|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Stihl
IP: uživatel4183
 Tak sem si to pročetl jak je to s tím olejem Stihl a došel jsem na to že ten červený co asi používá většina z vás je minerál a má zkratku HP ( high performance). Potom vyrábějí ještě HP Super ten má zelenou barvu a je to polosyntetika ale jak jsem se tak dočetl tak sem zjistil že se v ČR nedá asi vůbec nebo těžko sehnat ale na http://www.stihl.de je o nem napsáno. A poslední HP Ultra je taky zelené barvy a je to plná syntetika, 100ml stojí 55kč oproti 35kč za ten červený HP (minerál)
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 12:00
Jméno: Standa
IP: uživatel7055
 co s plnou syntetikou ve fichtlu  Myslím ze uz ten mineral je dobrý a polosyntetika je luxus
Datum: 13. srpna 2009 12:00
 Hm pěkně drahá ta plná syntetika to lepší vzít valvoline synpower 2t za 289,- taky plná syntetika a maže suprově i když do fíka stačí něco horšího
Datum: 13. srpna 2009 11:45
 Čau draci jakej nejlepší převodový olej je do pionýra
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 12:04
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 A co znamená to číslo a ty písmena? Moc se v tom nevyznám
Datum: 13. srpna 2009 12:04
 tak dobre  diky!
Datum: 12. srpna 2009 22:49
Jméno: jirka25a
IP: uživatel7048
 olej do převodovky je pp90 jiný ne
Datum: 12. srpna 2009 22:46
 urcite
Datum: 12. srpna 2009 22:18
 JAWA_ceZetak urcite???
Datum: 12. srpna 2009 22:15
 PP90
Datum: 12. srpna 2009 22:13
 CUS! do simsonárske predné tlmice mozem dat brzdovú kvapalinu??? lebo niekto mi hovoril ze do tlmice mozrm dat brzdovú kapalinu,a kolko desilitrov treba do toho nalit??? sorri za otázku spolocne s simsonky,ale vydlu mám v mustanga  DAKUJEM.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 23:12
 jenco nemas zac...a sry ze sem se tak sekl v tech ml...to sem si fakt nebyl jistej
Datum: 12. srpna 2009 23:12
 NiCK_Da_DiCK dakujem ti to pekne , inak uz dozvedel som ze koko treba do toho nalit 34mililitrov
Datum: 12. srpna 2009 17:51
 ja myslim ze jo protoze brzdovka ma podobne vlastnosti jako hydraulicky olej....v simsonackejch teleskopech je olejove tlumeni ze?...takze jo...a melo by tam myslim byt neco okolo 100ml....pokud se pletu tak me nekdo opravte pls
Datum: 12. srpna 2009 17:15
 pic draci mam problem pretesnuju vidlice u trista padiny a nevym koli hydraulickyho oleje patri do kazdy vidlice dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 22:10
 Todle množství je u panelek,modely 638,639,640,641maji leje víc.Maji 200cm3.
Datum: 13. srpna 2009 22:10
 napis jakej typ
Datum: 12. srpna 2009 21:41
 Pro každý tlumič /rameno/ asi 150 cm3 tlumičového oleje.
Datum: 12. srpna 2009 20:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Caw draci,nemam jasno s vyberem oleje do motoru do fika..Doma mam(a nic jinyho se mi nechce kupovat) M2T,pak castrol garden 2T a pak nakej Husqvarna low smoke takovej zelenj oznaceni nema zadny...Co byste doporucili mam normal futro na ojnici a 3 kroizak pist.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 20:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 M2T nahovno neni....Tahle motorka na tim jezdi prez 30 let a nez sem si tam dal 9 zuby primaro a 12 sekundaro tak jela hrube prez 70..  ...Jinak dik
Datum: 11. srpna 2009 20:05
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 cokoliv z toho co máš, i když spousta lidí tady ti bude tvrdit že M2T je nahovno. Pokud je to mazel po GO, drž se toho kastroulu nebo huskvárny, pokud máš nějakýho vylítanýho fichtla, tak jak jsem psal - je to jedno.
Datum: 11. srpna 2009 19:22
 cau draci pouzivam olej castrol2T jenze stoji 1L 150 to je dost davam ho 1:50 ale asi je to malo protoze mam najeto uz dost po GO a pist je porat cernejsi vic a vic jako dozadu ke klikovce takze se hreje i prevodovka ale neni to tak strasny, chci toho oleje davat vic a tak se ptam jestli nevite o nakym kvalitnim oleji kterej je levnejsi a da se sehnat bezne??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 13:07
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 U nas ho maj jen za 138
Datum: 12. srpna 2009 13:07
 Mogul TSF staci,jezdim na nej
Datum: 11. srpna 2009 0:12
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zacinam uvazovat ze se vratim k M2T jenze asi by to moc zanaselo je fakt ze castrol karbonuje minymalne ale asi to jednou skusim jestli se zmensi vikon tak to nebudu pouzivat
Datum: 10. srpna 2009 20:35
Jméno: Libor
IP: uživatel3671
 Ahoj všem chci se zeptat jakej mám koupit olej do babetty 207 do převodovky a kolik se ho tam vleze (vim že tam je kontrolni šroubek ale aby mi pak zněj zbitečně moc nevyteklo)ještě sem to na bbettě nedělal naposled asi děda a ještě jeden dotaz jestli sou rozdily mezi převodovymi oleji jako na motory benzinovy osobáky nebo motocykly (nemyslim tim rozdil v oběmu baleni)a psat mi že mám vyměnu dělat když je motor teplej to nemusite takovy věci vim.... jinak předem děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 18:57
Jméno: Mafian
IP: uživatel6534
 Ahoj, jakej by jste vybrali olej do převodovky u Babetty 210? Minerál nebo plnou syntetiku? Díkes!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 22:16
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 pp80- minerál do převodovky je to jedno
Datum: 10. srpna 2009 22:16
 podla mna plná syntetyku to nepotrebuje,minerál zase som tam nelial,ja doporucujem niakú polosyntetyku
Datum: 10. srpna 2009 19:04
 zdar,mam problem....tece mi na mustangovi olej okolo nakopavacky...z venku sem dal o krouzek a stejne to tece..  poradte prosim...mel sem fichtla naklonenyho na jednu stranu a za 3 dny mi z nej vyteklo hafo oleje
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 13:10
Jméno: standa
IP: uživatel5824
 abych rek pravdu,tak me tekly vsechny fichtly,jen parezy mi netečou.......ono das novej krouzek,ale pokud mas orvanou nakopavaci hridel,tak novej krouzek poškodíš hned jak ho tam nacpes a tece to furt......ja to proste neresim a fichtla na pravou stranu zasadne neopiram
Datum: 10. srpna 2009 13:10
 nakopavackou..a nevis co s tim udelat aby to neteklo? a nebo je to normalni u fichtlu?
Datum: 10. srpna 2009 10:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5824
 To se bezne stává......tece ti olej nakopavackou a nebo guferem pod rozetkou.....to ze jsi daval novy o-krouzek neznamena ze uz to nemuze teci
Datum: 10. srpna 2009 10:05
 Zdarec draci, mám taký dotaz mužu dát do pinýra natural. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 1:31
 Natural 91,tedˇuž není tak jezdím 95tku.Oil máš-li pozdro 1:40max. jehly 1:50 klidně.
Datum: 10. srpna 2009 1:31
 NiCK_Da_DiCK - ja tak isto natural 95 + polosyntetyka ale Esso 2T special a pomer 1:45-50 ... Tafrob - mozem ti to doporucit
Datum: 09. srpna 2009 15:43
 já na natural 95 jezdim uz dlouho...spolu s polosyntetikou Valvoline 1:40 neni zadny problem a motor slape jako hodinky
Datum: 09. srpna 2009 14:43
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 zdarec nevadi ze u fcihtla redim benzin 1:50 mysto 1:33 a benzin tam davam natural?! jo a jakej mam koupit olej do prevodovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 1:17
 Také bych to nepřeháněl,s pouzdrem bych ředil 1:33- 1:40 maximílně.A převodák taky souhlas jako lk.
Datum: 10. srpna 2009 1:17
 Ja jezdím na natural a pořád ředím 1:50 a bohatě to stačí, s ojničním futrem nemám žádné problémy. 1:50 prostě stačí, no záleží i na kvalitě oleje s kterým to mícháš.
Datum: 09. srpna 2009 19:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 haled i když máš třeba lepší olej, tak jenom kuli ojničnímu futru, bych ředil max 1:40.... kdybys tam měl ložisko, tak 1:50uplně bohatě stačí, ale kuli tomu futru bych to radši neryskoval.... jinak natural neni problem jezdit a převodovej oil pp80 nebo pp90 to je takřka jedno
Datum: 09. srpna 2009 14:21
Jméno: george
IP: uživatel5844
 zdar když mam 1 litr speciálu kolik tam mam nalít oleje ? včera sme tam nalil čtvrtku lahvičky M2T a fichtl lítal dobře ale bojim se abych nezadřel motor
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 18:58
 hele do 2.5 litru benzínu 1 deci m2t takže do 5 litru 2 deci
Datum: 28. listopadu 2009 18:58
Jméno: george
IP: uživatel5844
 jj dik za odpovědi ted sem na to koukal na te flašce jsou ty poměry takže už vim diky
Datum: 09. srpna 2009 12:36
 1 lit specialu - 25ml M2t oleje
5litru specialu - 125ml m2t oleje
Datum: 09. srpna 2009 11:20
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Na flašce M2T máš přece tu měrku poměrů
Datum: 09. srpna 2009 11:02
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 nevím co je čtvrt lahvičky, já mám třeba pětilitrovou lahvičku M2T, ale na litr benzínu při poměru 1:40 je to 25ml a při poměru je to necelých 31ml.
Datum: 09. srpna 2009 10:47
 Čau draci ten olej se přesně jmenuje Shell Advance.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 16:23
 Je to Shell Advance SX 2T
Datum: 08. srpna 2009 16:23
 Čau draci když budu zajíždět výbrus jak mám hodně mazat? 1:30 .Budu mazat olejem Shell Power...něco takovýho stojí litr nějakech 105 kč a je pěkně červenej..tak poradte prosím.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 9:51
 Dávej pro zajetí olej 1:25, přidej směs /bohatší/ a zvedni jehlu 3tí zářez.
Datum: 09. srpna 2009 9:51
 Dávej normální poměr akorát zvedni jehlu v karburátoru pro přísunu více paliva.
Datum: 08. srpna 2009 15:57
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 schell advance ty šuline a mimochodem do Jenišovic jdeš a nechci slyšet nějaký výmluvy !!  za chvilku se u tebe stavim
Datum: 08. srpna 2009 15:15
 zdarec mám takový problém když jedu a eště mám studený motor tak mi spojka zabírá parádně ale jakmile zahřeju motor tak na 30 stupňů spojka vůbec nezabírá může to být olejem mam tam PP90
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 10:05
 Olejem to nejni, já mám taky v motoru PP90 a bez ptoblému.Podívej se na lamely.
Datum: 09. srpna 2009 10:05
 Já osobně bych řekl že spojka je v haji
Datum: 08. srpna 2009 16:31
Jméno: Stihl
IP: uživatel4183
 zdarec, olej Stihl je minerál že? teď jsem tu četl že tu nekdo psal že je to plně syntetický olej tak ted sem trochu zmatený.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 15:14
Jméno: Stihl
IP: uživatel4183
 Tak sem si to pročetl na netu a ten olej co používám já, má ještě za názvem nápsáno HP a to je právě minerál ale pokud má někdo HP ultra tak už je to plná syntetika.
Datum: 12. srpna 2009 15:14
Jméno: Stihl
IP: uživatel4183
 Je to ten červený a je na něm napsane HP.
Datum: 07. srpna 2009 15:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ono zaleží taky na typu oleje..... přední výrobci olejů stejně dělaji jak mminerály, polosyntetiky i plné syntetiky,......
Datum: 07. srpna 2009 8:19
 je to plná syntetika...
Datum: 06. srpna 2009 20:01
 kluci ja tech dvacet kilaku jel tak 60km/h a vubec sem to nehnal jen tap tap a zadny kopce vazne sem to mohl pridrit?nebo neco tak
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 13:13
 No jak říkáš že si to nehnal jak si jel těch 60 taky záleží na kolik otáček si jel......jestli tam máš třeba 12zub sekundár a tak to musel mít dost vysoký otáčky to bcyh se pak nedivil ale jinak nevím.......je to divnýý .......
Datum: 08. srpna 2009 13:13
 JEL si rozumně jak píšeš,žádný zvonění v motoru nebylo.Nepíšeš o tom. To se potom motor přidírá když má takový zvuk.Motorový olej tomu nevadí pokud se dá správná míra.Podívej se ještě na svíčku,je-li tmavši vyčisti ji!
Datum: 06. srpna 2009 0:16
Jméno: roky
IP: uživatel6201
 Cau draci mam takovej dotaz mam 175/356 a dnes mi dosel benal tak mi tata dal litr a az sem to tam nalil tak mi rek ze tam dal normalni motorak do auta tak sem stym ujel asi 20km a natankoval sem benal a dal tam olej co tam davam castrol nebo shell ted uz nevim ale zda se mi ze to jede hur jak predtim muze to byt tim ze sem stim jel tech 20km jo a zajizdim to dik dejte vedet
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 13:36
Jméno: krejca
IP: uživatel6228
 Muj kamoš ma taky cezetu lejetam m6ad asi pul roku anic se mus tim nestalo a to ji zene jako svine a nic se nestalo musise tam tohovoleje nalej hodne
Datum: 06. srpna 2009 13:36
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli bylo oleje dostatečné množství v benzínu, tak by k poškození motoru nemělo dojít, vždyt se do starých motorek dříve dával M6A a dnešní oleje do aut jsou daleko kvalitnější. Ovšem tento olej brzy zasviní svíčku, protože se hůře spaluje než olej určen přímo do dvoutaktů.
Datum: 06. srpna 2009 0:13
 kluci ja tech dvacet kilaku jel tak 60km/h a vubec sem to nehnal jen tap tap a zadny kopce vazne sem to mohl pridrit?nebo neco tak
Datum: 05. srpna 2009 22:01
Jméno: Chong
IP: uživatel6981
 Takze jestli tomu rozumim spravne tak jste se s otcem zachovali jako Pat a Mat tedka od nas chces slyset ze se ty motorce nemohlo nic stat... Jeste by jsi mohl napsat ze jsi to tech 20 km bral na krev a muzes si podekovat za dokonalou praci nicitele motoru... Kazdopadne ti ted nezbyde ni jineho nez motor rozebrat a zjistit jak tvuj experiment ponicil futro cepu, krouzky, drazku krouzku a samotnej valec...
Datum: 05. srpna 2009 21:45
Datum: 05. srpna 2009 21:27
 cus draci . nevite jaký olej mám nalit do zadnich tlumičů. mám mustanga. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 21:00
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Zajici najdi si schema a ty druhej zelezi jakej das cim ridsi tim mekci to bude ale moc patrnej rozdil v tim nebude
Datum: 06. srpna 2009 21:00
 Zdar patří tam 30 ml oleje, mužeš si něco namíchat... hustej s řidkym v nějakym poměru. Nejhustší je převoďák a
nejřidší hydraulický. něco se píše na: http://www.jawa-50.cz/
Datum: 05. srpna 2009 21:53
 A kam se teda leje?ja tam mam jenom pruzinovy...mel sem je komplet rozebrany a nikde zadnej olej
Datum: 05. srpna 2009 18:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Tak to si myslel spatne a ty tam nalej hydraulickej nebo tlumicovej uz nevim
Datum: 05. srpna 2009 17:49
 tam se leje olej?  ja myslel ze tam sou jenom pruziny
Datum: 05. srpna 2009 17:25
 Zdar Draci...myslíte, že je zločil proti lidskosti lít do motorky M2T ??....totiž asi takhle....lil jsem tam Castrol 2T, ale skončila mi brigáda a navíc jsem si koupil dalšího fichtla a něják mi už nezbývají prachy....tak dávám M2T 1:25....
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 21:28
 já leju do motorek M2T od té doby co sem měl první motorku a to je už dlouhio. nikdy nebyl probém a ještě sem nikdy nedekarbonizoval. tak asi tak. nějaký kastrool je uplně zbytečný.
Datum: 05. srpna 2009 21:28
 tak yjsem dlouho používal m2t.. teď sem přešel na mogul 2t polosyntetiku.. oporti m2t (což je mineral).. myslím že v tom nějaký extra větší rozdíl není.. polosyntetika je trochu lepší a podle mě tolik nesmrdí.. ale to je fakt otázka vycvičeného čichu
Datum: 05. srpna 2009 18:32
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 maz m2t a 1:40 i 1:50 muzes nic se nestahne, m2t je dobrej olej, jestli ten motor nebudes mooc pretacet z kopcu atd. nikdy nezadres
Datum: 05. srpna 2009 18:25
Jméno: Honza
IP: uživatel6985
 Dnešní M2T ani nezasírá motor. To je dnes do fichtla standard M2T. Když začínaly v 6O letech 05ky tak byl M5mix 1:20 a to vcelku dost kouřilo ale jelo to v pohodě .
Datum: 05. srpna 2009 16:57
Jméno: stalker
IP: uživatel4255
 to bych nepoužil ani na mazaní řetězu ten castrol je dobrej
Datum: 05. srpna 2009 15:22
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Mustangu myslím že když si udělám jednou za xtisíc dekarbonizaci tak mě to neznicí. Ale když máš lowe na lepší tak proč ne.
Datum: 05. srpna 2009 13:06
 já vím že to zasírá motor, ale nejsou prachy na lepší Oil...bohužel
Datum: 05. srpna 2009 12:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tam nejde o to coudeni ale o notoricke a vedome zasirani motoru
Datum: 05. srpna 2009 12:52
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 M2t pro nás náctiletý ok  A já dávám 1:40 a občas 1:33 Zadřít nemůžeš s takovým poměrem a že si to trochu začudí to nám přece nevadí ne?
Datum: 05. srpna 2009 12:40
|



|