Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: KAROSA
IP: uživatel8108
 ZDAR ,CHCI SE ZEPTAT NA CO JEZDÍ JAWA MUSTANG
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 11:54
 na M2T TO JE NEJLEPŠÍ OLEJ NA SVĚTĚ M2T 4..EVER
Datum: 21. prosince 2009 11:54
Jméno: patres
IP: uživatel8188
 no predse na aceton spolu s barvou
Datum: 10. prosince 2009 21:10
Jméno: KAROSAK
IP: uživatel8108
 JÁ JSEM SE CHTĚL ZEPTAT JESTLI NA SPECIAL NEBO NA NATURAL ,PROTOŽE KAÝDEJ MŮJ KÁMOŠ ŘÍKÁ NĚCO JINIHO CHÁPETE?
Datum: 10. prosince 2009 14:30
Datum: 07. prosince 2009 20:30
 šabatu- to jezdí na m2t ale ne 1:40 ale 1:33 ale to je jen detajl
Datum: 07. prosince 2009 17:57
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 Ahoj jawa mustang jezdí na natural s olejem M2T v poměru 1:40
Datum: 06. prosince 2009 20:35
Jméno: ghost
IP: uživatel5223
 do tupější otázka tu ještě nebyla ty mosis byt kokot jak piča.no k věco jezdí na černe uhle ma parni motor
Datum: 03. prosince 2009 19:13
Datum: 02. prosince 2009 21:42
 vyjetej olej z vodou  1:1 to jeste de ale lepsi je to 2:1 v pomeru oleje
Datum: 02. prosince 2009 21:22
Jméno: Ringo
IP: uživatel6910
 Jako všechny moto jezdí na benzín s olejem a olej se míchá s benzínem aby se motor nezadřel..........
Datum: 02. prosince 2009 20:44
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 na co jezdi?  na ho*no , ne jen sradna
Datum: 02. prosince 2009 20:09
 a nebo jezdí taky na silnici
Datum: 02. prosince 2009 20:07
 no řeknu ti to takhle palivo speciál 91 a olej m2t 1:25
Datum: 02. prosince 2009 19:20
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 při čtení těchto odpovědí jsem se už dlouho takhle nezasmál!!! To se mohl zeptat jedině absolutní amatér. Dyť i moje sestra, když jí bylo 7 věděla, že auta jezdí na benzín nebo naftu  P.S. Jawa mustang jezdí nahovno. Zkus is pořídit něco lepšího  . Samozřejmě, že Jawa Mustang jezdí jako fik!!! A ten jezdí dobře!
Datum: 02. prosince 2009 19:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 při čtení těchto odpovědí jsem se už dlouho takhle nezasmál!!! To se mohl zeptat jedině absolutní amatér. Dyť i moje sestra, když jí bylo 7 věděla, že auta jezdí na benzín nebo naftu  P.S. Jawa mustang jezdí nahovno. Zkus is pořídit něco lepšího  . Samozřejmě, že Jawa Mustang jezdí jako fik!!! A ten jezdí dobře!
Datum: 02. prosince 2009 19:16
Datum: 02. prosince 2009 18:21
 a utři si nalívací otvor at nedostaneš věncefalitýdu
Datum: 02. prosince 2009 18:14
 někomu jsem tu radil aby se vysral do nádrže.zkus to taky
Datum: 02. prosince 2009 18:12
 múj jezdí na výparky z baterie sony ericsson....Vezmeš baterku.dáš jí do mixéru tam kde mixuješ výrustky z koulí,rozmixuješ...narveš ty výtažky do huby promícháš se svou DNA a nableješ do nádrže tot vše...už takto jezdím 2 minuty a zatím nic
Datum: 02. prosince 2009 17:33
 na čuvačí chcanec... Ale musí být fakt od čuvače...
Datum: 02. prosince 2009 17:32
 na domacú palenku z raciolom ?
Datum: 02. prosince 2009 17:32
Jméno: xx
IP: uživatel5526
 na diessell
Datum: 02. prosince 2009 17:31
Datum: 02. prosince 2009 16:54
 na barvu 1:1 s redidlem
Datum: 02. prosince 2009 16:38
 na páru
Datum: 02. prosince 2009 15:45
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Na hnědé uhlí
Datum: 02. prosince 2009 15:42
 na vsechno  no ale tak je malo motorek co jezdi na naftu,na plyn uz vubec...
Datum: 02. prosince 2009 15:30
Jméno: lampan
IP: uživatel8067
 nene na vodik smichanej s metilem 1:1 s pouzitym olejem z frytovaciho hrnce
Datum: 02. prosince 2009 15:29
 vzduch benzin a olej
Datum: 02. prosince 2009 15:20
Jméno: otaznik no.1
IP: uživatel7935
 Na benzín s olejem, abych to upřesnil.
Datum: 02. prosince 2009 15:19
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Na benzín
Datum: 02. prosince 2009 15:15
 zdar dneska sem udělal dobrej kup koupil sem jawu mustanga za 300kčmá docela aji tah a všechno funguje ale mustang je po prvnim majteli a ten na do měj lil od výroby "olej" m2t no chci se zeptat můžu tam lejt něco jinyho nebo na to m2t můžu jezdit dál?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 17:51
Jméno: standa
IP: uživatel8085
 muzes tam lejt jakejkoliv,klidne lepsi minerál,ono to karbon nerozpustí......zbytecne bych se do toho nevrtal,kdyz to jede......
Datum: 30. listopadu 2009 17:51
 tak já sem už skoupil skoro všechny stroje co byly u nás na dědině ti dtaří důchodci za to chcou málo flašku slivky a jim to stačí
Datum: 30. listopadu 2009 17:29
 já sem ho dostal od jednoho pána u nás z vesnice on na něm už nejezdil tak mi ho dal tak sem mu dal litr slivovice a něco na pivo aby se neřeklo a vom je rád že na něm někdo jezdí sme ho vytlačily z jeho garáže a vodjel sem na něm dom ale nemám papíry takže ten mustang je vlastně na nic já na něm budu po louce
Datum: 30. listopadu 2009 17:27
 čau hale dej mi prosím tu stránku kde se daj sehnat takový levný moto od kud si to koupil pls ?
Datum: 30. listopadu 2009 17:21
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Mužeš tam lít m2t,je to přeci tvoje volba,ale je lepší tam lít kvalitnější. A než tam dáš lepší olej,tak to dekarbonizuj
Datum: 30. listopadu 2009 17:16
Jméno: pepazdepa
IP: uživatel4183
 Zdarec lidi, je pravda že převodový olej PP90 je spíše na provoz za chladných podmínek? Co jsem se ted díval na oleje na netu tak u PP80 i u PP90 psaly že jsou vhodné k celoročnímu použítí. Jsem z toho teď domotaný. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2009 20:32
 zdarec přesně tak napster 10 souhlasím s tebou a nebo cyrol 90 nebo 80 je taky dobrej
Datum: 07. prosince 2009 20:32
 Ty oleje jsou v podstatě stejný, takže ať tam naleješ kterejkoliv z nich, tak uděláš dobře.
Datum: 29. listopadu 2009 21:26
 Ještě jsem se zapoměl zeptat ...mám originál návod na obsluhu Mustanga a tam píšou ,že starý olej mám vypustit a propláchnout nějakým "proplachovacím olejem (OL B2)"mám to proplachovat něčím? Nebo tam mám nalít po vypuštění starého rovnou nový....děkuji za názor...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 15:54
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli toho pionyra mas rad tak to proplachni muzes petrolejem nebo benzinem projed tokousek a hnedka to vypust a pak tamnalij novy olej
Datum: 29. listopadu 2009 15:54
 gdysy to duvod melo, dnesni vyrobci oleju s tim pocitaji ze tam vzdy trocha toho stareho zustane a tak ty novy delaj podle toho, proplachovaci olej se nemusi a vlastne ani pomalu nesmi pouzivat (u pio to nevadi ale jine masiny se mohldy pak pri kontaktu stareho oleje moderni koncepce s aditivy a vsim moznym s tady tim vyplachovacim se nemusely shodnout, byvalo tam riziko zadreni ale hlavne znehodnoceni oleje pristiho a gdesi cosi)...navic ho dneska prakticky uz skoro nesezenes...takze zahrat jizdou, vypustit, nalejt novej...
Datum: 29. listopadu 2009 13:06
 melo by se to proplachovat, ale uplne staci kdyz vypustis olej z jizdou zahratyho motoru a nalejes novej
Datum: 29. listopadu 2009 11:39
 Ahoj...chtěl bych se zeptat jaký olej mám lít do JAWY MUSTANGA?...do převodovky mám na mysli...jinak do benzínu liju GARDENA 2t...mám možnost mít nějaký PP 90 dnes už se to prý jmenuje jinak sice ,ale tj jedno...prosím napíšte svůj názor děkuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 17:55
 Je je pp90 je hustčí ... pro marmál fichtla doporučuji pp80 ale podstatně to neva
Datum: 29. listopadu 2009 17:55
Jméno: leeus
IP: uživatel4897
 nalej tam bud pp80 nebo pp90 v tom neni rozdil
Datum: 29. listopadu 2009 10:44
 Klidně ho tam lej. PP90 je dobrej. Můžeš ještě tam lít PP80. Cynicol (myslím takhle se to jmenuje) je firma která tyhle oleje vyrábí.
Datum: 29. listopadu 2009 10:31
 zdar já tam mám dole taky dotaz na ten mogul 2t ale moc ste mě toho tam nenapsali a já furt newim jestli ten olej mužu lejt do pionyra po vybrusu tak tam něco napište ale je lepší než m2t ne??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 22:52
 Nevidim jedinej důvod proč bys nemohl,do nádrže to spadne stejně jako každej jinej olej
Datum: 28. listopadu 2009 22:52
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 JJ mužeš.
Datum: 28. listopadu 2009 21:17
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdar draci. Nevíte, jaká je mazací schopnost Mogulu 2T (myslím co do otáček) a stačí mi to ředit se specialem do 555? Všichni tottiž říkají, že M2t je blbý pro pionýra. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 18:55
 jj stando souhlasím m2t od parama je fakt dobrej olej
Datum: 28. listopadu 2009 18:55
Jméno: fenix
IP: uživatel7872
 jezdím na M2T už léta, na pionýrech a 250tkách. dokonce jsem na něj zajel i několik vybrusů. žadný problem jsem doposud neměl.
Datum: 28. listopadu 2009 11:46
Jméno: Standa
IP: uživatel8057
 me by zajímalo,kde ste vzali tu mazaci schopnost oleje s API TB do 6000 otacek???? Leccos jsem uz o m2t nastudoval,ale o tomhle nikde nebylo ani půl slova....Hlavně......kdybych se chtel nekdy kvůli nenahraditelnýmu smradu(vůni) dvojtaktu vrátit k obyč 2T oleji,tak bych koupil 2T olej jedine od Parama!!! Ze stejného základového oleje z kterého Paramo dělá všechny m2t, tak castrol z toho delá svoje 2T minerály(castrol 2T a castrol garden 2T).....ostatní pochybný směsi m2t bych olejem moc nenazýval......i kdyz ten Mogul by taky moh bejt solidní......
Datum: 28. listopadu 2009 11:16
 olej m2t je pro všechny pionýry kejvačky panelky čizy a ostatní české motorky plně dostačující m2t má mazací schopnost do 6000ot/min ale když to má někdo upraveny a točí mu to víc tak je jasny že m2t není sostačující
Datum: 28. listopadu 2009 9:14
Jméno: standa
IP: uživatel8057
 Hlado klid,vsichni nemaj pareza jako ty,co jede 70......pokud mas standartniho pareza se standartnim prevodem,standartni klikou a hlavou,tak za 5500 otacek se urcite nedostane...... jezdil sem na tom a vim co todelá......muj seriovej 555 byl jedovatej,ale dosahovalo to otacek asi jako moje 250 ,coz je 5000.......podle me na parezy OLEJ m2t stačí.....pozor na to slovo olej....
Datum: 27. listopadu 2009 23:44
 vzdyt by to ani nejelo pri takovejch otackach a spatne by se chytaly rychlosti, akorat by se to dusilo... bych rekl ze to toci tak 6500.. to, že to ma max vykon pri 5500 otackach neznamena, ze to neumi tocit víc
Datum: 27. listopadu 2009 21:27
 tak to je v kilud...a předpokládám že s tím furt nejezdíš na plný plyn, nebo jo?
Datum: 27. listopadu 2009 21:19
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 teda 5500 takze pohoda
Datum: 27. listopadu 2009 21:17
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 555 asi 5000 otáček
Datum: 27. listopadu 2009 21:15
 M2T ma mazavost do 6000 ot/min.. pio 555 točí kolik? já myslým že méně, takže to bude stačit
Datum: 27. listopadu 2009 20:46
 hoj chci se zeptat děda má babettu 210ku a když ju měl novou tak sem se ho ptal na jakej olej ju zajíždí,řekl mi že na m2t to je normální ja na něj taky jezdim ale když mi řekl v jakym poměru ho tam lil tak sem se zhrozil řekl že 1:33 a po záběhu 1:50 není to drobek divný?já pincka zaběhávám na m2t ale v poměru 1:20 a pak se ma lejt 1:33 a a děda tam teď to m2t leje 1:50 to se nezadře?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 14:47
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Čezetáku kde jsi přišel na to že babetta točí max 4000ot/min to by ani nepřeřadila na dvojku točí přes 6500ot/min
Datum: 29. listopadu 2009 14:47
Jméno: Standa
IP: uživatel8057
 to víš že jo......na jehly m2t......zase nekdo šetří na tom nesprávnym míste......
Datum: 28. listopadu 2009 10:48
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 zadřít by se to nemělo nežeň to moc do otáček jezdi tak na pul plynu radši
Datum: 27. listopadu 2009 21:13
 Čau nejlepší je repsol 1:40 doporučil mi ho pán který se zabívá opravou babet vůbec nekouří fakt nejlepší.
Datum: 27. listopadu 2009 19:55
 zdar, dělal jsem to a dělam přesně jako tvůj děda - mam to na štíku na nádrži. A když je to takhle předepsaný výrobcem tak se nebojim tam lejt M2T v poměru 1:50.
Datum: 27. listopadu 2009 19:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Dik cezetaku
Datum: 27. listopadu 2009 19:06
 ono mazací schopnost M2T je do nějakých 6000 ot/min... a když ta babča točí max 4000 ot/min, tak bych se do ní nebál dávat M2T a ještě když je tam jehla tak je to uplně v klidu.
Datum: 27. listopadu 2009 19:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 odejde rychle motor a vybeha se valec doporucuju do babety davat lepsi oleje 1:50 jako je schell advence sx 2T neboo castrol a takovydle
Datum: 27. listopadu 2009 18:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 BAbeta ma jehlovy loziska na ojnici nahore narozdil od fika a ta taky toci daleko min takze bych m2T nechal
Datum: 27. listopadu 2009 18:49
 Bohužel...kdyš sem jezdil na M2T v poměru 1:50 púl roku...zděsil sem se kdyš jsem viděl válec,píst.Píst skoro u rozkladu...a ve válci sem našel škrábance
Datum: 27. listopadu 2009 18:48
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 Hele nasel jsem doma asi 5 litru nejakyho staryho, neoznacenyho oleje - ale nikdo nevi co je to za olej - prel mozna motorovej -normalne pro 4t nebo hydraulickej - a me zajimy - ze kdyz bych to lil do benalu tak jestli by to nejak moc vadilo - klidne v mensim pomeru - jen aby se to moc nekurvilo - a ze to bude treba nejak coudit - to vubec nevadi  jen proste nikdo nevi co s tim - (do auta to nikdo lejt nebude) tak je mi to lito vyhodit - tak me napadlo jen tohle jak ho vyuzit - co vi na to????????? jo a kdyz uz jsme u toho - muzu lejt do benalu i HYDRAULICKEJ NEBO PREVODOVEJ taky jich mam nejakej ten litr a nvm jak to vyuzit -teda prevodak vim -ale taky je to nejakyej starej bez oznaceni
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 19:58
 vyser se do nádrže.vyjde to úplně nastejno
Datum: 27. listopadu 2009 19:58
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 Kamarád takový olej má taky a proto jsme s nim vystříkali spodní části aut , proti soli na zimu. Aby se olej nějak využil.Do benálu ho nedávej-nebezpečí zadření motoru. To je potom drahý experiment!!!!!
Datum: 27. listopadu 2009 17:53
Jméno: Standa
IP: uživatel8057
 tak fajn......mas doma 5 litru oleje o kterym nevis k cemu je......jestli je hydraulickej,nebo řeznej,nebo prevodovej nebo motorovej.....divne smrdí a je starej......pravdepodobnost,ze je "alespon motorovej" a není už nejak zdrclej pro je 1/4*1/2 a to je 1/8,coz je 12.5% .......stojí ti to za to??? zhruba takovou šanci máš,kdyz jdes vsadit sportku.....ale tam kdyz nevyhrajes,tak se nic nestane......tady i kdyz vyhrajes,tak je furt velká šance,ze se to časem rafne,protoze klasickej motorovej olej se moc dobře nemísí s benzinem......
Datum: 27. listopadu 2009 16:04
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 ten olej neni cernej - jako jen ze je uz dlouho vyrobenej - jeste je nepouzitej......
Datum: 27. listopadu 2009 15:07
 Brácho to je nejlepší způsob jak si zadřít válec taký experimentování
Datum: 27. listopadu 2009 13:40
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Sakra neřešte tady pořád ty oleje!!! Je to trapné!!! Do auta to nikdo nechce lejt ale motorku by jsi tím kur... . Dělejte si každej jak chcete, ale já bych ten olej použil na mazání řetězu a pokud je černej vyjetej tak ani na ten řetaz.
Datum: 27. listopadu 2009 12:34
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Cau lidi potreboval bych poradit jaky pouzivate olej jak MINERALNI tak POLOSYSNTETIKU plnou nechci pro fichtla zbytecnej luxus... do tet jsem jezdil M2T a uz me nebavi vsude krabon a v benzinu se to snad nerozpousti (casem si seda olej v nadrzi a pak problem oziviti) tet pozadavky k oleji nejakej kvalitni,v benzinu dobre rozpustnej, aby nekarbonoval, cenove prijatelnej, aby vydrzel vetsi zatez (nebat se chvili drzet plnej plyn) jinak naky huly/nehuli smrdi/nesmrdi neresim diky za typy
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 22:11
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 nebo třeba olej husqvarna xp je to taky minerál tento měsíc je to už přes rok co ho používám a najezdil jsem na něm tisíce kilometrů a už nikdy nebudu měnit a ani se mi nechce nic zkoušet předtím jsem si koupil jeden litr valvoline mineral 2t olel to špatný nebyl a šlo poznat že jsem prostě nevytahl maximálku. Prostě všechny oleje do dvoutaktu jsou lepší než m2t.
Datum: 26. listopadu 2009 22:11
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 Kup si lepši třeba shell advance SX 2T,jak tady někteří uváděj-je dobrej!!!!Nebo co tady ten oil standa uvádí, jezdím na něj taky. Nebo Motul 510 ,to záleží na Tobě co si vybereš.Dneska je dost velký výběr.Syntetika na obyč. fichtla je opravdu luxus!!!!
Datum: 26. listopadu 2009 15:20
 kocj - misto toho aby si byl rad ze sem pisou zkuseni jako standa a kolecko tak je tady jeste s prominutim posilas do pééééé.... zajimalo by me jak by to tu dopadlo kdyby do ted ani jeden ze zkusenejsich neporadil.to by si asi ani sam nevedel jak vymenit olej v motoru..jako sorry ale tohle je stejna urazka jako tady urazis ostatni.a pak proc se tu vsichni hadame.neni to o tom ze se tu bavime o olejich ale o tom,jak tu nekdo odpovida,napriklad ty tedko..
Datum: 24. listopadu 2009 22:32
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 kocj heh  koukam mistr sveta v ladeni 2t  hele frajere definuj ,, normalni otazku'' hledal jsem tu jenze jsem asi neschopnej protoze ja u pc jako treba ty nesedim 8 hodin denne u PC .. uznej nemuzu prijit do obchodu a zeptat se na nejakej dobrej olej vsichni jiste vime ze obchodin ukaze na nejake blato za spustu prachu tak se ptam borcu co uz maj neco nalitano jezdej zavody, motorkam se venuji a vi
o cem je rec sam muzes videt ze k temno borcum nepatris mas jen blbe keci ale abys poradil tak to ne  JINAK VSEM DEKUJI ZA REAKCE
Datum: 24. listopadu 2009 21:15
 jo a m6a je normalní motorovej olej
Datum: 24. listopadu 2009 20:24
Datum: 24. listopadu 2009 19:56
 omlouvam se standovi ze jsem vyjel ale uz to je sakra trochu moc daves ty se neumis zeptat na neco normalniho takova otazka tady byla uz 100x tak se stacilo podivat na stare dialogy a odpoved bys dostal a to budte radi ze tu neni fikus ten by vas zaslapal do zeme
Datum: 24. listopadu 2009 19:49
 ty si dobra p..a ty meris miru moji zkusenosti podle toho kolik jsem vyskousel polosyntetik tak to tem fikum strasne hodne rozumis. Ze se tady vubec bavim s nejakym 12-ti letym hajzlem ktery vcera sedl na motorku a uz frajeri!
Datum: 24. listopadu 2009 19:37
Datum: 24. listopadu 2009 19:36
Jméno: standa
IP: uživatel8029
 to mam nejradsi frajery co este nic neukázali,jsou tu poprví a jen umej blbě kecat.........rekni nám ty jakou polosyntetiku máš oskoušenou a nech si blbý kecy
Datum: 24. listopadu 2009 19:26
 standa ty radsi nerad nebo to zase skonci spatne
Datum: 24. listopadu 2009 19:21
Jméno: standa
IP: uživatel8029
 zapomel jsem dodat k tomu Speedmixu.......stojí u nás 220,- litr.....na motoru sem mel 8.výbrus a po najetí zhruba 600km(este trochu táhnul) jsem s ním absolvoval závod v Pavlikově,dostalo to hroznej kotel a výborně se to zajelo........ten olej fakt doporucuju!!!!
Datum: 24. listopadu 2009 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel8029
 hele jezdil sem 2 roky na polosyntetiku Motorex Speed mix......válec bez známek opotřebení,vůle v zámkách kroužků stejný,jak kdyz sem je tam daval,karbon minimum,to co bylo na pístu sem utřel hadrem......ted mam na zajíždění minerál Motul Motomix 100 2T a jako zatim mi sklamal......parkrat sem se na nej svez,sundal sem hlavu a na pistu uz byl povlak karbonu.....taky to šlo utřít......holt minerál......
Datum: 24. listopadu 2009 19:02
 hlavne ze sem pises ty...
Datum: 24. listopadu 2009 18:51
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 ještě že sem zase nepiše fíkus =D
Datum: 24. listopadu 2009 18:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Motul 510
Datum: 24. listopadu 2009 18:35
 já jezdím na agip mix 2T,Stojí 150,je to minerál,moc nekouří.nekarbonuje,je to něco podobného jako shell advance sx....
Datum: 24. listopadu 2009 18:02
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 shell advance SX - + - 100 Kč,mineral,nekouří,minimálně karbonizuje,dobře maže. Než přejdež z M2T na lepší olej,tak dekarbonizuj.
Datum: 24. listopadu 2009 17:58
Jméno: LA
IP: uživatel4183
 m6a je motorový olej do naftových motorů
Datum: 24. listopadu 2009 17:54
 Na origoš fichtla bych doporučil lepší mirerál a nebo nějakou jevnější polosyntetiku...Nemám s tímhle ojele moc skušenost ale i standa říkál že je to slušný minerál : mol dynamix sprint 2t
Datum: 24. listopadu 2009 17:53
 skus m6a já na něj nedám dopustit cena cca 70kč/l
Datum: 24. listopadu 2009 17:45
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 zdar, potřeboval bych vědět jaky olej mám lít do převodovky jawa 250 když ve spojce mam ferodový lamely.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 21:58
 já mám v číze feroda přes 10 let, mažu PP90 a bez problému. pořád jsou jak nové.
Datum: 22. listopadu 2009 21:58
 syntetickej ne,toho je skoda...lej tam to co pise petr...,funguje to perfektne(z vlastni skusenosti)
Datum: 22. listopadu 2009 21:49
 sintetický
Datum: 22. listopadu 2009 21:38
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 PP 80 sae 90 touž je jedno 90 je lepší na léto ale 80 je univerzálje to dobrej olej
Datum: 22. listopadu 2009 21:36
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 UZ DEJTE POKOJ STEMA OLEJEMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAZTE CIM CHCETE JE TO VAS STROJ VASE VEC!!!!!!!!!!!!!!!! NESNASIM KDYZ PREDEMNOU JEDE DVOUTAKT NA M2T SOTVA SE NADECHNU M2T BYCH ZAKAZAL VYRABET!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 18:37
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 fikusi už konečně drž hubu pořad tady vytahuješ voleje jak nějakej rozmazlenej smrad kterymu maminka kupuje volje nic jiniho a nebo ti všechno děla tatinek
Datum: 24. listopadu 2009 18:37
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 hej hele M2T proc bys zakazoval vyrabet? MT nejlepsi olej ktery znam
Datum: 24. listopadu 2009 14:59
 fikus, kolik jsi toho najel, že máš kroužky, jak nový? Asi málo.
Datum: 24. listopadu 2009 11:36
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 3 krat cistit vejfuk  to ses kkt ja najezdil od jara 4000 km a vejfuk mam porad cistej a tolik penez nemam abych kupovam M2T vykon se mi vubec nemeni krouzky porad jako novy s Castrolem 2T  )))))))))))))))))))))
Datum: 23. listopadu 2009 21:22
 tak co když na jinej olej než m2t nemám tak jako na co mám jezdit??a za druhe u nas na benzině maj jen m2t ale nevim co furt máte já do 5l kanistru dávám jednu a pul deci m2t zatřepu kanistrem a dam to do nádrže akorat v zimě vždicky odělám hlavu a vyčistím motor a tim to hasne jo a ještě 3x do roky vypalim vyfuck to je vše
Datum: 23. listopadu 2009 19:19
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 přesně tak jenom hovna a je to nějakej smrad malej
Datum: 23. listopadu 2009 18:36
 Hele fikus uklidni se a JAWA_ceZetak má pravdu každej si kupuje na co má a ty tvoje keci fikus běž stym někde jinde kdo to tady má pořád číst ty smraďochu
Datum: 23. listopadu 2009 17:28
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 prosimte stejne mas najezdis 150 kilaku za rok tak tady nemektej neco o vybrusech...ja mazu husqarnou do krovinorezu,pil atd..jenom aby nedoslo k nedorozumeni ze by si nekdo mysle ze mazu tou brusnou pastou pod nazvem M2T..ale ty radsi mlc,si zoufalec kterej nevi jak na sebe normalne upozornit tak sem pises takovy debaty ktery vis ze se kazdej hned chyti!Myslim ze M2T tady jeste nebude dlouho uzavreny tema,ale zeona ty na tom nic nezmenis ma ucta at zije HUSQARNA
Datum: 23. listopadu 2009 16:37
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja nemam tolik penez, abych mazal M2T a nechce semi davat porad valec na vybrus a menit krouzky tolik penez nemam. M2t se da pouzit, ale kdyz je to sestelovany a poradne to spaluje a taky se dava spravny mnozstvi. Zajimalo by me kdo zvas to ma vcajku?? 1.z 10. nebo z 20.
Datum: 23. listopadu 2009 15:58
Jméno: sliva
IP: uživatel7882
 aje fikus a ty jeho hovna
Datum: 23. listopadu 2009 14:17
 zlatej fritovaci olej pomer 2:1
Datum: 23. listopadu 2009 8:34
 no to máš blbé....já si na benzín i olej musím vydělávat....nejsou peníze= nejezdím..a ted by se mi vážne hodilo pár tisíc na svíčky (6) a olej do motoru, převodky a diferáku...kdo mi pujčí
Datum: 22. listopadu 2009 22:57
 cezetak: v tom pripade sem taky malej smrad  ale ja si vsechno kupuju sam  nemam penize= nebudu jezdit  rodice me v benzinu nepodporujou
Datum: 22. listopadu 2009 22:47
 M2T naprostej mazec. Valím si to na jedničku až dvojku směr Ješted, občas mě předjede nadávající cyklista, že to nejde čuchat, a že mu zvyšuju výkon, občas zastavím a sleduji stužku modrého dýmu  Nad M2T není!! nalil jsem směsku z motorky do motorový pily -chá! to bylo smradu na dědině  . M2T dle mého soudu k fichtlu a ČR dvoutaktům tak nějak patří. :--)
Datum: 22. listopadu 2009 22:38
 fikus: ber to tak že tobě jako malému smradovi dávají na benzín i olej peníze rodiče. ale nám větším už bohužel ne, tak každý si kupuje to co si může dovolit.
Datum: 22. listopadu 2009 22:38
Datum: 22. listopadu 2009 22:32
 kámoš jel na lukanu z fritáku a běhali za ním psi protože to smrdělo jako kdyby dělal makrely
Datum: 22. listopadu 2009 22:25
 treba prevodak to je vune
Datum: 22. listopadu 2009 22:23
 přesně tak stando.jediný problem u 2t je právě ten olej.před 2 lety jsem nalil m2t,byl nějaký modrý a dodnes mi teče modrý benzín z nádrže.a vůbec mi nevadí když předemnou jede 2t na m2t.jsem rád když potkám jawu a je mi úplně fuk čím maže.potkávam horší věci než pincky na m2t
Datum: 22. listopadu 2009 22:15
Jméno: Standa
IP: uživatel8008
 Taky aby ste se dostali do obrazu jako já......EU i svět snazi se potlacit 2T motory kvuli jejich emisim.....ale to je blbost na entou......četl jsem studii......2T motor produkuje 1/4 skodlivých emisí co 4Tjen smrdí,protoze tam lejete spatny oleje a spalování starejch motorů neni nejlepsi....kdyz to pálí 8x z 10 otočení,tak z toho jdou holt namutovany jedovaty uhlovodany.....takovej 2T skutr s oddelenym mazanim a vstrikovanim paliva neprodukuje v podstate nic......z aut jdou daleko vetsi sračky i katalyzatorem......
Datum: 22. listopadu 2009 22:01
Jméno: Standa
IP: uživatel8008
 me to nezajima.......starej dvoutak jezdenej na special s m2t krásně voní,ale v tom motoru se dejou hrozny veci.......to mi vadi.....
Datum: 22. listopadu 2009 21:56
 A CO TREBA LIDI CO MAJ FICHTLA NOVE A NEVYZNAJ SE V TOM?a nebo ty co tu sou novy?noooo?  nahodou,jak mile cejtim vuni m2t tak je mi jasny ze je pobliz fichtl  ja s nim mazu,zadny problemy nemam...rek bych ze na obyc seriovy motory staci...
Datum: 22. listopadu 2009 21:36
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Prvne rikas ze to je nase vec a v dalsi vete uz zase buzerujes ty co M2T maj...Jinak tak jak rika herrbode
Datum: 22. listopadu 2009 21:25
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 když předemnou jede dvoutakt, tak se raduju, ubejvá jich a poměrně značně. Dneska už všichni jezděj na čínskejch 4T mrdkách a trabant či rumburak je pomalu vyhynulý druh.
Datum: 22. listopadu 2009 21:23
 Jaj tvy starosti bych chtel mit
Datum: 22. listopadu 2009 21:18
Jméno: Domte
IP: uživatel779
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 17:48
 já jezdám ve fichtlu na m6a a pohoda cca 70kč/l
Datum: 24. listopadu 2009 17:48
Jméno: Lukas
IP: uživatel6617
 vsechny oleje sou lepsi nez M2T
Datum: 23. listopadu 2009 16:06
 To je lepší SHELL ADVANCE SX 2T za 128 Kč nebo Motul 100 2T za 141Kč či CASTROL 2T za 149 Kč nebo AGIP 2T ZA 149kČ,nebo MOBIL SUPER 2T-124Kč........
Datum: 23. listopadu 2009 10:31
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 to je furt štráchů s těma olejema, tak si ho nekupujte no... já bych ho tam taky nelil, kdybych ho neměl ještě kanystr z dob ČSSR.
Datum: 22. listopadu 2009 21:21
Jméno: fikus
IP: uživatel692
  to se asi prepsali o nulu
Datum: 22. listopadu 2009 21:13
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 22:12
Jméno: Standa
IP: uživatel8008
 taky si uvedomte tu vec,ze driv to fakt byl olej.......a nezavazne na sobe mi reklo nekolik lidi,ze ac to vic karbonovalo,tak to onehdá líp fungovalo na M6A normalne motorovej olej.......dneska diky vsem tem technologickejm postupum a dotacim sou schopny udelat ze železnejch a hlinikovejch špon ze zadrenejch motorů s vyjetym prevodovym a motorovym,či tlumičovym olejem olej zvaný M2T,a prý to má dokonce API TB.......driv to m2t melo jen SAE 40 API TA a fungovali na to motory půl století.....pak prisla tahle skur*ená doba a umej udelat z petflašky tričko a ze sraček 2T olej......
Datum: 22. listopadu 2009 22:12
 to sliva:to jako mluvis o me jako o vytecnikovi?me by fakt zajimalo jaky mas skusenosti,kolik si vyzkousel oleju a hlavne kolik si najel kilometru a na jakej olej,jestli jezdis na m2t a nic neni zakarbonovany tak si jeden z tech chytrolinu co najezdi rocne 200km a to este o vikendu kolem chalupy,a dekarbonizace za 5 minut?to bych chtel videt jak si to odflaknul,je videt ze mas hafec skusenosti,kazdej dvoutaktni motor karbonuje,takze.., ...driv se na to jezdilo,to ano,ale vyjmenuj mi prosimte aspon 5 oleju ktery se tam tenkrat mohli lejt krome m2t a ctyrtaktnich oleju,sem zvedavej kolik jich napises...tenkrat si asi tesko mohli stezovat kdyz to tenkrat bylo normalni,dneska uz sou oleje lepsi za skoro stejnou cenu,takze neni duvod tam lejt tu cernou sracku!!!!!!tot vse...
Datum: 22. listopadu 2009 21:37
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 mě už to s... ty vaše spory s m2t ja ho tam leju a nic nemam zakarbovany a když tak si to o zimě vyčistím 5 min prace dřiv se jezdilo jen na tohle a nikdo si nestěžoval a jak tady někteři vytečníci melou že to svedné vykon no ....
Datum: 22. listopadu 2009 20:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 pred 40 rokmi M2T ale použival sa klasický motorový olej (M6A) a fungovalo to v tedy a vďaka tomu karbonu sa tie motorky zaachovali až dodnes čo je mastné to nehrdzavie
Datum: 22. listopadu 2009 20:15
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Před čtyřiceti lety se taky jezdili na M2T..... A kdybych si dal za výfuk sklenici a pustil motor tak za 5 minut tak nasbiram půl litru nespálenýho oleje.
Datum: 22. listopadu 2009 19:26
Jméno: Standa
IP: uživatel8008
 Tak jeho vec co tam leje.....
Datum: 22. listopadu 2009 18:56
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 skouma jsem u motorovky jak vypada pist z hlavou a stim kvalitnim olejem 1:50 se to cisti samo pokud neni moc bohata smes tak se dela hnedej karbon a pak sam vypadava tak u pionyra by to mohlo bejt podobny hlavu u pionyra mam hnedou, ale nevim jestli to uz opadalo nekdy se musim podivat
Datum: 22. listopadu 2009 17:40
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 Ondragam, ale ostatni se zatebou stitej jet
Datum: 22. listopadu 2009 17:37
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já sem jezdil na m2t dva roky. Bylo mi 8-9 let , začínal sem s motorkama a to mi bylo celkem jedno co sem tam lil. Ale člověk po chvíli zjistí,že je lepší tam dávat kvalitnější olej.
Datum: 22. listopadu 2009 17:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 22. listopadu 2009 17:08
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Já jezdím na M2t za 30 Kč...... A poměru 1:20 se vůbec neštítím....
Datum: 22. listopadu 2009 17:08
 a co s tim přispěvkem??
Datum: 22. listopadu 2009 17:06
Datum: 22. listopadu 2009 17:00
 Taky sem ho tam lil čtvrt roku.Pak sem udělal jednoduchej test, jezdil jsem na M2T tejden,oddělal jsem hlavu a tolik karbonu sem eště snad neviděl.Ted tam leju 2 dny Agip mix 2T,a za tejden se podívám kolik karbonu tam bude.Ale myslím si že to bude v poho.Takže M2T je sra*ka
Datum: 22. listopadu 2009 16:56
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 a to je můj spolužák , nedy mele take kydy ktere sA nedaju posluchat
Datum: 22. listopadu 2009 16:47
 předposlední
Datum: 22. listopadu 2009 16:18
Jméno: Karlik
IP: uživatel5123
 caute chtel bych se jeste zeptat jak mam promazat tlumice na jawe 20 a jestli to staci promazat nebo se tam lije olej?? predem diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 14:21
 Seso,u Dandyny 125 nabízíš 5 O kroužků ale na motorce je jich 6 (Bohužel sháním ten šestý 63x3 ) budeě jej někdy nabízet?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 11:13
 to mmi musis napsat mail,,, ja ti to splasim
Datum: 21. listopadu 2009 11:13
Jméno: Karlik
IP: uživatel5123
 zdar fichtlari mam mensi problem nejde mi povolit sroub kterym se dozvim ze mam spravnou hladinu prevodoveho oleje myslite si ze kdyz bude olej zahraty ze to povoli??nebo jak jinac to povolit??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 18:42
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Přesně tak. Poklepat a pak si vem nejakej starej sroubovak a nabruš ho tak, že nebude mit s(z)kosené strany, při pohledu zepředu to bude vlastně takový obdélník. pak už stačí na povolování jen síla krutu a nemusis tlacit. Klidne si pomoz klestema a kdyz ten sroubovak bude mit diru tak tam neco nacpi a udelej si z toho "T"
Datum: 19. listopadu 2009 18:42
Datum: 19. listopadu 2009 18:09
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci tak jsem u 250. dal novej tlumicovej olej, ale promlem je vtom ze se vraci moc rychle je to hodne ritky slo by stim neco udelat zahustitt to prevodakem??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 17:09
 dej tam m2t
Datum: 22. listopadu 2009 17:09
 staci dat obycejnej motorak,ja to tam nalil a je to nadhera...
Datum: 19. listopadu 2009 18:07
Datum: 19. listopadu 2009 18:06
 Cus, tak jsem si dneska koupil novy olej Shell advance SX 2T, koupil jsem dobre ? =P Ale mam dotaz, v jakem pomeru to tam lít, a muzu to prelit normalne do falsky od M2T a redit to s benzinem podle toho pomeru, nebo to je jinak naředěné??? Dikyyyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2009 19:58
 já zajíždím na m2t od carline API-TB SAE 50 a jezdím na něj pač jinači nemaji a nestěžuju si kamoš na něj jezdí 5let a pohoda akorat vždycky když zazimovává fichtla tak to rozebere a vyčistí
Datum: 18. listopadu 2009 19:58
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já s tim olejem zajížděl 1:30 a potom sem taky jezdil 1:30,,ale myslim,že bohatě stačí 1:40
Datum: 18. listopadu 2009 18:53
Jméno: Standa
IP: uživatel7972
 klasika.....na zajizdeni 1:25-1:30 a pak na beznej provoz 1:40 ,s jehlama mozna i 1:45-1:50,ale ja temhle malejm pomerum moc neverim......precejenom to bylo staveny na vetsi mnozstvi oleje,ač byl méně kvalitní....
Datum: 18. listopadu 2009 18:37
 Chci se zeptat,teprve to budu na tento olej zajíždět,v jakém poměru to tam mám lít?
Datum: 18. listopadu 2009 17:55
 Jo jo,Ostrava,Tož dobré to město  .Já jsem z České Třebové a tam absolutní temno a drahota na pumpách
Datum: 18. listopadu 2009 16:52
 tak to u nas v Ostrave meli snad 10 oleju Shell
Datum: 18. listopadu 2009 16:50
 Na pumpě sem byl,ale jen na jednej tam měli bohužel jen M2T,a předraženej Castrol 2T
Datum: 18. listopadu 2009 16:49
Datum: 18. listopadu 2009 16:47
 Čus,prosimtě kde si kupil ten olej? TAky ho chci ale nevím kde ho koupit.Na netu se mi nechce platit za poštovné.Dík
Datum: 18. listopadu 2009 16:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Red tak jak s m2t jestli mas zajeto tak muzes 1:40
Datum: 18. listopadu 2009 16:35
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci jak presne mam slozit tlumic u jawy 250 kejvacky?? dolil jsem tamolej a pak nevim jestli ten vrsek mam zatahnout az na horu nebo to nechat dole a pak utahnout?? kuli mnozstvi vzduchu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 19:57
|



|