Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec, vím že je m2t na prd a že se usazuje po něm strašnýho borbela.Ale zajímajo jak bode vyparyt úplně vyčištěnej válec po 200Km tzn 1 nádrži m2t.Nepotřebuju obrázky ale stačí napsat jestli málo,hodně, ..???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2009 8:46
 no záleží jaky m2t podivej se na otázku hned pod tvoji tam sem da já tam se mrkni jaky m2t pač treba od toho parama sou fakt dobry ale treba od hekry s modrym vičkem
je na p*ču já sem ho teda koupil to paramo a včera a ujel sem 120km a večer sem to schválně rozdělal a jen byl troch okouřenej pist ale žadnej karbon
Datum: 17. října 2009 8:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 neprodávej to...nalej tam trošku něčeho kvalitnějšího a ještě to projezdi...
Datum: 16. října 2009 23:41
 Já vím že m2t je na prd ale mám doma 8 litru benzínu s m2t tak to nechcu vyhodit.Ale jak tak vidím přece jenom to radši prodám
Datum: 16. října 2009 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel7650
 a co chces slyset?? mozna to bude v poho,hladky,neodrbaný....pokud narazis na sajrajtozni m2t tak se treba ani valec 200km nedozije a rafne se v nem pist.....muj nazor znas......mel sem doma krasnej valec,po vybrusu,jetej na m2t....najel po vybrusu 1500km.....to by byla fotecka....ten vypadal.....stejsky mi ho zbavil nemoci a udelal z nej cestovni upravu.....
Datum: 16. října 2009 18:07
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Po 200km tam nic nebude....
Datum: 16. října 2009 17:46
 to co stemy napsaly to vím taky ale ně by zajímaly vaše názory??
Datum: 16. října 2009 16:28
 Zas tak stršný to není.Lepší jsou ty nové oleje,maj mín' usazenin.
Datum: 16. října 2009 16:13
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Dej do nej trochu neceho fest kvalitniho treba husqarny ale jen trochu a hned se to zlepsi...
Datum: 16. října 2009 15:57
 ČUS DRACI potřebuju poradit jakej motorovej olej mam lejt do fichtla po vybrusu?každej do mě hustí něco jinyho a já su z toho blbej prej tam mam lejt M2t nebo nějak tak je to dobry?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2009 20:07
 ludo díky moc a ty se měj taky fajn a mnoho kilaku bez nehod a ten poměr míchám podctivě podle odměrky a ne od voka takže snad nezadřu zatím ahoj
Datum: 17. října 2009 20:07
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Máš můj souhlas hele.. klidně to tam lej.. je to slušnej olej a myslím, že pokud budeš pečlivě míchat směs, tak nemáš šanci zadřít. Zatím se měj a ať to lítá..
Datum: 17. října 2009 19:49
 když už i standa říka že je dobry tak na tom asi fakt něco bude a já vím co že je asi dobry
Datum: 17. října 2009 19:34
 pánové díky za rady takže budu jezdit na PARAMO TRYSK M2T jo?
Datum: 17. října 2009 19:32
Jméno: Standa
IP: uživatel7658
 Pánové klobouk dolu.......tohle je to m2T s API TC o kterym sem vzdy mluvil,ze je dobrý!!!!!! Ostatní jsou tekuta brusná pasta!! a nebo jak rika Jawaracing,ze je to tekuté smirkové plátno  S tehle diskuse mam moc dobry pocit......konecne mi nekdo presvedcil o nejakych pozitivech v otazce m2t!! Pánove dekuju! ale stejnak zustavam u motorexu a motulu
Datum: 17. října 2009 13:22
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Přesně tak, co by se asi tak mělo dít, víš jak.. já osobně na Béčko od Parama jezdil přes deset let(do některejch motorek ho stále leju) a spokojenost. Nehledě na to, že si myslím, že Paramo je opravdu kvalitní výrobce na trhu s oleji.. nebo alespoň průměrnej!
Datum: 16. října 2009 21:17
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 tak kamoš na to m2t od parama taky jezdi už nějakej patek a nic
Datum: 16. října 2009 21:05
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Michal: Jako já na Paramo nedám dopustit, myslím, že trysk M2T má klasifikaci API TB, takže plně postačuje.. ostatně viz níže..
Datum: 16. října 2009 20:54
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Js ® : Spíš jde o to za jakým účelem si olej kupuješ, nebo spíš do čeho ho hodláš nalejt. API TB – oleje pro skútry a jiné vysokozatížené motory 50 až 200 ccm(plně vyhovuje všem našim Jawám od pionýra až po 350), API TC – oleje pro vysokozatížené, vysokoobrátkové motory(to je jen ,laicky řečeno, taková nadstavba Béčka, to když chceš dát motoru trochu víc než nutně potřebuje - bavíme-li se stále o našich Jawách a ČZ. Každopádně neplatí vždy pravidlo čím lepší klasifikace, tak tím nižší mísící poměr!!! Na to vážně bacha.. Olej v první řadě maže, ale zároveň i chladí, takže s doporučeným ředícím poměrem od výrobce motocyklu bych nehýbal ani u lepších olejů!!!
Datum: 16. října 2009 20:50
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 a ten od toho parama je dobrej?ja ho mam doma taky je tam napsany PARAMO TRYSK M2T taková česná flaška a žluta etiketa je lepší než treba ten od hekry s tim modrym vičkem?
Datum: 16. října 2009 20:26
 Já kupuju M2t od Parama za 70 Kč/l. Luďo, nevíš jakej je vlastně rozdíl mezi api tb a api tc? Nikde jsem se nedočet, podle čeho je to roztříďený.
Datum: 16. října 2009 20:20
 no u nás na benzině maji taky M2t s červenym vičkem maj tam tady tenhttp://www.zbozi.cz/clickthru?id=10214989&pos=8&ver=1255690053&type=item_new&url=http%3A//www.vasoil.cz/detail/olej-m2t/oleje-pro-zahradni-techniku/
Datum: 16. října 2009 20:00
 stando já kupuju M2T s červeným uzávěrem
Datum: 16. října 2009 19:43
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Chtěl bych jenom podotknout, že asi i já jsem kouzelník, pač kroužky mi též nezvoní ani na jednom stroji. Jinak tady je olej, kterým mažu: http://e-shop.oleje-maziva.net/index.php?main_page=product_info&products_id=464 Klasifikaci má dobrou a v krámě to vyjde ještě o něco levněji než na tomto e-shopu. Ale jak říkám, nemá cenu se dohadovat kvůli tomu kdo čím maže, pač v dnešní době je spousta dobrejch olejů pro 2T motory.. jen bych závěrem v některých z Vás chtěl zlomit tu averzi vůči M2T, protože není M2T jako M2T. Konkrétně podotknout, že základový olej v tomto typu M2T, jež uvádím od Parama odebírá i castrol do svých 2t olejů, takže jako věřte nebo ne, ale opravdu u některých olejů se platí spíše za značku. Sám již nekupuji oleje podle značky ani ceny, ale podle klasifikace, protože to je asi jedinej směrodatnej údaj, kterej platí. A proč platit za dva stejný výrobky odlišnou cenu? Osobně mi je jedno, jestli jezdím na M2T, castrol, hekru.. záleží na kvalitě a ne na vyhlášenosti značky.
Datum: 16. října 2009 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel7650
 JS: Ty jsi proste kouzelnik......obdivuju to....normalne mi dej odkaz na tvuj olej at vim aspon o jednom,kterej funguje........
Datum: 16. října 2009 18:12
 fikus: Ty jsi asi nepochopil co jsem tu psal já a co tu píše Luďa. Stando, taky neznám zvonění kroužků.
Datum: 16. října 2009 16:30
 Když máš výbrus tak dej nějakej lepší oil.Ale stačí rostlinej,nemuší bejt hned plná syntetika.To jsou drahý oleje,myslím ty syntetický.
Datum: 16. října 2009 16:26
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jawaracing50. ® asi ste ho nepochopili !! pise to ze MT je na hov.. prectete si to poradne ja jezdim na castrol a ten je super tetka pomalu prechazim na Jonseret to je od husqarny a je mrte ridkej prirovnavam ho kvalitou ke castrolu akoraz ze je levnejsi ja ho kupuju za 140 L kup proste nakej olej kterej se dava 1:50 ale ty ho musis dat ze zacatku vic jak tady pisou
Datum: 16. října 2009 9:48
Jméno: standa
IP: uživatel7646
 Momentalne jezdim na 4 strojich československý výroby......Jawa 550,Jawa 555Jawa 21,Jawa 250 Pérák.....vse jezdim na dobrej olej(API TC,JASO FC,ISO něco ...atd...)....550,555 i 21 jsou od GO jezdeny na polosynteiku.....250 peraka sem pred 2 roky ozivil,zbavil černé nemoci a taky ho jezdim na polosyntetiku.......neznám zvonění kroužků!!!!!!! Od svých 18 let jsem zjistil,ze nemám tolik penez,abych mohl šetřit na oleji a neco riskovat a tak jezdim jen na oleje s API TC......pod API TC nejdu.....nemam penize abych furt moh delat novy kruhy a vybrusy válců.......jen pro predstavu M2T bez údajných prisad proti kourivost jsou API TA(ty se snad uz vubec nedelaji) a udajne lepsi m2t je API TB(ale dymovnice je to stále!).......uz se mi dostalo do ruky dokonce M2T s API TC ktere melo specifikace jak TSF jen nebylo modre....ale uz jsem na nej nikdy nenarazil....tomu bych mozna veril.....tomu jedinemu.....
Datum: 16. října 2009 0:00
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Jasný, tak já neříkám, že každej M2T je poctivej a zaručeně ten nejlepší. V tomhle dávám Standovi za pravdu!!! Osobně jezdím na M2T od Parama a problém nebyl vážně nikdy za těch 14 let. Víc k tomu nemám co dodat. Každýho věc čím maže.
Datum: 15. října 2009 23:33
Jméno: standa
IP: uživatel7646
 Nemuzu souhlasit........jawaracing ma pravdu.......jen si to nikdo neumi priznat!!!.....kdo nepoznal normalni olej,mele furt do kola tyhle blbý kecy!!!........furt dokola ze na m2t se jezdilo vzdycky a ze maze dobre a ze ten motor je stavenej na este horsi olej a tak.......bohuzel doba pokrocila.......nejlevnejsi 2T olej uz neni olej,je to statem a EU dotovanej recyklát sajrajtu a vy ho lejete na svoje nový vybrusy!!! vsichni ne.....nekteri vyrobci opravdu m2t delaji z oleje,ale nekteri ho delaji bohezel z bordelu.....to je ta kaše kterou když si promnente prstama,tak citite hrube částečky čehosi...olej to neni.....ale tak zas se ozvou hlasy že sou to kecy.....ale skuste si nekdo takle promnout to divny m2t co nema nikdy stejnou barvu....vetsinou ma modrej uzaver.....pak si popovidame.....ja na tenhle "olej" zlikvidoval vícero pistu,krouzku a pár válců......je mi 23 a jezdim od 10 let!!!! Olej kterej nema API TC u me ne ni 2T olej!!!!
Datum: 15. října 2009 23:19
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 To co tady prohlašuje "jawaracing50." je naprostá hloupost. M2T je dobrej olej, ale to by o tom dřív někdo musel něco vědět a pak bych teprve začal brát jeho připomínky vážně. Osobně jsem na něj zajížděl 5 výbrusů(panelku, 175sporta, péráka a dva pionýry) přičemž podotýkám, že jeden z pionýrů na tento olej najel již 22tis. km a nemyslím si, že by motor byl nějak ve špatnym stavu ba naopak! Když budeš prvních 500Km ředit 1:20 až 1:25 a nebudeš vytáčet každej kvalt, tak ti zaručuju, že ten motor si bude jen chrochtat. Nehledě na to, že známej pracuje ve firmě zabývající se kvalitou těchto produktů a sám mi potvrdil to, co jsem já už dávno věděl a ví i každej jawař. Když nejezdíš jak prase, tak M2T je pro český motorky plně postačující a dokonce převyšuje kvalitou i její mazací nároky. Vždyť ty motory byly na tento typ oleje koncipovaný. Zadře jen ten kdo tam ten olej prostě nedá bo točí motorku nehorázným způsobem. A to že to kouří je holt jiná no.. Netvrdím ale, že je to nejlepší olej na světě.. to zdaleka NE, ale na tento účel zkrátka postačuje a co na tom čím mažeš.. hlavní je, že to jede..
Datum: 15. října 2009 22:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je fakt ta husqarna je fakt odst dobra nekouri a tak no...Ale je do krovinaku kterej porad strasne toci takze do serie to myslim nema smysl spis tam davej ten shell.
Datum: 15. října 2009 20:48
 O olejích se povídá toliká blábolů a někteří tomu i věří, jako například co tu psal jawaracing50. Kvalita olejů se nedá porovnávat podle ceny, protože se u některých olejů plati hodně za značku.
Datum: 15. října 2009 20:47
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
Datum: 15. října 2009 20:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jenom to ne...kup si chell advance sx a řed to tak 1:25-1:30 prvních 500km potom postupně ubírel oleje a zajetý to řed tak 1:45 a jestli u vás nemaj tenhle schell tak kup prostě nějakej oil do 2T motorů ale kup nějakej nad 100 kč myslím že do 150 kč seženeš dobrej olej ten schell stojí kolem 110kč
Datum: 15. října 2009 20:20
 M2T je jeden z nejlepsich oleju do 2taktu!! Pokud to chces zadrit nebo pri nejlepsim mit zivotnost motoru o polovinu mensi tak ho tam nalej...
Datum: 15. října 2009 20:18
 Čus lidi mám Jawu 21 a tatka mi poradil dát do motoru hydraulický olej prej že je tišší převodovka a všechno ale ja se bojím protože ted tam mám standartní olej a jsem s tym spokojeny.Tak mi poradte v cem je ta hydraulika lepsi.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 16:32
 Jestli máš bagr nebo buldozer tak ho tam nalej.Ten oil je pro ně a ne do moto,tam patřej jiný oleje.Tady Ti raděj dobře.Ahoj draku!!!!
Datum: 16. října 2009 16:32
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nektery fotrove jsou fakt nahlavu maj debilni napady jako ten muj obcas to je kravina to co ti rek dej tam PP80 nebo PP90
Datum: 16. října 2009 9:56
Jméno: misa
IP: uživatel6830
 hidraulickej tam neli to je to nejhorši co možeš udělat já leji do kejvačky pionyra a čzty PP80 a pohoda
Datum: 15. října 2009 20:05
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 hydraulika je řitká a nebude správně fachčit spojka nalej tam PP80/PP90 já tam leju DENICOL trans oil
Datum: 15. října 2009 19:08
Jméno: Pepa
IP: uživatel7624
 ČAU DRACU MAM JAWA DANDY A STRAŠNĚ MI CÁKÁ VOLEJ Z VEJFUKU.ŘEDÍM MOGULEM TS 1:50 (JAK JE TO PSANÉV PŘÍRUČCE.ČÍM TO JE?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 15:51
 jak říkám, dělá to lanko od sytiče
Datum: 15. října 2009 15:51
 mám motor od sachse 50 a dělá mito že to hodně čoudí a volej pak kape
Datum: 15. října 2009 13:29
 Mě to Dandy taky dělala, dokonce mi z vejfuku ten olej i vytek, pak si fotřík všimnul toho lanka a bylo to OK
Datum: 14. října 2009 22:58
 zdar, máš na řidítkách sytič? jestli jo, tak se na něj podívej, je dost možný, že se bowden trošku povitáh ven z tý páčky,no a tím pádem
ti jde do motoru moc oleje
Datum: 14. října 2009 22:41
 Čau draci čím může být že mám nepřiměřeně měkkou vidlici u ČZ 477 ... Při horších cestách není problém ji dostat nadoraz .Napadlo mě že je tam málo tlumičovýho oleje a nebo jde to něják zeštelovat tu tvrdost? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 22:35
 Měkké tlumiče = špatné tlumič vidlice - zrepasovat nebo málo oleje (myslím, že 120ml v každém rameni) a zkus místo tlumičového použít motorový, třeba 10W40. Pokud budou tvrdé, dej ho půl tlumič, půl motor. (60ml+60ml).
Datum: 11. října 2009 22:35
 Asi toho oleje tam máš málo když Ti jdou na doraz!
Datum: 11. října 2009 19:50
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jde o to,jestli je tam předepsané množství. Jinak se přimíchával do tlumičového oleje,olej motorový M6A v poměru 6:1.
Datum: 11. října 2009 18:29
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 Zdravim draci vim ze to sem nepatri ale muzete mi pomoct jen vy potreboval bych vedet jaky motorovy olej mam nalejt do 50let stareho traktoru dekuji a kdyztak priblizne mnozstvi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 23:30
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Tyhle starý stroje jezdily na M6A,olej AD se tam nesmí dát,protože rozpouští karbon,můžou se ucpat kanály a můžeš ho vylágrovat.
Datum: 10. října 2009 23:30
 tak to je popis o ničem.
Datum: 10. října 2009 14:42
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 traktor rakouské vyroby na nazev si nevzpomenu a je vzduchem chlazeny, nic moc velkeho nema budku pro ridice jen sedacku
Datum: 09. října 2009 19:25
 nevíme co je to za traktor. značka, typ??? a oleje se dává po rysku na měrce.
Datum: 09. října 2009 18:39
Jméno: Smajdalf
IP: uživatel7455
 Čus, jakej olej by jste mi doporučili do převodovky u fíka? mam lamely s ferodo obložením, tak potřebuju nějakej syntetickej
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 22:54
 Do fíka stačí olej řady PP80-90 jak tady píše ABC.Syntetika je zbytečně drahá, stejnou službu odvede český převod'ák.Já na něj jezdím 40 let a bez problému. B.senior.
Datum: 09. října 2009 22:54
Jméno: jastinek
IP: uživatel1163
 Mě v prodojně doporučily PP90 a seženeš ho do stovky.
Datum: 09. října 2009 11:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja bych rekl ze tady na kramku v ferodo popisu....
Datum: 08. října 2009 20:58
 Díky moc za rady. Nevim kde, ale někde jsem to o tej syntetice četl, no jo, holt taky nesmim všemu věřit
Datum: 08. října 2009 20:42
 Také nechápu tu fámu... Naopak bych spíš řekl, že lamely korkové potřebují lepší olej, jelikož se pak tolik neslepují a spojka vystavuje slušně, takže řazení je bez dramatických rázů, hluku a opotřebení zubových spojek. Ferodo je skvělé.
Datum: 08. října 2009 20:16
 Bohatě postačí Paramo/Mogul 80W nebo 90W (ceny od 60kč po 120kč). Cokoli dražšího je zbytečné-převodovce ani spojce (s ferodem) to nikterak nepomůže. Pokud na tom ale trváš, oblíbený je Mogul Syntrans 75W-90 nebo též Paramo Gyrolsyn 75W-90 - cena od 250 až po 320kč.
Datum: 08. října 2009 20:11
 kde se vzala ta fama ze na ferodo potrebujes syntetickej olej?nechapu...jinak staci klasicka pp80 nebo pp90,je to vicemene jedno
Datum: 08. října 2009 20:11
 Čus dá se u čz 125/453 nějak dolejt olej v tlumičích? a bude to chodit líp? a ještě sem se chtěl zeptat jestli je stejnej vejfuk u 453 jak u čz 250/455 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 12:04
 Starý oil vypustíš dole,je tam šroubek.Do tlumičů se dává oil tlumičový.Když vymněníš oil tak tlumiče nesmí mlátit/ jít na doraz/.
Datum: 09. října 2009 12:04
 a jak zjistim kolik tam toho je nebo jak vypustim ten starej a jakej olej do toho stačí převodák?
Datum: 08. října 2009 18:59
 výfuk je stejný.
Datum: 08. října 2009 18:21
 olej nalejes ze zhora,ale rovnou ho vymen,at mas jistotu kolik ho tam je a jakej,mnozstvi ted nevim,ale asi 100ml na jedno rameno
Datum: 08. října 2009 17:52
Jméno: Lukys
IP: uživatel6997
 Caudy draci, vcera jsem jel jentak na projizdku a kousek pred domem mi fichtl chcipnul, jako by dosel benzin. Tak jsem to dotlacil, nechal stat. Dneska jsem koupil benzin special 91 naredil sem asi 4,5 l s 130 ml shell adv. sx 2t ( protoze je motor asi 5 dní starý, dával jsem víc ). Zkousel sem ho nakoupnout a nic, roztlacil jsem ho, skytal... Vyndal jsem svicku byla trochu zaolejovana, tak si rikam jestli jsem toho oleje nedal moc nebo co s nim je? Diky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 22:02
 JJ už sem si toho všim,mě zmátlo že to tu je dvakrát.
Bohatá směs je,že ti tam de hodně benzínu a poměrně málo vzduchu,takže zpřístupnit více vzduchu (nový filtr,nebo si pohrát s airboxem) A aji mužeš trošičku ubrat olej,ten shell je celkem dobrý olej ten to umaže.
Čistit karbec nemusíš,ale mužeš čistota je vždy dobrá.
Datum: 06. října 2009 22:02
Jméno: Lukys
IP: uživatel6997
 Tvoje odpověď je v jinej sekci, dal sem to sem 2x. Je to cely novy, tesneni by melo bejt dobry, filtr je taky novej, to sami svicka Brisk N15c je tam. Spis asi bohata smes, to znamena, ze je tam moc oleje a je treba vycistit karbec ne?
Datum: 06. října 2009 21:44
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jakou mas svicku a hodnotu svicky ?? dej tam N15C a mozna mas moc bohatoou smes nebo ti netesni motor valec hlava co ja vim
Datum: 06. října 2009 21:31
 Hele,kam se poděla moje odpověd?
Datum: 06. října 2009 21:29
 Bohatá směs, vynechává zapalování...
Datum: 06. října 2009 21:12
Jméno: Kubajs
IP: uživatel5927
 Zdravím draci mam takovej dotaz jak poznam že mi převodovej volej protíká ke klikovce..?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 20:04
 No ja kdyz nastartuju cizu tak to taky huli a kdyz tomu davam plnej kotel ,tak taky huulii  A HLAVNE TI MIZI OLEJ Z PREVODOVKY!!!
Datum: 06. října 2009 20:04
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Nekouří to modře, ale bíle... Je to hustej dým že skoro neni vidět. Hor ší jak m2t
Datum: 06. října 2009 18:23
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 tak že když to nastartuješ tak to čudí jak .......
Datum: 06. října 2009 16:14
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 dobrý den draci. Mám smělý dotaz: je TSF dobrej oil? a jaktože je to polosyntetika, to dříve nebývalo, v čem je jiný (lepší?). děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 15:52
 zdarec jak tady už po několikáté pišu jezdím na tsf 3 roky a zatím si nestěžuju
Datum: 12. října 2009 15:52
Jméno: Standa
IP: uživatel7578
 denzilek: No jo,kdyz ho lejes do m2t tak potom karbonuje no
Datum: 07. října 2009 13:53
Jméno: denzil
IP: uživatel5857
 Lepsi je shell za 110 pac TSF karbonuje sice ne jak M2T ani zdaleka ale trochu jo...
Datum: 06. října 2009 12:49
 používám Mogul TSF, je modrý, je to ten o kterém se mluví? cena 160,- za litr
Datum: 06. října 2009 11:20
Jméno: standa
IP: uživatel7570
 je to mineral,je moc dobrej a zbytecne drahej.......
Datum: 06. října 2009 10:15
 Čau, Co lejete za olej do fíka ??? A jaké jsou skušenosti s vašim olejem ??? A už se prosím nehádejte jestli je lepší m2t nebo ne !!...jen chci udělat průzkum
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 10:22
Jméno: Dusde
IP: uživatel9046
 Repsol moto 2T town 1L 140kč 1:40 a nemůžu si ztěžovat
Datum: 08. června 2010 10:22
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Castrol 2t 150/l, nekarbonuje, oproti předešlému m2t motor nevydává šustivé zvuky (na 250/559). Kouřivost neřeším ale i tak jsem si necíleně všimnul že kouř skoro není vidět (1:33). Je to nejlepší olej v poměru cena/kvalita
Datum: 03. října 2009 19:37
 Castrol garden 2T ....150 za litr, žádný karbon a oleje ve výfuku uplně minimálně...
Datum: 03. října 2009 18:52
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 castrol 2t bliž nevim 150/l , žádný problem
Datum: 03. října 2009 17:54
Jméno: Standa
IP: uživatel7540
 Do léta jsem 2 roky jezdil se vsema motorkama na polosyntetiku Motorex Speedmix 2T....výbornej olej,nekouri,nesmrdí,motory čistý,vyfuky taky,ale cena 220/litr ......niní jsem pořídil Motul Motomix 100 2T do seriovek....je to hodne dobrej minerál a seriovkam stačí(550,555,250 Pérák)....cena od 120 do 150/litr(ja ho mam za 110  ) .......vlastnosti zatím neznám,ale verim,ze bude dobry.....co budu lít do ostrejsi seriovky nevim,ale stejsky doporucoval obycejny TSF,takze se uvidi,ale na zajeti valce urcite ten minerál a pak se uvidí.......ale asi zustanu u motorexu.....bud Speedmix a nebo Formulu(ta je na vysokootackovy 2T jako sou skutry).....Mozna zustanu u Motulu a koupim polosyntetiku 510 Powerlube za 200/litr........
Datum: 03. října 2009 15:01
 Já leju Shell Advance SX 2T .(mineral) Cena kolem 100 Kč za litra
Datum: 03. října 2009 14:35
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 já používám Repsol Moto Standart 2t (nyní Repsol Moto Town 2T) za původní cenu cca 150 Kč/litr nyní cca 190 Kč/litr (výrobce prý zdražoval) což už je dost peněz za minerál, tak asi přejdu na Motul Motomix 100 (ten stojí kolem 150 Kč/litr). Jinak s Repsolem jsem naprosto spokojenej, nekouří, nekarbonuje a perfektně maže, ale ta cena, tak proto bude jeho nástupcem právě ten Motul
Datum: 03. října 2009 14:22
 ja leju MOL Dynamic moto 2T standard asi 180 kč/litr, nebo MOL dynamic gardena 2T asi 120 kč/litr. dobre mazou, nejsou uplne nejdrazsi a po zahrati motoru skoro nekouri ani kdyz ten motor vytocim do otacek
Datum: 03. října 2009 13:50
 do převodovky Gyrol 80W - bez problému, do benzínu Trysk M2t - Karbonuje, ale dekarbonizaci mi nevadí. Neměl jsem s ním žádnej problém. cena 70 Kč/litr
Datum: 03. října 2009 12:52
Jméno: franta
IP: uživatel7431
 ja jezdim na valvoline syn power
Datum: 03. října 2009 11:59
 zdarec já nevim jak ostatní ale já jezdím na mogul tsf leju ji do panelky,pekáča aji simála už 3 roky a nezrěžuju si
Datum: 03. října 2009 11:55
 Valvoline 2T polosyntetika...asi 250Kč/L...pres celou zimu se udrzel na stenach valce...staci mazat 1:40 i na seriovym motoru (ne jehly)...nekouří...má složky proti usazování motoru...takže uz neni potreba tak casto vypalovat vyfuk atd...  pohoda
Datum: 03. října 2009 11:53
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Fakt,ty oleje tu už byli hodněkrát Najdi si to
Datum: 03. října 2009 11:53
Jméno: Petr
IP: uživatel1337
 Muze se neco stat s fichtlem když do něj naleju vervu 100? Dik za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 22:07
Jméno: Tono
IP: uživatel4870
 Ale no tak sa uz nehadajte pionier spali aj uhlie a hocake svinstvo co sa donho naleje. Pravda nehovorim,ze to tam davajte! Mal to bit len vtip. Ci uz natural alebo special,
to posudte sami! Ja som jazdil uz aj na natural aj special a verte miu ani od jedneho sa nerozbehol fichtl dozadu. Tak sa uz nhadajte
Datum: 03. října 2009 22:07
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Special je do starych aut treba 120- a je tam nahrada za olovo-proto to davam do uvzovek,takze tam je neco co maze ty ventyly.Teda otazka pro vas,MA FICHTL VENTILY?
Datum: 30. září 2009 19:40
 co furt máte že je v speciálu olovo???Jo a na 100 oktanovej benzín to bude o kapičku lepší a možná i o kapičku lepší spotřeba.
Datum: 30. září 2009 19:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja doporucuju natural!!100 oktanu potrebujes jen kdyz je snizena hlava.mustish,puvodni fichtlovy benzin nemel "olovo" takze mu je nejpodobnejsi natural.
Datum: 30. září 2009 18:38
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau ja na to jezdim od ty doby co to existuje a je to v poho hlavne to jede furt stejne ten special je jak kdy
Datum: 30. září 2009 17:16
 Já myslim že to vůbec nepoznáš, má to jenom větší oktanový číslo, ale má zaručený složení takže bude kvalitní.
Datum: 30. září 2009 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 pojede s vetší vervou
Datum: 30. září 2009 15:54
 Hmmm...no já bych to tomu svojemu teda neudělal....nejlepší je Speciál 91....nejvíc odpovídá předepsanému benzínu, který už se dobrých 7 let nedělá....
Datum: 30. září 2009 15:42
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6997
 Caudy draci, mam fichtla a vubec nvm co do nej tankovat. Jedni mi rikaj to, druhy zase ono a nevim cemu mam verit. A) sem slysel ze se ma natankovat special a nalejt do nej nejaky olej nebo podobny svinstvo, aby to mazalo. Ale za B) mi nekdo rikal ze musim tankovat special 91 coz je olovnatej benzin ptz se v benzinu stejne olej vypali a je tam k nicemu, ze to neni podle oleje ale olova. Muze mi nekdo udelat jasno? Prominte mi moji nezkusenost, je to muj prvni stroj...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 19:29
Jméno: mates
IP: uživatel1569
 jawa46 hej taky naněj jezdím už asi rok maj ho na benzině u glůbusu u nás v olomoucu litr teď stojí29,20 a mažu 1:40 s M2T a jede nádherně...
Datum: 01. října 2009 19:29
 denzilku kdes to sebral special 98??? to je nakej novej benzín???
Datum: 01. října 2009 18:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 U nas maji special 98.Ale ja rikam natural,M2T,50 ml castrolu garden a 3 kapky husqarny
Datum: 30. září 2009 18:59
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 tak nejak je to jedno co tam nalejes,jestli special a nebo natural.......hlavne k tomu dej dost oleje........me osobne fichtl jezdí líp na special.....ale treba pařez 550 zase na naturál  Pérák mi na naturál studenej pšíká
Datum: 30. září 2009 15:58
 Ve speciálu 91 už není olovo to se tam dávalo kdysi
Datum: 30. září 2009 14:44
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 special je jen ta 91 takze .....
Datum: 30. září 2009 11:34
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6997
 Nikde blizko meho bydliste nemaj special 91, pouze special, je mozny ho pouzit nebo je v tom nakej rozdil?
Datum: 30. září 2009 11:06
 ZDAREC normálně dej special91+ mogul tsf a máš to bez problémů
Datum: 30. září 2009 7:17
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 samozřejmě, že musíš benzín ředit s olejem, jinak by jsi zadřel motor (zničil ho). Kup si někde na benzínce nebo v motoprodejně olej pro dvoutaktní motory (např. na benzínce Shell kup olej Shell Advance SX 2T), který stojí 105 Kč a míchej ho s benzínem v poměru 1:40 (na 5l benzínu vychází 125ml oleje). Co použiješ za benzín je v celku jedno, já jezdím na Natural 95, ten je nejdostupnější
Datum: 29. září 2009 23:36
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6997
 a redit s tim olejem i?
Datum: 29. září 2009 23:21
 Tak buď speciál 91 nebo naturál 91 beru já odle toho co je k dispozici.Dávám přednost speciálu pač je to taká klasika vždycky se to brávalo.Je to benzín kterej se nejblíže přibliuje předepsanýmu benzínuv příručce fichtla.(Ten předepsanej už se dávno nevyrábí)
Datum: 29. září 2009 23:03
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to neres ja beru vervu 100 ale to je asi zbytecny bral bych 95
Datum: 29. září 2009 22:57
 Zdarec fichtlaři, vím, že to sem moc nepatří, ale chtěl bych se zeptat kdy a jak a který olej se vyměňuje olej do zadních tlumičů na simsona elektrika? (ty kratší) díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 10:28
 Hoj, dneska jsem se jel projet a sem tam tu cuklo a zdálo se mi že mám menší výkon. Tak jsem kontroloval karbec - všechno čisté, benzínu dost. Výfuk a koleno taky čisté. A nějak mi to přestalo držet volnoběh za studena. Může mít na něco z toho vliv, že jsem přešel z oleje M2T na Super HP2 syntetiku ? A mohlo by to být tím že mám možná hodně oleje v benzínu ? Prosím poraďte co nejrychleji, díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 17:24
 jak si přešel z m2t na ůlešpí olej mohla se stát spousta věcí.. Mohly odejít gufera, mohl se rozdrolit karbon a tím pádem se dostat do ložisek a ty poškodit... Pravděpodobně bych to spojoval s tím olejem - osobně to vidím možná na ty gufera
Datum: 28. září 2009 17:24
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mrkni se na svicku a ten bordel v karbeci muze bejt tak zamaskovanej ze musis sundat karbec vse vyndat a prostrikat poradne jen pokud svicka je moc svetle hneda ale pokud je cerna tak to muze bejt svicka ja kdyz jsem mel bordel vkarbecu zamaskovanej tak za studena nedrzel volnobech par krat to hciplo kdyz uz to bylo tepli tak to jelo ale nemelo vykon a sem tam to povynechalo
Datum: 28. září 2009 17:15
 to Standa: je to polosyntetika, to denzileck: měl no
Datum: 28. září 2009 16:39
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To sis mel aspon ten M2T kabron vycistit
Datum: 28. září 2009 16:35
Jméno: standa
IP: uživatel7490
 nedrzi volnobeh za studena.......to dela slaba jiskra.....urcite koukni na svící,olej na tohle vliv nema......ale bacha!!!! polosyntetika je ok olej,ale plna syntetika je este vic na prd jak m2t....plna syntetika se v seriovym motoru sotva oddeli od smesi a pouze je motorem spalena a vytvari tvrdý karbon!!!
Datum: 28. září 2009 15:37
 S tím novým olejem 1:40 zhruba, ale na flašce je napsané 1:50 no dal jsem radši víc, je to blbost? A ještě mě napadlo jestli za ty problémy nemůže svíčka, dlouho jsem ji nekontroloval.
Datum: 28. září 2009 14:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a kolik ředíš?
Datum: 28. září 2009 14:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau nemaze se mi pravej simerik a newim co s tim po 10 km zacne vrzat tak musim sundat ele. a maznout ho z vrchu newite co s tim . (moto je po go) diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 18:49
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jo dal
Datum: 27. září 2009 18:49
Jméno: Standa
IP: uživatel7467
 dal si do motoru odkrytovaná loziska???
Datum: 27. září 2009 18:43
 zdar draci je dobrej olej shell advance sx?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 9:09
 Vyskoušej a uvidíš 
Já na něj jezdim už dlouho.
Datum: 28. září 2009 9:09
 toz jezdim na nej.. mam 3 lahvu tohoto oleja a je to dobry.. ale porad je to mineral, takze pri pomeru 1:50 je to o krouzky
Datum: 27. září 2009 17:01
 Nebo etiketu na oleji
Datum: 27. září 2009 16:44
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 stačilo by si přečíst pár předešlích dotazů o oleji
Datum: 27. září 2009 16:34
 čau přicházím s takovou otázkou je to sice starý omrzelý a okecaný téma M2t olej seděl sem asi 2hodiny a četl sem si komentáře ohledně m2t a někdo by ho nejrači sprovodil ze světa a někdo zase na něj jezdí a nestěžuje si akorát občas vypálí vyfuk všichni co znám jezdí ve fchtlu na m2t a nic tak by mě zajímalo co tady někteří borci píšou že to je nejhorší olej co může bejt a jestli jim to udělalo něco s motorem tak at mi to napišou
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 22:57
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 kdysi sem taky jezdil m2t ale není to špatnej olej,když kdysi jezdily na fritovací olej tak to jede na všechno
Datum: 27. září 2009 22:57
Jméno: standa
IP: uživatel7467
 marný neco rikat........opet vecne omýlaná veta!!!...."jezdilo to na m2t odjakziva,proc ted m2t odsuzujete???" .....abych se vyvaroval dalsim rozepřím,jen reknu ANO jezdilo to odjakziva na 2 taktní OLEJ MOGUL 2T......kazdej at si to prebere po svém.....
Datum: 27. září 2009 18:56
 rosi46 máš auto ??? měníš děláš v něm snad výbrusy každejch 50 000 km neděláš leda že bys měl nákej závodní speciál na vokruhy tak tady nekecej každej není blbej!!!
Datum: 27. září 2009 10:31
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No fichtl byl postavenej na M6A a pak nekdo prisel na to ze tam muze davat neco kvalitnejsiho-jako vy tedka s tima polosyntetikama a pak uz M6A nikdo nepouzival.Ja si myslim ze za nakejch 20 let bude M2T uplne vytlaceny a zbydou po nem leda zadreny valce v zelezosrotu  To co sem rekl ale neznamena ze uz nejsem M2T vernej
Datum: 27. září 2009 9:02
 No, já teda nechci bejt za zpátečníka, ale nevím, co proti m2t všichni máte??! Jasně, jsou dneska i lepší oleje, ale taky jsou do lepších motorů!!!!!!!! Motory, o kterých se tady bavíte, byly na m2t postavený, protože v té době nic jinýho nebylo, než m2t a m6a a na oboje to jezdilo perfektně, jde o to, jak kdo motor umí doladit, dnešní oleje jsou mnohem řidší, a nejsou tudíž schopný na stěně vytvořit takovou vrstvu oleje, kterou motor potřebuje, aby mohl dobře fungovat....samozřejmě to není pravidlo, ale maximálně bych tam dal TSF. Mám čízu, 487, r.v.91, a taky bych do ní nedával nic moc "lepšího", dlouho jezdila na TSF, Vallar torsu 2t, castrol 2t,syntetický oleje nemá cenu do toho ani lít....a to je ten motor podstatně mladší, než ten, co je pro pincka....
Datum: 27. září 2009 7:57
Jméno: Horst
IP: uživatel7474
 Špekáčku nekrmím.2 GO a nyní 3 výbrus.Nejsem žádný mladý střelec už mi táhne na 50
Datum: 26. září 2009 22:29
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 šak co by nejel ,ale nejmin tak po 8 GO
Datum: 26. září 2009 22:12
Jméno: špekáček
IP: uživatel1723
 jasný kámo nekrm nás já jsem večeřel ....
Datum: 26. září 2009 21:57
Jméno: Horst
IP: uživatel7474
 Mustang rv 1980 najeto 65000km olej M2T a jede dál.
Datum: 26. září 2009 21:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jenze to je vo tom ze poradnej olej se vyplati az ti poradne toci.Nechctel bych videt motor stejskyho po sundani valce kdyzby pouzival M2T to fakt ne....
Datum: 26. září 2009 21:41
Jméno: Standa
IP: uživatel7461
 Nasel jsem pro vás na netu opet zajimavý olej,do nasich pekáčů......je to Motul Motomix 100 2T....výborný minerální olej,specifikace má jak polosyntetika......cena od 120 do 140 za litr,bracha rikal,ze ho maj na krámu snad za 110,- ......co jsem tak koukal,tak takové specifikace ani nesplnuje drazsi Castrol 2T......doporucuji!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 13:26
Jméno: Standa
IP: uživatel7461
 Me to prave prines bracha z práce,protoze mi vyjel Motorex,kdyz mu kleknul skutr a jezdil do skoly na moji 550......docela mi prave prekvapilo,ze krom nejaky globalky to ma takřka totožný specifikace jako ten speedmix co sem mel od Motorexu......co sem tak na netu sledoval minerály,tak maj vsechny jen API TC,tenhle má komplet API TC-TSC 3, JASO FB.......treba muj speedmix má specifikace JASO FC/ISO-L EGD/API-TC/ISO-Global GC a Motul 510 má API TC-TSC 3, JASO FC, ISO-L-EGD a pro srovnání treba Shell Advance JASO FB, API TC, ISO-L-EGB .......každopadne chci ukazat,ze je trh plnej levnejch kvalitních olejů,kteryma svymu stroji dopravate dost dobry mazani a neškodíte jeho motoru ani životnímu prostředí a ani svý penezence!!!
Datum: 26. září 2009 13:26
 Motul nejlepší oleje,jezdim sice na 510 ,ale i ten co píšeš bude super
Datum: 26. září 2009 0:04
 stando to te to tak vzalo stema olejema  to je dobre ja prejdu s Castrolu na Jonseret tak uvidim jestli je lepsi ten jonseret 2T me stoji 140 L. a tenhle olej Motul Motomix 100 2T ten se da sehnat vsude neboho maj jen nekde??
Datum: 25. září 2009 21:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ty motuly sou hodne dobry...Asi si nekoupim 510 ale ten jak rikas jestli to je pravda.
Datum: 25. září 2009 14:27
|



|