|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lukáš
IP: uživatel8768
 Čau, potřeboval bych poradit jaký olej mám nalít do tlumíču u čz 175/450, v návodu je psáno tlumičový olej + M5, tak jaký je ten tlumičový? Díky za odpovědi Lukáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 22:12
 nalej tam hydraulickej
Datum: 23. února 2010 22:12
Posl.aktualizace: 22. února 2010 20:41
 to jste mi hned zlepšili náladu, že je to taková prkotina
Datum: 22. února 2010 20:41
 to je ono
Datum: 22. února 2010 20:30
Datum: 22. února 2010 20:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je tam totiž docela k ho*nu když je volnej....
Datum: 22. února 2010 20:22
 vy myslíte takovej ten gumovej váleček jak je v tom náhonu, ten tam mam ale je dost volnej tak to bude asi tim , díkes moc !!!
Datum: 22. února 2010 20:20
 rozmr gufera z hlavy nevím, ale je v tom nálitku co kouká z karteru a má na sobě závit...sesa to má v krámku...
Datum: 22. února 2010 20:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ono klasický gufero tam ani neni... je tam jen takovej gumovej váleček, kterej uvidíš hned jak odšroubuješ náhon tachometru..... jinak kdybys to chtěl zamáznout tim silikonem, tak bys asi taky musel vyndat ten náhon od předlohy....
Datum: 22. února 2010 20:15
 A jaký to je, spíš kde je? Sry za blbý dotazy
Datum: 22. února 2010 20:14
 na gufero pulit nemusis, to vymenis myslim z venku
Datum: 22. února 2010 20:04
 jo a na to gufero by sem musel půlit? Dík
Datum: 22. února 2010 20:03
 jo je to takovej traktůrek domácí výroby spíš to funguje jako otáčkoměr ale ukazuje kraviny  , tim motorovym silikonem myslíš třeba Lukopren?
Datum: 22. února 2010 20:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no určitě tam budeš mít víc oleje než po kontrolní šroub... jinak zkus vevnitř vyměnit to gumový těsnění,,,,, a pokud dobře vidim, tak je to na nějaký stavbě, takže tachometr ti stejně ukazuje kraviny, takže bych vyndal náhon a udělal bychnějaký víčko, nebo na tříkolce to mam zalepený motorovim silikonem a nikde ani kapička(ale ja tam nemam ten náhon od předlohy)
Datum: 22. února 2010 19:55
 a co takhle zkusit nejjednodusi a nejlogictejsi reseni...vymenit gufero...
Datum: 22. února 2010 19:53
 to právě vyteče skoro všechen, to teče furt dokud tam něco je
Datum: 22. února 2010 19:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zkus upustit oleja trochu možna tam máš víc než má byt a ono to pak teče do náhonu
Datum: 22. února 2010 19:49
 dík, to už jsem zkoušel
Datum: 22. února 2010 19:49
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 zalep to izolepou
Datum: 22. února 2010 19:43
 Hoj,slyšel jsem že je prej dobrý zajíždět fíka tk 200-300km na M2T a pk mu dopřát něco lepčího? Je to opravdu good ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2010 7:54
Jméno: TomeK X2
IP: uživatel14
 li tam plnou sintetiku!!!a vůbec to nezajížděj a hnedka tomu můžeš hulit mám vyskoušený kup olej co jedo motorovejch pil a je to !!! M2T je sračka !!!!!
Datum: 01. března 2010 7:54
 já taky zajíždím fichtla na M2T mám najeto tak 150km a až to zajedu tak vypálím vyfuck a dekarbonuju motor(hlavu,píst) a budu jezdit na pepší ptal sem se několika automechaniků timto zpusobem to nevadí
Datum: 21. února 2010 17:42
 jj díky,jen sem se tk ptal,prtože sem viděl na motorkářích vlákno o tom M2T a jen sem chtěl vědět co na to řeknete,,,já už M2T neliju,když mám motory po GO tk jen kvalitní oleje
Datum: 21. února 2010 10:06
 castrol 2T je určo lepší než M2T ale mám ho tedka sem sundávam válec asi po 500 km s ním a čekal sem to teda čistší za ty prachy
Datum: 21. února 2010 9:44
 Rychly zajeti neznamena to same jako kvalitni zajeti...s M2T sice zajedes vlivem horsich mazacich schopnosti drive, ale podle meho nazoru ne tak kvalitne...ja bych urcite vzal nejakej lepsi mineral, treba castrol 2T nebo neco na ten zpusob...
Datum: 21. února 2010 9:02
 jj dík
Datum: 21. února 2010 8:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No M2T zvysuje opotrebeni takze se s nim da i teoreticky ryhclejc zajet ale ja bych to nedelal protoze udela uplne vsude od hlavy az ke klikovce kabron a kdyz zacnes davat lepsi olej tak ten karbon se zacne rozpoustet a to dela hrozny svinstvo.
Datum: 21. února 2010 8:21
Jméno: jawaak555
IP: uživatel6570
 Zdar prosimvas ja bych potřeboval poradit...jakej by ste mi doporučili olej do převodovky na jawu 555?
dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 11:09
Jméno: BOREC
IP: uživatel8027
 nalej tam z fritaku !
Datum: 20. února 2010 11:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 Ja poživám sople s označeným PP80 do 21 a myslím že do 555 je to isté
Datum: 19. února 2010 21:09
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já bych radši dal něco řidčího PP80. Ono to je vcelku jedno. Já tam leju PP80.
Datum: 19. února 2010 17:28
Jméno: Standa
IP: uživatel8794
 hustej to je myslim prevodovej PP90
Datum: 19. února 2010 15:56
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
 Nazdar, mám dotaz když potřebuju udělat dekarbonizaci takže dekarnonuji : píst , hlavu , koleno , výfuk a co jeste ? Děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 21:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No samo ze je i v klikovce...
Datum: 13. února 2010 21:05
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 standa ma pravdu karbon opravdu je i v klikove skrini http://img136.imageshack.us/img136/5231/kartery.jpg takze dekarbonovat:
pist,hlavu, vyfukovi kanal,vyfuk a mozna i tu klikovou skrin  ale to je malo pravdepodobne ze tam bude karbon taky jsem na nej narazil jen 1 viz foto
Datum: 13. února 2010 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel8738
Datum: 13. února 2010 17:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Mel bys vsechen karbon dat pryc.Muze se snizit i spotreba i teplo
Datum: 13. února 2010 14:57
 já taky nedekarbonuju hlavu ani píst ale mělo by se
Datum: 13. února 2010 14:10
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já myslím že stačí vypálit jen koleno a výfuk
Datum: 13. února 2010 13:40
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
 Nzadar, měl bych dotaz mám ČZ 250/475 a jelu tam olej M2T mohl bych přejít na olej Shell Advance SX bez dekarbonizace ? a v jakém to mám poměru mísit s benzínem ? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2010 7:51
Jméno: TomeK X2
IP: uživatel14
 ještě mimochodem bych to doporučil 2taktní oleje tymu do motorových pil létA skušeností v motocrosu a u zetek a jaw. zajdi do moufildu nebo husqvarny jiný neber je to plná sintetika a je to paráda cena se pohybuje okolo 200 kč určo levnější než shell mísení 1:40
Datum: 01. března 2010 7:51
Jméno: TomeK X2
IP: uživatel14
 určitě bych to dekarbonoval! obečně známo m2t je sračka a její mazací schopnosti jsou mizivé a další vlasnost nových olejjů je vlastnost zabránit karbonizaci a když nějaká vznikne tak rozpustit pak to udělá brusnou pastu a můžeš dělat výbrus
Datum: 01. března 2010 7:48
 No dekarbonizaaci nemusíš dělat ale je lepší když to uděláš ...Shell je mirerál a ten tak ten karbon nerzpoští jak polo nebo plná syntetika
Datum: 13. února 2010 17:26
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 JJ souhlasim s kolečkem.
Datum: 13. února 2010 12:12
 ja bych ti v kazdem pripade dekarbonizaci doporučil, mohlo by ti to jinak udělat pěknou paseku
Datum: 13. února 2010 11:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řeď to 1:40 nebo 1:45...tem v tom chladnějším období musí stačit 1:45
Datum: 13. února 2010 11:08
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 určitě,normálně dojezdi benzín v nádrži a nalej tam ten shell,a řed to stejně jako to m2t
Datum: 13. února 2010 10:44
 čus draci... jaký je rozdíl mezi minerálním olejem a normální syntetikou?? prosím co byste mi doporučili za olje? wůbec newím co je do strojů lepší...je pravda že minerál hodně čudí??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 22:24
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 Do velkejch Jaw a čezet(125,175,250,350) je nesmysl lejt neco pro vysokootackovy motory jako je polosyntetika! Tam patri minerál! Ovsem nekvalitní olej M2T nedoporucuju! Ono i do fichtla stačí minerál,treba castrol 2T,TSF,Motul motomix 100,Shell advance sx.....je jich spousta........osobně mám velmi dobrou skusenost s polosyntetickym olejem Motorex Speedmix 2T......s 8.vybrusem sem na nej najezdil asi 1800km a válec je beze známky podrápání....proste dokonalej zajetej a hladkej! Komprese jak bejt která uz se nestratí,protoze je to dobre zajetý a dobre jezdeny!!
Datum: 11. února 2010 22:24
 tak zlatá střední volba-polosintetika ale záleží do čeho to máš do jaw a čzt ta polosintetika,záleží jakej minerál jestli liješ m2t nebo castrol2t oba sou minerály,záleží jakou
mají klasifikaci jestli m2t má API-TB a castrol API-TC tak to je rozdil jak řikám záleží na hodnotě API
Datum: 11. února 2010 20:20
Jméno: petrys
IP: uživatel7678
 Zdarec, vim že je to uplně mimo mísu,a le tady víte všechno  Můžu do motorovky na mazání na řetěz nalejt normální M6A?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 20:23
 jj mužeš na elologiji ser já mažu řetěz i tim dvoutaktnim olejem a m6a je skro to sami ale trochu to nařeď benzinem pač je ten oil hodně hustej a zanáší se to ale jen trochu toho benalu
Datum: 11. února 2010 20:23
 Ano, můžeš, já tam taky leju normální motorák, je defakto jedno co tam naleješ. Ten olej na mazání řetězů je zbytečně předraženej, kvůli tomu, že by měl bejt ekologickej.
Datum: 11. února 2010 16:36
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Zdravim, co si myslíte že je lepší do Babetty za převodovej olej - hustší nebo ridší? A je hodně poznat 5 čísel, třeba SAE 80 a SAE 75? Jo a co značí W za číselm třeba SAE 80W? Díky moc!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 18:11
 Dík, já bych taky rád koupil PP80 ale u nás na benzínce už ho nemaj tak sem koupil Mogul trans SAE 75W a ten se mi zdá skoro stejnej jako PP80
Datum: 11. února 2010 18:11
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Do převodovky (vlastní zkušenost) řidčí. Já se v tomto označení nevyznám, ale kup převoďák PP80 a máš to!
Datum: 11. února 2010 17:34
 Zdarec hoši, jaký by jste mi doporučili olej do převodovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:11
 Pionýr funguje snad na všechno co teče a maže. Já když jsem měl v 9 letech Jawu 05 a ještě jsem neměl rozum tak jsem nalíl do převodovky M2Tčko  a jak to jelo,jezdil jsem s tím 5 let a paráda jakoby nic...
Datum: 11. února 2010 19:11
 klasika jakekoliv PP 80 - 90, to bohate staci a na seriovy motor je to proste nejlepsi volba...ridsi akorat v zime ma uplatneni ale vysledek je prakticky stejna a tak bych doporucil v rozmezi 80 - 90 celorocne...vubec bych si s tim nijak nezatezoval hlavu, spojka hlavne musi jet v nejake olejove lazni co neni jak kolomaz (takze po nejaky dobe tu napln komplet vymenit, sam to delam provizorne pred kazdou sezonou) aby se nespalily lamely a nevytahal primarni retez a prevodovka je s narokama jeste o kategorii niz, takze PP 80 az 90 to jisti...
Datum: 11. února 2010 16:29
 a může tam bejt ridší - Mogul trans SAE 75W? Dík
Datum: 11. února 2010 15:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Naka syntetika by taky neuskodila...
Datum: 11. února 2010 9:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nebo paramo,mogul PP 80 může být i PP90
Datum: 10. února 2010 21:47
 Madit PP80... jezdim s nim už několik let,v létě,v zimě,paráda
Datum: 10. února 2010 21:44
Jméno: Bart00
IP: uživatel2971
 Zdarec,myslite,ze vydrzi klasicke Gufero 35x47x7(ma ho tu i Sesa) v endurovych vidlicich?Jde mi o tesneni a vydrz.Olej klasicky do vidlic.Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 16:09
 draku neco to vydri ale strasne malo km,,kup si orig to je sada gufer vic nez za 500kc,, je to kvalitnejsi
Datum: 08. února 2010 16:09
 hele k cemu je to tlacitko maly na krytu zapalovani u fechtla u zadniho sroubu ? toho u nakopavacky..je tam z boku takovej malej capliik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 14:30
Jméno: Pan Mokro
IP: uživatel4675
Datum: 08. února 2010 14:30
 To je čep, který drží páčku spojky na tom deklu. Když ho vytahneš, tak vyndáš tu páčku ve který máš lanko.
Datum: 07. února 2010 21:54
 čau draci, byli jsme tenhle rok s kámošema na Elefantentreffen v Německu na fichtlech, cestou zpátky jsem si všimnul že v Tejně nad Vltavou mají na pumpě Shell SX za 105,- korun, jak si vede oproti MOGULu TSF? TSFko kupuju už dlouho a jsem s ním spokojenej, ovšem za cenu 180,- korun za litr v Táboře na pumpě. Na internetu se dá SX sehnat od 90kč, TSF od 150kč, bohužel pro mě je zbytečné odebrat takové množství aby se mi to vyplatilo. Jinak Elefanti se povedli, všechny tři fíky ujely za dva dny přes 350km v mokru a mrazu bez závady B) mrkněte na mojí galérku na FB -> http://www.facebook.com/album.php?aid=15134&id=100000143901042&l=e13094e981
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 17:33
 klobouk dolu!
Datum: 08. února 2010 17:33
 nevím pánové jak moc jste si prohlíželi fotky, ale na kolena mi zima opravdu nebyla  měl jsem udělané na fíkovi "revmaplechy" a navíc pod oblečením kolenní/holenní chrániče, takže mi bylo příjemně, ani na krk mi netáhlo, protože jsem měl na přilbě přilepený igelit, rukavice mi taky neprofukovali díky kornoutům, byli jsme dobře vybaveni  jediná zima byla po delší jízdě na nohly, protože i přes několik párů ponožek a zateplené holínky se ten studený vítr časem dostal. Ještě že cestou bylo dost benzínek na ohřátí. Kdo nezkusil tak si vůbec nemůže udělat představu co takovejhle vejlet obnáší, není to jako když v zimě vyrazíte ve dvojech kalhotách a jedný teplý bundě za barák na pole  D
Datum: 07. února 2010 18:06
 Klobouk dolu, ste borci!!
Datum: 07. února 2010 18:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 standa máš pravdu ale ser nato !!!!! teraz sme mladý keď budem starý tak budem nadávať že se jazdili v zime a že tí šmedy v parlamente nám nechcú dvýhnúť dôchodok
Datum: 07. února 2010 17:46
Jméno: standa
IP: uživatel8687
 Az vás budou bolet kolena,tak si vzpomenete na vas mrazivej výlet......jinak Shell bezne koupis do 120,- ........TSF nemam rád......je to predrazeny jako prase a pritom je to obycejnej minerál jako ten Shell........
Datum: 07. února 2010 17:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 sila!
Datum: 07. února 2010 16:29
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 Dobře Vy , ja bych to asi nedal , mne stacilo jet v -10 kousek od baraku a uz sem se musel vracet
Datum: 07. února 2010 15:51
 Tak se poznají správní motorkáři...
Datum: 07. února 2010 14:51
 pecka  suprovy fotky sou jak mate zasnezeny stany a motorky  nevim jestli by moje stroje chytli,kdyz bych je vyhrabal ze zaveji
Datum: 07. února 2010 14:48
 Hoši, fakt paráda...  Ste borci...
Datum: 07. února 2010 14:03
 v tomdle mrazu bych se hodne rozmejšlel jestli jet
Datum: 07. února 2010 13:18
Jméno: pavelc
IP: uživatel8173
 uprimne,toho bych se bal
Datum: 07. února 2010 13:14
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Vau mazec.Fakt pochvala hoši.
Datum: 07. února 2010 12:40
 zdar borci, je tu někdo, kdo se aspoň trocu vyzná v olejích. Jak je to s tou hustotou SAE ? Čím nižší čislo tak řidší nebo hustší? A ještě jakou hustotu má PP80 nebo PP90? Díky moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 10:39
 Dík, a je hodně znát 80 a 75?
Datum: 07. února 2010 10:39
 SAE -neboli viskozita-hustota oleje-čím nižší číslo tím je řidší.
Datum: 07. února 2010 10:29
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 zdar draci jakej olej mam nalejt do motoru jawy 250 kyvacky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 16:32
 ale on se pta do motoru tam bych M2T nelil ja bych tam nalil neakej co tece ani moc rychle ani pomalu!
Datum: 09. února 2010 16:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Moc jedno to neni. Osobně bych doporučil něco lepšího než M2T. Např castrol 2t, shell advance sx a podobné "lepší" minerály...
Datum: 06. února 2010 18:31
Jméno: bris-K
IP: uživatel5566
 jaky koli to žere všechno,to je jedno co tam naliješ
Datum: 06. února 2010 18:00
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar draci, prosím jak se sundává u mustangu z rozety nahon tachometru
Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 10:11
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Přesně, jak říká mustangista.
Datum: 06. února 2010 10:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 musis shodit cele kolo sdelat rozetu a normalne vytahnout ten kryt sneku je to jednoduche
Datum: 05. února 2010 22:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 kdo tu je ve zlinskem kraji tak sa chcu zeptat kdo ma m2t za levno na prodej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2010 19:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nalej tam vyjetej oil z auta...máš to pomalu to samý
Datum: 05. února 2010 19:38
 woby: jenže on se ptá ve zlínském kraji a né v čechách.
Datum: 05. února 2010 18:08
 X-) u nás ve slanym maji 1L za 60 a maly flašky do 5L za dvacku
Datum: 05. února 2010 17:03
 ve vysokém poly na benzince 1L 80 kč
Datum: 05. února 2010 16:18
Jméno: kokot
IP: uživatel6617
 co se vlastne zvetsuje podle velikosti u trysek ? ta dirka z boku nebo zepredu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2010 16:38
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 nemyslel náhodou přimo tu trysku?to se zvětšuje ta dirka zepředu
Datum: 05. února 2010 16:38
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Podle trysek se upravuje sání. Když máš (např. pionýr) trysku 68, dáš tam sportovní sání, tak máš chudou směs. Dáš tam tedy trysku větší (72) a směs máš zase OK. Ale pokud ladíš třeba na závody atd. to odladění musí být úplně přesné, kvůli nejlepšímu výkonu.
Datum: 05. února 2010 15:50
 zdar chci se zeptat jestli ten olej co mám na profilu je polosintetika nebo minerál???
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2010 16:28
Jméno: caffe
IP: uživatel8657
 když se to přidírá tak, že na stěně válce zůstává hliník z pístu tak to s toho musíš dostat, musí se to oškrábat, to je přidírání, jestliže je stěna válce netovná a jsou to vrypy přímo ve válci, tak se to vydírá, protože si to saje bordel. jinak se jezdím castrol TTS full sintetik a naprosto v pohodě
Datum: 03. února 2010 16:28
 já myslím že když se to přdírá že tam sou hrbolky když na tom projedu prstem,tak po nějakých kilometrech by se to zas mělo zarovnat ne?
Datum: 03. února 2010 14:45
 přidřený válec se sám neopraví.
Datum: 03. února 2010 11:57
 jezdilo to jako fakt pěkně,nekouřilo to,ale po pul roce,jsem vyndal válec pač sem chtěl vyleštit kanálky,no koukám koukám válec se mi malinko přidírá,od tej doby jsem si koupil agip mix 2t a doufám že už se to srovnalo a je to OK,ted mám novýho pincka,a do toho bych m2t nenalil.
Datum: 02. února 2010 21:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to dachl21: tak to teda jezdilo furt, nebo jsi po půl roce přidřel válec?
Datum: 02. února 2010 21:42
 steve: obrázek si dělej klidně,ale jestli to je tím že jsem jezdil 1:50 naa m2t to sem měl pincka 1 den,fichtlkrámek sem neznal abych sse někoho zeptal,a nevěděl jsem kolik se má míchat,děd mi řekl že se m2t míchá 1:50,tak sem to neřešil a normálně jezditl,po pul roce sem zjistil že sem přidřel válec,ted už sem se poučil,mám novýho pincka,lepší oil a míchám 1:40
Datum: 02. února 2010 21:39
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No M2T je urcite mineral
Datum: 02. února 2010 21:28
 jak se o kone staras, tak te budou vozit...a o dachlovi21 jsem si udelal obrazek...
Datum: 02. února 2010 20:09
 já jsem jezdil taky na m2t v poměru 1:50 od parama API-TB s černým víčkem a jezdilo to furt
Datum: 02. února 2010 20:05
 tak já na to m2t sem zajížďěl výbrus a teď na to taky jezdim a v pohodě takže to m2t je minerál?
Datum: 02. února 2010 20:04
 zdravim,do ted sem tam lil M2T od CARLINE-na fotce ho ma michal s cervenym vickem-a jezdilo to v pohode..myslite si ze tohle M2T patri mezy ty sracky a nebo spis mezi ty lepsi M2T?
Datum: 02. února 2010 19:53
 Ja na ten M2T od Parama taky jezdil a byl v poho
Datum: 02. února 2010 19:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nahodou ten o parama neni tak spatnej jak treba od maditu
Datum: 02. února 2010 19:31
 marek: no a? at si tam leje co chce ne? ty děláš jakko by tam lil nějakej kuchynskej oil,m2t každej jednou lil do pincka,a když ho chce tak at si ho nechá...
Datum: 02. února 2010 19:29
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Člověče, proč tam liješ M2T? kup si radší něco kvalitnějšího. Sice to je jen fichtl, ale motor to má taky jako ostatní stroje. Myslíte si, že fichtl není těžce zatěžovaný stroj? Je a jak. Když jedu do kopce, tak to mám za 2 a plné otáčky! Takže radši lej tam něco lepšího. Třeba Shell advance sx. Stojí tě asi 100 kč/l a bude lépe mazat. Všechny tyto oleje jsou minerály.
Datum: 02. února 2010 19:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Vsecky budou mineraly
Datum: 02. února 2010 19:19
 zdar draci jaký převodový olej ze syntetyckych byste mi doporučily do pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2010 14:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 snad motul transoil neni systetickej ale je dobrej..
Datum: 02. února 2010 14:54
Jméno: standa
IP: uživatel7194
 ptal se na syntetickej olej! Sorry ja nevim......ja do seriovek taky leju PP90 ale do RS se taky musim poohlídnout po syntetice aby se nadmerne neopotrebovaval primár a lamely......jestli nekdo víte,napište......
Datum: 02. února 2010 10:48
 pp80 neni co resit 0.5litru
Datum: 01. února 2010 22:13
|



|