to muzou bejt i krouzky..muzes je mit uz fakt hodne sjety a hejbou se ti v zamkach na pistu...jo a pist cisti castejs,jestli mazes m2t...to chce cistit tak jednou za dva mesice
Datum: 08. dubna 2010 15:52
 díky moc zejtra se kouknu na ten píst, dost dlouho sem ho nečistil (no dobrý dva roky) zatim tam dávám M2T olej, asi budu muset koupit nějakej kvalitnější
Datum: 08. dubna 2010 15:12
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 jestli se ti nevysypali jehly na klice nebo neco se nepodelalo, mnozstvi oleje maz dobry. Bylo by dobry sundat valec a skontrolovat to
Datum: 08. dubna 2010 14:50
Jméno: Dominik
IP: uživatel1026
 Zdravím.. Mam problem vzdycky když dojedu začne mě hodně kapat z motoru olej kdyz oddelam kryt vidím že to teče od spojkové tyčinky co buide špatně prosimvás?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 14:19
Jméno: Misik29
IP: uživatel9151
 bude to spíš to gufero
Datum: 09. dubna 2010 14:19
Jméno: mates20
IP: uživatel9066
 skus jestli ve spojce nemas moc oleje otevři ten malej šroubek a jestli ti zněj teče olej tak to nech vytíc
Datum: 07. dubna 2010 16:43
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 mě to taky někdy kape
Datum: 06. dubna 2010 12:33
 gufero v pravim deklu
Datum: 05. dubna 2010 22:26
 cau mám problém z jawou 23 je po generálce motoru asi dva měsíce všechno v poho ale najednou my začal týct z motoru olej porďte mi předem dík pište na emai
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 21:27
 Je možný, že si to nějak sedko nebo se ti povolily šrouby.
Datum: 05. dubna 2010 21:27
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 jestli tam mas papir tak se nediv ten me to mockrat udelal, bud me netesnil mezi kartery v klikovy skrini nebo zase tekl olej, uz pouzivam jenom mot. silikon ten je suprovej
Datum: 05. dubna 2010 21:04
 Tak to máš asi špatně utěsněné... často to vypadá že to teče mezi karterama ale ve skutečnosti to teče přes ten vypouštěcí šroub nebo přes výko spojky. V horším případě propouští gufero pod řetězovým kolečkem. Zkontroluj jestli mas na vypoustecim sroubu tesneni a vpořádku závit a z kama to vlastne tece. jestli mezi karterama tak nezbyva nic jinyho nez rozpulit motor a znovu pretesnit. Možná by šlo to místo z kama to teče nějak potřít tesnicim tmelem ale nejak bych tomu nevěřil...
Datum: 05. dubna 2010 21:01
 Zdarec motorkáři,dal jsem si na fíka new píst s kroužkama...Mám dát jehlu na třetí zářez ze shora? Bo to mám nechat na druhým zářezu a jen víc mazat ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 16:43
 Kretene,za 1.nikdo se te naptal jak se zajizdi valec a za 2.Nepouucuj,kdyz nemas zkušenosti.
Datum: 05. dubna 2010 16:43
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 30km na kroužky je málo!!! aspon takových 50-60!!!
Datum: 05. dubna 2010 16:04
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 na pístu zajíždím akorát nové kroužky a to tak max 30 km aspon ja a vic mazu
Datum: 04. dubna 2010 15:50
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 to jsem zjistil od stryca on me to pravil ze se valec zajizdi aspon 1000 km
aby to bylo poradne zajete me tu napis kolik ty zajizdas pist
Datum: 04. dubna 2010 15:26
 1000 km na pist???!!Kde si na to prišel blbečku!!!!Tak se nezajizdi ani valec!!!
Datum: 04. dubna 2010 15:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 100km je malo novy pist se musi zajizdet tak 1000km! a vic mazat a jehlu na tretim zarezu shora
Datum: 04. dubna 2010 13:40
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jestly mas pouze pist a krouzky tak bych hodil 3 zares od zhora 100km bych to nehonil a pak uz zase 2 zares a jezdil normal
Datum: 04. dubna 2010 13:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 akorát bych víc mazal
Datum: 04. dubna 2010 12:54
 cau draci, zajimalo by me jaka je nejlepsi svicka, jakej olej do motoru, a jekej je nejlepsi olej do benalu vsechno k fichtlovi  predem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 19:12
 Nejlepší olej M2T a PP80 hmmmmm.Podle me to nejsou ani zdaleka nejlepsi oleje i když PP je blíž....
Datum: 05. dubna 2010 19:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 takže do motoru nejlepší olej M2T 1:30 do benzinu a do převodovky PP80 a svicka N7Y nebo N15C.N7Y je oroginal
Datum: 05. dubna 2010 16:11
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Nevim, jestli nejlepsi, ale jezdim na svym upravenym pionyrovi: Do benzinu Motul 510 1:30, Motul transoil expert do motoru (mam ferodo lamely a s timhle olejem mi spojka nezlobi), a Brisk N14C... na normalni jezdeni bych dal Motul 510 1:40 (mam s nim dobre zkusenosti) a N15C svicku. Stoji 30kc a rozdil oproti NGK nebo Championkam jsem nepozoroval... Dokonce i Stejsky ma na svym webu: " Srovnání zapalovacích svíček zahraničních výrobců ve výsledku víceméně kopírovalo jednotlivé grafy přes sebe, za zmíňku stojí zcela dostatečné (někdy i lepší) výsledky se svíčkou BRISK odpovídající tepelné hodnoty a desetinové ceny vůči konkurenci. "
Datum: 04. dubna 2010 10:30
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 1.NGK BR6HSA,2.Sehll syntetika.3Urcite naka Valvoline syntetika.Nejen ze to je nejlepsi ale i nejdrazší
Datum: 04. dubna 2010 8:15
 odpověd č.1: brisk n15C odpověd č.2 stačí obyčejný motorový olej od mogulu odpověd č.3 záleží podle ceny,a náročnosti daného uživatele,ale nejpoužívanější je asi M2T,ale já ho nemusím...
Datum: 03. dubna 2010 23:12
 Ahoj draci...nevíte co mám špatně když mam černou svíčku? prostě má černou barvu...mám ČZ 175/487 mažu motul motomix 100 1:35 a dost mi to kouří fakt dost vždycky kdyyž se otočim tak za sebou mam strašný oblaka kouře... ale 1:35 se mi zdá akorát...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 23:53
 A svíčku máš jakou? Já používám BRISK N15C,je nejlepší podle mě,ještě lepší jsou kvalitní československý originál PALKY.
Datum: 03. dubna 2010 23:53
 Zdar to je přecci jednoduché,základem je tedy jehla, no a může být na druhým nebo třetím zářezu. Ikdyž teda je divný,že tam máš jen 3 zářezy,aby to nebyla hela z jiného stroje, já jich tam mmám tak 4 nebo 5. v každém případě ještě pro správnou barvu svíčky musíš seřídit správnou bohatost směsi.u tohoto karburátoru jikov se tento šroub nachází blíže vonoběžného. ten volnoběžná šroub je ten šikmý dolů a ten druhá vodorovně s rovinou motoru je na bohatost, utáhni ho na doraz,ale jemně ne moc natvrdo at nezničíš vnitřek karburátoru.A pak ho povol o tak 3/4 - 1 a 1/4 otáčky,to je na tobě,každej motor má jiné nastavení. No a po asi 30km jízdy zkontroluj barvu svíčky,až bude do cihlova tak to máš správně nastaveno.Jinak utahováním se směs obohacuje a povolováním ochuzuje - jde tam víc vzduchu než paliva. Kdyby jsi něco potřeboval tak písni na mail nebo na ICQ třeba jo?OK? nazdar draku!
Datum: 03. dubna 2010 23:47
 jehlu mam na prostřednim 2hym zářezu (mam jen 3 zářezy na jehle) a svíčku mam Brisku N14C
Datum: 03. dubna 2010 22:35
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zmena zarezu jehly, spatna tepelna hodnota svicky
Datum: 03. dubna 2010 22:24
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8477
 zdaar jakej je nejlepši olej do benzinu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2014 21:28
Jméno: stadak
IP: uživatel17633
 Pokud t o není nouze,v žádném případě nepoužívat M2T. Je to šunt největšího stupně.
Datum: 18. října 2014 21:28
 A zase meles sracky...
Datum: 05. dubna 2010 17:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 rozhodně M2T!!! nic jiného
Datum: 05. dubna 2010 16:18
 Pockej ty myslis to benzinu??!!Co to je za kravinu dyt tam zadnej neni potreba...(  )ja myslel do motoru
Datum: 04. dubna 2010 19:57
 fritovací
Datum: 04. dubna 2010 9:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Vyjetej z auta...
Datum: 04. dubna 2010 8:16
Datum: 04. dubna 2010 7:56
 zdarec ja sem koupil do jawy 21 převodovej olej pp80 a chcu se zeptat jakej olej je lepši pp80 a nebo pp90 a jakej je mezi něma rozil dík  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 23:51
 Ano rozdíl je ve viskozitě. Uvedu příklad, já tedy byl nespokojený s převodovým olejem PARAMO gyrol 90W v mé čezetce 175 450, docela dost unášela spojka,ten olej je dost hustý. Koupil jsem tedy ten samý ale gyrol 80W a je řidší a to o dost a má podle mě lepší mazací schopnost a spojka teď funguje lépe bez velkého odporu a řadí se taky líp.To jest můj názor na tyto převodové oleje.
Datum: 03. dubna 2010 23:51
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 dík všem
Datum: 03. dubna 2010 23:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Aha
Datum: 03. dubna 2010 22:51
 denzileck: ne v hustote, ale ve viskozitě...
Datum: 03. dubna 2010 22:49
 asi 80 je řitší takže dělá menší odpor
Datum: 03. dubna 2010 22:17
 j a jakej je lepší pp80 nebo pp90
Datum: 03. dubna 2010 21:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Rozdil je v hustotě...
Datum: 03. dubna 2010 21:41
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 13:12
Jméno: standa
IP: uživatel9116
 serte na debaty o m2t.....nekdy je lepsi ze tam aspon nejakej 2T olej nekdo dá......tady borci jezdili na vsechno a pak cumeli.....jo m2t je kaše,ale aspon neco v tom benzinu bejt musi........osobne ho nedoporucuju ale je to tak minimalni podminka pro chod motoru
Datum: 05. dubna 2010 13:12
 No do baby klidne davej,ale stejne bude motor hned zasvinenej..
Datum: 04. dubna 2010 15:21
 aha díky za odpovědi...ale jako jede to teda dobře jo??? já to chci lít do zrenovované báby 207, skoro celej motor novej ale tak newím ale pravda je že
kdyby ten olej stál z kulový tak teď asi na pinckách nesedíme
Datum: 04. dubna 2010 12:44
Jméno: trubka
IP: uživatel9104
 už jsi trapný denzilecku s tvými odpověďmi .Ve 14 jsi tady pioinženýr.
Datum: 03. dubna 2010 22:10
 M2T do motoru?!?!?Nikdy!!!Zkousel sem to na retez a i ten to pomrvilo...
Datum: 03. dubna 2010 21:51
 zadej si kekzi M2T do hledání - nekonečný debaty o M2T zabírají asi tak dvě třetiny tohoto servru a možná by si M2T zasloužilo vlastní ikonu na liště.
Datum: 03. dubna 2010 20:57
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 no právě nic jinýho nebylo a fichtly jezdi pořad kurva a proč protzože se mazaly M2T!!!!!!!!!!!!! ale musim přiznat že už m2t nemažu!těch par korun mě nespasi
Datum: 03. dubna 2010 20:43
 jo souhlasim s kolecko
Datum: 03. dubna 2010 20:38
 argo: kdysi sice bylo pouze M2t, ale taky protože nic jinýho nebylo! Tohle je nekonečný téma, já řikám používat kvalitnější oleje, protože pak klesá opotřebení motoru, nemusíš tak často dekarbonizovat...to jsou pro mě dostatečný důvody proč M2T nepoužívat  , ale kdo chce ušetřit peníze na nesprávnym místě, tak prosim, mažte s M2T
Datum: 03. dubna 2010 20:36
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 kdysi byl jenom M2T a jezdilo to tak nevim kdo se tady furt kurva holedba at jdou M2t do prdele
Datum: 03. dubna 2010 20:20
 bez doprdele uz zase s M2T ale jinak ja sem na nej jezdil docela dlouho a jezdilo to na nej nadherne ale ja jezdil na M2T od parama
Datum: 03. dubna 2010 20:19
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 davam do benzínu jenom tento jinak o nem nic nwm a motor neničí
Datum: 03. dubna 2010 20:17
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 12:12
 jo to bude luxus olej a je docela levnej každopadne bude asi lepši než M2T
Datum: 04. dubna 2010 12:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jezdil jsem z podobným OREGONEM a 1:45 to snese v pohodě...ale na zajíždění bych přeci jen dal 1:30
Datum: 04. dubna 2010 10:26
 S touhle polosyntetikou muzes v klidu i 1:40 a s rizikem pridreni futra aj 1:50...
Datum: 03. dubna 2010 21:52
 cauwes... valec mam po 6. výbrusu, mam tam jednokrouškový píst s pomocnými okenky, zvetseny kanaly a ptam se jak to mam zaject, jak mam michat olej z benzinem a kolik Kilometru to mam zajíždět ???? prosim o odpovedi !!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 17:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Stejskýho kit má vůli 0,05mm. Takže nemusíš zajíždět tak dlouho. Závodní výbrusy mají větší vůle: 1) kvůli teplotní roztažnosti 2) aby se nemusely zajíždět.
Datum: 03. dubna 2010 17:59
 jo jo beru stejskyho válec (jestli je to teda cestovní uprava) tj . ale toto vypadá jak kdyby to měl být závodní válec.takže bych od majiteje čekal víc znalosti co s tím ,když ještě je to jeho válec tak kdo má vědět jakou má vuly výbrusu ,jestli srazil hnany u kanálků atd. stejskyho válec je jasný jak máš vědět ty když si to nevirábě ale toto je z jeho tvorby tak to má vědět on .
Datum: 03. dubna 2010 16:27
 honza a proc by to mele vedet ? ja mam taky stejskyho valec sice ejste nenasazeny ale taky nevim jak to mam zajet je dobre ze se zeptal nez aby to zajel nejak spatne :/
Datum: 03. dubna 2010 15:53
 Když říká je to to už závodní válec tak muže mít odlišnou vůly výbrusu....ale pokud máš závodní válec i když si ho neupravoval tak bych měl vědět jak se zajíždí ....bez tohoto nelze tě považovat za závodníka se závodním strojem.
Datum: 03. dubna 2010 14:56
Jméno: kozlon
IP: uživatel1859
 do 100 km, závodní, či ne?
Datum: 03. dubna 2010 14:26
 zajed to tak 500 km na pul plynu,moc to netoč s olejem 1:30...po 500 km dávej oleje 1:30,ale už to trošku hon,jak dosáhneš 800 km,myslím že máš zajeto..
Datum: 03. dubna 2010 14:21
 a ty si mysliš že ho upravoval přimo on ?
Datum: 03. dubna 2010 13:42
 hele když si zvládneš upravit válec tak bys měl vědět jak to i zajet, ne?
Datum: 03. dubna 2010 13:02
 Čau mam jawu 21 a měnil sem pouzdra v přední vidlici a pořadně jsem to namazal a nech ce to pružit nwm proč a pružiny jsou dobrý.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 22:53
 no maji pravdu musiš se zabavit takovych tech vystupku co tam sou
Datum: 02. dubna 2010 22:53
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Hele děláš sdi ze mě prdel nevbo si vážně tak blbej?už sem to řešil s tebou asi třikrát,že pokuď to neprotáhneš výstružníkem tak to nebude fachat!Jako hlavně že pořád otravuješ co s tim máš dělat a stejně to nakonec neuděláš...
Datum: 02. dubna 2010 21:53
 Prosoustružil si je pak výstružníkem?
Datum: 02. dubna 2010 21:43
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdravím,tak už konečně, zítra budu vyměnovat futra v přední vidlici už mám vše připravené a chtěl bych se zeptat, jen tak na zkušenou jsem ta futra nasunul na kluzáky a zjistil jsem že jakoby jedna strana se vyklá(ta blíže k zemi) myslíte že až je protáhnu tím nahřátým teleskopem že se ty všechny nedokonalosti zpraví?Mám ta futra ještě ze zásob mototechny tak nevím.Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 20:28
Jméno: matoosh
IP: uživatel7303
 zdar.. stane sa nieco ked som nalial do benzinu normalny motorovy olej do auta? 15W40.. dymi to jak prasa.. ale surne som potreboval niekam ist na fichtly a iny olej som doma nemal.. vodi to necomu? okrem toho ze sa mi zakarbonuje piest a hlava?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 16:47
 Debil...
Datum: 05. dubna 2010 16:47
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 na olivový olej by to mozna taky jelo nemam to zjistene
Datum: 02. dubna 2010 20:25
 jo jinak ten motorový olej do auta-na to jsem taky jezdil nouzové a nic to nepodělalo. jenom to zkarbonovalo píst a hlavu a zasralo výfuk...
Datum: 02. dubna 2010 18:15
 mustangista: takže na olivový olej no problem jo?
Datum: 02. dubna 2010 18:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pamtuj si ze jakymkoliv olejem krome vyjeteho fichtlovi neuskodis takze si to muze dymit kolik chce ale nesmi toho oleje byt moc staci tak 1:30, 1.33
Datum: 02. dubna 2010 17:08
 kdysi sem dal do benzínu nouzově převodový olej v poměru 1:20 a jelo to taky.... a nic se tomu nestalo
Datum: 02. dubna 2010 13:53
 Čau měl bych jeden dotaz. Dostal jsem od kámoše zadara 2litry oleje. Nevim už přesně jak se to menuje ale myslim říkal M6T nebo něco na ten způsob. Ten olej mu dal stryc když přišel o wartburga. Ríkal že ho tam ředil a že to sním jelo dobře. Taky kámoš ho ředil do pincka a taky říkal že to snim jestli dobře. Já se chci jen zeptat jestli jste něco podobného někdy slyšeli a jestli to můžu nalet do pincka. Diky za opovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 16:22
Jméno: viktor009
IP: uživatel9099
 je to M6A
Datum: 02. dubna 2010 16:22
 Jestli je to M6A tak 1:25 a jestli to je M2T tak 1:30.
Datum: 02. dubna 2010 15:19
Jméno: viktor009
IP: uživatel9099
 a v jakém poměru to tak asi ředit?? 1:33? nebo 1:40?
Datum: 02. dubna 2010 12:06
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Neublíží,ale musíš častějc odkarbonovat
Datum: 02. dubna 2010 11:37
 ale prosimvás.... melete ani nevíte... ještě před pár lety se jezdilo pouze na M6A se všemi 2T motory. známej do trabanta i watratasa lejele taky M6A a neni v tom žádný problém... pokud nejsi zrovna závodník tak to ani pio neublíží.
Datum: 02. dubna 2010 11:31
Jméno: viktor009
IP: uživatel9099
 však jsem říkal že přesně nevim ten název, takže říkalte že to tam nemám lit jo?
Datum: 02. dubna 2010 11:17
 To máš nějak zmotaný. Je olej M6A a je olej M2T. žádnej olej M6T není.
Datum: 02. dubna 2010 10:51
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
  , Tenhle olej je to nejhorsi co tam muzes nalejtale nezadresto nanej par km to prezije ale par tisic km by ten motor nerodejchl vsechno zaseres vejfuk budes muset cistit kazdou chvili. Nesnasim kdyz nakej kkt jede natakovejdle olej predemnou stipou stoho oci jako od slzaku
Datum: 02. dubna 2010 8:55
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 No tak to je opravdu špičkovej olej..je to plná syntetika..cena 1l je asi 50,-
Datum: 02. dubna 2010 8:24
Jméno: Marmont
IP: uživatel9097
 Zdravím pánové,
určitě jste to tu už řešili tak se omlouvám za amatérský dotaz, je mi šestnáct s papírama stále ve výcviku..  No mám Mustanga a chtěl bych tak nějak vychytat poměr olej-benzin. Jednak si nejsem jistý do jakýho benzinu to mám vlastně nalít.. Normální natural 95? Jinak v tom překrásnou slovenštinou psaným návodu se uvádí myslím 1:33 ,ale kolem mě mi radí každý něco jinýho... Havně by mě zajímalo, jestli se to mixuje s normálním 95 naturalem...
Dík moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 9:01
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jinak se doporucuje spis ten special obsahuje naky ty sracky a prej se tak rychle nevybeha motor nevim co je natom pravdy ja davam radeji special stejne pionyr je delanej na normal 84 oktanu vic oktanu ti nespali
Datum: 02. dubna 2010 9:01
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jinak to vypocitas takhle mnozstvi benzinu 1000 ml a olej maz dat 1:33 , 1000:33=30ml na litr benalu hlavne to michej v nakym kanystru nebo veflasce at to poradne rozmichas! doporucuju lepsi olej dava se ho min a tim padem se nedela tolik karbonu
Datum: 02. dubna 2010 9:00
 lej tam jakýkoliv benzín.. s tím olejem je to podle toho jaký olej máš..... mauací poměr je podle kvality oleje víš.... u M2T maž 1:33.... ulepších olejů můžeš mazat 1:40
Datum: 01. dubna 2010 22:31
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 tak ja mycham 4litri specialu a jednu flaštičku myslim že mogulu
Datum: 01. dubna 2010 22:27
 zdar draci mám pincka tak 100km po výbrusu do ted sem mazal m2t 1:25 ale teď sem rozdělal motor a všechno vyčistil takže motor je jako novej ale nevím jakym olejem mazat můžu mázat polosintetikou?a doslechl sem se že to mám na polosintetiku zajížďět 1:33a pak 1:40?je to pravda?mám tam na ojnici futuro
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 11:22
 zpočátku mazej tím oregonem 1:33...po 500 km,už dávej pincku zabrat,ale oleje furt stejně...já sem to takto udělal s olejem agip moto mix 2t..a válec je hladkej
Datum: 01. dubna 2010 11:22
 klidně můžeš mazat polosyntetikou,je to lepší než M2T:já mám olej Shell Advance SX 2T a mažu 1:40
Datum: 01. dubna 2010 8:43
Jméno: End
IP: uživatel9080
 Hoši mám dotaz.Jak si míchá olej do benzínu? Mám 1L benzínu a chcu to smíchat 1:40 . Kolik mililitrů oleje tam mám nalít? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 17:37
 Já prostě koupím do kanystru vždycky 5l benzínu, 0,25 litru M2T, ten olej naleju celej do kanystru, zaštěrchám a leju do motorky.
Datum: 31. března 2010 17:37
 úplně nejlepší je si kupit tu malou flaštičku oleje na 5 litru benálu,a podle toho to měřit,já už to takto dělám pul roku
Datum: 31. března 2010 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 ja osobne si myslim ze je lepsi si pamatovat kolik litrů benzinu prijde na decku oleje pri danem pomeru ......1:40 je decka oleje na 4 litry benzinu.....atd......ale furt je to jen trojčlenka
Datum: 31. března 2010 15:51
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 end:ještě nahoď dotaz jak zjistím kolik je 25ml oleje
Datum: 31. března 2010 15:44
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jde videt ze jsi neprosel 7. tridou...
Datum: 31. března 2010 15:43
 Možná by to chtělo zopakovat si matematiku a trojčlenku....! Jinak množství oleje získáš tak že objem benzínu v ml vydělíš požadovaným poměrem...výjde ti množství oleje potřebněho k dosažení poměru. Tj. tvůj případ = 1000/40=25ml oleje.
Datum: 31. března 2010 10:01
|



|