česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  66  67  68  69  70  71  72  73  74  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: JAWA 21      IP: uživatel1834    
JÁ BYCH SE CHTĚL ZEPTAT CO JE TO PLNÁ SYNTETIKA DÍK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2008 7:55
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
co asi olej vic ti to popisovat nebudu sice muzu ale nechcesemi na naetu toho mas tuny
 
 
Datum: 16. července 2008 7:55
 
 
 
 
Jméno: santy      IP: uživatel2757    
včera jsem viděl jednoho borca co přišel k babete, zapnul benzín, sitič, jemně sešlapl pedal a startlo mu to ???!!! To já vždycky musím dát babetku na stojánek a šlapat jak urvaný než to startne!! Jakto,... měl stejny typ babety!!! mám dobře seštelované trysky, svíčku N17C, jezdím na special a ........ JAK TO??? Poraddě jak to mám zrobit aby to lehce startlo???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2008 0:32
 
 
 
 
Jméno: Babkař      IP: uživatel1711    
jak rika Ghi je to celistmi ja se odrazim a chytne musis vymenit startovaci celisti i s pruzinkou a dosedaci plochu tech celisti obrus smirkem at se to zdrsni bude to lip chytat uvidis
 
 
Datum: 15. července 2008 0:32
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel2194    
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_758.html tyhle čelisti máš smetený
 
 
Datum: 14. července 2008 21:21
 
 
 
 
Jméno: Highlander ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jestli se nepletu tan n17c je na teplej motor, takze je to mozna i svickou, ale ja mam n17c na mustangovi taky a chytne na poprvy
 
 
Datum: 14. července 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: prokop      IP: uživatel2692    
zdar všichni nevité kolik je gufer v motoru 05 moc dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2008 12:34
 
 
 
 
Jméno: prokop      IP: uživatel2692    
moc dík za radu
 
 
Datum: 11. července 2008 12:34
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
3
 
 
Datum: 11. července 2008 11:49
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Jedno na výstupu z přivodovky a dvě na klikovce.
 
 
Datum: 11. července 2008 10:16
 
 
 
 
Jméno: MuStAnG      IP: uživatel1412    
podle mě 3 sorry esli se pletu
 
 
Datum: 11. července 2008 10:06
 
 
 
 
Jméno: ČZ moto      IP: uživatel368    
Cau, hele vim ze to tu uz nekolikrat bylo, ale zajimalo by me, jestli je vhnodnej Mogul TSF v ČZ 175 na motokrosovej trati. Tocim ji tam do vysokejch otacek. Myslite ze bude TSF mazat lip nez 2T? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2008 17:41
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
jen se nebos to tam let ale ten olej neni urcen na extremni zatez ten olej je staven na silnice ne do krosu to znamena vyssi pozadavky na olej ale let ho tam muzes nekousnes to neboj se ja bych si vybaral spis nejaky elfacky napr http://www.webareal.cz/auto-oleje/eshop/16/0/5/80 tu na tehlech strankych je nejlevnejsi kde se da kupit ten by mel byt ok ale je to pro extrem kros byt tebou tak tam leju ne tsf ale ts je to skoro to same ale TS ma lepsi vyskozitu coz budes mit lepsi ochranu v prachu a pod kdybys neco nevedel muj mail :-Pavelpavlicek@e-mail.cz
 
 
Datum: 09. července 2008 17:41
 
 
 
 
Jméno: ČZ moto      IP: uživatel368    
TO je na tom tak spatne?
 
 
Datum: 09. července 2008 16:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3441    
pokud bys chtel naprostou jistotu tak jdi do MOTOREX CROSS POWER,pokud chces experimentovat tak skus ten mogul,jenom ne to M2T prosimte!!!
 
 
Datum: 09. července 2008 16:43
 
 
 
 
Jméno: joxa      IP: uživatel2136    
Nazdar lidi, máte někdo zkušenosti s olejem AGIP CITY 2T? V jakém poměru se mísí, jestli zanáší výfuk, atd. Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2008 10:12
 
 
 
 
Jméno: joxa      IP: uživatel2136    
Dík za odpověď
 
 
Datum: 09. července 2008 10:12
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
1:50, vyfuk nezanasi.
 
 
Datum: 09. července 2008 0:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3432    
nezname oleje nepouzivam,sorry....skus radeji neco osvedceneho...
 
 
Datum: 08. července 2008 22:57
 
 
 
 
Jméno: blatnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj draci MOGUL TSF do 3 prde hodi se i kdyz je to pro vysokootackove motory dik za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: ivoš      IP: uživatel934    
ivoš to tak motorovky točej sotva 13 tis ot za minutu řežu s ní furt a mám i k tomu příručku tak vym ne ty stoho deláš f1 né???lol
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3432    
kamarad jezdi na TSF uz pres 3 roky s Jawou 350/634 a nema jediny problem,moc nekouri,neusazuje se,maze....motorka mela pred 5 lety GO a uz zacina trochu cinkat,ale na to ma mozna vliv kazdodenni provoz.....Celkove hodnoceni 90%
 
 
Datum: 08. července 2008 23:24
 
 
 
 
Jméno: ersz      IP: uživatel3402    
motorovky netocej vic jak 12 000:-) to bych chtel videt jaky loziska by tohle vzladali,tenhle olej sem daval do upravenyho pincka kterej tocil vic otacek nez puvodni ,michal jsem to v pomeru 1:40 a bylo to bezproblemu
 
 
Datum: 08. července 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dj.nasty> jak víš že to bylo olejem? Jinak do motorovky bych to nelil tam patří speciální ptz motorovka točí i 20-30tis. ot.
 
 
Datum: 08. července 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: blatnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak to zustanu u m2t a je to diky
 
 
Datum: 08. července 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
kdyztak TS,... TSF je hodne nepovedenej olej.. kamos na nej zadrel simsona a druhej kamos motorovku...
 
 
Datum: 08. července 2008 14:58
 
 
 
 
Jméno: blatnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vym ze se to tam dava ale potrebuji vedet jestli stym ma nekdo skusenost z jawaku jinak diky
 
 
Datum: 08. července 2008 14:37
 
 
 
 
Jméno: _Maro_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no newim to upe jiste ale melo by se to hodit
 
 
Datum: 08. července 2008 14:33
 
 
 
 
Jméno: berta      E-mail:      IP: uživatel3258    
Čau.poradte jáký dávat olej do benzinu na jawu mosquito 538 dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: Dawid      IP: uživatel247    
mogul TSF,lil sem ho tam pět let a motor šel jak hodinky
 
 
Datum: 07. července 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: kuba476      IP: uživatel1525    
čuus,hele sice mosquito nemám,ale do mé čízy leju motul 510. Sice je to dražší olej,ale kvalitní
 
 
Datum: 06. července 2008 17:56
 
 
 
 
Jméno: MuStAnG      IP: uživatel1412    
čavec newíte něgdo co to je na 350 ten oilmaster::??prej nějaký přímýchávání olejo bo co to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 0:41
 
 
 
 
Jméno: ZdeKy      E-mail:      IP: uživatel3904    
http://www.mikaweb.ic.cz/cerpadlo.htm
 
 
Datum: 26. srpna 2008 0:41
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3396    
Dulezity je overit funkcnost oilmasteru. Pokud byl dlouho nefunkcni tak by nemusel spravne fungovat(nebo vubec) a pokud nebude mazat tak zadres. Je to oddelene mazani,jak psal chong...
 
 
Datum: 04. července 2008 11:01
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Oilmater u Jawy Posilube u ČZ... malé čerpadlo napojené z boku na klikovou hřídel, které podle otáček přidává olej... při nízkých otáčkách dokonce snad i 1:100 a méně až po klasickýc 1:40 při otáčkách vysokých. Pochopitelně pro olej je třeba samostatnou nádrž a do paliva se pak nic nepřimíchává...
 
 
Datum: 03. července 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: Lh      IP: uživatel2890    
Zdarec jaký benzín je lepší do fechtla spec. - natur.? když davám olej valvoline nebo motul 510?? díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: DENZILECK      IP: uživatel7358    
Jak muzes napsat ze lip shori???CO to je za kravinu???!!!!!
 
 
Datum: 21. září 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: Fojta      E-mail:      IP: uživatel764    
ja tam davam jednou natural podruhe special ale nejlepsi je do fichtla nalejvat natural+olej do krovinorezu je ten olej sicee drahej jak svina ale mazeno jak :-/!.special sice lip shori a ma lepsi razanci ale ma 91 oktanu a zato sice natural je 95(oktanu)ale shori hur.
 
 
Datum: 03. července 2008 18:06
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3384    
Jestli tam lejes spicial nebo natural je tak nejak jedno,ale zalezi na oleji. Pokud to bylo celej zivot jety na M2T tak to jezdi na M2T,pokud tam das polosyntetiku,tak ti rozpusti vsechen karbon,ten se ti usadi v kanalech,v klikovce a dost ti to orve valec!!! Nejlepsi je to rozebrat,vycistit od karbonu a pak to muzes mazat cimkoliv.
 
 
Datum: 03. července 2008 13:47
 
 
 
 
Jméno: dsa      E-mail:      IP: uživatel1421    
ja do fichtla leju 95natural a olej api-tsw-i mogul=na vysokootáčkové 2t motory,lel jsem tam kdysi i special 91 a olej ten nejlevnejsi(M2T)a táhlo to za ho
 
 
Datum: 03. července 2008 11:49
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
miro taky mam NSR a myslim jako ze je to docela kravina je jedno jestly do mixeru nalijes motul nebo castrol ... kdys je to teda plna sintetika
 
 
Datum: 03. července 2008 10:07
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Fichtl potřebuje minimálně 84 oktanů. Víc nemá význam. Protože nemá v motoru ventily, nepotřebuje aditivum proti jejich vytloukání. Takže jakýkoliv u nás prodávaný motorový benzín.
 
 
Datum: 03. července 2008 9:54
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3359    
ale serete sa o benzin sak nalejem tak jaky mam a hotovo nedavno sem mjel na mustangu 5L acetonu za 2 dni semto vijezdil toje fakt jedno fik jede na secko horlave.
 
 
Datum: 03. července 2008 9:43
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Ono je to docela jedno ale spíš tam záleží na co ta motorka jezdila předtím. Pokud je zajetá na speciál tak bych jezdil na speciál nebo pokud je zajetá na Natural tak tam lij ten Natural. To samý je u o oleje. Pokud jezdila na M2T tak jenom to M2T. Kluk nalil do hondy NSR 125ccm jinej olej než předtím a motorka mu rapidně přestala táhnou a skoro to zadřel tak je to asi jasný ne.
 
 
Datum: 03. července 2008 6:52
 
 
 
 
Jméno: Pepec      IP: uživatel3371    
Zdravím lidi, snad mi pomůžete.... Mám Jawu 350/638 přestavěnou na 640. Jede celkem ok, ale dost se mi zasírají svíčky. Nevíte prosím čím to může být?(příliš oleje v benzínu jsem vyloučil) Více se mi zadělává svíčka na levý straně. Poradil by mi někdo prosím co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2008 8:37
 
 
 
 
Jméno: Pepec      IP: uživatel3371    
THX, ale neví tady někdo jak mám upravit tu bohatost směsi na 350?
 
 
Datum: 05. července 2008 8:37
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
No nevim jak je to na 350 ale skus trochu upravit bohatost směsi,přidat vzduchu a ubrat benzínu,když mi to dělalo na mustangu tak jsem trochu popustil jehlu,protože bohatost smesi nijak jinak na fichtlu upravit nejde na te 350 uz urcite jo
 
 
Datum: 02. července 2008 11:54
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
No nevim jak je to na 350 ale skus trochu upravit bohatost směsi,přidat vzduchu a ubrat benzínu,když mi to dělalo na mustangu tak jsem trochu popustil jehlu,protože bohatost smesi nijak jinak na fichtlu upravit nejde na te 350 uz urcite jo
 
 
Datum: 02. července 2008 11:54
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3359    
v jakem pomjeru biste ridili olej militec-1 250ml-650kc.To sa pridava do motoroveho oleja ale ja to dam hned do benzinu. v jakim pomeru??diki. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2008 10:48
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3359    
http://www.militec.cz/
 
 
Datum: 02. července 2008 10:48
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3359    
plne synteticky olej
 
 
Datum: 02. července 2008 10:47
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3359    
jasem chodim duchsi nes ty chongu.ale nic nic dobree. :-D
 
 
Datum: 02. července 2008 10:45
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
To blazenn - nějak se mi tvé dotazy a reakce z poslední doby nezdají, začínám tě mít na black listu na koho nereagovat. Zkus tedy i pro ostatní psát ,,česky,, ,,jasně,, a nepoučuj dj.nastyho - chtěl ti poradit a tvá reakce na jeho odpověď je krapátek drzá... Jinak na tvůj dotaz... do oleje se olej nepřidává a nikdy jsem o tom neslyšel, pokud je to přísada do oleje, tak to bude pravděpodobně nějaké aditivum a bez oleje do kterého je určen je k ničemu. Lej si do benzínu třeba krém na ruce, ale zkus být krapátek opatrnější v reakcích na odpovědi, nebo se neptej... prosím...
 
 
Datum: 02. července 2008 7:05
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3359    
more sak toje olej sak to mosi mazat 1:65 taky olej,ti nevis cotoje.
 
 
Datum: 01. července 2008 20:42
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
kdyz to das do benzinu bez oleje tak zadres protoze to bude jen nejspis nejaka prisada. a pomer do oleje bys tam mel mit napsanej tak z toho si zpocitas pomer do uz naredenyho benzinu...
 
 
Datum: 01. července 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: Piliny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jakej je poměr oleje s benzínem?? já sem myslel že 1:40 a vy tdy všude píšete 1:25 nebo max 1:33 tak jak teda? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2008 16:59
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Zbytecne to resite. 1:33 s M2T, 1:50 s kvalitnejsim olejem a vic se nemusi resit.
 
 
Datum: 01. července 2008 16:59
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3365    
Podle oleje a podle futra...Pokud budes mit klasicke futro tak musis mazat 1:33 az 1:40(polosyntetika),pokud mas jehlovy lozisko tak mazat polosyntetikou nebo plnou syntetikou v pomeru 1:40 az 1:50(plna syntetika). Pokud se jedna o klasicky futro a klasicky M2T tak minimalne 1:33 ale nic se nestane kdyz budes mazat vic(1:30) M2T stoji za houby tak se ho radsi dava vic. Ale pozor!! Pokud tvuj fichtl jezdil celej zivot na M2T a je asi vsude plnej karbonu tak mu hlavne nedavej synteticky oleje!!! (POLO)Synteticky oleje rozpousti karbon a orve ti to valec(hrubsi castice) a usadi se to po ploše klikovky a v kanalech a spatne to saje a vyplachuje. Jen vlastni moje blba skusenost !!!
 
 
Datum: 01. července 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Podle knížečky ,,Návod na obsluhu udržiavanie,, 9. vydanie strana 22 ,,tabuľka mastenia,, je dole údaj ,,pohonná zmes - olej M2T s benzinom v pomere 1:30,,. U M2T bych to dodržel, u modernejších olejů lze podle mne malinko ubrat (určitě mají lepší vlastnost ve směru udržení konzistetního olejového filmu na válci) ale pocitově bych nešel pod 1:40.
 
 
Datum: 01. července 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
normální m2tčko 1:33 a víc neřeš
 
 
Datum: 01. července 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Zálží na oleji. M2t 1:30, kvalitní oleje až 1:40, M6A 1:25.
 
 
Datum: 01. července 2008 11:27
 
 
 
 
Jméno: Piliny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Do fichtla 21
 
 
Datum: 01. července 2008 10:57
 
 
 
 
Jméno: mx 177      IP: uživatel2890    
Zdarec chtěl bych se zeptat jestli můžu dát do fichtla syntetiku - polosyntetiku: http://www.mxshopcepelak.cz/detail/150-510-powerlube-2t/ . A jestli je lepší jezdit na natural? Jsou to blbiny ale předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2008 7:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Každej Olej určenej pro dvoutaktní motory u fichtla stačí, spíš je to u dražších modelů naž M2T vyhazování peněz, které je výhodnější investovat do oprav :o). A benzin tam lej jakej chceš. Přísady v benzinech jsou tam jen pro ventilová sedla 4T motorů a to tě s 2T motorem nezajímá. Každopádně si myslím že pokud byl motor dělanej na 80ti oktanový benzín který se dnes nevyrábí, tak by bylo lepší jezdit na 91ku (special), ale že je málo rozšířený tak i já jezdím na 95ku (natural) a žádné problémy jsem z toho nezaregistroval.
 
 
Datum: 30. června 2008 7:16
 
 
 
 
Jméno: Lug      E-mail:      IP: uživatel3350    
zdar pls chtel bych se zeptat. Mám válec s osmým vybrusem a chci ho zajet, ale nevím jaký poměr oleje a benzínu mám dat. Poraďte... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2008 8:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Teoreticky... když budeš mazat příliš kvalitně, záběh je pomalejší, takže bych volil M2T v doporučeném poměru... tj. 1:25. Jak se znatelně výbrus uvolní (odhadem tak 400km), pak bych dal, v případě že budeš mazat něčím jiným, zvolený olej ale určitě 1:33ti nejméně do 1500km
 
 
Datum: 30. června 2008 8:22
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
M2t vyrábí hodně výrobců. Na který M2t nadáváte?
 
 
Datum: 29. června 2008 19:10
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
no někdo už tady snad říkal, že se m2t dělá z vijetýho převodovýho oleje. proto bych ho tam radši nelil, ani na normalní jízdu..
 
 
Datum: 29. června 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Taky bych ASPON na to zajíždění nepoužíval M2T, když vidim vejfuky kámošů co na to jezděj furt... hrůza doslova to přetejká karbonem... ale je to každýho motor, každýho věc
 
 
Datum: 29. června 2008 15:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3352    
Dneni M2T ma nesrovnatelne horsi kvalitu oproti staremu M2T. Je nejhorsim olejem pro 2T na ceskem trhu,ale jezdi na nej kazdy druhy protoze jsou na kazde pumpe a je levny a cene odpovida kvalita.skus si požmoulat mezi prstama M2T a nejaky jiny 2T olej,jak budete mit mastne prsty???
 
 
Datum: 29. června 2008 13:38
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
osobne bych tam taky nalil M2T je to sice sajrajt ale hlavne ze to maze!
 
 
Datum: 29. června 2008 13:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
mno ja zajizdim na m2t a bez problemu,ma mensi mazaci schopnost nez moderni oleje,ale podle myho nazoru to na zajizdeni bohate staci,v dobe kdy se fichtly vyrabely tak bylo v cechach snad jenom m2t a fichtly behaly v pohode,me se zatim nestalo ze bych s m2t motor pridrel nebo dokonce zadrel,pri zajizdeni hraji svou roli taky schopnosti ridice,proste to nesmis moc tocit
 
 
Datum: 29. června 2008 13:09
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Ondrasz: Na to jsi přišel jak, že není kvalitní?
 
 
Datum: 29. června 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: Ondrasz      IP: uživatel3171    
m2t neni kvalitni olej a jestli si chceš vybrus bobře zajet tak raději kup primo zajižděcí olej pro 2takty budeš mit jistotu že to nepřidřeš a prvnich 1000 km lij 1:25 mužeš i vic tim nic nezkaziš!!
 
 
Datum: 29. června 2008 11:21
 
 
 
 
Jméno: Lug      E-mail:      IP: uživatel3350    
a proč ne M2T????
 
 
Datum: 29. června 2008 9:54
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3352    
Koupil sem si ten valec taky a koukal sem ze ta vybrus je hodne hruba a mazal bych klidne i více klidne 1:20 az 1:15 nic se nestane.
 
 
Datum: 29. června 2008 9:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3352    
Hlavne na zajizdeni nepouzivej M2T !!!!
 
 
Datum: 29. června 2008 9:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3352    
Koupil sem si ten valec taky a koukal sem ze ta vybrus je hodne hruba a mazal bych klidne i více klidne 1:20 az 1:15 nic se nestane.
 
 
Datum: 29. června 2008 9:49
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel3351    
Klidně použij M2T, ale aspoň v poměru 1:25, uvědom si že je to litina a ta potřebuje mazat a o to jde hlavně. Potom si po1300km vypal výfuk a je po problémech:-) Alejestli máš něco lepšího tak použij to, ale aspoň v poměru 1:33. Přeju ať se ti povede a hodně šťastných Km.
 
 
Datum: 29. června 2008 9:34
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
1:25
 
 
Datum: 29. června 2008 9:32
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
zdar, chtěl bych se zeptat, kolik patří oleje do předních tlumičů u čz 175/356, nebo esli to vodněkud přeteče, aš ho tam bude akorát... kdyštak poradte, dik.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
jj, dík
 
 
Datum: 26. června 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: sanko      E-mail:      IP: uživatel3327    
zdarec-nali do každé šafle 125ml. je lepší tam nalit 100ml hydrauliky a 25ml.motorovího ale hlavně tam nedávej toho víc jinak ti to vystřelí a zabije tě to.
 
 
Datum: 26. června 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel368    
Dobrý den. Chtěl bych vědět vaše dotazy na olej m2t. Někdo ho hodnotí pozitivně někdo ne. Chtěl bych znát vaše zkušenosti. A pokud možno i názory jaký olej je nejlepší. Děkuji všem za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2008 18:25
 
 
 
 
Jméno: Fojta      E-mail:      IP: uživatel764    
ctel bych dodatk hafakuvy ze ani kdyby redil olej M2T 1:50 tak mu to tak za 5 litru benzinu tu svicku zaspini,ale red to 1:40 a mas to v suchu.ja to tak redil je jedeme mi to furt
 
 
Datum: 03. července 2008 18:25
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
A v jakým poměru M2T ředíte??? Já zkoušel 1:33 a špinilo to svíčku teď chcu zkusit 1:40.
 
 
Datum: 30. června 2008 9:04
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
já kupuju plnou syntetiku mám ji za nákupní cenu 160 kč/l ! mažu to 1:40 skoro vůbec to nedýmí! bod vzplanutí 110 stupňů takže super olej .. a navíc nic neteče z vejfuku§
 
 
Datum: 27. června 2008 15:17
 
 
 
 
Jméno: Jurmen      IP: uživatel3202    
nechtěl jsem se nikoho dotktnout,každy at´si tam leje to co uzná za vhodný,ale já vím sví a dokud jsem tam lil M2t ,tak jsem měl problémy,ted´co liju jinej,kvalitnější olej,tak je nemám,čím to asi bude,heee???
 
 
Datum: 24. června 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: Kryštof      IP: uživatel3076    
m 2t není špatnej ole dokonce bych řekl že je jeden z nejlepších, ale samozdřejmě záleží na tom, jakej koupíš jestli Mogul za 70 kč litr kterýho bych si netrouf dát míň jak 1:25 ,nebo červený pro vysoké otáčky od Schellu za 600 kč litr ,který stačí dát 1:50 a je téměř bezdýmej.
 
 
Datum: 24. června 2008 19:41
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
Jurmen:co je nemas pravdu a nic tady neskousej žře se ucpavaj ventily jenom tobe takže se na to vykasli a nodsuzuj nic a myslim že podle toho co jsem četl když odpovi pozitivne CHONG a ten je asi dost chytrej tak si tam lej syntetiku a dej nam pokoj mej se
 
 
Datum: 24. června 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Jurmen: Na to si přišel kde, že by se používal volej podle benzínu? Volej se rozpustí stejně v každým benzínu. Nevím proč měnit značku. Paramo vyrábí dobrý oleje bez ohledu, že kupuju nelevnější dvoutaktní olej, co dělaj. Za 70 kč/l žádnej jinej dvoutaktní volej nekoupíš.
 
 
Datum: 24. června 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: Jurmen      IP: uživatel3202    
hoši,hoši,je vidět že jste zaspali dobu,M2T se sice používal za naších dědů a motor byl na to stavěnej ale neodpovídá dnešním benzínum a proto má velice špatné mazací schopnosti.dnešní benzíny potřebují řidččí olej,proto doporučuji kvalitnější olej než je M2T,ten se hodí akorát na natření plotu.já osobně sním mám špatnou zkušenost a vůbec bych ho nikomu nedoporučoval,divím se že se ještě prodává.potom se můžete divit,že Vám to dýmí,máte ucpaný palivový ventil a jiné neřesti které Vás časem potkají at´chcete nebo ne.doba jde dopředu i když máme staré stroje,tak se kvalita benzínu za tu dobu změnila,proto je potřeba změnit i značku oleje.holt pokrok nezastavíte.tak at´vám jezdí Ty vaše stroje a Jawám zdar.
 
 
Datum: 24. června 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: misiak      IP: uživatel2652    
aj na syntetike zadrete motorček ked jej date malo... ja davam odjakziva M2T ked dam viac tak je zamnov modra clona ale ked to nariedim spravne tak to ani moc nedymi jazdil som aj na omv ziaden rozdiel som necitil len v penazenke a okrem toho M2t je dobry na vsecko aj kolajnice aj motor :-D
 
 
Datum: 24. června 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: MatrixFechtls      IP: uživatel2144    
Já používám jenom M2T a jsem s nim spokojen, to že by nějak moc hulil nebo tak se mi ani nezdá, podle mě normál a ten olej doporučuju, je levný a ty motory jsou na něj stavěný(sice to přežije a nějakou syntetiku, ale třeba plná syntetika take není do fechtla dobrá), olej hodnotím pozitivně....
 
 
Datum: 24. června 2008 16:42
 
 
 
 
Jméno: Radunov      IP: uživatel2059    
...můj názor je, že měním M2t za minerál od shell!!!! M2t smrdí a hulí taky slušně.........není to nic moc, když jedu za kámošem co má mustanga a maže M2T akorát a já přes ten jeho modrej (bílej) mrak z vejfuku newidím ani na cestu.....:-(....j a k kvalitnějším olejem se to údajně i lépe startuje ;-)
 
 
Datum: 24. června 2008 16:07
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
M2t plně dostačuje. Ty motory na to byli konstruovaný. Jaký olej je nejlepší ti nikdo neřekne, protože skutečně průkazný testy jsou šíleně drahý.
 
 
Datum: 24. června 2008 13:49
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Díky pánové, konečně někdo se zdravým pohledem na věc... souhlas se všemi předchozími odpověďmi.
 
 
Datum: 24. června 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: intrax      IP: uživatel776    
zdarec...newím, kdo hodnotí m2t negativně.. ale ten olej je dobrej.. nepotřebuješ žádný drahý sračky... toto ti bohatě do chrchla stačí...
 
 
Datum: 24. června 2008 9:20
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
do fíka se leje to co maze (beru to obrazne nemysleno uplne vazne)
 
 
Datum: 24. června 2008 8:42
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus, ja proti m2t nic nemam, za doby fiku zadne syntetiky nebyli a jetli jo tak si to stejne mohl dovolit jen nekdo, do fika se lije m2t odjakziva ,lili ho tam nasi dedove, tatove, a muzeme ho tam lit i nadale.Ale nejaky kvalitnejsi olej mu neublizi.
 
 
Datum: 23. června 2008 23:30
 
 
 
 
Jméno: Radunov      IP: uživatel2059    
Zdarec hoši, měl bych dotaz, musí se lít do motorky olovnatej benzín nebo natural s aditivama (do pařeza)? Já jsem to tam nikdy nelil a nic se neposralo! Nebo máte s tím nějaké své zkušenosti? Díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2008 16:03
 
 
 
 
Jméno: Radunov      IP: uživatel2059    
díkes chlapi
 
 
Datum: 24. června 2008 16:03
 
 
 
 
Jméno: Georg      IP: uživatel2646    
pekáč ventyly nemá takže tam lij olej a buď v klidu.
 
 
Datum: 23. června 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Olovnatej benzín se už u nás nevyrábí. Místo olova se používá sůl draslíku. Nepamatuju si přesně co to je za sůl. To je jen proti vytloukání ventilových sedel.
 
 
Datum: 23. června 2008 17:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3295    
hlavne tam lej dost oleje!!
 
 
Datum: 23. června 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
dvoutaktu to je jedno.. jinak ja mam zkusenost takovou ze s tema aditivama de akorat rychlejc do hajzlu valec...
 
 
Datum: 23. června 2008 16:18
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
ahoj chlapi, tak jsem koupil novej pist do te moji 555 (mel sem prasklej ten pist. kroužek)... má to větší krouťák i reakce na plyn je lepší když za něj zatahnu, neni linej(akorat když jedu na půl plynu a dám plnej, tak citim, jak me to tahne dopredu, nejak se to brzdi a potom rozjede) na plne otačky to nevytačim... kolik asi tak nadrži bo km mám ujet, aby byl zajetý pist s kroužkama??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2008 9:29
 
 
 
 
Jméno: XxX      IP: uživatel2059    
JAJ bych se zbláznil jezdit 3500km na 1/2 plynu na zajetí vybroušeného válce já bych dal tak těch 500km a plnej, brrrm...., hlavně se pořád hlídat .............
 
 
Datum: 30. června 2008 9:29
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3304    
Hele rika se 3 bandy benzinu,kterej se vic namaze a pak muzes mazat....
 
 
Datum: 24. června 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dobrá kravina no....:-D:-DD:-D 3500km....:-D:-D:-D Bez výbrusu 500Km...:-D:-D:-D Normálně mu dej...to už je zajetý.....:-)
 
 
Datum: 21. června 2008 20:56
 
 
 
 
Jméno: Kryštof      IP: uživatel3076    
jestli nemáš dělanej výbrus tak stačí 500km s výbrusem 3500km.
 
 
Datum: 21. června 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: zaza ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
AHOJ, kontrolní otázka ,: kdo poradí, jestli když do benzínu dám ricinový olej musím dát taky motorový 2T ?, případně jaké poměry. Na fichtl.555 Dik. Pav. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2008 16:21
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel2175    
Ricinový olej s epoužívá jako přísada. nared to v pomeru: 1:1000 což je 1ml ricinaku na 1 litr benzinu a samozrejme to nared jeste s nejaky kvalitnim olejem.
 
 
Datum: 28. září 2008 16:21
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
A k čemu se tam ten ricinový olej dává?
 
 
Datum: 20. června 2008 17:23
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
srry v předchozí odpovědi sem to odpověděl blbě... notmální motorový olej tam dávám v poměru 1:33 nebo 1:40 rycínový olej se tam dává jako přísada a stačí kapička
 
 
Datum: 20. června 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: MUstaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
čau já olej ředím 1:33 někdy 1:40 .. rycínovýho oleje tam dám trošku
 
 
Datum: 20. června 2008 13:41
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel3247    
Chtel bych tu rozvinout mensi diskuzi(spise anketu) o tom,na jaky 2T olej jezdite a jake mate skusenosti?? Uz sme to resili na mnoha forech a diskuzich a nikdy sme se nedobraly k nejakemu vysledku protoze kazdy obhajuje svuj druh oleje a vidi jen jeho klady. Zajima mi kdo jezdite na plnou syntetiku,polosyntetiku,na mineral,jak to komu huli,jak to maze,jak to nici mosazny futra na klice nebo karbonizuje....a tak...dik vsem co se zucastni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: joxa      IP: uživatel2136    
Nazdar můžu přejít z M2T na polosyntetiku bez problému nebo je v tom háček?
 
 
Datum: 30. června 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Jezdím na Trysk M2t a spokojenost. Karbon se dělá tak od půlky kolene dál a jde vpohodě vyškrábat. Tyhle motory byly na takovejhle volej stavěný. Většina M2t má už API TB. Že za mnou po roszjezdu zůstane obláček namodralýho dýmu my nevadí. Mažu 1:30.
 
 
Datum: 22. června 2008 10:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3274    
Spoluzak z vysoky jezdi na TSF uz pres rok po GO jeho jawy 634,jezdi volne a zacina mu to uz slusne cinkat a to maze v pomeru 1:33....coz trochu svedci o horsi matzaci schopnosti TSF. I pri vysojkem pomeru to skoro nehuli(to je asi ta myslena norma),ale po nejakejch 3000 km po GO to prece nemuze zacit znova cinkat kdyz s tim motorem bylo velmi dobre zachazeno!!!!
 
 
Datum: 21. června 2008 0:38
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel1737    
tak na dobrý olej se divejte dle norem musi splnovat Api tc a jaso fc poprípadě ISO-L-EGD proto doporucuju mogul tsf ten tyhle normy splnuje a je dost lacny ale na leto moc neni ma malou viskozitu
 
 
Datum: 20. června 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Já jeznim na M2t a nemůžu říct,že bych byl nějak spokojenej,ale ani nemůžu říct že bych byl nespokojenej.Souhlasim s tim že to neni zrovna kvalitní olej.Ale do fichtla to leju už přez 2 roky,docela hop vytáčim a ještě sem to nezadřel.Sice to torchu kouří,ale to k dvoutaktu prostě patří.A při dnešních cenách benzinu je pro mě M2T ta nejlepší a nejlevnější varianta.
 
 
Datum: 20. června 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: Jura      E-mail:      IP: uživatel3266    
Já používám Mogul TSF. Do normálních starších dvoutaktů v pohodě. Hlavně nedoporučuju používat M2T, to snad ani není olej, opravdu skoro vůbec nemaže, jen špiní motor. Kvalitní olej se pozná jednoduše - pokud se dostane na ruce, nesmí jít dolů :-) a to v případě M2T rozhodně neplatí, ten lze umýt skoro i čistou vodou :-( M2T ještě jakž takž přežily starý motory provozovaný na supernízký otáčky jako byla třeba Jawka 250, do novějších motorů se vůbec nehodí.
 
 
Datum: 20. června 2008 10:52
 
 
 
 
Jméno: MatrixFechtls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci... Je sice pravda, že M2T je sračka, semtam na něj jezdím, ale chystám se přejít na něco lepšího, můj fechtl teď olej nepotřebuje, protože dělám pořád přestavbu na 21 a částečnou GO... Rozhodně tam ale nebudu lít nějakou plnou sysntetziku, ty motory na to nejsou stavěné, polo syntetiku ještě přežijou to jo, ikdyž tenkrát byl stejně jen tak M2T:-D... No každopádně nepotřebuju abych každého ohromil svým dýmem za motorkou, až pojedu... Radim vám používej buď Husquarva olje, nebo nějakou polosyntetiku Castrol, na ty sem slyšel samou chválu a sám sem zvědaví jak mi to s nima pojede....
 
 
Datum: 20. června 2008 7:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3247    
Jezdili sme na dráze s čz 250_513 a vyzskouseli sme hafo oleju se stejnym vysledkem--propalenej píst. Znamej zacal dovazet celou radu oleju MOTOREX pro cele spektrum motocyklu (2T,4T) tak sme do cizy zacali lejt MOTOREX CROOS POWER a od te doby nebyl jedinej problem(stejnej pist uz pres tri roky). Je dobrej na vysokootackove drsne podminky.Skvela misitelnost,trochu kouři,dobre maze,taky se neusazuje jako karbon ale odkapava jako cernej sajrajt.Je trochu drazsi(asi 300 za litr). Jinak do skutru lejeme Motorex Formula 2T,vynikajici olej. skvelej pro oddelene mazani,neusazujou se splodiny,malo kouri,dobre maze,zvlada i vyssi otacky ale ne 16000/min na to sou plny syntetiky. Jinak stary babicky a dedecky jako je Perak a Pionýr mazeme Motorex Speed Mix 2T,slusna polosyntetika za rozumnej peniz,vlastnosti jako predesle varianty,jen je na nizkootackove vysokoteplotni podminky jako jsou nasi veterani. V 15 letech sme do fichtlu lili jedine M2T a vyjetej motorovej olej protoze je takrka zadarmo,ale zato ty stavy motorů byli strasný. Dnes se o to trochu zajimam,protoze i presto ze sem s Motorexem spokojenej skoro po vsech strankach,ale ta cena je vyssi no. Hledam podobne kvalitniho vyrobce s nizsi cenou,ale abych pak nemusel vysekavat karbon z fyfuku majzlikem jako po Casrol TT,ten uz nikdy-huli to,blbe to maze a karbon tvrdsi nez ocel.....O shellu vsx2 uz sem slysel na Montyjawa jen samou chvalu,ale nemam v okoli distribuci od Shell. O Motulu 510 sem slysel ,ale take s nim nemam skusenost a ani o nem nic nevim. Muj postoj k tomu je asi takovej ze M2T ze zasady nemazat,castrolu TT se radeji vyhybat a jinak je to jedno. A plna syntetika je pro nase postrky zbytecna a je u ni zapotrebi oilmasteru a jehlickoveho futra na cepu. Tesim se na vase dalsi prispevky.....
 
 
Datum: 19. června 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: MuStAnG      IP: uživatel1412    
já jezdim na Husqvarnáckej olej a vůbec si nestěžuju-
 
 
Datum: 19. června 2008 17:39
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zas nalít tam ten nejdražší olej taky neni nejlepší, ty drahý jsou na vysokootáčkový motory, ty maj vysokou teplotu při vysokokých otáčkách a tak je olej udělanej aby mazal při vysoký teplotě, při nízký tak dobře nemaže, pokud ti pionýr netočí víc jak 10000 otáček tak je to zbytečný.
 
 
Datum: 19. června 2008 17:32
 
 
 
 
Jméno: LukeCZek      IP: uživatel250    
Mno a já jezdím s M2T, dost to čoudí a nejsem moc spokojenej, tak jak doberu lahvičku, tak tam budu asi lít ten castroll TTS nebo mogul 510.......
 
 
Datum: 19. června 2008 17:19
 
 
 
 
Jméno: Loupák      E-mail:      IP: uživatel3254    
já jezdím na Castroll TTS plnou sinetiku (apsolutně žádnej problém nejlepší olej nemá žádný protiklady) no a když nejsou peníze tak tam leju M2T ale to se stane tak max. 5x do roka
 
 
Datum: 19. června 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Na m2t sem dřív jezdil, kouře z výfuku bylo hodně a byl namodralej, ve výfukovym kanálu se tvořilo hodně usazenin, za horka a ve dvou osobách to ztrácelo výkon, další rok sem přešel na shell vsx2 (polosyntetika), ten skoro vůbec nekouří (a když tak jen po měsíci stání a to bílej kouř), výfukovej kanál nemá stopy po zanášení olej tvoří jenom černej roztok kterej pak teče z výfuku to je jeho nevýhoda, teď mam motul 510 kterej je na fórech označován za nejlepší do 2t, žádné usazeniny, dobře rozpustnej, skoro nečoudí a z výfuku nic neteče mam ho z výstavy moto s výstavní slevou za 150Kč.
 
 
Datum: 19. června 2008 16:28
 
<  66  67  68  69  70  71  72  73  74  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 7:23:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu