|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Zdravím draci, kamarád mi dal k vánocům lahvinku oleje M2T. Po prohlídce lahvičky jsem zjistil že je 8let stará a má specifikaci API-TA. Co myslíte to by eště mohlo být takový to \'\'opravdový nereciklovaný\'\' m2tčko ne? \r\nPřidávám foto: http://ulozto.cz/3398665/23122009419.jpg \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 23:02
Jméno: standa
IP: uživatel8296
 podle zátky a barvy je výrobce dobrej,ale API TA je nejjemnejsi pasta na zabrusovani ventilů....
Datum: 23. prosince 2009 23:02
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Já jezdí taky api tb.. mogul 2t.. za léto honění začly zvonit kroužky nebo čep... ted ježíšek donese pístní sadu a bude se jezdit na polosyntetiku valvoline... řeknu vám je to luxus žádný zvonění žádnej čoud...
Datum: 23. prosince 2009 21:25
 api tb uz je lepsi ja na to jezdil 3 roky a pohoda  zadna zminka pridreni nic,
Datum: 23. prosince 2009 21:01
 já jezdám na to damy a je tam napsany SAE-40 API-TB to je taky blby?
Datum: 23. prosince 2009 20:52
 api ta   takove oleje s ejeste prodavaj bezne
Datum: 23. prosince 2009 20:30
 api ta   takove oleje s ejeste prodavaj bezne
Datum: 23. prosince 2009 20:29
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Kluci já na to nechtěl jezdit... nechám si je na poličce  ale jen jsem se chtěl zeptat jestli to nebude eště takový to dobrý... a ne jak ty dnesní reciklanty
Datum: 23. prosince 2009 19:46
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 neboj takovy m2t prodavaj u nas na benzine
Datum: 23. prosince 2009 19:39
 radšej to odnes do najbližšieho zberného dvoru s nebezpečným odpadom a kúp lepší urobiš dačo pre prírodu aj pre mašinu
Datum: 23. prosince 2009 19:34
 podle specifikace API-TA soudim ze se to da alternativne pouzit k zabrouseni ventilů
Datum: 23. prosince 2009 19:29
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 cus draci ... hele kdyz nastartuju fichtla a proturuju ho tak mi mezi kolenem a vyfukem vystrikuje takovej newim jestly olej ale jeto takovy cerny ... jo a jeste kdys se rozjizdim tak mi nespina spojka uz jednou sem menil zavit misto m6 na m8 a ted je trzenej (myslim u toho víka jak je zapalovani) .... sel by tam dat vetsi stroub ?? newadilo by to necemu díky moc ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 11:09
 když zastavíš v dešti tak metr za sebou se podívej jak to dělána mokré cestě barevné tečky
Datum: 24. prosince 2009 11:09
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 23. prosince 2009 16:47
 těsnění mezi válcem a vejfukem,jo hele z toho vystřikování oleje si nic nedělej mě ti vystřikuje až z vejfuku a lítá to tak 1metr daleko
Datum: 23. prosince 2009 16:45
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 tesneni u ceho ? u karburatoru ? nebo kde ?
Datum: 23. prosince 2009 16:32
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A nezapomen na novy tesneni
Datum: 23. prosince 2009 16:19
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 ok dík doufam ze to pomuze a proimvas zadny hadky ohledne M2T !!! ...
Datum: 23. prosince 2009 16:14
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nemaz M2T a zmizi i dalsi problemy
Datum: 23. prosince 2009 16:12
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 *když se rozjizdim
Datum: 23. prosince 2009 16:04
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,nevíte někdo kolik ml(mililitrů) je 150cmm?potřebuju do předních teleskopů ollejt olej,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 22:45
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Spis 3-4
Datum: 23. prosince 2009 22:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jenco: je to fyzika, ne fizika  český jazyk 2-3 třída
Datum: 23. prosince 2009 17:51
 (fizika)
Datum: 23. prosince 2009 16:47
 A když už je to takhle vážný, tak každý mobil má převodník, ale tohle jsou vědomosti 5-6 třídy.
Datum: 23. prosince 2009 16:37
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 jo je 9 roků
Datum: 23. prosince 2009 16:16
 ona uz neni povinna skolni dochazka?...kazdopadne 150ccm je 150ml
Datum: 23. prosince 2009 16:03
 jo a další dotaz- je jesšte nejakej rozdil v podsedlovym plechu na jawu 05 a prvni 20 - krome toho vylisku na nalejvani oleje - nebo to je jedina odlisna vec?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 9:09
Jméno: Honza
IP: uživatel8288
 A jště jsem zjistil, že 05ky ty starší měly silnější Al lišty
Datum: 23. prosince 2009 9:09
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 20tka ma na plechu ze strany zapalka vykouslej takovej malej pulmesic na pruzinku spojky
Datum: 22. prosince 2009 18:53
 Ahoj chtěl bych se zeptat budu rozpojovat řetez a chtěl bych jej namazat. Někdo mi radil ,že mám rozehřát olej a ponořit doněj ten řetez a nechat to tam chvíli at' to zateče do všech škvír.(Do jakého oleje to teda mám dát)a jěšte mě napadlo když to ztoho vytáhnu přece všechen olej vyteče nebude lepší vazelinka?..díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 17:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jaj  vazelinu? fuj takova prasarna   pockej az namazes vazelinou retez a poletis nekde kde bude prach to bude brusna pasta mnam! 
normalne rozehrej jakejkoly olej na varici a nech ten retez v tom vyvarit nic vic nedelej pak ho nech pres noc odkapat-> neboj se zustane to tam
Datum: 22. prosince 2009 17:46
 Díky za všechny odpovědi ,ale asi rozehřeuju tu vazelinku jak mi poradil Slamák21
Datum: 22. prosince 2009 16:48
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 My u ploché dráhy řetězy děláme ve fryťáku s grafitovou vazelínou po každém mytí a závodě
Datum: 22. prosince 2009 16:31
 Chtělo by to taky trošku ten řetěz udržovat a ne čekat až zareznou články a pak psát o pomoc.Stačí když ho jednou za měsíc nastříkáš nějakým sprejem (já používám sprej na moto řetězy od firmy Berner a jsem spokojenej-stojí asi 200Kč malej 100ml sprej-mám ho pochopitelně zadarmo plnou skříň),nebo i vyjetým olejem to stačí,ale pak budeš mít všechno zasviněný.
Datum: 22. prosince 2009 15:08
Jméno: jawak
IP: uživatel3189
 ja kdyz mam stuhlej retez tak ho ponorim na pul hodky do nafty a je to ok. Nebo ho prostrikam konkorem
Datum: 22. prosince 2009 14:46
 Vazelínu používají buzeranti, my používáme mazací tuk.
Datum: 22. prosince 2009 13:43
 Vem vazelinu A00 a rozehrej ji a pak ten retaz hod do hrnca nech to tam dokud neztuhne ta vazelina a pak to vytahni a otri z teho prebytecnou vazelinu
Datum: 22. prosince 2009 13:16
 čus draci co si myslíte o oleji TSF a jaky s nim máte skusenosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel8282
 jo je to dobrej olej......urcite xkrát lepsi jak m2t
Datum: 22. prosince 2009 12:51
 ale je lepsí nez M2T nn?
Datum: 22. prosince 2009 12:48
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau tenhle olej pouzivam uz dlouho nemuzu si stezovat , akrat bacha rozpousti to bordel v nadrzi  pouzij sytko
Datum: 22. prosince 2009 12:38
 čau borci, skládám teď nový motor, bude tam válec s cestovní úpravou, do teď jsem mazal Mogulem TSF, ale chci tomu dát lepší olej, ale zároveň ne nějaký drahý extrém, narazil jsem na Castrol 2T Garden a zaujala mě jeho cena oproti TSF, slyšel jsem tady na fóru ale hlasy že tyhle oleje do zahradní techniky rozežírají gufera??! jak je to možné?!! Mám obavu že TSF nebude ve vyšších otáčkách kolem 7000RPM+ kvalitně mazat, SHELL SX je na podobné úrovni jako TSF, používáte někdo nějakou polosyntetiku? nebo něco takového, ten Castrol garden je do vysokootáčkových sekaček, takže by měl mazat na jedničku
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 16:53
 Bubak:No tak to se pekene pletes!Karbon tam neni vubec zadnej,nekouri!Doporucil mi to znamej kterej ladi stadiny.Leje to do seriovek uz roky a nemuze si stezovat!Ja taky ne!
Datum: 22. prosince 2009 16:53
 TSF musi stacit.. tyhle oleje do sekacek/pil atd bych moc nedoporucoval, protoze ty motory maji uplne jiny vlastnosti, tak je na to uspusoben olej . - takova pila beha casto kratce, za studena a v otackach. kdyz das takovej olej do fika akorat ti bude karbonovat
Datum: 22. prosince 2009 15:15
Jméno: Standa
IP: uživatel8282
 Na cestovní úpravě zajíždim na Motul Motomix 100 2T(140,-),specifikace jak Motul 510(polosyntetika) jen je to minerál,pak tam dam Motorex Speedmix 2T polosyntetika(220,-).....ale kazdopadne to musi fungovat i na TSF.....ja tyhle castroly a TSF moc nemusim,protoze je to drahý jako svině a stejnak je to trochu modifikovanej zakladovej olej jako pro m2t super.....prijde mi ta cena prehnana
Datum: 22. prosince 2009 12:58
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to je blbost tsf to umaze jezdim s tim i zavody a je to ok , fichtl toci kolem 8500rpm
Datum: 22. prosince 2009 12:39
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Cau"Hele nvm jak bz slapal s tim to motorem,ale dobrz olej je Husqarna 2T,je to olej do rovinoreyu ,sekacek atd.Stoji okolo 150/170kc a jecelkem dobrz..
Datum: 22. prosince 2009 12:30
 jo a další dotaz- je jesšte nejakej rozdil v podsedlovym plechu na jawu 05 a prvni 20 - krome toho vylisku na nalejvani oleje - nebo to je jedina odlisna vec?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 18:43
 cest hosi potrebuju poradit jestli muzu do skody 105 nalit motorovy olej urceny do dieselu. omlouvam se za to ze to sem nepatri ale potrebuju jezdit a nejsou prachy na zbytecnosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 21:06
 Podle me by to tam mohlo jit protoze motorovy olej jak motorovy olej mezi tim do benzinaku a do dieselu nic moc velky rozdil nebude
Datum: 22. prosince 2009 21:06
 kup na benzínce olej do toho motoru určený. Myslim,že do škodovky to je M6A ,není to tak drahý
Datum: 21. prosince 2009 19:03
 když je motorový olej zbytečnost tak ho tam nelej vubec.to mam tak rád 2 litry m6ad stojí asi 120kč to je moc ale prochlastat ttřeba pětikilo za vikend to je v poho.
Datum: 21. prosince 2009 17:49
 to máš dobrý tobě to jede. Mě trochu zamrzly trubky od chladiče a musím počkat až mi to rozmrzne  Ale ten fridex(nebo co to je ) proti zamrznutí jsem tam dát mohl. Dneska jsem na ně šahal a cítil jsem kousky ledu  Ale nastartovat se to ještě mohlo bo tak tuhé to nebylo. Tak jsem napumpoval benzin, dal sitič, prošlapal trochu plyn a auto líně protáčelo motor. Tak jsem řekl zbytečně ji trápit nebudu a počkám až bude tepleji.To víš co umřel děda se hold o to auto nemá kdo starat. A já nemám ten věk kdy se o to auto starat můžu sám. Jinak velmi dobrý stav. Nový lak jen u kapoty trochu rezu ale jinak jede. Teď třeba stojí měsíc bez užitku a navíc se bude muset koupit benzin. Bohužel nikdo ji asi nebude chtít tak ji asi dáme pryč. I když je mi to líto
Datum: 21. prosince 2009 17:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nektery sou univerzalni ale jestli tam je proste disesel napsano tak bych to neriskoval taky to tam neni napsany pro srandu
Datum: 21. prosince 2009 17:16
Jméno: kiinglet
IP: uživatel8267
 ahoj, hele neví někdo, jestli když jsem sundal na mustangovi levý víko motoru, jesi ho mužu zase nasadit a těsnení jenom naolejovat, nabo musim dát nový?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 11:46
 dej tam silikon ten je nejlepší těsnění pomalu prosakuje silikon ne
Datum: 21. prosince 2009 11:46
 Já bych tam dal nové. Už mám zkušenosti s tím že když jsem to těsnil naposled a použil jsem staré těsnění, tak mi to trochu kape. Ale je fakt že zase to kapne dejme tomu jednou za týden a ta kapka je tak malá že za 4 týdny co tam mám tu misku není ani dno celé zaleté tím olejem.
Datum: 20. prosince 2009 17:25
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jeste dodatek: NESMI BYT SAMOZREJME PRASKLE!
Datum: 20. prosince 2009 16:45
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 v stavu nevisi nouze to udelat muzes tesneni otri hadrem dosedacky taky a frkni ho tam drzet to bude samozrejme delal bych to jen u vika spojky
to se da lehce kdystak opravit.. udelal jsem to tak u jednoho z mich pionyru a drzi to je to cca pul roku a netece
Datum: 20. prosince 2009 16:44
 proč opravuješ něco, co neni rozbité?
Datum: 20. prosince 2009 16:37
Jméno: Spara11
IP: uživatel5685
 DAl bych 100% novy at mam sicher
Datum: 20. prosince 2009 16:32
 Dobrý den vím že to sem nepatri ale potrebuji poradit ohledně škody 105. mohl bych do ni nalit motorový olej co je urcen do dieselu je nový a jiný nemám. diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 9:49
 ježiš sorry,tathleta odpověd měla být o řádel dolu,sem to nějak napsal sem.Ale s tím motorovým olejem by to vadit nemělo
Datum: 20. prosince 2009 9:49
 tjn to je kravina jak svin,má nastavenej blbej obvod kola,a pak jak jel tak to 65 určitě nebylo,max 50
Datum: 20. prosince 2009 9:37
Jméno: BBB
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 11:51
 haha tipuju že tak 2 lidi tady ví o čem je oktanové číslo
Datum: 20. prosince 2009 11:51
 dej to tam a uvidíš ten tanec!!!  )))) výkonem se ti budou ohybat žebra na válci, a v noci budou svítit matky na svorníkách jak se rozfajrujou. a kdyby ti to náhodou začlo foukat pod hlavou, tak ti ten výkon natáh svorníky  ))))
Datum: 20. prosince 2009 10:06
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Až budeš mít kompresní poměr tak velkej, že ti to bude detonovat i na 98ku, tak to zkus. Jinak to budou vyhozený prachy. Ostatně, nevěřím že by to zvyšovalo okt. číslo. Buď je to na bázi uhlovodíků, ale pak by se toho muselo přidávat několik procent, nebo je v tom TEO, ale to by nebylo catalyzer-friendly. Já myslím, že v tom bude čůrání.
Datum: 19. prosince 2009 18:54
 *silný
Datum: 19. prosince 2009 18:11
 pekné, když je to pro silné benzínové motory, tak to bych si mohl koupit..silní benzíňák mám
Datum: 19. prosince 2009 18:10
 Ten půl poník co to možná přidá musí bejt FAKT hodně znatelnej
Datum: 19. prosince 2009 16:35
Datum: 19. prosince 2009 15:05
Jméno: Enigma
IP: uživatel8258
 Martin skus si precitat neco o vlivu oktanoveho cisla na chod motoru a zistis ze se to do fika nevyplati....
Datum: 19. prosince 2009 14:22
Jméno: Martin
IP: uživatel6843
 Bylo to měřeno na brzdě
Datum: 19. prosince 2009 14:22
 kdyz si koupim 100 oktanovej benzin tak mi celejch 7 okt. navic asi bude prd platny  tohle je do fichtla absolutne zbytecny motor nicit nebudes, ale tvoje penezenka bude hodne brecet
Datum: 19. prosince 2009 14:21
 Dej do benzinu toluen a mas stejny ucinek za mnohem mene penez. Martin: a nebyl to spis placebo efekt co?
Datum: 19. prosince 2009 14:20
 To není tak zlý.
Datum: 19. prosince 2009 13:54
Jméno: Martin
IP: uživatel6843
 Ta lahvička vystačí skoro na 200 litrů benalu
Datum: 19. prosince 2009 13:40
 A je nutné platit 500 za jednoho koně navíc?
Datum: 19. prosince 2009 13:32
Jméno: Martin
IP: uživatel6843
 Twl vy taky asi víte hovno. Tenhle octane boost už jsem měl několikrát ve fichtlovi a zvysi to výkon tak o jednoho koně tak nevim co tady zase kecáte.
Datum: 19. prosince 2009 13:30
 jo a ta cena se mi taky nelibi  584,00 kc
Datum: 19. prosince 2009 13:20
 Vhodný pro 2 a 4 dobé "SPORTOVNĚ LADĚNÉ A SILNÉ" benzínové motory= což pincek asi neni
Datum: 19. prosince 2009 13:20
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 o 7 čísel jde poznat zážitek?  Já jsem jezdil na pionýru na special 91 a když jsem na zkoušku natankoval nádrž Shell 100,to už máte o 9 čísel větší oktanové číslo a nepoznal jsem skoro nic... Jediné co jsem poznal tak že jsem zbytečně odlehčil penezenku  Mozna je to dobre ale do jawek urcite ne
Datum: 19. prosince 2009 13:19
Datum: 19. prosince 2009 13:13
Datum: 19. prosince 2009 13:12
 Dost pochybuji, že máš natolik silný motor, aby se ti tohle vyplatilo.
Datum: 19. prosince 2009 13:02
Jméno: ....
IP: uživatel7934
 cus draci chci se zeptat co se stane kdyz do pionyra naleju natural 98 a jestli to pojede lip
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 12:59
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Je to zbytecny pokud nemas znizenou hlavu tam by se benzin s vyssim oktanovym cisel hodil
Datum: 19. prosince 2009 12:59
 čus Draci máte někdo zkušenosti s RICINOVÝM olejem? ůdajně by měl výrazně mazat líp než normální motorový olej a tím by měl přidat i na výkonu a rychlost motoru. dík za odpovědi =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 9:18
Jméno: Honza
IP: uživatel8288
 Dnes se dostane koupit už vmíchanej v oleji je to v oleji Agip RACING
Datum: 23. prosince 2009 9:18
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 rycin se použival kdysi v plochodrážních strojích,dnes už asi nikde,jen pár bláznu to jezdí co si myslí jak nemaji dobrý olej,ale zasírá to motor jak prase,takže na nic.V dnešní doně máš spoustů lepších olejů
Datum: 19. prosince 2009 10:34
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 Ricinový olej se používal do závodních strojů někdy před 30 lety. Přidával se do mixu jako aditivum, tak náprstek na nádrž. Má tu výhodu, že hoří až při vysokých teplotách, takže ve válci nehoří a maže. A má tu nevýhodu, že ve válci neshoří a zanáší kanály, kroužky.... V současných kvalitních olejích jsou podobná, lepší, syntetická aditiva už obsažena. Já ho vždycky kupoval v lékárně. Rychlost zvyšuje pouze při požití-je to totiž projímadlo.
Datum: 13. prosince 2009 13:44
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Kámoš lil ricin v poměru s TSF 1:1 a to vše do benzínu 1:40.... prej simson lítal jak hovado, ale jednou jel a najednou jako by se to zadíralo.... Nějak to dojel sundal válec a na kroužkách byl jakoby gumový povlak.... musel vyměnit kroužky a přestak tam lejt ricin a bylo to zase ok!
Datum: 13. prosince 2009 11:05
 ricin líp nemaze ale líp tesní proto to "jede líp" ale musi se to přidávat do normálního oleje jinak to zadřeš, jinak při dnešní kvalitě olejů to nemá cenu přidáním ricinu ho akorát znehodnotís
Datum: 13. prosince 2009 10:17
 ok dík =D
Datum: 13. prosince 2009 0:23
 nevím jak bych ti to vysvětlil, asi tak že ten olej obsahuje ricin
Datum: 12. prosince 2009 22:52
 co to je?
Datum: 12. prosince 2009 22:39
 já na nej jezdím a ředím ho s naturálem a pěkně to voní  no a taky to pěkně jede ale jinak dřív sem jezdil na M2t a speciál a je to skoro to samý ale ten ricin bude lepší
Datum: 12. prosince 2009 22:35
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 Jo tak o tom sem slysel od strejdy nwm jak to tam presne je ale melo by to pridat neco malo ale prej se to mnrte zasere takze ho budes muset castejc cistit
Datum: 12. prosince 2009 22:29
 zdar dneska sem se nudil a do fichtla se namichal poměr 1:10 a řeknu vám to ste ještě neviděly - takovej menčí čoud
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 19:14
Jméno: patres
IP: uživatel8243
 a co uvidi?...a co je to ten special?
Datum: 16. prosince 2009 19:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nařed půl litru nafty a půl litru speciálů a ještě tam nalej od oka cca 100ml oleje a pak to roztláčej tak 300metrů a když to chytne tak tepre něco uvidíš
Datum: 13. prosince 2009 17:32
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Blik
Datum: 12. prosince 2009 19:03
 Tady někdo objevil Emériku nee?
Datum: 12. prosince 2009 18:48
 se neposer
Datum: 12. prosince 2009 18:41
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 haha to tady asi nikdo nikdy nevidel fakt premejslej nez neco napises
Datum: 12. prosince 2009 18:33
Jméno: lukáš
IP: uživatel8125
 Ahoj. chci se zeptat kde se dá koupit převodovej olej do mustanga v praze a jakej je nejlepší? Díky za pomoc.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 16:57
 ja ho pupuju ve velkoskladu a stoji me 50 Kc doporucuju spis PP 90 ten je ridci lip vypina spojka
Datum: 10. prosince 2009 16:57
 benzinka, nebo motoshop. olej se leje PP80 nebo PP90 ja kupju od Parama, stoji asi 100kč
Datum: 10. prosince 2009 15:20
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau prodavam plechy na 05 a na fichtla nechcete to nekdo? je mi toho lito ma to jezdit a ne stat  .na ce se domluvime
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2009 22:41
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 zitra bych to nafotil a poslal sou v celmem pouzitelnym stavu rozmylste cenu nemam moc predtavu
Datum: 08. prosince 2009 22:41
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 pisnete mi na icq bude to lepsi a domlivme se 326 429 003
Datum: 08. prosince 2009 22:40
 muzes taky poslat foto . dvd.speedy@seznam.cz
Datum: 08. prosince 2009 19:41
 a mohl by si mi poslat foto?těch plechu? jawak20@seznam.cz dik
Datum: 08. prosince 2009 19:17
 zdravim chci se zeptat jaký olej mám nalít do teleskopických vidlic ze simsona?,napiš te mi prosim číslo hustoty.díky čabas
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2009 17:23
 pozor pozor! do noramlnich si tam lej secko mazlave krom vazeliny (po nich muzou drhnout) ale jinak jsou aji s tlumenim, bacha na to!vetsina klasickejch simalu je nema ale jezdej aj s nima a tam uz to jedno neni. pokud mas s olejovym tlumenim tak se do toho dava tlumicovej s hydraulickym v urcitym pomeru...
Datum: 07. prosince 2009 17:23
 jak rika martin je to uplne jedno ten olej tam je z duvodu mazani a ne tlumení ty vidle nemaji olejove tlumeni!!!
Datum: 07. prosince 2009 14:56
Jméno: Hannys
IP: uživatel8158
 ja tam leju dextrol.ma stejnou vyzkozitu jako tlumičoví
Datum: 06. prosince 2009 22:49
 fakt to neni jedno...,zjisti si co tam patri treba na simson foru
Datum: 06. prosince 2009 20:36
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Je to uplně jedno,dej tam klidně převodák. Jsou tam pružiny,olej to tam jenom maže.
Datum: 06. prosince 2009 20:16
Posl.aktualizace: 07. prosince 2009 21:01
 obyčejný M2T ja na to už nejezdím ale já jsem s ním žádnej problém neměl, je lepší ho tam radši nalejt víc u tohodle oleje je to s mazací schopností nejisty
Datum: 07. prosince 2009 21:01
 no to jo když jedu po dědině tak hlavně důchodci a starší lidé se po mě otáčejí a vzpomínají na staré časy hold m2t je m2t sice karbomuje ale voní
Datum: 07. prosince 2009 20:41
Jméno: kekz
IP: uživatel8069
Datum: 07. prosince 2009 18:54
 no tak mě osobně nevadí že měkolikrát doroka rozdělám motor a vyfuk a ten kouř mi voní ale mě šlo o to jestli na to nezadřu míchám to 1:25 a vždycky do toho ještě trochu chrstnu
Datum: 04. prosince 2009 18:56
 Zrovna na tenhle olej nemám moc dobrý názor, ale žádný objektivní zkoušky jsem nedělal, tak nebudu hanět.
Datum: 04. prosince 2009 16:30
 Jo jeste bych doplnil ,ze ta moje babetta ma nulty vybrus
Datum: 04. prosince 2009 9:53
 Za mě ne....
Datum: 03. prosince 2009 22:04
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Marku : já to myslel na skier®,,ale to je jedno
Datum: 03. prosince 2009 21:00
 A ten smrad za tebou ty nečucháš, tak o co jde.
Datum: 03. prosince 2009 20:50
 Proč nějaký drahý olej? Před padesáti a čtyřiceti lety určitě lidi nejezdili na Castroly apod. Brali nejlevnější(a možná jediný) M2T a ty fichtly nám tu zůstaly a furt jezděj. Nevím, jestli je babeta blbuvzdorná, pokaždé, když se to pokusíš seřídit už pak neodjedeš.
Datum: 03. prosince 2009 20:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To je. Ale já jezdil na fichtlu...... ale válec je i přesto zachovalej. Ale z výfuku bylo pěknýho karbonu. Ale te´dka už šlape dobře. Zvykl si na kvalitnější olej. Hlavní zlepšení vidím v tom, že nezamořím celý dvůr jedním nakopnutím
Datum: 03. prosince 2009 20:47
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tak babetta je nesmrtelný stroj!! A hlavně je blbuvzdorná  (bez urážky)
Datum: 03. prosince 2009 20:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Možná mi to nebudete věřit, ale když jsem se učil jezdit, tak děda míchal benzín a já jezdil.... A děda tam lil Mogul M2T 1:40 :-o. Jezdil jsem na tom dobrý 3 roky. Asi rod zpět jsem zjistil, že existují i lepší oleje  a tak tam liju TSF a te´dka budu Valvoline 2T.
Datum: 03. prosince 2009 20:44
 Taky jak kdo si to může dovolit. Když to někomu zapálí směs každou druhou obrátku, tak se mu tam přirozeně usazuje olej.
Datum: 03. prosince 2009 20:42
 No nevím jak vy hošové,ale ja jsem najel na babette 9000km na M2T a vyfuk jsem necistil ani jednou, hlava čistá, akorat trosku karbonu na pistu, ale v norme... A jezdí tak jak má...
Datum: 03. prosince 2009 20:32
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Na zajíždění bych to nedoporučoval,ale na normal ježdění to stačí. Ale říkám lepší je koupit kvalitnější olej.
Datum: 03. prosince 2009 20:29
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 slyšel sem že je to sračka ale ja to liju do fika uz dlouhou dobu a bez problemu
Datum: 03. prosince 2009 20:16
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 stacito ale musis casto cistit vejfuk a hlavu, motor nema takovy velky otacky jako s lepsima olejema. cena je dobra jestli nejezdis moc tak bohate staci
Datum: 03. prosince 2009 20:13
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 s kuchynskym
Datum: 03. prosince 2009 20:08
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 a pak pěkný zadření
Datum: 03. prosince 2009 20:08
Jméno: speed
IP: uživatel5833
 asi tak pruměr no... ja ted na něho jezdím a pohoda.. když naliješ do fichtla aji kuchynský olej tak taky pojede ten stroj jede na všechno to mi věř
Datum: 03. prosince 2009 19:59
 API TB.. Takovej průměr, ale pro fichtla dobrý
Datum: 03. prosince 2009 19:35
 caw pls kdo uz tu rozdelaval levej dekl od čz s posilube - jak je sprazeny to cerpadlo s klikovkou ? chci si 487 prestavovat na oddeleny mazani, protoze mam moznost sehnat celej komplet i s tim zpetnym ventilem za 200 a docela by me to zajimalo jak to tam je zarizeny. A co sem slysel tak kdyz se o to clovek stara tak je to spolehlivy akamaradovi to funguje taky skvele. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 17:09
 zarez se da udelat flexou (to myslim vazne) ja to tak taky mam...
Datum: 04. prosince 2009 17:09
 a nesla by udelat nejaka "redukce" ktera by se nasroubovala na kliku a nani by byl ten zarez ? nechce se mi to rozdelavat protoze ten motor sem dal dohromady nedavno a klikovka je krome setrvacniku nova
Datum: 03. prosince 2009 19:18
 ze strany do motoru z čerpadla vyčnívá otočný klínek a ten se zasune do zážezu na čepu na klice.. pokud tam ten zářez nemáš, tak máš smůlu.. leda sednat čep z kliky co ho má a nechat přelisovat.
Datum: 03. prosince 2009 19:07
 OK kdyztak na to kouknu a jak je to tam zprazeny ? prez naky ozubeny kola nebo jak ?
Datum: 03. prosince 2009 18:31
 já ho mám na 476 a funguje bez problému....jen je po koupi potřeba zrepasovat. jsou tam 2 guferka, ty seženeš a malá tlaková manžeta a tu je problém sehnat. ptodává ji rubena.cz ale musíš nakupovat za určitou částku, jinak ti nic nepošlou. já měl to štěstí a sehnal sem od známeho z JWM.
Datum: 03. prosince 2009 18:16
|



|