|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tm
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 8:43
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 tak vzdycky je lepsi kdyz kazde tesneni mirně namažeš..na prst si dej trochu oleje a dupeej!
Datum: 05. srpna 2009 8:43
 ja vzdy to robim s vazelinom...
Datum: 05. srpna 2009 8:05
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6975
 nazdar hoši mužu do kozího dechu místo převoďáku dát klasickej motorák 15W-40? Nemůže se stim ňeco stát?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 1:32
 Soused ho tam dal a zatim bez problému.Najel 840 km a nic.
Datum: 05. srpna 2009 1:32
Jméno: Castrol
IP: uživatel6843
 Čau draci dneska jsem řekl tátovi ať mi koupí Castrol 2T a von mi přivez Castrol Power 1 TTS 2T je to plná syntetika, tak se chci zeptat jestli ho můžu lejt do mustanga a v jakým poměru (mám bronzové futro). Dik za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 21:21
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 04. srpna 2009 21:21
Jméno: Castrol
IP: uživatel6843
 Tak nad 7000 točí každej fichtl
Datum: 04. srpna 2009 20:42
 Pokud TI motor točí nad 7000ot. tak bych se nebál. Dřív to byl pokud si pamatuju Castrol Formula TTS.To se spálí.
Datum: 04. srpna 2009 19:09
 rači bych to tam nelil nevydrží to gufera
Datum: 04. srpna 2009 18:10
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 hey ty si blazen vždyt to je olej do krosek a ty to chces dát do prckoleta?
Datum: 04. srpna 2009 17:42
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Good olej...mazej 1:45
Datum: 04. srpna 2009 17:22
 osobně bych to tam nelil.. mám silné obavy že to nevydrží gufera.. ale s tímto olejem zkušenosti nemám
Datum: 04. srpna 2009 16:49
Jméno: Castrol
IP: uživatel6843
Datum: 04. srpna 2009 16:47
 Zdar chci se zeptat, k čemu by se dal přirovnat olej schell andvaced (ten za cca 100kč) je lepší než M2T nebo je stejnej jako TSF?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 22:15
 Tom - to je fakt, ale nebavime se o prasku zvany rycin ale o rycinovym oleji (kazdy je z jiny casti rostliny)...treba v modelarstvi, pouziva se to na mazani motoru do letadylek...
Datum: 04. srpna 2009 22:15
Jméno: Tom
IP: uživatel5829
 Rycín se jen tak sehnat nedá, je to jed, prodaj ti ho na předpis v lékárně.
Datum: 04. srpna 2009 20:44
 V jakým poměru to mažeš? Já používám SCHELL 1ku 45 a po zahřátí kouří jenom slabě. M2T používám u CZ 250 a taky moc nekouří. Nevíte někdo kde sehnat rycin olej? Za kolik? SCHELL je určitě lepší.
Datum: 03. srpna 2009 21:06
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Ten mogul 2t jsem si koupil na zkoušku a je to jakože blbý. Čoud větší jak u m2t. a to je tak drahej za tu cennu mám shella. Jak to dojezdím tak si koupím toho shella.
Datum: 03. srpna 2009 20:49
 na některé oleje pozor.. některé jsou udělané schválně hodně řídké.. určené pro přimazávání hlavně na skůtrtech.. některé pionýry to nesnesou.. kdyžtak mogul TS.. polosyntetiku.. nemám s ní sebemenčí problémy.. a ani m2t mi problémy nedělalo.. možná zasírá výfuk.. ale svíčku aspoň mě určo ne..
Datum: 03. srpna 2009 19:05
 u me stoji tsf o dost min, ten shell na pupe stoji vcelku dost ale v motokrame od 105 do 130...jinak ten Mogul 2T je prave to zpropadene M2T...
Datum: 03. srpna 2009 18:24
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 U nás litr shellu 109 kč. Tsf 198kč. Vyberte si?
Datum: 03. srpna 2009 17:10
Jméno: Tom
IP: uživatel5829
 Já kupuju mogul 2 T API TB SAE 40, litr mě vychází na 122 korun. Je to dobrej olej za tu cenu? Neni M2T mogul 2T?
Datum: 03. srpna 2009 14:08
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Steve na kolik vyjde ten shell přímo na pumpě shell(zhruba)?????
Datum: 03. srpna 2009 13:54
 kzusenosti mam se vsema trema, jak Shell tak TSF sou lepsi jak M2T, jinak oba sou tak stejna kategorie, gdybych sel do detailu tak ten Shell je v urcitych ohledech lepsi ale jako celek sou oba prakticky stejny, jak vlastnostmi, tak i cenove (i gdyz TSF je trosku drazsi, zalezi jak gde)...
Datum: 03. srpna 2009 13:47
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Zdar,myslíš Shell advance SX 2T,minerál???Chci ho taky zkusit,prý je dobrý a určitě bude lepší než M2T.Ale vlastní zkušenost s tím nemám,takže si taky počkám na další odpovědi ať vím jestli to má smysl kupovat  .
Datum: 03. srpna 2009 13:35
Jméno: Fifa
IP: uživatel6953
 Zdar, mam dotaz kudy se u ČZ 175/477 leje olej do předních vidlic a jak se to ma správně dělat? A jaký se tam lije olej? Předem dějkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2009 22:56
 Čus draci ctěl bych se zeptat v jakém poměru se má míchat olej do poinyra
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:13
 ja na všechny oleje davam1:33 a jede to dobře ani to moc nefajčí
Datum: 04. srpna 2009 18:13
 Pokud TI to točí nad 7500ot 1ku25, když méně můžeš dat i 1ku 33.V bronzi je taky měd'. Mosaz samotná je zase měkká.JAKÝM ALE olejem chceš mazat???? DRAKU!!!!!!!!!
Datum: 03. srpna 2009 21:25
Jméno: Viťa
IP: uživatel6935
 Jesi mohu doporučit tak bych mazal olejem Kastrol je výbornej a ma dobry vlastnosti
Datum: 02. srpna 2009 15:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Ja mu ani neverim ze je z bronzu spis bych rekl ze z mosazi....ae nevim jiste!
Datum: 02. srpna 2009 9:01
 med by tam asi moc dlouho nevydrzela  ,jinak jestli mas m2t tak michej cca 1:33
Datum: 01. srpna 2009 21:16
 Mam takovej pocit že to futro neni zrovna z medi neco se mi planta o bronzu
Datum: 01. srpna 2009 19:17
 vz ste teda poradci...... drsnaku taky mazu s M2T a do pionyra davam 1:33
Datum: 01. srpna 2009 15:42
 od oka!
Datum: 01. srpna 2009 12:06
 zalezi na tom jestli mas pod cepem medene futro ne bo jehlové lozisko s futrem 1:33 s jehlou klidne 1:50
Datum: 01. srpna 2009 11:04
 Já mám olej M2T
Datum: 01. srpna 2009 10:12
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 po vybrusu 1/20 pri normalnim stavu 1/33 a pri vybehanym motoru už stačí 1/50 ..zaleží taky podle toho čim mažeš
Datum: 01. srpna 2009 10:10
Jméno: Lasty477
IP: uživatel6934
 ahoj draci chci se zeptat v jakem pomeru se micha olej a benzin na cz 175/477 kdyz mam mogul TSF, diky. A jeste jeden dotaz, kouri mi to jako z komina i kdyz tam neni vic oleje tak se chci zeptat jestli je to normalni nebo co mam pripadne vymenit. Na plnej to je za mnou na mlhovky. Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:15
 vyčisti si výfuk a podívej se na předstih prská ti to nespálenou směs do výfuku a pak to fajčí
Datum: 04. srpna 2009 18:15
 S Mogule TSF sem mazal 1:30 a úplně v pohodě,kouřilo to jen málo.Teď co mažu Shellem SX2 tak neznám kouř.
Datum: 01. srpna 2009 12:43
Jméno: Kadl
IP: uživatel3525
 pokud máš čep na jehlách můžeš i 1:50... Pokud je motor OK - tj. nebere si olej z převodovky, tak to kouření způsobuje nespálený olej ve výfuku, řešením jsou delší projížďky, motor nepodtáčet a nebát se to roztočit, ať se výfuk vypálí, každopádně bych doporučil výfuk vyčistit i ručně...
Datum: 01. srpna 2009 12:07
 tsf michej tak 1:40
Datum: 01. srpna 2009 9:48
 cus. jaký olej je v převodovce a kolik. chci si ho koupit. mislíte že lit bude stačit. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2009 8:59
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 dík
Datum: 01. srpna 2009 8:59
 ve fichtlovy je necelejch 0,5l,a kup tak normalni prevodak co maj na kazdy benzince,pp80 nebo pp90,to je vicemene jedno
Datum: 31. července 2009 22:29
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 cus draci mužu dávat do fichtla castrol garden? a jestli jo tak v jakym poměru?a musí se něco dělat než ho tam začnu lejt?předtim sem lil M2T
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:17
 ja osobne si myslím že ti odejdou gufera pokud to tam nalijes zustan u m2t
Datum: 04. srpna 2009 18:17
 tak na tenhle olej rovnou zapomeň púokud nemáš motor po generálce.. a ani do motru po generálce bych ho tam z bezpečnostních duvodů nelil.. muže ti rozežrat gufera.. už jsem se s tím setkal mnohokrát.. oleje husquarna, stihl a ostatní syntetiky nelít... být tebou rači už zustanu u M2T a osobně si myslím že pro pionýra je tak ideál olej TSka .. polosyntetika.. syntetiku bych do toho rači nelil.. české gufera to nevydrží.. rozpustí se po nějaké době. ne hned.. ale časem..
Datum: 31. července 2009 18:26
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Ten castrol tam lej ten je docala dobrej a ten poměr by snes i 1:40 ale ja davam radši 1:33. Určitě dekarbonizuj spalovák a výfukový kanál jistota je jistota.
Datum: 31. července 2009 11:05
 ahoj draci..nevite nekdo kolik se dava do ČZ 125/476 převodového oleje?..a hlavně jaky prevodový olej.diky moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 9:05
 převodový PP90, a dává se cce litr. dyt na boku je měrka, tak lek dokud nepoteče
Datum: 31. července 2009 9:05
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Ahoj draci,jaký máte zkušenosti s motorovým olejem Oleo Mac Prosint?,v jakým poměru mícháte,nerozpouští karbon?,díky Všem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 15:00
 Ja ho leju v pomeru 1:40 a sem plne spokojen
Datum: 31. července 2009 15:00
 sintetika no jo do fika je to luxus a karbon  ten trošek se dá vzít dráťákem
Datum: 31. července 2009 2:27
 hoši mám ještě jeden dotaz. v karteru jak se vypouští volej mám strhanej závit. poradte??????????,
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2009 16:08
 dej to pres tesnicí špagát nebo technický konopí(koudel)
Datum: 30. července 2009 16:08
 kdyz to vyvrtas 7mm vrtakem tak budes mit neuplnej zavit a strhnes ho! dira na M8 je 6.8mm doporucuju vzit vrtah 6,6mm protoze ti rozhodi a vyvrta vedsi diru jinak original tam je M8 takze to je potreba predelat na M10 coz mas prumer diry 8.5mm takze vrtak radsi 8.3mm..
Datum: 30. července 2009 16:08
Jméno: stanon
IP: uživatel6730
 A hlavně nevyvrtej 8 mm díru!!! Na M8 závit je díra 7 mm (když to zaokrouhlím na běžný rozměr vrtáku který má většina lidí doma)
Datum: 30. července 2009 14:45
 vetsi zavit, tusim ze osmicka...tez sem laboroval treba namotat na sroub izolacku, alobal, zavitovou pasku...nad novej zavit ale fakt neni, posledne sem ho z nouze vrtal zavitnikem s dvema drazkama (pro nezasvedcene je to posledni zavitnik z trilogie) a da se to...
Datum: 30. července 2009 14:27
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 díky stanome\r\n
Datum: 30. července 2009 14:11
Jméno: stanon
IP: uživatel6730
 Buďto vyříznout větší závit a dát větší šroub nebo vyměnit kartery. A nebo vyvložkovat strženej závit, to je ale celkem blbost řekl bych
Datum: 30. července 2009 14:07
 cus draci okolo startovací páky mě kape olej z převodovky. pls poraďte co s tim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2009 22:49
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Ano O kroužek a plechová miska, je to přímo v nálitku co je start páka. Dávalo se to na pinčli od typu Jawa 05.
Na J 550 a J 555 to neni. Rozměr toho O kroužku najdeš v katalogu ND, ale bacha v někerejch prodejnách se dneska
značí O kroužky na průměr stěny(výšku) a vnitřní obvod nebo vnější nevim teďko hnedko..  ale je to obráceně.
Teda u nás ve Slanym Ložiska Mělník, nevim jak jinde.
Datum: 30. července 2009 22:49
 nene neni tam ani simering je tam len taky "O" kruzok ajeden plechovy kruzok
Datum: 30. července 2009 14:16
 mě začal týct taky po go....psal sem to sem a všichni řikali že jim to taky kape ať to neřešim...tak to neřešim, a když to někde pírám tak to pokládám na levou stranu
Datum: 30. července 2009 14:15
 půlit motor jo
Datum: 30. července 2009 13:29
Jméno: Filous
IP: uživatel5890
 vimnen tam simering
Datum: 30. července 2009 13:24
Jméno: Nichal
IP: uživatel4285
 Ahoj Draci mam 2dotazy. První kterou svíčku byste mi doporučili do mé jawety?ja mam este stare PAL a Isolator ale ty us dosluhujou. a za druhé. Myslite ze mogul TSF je kvalitní dobrej olej???dik moc za kazdou odpoved. cau.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2009 13:04
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6894
 čau hoši stane se něco s motorem gdyž do benzinu s volejem krupnu starej převoďák?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2009 12:07
 Může se ti na svíčce udělat uhlíkovej můstek. Pokud tam máš motorovej olej, motoru by se nemělo nic stát. Myslim, že lepší by bylo ho vylejt.
Datum: 30. července 2009 12:07
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Když je v něm bordel tak si mužeš třeba i vydřít válec  a když náhodou ne tak kam pojedeš tam bude nedýchatelno
Datum: 30. července 2009 11:21
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6903
 já se stebou nechci hadat prostě mi řekni co se stane gdyž ho tam naleju.
Datum: 29. července 2009 23:23
Datum: 29. července 2009 22:50
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6901
 jo takže ja budu dávat vyjetej převoďák zpátky do motoru dobrý no!
Datum: 29. července 2009 22:41
 jezis,takovejm pitomcum jako si ty bych do ruky fichtla nedal... nepride ti toho motoru trochu lito? mozna to de ale naco ho kurvit?to si ho radsi nech na vymenu...nic se nestane kdyz ho budes vymenovat kazdej mesic v motoru misto toho aby si ho nalil do benalu
Datum: 29. července 2009 22:28
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6898
 a co stim to budu doma skladovat to to rači naleju do kozího dechu.
Datum: 29. července 2009 22:26
 a na co bys ho tam daval? prevodak se spatne spaluje
Datum: 29. července 2009 21:59
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6896
 si nepochopil otázku v tom benzinu už volej je akorát tam krupnu převoďák!
Datum: 29. července 2009 21:53
 alert: a máš to vyzkoušené? ja sem ppřevodový olej lil do benzínu mnohokrát, když mi došel M2T, a nebo ještě dávám motorák. všechno to maže
Datum: 29. července 2009 21:35
 At te to tam ani nenapadne nalejt! Zadres si motor. Prevodak do benalu nepatri!
Datum: 29. července 2009 21:22
 At te to tam ani nenapadne nalejt! Zadres si motor. Prevodak do benalu nepatri!
Datum: 29. července 2009 21:22
Jméno: BuBlin
IP: uživatel5451
 To nemas 80Kc na litr aspon trochu kvalitnejsi oleje? Jestli se chces motoru zbavit, tak to tam nalej, ale podle me je to absolutni hloupost!
Datum: 29. července 2009 21:17
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Zdarec draci, našel jsem u dědy v garáži 6 butel převoďáku pp80 a pp90. Jsou hodně starý děda říkal kolem 30ti roků. Jsou uplně nový nerozbalený. Můžu na něj jezdit? Nebo by mu mohlo něco být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2009 13:26
Jméno: Filous
IP: uživatel5890
 jezdi nevadi to
Datum: 30. července 2009 13:26
 Jestli tim nebudes redit benzin, tak je to v poho.
Datum: 29. července 2009 20:32
 Jestli to je original neotevřene, tak bych se ničeho nebál.
Datum: 29. července 2009 20:11
 podle me mu nic nebude,jestli byl zavrenej...
Datum: 29. července 2009 19:41
Jméno: MR.Fichtel
IP: uživatel6878
 draci, já vim, je to blbej dotaz, ale musim se zeptat...mám dvacítku, a potřboval bych vyleštit levou půlku motoru. když vypustim olej, můžu normálně ten levej kryt odšroubovat, vyleštit a pak zase našroubovat? je tam nějaké těsnění nebo tmel nebo tak? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2009 14:21
 Vůbec nemusíš vypouštět olej. Stačí pionýra položit na pravý bok, ale nesmíš mít plnou nádrž. Původně se tam dávalo jen papírový těsnění a jestli nelpíš na dokonalé těsnosti, tak stačí.
Datum: 28. července 2009 14:21
 vis ze tam je olej a ptas se jestli tam je tesneni? to je jasne ze je tam tesneni. bez si do mototechny koupit Těsnění pod kryt spojky (stoji asi 5,-) a kup si i pripravek kterym to tesneni nalepis na motor,pak pritahnes kryt. pak nalejes olej..... :-/
Datum: 28. července 2009 13:32
Jméno: standa1251
IP: uživatel6772
 správně by tam mělo bejt papíroví těsnění s paulinem.ale až to budeš dávat dohromady tak tam stači dát silikon na motory.
Datum: 28. července 2009 13:31
 jj je tam tesneni i tmel...takhle to teda mam ja
Datum: 28. července 2009 13:31
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 ahoj chci se zeptat co znamená to odkarbonování a jak se to dělá??já sem jezdil na m2T a teď jezdim na Tsf ted sem si ho na pumpě nechal namíchat z benzínem a zase je to nějaký jiný benzín vadí to ničemu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2009 12:24
Datum: 28. července 2009 12:24
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 čus hele kolik ml oleje mám nalejt do 5litru benzínu?? mám olej TSF
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2009 12:11
Jméno: Tom
IP: uživatel6875
 na 1:50 1dcl
Datum: 28. července 2009 12:11
 Čus.Poradte mi jakej mam dávat poměr oleje a benalu do 516.Mažu polosintetikou(konkrétně speedmix) a dávam 1:33 ale hrozně to čoudí,sice to nedělá vůbec karbon ale hrozně rychle ubejvá  a já mam strach abych to na 1:40 nezadřel!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2009 13:31
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 kup lepší olej, ale stejně musíš ředit 1:30, jestli tom aspon trochu dáváš
Datum: 28. července 2009 13:31
|



|