|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 nazdar draci mám takovej dotaz řeknete mi někdo něco k oleji M2T?někdo mi žika že to je na hovno a někdo zase že fichtlovi to je jedno ale ja ho mam po vybrusu a nechcu si ho skazit tak nevim poradtě mi pište skušenosti budu rad
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 14:23
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 M2T maze az moc  Ae nicemu to nevadi.Ale hold kdyz to nekomu toci prez 8,9 tisic tak M2T musi vymenit za neco "znackovyho" .Si myslim,ze vetsinou tyhlety znackace pridaj na seriovym fichtlu poradne placebo efektu,stejne jako jizda bez vejfucku apod.
Datum: 13. září 2009 14:23
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 přidávám se k Js...taky jezdím na M2t a nemam problemy... jednou za pul roku dekarbonizuju ale to snad každý kdo se trochu stará o svou motorku,,,a že m2t nemaže?? to je totalni kec
Datum: 12. září 2009 21:56
Jméno: Js
IP: uživatel6115
 M2t se neboj. Lidi toho nakecaj. Jezdím na M2t dlouho a tokovýhle problémy jako tu s oblibou popisuje standa a další nemám. V současnosti zajíždím na M2t Jawu 634. V životě jsem nezadřel. Kecy o tom, že Mět nemaže neber vážně. To, že M2t karbonuje je fakt. Pokud ti vadí čas od času dekarbonovat, kupuj modernější oleje. Na zajíždění maž 1:25. Na to kolik je potřeba oleje má daleko větší vliv konstrukce motoru, než kvalita oleje.
Datum: 12. září 2009 19:19
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja s Castrolem jsem zajizdel krouzky 1500 km pak to konecne poradne sedlo valec nebyl po vybrusu tak nevim jestli se nerozpustili usazeniny rek bych ze jo ale doporucuju jezdit na kvalitnejsi olej jak pise Steve ja pouzivam to co je levnejsi stech kvalitnich oleju tetka jezdim na castrol ale prejdu na olej co vyrabela husqarna tetka se to jmenuje jinak
Datum: 12. září 2009 19:16
Jméno: michalj21
IP: uživatel5575
 ja leju still 1:50 mam v klice jehlu a dvojkrouzek pist zajizdel jsem aj jezdim na neho a jeste jsem nemusel cistit vyfuk, pist ani hlavu
Datum: 12. září 2009 15:39
Jméno: amin
IP: uživatel7351
 AGLOCK: ty ses nejak chytrej
Datum: 12. září 2009 13:02
 k tem rozpecenejm krouzkum - v zivote sem se s tim nesetkal, ono staci gdyz se ti v drazce zapecou nebo jakoby zatavi do ni (zvlaste prvni krouzek) ci zasprcnou ale ze by se uplne rozpekly tak s tim sem se jeste nesetkal, staci gdyz to zapeces nebo se ti tam sprcne jak uz sem rekl, to se stava gdyz je toho oleje malo nebo ten olej nemaze jako treba to M2T (vysledek je stejnej)...to oglock - ze M2T zakarbonizovava povrch pistu je pravda, nejen pist ale i spalovak hlavy, klikovy prostor, lauf atd. ale to dela vetsina mineralu, v tom bych problem nevidel, fakt je ze M2T je na mnozstvi karbonu prebornik jelikoz se nedokaze ucinne spalovat...ale nejsme z cukru a nejakyho karbonu se prec nebojime, dyt to k tomu patri...ale nepochopil sme narazku na standu ze se do toho nema plict, cos o nem napsal mi zni jako ironie, nechapu proc takhlec o nem mluvis gdyz ho neznas a pokud tady nigdo newi co je synteticky olej (asi si myslel plne synteticky a ne na bazi syntetickeho oleje) tak nam to tu vysvetli, rad se necemu novemu naucim a vcelku me to zajma co o nem vis
Datum: 12. září 2009 12:41
 M2T je brusna pasta na valce, na vybrus to vubec nedavat, zajedes to sice za 200km ale muzes to dat znova vyhonovat pac je ten valec na vyhozeni, neumaze ti zajety fichtla v otackach (tim myslim nad 6ooo ot. coz je pri trojce 60km/h a to je rychslost nad kterou se chce kazdej dostat) natoz abys ho pouzil na zajizdeni, nejenze sou tam naprosto jiny tlaky ale olej co nemaze nema v motoru co delat, v lepsim pripade i pri opravdu opatrnem zajizdeni ho pridres nebo es ti zasprcnou krouzky do drazky, v horsim to proste zadres...nemaze, nechaldi, netesni, milionta diskuze o M2T s tim samym zaverem - lej si ho tam ale pricitej si pak nasladky sam, hlavne sem pak nechod ze si pomaloucku zajizdel a i presto si zadrel...syntetiku taky ne, dyt mu tim skodite, rozvadet se tu nebudu navic by ses solidne prohnul gdybys ji tam daval a jeste k tomu zbytecne, ten olej ma uplne jinou charakteristiku a do chrchlovyho motoru je naprosto nevhodna...polosyntetika je dobra volba, proti ni nic nemam, co jeste uznavam a podporuju je jezdit na "obycejny" mineralni oleje, pravda ze chrchl zchroustne secko ale jeden z mala oleju co opravdu mu prokazatelne dost skodi je M2T, znam z kupy emdvetecek jen dve dobry, srovnatelny s TSF od Mogulu, sak tu o jednum uz nekolikrat byla rec, ze se na mineral zajizdi a dal jezdi je v poradku, gdybych zabruslil do historie tak se na mineral zajizdelo a pak se prechazelo na polosyntetiku, todlec dnes uz nedoporucuju protoze prave polosy. ma detergencni schopnosti a rozpousti karbon, kterej ze sebe udela kasi a ten pak valec znici, takze zase vybrus, da se tomu predejit uplnym dekarbonizovanim pistu, hlavy a klikovky...obecne plati ze na co zajizdis na to taky bys mel v budoucnu jezdit...takze ponauceni - polosyntetika (Motul 510 - vcelku drahej ale jinak vybornej oil) a mineral (z mineralu je dobrej uz zminovanej oil TSF, od Shellu, Castrol je dobrej ale taky spetku drazsi, Valvoline a jine...) a chovat se k tomu slusne, ten motor se ti pak odvdeci opravdovejma konma, gdo do toho lije sracky a nestara se o nej, nemuze taky od nej cekat zazraky, je to tve rozhodnuti, zde si muzes vzit ponauceni...
Datum: 12. září 2009 12:33
Jméno: oglock
IP: uživatel5854
 tak podla toho po akom case ...taketo maloobjemne motocykle su casto zneuzivane a vozime sa na nich jak na ostrych 4taktoch takze rozpiect sa ti mozu aj na castrole...ale hlavne to M2T zakarbonovava povrch piestu....
Datum: 12. září 2009 12:22
 ještě sem se doslechl že M2T časem rozpeče pístní kroužky,je to pravda?
Datum: 12. září 2009 11:44
Jméno: oglock
IP: uživatel5854
 Nikto z vas ani netusi co to ta syntetika vobec je!!!!
Datum: 12. září 2009 10:09
Jméno: amin
IP: uživatel7351
 tky bych nedával syntetiku,klidně stačí polosyntetika !
Datum: 12. září 2009 9:01
Jméno: oglock
IP: uživatel5854
 standa sa tomu rozumie ako nikto znas...sa mi zda preco by nemohol syntetiku ved ani nevies co je to syntetika sa stavim...tak radsej neplet...
Datum: 12. září 2009 6:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já nevím o čem přemýšlíte m2t musíte ředit tak 1:30 a něčím kvalitnějším 1:50 takže s cenou vyjdete úplně stejně...tudíš m2t nic neušetříte protože ho tam zase musíte dát víc a do 120kč seženeš už lepší oleje
Datum: 12. září 2009 1:10
Jméno: standa
IP: uživatel7350
 myslim si ze je skoda kazit uplne novej vybrus olejem jako je m2t......na zajizdeni doporucuju nejakej lepsi mineral,urcite ne syntetický oleje!!
Datum: 12. září 2009 0:50
 ja si myslim ze fichtl schrousta vsechno a M2T mu vadit nebude je to na tobe
Datum: 11. září 2009 23:34
Jméno: oGlock
IP: uživatel5854
 Presne tak jazdit nato mozes ale strasne zakarbonovava vyfukove koleno a komplet vykuk ak mam doporucit tak zabehavaj na niecom lepsom castrol syntetiku ale stihl 2T klasicky ten ma aj dekarbonizacne ucinky...a doporucil by som aj kvalitnejsi benzin 100carerru...
Datum: 11. září 2009 22:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 reknu ti to takhle sou to sice sracky ale ty fichtli na to jezdili a jezdit budou je jen na tobe co do to das jestli muzu doporucit mogul tsf na zajizdeni dej 1:25 a bude to ok
Datum: 11. září 2009 22:09
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 Zdar lidi jakej převodovej olej do pionýra mám doma PP90 můžu ho tam nalejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2009 17:49
Jméno: picuss
IP: uživatel5388
 to teda nemuzes !!!!! ho*ado
Datum: 19. září 2009 17:49
 to je fakt chytrej nápad s tím slunečnicovým olejem to bys dojel tak maximalne ke skurvenymu motoru!!!!!
Datum: 13. září 2009 7:24
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 pincek ti bude jezdit i na slunečnicový olej
Datum: 11. září 2009 19:00
 Ten PP90 je trošec hustější ale to nevadí.
Datum: 11. září 2009 17:01
 ale je to jedno ne jestli PP80 nebo PP90
Datum: 11. září 2009 14:09
 jj to je nejlepší olej do pekáča a nebo pp80
Datum: 11. září 2009 14:01
 Čau draci... Jezdím na pínovi už rok a dávám do něj speciál + olej.. Chtěl bych se zeptat jestli by to jelo i na natural a jaké mo má + a -.. dík za rady Judžín
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 8:28
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 jezdim na to ,co maj na benzínce levnější
Datum: 11. září 2009 8:28
 ty jezdíš v zimě?
Datum: 10. září 2009 21:27
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Ja sem treba slysel ze kdyz jezdis hodne v zime tak je lepsi mat special  ale nechapu proc
Datum: 10. září 2009 21:00
 Dík moc za odpovědi
Datum: 10. září 2009 20:16
 Ti kdo jezdí na special říkají že je lepší.A ti kdo jezdí na nataral tak říkájí že je lepší.Já třeba jezdím na speciál. řekl bych to takhle když motor bude jezdit na natural tak bude jezdit dobře protože je na něj ,,zvylý,, stejně je to i naopak.Tak bych to řekl já.Ale někteří mají názor že buď nebo to je lepší a jíp to na něj jede.Tak si vyber a jezdi pořád na to stejný
Datum: 10. září 2009 19:57
 Jede to úplně stejně. Nevýhoda je zanedbatelně vyšší cena. Výhoda je, že je na každý benzínce.
Datum: 10. září 2009 19:50
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci vite ze u fichtla se vzadnich tlumicich ma kazdy 2 roky vymenit olej ??  chci se dotoho pustit urcite to vzivote nikdo neudelal ale nevim poradne kde jaky tesneni mam vymenit jestli se da sehnat, kolik jich tam je nevite?? delal to uz nekdo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 10:54
Jméno: standa
IP: uživatel7336
 je tam filc pod zavitem a O-krouzek uvnitr......ten O-krouzek bejva vetsinou odrbanej a nebo prasklej......velikost ti nepovim.......leje se tam tlumičák,ale kolik se ho tam leje nevim.....
Datum: 10. září 2009 10:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau ja sem to delal ale neak divne ten tlumic sem proste vysrouboval vylil olej a zase zasrouboval newim jestli to bylo tak spravne kazdopadne dva roky uz fungujou
Datum: 09. září 2009 21:10
 zdar draci co si myslite o oleji husqarnq xp stoji 110 l dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 7:25
 zdarec to je vybornej olej do pincka
Datum: 13. září 2009 7:25
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 cus draci mozu mazat fechtla pomerem 1:25??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 22:50
Jméno: Honza
IP: uživatel7326
 Zdravím, já ho mažu 1:50 Denicol Mineral (červenej) a nemám problém, dělal jsem výbrus, zajížděl jsem ho na tento poměr po 5tis.Km jsem ho rozhodil a píst je jako novej, žádnej připečenej škraloup a na válci jsou ještě vidět stopy po honování, klesla mi i spotřeba benzinu. Někdo má určitě jinej názor, ale moje zkušenost je tato.
Datum: 08. září 2009 22:50
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 hmm ten mustih je chytrej jak radio  prej 1:33 je malo staci 1:40 i min nezadres
Datum: 08. září 2009 21:15
 Jde o to, čím mažeš....Jestli M2T, tak to je tak akorát....1:33 bych řek že už je málo, ale jestli máš nějáký kvalitnější Oil, tak klidně i 1:50
Datum: 07. září 2009 22:38
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 zdravim muzu lejt do babety polosyntetiku agip neudela to nic??? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2009 16:35
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 ne zezdila na tsf
Datum: 07. září 2009 16:35
Jméno: standa
IP: uživatel7310
 no pokud ta babeta predtim nejezdila na M2T tak tam polosyntetiku nalejt muzes......pokud jezdila na m2t,tak musis dekarbonizovat
Datum: 07. září 2009 16:33
 čau chci se zeptat jakej je váš názor lejt do fichtla plnou syntetiku. řiká se že čim lepší volej tim lepší ale platí to i u toho fichtla když neni vysokootáčkovej? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2009 11:49
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Do fika nepatri!!!!max polosyntetiku ale spis pro upraveny motory......mineral postaci cokoliv krome M2T  Mogul 2T,TSF,TS Castrol 2T,....
Datum: 07. září 2009 11:49
 blbost.......seriovej motor neni schopnej se vypořádat s plnou syntetikou a pouze ji bude spalovat s benzinem,vytvaret tvrdy karbon a minimalne to bude mazat
Datum: 07. září 2009 11:08
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 fichtl ti pojede na všechno  ,ale přijde mi to zbytečně drahý lít do fichtla plnou syntetiku
Datum: 07. září 2009 10:07
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a jak to je sezadnim tlumicem kdyz je vporadku tak se nahoru vraci pomalu?? strasne se mi houpou tlumice asi tam uz neni olej jestli tam naky ma bejt tetka jsem jede s jinyho pionyra rozebral a byl nasucu totalne rozpadlej vevnitr
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 20:50
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Jo, nahoru se má vracet pomaleji, oleje jsem dával do každého 30ml, nad pístkem je taková kožená membrána - jako u pumpičky, akorát opačně nasazená. - Ta bývá rozpadlá - jde nahradit tou z pumpičky, která se koupí v cykloobchodu.
(je větší, proto se musí napustit olejem, ostříhnout a vytvarovat...). Tato membrána právě plní tu fci, že se píst vrací nahoru pomaleji...
Datum: 05. září 2009 20:50
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci rozebral jsem zadni tlumic co mi prebejvalna pionyra ale vubec nechapu jak to tam ma fungovat ten olej pride do spod?? nebo nad ten filc?? a navic tam snad neni zadny tesneni jen ten filct to ostatni je rozpadli nejspis
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 18:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci nevite jaka je ta stranka na rozebrani zadniho tlumice?? vim ze vrsek se chyti do sveraku a zatahnese to plechovy kolem dolu a tam je steft jenze toneni naskrz jakto???? musel jsem to odvrtat a tetka zkoumam jak vyndat to pero. A ma tem bejt olej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 15:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 uz jsem to nasel
Datum: 05. září 2009 15:04
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau jakej olej je lepsi mogul ts nebo mogul 2t dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 23:09
 Ahoj ja som 4roky riedil na21ke 250a350 olejom Mannol 2t univerzal cena cca 2,5eura /75sk/ l olej vyrábany v anglicku spĺňa rovnaké požiadavky ako castrol magnatec a pod.... teraz riedim motorexom cross power za 16euro /480sk / ale už nie jawu
Datum: 08. září 2009 23:09
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau chci to lejt do fichtla ale m2t sou fakt sracky normalne pouzivam mogul tsf ale kvuli cene chci prestoupit na neco prijatelnejsiho
Datum: 04. září 2009 17:14
 Lepší by měl být mogul ts, ale nemám osobně vyzkoušeno. Do čeho to chceš lít, že ti nestačí M2t?
Datum: 04. září 2009 16:07
 cus porsimvas nevite cimm to to je nalil jsem do benzinu moc oleje tak mi to nejelo vymenil jsem benzin vycistil karve vycistil svicku a na nohu to sice nenastartuje ale kdyz tlacim tak to proste jak kdyby to uz chtelo jet ale proste nenastartuje jen to proste z vyfuku kouri a dela to zvuk ze by se mu chtelo jet ale nejak jak kdyby vynechaval benzin..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 20:06
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 koukni na pistni krouzky
Datum: 03. září 2009 20:06
Jméno: viktor009
IP: uživatel7270
 taky semi to stalo tak sem prostě jezdil s kopca pořad do kola a tak po třech jízdách sem vždycky utřel svíčku a zase a zase dokud to nezačlo chytak a pak už to jelo dobře..
Datum: 03. září 2009 20:06
 Skus vydět svíčku jaká je. Jestli je zalitá tak ti tam nejde vzduch
Datum: 03. září 2009 19:49
Jméno: radovan krejci
IP: uživatel5546
 hoj, dosel mi ted olej do chera a potrebuju koupit novej jakej byste mi doporucily co je vysokotockovej a na cene tak zhruba do 200 - 250 kc ... diky moc ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 16:51
 ja pouzivam EssO 2T special,to je polosyntetyka,som s tym uplne spokojny....
Datum: 03. září 2009 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel7268
 uz skoro 2 roky jezdim na Motorex Speedmix 2T,polosyntetika,vybornej olej,švýcarská kvalita!!! stoji 220,-/litr
Datum: 03. září 2009 16:43
 Do chrchla nemá cenu lejt nic drahýho.Dobrej je třeba Shell SX2,Mogul TSF(ten je dost drahej,kolem 200kč) a jinný
Datum: 03. září 2009 16:33
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau z financnich duvodu ustupuji od mogul tsf a hledam nahradu co byste mi doporucili mogul 2t nebo mogul ts . dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 15:37
 M2T je sice sračka ale nic jiného ti asi nezbývá......až teda na Shell SX 2T .....stojí litr 105 korun a to je vzhledem k M2T (80 korun litr) malý rozdíl a stačí ho dávat 1:50 a ne jako M2T 1:33 .....takže tě výjde ten Shell výhodněji....
Datum: 03. září 2009 15:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 M2T
Datum: 03. září 2009 14:53
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 Zajdi si do Makra do prahy maji tam plechvku oleje kterej je plně estorovaný syntézou -plná sintetika velice kvalitní olej pro 2 takní a 4 taktní motory-do 4 taktu se lije celá a do benálu se ředí asi 1 ku 50 a hele jednou sem dal mín a ten motor krásně šlape ani to nepoznal udrží se ti na stěnách válce a když sem sundal hlavu a sáhnul do válce tak mi tem sklouzl prst jak po ledu doporučuju můžu sehnat ze velkoobchodní ceny
Datum: 03. září 2009 14:32
Jméno: góóór
IP: uživatel1582
 M2T voe, nebo rostlinej olej
Datum: 03. září 2009 14:19
Jméno: david
IP: uživatel7265
 4au, hele co když naleju do převodovky u 20 olej kterej leju do sekačky, konkrétně 4-stroke engine od briggs straton.\r\na ještě jak mám kotrolovat kolik tam toho oleje je? prosím o postup
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 18:18
 Motorový oil má více přídavků oproti převodovému.Bude TI špatně vypínat spojka.Kámoš ho nalil omylem do převodovky a měl problémy s řazením rychlostí a rozjezdy.Dali jsme převod'ák a bylo po problémech.PROTO motorák NELEJT je tam spojka!!!
Datum: 03. září 2009 18:18
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Motorový olej je něco naprosto jiného než převodový olej.. tedy NELEJ. Copak převodům by to asi extra vadit nebude, spíš to bude vadit mokré spojce bude hůř chodit. Jen proto že motorový má horší viskozitu než převodový olej...
Datum: 03. září 2009 13:24
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 na levim viku karteru mas velkej sroub na nalejvani a z boku je ve prostred vyka malej sroubek a vedle nej je takova ryska a na ni napsano olej..lej tam ten olej a mej povolenej ten bocni sroub...mel bys tam nalejt tak 450ml mozna pul litru...az tam bude dost oleje tak z boku zacne ten olej kapat
Datum: 03. září 2009 10:21
Jméno: gutang2
IP: uživatel5424
 Cau draci, jak se může projevit to když do benzínu toho oleje naleju víc než v daném poměru.Já tam totiž tedka daval kvalitnejsi olej a utoho by se mel asi zvysit poměr a ja ho tam dal asi vic a ted mě to huř startuje a občas se to pri nizkejch otackach pridusi a chcipne.Může to bejt tim ze je ho tam víc nez by melo?Díky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 20:55
Jméno: lukon4485
IP: uživatel1506
 Když ho dáš hodně bude to rozhodně víc kouřit a sníží se ti výkon. Avšak jiné komplikace nevylučuji. Záleží z jakého oleje jsi přešel na jaký. Když nesprávně změníš olej rozpustíš si karbony a zadřeš to. Např.u starého po minerálním nesmíš dát syntetiku. U nového zase naopak. Pokud použiješ olej 1:50 určitě ti to líp pojede ale zase bych z toho mel strach pokud na ojnici nemáš jehlové ložisko.
Datum: 02. září 2009 20:55
 Nazdar chlapáci, jenom dotaz. Dnes jsem si koupil olej Repsol 2T Town. Prodavač mně řekl, že ho můžu nalít i do převodovky. Myslíte, že má pravdu ? Můžu ho nalít jak do benzínu tak i do převodovky ? Mám Jawetu. Díky za Vaše reakce. Roman.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 12:30
 Radši ho dej do motoru,je to přeci jen motorák a do převodovky dej převod'ák jak radí kolegové!!
Datum: 02. září 2009 12:30
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Já jezdím na Repsol moto standart 2T už 2 roky (nyní se přejmenoval na Repsol 2T Town) a je to opravdu dobrý olej, maže dobře, moc nekouří a nedělá skoro žádnej karbon (akorát mě štve, že teď Repsol zvedl ceny olejů!!!). Jinak do převodovky bych ho opravdu nedal, kup radši převodový olej PP80 (např. Mogul Trans 80).
Datum: 01. září 2009 23:58
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Zdarec, no já bych ho na místo převodového oleje radši nepoužil, ale motorový olej je to dobrý jezdím na nej 2 měsíce a bez problémů a ani tak nekouří. do převodovky dej radši převodový olej PP90
Datum: 01. září 2009 16:56
 custe mam dotaz vcera jsem mel prazdnou nadrz tak jsem si ji dolil do plna a asi jsme tam dal moc oleje protoze tzo hrozne smrdelo a kourilo a spatne startovalo vlastne skoro vubec tak dneska jsem vylil trochu z te nadrze a dolil tam 2 L cisteho benzinu a vubec to nechce nastartovat svicka hazin jiskru ale byla cela od oleje tak jsmeji vicistil zkuil nastartzovat a nic tak jsme ji zas vyndal a zas byla cela od oleje nevite co s tim ? btw: mam pionyra 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 19:19
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 Jestli jsi tam nalil nejdřív olej a potom benzín,tak se to nepromíchalo a olej ti natek do karbecu.Vyčisti karbec,benzín pořádně promíchej.
Datum: 31. srpna 2009 19:19
 Buď máš karbec jeětě plnej oleje a nebo ti to tam teče (špatný gufero)
Datum: 31. srpna 2009 18:53
 pokud je ten kour takovej stiplavej a dost hustej tak ti to bude sat
Datum: 31. srpna 2009 17:13
 MÁŠ pořád moc oleje.
Datum: 31. srpna 2009 16:54
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 hele mnel jsmem neco podobnyho tak jsem se dostal do valce a mnel jsem praskle pistni krouzek tak jsem tam dal dva novy a novou svicku a jezdi jak drak.Taky jsem tou dobou lil novej benzin
Datum: 31. srpna 2009 15:11
 on mi jede od zacatku tak rychle koupil sjem ho od jednoho stareho typka kteremu 10 roku stav v garazi tak jsem ho dovezl domu a vyvaril karbec a porste to jelo jak to jede... a od nikud netece nic vcera vecer jsem na tom jeste dojel domu a dneska rano uz nic s tim novy m benzinem
Datum: 31. srpna 2009 14:42
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 navic ti to jede podezdrele rychle asi stim je neco muze bejt smeti v karbecu musel bys ho sundat a poradne vycistit profoukat nebo prostrikat treba vodou ja to tak delam. Taky ti to nemusi dobre tesnit nekde treba pod valcem jestli si ho mel sundanej. Podivej se jestli to netece pod valcem
Datum: 31. srpna 2009 14:24
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 skus dat jinou svicku funkcni neskousej to naslapnout rovnou to roztlac a bud pojede nebo nepojede asi je to poradne uchcany a nebo jak rika karlos
Datum: 31. srpna 2009 14:22
 ale podle me kdyby to netesnilo tak to jede spatne a vcera kdyz jsem jel od kamose tak 75 jsem jel v pohode... spis jak mam ten olej odtama dostat pryc
Datum: 31. srpna 2009 13:53
 pravdepodobne ti bude sat olej z prevodovky. shod spojku a zkontroluj,popr. vymen gufero na klikovce.
Datum: 31. srpna 2009 13:29
 cau chci se zeptat jekej je castrol 2T jestli je stejně dobrej jako TSF nebo lepší nebo horší a kolik stojí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 16:51
 Tohle neřeš, dej na co máš finance!!
Datum: 31. srpna 2009 16:51
|



|