Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mam dotaz este ktomu retezu co je venku vymenil jsem celej komplet a mazany to je hodne tak jak se mohl vytahat?? ma najeto asi 4000 km a byl mazanej dost chvili jsem stim jezdil poluce ale jen chvilku retez byl mazanej dost tetka se maze sam protoze nekde prosakuje prevodak a tece na retez takze je porad od oleje a 2 krat jsem ho vyvaril jednou v oleji a pak ve vazeline A00
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 16:14
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Ja dal novou rozetu+retezovy kolecko a retez mi odjezdil celou sezonu...
Datum: 25. září 2009 16:14
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 koupil jsem ceskej retez vtom cerveno modrym obalu papirovym stal asi 200 Kc pred loni a vytahaval se strasne rychle . ABC v totazu jsem ti psal ze jsem menil komplet venec kolecko a retez. Retez se vytahal moc rychle a zacal nicit rozetu tak jsem tam dal zase novej ten samej sehnal jsem ho zadara
Datum: 25. září 2009 11:46
Jméno: standa
IP: uživatel7461
 Hele me se vytahal za 2 roky,ale ja ho blbe mazal,sem proste linej
Datum: 25. září 2009 11:29
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 máš ten obič co? ty nevydrží nic
Datum: 25. září 2009 10:59
 Vytahaný může být buď, že jsi použil nový řetěz a stará kolečka nebo že byl moc napnutý.
Datum: 24. září 2009 21:07
 zdar draci chcu se zeptat na takovou věcičku mám doma asi 4druhy olejů M2t a každej má jinači barvu a je jinak hustej může to nějak ovlivnit kvalitu?když sem koupil jedno M2t za 54kč 500ml a druhy zase 500ml za 150kč sice je to každy od inači firmy ale kvalita by měla bét sténá ne?pač je to pořád M2t
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 11:32
Jméno: Standa
IP: uživatel7461
 zdenekk: To totiz neni m2t,ale TSF......ty pullitrovky sou skoro stejny.....proto ma i jinou barvu.....beztak je to drahy....pokud ma nejaky to m2t modrý víčko,tak si ho dej bokem na mazani retezu
Datum: 25. září 2009 11:32
 tak to jseš fakt hustej týpek ...... koupit 500ml M2T za 150Kč ....... hmmm
Datum: 24. září 2009 21:15
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 hele na dvouch je napsany SAE 40 API-TB A NA DALŠICH NEVIM TY NENAM PO RUCE A CO TO VUBEC ZNAMEMA? TY ČISLA
Datum: 24. září 2009 20:59
 Kvalita vůbec nemusí být stejná. Dost bych se divil, kdyby byla. Barva nemá s kvalitou nic společnýho. Bylo prokázáno, že 2t olej maže dobře pokud má SAE 20 až SAE 50.
Datum: 24. září 2009 20:51
Jméno: Sharky
IP: uživatel7441
 kvalita nemusí být stejná, jsou od různých výrobců...ale kterej je lepší ti asi takhle neřeknem
Datum: 24. září 2009 20:51
Jméno: Radsi anonym
IP: uživatel5754
 Ahojte draci. Prosim vas. Nekdo v dotazu jestli je dobry olej m2t napsal ze lepsi je nejaky (za skoro stejnou cenu) olej od shell. Muzete mi napsat jaky je presny nazev toho oleje?!?! Diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 15:27
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 do fichtla staci slunecnicovej nebo vytej z auta a slape jak hodinky
Datum: 25. září 2009 15:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to přesně schelll advance sx jeho cena by se měla pohybovat od 105 do 120kč...já na něj taky jezdím a je fajne
Datum: 24. září 2009 21:52
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 uz to zase resis tak dobrej olej je treba castrol 2T pouzivam ho a je super stoji 1L 150 je to urceny pro motorky a pak je dobrej olej jonseret drive se to menovalo husqarna ten kupuju za 140 1L A ten je kvalitou asi nastejno mozna lepsi ale pokud mas u pionyra na pist. cepu klasicky pouzdro a ne jehlovy lozisko tak tam musis davat 1:40 troufnul bych dat 1:45 ale min uz ne ja pouzivam olej kterej je tady v kraji nejlevnejsi a kvalitni u tebe ty ceny budou jiny podivej se vsude mozne po obchodech a zjisti co maj zajakou cenu a casem se ti svisi vykon stim olejem
Datum: 24. září 2009 20:21
Jméno: davis
IP: uživatel455
 Zdarec, který olej je lepší MOTUL - 510 Powerlube 2T nebo Motorex Speed Mix 2T, pro čz 125/476 (moc ji šetřit nebudu)
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 16:30
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 OK, dík za rady
Datum: 23. září 2009 16:30
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Na motul jezdim 510 jezdim zavody... Nemuzu si stezovat. Ono mezi temito 2 oleji moc rozdil nebude. I specifikace splnuji stejne...
Datum: 23. září 2009 1:34
Jméno: standa
IP: uživatel7425
 na Motul jezdi bracha,ja jezdim na ten Speedmix a je fakt dobrej........
Datum: 22. září 2009 22:01
 čau draci jaký je dobrý tlumičový olej do ČZ 477 do přední vydlice ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 22:36
 Postačí Paramo TL 15 nebo Mogul Silence 15
Datum: 23. září 2009 22:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 porad tady nekteri zvas tvrdi ze je M2T dobrej olej to bohuzel neni a tvrdej to ty ktery to nikdy neskusili a jezdej jenom na M2T a nepoznateto hnedka musite na kvalitni olej nakou dobu jezdit ten motor se vycisti od tech srac.. a bude litat lip ale chce to vycistit od toho M2T alspon hlavu a vejfuk. A jinak ten motor vydrzi o hodne dyl jezdim na Castrol a krouzky v jezdenym valci zacli sedat po 1500 KM a na M2T to sedne hodne rychle taky jeto hnedka vybehany a musite davat valec na vybrus takze si rozmislete co tam budete lejt. Nejlepsi je ten kvalitni olej zacit pouzivat po GO nebo alspon po vybrusu kvuli rozpusteni usazenin z M2T ja jsem dal pouze novy krouzky a novy loziska s ojnicni sadou co ma uz jehly na obouch stranach ten motor je o moc zivejsi tak zivej ze se mi po 3000km vytahal na spojce retez na srac.. davam mu zabrat a to jezdim po silnici
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 19:13
 at si tam každej leje co chce a musím souhlasit se standem
Datum: 23. září 2009 19:13
Jméno: Standa
IP: uživatel7425
 Moony: Vim o cem mluvis,taky sem si v puberte prosel tůrovánim a tjůningem,ale to byli pekáče co sem vytahal ze šrotu a vyšmelil.......ty uz jsem vsechny prodal.... Uz jsem si jen nechal 21 po otcovi,predtim ji mel jeho otec a predtim jeho otec  Prochází renovací......ale dostavala kotel stejnak......ten motor to musí vydržet......co mu davam motorex tak snes uplne vsechno.......a co furt resit přiblblý m2t......ja na to proste jezdit nemuzu,me to kurvi motory......nekomu ne......kdo nezná nepochopí.......kdo zná jen m2t kroutí hlavou a svádí to na vsechno mozne........
Datum: 22. září 2009 22:28
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 navic se mi to s Castrolem tak neprehrejva vydrzito do kopce dyl jet a rychlejc zatim co na M2T se to hnedka prehrejva a navic prez tu kourovou clonu neni nic vydet
Datum: 22. září 2009 20:52
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 to standa: Klidně bych se vsadil, že až tam dám soudobé kroužky, bude možná po nich už po těch 200 km, ale v tom bude spíš důkaz, že se ND holt už nědělají jako dřív. Co se týká toho huntování, přiznám se, že i já si občas zablbnu a dávám tomu pěkně kousnout. Žádný katastrofický scénáře o brusných pastách ve válci a za den vyběhlým motoru se ale nekonají a to leckdy ho chudáka uženu tak, že se holt musí pěkných pár minut čekat, až to vychladne a "povolí".\r\nJinak se domnívám, že většina kolegů co zde diskutují, bude i přes to, že tam budou lít superkvalitní oleje hrobníkem svýho fichtla. Pár jich to natuní tak, že to bude do šlmelcu, pár jich to rozpůlí o strom či kandelábr a bude to konec fichtla v čechách - prostě to zlikvidujou. Zatímco jejich fotr, co to měl od svýho fotra a ten možná po svým starším bráchovi na tom prostě jezdili a vážili si toho a tak v kombinaci M2T\r\n a slušný zacházení "dotlačili" tyhle stroje do 21. století. Po týhle generaci náctiletejch už zbyde jen halda šrotu, důkazem budiž to, že když jsem byl mladej kluk, tak byl stroječek typu fichtl, jawetka či staďák v každý chalupě u nás na vsi. Dneska jsme v obci o tisíci hlavách čtyři a samí takoví strejci jako jsem já. Mladí idiotci to vždycky dopracovali tak, že to tůrovali po návsi, domrvili to šlo to do kopřiv, někdy ještě stihli udělat tjůning flexou. Ále co, leckdy mám pak přístup k fůře věcí zadarmo.
Datum: 22. září 2009 17:40
 Jak to tu tak čtu, máme s M2t nějak opačný zkušenosti.
Datum: 22. září 2009 16:40
 ctu a nestacim se divit nad nekteryma vyrokama...pravda, "dlouho" uz tu nebyla diskuze na tema M2T a podobne zbrblave vody ci jine krachelky, aspon to tu zije...moje rada - chybama se clovek uci, gdo zazil tak wi, gdo ne, pochopitelne neveri...
Datum: 22. září 2009 12:09
 M2T je tekutý smirkove platno!
Datum: 22. září 2009 10:57
Jméno: standa
IP: uživatel7425
 Kolečko víš že si mi to vzal z huby tyhle slova........taky nemam tolik penez abych si moh dovolit kupovat levný veci......hlavne kvalita dnesnich dilu je na daleko horsi urovni......co sem tak mel v ruce stary pisty a kruhy,tak to byla uplne jina uroven kvality.....v pistu krásný drážky,mosazný kolíčky,cep jsi tam dal jen namrazenej a sedel jak přibitej,krouzky pekný,pružný a hlavne silný a písty nemeli tak hluboký drážky pro kruhy......ono bohuzel ty dnesni písty stojej totálne za hov*o!! Musim teda uznat,sada 8.vybrus mela píst A1 kvality....ale obycejnej dvoukrouzak je k pláči.....kruhy tenký....sotva to slozis po vybrusu tak to cinká,ačkoliv je tam vule v zamku 2 desetiny......a kdyz na to este flaknes m2t,tak tam ty kruhy po 500km nejsou  a po 1000km se točej dokola pres zamek jak mizej  ........ja si dnes písty a kroužky důkladne vybírám a levné veci do mých motorů už nesmí......ale teda musim uznat,nekolikrat jsem kupoval pisty a kruhy od sesy a byly docela uspokojivý,az mi to prekvapilo......delal sem pár motorů známejm,jen rychlo opravy aby to jelo......mázli sme to Motorexem a kupodivu si po 2 nádržích 1:30 úžasně sedli a nezvonej nikomu a to bylo bez výbrusů,jen se překroužkovalo,valce byli pekny......jooo jeden kamos si trval na svym,ze do fichtla se vzdycky lilo m2t a ze ho tam bude lejt,ze nam na oleje sere.....jak myslite ze to dopadlo co??? ........Neeeeee nezadřel,ale jedinej z tech 3 motorů šel do kytek po zhruba 300 nejetejch kilometrech.......a proc?? .......protoze mu zmizeli kruhy  a jak se ten první začal točit,tak se proste casem dotočil otevrenym zamkem do vyfukovyho kanalu a vite co nasledovalo  .......Jo to sou vsechno šílencí,co sme spolu lítali u nás po lesech......vsichny psycho styl.....aj já,ale ja na ten les nebyl nikdy stavenej,ale tak delam jim motory,tak abych neurazil,tak sem obcas jel s nima
Datum: 22. září 2009 9:16
 mazte si cim chcete,ja nejsem tak bohatej abych si mohl dovolit jezdit na m2t,proto leju kvalitnejsi castrol...treba na to casem pridete samy,zatim hodne stesti se zvonicim motorem,mizernou kompresi a zasranym vyfukem...
Datum: 22. září 2009 8:43
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 Moony zjevne mluvíš o mě....  ...já sem ten levák co stroj používá....ale teda necham to aspon minutu blafat nez dostane kotel....nezná jinak než plnej.....první olej,na kterej to muj fichtl vse vydržel byl a je onen Motorex Speedmix......jinak to co psal fikus v hlavním tematu je dost podobné s mejma skusenostma.....novy krouzky v kombinaci s m2t maj trvnalivost 1500km,pak je to jak zvonkohra.....to je realita.....
Datum: 21. září 2009 22:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a mimochodem jezdil jsem se stadionem na schell advance sx a řediljsem ho 1:25 a po 2 měsících jsem rozebral výfuk že ho vyčistím a natřu stříbřenkou a nebyl tam žádný karbon jenom ten tlumič byl mastnej
Datum: 21. září 2009 22:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jsme líní hlavně když jsem začínal jezdit samozřejmě jsem tam lil m2t tak jsem to vždicky na půl minuty nastartoval v garáži abych to vyzkoušel a 10 minut větral
Datum: 21. září 2009 22:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Dy to je picovina!!!Dokaz to!!!Ze musis davat na vybrus.Dokaz ze to srazi vykon...Dyt davat podle vas kvalitni olej do stodolaka nema cenu!!!To ste tam lini ze si kvuli M2T ani v zime nevycistite vejfuk??(Stando,jestli sem budes psat tak tohle neni proti tobe s tebou sem za dobre.)
Datum: 21. září 2009 21:41
Jméno: Horst
IP: uživatel7421
 Fíkusi píšeš blbosti.Určitě máš doma zkoušečku olejů,tvrdoměr a pod.Já dělám na ŽL skoro 20 let 2t motory,zahradní a lesní techniku.Takže vím co povídám a píši.80 % závad je původem nesprávné montáže a nevhodné ND. 10% nevhodný olej a 10% chyba obsluhy.Ale k oleji. V návodu k motorce nebo motru je napsán doporučený olej a poměr mázání.K olejům do sekaček či pil si uvědom-te v jakých podmínkách,otáčkách,zátěži,chlazení a době provozu tyto motory pracují a potom můžeš nadávat na některé oleje,že kouří,smrdí,karbonují. Ale pro všechny,lejte si tam co chcete alespoň mám dost práce.Borcům zdar !
Datum: 21. září 2009 21:14
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 já například budu po výbrusu zajíždět na M2T, aby si to rychle sedlo, počítám tak jednu nádrž. A pak tam budu dávat Castrol Garden 2T. Ono totiž kvalitní olej logicky prodlužuje počet km nutných pro záběh především válec/píst, ložiska se holt musejí "uvolnit". Můj postup bude takový, že 200km zajedu na M2T, pak dám CG2T a od 500km už budu normálně lítat. Dekarbonizaci zvážím podle toho, kolik bude uhlí v kolenu od výfuku. Co se týká rychlého opotřebení motoru, nemyslím si, že vždycky je na vině olej. Je potřeba brát v úvahu např. kvalitu použitých ND (kroužky z PL asi nebudou to samý co starý dobrý
originály), dále pokud někdo z vás řeší špatnou kompresi tím, že jenom překroužkovává, tak je tato oprava taky jen dočasná i kdyby tam lil hypersuper oil. No a pak je to taky o tom jakej levák stroj
používá, pokud to někdo drží u držky ještě zastudena, drání to 70 po rovině nonstop a při jízdě z kopce tomu ještě zavře plyn, tak to prostě oddělá opět i stím nejlepším olejem dřív než nějakej dědoušek, kterej umí a má cit pro stroj a jezdí na M2T.
Datum: 21. září 2009 20:20
 jestli máš motorku jen na polnacky a najedeš s tím 1000Km za rok tak to tam lííí ,ale pokud jezdíš nornál po silnici nebo závody taky to tam místo toho M2t radši nelij nic  ......Nemyslel sem že tam nemáš lít žádnej olej ale napsal sem to tak aby to vyniknulo.
Datum: 21. září 2009 20:17
Jméno: jozo
IP: uživatel2597
 Zase taj budete takhle řešit oleje....Ať si tam každej leje co chce....
Datum: 21. září 2009 20:04
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 ty debile olej na rychost nema vubec vliv tak co tady kecas ze jede 65 a pak 70 vis hovno fikus a kecas picoviny kretene
Datum: 21. září 2009 19:58
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 stacilo mi jezdit driv na M2T po loukach a ten vykon byl hroznej kdyz tu trasu jedu dneska tak nechapu jak to mohlo bejt tak liny jeloto max 65 a desne to rvalo dneska jedu v poho 70 a motor je tichouckej
Datum: 21. září 2009 19:32
 budeš furt otravovat s M2Tčkem???
Datum: 21. září 2009 19:31
 Ty voe jak tam můžeš lít 4taktní olej?? a fikus má pravdu....na M2T se to kurevsky rychle vyběhá a musíš to dát na výbrus.....já na to jezdil 3 měsíce a všechno čerstvě vyčištěné od karbonu bylo za tu dobu uplně zajebane....vyfuk, hlava, píst i drážky na kroužky...všechno....
Datum: 21. září 2009 19:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vubec nechapu co to meles zanesmysli olovo do dvoutaktu?????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a michas vsechno mozny chudak motor to se divym ze se ti este nevysypa kamos do fichtla leje vsechno mozny a kazdou chvili ma neco sloziskama a klikovkou
Datum: 21. září 2009 19:27
Jméno: Pítrs
IP: uživatel5767
 Ty blázne já si kupoval plně esterovanou 2jitou syntetiku do čtyřtaktu-ten olej je hustej jak med a když sem na to chtěl zaběhnout motor tak byl válec jemně přeježděnej až po 10 000 a byl schopnej všeho motor neklepal všechno OK mám jawu 350 tak vim o čem mluvim a hlavně je na záběh nejlepší Motul 15w-50 namíchanej s tou syntetikou 1: 3 a do toho přimíchat kapku mogulu TSF je sice drahej ale dobře hoří a vyplachuje válec + toho motoráku a ta syntetika zaručuje 99% kluznost klikových ložisek a všeho co se točí nebo šoupa-motor se ti nevyběhá při záběhu ani nezadírá pač je tam syntetika dobře se zabíhá páč je tam motorovej olej a nezasírá se protože je v něm tsf můžeš do toho přidat aditiva(olovo) a po 5000 svědomitýho ježdění si tam lej co chceš ten motor se prostě nevyběhá i když tam leješ m2T
Datum: 21. září 2009 19:13
 cus chtel bych se zeptat na olej do benzinu kterej lejete a je podle vas nejlepsi za prijatelnou cenu do 200kc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 19:16
 zdarec já tam liju MOGUL TSF tetka ten co de dělá ten novej i pro husqvarny a nemůžu si stěžovat
Datum: 23. září 2009 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 Ja ani nevim,on ho má na dílně v práci.......ale myslim ze motul je cervenej.......
Datum: 21. září 2009 22:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Stando,jakou barvu ma ten Motul510?Neco bliz o nem nevis?Kamos co zavodi si ho dost chvali a prave kdybych zacal i ja zavodit tak by to M2T....no....vis co
Datum: 21. září 2009 21:47
Jméno: ij
IP: uživatel6603
 nevím ale pro fíka a babettu a další dvoutakty je nej M2T žadne ty kastroly blbé
Datum: 21. září 2009 20:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak ja pouzivam uz dyl castrol 2T do motocyklu a je super krouzky vubec neubejvaj nemato vubec treni a ten motor toci o mrte vic ,ale chci prejit na olej co vyrabera husqarna je malinko levnejsi ja ho mam za 140 L a je kvalitni ale jestli je lepsi nez castrol to nevim este jsem ho neskousel ale prej ten olej se nevyplachne hned a trochu tam zustava ze se nemusi toho oleje davat tolik ale doporuceni je stejne 1:50
Datum: 21. září 2009 18:26
 ja jezdim na MOL Dynamic moto 2T standard za asi 180 korun, nebo na MOL dynamic Gardena 2T asi za 120 korun a nemuzu si stezovat hlava je krasne cista a po zahrati motor skoro necoudi a to ani kdyz se toci do vysokejch
Datum: 21. září 2009 16:38
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 Motorum provadim to nejhorší co mužu a tak jim dopravam lepsi olej.......oni se mi odvdecují spolehlivostí a vykonem....ano do seriovek leju polosyntetiku Motorex Speedmix 2T,, bezne stoji 220/litr ......kamaradi jezdi na minerál Shell Advance SX -105/litr a na minerál Mogul TSF asi 180,-litr.......muj bracha ted jezdi na polosyntetiku Motul510...stoji 185/litr.......vyber si co tam dáš.......je olejů daleko více,ja jen vyjmenoval na co jezdim ja a lidi kolem me.......jsou jeste dalsi oleje.......asi bych doporucil lepsi minerální olej.....
Datum: 21. září 2009 16:30
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 M2T
Datum: 21. září 2009 16:28
 čau draci jaký je dobrý tlumičový olej do ČZ 477 do přední vydlice ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 15:42
 jeste jeden dotaz mam skodu 120 a nemam zrovna motorovy olej muzu tam nalit hydraulicky to by melo jet.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 16:44
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 To nedělej. Jestli tam das hydrauliku tak to zadřeš
Datum: 21. září 2009 16:44
 tak toto mě udělál kamoš, taky sem měl hyenu, poštál sem mu to s tím, at si doplní olej, že to dost teče, on tam nalél hydrauliku, no to byl pak panečku smrad po dědině )))), ale jinak to jelo v pohodě, takový vrak požvýká každý olej )))
Datum: 21. září 2009 14:40
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 hele pokud je to nejaká pixla na pole,tak mi sme do bugyny ze skodovky lili normalne vyjetej olej z myho auta.......ja menim v aute oleje po 10 000km a ty oleje by bez problemu meli zvladat 15000km.....skodovka dostavala totální kotel a drzela,olej nežrala,nevařila.......ale teda mela v zadnim okne 2 chladice se stale zaplejma saharama.......bracha ji prepulil o strom chudinku  byl to 4Q a na dvojku šla snad 70 svině jedna
Datum: 21. září 2009 13:04
Jméno: Ibike
IP: uživatel7334
 Hydraulicky je moc agresivny.neodporucam,A navyse nema taku viskozytu
Datum: 21. září 2009 11:44
 Nazdar "Závodníci", můžu nalít do převodovky Jawety olej PARAMO Gyrol 90 (SAE 90) nebo MOGUL Trans 90 (SAE 90) ? Díky moc za odpovědi ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 19:18
 mogul cyrol 80 je nejlepší a lebo cyrol 90 to je jedno
Datum: 23. září 2009 19:18
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nevím jak Jaweta,ale spojka Stadiona na 90 klouzala.Na 80 to bylo lepší. Chce to hustý olej (nižší číslo).
Datum: 21. září 2009 12:44
 90klidně, ale já radši liju Mogul Trans 80
Datum: 21. září 2009 11:06
Jméno: Petr
IP: uživatel5258
 Nekazím nic kdyz muzu M2T?Myslite ze je to dobrej olej?Nechce se mi davat prachy za drahy TT olej a tak...co si o tom myslite?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 15:34
 hej lidi nikdy ten olej tam nelejte to prd maze na leji u dvoutaktu zalezi moc protoze muzes prodlouzit nebo naopak zkratit zivotnost valce pistu kroužku ....... dej na mou radu taky sem tak dojezdil ja sem zacal jezdit na drahe castrol a de to poznatt zlehka i navykonu
Datum: 21. září 2009 15:34
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 jen bych se pozastavil u toho slova "drahý"..........prijedes k benzince a koupis si malou deckovou flaštičku m2t za 25,-(za me stávalo 25,kolik stoji dneska nevim,uz je to nejakej pátek co nechodim na gympl a nekurvim fichtly  )......pokud nejsi prase,pouzijes tu decku na 3.5litru benzinu,pokud jsi prase,prásknes tam plnou bandu(u 21 cca 4.5litru)a motor jde brzo do kytek........decka 25,- ,to je v prepoctu litr za 250........muj motorex stoji jen 220-, za litr a staci ho pouzivat mensi mnozstvi(ano decku na plnou bandu).......nebo Motul 510,uzasna polosyntetika.....185,-,Mogul TSF bezne take okolo 180,-,snad i ten Castrol TT stoji tak nejak....nejlevnejsi olej je Shell Advance SX ten stoji 105-110.-..... ale samozrejmne litrovka M2T vyjde jen za 80,-,ale dáváš ho víc,takze se stejak nakonec jeví jako nejlevnejsi ten Shell.......
Datum: 21. září 2009 11:03
Jméno: Standa
IP: uživatel7414
Datum: 21. září 2009 10:39
 Gratuluju zas jeden dotaz tykajici se M2t!!!jako by se to tu resilo malo.M2T-obevils nejlevnejsi brusnou pastu na motory.Jesi to tam budes lejt,ses hloupej nic vic ti nereknu
Datum: 21. září 2009 10:09
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 jojo jen ho tam lej furt  co by si kazil
Datum: 21. září 2009 9:39
 Jsem toho názoru, že nic nekazíš. Na fichtl-pokecu je hodně zastánců a hodně odpůrců M2t. Cena oleje záleží na tom, kde ho kupuješ. Na benzínce je nejdražší. Nejlevnější je v obchodech specializovaných na olej. M2t kupuju za 70 Kč/l.
Datum: 21. září 2009 9:03
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
Datum: 20. září 2009 23:28
 kazíš!! Ale je hlavní že aspoň mažeš protože kdo maže ten jede
Datum: 20. září 2009 20:46
Jméno: Standa
IP: uživatel7408
 m2t pouzit muzes,hlavne musis mazat 1:33,jinak motoru ubližuješ......jinak za skoro stejnou cenu koupis docela dost dobrej mineral Shell Advance SX 105,-/litr .......za litr m2t dáš 80,- a mas plnej motor karbonu....vic nereknu......
Datum: 20. září 2009 20:44
 čau draci jaký je dobrý tlumičový olej do ČZ 477 do přední vydlice ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2009 10:36
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 kurva ale furt vas nechapu, stema olejema stejne kdyz date podle vas nejakej lepsi olej a 1:50 to stejne neumaze neni lepsi dat 1:40 a je klid ? tech 1:50 je kurva malo i na sebelepsi olej
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2009 19:59
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Podle me je nejlepsi mazat 1:33 se vsema olejema a s tema lepsima 1:40. min ne. Kdo maze ten jede....
Datum: 19. září 2009 19:59
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 I kdyz sem to me sebelip zajety tak sem s M2T kdyz sem mel pomer 1 : 45 zadrel takze u m2t rozhodne davat max tech 1:40
Datum: 19. září 2009 7:07
Jméno: standa
IP: uživatel7402
Datum: 19. září 2009 1:29
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 S M2T bych mazal 1:33. S kvalitnejsim olejem a futrem bych sel na 1:40 a s jehlama az na 1:50..
Datum: 19. září 2009 0:25
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 mam na mysli dat 1:40 M2T
Datum: 18. září 2009 22:06
 zdar drai budu delat novou spojku a tak se chci zeptat jakej olej tam pak mam nalit je mi jasny ze prevodovej ale jakou znacku a to oznaceni (10-40W) toto myslim prosim poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2009 7:54
 zdarec budto mogul CYROL80 a nebo MOGUL TRANS80 i 90 tam můžeš dát ale bude ti kapat u spojkové tyčky a nemaže tolik
Datum: 19. září 2009 7:54
 Na fichtla ted' jen 80 oil převodový..
Datum: 17. září 2009 15:06
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Dej tam Mogul Trans 80
Datum: 16. září 2009 21:04
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 mogul
Datum: 16. září 2009 19:34
 zdar chci se zeptat jestli na zajíždění fichtlu je dobrej olej MOGUL TSF?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 21:57
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 swine sorry vzdy sem byl s tebou pro M2T a porad sem ale ten mogul je fakt lepsi na zajizdeni...ALE PAK HO VYLEJT K RYBKAM A HURA NA M2T
Datum: 21. září 2009 21:57
 dobrej olej doporučuji
Datum: 19. září 2009 7:51
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 kup M2T a ses vysmatej dobre a rychle zajedes
Datum: 17. září 2009 12:23
 nejlepší olej,hodně dobrá kvalita mazání,doporučuju!
Datum: 16. září 2009 14:58
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 zajizdel sem s tim 3 fichtli a no problem doporucuju
Datum: 15. září 2009 21:03
 Heh kolikrát se ještě zeptáš než se pro něho odhodláš
Datum: 15. září 2009 20:38
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 jo dobry
Datum: 15. září 2009 20:34
Jméno: furiosof
IP: uživatel7364
 nazdar...http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_64.html\r\npouzivate alebo pouzili ste niekedy toto? Ake s tym mate skusenosti? su tam aj dalsie taketo tesniace kruzky, dokonca aj na tycku spojky, no vidim take nieco prvy krat. A teraz mam rozobraty motor a ked tak uvazujem, zvykol mi niekedy kvapkat olej cez startovaciu paku, priamo medzi karterom a startovacou pakou. Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 22:46
Jméno: furiosof
IP: uživatel7364
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_64.html tu je ten odkaz este raz
Datum: 14. září 2009 22:46
 draci tak sem se rozhodl že svyho fichtla budu zajiždět na olej MOGUL TSF a v budoucnu na něj budu taky jezdit je to dobta volba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 20:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Na jazizdeni nejlepsi ale az to bude mazel tak mas jedno jakej volej
Datum: 15. září 2009 20:19
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 ano
Datum: 14. září 2009 21:20
 zdar všichni draci potřebuju poradit co se stane když do fichtla po vybrusu budu lejt olej M6A a co to s tim motorem udělá díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 15:08
 jestli ti muzu doporucit,tag MOGUL TSF,dobrej volej,vysoká kvalita mazání..0,5 litru cca 90 korun
Datum: 16. září 2009 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel7365
 prijde mi jako blbost lejt na novej vybrus 4T olej at je jakej je......shell advance SX 2T je nejlevnejsi lepsi mineralni olej na ceskym trhu......mozna o par korun drazsi jak tvuj olej do starejch 4T motorů.......
Datum: 14. září 2009 23:15
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 M6AD narozdíl od M6A obsahuje aditiva, která rozpouští usazeniny a zabraňuje usazování sajrajtu uvnitř motoru (každopádně je to divný ale M6A je leckde dražší než AD). Když rozděláte motor jetý na M6A, tak je plnej "vazelíny" a různejch usazenin. Proto se kdysi používaly vyplachovací oleje atd. Ale i tak, pokud je motor jetý na M6A a nalejete do něj něco jiného, tak napíšete motoru rozsudek smrti - sračky se uvolní, zapchají se mazací kanály a motor se zadře.
Datum: 14. září 2009 21:26
 Na M6AD se kdysi jezdilo....netuším jaký je rozdíl mezi M6A a M6AD, ale tak rozhodně je lepší už i M2T  ....a pro zajica  Myslíš, že 4takt nemá olej, a čím myslíš že by se mazaly ventily, klikovka a podobně?  Akorát se u čtyřtaktu nelije do benálu, ale zvlášť a pak se rozvádí do různých částí motoru. Myslím že by sis měl uvědomit základní rozdíl mezi 2T a 4T motorem. 2T vykoná celý pracovní cyklus za jednu otáčku klikové hřídele a to je důsledek toho že se směs prohání klikovou skříní, ale u 4T motoru se směs přes klikovou skříň neprohání ale používá ventily
Datum: 14. září 2009 21:20
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no kdysi se prý M6A do dvoutaktů lil, ale dneska je na trhu spousta kvalitních a levných olejů pro 2T, takže použití tohoto oleje neosravedlňuje ani cena kolem 40 korun za litr.
Tohle je olej, který bych už lil jen do 4T motorů,který nic jinýho nesnesou - čili před GO jsme to lili do Zetoru 25A, vlastnil jsem i Š100 kterou původní majitel krmil tímto olejem a přechod na lepší je nemožný, prostě je to tekutina, o který pokud si pamatuju dobře se sám výrobce na přebalu vyjadřoval :"SAE přibližně 30".
Datum: 14. září 2009 21:11
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no kdysi se prý M6A do dvoutaktů lil, ale dneska je na trhu spousta kvalitních a levných olejů pro 2T, takže použití tohoto oleje neosravedlňuje ani cena kolem 40 korun za litr.
Tohle je olej, který bych už lil jen do 4T motorů,který nic jinýho nesnesou - čili před GO jsme to lili do Zetoru 25A, vlastnil jsem i Š100 kterou původní majitel krmil tímto olejem a přechod na lepší je nemožný, prostě je to tekutina, o který pokud si pamatuju dobře se sám výrobce na přebalu vyjadřoval :"SAE přibližně 30".
Datum: 14. září 2009 21:09
 ano,pro mnohe je to skutecne prekvapujici,ale i 4t motor vyzaduje ke sve spravne funkci dostatecne mazani  jak jinak nez olejem,vy v aute nemate olej zajici?
Datum: 14. září 2009 20:48
 on se dava olej i do ctyrtaktu?  to sem nevedel  a jak je to vlastne mozny,ze 2 takt potrebuje olej aby se nezadrel a 4 takt ne?dyt ten pist tam beha u obou ne
Datum: 14. září 2009 20:31
 m6a je pro ctyrtakty,to tam nelej,ma horsi rozpustnost v benzinua spalitelnost,lej tam kvalitni mineral,treba od castrolu
Datum: 14. září 2009 20:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 M2T 4EWER!!!!!!!!!!!!!!M2T RulezZz!!!!!!!!Piste komentare !!!!chci mi vic prispevku nez swine!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 15:37
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 zlatej slunecnicovej
Datum: 25. září 2009 15:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja taky souhlasim se standou at si tam kazdy lije co chce.ALe prsote M2T je nejlepsi
Datum: 17. září 2009 17:04
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Hlavně že ty to tady píšeš třikrát. Standa se vám pořád snaží vysvětlit, že m2t je prostě z olejů pro dvoutakty jeden z nejhorších. Já vám ještš můžu poradit zkuste jiný olej než m2t a už se k němu nevrátíte.
Datum: 17. září 2009 15:18
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Stando,priste to pis kratsi pak se to nikomu nechce cist do konce  Dik swine .Dik cezetaku
Datum: 15. září 2009 20:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Stando,priste to pis kratsi pak se to nikomu nechce cist do konce  Dik swine .Dik cezetaku
Datum: 15. září 2009 20:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Stando,priste to pis kratsi pak se to nikomu nechce cist do konce  Dik swine .Dik cezetaku
Datum: 15. září 2009 20:28
Jméno: standa
IP: uživatel7365
 přesně o tomhle mluvim.....žadny nadmerny prehrejvání,žadný nadmerny opotrebovani krouzku(driv mi to teda prislo normalni,protoze sem si myslel,ze moc jezdim  ),žádný extra vadnouci motor po delsim kopci atd.......jen dám příklad......Jawa 555.pred 10 lety GO,jezdena na Speedmix od Motorexu(jo kluk co mi natah na motorex),3 roky stala pod dekou....kdyz se loni stehoval,privezli sme benzin,nalili,našpricovali,dali svicku(protoze tu bejvalou mu ukrad muj bracha do bugyny  ),zavrel sem vzduch,na první zaštěkal a na druhý šel a hned jel bez problemu.......fotrovej fichtl celej zivot jetej na m2t,stál 4 roky,mel 3 krat vycistenej karbec a furt nechtel poradne jet,furt tam byl nejakej sajrajt v karbecu a za boha to vycistit neslo!!!!! to jsou ony usazeniny o kterejch mluvim.......ono pres zimu to odstavis,zapomenes v tom benzin a na jare muzes vyvarit karbec v octe,protoze je to proste od toho m2t zalepený!!!! a nemluvim jen o tom karbecu.......co byly stary krouzky a písty,tak ty držej i s m2t,je to poctivá práce a jezdilo to na to celej zivot,ale jak na ty nový čínský,polsky a madarsky repliky posles m2t,tak to mizí pred ocima.......to dáš na jaře novej píst a kruhy a po lete se prvni krouzek točí dokola,protoze ma milimetrovou vuli v zamku...!!!! Ale moje skusenost je taková,ze kdyz se to mazalo Motulem,tak to drželo 2 roky...me treba ten 8.vybrus drzi uz druhej rok.....jezdim na Motorex Speedmix 2T 1:40......necinkne......predtim sem delal vybrus origo valce,takze po vybrusu 38.25 vrtani....dostal jsem k tomu nejakej levnej pist a kruhy.....tenkrat sem do toho este lil m2t......na zajizdeni 1:20.....jo je pravda ze zajety to bylo o hodne driv nez na polosyntetiku,protoze asi po 600km jel motor jak divej,ale po 1000km uz zacal zvonit a po 1500km se zacal protacet prvni krouzek a samozrejmne zacal chytat o vejfukovej kanál,tudiz uz moc dlouho netrvalo a motor stratil silu......zavčasu sem to rozebral,takze se to neraflo,ale valec byl orvanej solidne.......co sem ted stavel novej motor,tak sem kouknul do staryho valce a po 2 letech pouzivani furt jako novej!!!! divny co??? ani ne......ja vim cim to je......!!!!!!
Datum: 15. září 2009 0:28
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Souhlasím se Standou at si tam lije každý co chce ja už mám letos najeto přes 3000km a karbec bez čištění výfuk jsem vytřel hadrou nikdy ho nevypaluji protože chci mit pěkný chrom. Karburátor a celkové pročistění dělám jen v zimě kdy se nedá jezdit. Mažu olejem Husqvarna XP. Dřív jsem taky asi ve čtrnácti začínal a lil jsem do mopedu který už nejezdí m2t a je to kentus a té černé mazlavé hmoty. Ted bych ho taky velice rád používal kdyby byl zadarmo tak bych si s ním mazal řetěz.
Datum: 14. září 2009 20:10
 to swine2: jak muzes bejt nadmiru spokojenej s nejhorsim dvoutaktnim olejem na trhu?to nechapu...
Datum: 14. září 2009 19:56
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 hosi M2T 4EVER  je to dobrej olej a ted sem ho sehnal par litru tak to se jezdi  ja jsem nadmiru spokojenej
Datum: 14. září 2009 19:52
 aaaaa,vidim ze dalsi kokot zalozil anketu ,,Kdo naleje do motoru vetsi sajrajt"...lidi,proberte se...
Datum: 14. září 2009 17:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dřív jsem jezdil taky ty m2tácký sračky, až do tý doby, než jsem koupil exc a kamošovi řek at mi koupí ve městě oil plnou syntetiku a on přivezl minerát castrol 2t......od tý doby do pincka ani čz nenaleju nic jinýho... prostě se to vyplatí.... ale m2t nikomu neberu(nemam potřebu protože bych na to už stejně nejezdil  ) oni na to časem přijdou sami, a nebo prostě nepřijdou a těch zasranejch kanálů, vejfuků(ztráty výkonu) a oblaků dýmu za nima když projedou se prostě nezbavěj
Datum: 14. září 2009 16:40
 stando já sem se už dlouho k tomu témetu nijak nevyjadřoval, tak mně neber na klávesnici, neco už najezděné od dítěte mám a pořád mažu s M2T, ted mám minibika, se kterým sem jezdil celé prázdniny deně na stavbu a obden jezdím stále. je fakt že to ten olej doslova prská, u pionýra to vidět nejde, ale u toho mám pořád černě zatryskané plasty a za sebou mrak. nikoho nebudu přesvědčovat at si kupuje M2T, je to jen věc názoru, ale když za mnou přijdě nejaké 13 leté děcko že se mu olej špatně míchá s benzínem a vytáhne na mně nejaký 4T motorák, tak mu řeknu at tam rači leje M2T, al ejinak nihoho nepřesvědčuju, tak klídek jo...
Datum: 14. září 2009 16:29
Jméno: Standa
IP: uživatel7359
 Denzilku dostaneš BÁŇ
Datum: 14. září 2009 16:12
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 No na jednom webu píšou že i když lijete do fíka M2T tak mu dopřáváte lepší mazání než na který byl dělanej,já osobně ho liju taky.Nevýhody sou akorát zakarbonizování a větší kouř,ale stim kouřem bych to neřešil,vemte si trabant,a zakarbonizování bych taky neřešil čas od času je potřeba udělat údržba.Jawa 4ewer
Datum: 14. září 2009 15:56
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Dejpar ml strolu a 5 kapek quarny a je po tekutym karbonu a jeste porad te to lip vyjde.Samo ze treba me se to ze to kouri libi  Kdyz mi ujela ruka z olejem a mel sem plnou nadrz tak to pak neslo tim benalem uz vykompenzovat a mel sem tam ctvrt flasky oleje v jedny nadrzi  Kdyz sem stal na miste a pridaval plyn tak to vypadalo jako kdybych palil zadni gumu teda az na odlisnou vuni
Datum: 14. září 2009 15:53
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 chci taky přispět! Asi 3 roky jsem jezdil na M2T z výfuku olej a děsně zakarbonovanej vejfuk! hrozně kouřil. Když jsem to startoval v garáži v zimě tak mě mamka chodila navštěvovat jestli jsem se neudusil!  No a pak jsem oběvil TSF a hnedka změna! Z výfuku už ksoro nic neteče, není zakarbovanej a když to nastartuju za studena skoro nekouří! kámoš ještě používá M2T a když s ním někam jedu nechává za sebou mlhu! prostě M2T je na ho*no!
Datum: 14. září 2009 15:45
 Jj standa velkej machr nikdo na nej nema  Pleteni syntecickejch oleju si snad nemyslel na me doufam pac si nepamatuju ze bych o tim neco psal a jinak mam castrol garden a husqarna low smoke tak nekecaj ze sem nic jinyho nezkousel kdyz si nebyl u me vdilne pri michani oleje.Jawa46-pravda pravdouci.Radku, ty mas sponzora nebo ze lejes olej za 80 kc na retez?A jeste neco M6 A 4EVERRRR!!!!!!
Datum: 14. září 2009 15:00
 přesně tak m2t je na rychlejší zajetí výbrusu ideálni
Datum: 14. září 2009 14:38
 Z vlastnich skušenosti vim že je lepší motogul nebo nějakej stihl jede to mnohem líp a tolik se nezasírá motor píst atd. Ročně nalitam po polněčkách přez 1000 km a je mnohem leší si připlatit za 1 litr oleje jak to řká standa
Datum: 14. září 2009 14:23
Jméno: standa
IP: uživatel7359
 do minulýho tematu o m2t jsem radeji ani nepsal,abych nerozpoutal dalsi válku,ale tohle je moc........ ale tak mažte si čim chcete,ja uz nikoho o nicem presvedcovat nebudu.....kazdej ma kecy m2t 4ever a přitom nikdy nic jinyho nevyzkousel a posoudit nemuze.......o poctu najetejch kilometrů taky nemuze bejt řeč.........neberu nazory mladejch cápků co najeli 100km a 50km natlačili.... to neni objektnivní názor......... zrovna takovej 13-ti letej denzileck urcite uz najezdil po státovkách tisice kilometrů jak na fichtlu tak na velký jawě,tak tady muze neco rikat,že jo........ nebo malý kluci kteri si posledne pletly pojmy syntetické a minerální oleje  ti maj urcite taky velkou sílu a váhu názoru,taky urcite odbornici a znalci .......Jawacezetak a Swine ktery by tam nalili cokoliv,hlavne kdyz to je levný,že jo......taky oba zdatní jezdci a taky najeli uz urcite hafo kiláků  Ja beru objektivní nazory jen od lidí,ktery fakt najedou rocne aspon pres 1000km.....a s tema uz sme si to tu vyřikaly... Uz 2 roky jezdim vsema motorkama na Motorex,jsem nadmíru spokojen,Jawy předou jak koťata,neznam co to je cistit karbec po pul roce stání,kruhy nikde nezvoní,výfuky čisté,svíčky čisté,žádne zaolejované trysky a kanalky v karbecu........žadné řešení ničeho.....ja už se k horšímu nikdy nevrátim.....pro me je tohle dostatečnej důvod........a připlatit si stovku na litru oleje za spokojenost se spolehlivosti a nestrácejícím se vykonem motorů je pro me částka směšná........
Datum: 14. září 2009 10:34
Jméno: plechy
IP: uživatel2324
 M2T číňanum do polívky
Datum: 13. září 2009 22:26
 možná tak na řetěz u motorový pili
Datum: 13. září 2009 21:55
 přesně bezva cena bezva výkon
Datum: 13. září 2009 21:47
Jméno: cápek
IP: uživatel6534
 M2T je prostě nej.....
Datum: 13. září 2009 21:45
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 Cus mněl bych dotaz na Steva: jak dlouho si jezdil na olej M2t??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 18:15
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 asi tak ja na m2t jezdím cca 30let a porad to jede akorat teda musim občas vypalit vyfuky ale co dit to k tomu patří
Datum: 28. září 2009 18:15
 sme tři já taky dračim s m2t dřív nic jinýho nebylo a taky to jelo  1. je nejlevnější 2. když sem tam nalil jiný bylo to upa stejný akorát že byl o 100 kč draší
Datum: 13. září 2009 21:46
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 tak to sme dva
Datum: 13. září 2009 19:12
 já jezdím jedině na M2T a nemůžu si stěžovat
Datum: 13. září 2009 13:54
|



|