slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  49  50  51  52  53  54  55  56  57  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tm      IP: uživatel5056    
zdarec musim toto tesneni taky na olejovat http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2696.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 8:43
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
tak vzdycky je lepsi kdyz kazde tesneni mirně namažeš..na prst si dej trochu oleje a dupeej!
 
 
Datum: 05. srpna 2009 8:43
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja vzdy to robim s vazelinom... ;-)
 
 
Datum: 05. srpna 2009 8:05
 
 
 
 
Jméno: ťulpas      IP: uživatel6975    
nazdar hoši mužu do kozího dechu místo převoďáku dát klasickej motorák 15W-40? Nemůže se stim ňeco stát? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 1:32
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Soused ho tam dal a zatim bez problému.Najel 840 km a nic.
 
 
Datum: 05. srpna 2009 1:32
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel6843    
Čau draci dneska jsem řekl tátovi ať mi koupí Castrol 2T a von mi přivez Castrol Power 1 TTS 2T je to plná syntetika, tak se chci zeptat jestli ho můžu lejt do mustanga a v jakým poměru (mám bronzové futro). Dik za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
7000 :-D asi ne time:-D
 
 
Datum: 04. srpna 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel6843    
Tak nad 7000 točí každej fichtl:-)
 
 
Datum: 04. srpna 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud TI motor točí nad 7000ot. tak bych se nebál. Dřív to byl pokud si pamatuju Castrol Formula TTS.To se spálí.
 
 
Datum: 04. srpna 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rači bych to tam nelil nevydrží to gufera
 
 
Datum: 04. srpna 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
hey ty si blazen vždyt to je olej do krosek a ty to chces dát do prckoleta?
 
 
Datum: 04. srpna 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Good olej...mazej 1:45
 
 
Datum: 04. srpna 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
osobně bych to tam nelil.. mám silné obavy že to nevydrží gufera.. ale s tímto olejem zkušenosti nemám
 
 
Datum: 04. srpna 2009 16:49
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel6843    
 
 
Datum: 04. srpna 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
Zdar chci se zeptat, k čemu by se dal přirovnat olej schell andvaced (ten za cca 100kč) je lepší než M2T nebo je stejnej jako TSF? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tom - to je fakt, ale nebavime se o prasku zvany rycin ale o rycinovym oleji (kazdy je z jiny casti rostliny)...treba v modelarstvi, pouziva se to na mazani motoru do letadylek...
 
 
Datum: 04. srpna 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel5829    
Rycín se jen tak sehnat nedá, je to jed, prodaj ti ho na předpis v lékárně.
 
 
Datum: 04. srpna 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V jakým poměru to mažeš? Já používám SCHELL 1ku 45 a po zahřátí kouří jenom slabě. M2T používám u CZ 250 a taky moc nekouří. Nevíte někdo kde sehnat rycin olej? Za kolik? SCHELL je určitě lepší.
 
 
Datum: 03. srpna 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Ten mogul 2t jsem si koupil na zkoušku a je to jakože blbý. Čoud větší jak u m2t. a to je tak drahej za tu cennu mám shella. Jak to dojezdím tak si koupím toho shella.
 
 
Datum: 03. srpna 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na některé oleje pozor.. některé jsou udělané schválně hodně řídké.. určené pro přimazávání hlavně na skůtrtech.. některé pionýry to nesnesou.. kdyžtak mogul TS.. polosyntetiku.. nemám s ní sebemenčí problémy.. a ani m2t mi problémy nedělalo.. možná zasírá výfuk.. ale svíčku aspoň mě určo ne..
 
 
Datum: 03. srpna 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u me stoji tsf o dost min, ten shell na pupe stoji vcelku dost ale v motokrame od 105 do 130...jinak ten Mogul 2T je prave to zpropadene M2T...
 
 
Datum: 03. srpna 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
U nás litr shellu 109 kč. Tsf 198kč. Vyberte si?
 
 
Datum: 03. srpna 2009 17:10
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel5829    
Já kupuju mogul 2 T API TB SAE 40, litr mě vychází na 122 korun. Je to dobrej olej za tu cenu? Neni M2T mogul 2T?
 
 
Datum: 03. srpna 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Steve na kolik vyjde ten shell přímo na pumpě shell(zhruba)?????
 
 
Datum: 03. srpna 2009 13:54
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kzusenosti mam se vsema trema, jak Shell tak TSF sou lepsi jak M2T, jinak oba sou tak stejna kategorie, gdybych sel do detailu tak ten Shell je v urcitych ohledech lepsi ale jako celek sou oba prakticky stejny, jak vlastnostmi, tak i cenove (i gdyz TSF je trosku drazsi, zalezi jak gde)...
 
 
Datum: 03. srpna 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Zdar,myslíš Shell advance SX 2T,minerál???Chci ho taky zkusit,prý je dobrý a určitě bude lepší než M2T.Ale vlastní zkušenost s tím nemám,takže si taky počkám na další odpovědi ať vím jestli to má smysl kupovat :-D.
 
 
Datum: 03. srpna 2009 13:35
 
 
 
 
Jméno: Fifa      IP: uživatel6953    
Zdar, mam dotaz kudy se u ČZ 175/477 leje olej do předních vidlic a jak se to ma správně dělat? A jaký se tam lije olej? Předem dějkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci ctěl bych se zeptat v jakém poměru se má míchat olej do poinyra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja na všechny oleje davam1:33 a jede to dobře ani to moc nefajčí
 
 
Datum: 04. srpna 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud TI to točí nad 7500ot 1ku25, když méně můžeš dat i 1ku 33.V bronzi je taky měd'. Mosaz samotná je zase měkká.JAKÝM ALE olejem chceš mazat???? DRAKU!!!!!!!!!
 
 
Datum: 03. srpna 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: Viťa      IP: uživatel6935    
Jesi mohu doporučit tak bych mazal olejem Kastrol je výbornej a ma dobry vlastnosti
 
 
Datum: 02. srpna 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Ja mu ani neverim ze je z bronzu spis bych rekl ze z mosazi....ae nevim jiste!
 
 
Datum: 02. srpna 2009 9:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
med by tam asi moc dlouho nevydrzela:-D,jinak jestli mas m2t tak michej cca 1:33
 
 
Datum: 01. srpna 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam takovej pocit že to futro neni zrovna z medi neco se mi planta o bronzu ;-)
 
 
Datum: 01. srpna 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vz ste teda poradci...... drsnaku taky mazu s M2T a do pionyra davam 1:33
 
 
Datum: 01. srpna 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od oka!
 
 
Datum: 01. srpna 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: kocj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zalezi na tom jestli mas pod cepem medene futro ne bo jehlové lozisko s futrem 1:33 s jehlou klidne 1:50
 
 
Datum: 01. srpna 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám olej M2T
 
 
Datum: 01. srpna 2009 10:12
 
 
 
 
Jméno: mysak949      IP: uživatel1356    
po vybrusu 1/20 pri normalnim stavu 1/33 a pri vybehanym motoru už stačí 1/50 ..zaleží taky podle toho čim mažeš
 
 
Datum: 01. srpna 2009 10:10
 
 
 
 
Jméno: Lasty477      IP: uživatel6934    
ahoj draci chci se zeptat v jakem pomeru se micha olej a benzin na cz 175/477 kdyz mam mogul TSF, diky. A jeste jeden dotaz, kouri mi to jako z komina i kdyz tam neni vic oleje tak se chci zeptat jestli je to normalni nebo co mam pripadne vymenit. Na plnej to je za mnou na mlhovky. Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčisti si výfuk a podívej se na předstih prská ti to nespálenou směs do výfuku a pak to fajčí
 
 
Datum: 04. srpna 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
S Mogule TSF sem mazal 1:30 a úplně v pohodě,kouřilo to jen málo.Teď co mažu Shellem SX2 tak neznám kouř.
 
 
Datum: 01. srpna 2009 12:43
 
 
 
 
Jméno: Kadl      IP: uživatel3525    
pokud máš čep na jehlách můžeš i 1:50... Pokud je motor OK - tj. nebere si olej z převodovky, tak to kouření způsobuje nespálený olej ve výfuku, řešením jsou delší projížďky, motor nepodtáčet a nebát se to roztočit, ať se výfuk vypálí, každopádně bych doporučil výfuk vyčistit i ručně...
 
 
Datum: 01. srpna 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tsf michej tak 1:40
 
 
Datum: 01. srpna 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: musta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus. jaký olej je v převodovce a kolik. chci si ho koupit. mislíte že lit bude stačit. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2009 8:59
 
 
 
 
Jméno: musta      IP: uživatel6610    
dík
 
 
Datum: 01. srpna 2009 8:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve fichtlovy je necelejch 0,5l,a kup tak normalni prevodak co maj na kazdy benzince,pp80 nebo pp90,to je vicemene jedno
 
 
Datum: 31. července 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel6602    
cus draci mužu dávat do fichtla castrol garden? a jestli jo tak v jakym poměru?a musí se něco dělat než ho tam začnu lejt?předtim sem lil M2T odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja osobne si myslím že ti odejdou gufera pokud to tam nalijes zustan u m2t
 
 
Datum: 04. srpna 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak na tenhle olej rovnou zapomeň púokud nemáš motor po generálce.. a ani do motru po generálce bych ho tam z bezpečnostních duvodů nelil.. muže ti rozežrat gufera.. už jsem se s tím setkal mnohokrát.. oleje husquarna, stihl a ostatní syntetiky nelít... být tebou rači už zustanu u M2T a osobně si myslím že pro pionýra je tak ideál olej TSka .. polosyntetika.. syntetiku bych do toho rači nelil.. české gufera to nevydrží.. rozpustí se po nějaké době. ne hned.. ale časem..
 
 
Datum: 31. července 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel6843    
Ten castrol tam lej ten je docala dobrej a ten poměr by snes i 1:40 ale ja davam radši 1:33. Určitě dekarbonizuj spalovák a výfukový kanál jistota je jistota.
 
 
Datum: 31. července 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: Fikus      E-mail:      IP: uživatel4650    
ahoj draci..nevite nekdo kolik se dava do ČZ 125/476 převodového oleje?..a hlavně jaky prevodový olej.diky moc za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2009 9:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
převodový PP90, a dává se cce litr. dyt na boku je měrka, tak lek dokud nepoteče
 
 
Datum: 31. července 2009 9:05
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
Ahoj draci,jaký máte zkušenosti s motorovým olejem Oleo Mac Prosint?,v jakým poměru mícháte,nerozpouští karbon?,díky Všem..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja ho leju v pomeru 1:40 a sem plne spokojen
 
 
Datum: 31. července 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sintetika no jo do fika je to luxus a karbon :-) ten trošek se dá vzít dráťákem
 
 
Datum: 31. července 2009 2:27
 
 
 
 
Jméno: musta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši mám ještě jeden dotaz. v karteru jak se vypouští volej mám strhanej závit. poradte??????????, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej to pres tesnicí špagát nebo technický konopí(koudel)
 
 
Datum: 30. července 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz to vyvrtas 7mm vrtakem tak budes mit neuplnej zavit a strhnes ho! dira na M8 je 6.8mm doporucuju vzit vrtah 6,6mm protoze ti rozhodi a vyvrta vedsi diru jinak original tam je M8 takze to je potreba predelat na M10 coz mas prumer diry 8.5mm takze vrtak radsi 8.3mm..
 
 
Datum: 30. července 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel6730    
A hlavně nevyvrtej 8 mm díru!!! Na M8 závit je díra 7 mm (když to zaokrouhlím na běžný rozměr vrtáku který má většina lidí doma)
 
 
Datum: 30. července 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vetsi zavit, tusim ze osmicka...tez sem laboroval treba namotat na sroub izolacku, alobal, zavitovou pasku...nad novej zavit ale fakt neni, posledne sem ho z nouze vrtal zavitnikem s dvema drazkama (pro nezasvedcene je to posledni zavitnik z trilogie) a da se to...
 
 
Datum: 30. července 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: musta      IP: uživatel6610    
díky stanome\r\n
 
 
Datum: 30. července 2009 14:11
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel6730    
Buďto vyříznout větší závit a dát větší šroub nebo vyměnit kartery. A nebo vyvložkovat strženej závit, to je ale celkem blbost řekl bych:-)
 
 
Datum: 30. července 2009 14:07
 
 
 
 
Jméno: musta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci okolo startovací páky mě kape olej z převodovky. pls poraďte co s tim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel2597    
Ano O kroužek a plechová miska, je to přímo v nálitku co je start páka. Dávalo se to na pinčli od typu Jawa 05. Na J 550 a J 555 to neni. Rozměr toho O kroužku najdeš v katalogu ND, ale bacha v někerejch prodejnách se dneska značí O kroužky na průměr stěny(výšku) a vnitřní obvod nebo vnější nevim teďko hnedko..:-) ale je to obráceně. Teda u nás ve Slanym Ložiska Mělník, nevim jak jinde.
 
 
Datum: 30. července 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene neni tam ani simering je tam len taky "O" kruzok ajeden plechovy kruzok
 
 
Datum: 30. července 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě začal týct taky po go....psal sem to sem a všichni řikali že jim to taky kape ať to neřešim...tak to neřešim, a když to někde pírám tak to pokládám na levou stranu
 
 
Datum: 30. července 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: musta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
půlit motor jo
 
 
Datum: 30. července 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: Filous      IP: uživatel5890    
vimnen tam simering
 
 
Datum: 30. července 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: Nichal      IP: uživatel4285    
Ahoj Draci mam 2dotazy. První kterou svíčku byste mi doporučili do mé jawety?ja mam este stare PAL a Isolator ale ty us dosluhujou. a za druhé. Myslite ze mogul TSF je kvalitní dobrej olej???dik moc za kazdou odpoved. cau. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2009 13:04
 
 
 
 
Jméno: ťulpas      IP: uživatel6894    
čau hoši stane se něco s motorem gdyž do benzinu s volejem krupnu starej převoďák? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může se ti na svíčce udělat uhlíkovej můstek. Pokud tam máš motorovej olej, motoru by se nemělo nic stát. Myslim, že lepší by bylo ho vylejt.
 
 
Datum: 30. července 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Když je v něm bordel tak si mužeš třeba i vydřít válec :-) a když náhodou ne tak kam pojedeš tam bude nedýchatelno :-D
 
 
Datum: 30. července 2009 11:21
 
 
 
 
Jméno: ťulpas      IP: uživatel6903    
já se stebou nechci hadat prostě mi řekni co se stane gdyž ho tam naleju.
 
 
Datum: 29. července 2009 23:23
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo aha..sorry,nerikal si ze je vyjetej!!! starej neznamena vyjetej !!! tak pak nechapu proc si ho skladoval do tedka a nevylil ho nekam hned co si ho vypustil z motoru? :-D :-D
 
 
Datum: 29. července 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: ťulpas      IP: uživatel6901    
jo takže ja budu dávat vyjetej převoďák zpátky do motoru dobrý no!
 
 
Datum: 29. července 2009 22:41
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezis,takovejm pitomcum jako si ty bych do ruky fichtla nedal... nepride ti toho motoru trochu lito? mozna to de ale naco ho kurvit?to si ho radsi nech na vymenu...nic se nestane kdyz ho budes vymenovat kazdej mesic v motoru misto toho aby si ho nalil do benalu :-P
 
 
Datum: 29. července 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: ťulpas      IP: uživatel6898    
a co stim to budu doma skladovat to to rači naleju do kozího dechu.
 
 
Datum: 29. července 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a na co bys ho tam daval? prevodak se spatne spaluje :-)
 
 
Datum: 29. července 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: ťulpas      IP: uživatel6896    
si nepochopil otázku v tom benzinu už volej je akorát tam krupnu převoďák!
 
 
Datum: 29. července 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
alert: a máš to vyzkoušené? ja sem ppřevodový olej lil do benzínu mnohokrát, když mi došel M2T, a nebo ještě dávám motorák. všechno to maže
 
 
Datum: 29. července 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: Alert      E-mail:      IP: uživatel5754    
At te to tam ani nenapadne nalejt! Zadres si motor. Prevodak do benalu nepatri!
 
 
Datum: 29. července 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: Alert      E-mail:      IP: uživatel5754    
At te to tam ani nenapadne nalejt! Zadres si motor. Prevodak do benalu nepatri!
 
 
Datum: 29. července 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: BuBlin      IP: uživatel5451    
To nemas 80Kc na litr aspon trochu kvalitnejsi oleje? Jestli se chces motoru zbavit, tak to tam nalej, ale podle me je to absolutni hloupost!
 
 
Datum: 29. července 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Zdarec draci, našel jsem u dědy v garáži 6 butel převoďáku pp80 a pp90. Jsou hodně starý děda říkal kolem 30ti roků. Jsou uplně nový nerozbalený. Můžu na něj jezdit? Nebo by mu mohlo něco být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2009 13:26
 
 
 
 
Jméno: Filous      IP: uživatel5890    
jezdi nevadi to
 
 
Datum: 30. července 2009 13:26
 
 
 
 
Jméno: Alert      E-mail:      IP: uživatel5754    
Jestli tim nebudes redit benzin, tak je to v poho.
 
 
Datum: 29. července 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to je original neotevřene, tak bych se ničeho nebál.
 
 
Datum: 29. července 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me mu nic nebude,jestli byl zavrenej...
 
 
Datum: 29. července 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: MR.Fichtel      IP: uživatel6878    
draci, já vim, je to blbej dotaz, ale musim se zeptat...mám dvacítku, a potřboval bych vyleštit levou půlku motoru. když vypustim olej, můžu normálně ten levej kryt odšroubovat, vyleštit a pak zase našroubovat? je tam nějaké těsnění nebo tmel nebo tak? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2009 14:21
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vůbec nemusíš vypouštět olej. Stačí pionýra položit na pravý bok, ale nesmíš mít plnou nádrž. Původně se tam dávalo jen papírový těsnění a jestli nelpíš na dokonalé těsnosti, tak stačí.
 
 
Datum: 28. července 2009 14:21
 
 
 
 
Jméno: nexak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vis ze tam je olej a ptas se jestli tam je tesneni? to je jasne ze je tam tesneni. bez si do mototechny koupit Těsnění pod kryt spojky (stoji asi 5,-) a kup si i pripravek kterym to tesneni nalepis na motor,pak pritahnes kryt. pak nalejes olej..... :-/
 
 
Datum: 28. července 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: standa1251      IP: uživatel6772    
správně by tam mělo bejt papíroví těsnění s paulinem.ale až to budeš dávat dohromady tak tam stači dát silikon na motory.
 
 
Datum: 28. července 2009 13:31
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj je tam tesneni i tmel...takhle to teda mam ja :-D
 
 
Datum: 28. července 2009 13:31
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel6602    
ahoj chci se zeptat co znamená to odkarbonování a jak se to dělá??já sem jezdil na m2T a teď jezdim na Tsf ted sem si ho na pumpě nechal namíchat z benzínem a zase je to nějaký jiný benzín vadí to ničemu?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2009 12:24
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbon je usazenina na pistu,v hlave,ve vejfuku a v kanalkach ve valci :-) me to dobre rozpousti nafta..z hlavy to dostanes treba dratenym kartacem.. z pistu taky ale fakt strasne opatrne,nebo to vem treba hranou noze a pomalu prejed..z vejfuku prej vypalenim...a z kanalku to nejaky vydloubes OPATRNE sroubovakem :-) :-) no fakt ta nafta nebo nitroredidlo je dobry...proste to oskrabej a nakonec to prejed hadrikem s naftou nebo redidlem :-)
 
 
Datum: 28. července 2009 12:24
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel6602    
čus hele kolik ml oleje mám nalejt do 5litru benzínu?? mám olej TSF odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6875    
na 1:50 1dcl
 
 
Datum: 28. července 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus.Poradte mi jakej mam dávat poměr oleje a benalu do 516.Mažu polosintetikou(konkrétně speedmix) a dávam 1:33 ale hrozně to čoudí,sice to nedělá vůbec karbon ale hrozně rychle ubejvá :-D a já mam strach abych to na 1:40 nezadřel! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2009 13:31
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
kup lepší olej, ale stejně musíš ředit 1:30, jestli tom aspon trochu dáváš
 
 
Datum: 28. července 2009 13:31
 
<  49  50  51  52  53  54  55  56  57  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 15:59:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu