slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  50  51  52  53  54  55  56  57  58  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Hubis      E-mail:      IP: uživatel6869    
Zdravím...tak jaký olej tedy doporučujete do jawy 50/20 a taky jak doporučujete X-bike 2T protože na něj teď jezdím ale nevím co si o něm mám myslet svíčka se totiž čas od času zanese tak nevim jestli je to to pravé fechtlové ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2009 0:54
 
 
 
 
Jméno: linkon250      IP: uživatel6846    
zdarec jaki olej ma it do prednych tlmicu na 350-634 a skade sa to naleva odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6843    
Čau jakej olej je lepší castrol 2t nebo mogul tsf? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
do pionyra davam castrol 2T a jsem fakt spokojen dal jsem akorat novy krouzky a nic se mi nezadrelo ale dlouho si to sedalo
 
 
Datum: 27. července 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Já jsem začal nedávno s castrolem u jawy 250/559 a nemuzu si ho vynachvalit...Do 23 nejspíš budu lejt taky castrol, at se mi to v tom kanystru nemicha...Nez sem presel z m2t tak jsem vse dukladne odkarbonoval a po cca 20ti dnech jezdeni s castrolem nic. A o poznani min to kouri, snese mazani 1:45.davam ji ale 1:33
 
 
Datum: 27. července 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel6698    
Pokud to máš do fichtla tak tam stačí obyčejný olej, ale jinak bych ti doporučil ten CASTROL =)
 
 
Datum: 27. července 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja nemám skusenosti ani s castrolem ani s mogulem ja pouzivam EssO 2T special a som spokojni mozem to doporucit :-) http://www.esmo-oil.ru/images/catalogue/big/105026.jpg
 
 
Datum: 27. července 2009 11:55
 
 
 
 
Jméno: Oil master      IP: uživatel4183    
zdarec, můžu přejít jen tak od mazání minerálním olejem k syntetickému? U babetty a pionýra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2009 23:39
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nezavodis tak to TSF staci, to je pravda, jinak pokud i presto chces prejit na ten Repsol tak urcite vycistit spalovak, pist a vyfukovy kanal ve valci, ten karbon je dosti tvrdej...jinak syntetika neni zrovna spravny reseni ale budis, tva volba:-)
 
 
Datum: 26. července 2009 23:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky si myslim ze do fichtla staci to TSF,repsol je podle me dost drahej,sice dobrej,ale drahej
 
 
Datum: 26. července 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš to dekarbonizovat ale do pionýra a babety stačí tsf v pohodě!
 
 
Datum: 26. července 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
urcite to radci dekarbonizuj,,precejenom TSF vytvari nnakej karbon a repsol to urcite bude chtit rozpoustet,takze ja doporucuju dekarbonizaci
 
 
Datum: 26. července 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: Oil master      IP: uživatel4183    
Mažu olejem Mogul TSF a chtěl bych přejít na Repsol 2T Competition
 
 
Datum: 26. července 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cau draci jak by me jezdil pionyr na super myslim ze ma 94 oktanu mozna 96 ale stoji stejne jako special. Ma adiptiva?? nebo to je jako natural? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2009 12:08
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
to vim ze to je na ventili ale special je takovej mastnej takze lip pro dvoutakty a natural je suchej ten dvoutaktu skodi rychlejc se opotrebuje motor
 
 
Datum: 27. července 2009 12:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aditiva jou třeba u starých 4T motorů, aby se mazaly ventily. máš snad u pionýra nějaké ventily?
 
 
Datum: 26. července 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
stim souhlasim ze to jde nejlim na special ale chci skusit super treba bude lepsi jen me jde oto jestli to ma nebo nema adiptiva??
 
 
Datum: 26. července 2009 16:15
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel692    
super este stale je pred tejdnem se dival jestli ho porad maj a maj je to u Dvora Kralove nad Labem kdyz bys jel na Ostromer tak tam a prej jsou jen 2 benzinky v CR ktery to maj
 
 
Datum: 26. července 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6854    
ty voe Super uz se 10 let neprodava:-D Je misto nej bezolovnatej Natural 95(Super)........ Moje skusenost je,ze mi vsechny stary 2T jedou nejlip na Speciál.
 
 
Datum: 26. července 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: ťulpas      IP: uživatel6848    
nazdárek kašpárek chci se zeptat co znamená když to kouří bíle nebo modře nebo černě jestli by ste to tu mohly někdo víc rozebrat. Díkes. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6854    
hodne blbe polozenej dotaz.....u auta je to jinak a u motorky taky........hlavne fichtl kouří jen kdyz jezdis na m2t a nebo kdyz zere olej z prevodovky:-D
 
 
Datum: 26. července 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Přesněji u pionýra: Bíle-voda se dostala do převodovky a společně s p. olejem se spaluje; černě- olej z převodovky; Modře- 2t s benzínem-OK
 
 
Datum: 26. července 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Když auto kouří bíle tak žere vodu (do spalovacího prostoru proniká chladící kapalina a je spálena společně s palivem).A když kouří tmavě tak žere olej.
 
 
Datum: 26. července 2009 12:08
 
 
 
 
Jméno: ťulpas      IP: uživatel6845    
jo když už sme u ťech castrolů tak jakej je lepčí castrol 2t nebo castrol garden 2t? Vono já si nemůžu moc vybírat páč u nás na benzině maji jenom kejdy typu M2T a Mogul TSF no a zbytek sou všemožný castroly. Jo a ten M2T stojí nehoráznejch 119kč za litr. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na benzině nenakupuj. Tam je draze. Najdi si nějakej obchod přes oleje. Před měsícem jsem kupoval M2t za 70 Kč/l.
 
 
Datum: 26. července 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
710 jezdim v Pragovce. 420 se mi zda dost, ja v Kutny Hore kupuju litrovou lahev za 360kc.
 
 
Datum: 26. července 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: zextry;      IP: uživatel3552    
stojí zhruba 420 za litr
 
 
Datum: 25. července 2009 23:06
 
 
 
 
Jméno: zextry;      IP: uživatel3552    
nejlepší je MOTUL 710 je to plnosyntetika .. ale je trochu dražší
 
 
Datum: 25. července 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem dával Castrol 2T, ale přešel jsem na Castrol garden 2T bo je o něco levnější.....a mažu to 1:40....:-)....je bezvadný...nekarbonuje a maže super :-)
 
 
Datum: 25. července 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim sečky draky a dračice co rozuměji čezetám :-D měl bych jednu otázku byl by tu někdo tak ochotny a vysvětlil by mě jak je to stym olejovým čerpadílkem u motorky Čezeta 175/477 ? Nedávno ste mě psali že se hodně kazí a podobě ale já jsem na svej motorce žádný čerpadlo nenašel mám ji pár dnů tak se sní teprve seznamuju... Vím že má být na boku karteru u řadící páky jak je to nakresleno v návodu ale nic tam nejspíš není.Je možné že ho tam nemám? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2009 9:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ho mám v 476ce, a maže spolehlivě. když ho rozděláš tak zjistíš že je tak jednoduše zkonstruované že se v něm nemá co pokazit. jediná možnost zadření je že zapomenš dolét olej, a pak si za blbce a vymlouváš se na čerpadlo.
 
 
Datum: 26. července 2009 9:40
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ja 477 mam taky jestli tam mas mit čerpadlo tak pred řadickou musí bejt plechovej kulatej kryt na dva šroubky a na hoře dva vývody na přívod a odvod oleje a dva vstupy na lanka od plynu a karburator jinak ho měli typy z označením 477.1 bez nej je označení 477.0 Je to dobrá vec kdyz funguje jediná nevýhoda je ze kdyz přestane mazat tak otom nevis nema kontrolku
 
 
Datum: 25. července 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
NENI PRAVDA.Čerpadlo funguje dobře,pokud se o něj staráš.To že nefunguje vymyslel někdo kdo se o čerpadlo nestaral a odešlo mu a pak mu bylo prapný přiznat,že je to jeho chyba,takže si vymyslel že je to nespolehlivý.Jinak oilmaster či posilube jak je to nazíváno u ČZ je moooc dobrá věcička.Kdyby šlo přidělat na mojí kejvačku hned bych si ho tam dal.Ušetříš dost oleje,nemusíš při každým tankování míchat(i když mě to moc nevadí) akorát občas skontroluješ stav hladiny v nádržce.Fakt škoda že to nejde i na kejvačky,hned bych ho tam měl.
 
 
Datum: 25. července 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oilmaster nebyl u každých 175/477. Jenom u některých.Takže je možné že ty ho tam zrovna nemáš. Ale stejně i kdyby si ho tam měl, tak ho doporučuju odpojit a klasicky míchat do benzínu olej, protože se stím v provozu docela často zadíral motor.
 
 
Datum: 25. července 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: ťulpas      IP: uživatel6840    
čau, tak sem si projej historii fichtl kramku a dozvedel sem se ze castrol 2t karbonuje a nemaze, tak jak je to s tim castrolem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasím s fíkusem :-)....do detailu :-)
 
 
Datum: 25. července 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
kua jak tohle muzes rict o castrolu 2T do motocyklu stim cervenym obalem to je dobrej olejna pionyru jsem na nej ujel uz prez 2500 km a hlava pekne cista skoro to nekouri supr olej davam ho 1:50 ale na pist. cepu mam jehlovy lozisko tak se nebojim to namazat min
 
 
Datum: 25. července 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem s těmahle diskusema raději skončil :-D
 
 
Datum: 25. července 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
castrol je dobrej olej, jen je krapatko predrazenej, takovy lepsi TSF...jinak doufam ze tu zas nezacne diskuze o oleji M2T, oleji co nemaze...
 
 
Datum: 25. července 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Castrol je bezvadný oil....to sis asi splet s M2T
 
 
Datum: 25. července 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatim sem na nej v cize najel asi 2000km a nekarbonuje a maze,je to docela dobrej olej,sem snim spokojenej
 
 
Datum: 25. července 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel6829    
zdar, prosím o rady jaký syntetický olej bych mohl míchat do pionýra, a v jakém poměru, mogul tsf už nikdy více, je to m2t v bledě modrém, samý karbon ((( mám 600 km od výbrusu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já dávám 1:40 Castrol garden 2T (plná syntetika) a nemám problém....:-)
 
 
Datum: 25. července 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel6836    
prachy má každý, mě jde o to lesti polo, nebo plnu, a v jakém poměru, 1 ku 50??? dozvím sa to už kurva
 
 
Datum: 25. července 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
nwm proc by tam nemel davat plnou syntetiku, když na ní más prachy tak ji tam dej
 
 
Datum: 25. července 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel6836    
díky, a míchat v jakém poměru 1 ku 50?
 
 
Datum: 25. července 2009 13:06
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Valvoline competition
 
 
Datum: 25. července 2009 9:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6833    
do seriovky v zadnym pripade nedavej plnou syntetiku!!!!!!! maximalne polosyntetiku......ja treba jezdim Motorex Speedmix 2T,nekdo jezdi Motul 510
 
 
Datum: 25. července 2009 0:34
 
 
 
 
Jméno: FOOH      IP: uživatel4659    
HOjte draci, je to sice fichtl krámek, ale mám i babetu Piaggio Ciao, tak kdo by měl kohoutek a tu matku co ho drží, tak to koupím děkuji moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel5575    
Když jsem u toho ciaa já ho taky mám a vůbec nevím kde na něj prodavaj díly kromě scootlandu ale tam toho moc není.
 
 
Datum: 24. července 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6828    
taky jsem to mel...... kohoutek prodavaj na scootlandu za 150,-
 
 
Datum: 24. července 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: ťulpas      IP: uživatel6814    
čau chci se zeptat jestli Mogul TSF karbonuje a jestli kouří. Ďík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel6829    
zdar, karbonuje, jak svina, sem najel cca 100 km, a milimetrová vrstva na pístu, myslel jsem, že m2t je na pi.. , ale toto je to samé v bledě modrém, ted to dukladně očistím,. a jedu na syntetiku, , odmítám už šmejd tsf, zklamal mě (((
 
 
Datum: 24. července 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
heledej a najdes tu uz se tu resilo sna 1000x
 
 
Datum: 23. července 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: oil master      IP: uživatel4183    
Zdarec. Jaké máte zkušenosti s těmito olejema ( Stihl, Motul TSF ) Mám doba k mání oba dva tyto oleje a nevím který je lepší. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Osobne bych s futrem "nahore" pod 1:40 nesel i se sebelepsim olejem... S jehlovym loziskem proc ne.
 
 
Datum: 23. července 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stihl je taky dobrý, jezdím na něj od začátku co mám fichtla, stačí mazat 1:50
 
 
Datum: 23. července 2009 9:55
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel6725    
Motul TSF to teda nevim ale Mogul TSF je dobry olej jezdim na něho a no problema - už se to tu rozebiralo snad 1000x tak hledej šmudlo :-D
 
 
Datum: 23. července 2009 9:30
 
 
 
 
Jméno: ťulpas      IP: uživatel6805    
kde seženu ricinový olej a za kolik. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel2597    
Nebo v lekárně, ale tam je dost drahej, mě ho sehnala známá z lekárny zadara protože byl prošlej
 
 
Datum: 22. července 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel5279    
Ricin seženeš v modeláři.používají ho jako palivo do leteckých modelů.A cena?Různá,jak jinak.
 
 
Datum: 22. července 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau jaký přesný typ oleje doporučujete nalét do tlumičů do 175/356, tak aby nebyly tvrdé ani měké. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2009 23:51
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Je to potřeba vyzkoušet, většinou každý tlumič vyžaduje něco jiného, zvláště když už má něco za sebou. Samotný tlumičový olej bývá obyčejně moc řídký.
 
 
Datum: 22. července 2009 23:51
 
 
 
 
Jméno: jerzy      IP: uživatel6806    
ja tam nalil hydrauliku a pohoda
 
 
Datum: 22. července 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A mohl bych namíchat tlumičový a převodový SAE 80 W ? Ten totiž zrovna mám.
 
 
Datum: 22. července 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
V teplém období se míchal tlumičový a motorový M6A v poměru 6 : 1.
 
 
Datum: 22. července 2009 13:33
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Já tam mam dextron + převoďák,půl na půl myslim a pohoda,tlumiče sou tak akorát.
 
 
Datum: 22. července 2009 10:43
 
 
 
 
Jméno: ťulpas      IP: uživatel6796    
hoši zakládám anketu "co všechno ste nalili do pincka" přeju vám pěknou zábavu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 1:27
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Zkoušel sem friťák v poměru cca 3l benzínu 1l friťáku s olejem Castrol do 4T. Za studena se tomu moc nechtělo, to ten olej jen protejkal vejfukem, ale jak se to ohřálo tak cajk. Nestalo se tomu nic.Taky sem zkoušel to samý co psal Jawamistral. \r\n
 
 
Datum: 18. července 2010 1:27
 
 
 
 
Jméno: jawak21      IP: uživatel9066    
tata si koupil do passata naftu v barelech 300l a mě dosel banál ta to bylo nafta ředidlo benzín převod. olej a do vzducháče stříkal voňavku to byl smrad
 
 
Datum: 15. června 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: Ing      IP: uživatel6822    
Na naftu pánové..jen to pak nešlo zdechnout-experimenty z mládí :-(( Jinak jezdim 95+Valvoline SynPower a nebo Castrol R40.......voní to božsky.
 
 
Datum: 24. července 2009 9:58
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      IP: uživatel1115    
V dobách benevolentních pravidel (technických předpisů) jsem už měl přísady celkem vyzkoušený, a že to na ně jelo, o tom svědčí výsledky závodů ... někteří (ostzatní jezdci) dokonce tvrdili, že již nejezdím na benzín, ale na palivo. Ale pak z nějakého neznámého důvodu přikázali používat (na některých závodech) jen běžný benzín od čerpačky ....
 
 
Datum: 22. července 2009 16:20
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak ještě jsme zkoušeli s kámošem plyn ze zapalovača. Zastavili jsme benzín a foukli jsme do sání plyn a ono to fakt jelo. Ale zkoušeli jsme to jenom chvilku na volnoběh pač se to nemá v motoru jak mazat.
 
 
Datum: 22. července 2009 10:03
 
 
 
 
Jméno: :-D      IP: uživatel6255    
raz odomna chcel kupit jeden chalan benzin a bol som nasraty zmiesal som mu : slanú vodu,technicky benzin,riedidlo,niaky stary prevodovy olej a benzin skoro vsetko co som mal doma :-D :-D :-D a potom hovoril mi ze neide to dobre
 
 
Datum: 22. července 2009 9:26
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jako učedníci jsme samozřejmě zkoušeli všechno možné, zkrátka jsme ještě neměli k motorům ten správný vztah a cit. Mezi naše oblíbené pohonné hmoty patřil i technický benzín do kterého jsme dávali olej J4, což je olej do převodovek obráběcích strojů. Kupodivu to tenkrát fungovalo a ani nikdo motor nezadřel, i když to odporovalo veškerým tribotechnickým pravidlům. Samozřejmě to pánové ale nezkoušejte!!! Jinak často do normálních dvoutaktů používám Mogul TSF, nebo něco, co má aspon normu API TC JASO FB. Jinak do ostřejších motorů Mobil1.
 
 
Datum: 22. července 2009 0:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4466    
redidlo,aceton,technickej benzin,dentakryl,diava,francovka,petrolej,nafta,leteckej benzin,vyjetej olej,prevodovej olej,motorovej olej,tlumicovej olej,ricin,benzin,skazenej benzin.......
 
 
Datum: 21. července 2009 23:47
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel6772    
no jelo lině ale jelo.fakt newim kolik tam toho nalil ale od tý doby chodim do hospody pěšky:-)
 
 
Datum: 21. července 2009 23:36
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já tam celou dobu co jezdím liju Speciál 91 + Castrol....nikdy jsem nemíchal a nikdy jsem tam nelil sračky typu M2T a Shell V-Power....
 
 
Datum: 21. července 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
tak..ja tam ted mam special 91,natural 95 (jenom zbytecek) a trochu leteckyho benzinu (kerosinu) jede to porad stejne,ma to asi 180 oktanu,ale leju tam tak decku na 2 litry benzinu...jenom takova nouzovka :-D jinak kamos jezdil jenom na kerosin a pak mu to slo nakopnout jenom roztlacenim :-D:-D zatim nejlepsi mel moony :-D mazal vsim co vykazovlo jakoukoliv známku mastnoty a teklo to a pak je dobrej gambrinus :-D:-D hele a to to fakt jelo na ten gambac?ten snad nehori ne ? :-D
 
 
Datum: 21. července 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
jo a jeste m2t :-P
 
 
Datum: 21. července 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
tak..ja tam ted mam special 91,natural 95 (jenom zbytecek) a trochu leteckyho benzinu (kerosinu) jede to porad stejne,ma to asi 180 oktanu,ale leju tam tak decku na 2 litry benzinu...jenom takova nouzovka :-D jinak kamos jezdil jenom na kerosin a pak mu to slo nakopnout jenom roztlacenim :-D:-D zatim nejlepsi mel moony :-D mazal vsim co vykazovlo jakoukoliv známku mastnoty a teklo to a pak je dobrej gambrinus :-D:-D hele a to to fakt jelo na ten gambac?ten snad nehori ne ? :-D
 
 
Datum: 21. července 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Tak takovejmhle experimentům se obloukem vyhejbám,já mam totiž svojí motorku rád.Ve fichtlu sem jezdil na speciál 91+M2T,do kejvačky sem taky chvíly lil M2T,ale pak sem se na to vysral protože sem musel generálkovat motor,a když sem viděl co je uvnitř motoru tak sem řekl dost!!!Pak sem do ní lil Natural +Mogul TSF a teď Natural + Shell Advance SX 2T.Jednou sem měl v nádrži Natural 95 + Speciál 91 + Shell SX2,to bylo nejvíc smíšený palivo co sem kdy do motorky nalil.
 
 
Datum: 21. července 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawamistral ® mne by zajimalo kde ten leteckej benzin sehnal taky bych ho chtel vyskouset
 
 
Datum: 21. července 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak já jelikož se snažim svuj 100% puvodní motor bez zasahu udržet co nejdýl na živu tak se takovýmle experimentum vyhejbam,,,,navíc nemam potřebu nikterak níčit svuj co se vzhledu týče renovovaný stroj,,,,nechci kazit srandu ale jen jestli todle téma nezavání níčením fichtlů :-D:-D ale musim přiznat že mě pobavil ten gambrinus a přední světlo ze zavařeniny :-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. července 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
natural + M2T nebo motorák, tedkom mám dieselový motorák od catrolu, sem ho našel ve sklepě
 
 
Datum: 21. července 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel6772    
nao já jel na gambrinus 10 plus vysokooktan shell we power z m2t olejem.vonelo to fakt dost nadherne.to pivo mi tam nalil kamos prej ze srandy.:-)
 
 
Datum: 21. července 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ne ale kámoš chvilku jezdil na letecký benzín. Smrdělo to fest ale letělo to...
 
 
Datum: 21. července 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel2597    
Já míchal benec natural 91 i 95 s olejem do motoru do auta+riciňák to byla vůně:-)
 
 
Datum: 21. července 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
můj kamoš jezdil na ředidlo a podobný sračky běžně. Vůbec k tomu stroji měl zajímavej přístup, sklo v předním světle ze zavařeniny, ze zadní gumy lezly nítě, mazal čímkoliv, co vykazovlo jakoukoliv známku mastnoty a teklo to, v předním kole chyběla snad třetina drátů. Pak to natunil tak, že sundal zadní blaťák a seděl na nádrži. Když projel ulicí, bylo to ještě dlouho znát...
 
 
Datum: 21. července 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
můj kamoš jezdil na ředidlo a podobný sračky běžně. Vůbec k tomu stroji měl zajímavej přístup, sklo v předním světle ze zavařeniny, ze zadní gumy lezly nítě, mazal čímkoliv, co vykazovlo jakoukoliv známku mastnoty a teklo to, v předním kole chyběla snad třetina drátů. Pak to natunil tak, že sundal zadní blaťák a seděl na nádrži. Když projel ulicí, bylo to ještě dlouho znát...
 
 
Datum: 21. července 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsem zvědavej, co z některých vyleze. Já jsem toho moc nezkoušel. Vždy benzín natural 91/95 nebo special 91 + olej + vyjmečně trochu lihu. Olej ale i znouze z nouze pěkně promíchanej. Nejhůř asi M2t + olej do motorovku + stopový množství převoďáku.
 
 
Datum: 21. července 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: ČES..      IP: uživatel1093    
Tak muj koktejl v nadrži byl: Natural95+Nafta+vyjetej převodovej olej z traktoru+ ředidlo+toulen :-)
 
 
Datum: 21. července 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
jezis
 
 
Datum: 21. července 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar potřebuju poradit jak odkarbonizovat koleno výfuku a výfuk samotný a ještě jestli je nějaký alespon průměrný olej kolem 100Kč ktery je kvalitni a moc to nekarbonuje diky moc a čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
já dekarbonizuju takže koleno proleju benzínem a pak do toho ze strany tlumiče pustím plynovou letlampu. po 10 minutách vyklepu popel a je to. Bacha ale, jestli máš pěkný nachromovaný koleno, pak to s tím propan-butanem nepřehánět, jinak koleno zmodrá. Olej si dávej jakej chceš, já do vysokotčkovejch 2T používám castrol garden 2T, do fichtla dávám M2T a zatím se žádnej hororovej scénář nekonal.
 
 
Datum: 21. července 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: zer0      IP: uživatel6795    
Esso special 2T
 
 
Datum: 21. července 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nexak: dobre diky za radu a ještě v jakem poměru to řediš???
 
 
Datum: 21. července 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel1073    
zdravim tak to bych chtel videt tsf za 90,- :-)
 
 
Datum: 21. července 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: nexak      E-mail:      IP: uživatel6498    
odkarbonisovat? smirkovym kartackem,a olej kolem stofky? doporucuju Mogul TSF-na ten jezdim ja,valec mam cistej a litr stoji cca 90,- nekarbonizuje ;-)
 
 
Datum: 21. července 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady se všichni hadaji jen o M2T a to je asi vše a ja potřebuju vědět jak se učinku m2t zbavit a potřebuju poradit nějaky kvalitnějši olej kolem 100Kč
 
 
Datum: 21. července 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tohle už je fakt moc.....vas za poslední tejden nebo kolik chytla nějaká olejová nemoc ne? nebo proč je tu deně deset dotazů ohledně motoráku?
 
 
Datum: 21. července 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: cédéčko      IP: uživatel6793    
zduř hoši potřeboval bych ňákej odkaz o oleji M2T (testy,recenze) nebo jestli máte ňáký materiály tak mi je zašlete na email kajawin98@seznam.cz díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2009 10:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6802    
hezkej clanek...... Svět motorů, 14/1974 ......ale kdysi sem na netu nasel clánek,kde se srovnává m2t a jeho dnesni konkurence ja to ted sakra nemuzu najt:-D:-D
 
 
Datum: 22. července 2009 10:41
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady máš něco o olejích + testy http://trabant.cz/rs.php?klic=148
 
 
Datum: 21. července 2009 19:56
 
 
 
 
 
 
Jméno: vašek      IP: uživatel5424    
Cau, mam mustanga pred nakym casem sem ho dekarbonizoval a potom sem na něm ujel třista kilometrů s olejem M2T.Musim ho znova dekarbnizovat kdyz tam ted chci zacit lit Shell SX2 Advance nebo jiný kvalitnější minerální olej?Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni na odkazy pod tebou, je to tam asi 2x napsany, strucne pretlumocim - ano, musis, jinak se ti rozpusti i to "malo" (a ze ho malo neni) co M2T dela a vybrousi ti valec = vybrus a km zajizdeni...no a 300km to abys ho procistil pomalu i tak pokud mas bohatou smes, samozrejme tim ani vubec nic nezkazis, takze mimo hlavy a pistu hned i lauf a mas pak na nejaky tis. km se Shellem bez starosti nez to zase bude pod karbonem...
 
 
Datum: 21. července 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: gutang2      IP: uživatel5424    
Zdar, rozpouští minerální oleje (atˇ už kvalitní nebo méně kvalitní) karbon?Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
minerální olej nerozpouští karbon a taky olej jako je třeba M2T ho dokáže vytvořit velkou rychlostí:-D:-D
 
 
Datum: 21. července 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6792    
mene kvalitni nerozpousti...... kvalitni mineraly s prisadama proti kourivosti a karbonu samozrejmne karbon rozpousti,ale rika se ze ne zas tolik......
 
 
Datum: 21. července 2009 16:24
 
<  50  51  52  53  54  55  56  57  58  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 16:03:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu