slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  64  65  66  67  68  69  70  71  72  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel3035    
Nazdar draci, už se to tu mnohokrát řešilo, co si myslíte, že je nejlepší olej do fichtla, mám na mysli motorovej, nemyslím převodovej. Odpovědi typu, lej tam M2T sem radši ani nepište myslím oleje od 100kč-200kč za litr. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 23:41
 
 
 
 
Jméno: Petr Laurin      E-mail:      IP: uživatel9248    
M2t byl dobrý olej ve své době,ale teď už je dávno za zenitem,nenamazal bych s ním ani řetěz,natož lít ho do motoru,co jsem četl a není toho málo a z mých zkušeností tak M2t od 4000 OT/min maže huře a čím víc otaček tím huř,do fichtla postačí mineralni olej cca kolem 170kč od jakékoli značky API je stejna jestli to je castrol,stihl,valvoline,lepší je ale polosyntetika,to už záleží na kom kdo kolik chce investovat.Motor podle posledních výzkumů na tyto moderní oleje vydrží 3x déle při normálnich jizdních podminkách navíc se nezanáší tolik vyfuk.M2t je minulost ale na namazání bohdenů postačí ale nesmíte moc často brzdit nebo řadit aby se nekouslo lanko:-)
 
 
Datum: 21. dubna 2010 23:41
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
M2T tam nelej to dokurví všechno to neni dobre ani na mazaní retazu na motorove pile :-D je to des ja leju do čz 175 i do fechtla motul 510 2T a jsem spokojen
 
 
Datum: 19. srpna 2008 23:24
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel3035    
Neznáme se odněkud radime? nejseš náhodou z okolí Mohelna?
 
 
Datum: 19. srpna 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
ja jezdím na plnou syntetiku od castrolu a nemuzu si stezovat ale zanasi ja prase ale spalovaci prostor je bez usad raz sem do fika napral m2t a jelo to snim celkem dobre ale motor vibroval jak prase a kopcich sem citil sizení vykionu
 
 
Datum: 19. srpna 2008 12:38
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
jakykoliv olej Valvoline je vyborny
 
 
Datum: 19. srpna 2008 10:51
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pro standu:Standaise znám už dost dlouho,takže vím že má pravu.M2T je do fichtla nejlepší.A těch motorů už měl taky pár rozebranejch takže asi ví oco jde
 
 
Datum: 19. srpna 2008 10:42
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel3035    
Všichni sem prosím pište jen oleje od 100kč do 200kč, normální M2T určitě nestojí 100kč za litr. JInak klidně přidejte i oleje nad 250 kč. Máte třeba někdo zkušenosti s Valvoline Durablend 2T?
 
 
Datum: 19. srpna 2008 8:58
 
 
 
 
Jméno: flipmen      IP: uživatel1553    
Fichtl neni stavěněej na M2t .... pánové fichtl je stavěnej na jeste orsí olej M6A takze m2t je pro nej super olej :-) ... ale sou lepší :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2008 8:51
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
motul 510 ... polosyntetika, cca 190kc/litr, leju ho do vseho ....
 
 
Datum: 19. srpna 2008 7:43
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
je nesmysl kupovat olej pro vysokootáčkové motory, mám dobré zkušenosti s Valvolinem pro starší nízkootáčkové motory,cena myslím kolem 140kč nebo kolik to stalo za 1litr,poměr 1:50 nečoudí to,nezasere ti to výfuk,jezdí to jak má
 
 
Datum: 19. srpna 2008 6:54
 
 
 
 
Jméno: pe-tr      IP: uživatel2605    
Ja to jezdim uz 2 roky na klasickej M8AD do skodovky a nemuzu si stezovat.Micham od oka:o)1litr benalu = 2 vrchnaky sty bandasky vod toho oleje(9litrova bandaska).Jednou za pul roku vypalim vyfuk i koleno a jede se dal.Kamaradi jezdi na M2T uz hodne dlouho a zadne problemy.Ovsem je to M2T od Maditu.Mel som pod rukama M2T od jiny firmy a to byl teprv sajrajt(45kč za litr).Na spodku nadobky byli doslova hrudky nejakeho svinstva...Jinej M2T nez od Maditu neberte!!!A jinak na vykonu to znat neda.Jezdil sem chvili i na XP od Husqvarny(olej pro vysokootackove motore pily) a rozdil byl akurat v tom, ze sem nemusel nic dekarbonizovat...Vykon byl stejnej.Takze M2T = dobra volba pro ty, ktery maji cas dekarbonizovat vyfuk i motor.Cuz
 
 
Datum: 19. srpna 2008 0:03
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.zbozi.cz/?q=2t%20oleje&r=hint tady jsou nejaké 2t oleje pro orientaci..já doporučuju do fechtla M2t,valvoline,shell,castrol,motul a další značky,a pokuď nebudeš mět olej za 2000kč tak ten fechtl líp nepojede!!a jak píší ostatní,do toho možeš dat,co chceš!!
 
 
Datum: 18. srpna 2008 23:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3818    
dnesni M2T je sajrajt..aby to aspon trosku mazalo tak musis davat aspon 1:30 a to je zas oblak dymu jak za parovkou...nemuzu usoudit co je nejlepsi,ale ja jezdim na motorex speedmix a sem plne spokojenej...dost casto se rika ze dobrej je motul 510 a nejakej olej TSF...jsou dobre i mineralni oleje,nemusis tam lejt polosyntetiku,ale hlavne ne M2T!! to zlikviduje vsechno!! Standais maz si cim chces,podle tvyho prispevku jsi amater ty...ze nekdo je ochotnej lejt do fichtla lepsi olej neznamena ze je amater....zajimalo by mi jestli jsi nekdy videl rozebranej motor po jezdeni na dnesni M2T?? Asi ne...uz sem videl dooost pridrenejch motoru od M2T a od ty doby to tam leju jen v nouzi
 
 
Datum: 18. srpna 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel3708    
hochu ja leju m2t 5 let do fechtla a kdyz nemam tak tak naleju aj prewodowy
 
 
Datum: 18. srpna 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hej toto sa to řešilo doslova asi 100x:-D:-D,a vždy jedna strana obhajuje M2t a druhá drahší oleje..prostě M2t tomu fechtlovi stačí,ale s drahším olejem se tom taky nic nestane!!toto je nejlepší si odskoušet sám!!
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:58
 
 
 
 
Jméno: Standais      E-mail:      IP: uživatel3091    
Tak hele na fichtla je nejlepší m2t protože je nejlevnější a do fichtla nemá cenu lejt něco dražšího a že to nemá výkon to neni olejem lil jsem to do fíka 1:10 hulilo to sice jak kráva ale výkon byl pořád stejnej. a jentak mimochodem fichtlovy je jedno jakej olej do něj leješ hlavně že maže. jednu dobu jsem jezdil na hydraulickej olej a taky to jelo a naprosto bez problému. jediný v čem je rozdíl je to, že to má s kvalitnějšíma olejema lepší spalovaní-míň kouří. m2t lejem i do terry už 30 let a jezdí furt bezvadně krásně táhne bez nejmenších problémů. tak nazdar amamtéři co jste si přečetli na reklamě že mogul je nejlepší tak budeme lít mogul.
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:22
 
 
 
 
Jméno: Smajdii      IP: uživatel3781    
M2t je uplna sračka dusi se to jede to vedvou jak hovno nema to tah liju tam čepovany olej za 200,- litr a jede to jak dabel a pist je jemny jak dětska prdylka čest
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:04
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
M2T je suprovej oil ... kamos ho leje do stroje (co ja vim) tak asi 5 let a jede jak das i ve 2.... Ja davam okolo 1:30 - 1:33 a jede mi to taky paradne... M2T: + je levnej a vetsina ( vsichni ) pinckove driv jezdili jen na M2T - Mozna pri vyssim pomeru trosicku cmoudi a oneco vic zasira vejfuk a tvori karbon ... ale ja to nikdy necistil a jede paradne
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:51
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hele di fichtla nemá cenu lejt něco dražšího.M2T je postačující a fichtl je na to stavěnej,protože dřív nic jinýho nebylo.Takže fichtly,kejvačky,péráky a další modely byly ježěny na M2T.
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:43
 
 
 
 
Jméno: jawa 23 mustang      IP: uživatel1201    
ahoj chlapi,budu zajiždět motor zítra a nechcu ho zadřít,takže víc mazat,jet na čtvrt plynu, ale nevím jak daleko mám jet abych ho nezadřel,třeba 2-3km a pak 10min přestávka? nebo jak?pls poraďte.dííky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2008 9:49
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel186    
Zdar,zvol si nějakou cestu kde nejsou moc kopce.Souhlasím s ostatníma,musíš to poznat,kdy to potřebuje pauzu.Já jdu zajíždět taky.
 
 
Datum: 23. srpna 2008 9:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3818    
to musis citit...jak se moc ohreje tak zacne stracet vykon kvuli zvysenymu treni...je lepsi ho nechat potom trochu vychladnout a jet dal...tech co zajizdeli cely odpoledne bez zastaveni znam dost a vsichni druhy den menili krouzky(nekteri delali novy vybrus:-D:-D)
 
 
Datum: 18. srpna 2008 23:06
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
muze byt i pul plynu urcović mazat a tolik netocit a počkat az se zahreje pak teprve ject ja bych jezdil i dal pokud by netratil vykon tak bych mu nedaval prestavku ale to je jenom na tobě
 
 
Datum: 18. srpna 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: Offroader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus, teoretický dotaz: Může fichtl jezdit na naftu??? Jak, s čím ředěnou, atd....? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
znamej rikaz ze udelal ze stadaka dizla proste skoro zrisil prostor hlavy a ujel na cistou naftu asi 0,5km pak se ojnice tak zkroutila ze se to uz ani netocilo
 
 
Datum: 18. srpna 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no tak když naftu kradeš tak to je potom neco jinýho...
 
 
Datum: 18. srpna 2008 16:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3807    
kdyz trochu ucpes vzduchovy filtr tak v pomeru benzin:nafta 1:1 uplne s prehledem...jinak pokud motor poradne rozžhavis na benzin tak potom nektery jede na cistou naftu(samozrejmne s olejem) zalezi na kompresi!!! Ale dneska je to k nicemu kdyz nafta je drazsi...
 
 
Datum: 17. srpna 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: lord wader      IP: uživatel1201    
zdar hoši,ptal sem se jak zajet sperávně fichtla když mám skoro vše nové,jeden rádce napsal že se to má první nádrž po kousičkách to sem věděl taky sice ale nevim po jakych kuskach přesně.prosim poradte jak mam s tim ujet,jesi třeba 2km nebo víc?dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3807    
Jooo hlavne nebrzdit motorem!! to radsi z kopce vyrad nebo zmackni spojku...10km najednou se mi zda dost...to az tak na tu druhou bandu...tak 2 az 3km muzes...hlavne volne...jak se to hodne ohreje tak se to muze zakousnout....hlavne hodne mazat!! minimalne 1: 25...pokud budes zajizdet na M2T tak mazat alespon 1:20
 
 
Datum: 17. srpna 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: lukascz175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a v zadnym pripade nebrzdit motorem!!!!!!!!
 
 
Datum: 17. srpna 2008 21:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
doporucuju nechat na volnobech zahrat a muzes jet treba 10 km to je asi jedno ale nesmis ho vytacet a plyn jen zlechka
 
 
Datum: 17. srpna 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
tak jsi dub
 
 
Datum: 17. srpna 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: Lord wader      IP: uživatel1201    
Ahoj draci,mám motor po go,novy valec,klikovka,lamely,spojka,prostě skoro vše nové,prosím napište mi co mám dělat abych to pořádně zajel.Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel1437    
skoda ze si se na to neptal pred tydnem, to bych aspon vedel ze nemam jezdit dyl a nemel bych to ted pridreny:-(
 
 
Datum: 16. srpna 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
zajíždim tohohle krasavce(mustanga): http://fog.euweb.cz/fotky.htm
 
 
Datum: 16. srpna 2008 22:31
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
když taky zajíždim stačí olej M6AD a M7AD???
 
 
Datum: 16. srpna 2008 22:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3799    
nejezdit ve dvou,mazat alespon 1:25 a pokud mozno necim lepsim nez M2T,jezdit na ctvrt plynu aby se to moc netocilo a hlavne se to nesmi moc hřát,pokud mozno ze zacatku jezdit jen chvilicku a nechat vychladnout...prvni nadrz fakt po kouskach jezdit,druhou uz muzes i dyl a na ttreti uz jen vic mazat...
 
 
Datum: 16. srpna 2008 22:22
 
 
 
 
Jméno: jan55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
chtěly by sem se zeptat ..do 175 sew leje do mototoru ,převodový olej nebo motorový . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 13:45
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel2175    
jo sak jdem to ja ale sak mas na vyber tolik oleju ze si mozes jen vybrat nechapu proc resis taku hnupinu
 
 
Datum: 18. srpna 2008 13:45
 
 
 
 
Jméno: jan55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
trchaliku s edvardem ja vim žes to to psaly vi ..
 
 
Datum: 17. srpna 2008 20:02
 
 
 
 
Jméno: rybak      IP: uživatel2175    
nalej tam to co mas proc to resis sak to je jen 175. ale nalej tam nejradeji prevodovy vis kolik je jeste oleju jen si vyber
 
 
Datum: 17. srpna 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
ale maže.. já na něj jezdil dlůho a nic se nepokazilo
 
 
Datum: 16. srpna 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Motorovej olej neni dělanej na to aby byl v převodovce
 
 
Datum: 16. srpna 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3799    
kdyz jsem lil do fichtla motorák tak mi porad klouzala spojka
 
 
Datum: 16. srpna 2008 16:02
 
 
 
 
Jméno: jan55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a šak když tam naleju motorový olej tak sa tom nemožě ni stat že?
 
 
Datum: 16. srpna 2008 15:50
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Motorovej se leje do nádrže společně s benzinem v poměru 1:25
 
 
Datum: 16. srpna 2008 15:46
 
 
 
 
Jméno: jan55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a motorový sa tam taky može lét že??
 
 
Datum: 16. srpna 2008 15:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3799    
prevodovy olej napr. PP 80,PP 90
 
 
Datum: 16. srpna 2008 15:34
 
 
 
 
Jméno: čezeťák      IP: uživatel3749    
čau hoši,zkoušeli jste někdo mazat místo olejem naftou?je mastná a čistě teoreticky nebo v nouzi by to mělo jít co vy na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: lukascz175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak to je hustej blázen :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Hele znam cloveka (dnes sem si o tom s nim psal) je mu 28 a od 8 let jezdil na fikovi a kdyz mi rikal co do toho lil a nezadrelo se to? tak fakt nvm.... kdyby vas to zajimalo tak vodka redidlo nafta rum desinfekce lih nebo prej hodne zredena barva :-D (chudak motor :-D ) a kdyz sem se ho ptal jestli to redil oilem tak prej ne.... :-D
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:38
 
 
 
 
Jméno: čezeťák      IP: uživatel3749    
néé tak jenom se ptam ne?neřikam že na to chci jezdit :-D ale dík za reakce čus
 
 
Datum: 14. srpna 2008 17:20
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Nevymejslej blbosti... nejpis to nepude pac jak rika kolega..... Naco naftu? Na benzine (kdyby ti dosel benal) prodavaj oleje do benalu tak naco nafta?
 
 
Datum: 14. srpna 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3786    
čiste teoreticky pokud budes jezdit na naftu s benzinem bez oleje tak se to uplne normalne zadre protoze nafta se neoddeli v klikovce jako olej a shori s benzinem..
 
 
Datum: 14. srpna 2008 10:55
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://shop.sesa-moto.cz/pokec/index.html&detail=1&id=46348 - tak sem neska zjistil, čím to bylo... a tet jak to nejelo, tak sem si ještě vyměnil klikovku, páč byla šíleně vyklechtaná, přitom sem zjistil, že v tom prostoru kde je klikovka je převodovej volej, takže jak sem ho vyměnil,(předtím než sem jel, sem měnil volej) tak mi to z nějakýho (nevím jakýho:-D ) důvodu začalo protejkat.. a jak sem jel, a po těch 300 metrech to chcíplo proto, protože se volej vohřál, a začal protejkat, a zasralo mi to svíčku, a chcíplo... (teda to je jen moje teorie, zatím to ještě nemám v kupě - ten motor..:-D :-D ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já se na svíčku koukal..:-) jedna byla černá, mokrá, diš sem tam dal druhou, byla suchá, čistá... tak sem hledal problém jinde... jo, jinak ses mimochodem mohl podepsat..
 
 
Datum: 13. srpna 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel1903    
Že je ti tak 13? Protože normalní fachtlař by se kouknul na svíčku!!!
 
 
Datum: 13. srpna 2008 18:20
 
 
 
 
Jméno: Cechy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jakej olej přesně patří do převodovky u babety 210?zatim tam mám do automatický převodovky mám ho vyměnit za obyč převodovej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel2175    
jo nalej tam motorovy olej je ritsi a lip to potom radi.
 
 
Datum: 17. srpna 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
V prirucce co byla u babety je M6A do prevodovky
 
 
Datum: 13. srpna 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
kdys zajizdim novej valec do jaky drazky mam dat jehlu na plyn a najak dlouho?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
To frikulin - tvá odpověď mě pobavila stejně jak před pár lety, když na rallye bohemia, když přejížděli závodní auta mezi tratěmi po veřejných komunikacích, tak je měřili policajti... no by jste se divili kolik to jezdili v obci a také jak... a nejhezčí výmluva, kterou jsi mi frikuline tuhle reportáž připoměl změla ,,jak to máme dělat, vždyť tyhle auta ani pomalu jezdit neumí,,.Dlouho jsem se u televize tak nenasmál... Jak ale startuje a jak se rozjíždí, když řekněme pod 80km za hodinu to neumí, to nám ten fiškus neřekl do kamery. Asi to nadlábnou, kola se roztočí na těch nejmenších 80km a pak ho hoděj na zem... jinak si to vysvětlit neumím :-D Vím je to trochu mimo téma, ale musel jsem reagovat na tu blbost co frikulin napsal :-D Nic ve zlým frikuline, ale všichni nejsme na stejné vlně jako ty :-)
 
 
Datum: 12. srpna 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Sim vás....u normálního sériovýho fíka se nemusí po výbrusu na karbec šáhnout....! Stačí dát olej 1:25 aspoň na cca 200km...pak se může dát 1:33....já například závodní válec zajíždim 50km....! S tim totiž ani nejde jet pomalu....
 
 
Datum: 12. srpna 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1553    
to je blbina dej ji na 3 od shora! aspon n 800 km
 
 
Datum: 12. srpna 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
nech ji bejt, akorat trochu vic maz :-)
 
 
Datum: 12. srpna 2008 21:18
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
To by se z toho jeden pos*al!!!! Jedu se projed pohoda prijedu domu hodim fika na stojanek prijdu asi za hodku a pul ze ho uklidim a cumim pod nim fleck oleje tak cumim jestli to teda olej je ( benzin je trochu ridsi ze :-) ) a odkud to kape vim ze to tece po stupacce ale nemohlo mi dojit jak se na stupacku dostal oil? Od nakopavacky... jak je ta osa do motoru (nvm jak to vysvetlit) proste z ty diry z ktery trci nakopacka tak tekl olej... ted uz ne a kdyz sem to potom kontroloval kolik ho bylo jeste v motoru tak celkem dost ale jestli se mi to stane nekdy za jizdi tak to zadru natotata odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
To se mi stalo po 1. a ted to nic nedela
 
 
Datum: 18. srpna 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3772    
vubec to neres,opirej to na levou stranu.fichtla na prevodovce jentak nezadres,mozna kdyz to bude uz dost suchy tak shori spojka....ale to tam budes muset mit uz tak jednu deci.....jeden znamej urazil kus karteru a mesic jezdil na totalne suchej motor nez se to totalne zaraflo,takze neni ceho se bat....ja zde rikali,je to bolest fichtlů...jak se ale dostane na urcitou hladinu(cca pul cm pod rysku) tak to prestane chcat a je klid...motoru to nevadi.....motoru by nevadilo ani kdyby tam byla jen polovina predepsaneho mnozstvi oleje,ale pokud je ho tam hodne malo tak se to strasne hreje...
 
 
Datum: 13. srpna 2008 0:09
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
me to v zivote nekaplo ani na jednoom ze 7 fichtlu co i prosel pod rukama
 
 
Datum: 12. srpna 2008 22:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Když sundáš nakopávačku, tak si všimneš že na vstupu hřídele nakopávačky je takové zvláštní okruží. To je patrný plechový kroužek (nedá se koupit!), který je zalisovaný v kraji díry nakopávačky a drží na svém místě O kroužek, který má za úkol těsnit hřídel nakopávačky proti prolínání oleje. Tedy, ten starý, ztvrdlý a nefunkční těsnící kroužek vyndáš (a to je pěkná pakárna, aby se moc nezdeformoval, páč není za co chyhtit) a vyměníš O kroužek pod ním, plus zpět to plechové víčko. Pokud nemáš příliš vymleté pouzdo vedení nakopávačky (hřídele), tak by to těsnit mohlo. Někdy je ale problém, že razantním startováním se z díry startovací hřídele stane vymletý ovál a tím pádem jde směrem k O kroužku více oleje než je obvyklé a druhak se pohybem hřídele starovací páky v díře O kroužek v krátké době poškodí. Řešením by bylo převložkování díry startovací hřídele, plus výměna O kroužku.
 
 
Datum: 12. srpna 2008 22:45
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel1437    
me z ni netece ani kapka, mozna to je tim ze je po generalce:-) a jinak tam ma byt O krouzek, aby to neteklo
 
 
Datum: 12. srpna 2008 22:14
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
taky taky mi to dělá akorát mi tam nekape ani žádný flek pod fichtlem jak je nahnutý-jenom tam je poznat že tam je kapku oleje kolem startovací páky
 
 
Datum: 12. srpna 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: Jurmen      IP: uživatel3202    
jj,to je bolest všech fíku,už to taky neřeším.sem tam to utřu a jede se dál.jak tady píšou,fakt to nemá cenu měnit,párkrát prošlápneš a je to to samí.tak že sem tam zkontrolovat hladinu oleje a nic víc.Fichtlům a všem Jawám zdar
 
 
Datum: 12. srpna 2008 21:29
 
 
 
 
Jméno: STADION      E-mail:      IP: uživatel3770    
Mne to dela taky na oboch 20-tkach , mustangu ale to dela asi na vsetkych pionyroch. :-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. srpna 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Technickou??? :-D coto je? leda tak leda ze bych si udelal technickou nekde na poli..... :-D technickou jizdu :-D
 
 
Datum: 12. srpna 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: Standais      E-mail:      IP: uživatel3091    
nemá cenu si s tim lámat hlavu já mam 05, 20, a dva mustangy u všech to teče a týct bude. než pujdeš na technickou tak to nech vychladnout otři okapaný olej a projdeš mně tam do protokolu sice taky napsal těsnost motoru, ale co hlavně že projdeš kontroluj olej a kašli na to.
 
 
Datum: 12. srpna 2008 21:00
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Jo to ja sem to taky neresil kdyz to sem tam nekde kaplo ale z nakopavacky? sem cumel jak chleba z tasky.... Ale pak sem to kontroloval a bylo ho tam dost takze v poho.. ted sem to byl provetrat a asi 2 km od baraku sem se koukal a spotek byl suchej... Jen jednou kamos pujcil druhymu fika a on mu za to pujcil babetu a na babete neradis tak v poho.... vymenili si to z pet a chcal z toho volej jak sfin (z fika) pac ten hloupej clovek neumel z ty babety radit a i z kopce jen na jednicku !!!!!!! auviiiii kdyby ste slyseli ten zvuk tak by ste breceli..... Od ty doby co mam fika bych ho pujcil jen jednomu co umi jezdit a jezdi asi vod 10 let... ted mu je 15
 
 
Datum: 12. srpna 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
je tam takovy těsnící kroužek,ale nema cenu ho měnit,ja ho vyměnil,najel par km a tece to znova,taky mi to dela u obou fiku
 
 
Datum: 12. srpna 2008 19:34
 
 
 
 
Jméno: durmánek      IP: uživatel1210    
kámoš po dvou letech co má fichtla kontroloval olej a zjistil že nemá ani kapku-motor sice trošku ko ale fakt se to jen tak nezadře... a fichtla pokládám zásadně na levou stranu a je po problému...
 
 
Datum: 12. srpna 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Něco podobnýho se mi stávalo u obouch fichtlů. Ale vždycky když sem je zaparkoval tak byli úplně nepatrně nahnutý na pravou stranu a druhej den celá stupačka od oleje a pod fichtlem celkem velkej flek. Olej sem lil po okraj kontrolního otvoru. Ale jak řikám dělalo mi to u všech motorů
 
 
Datum: 12. srpna 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele já to mám po GO a taky mi to teče....akorát párkrát zkouknu volej a nic víc...neřešim o...myslim si že to jentak nezdařeš...
 
 
Datum: 12. srpna 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja mam na svoji stupačce furt olej... to s tou osou vim co to je.. :-) nevim proc to tam tece esi treba moc oleje ale me to nevadi oleje je tam furt dost tak to neresim a ze mi nekdyy pri nakopavani ukapne kapka co uz
 
 
Datum: 12. srpna 2008 18:31
 
 
 
 
Jméno: MuStAnG      IP: uživatel1412    
zdarec prosím kdo máte laděný vyfuk připandě jaký jak ste s ní spokojeni já mam HIKONE ale chtěl bych jiný odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 18:23
 
 
 
 
Jméno: ladybird      E-mail:      IP: uživatel3766    
muzu potvrdit na seriaku maka dobre peknej spodek a stredni otacky
 
 
Datum: 12. srpna 2008 18:23
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/37/products_id/348
 
 
Datum: 12. srpna 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: Beeyk      IP: uživatel3552    
Cus draci.. myslíte si že je dobry používat do specialu olej MOGUL ?? bral jsem ho na vyzkoušení protože byl tam ten nejdražší vyjde na 80Kč na 0,5 L odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
já ho leju pořád, výkon nevim ale když srovnám výfuk můj a uživatele M2T hned vim že M2T není nejlepší olej :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1438    
Ja leju do specialu mugul dlouho a je to supr výkon
 
 
Datum: 11. srpna 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: cespiro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci máte někdo zkušenosti s tim křížem na JAWU 21 co tu sesa prodává?? http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1890.html díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: cespiro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dik za názory... to Dr.fík2: to nebude křížem.. to bude rukama a nohama
 
 
Datum: 10. srpna 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
stupny se nechaj utahnout 17ctkou klicem ;-)
 
 
Datum: 10. srpna 2008 19:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dr.fik 2:ja nevim,ja mam ten samej a bez problemu,je v pohode,v originale bejvaly stupacky taky na zavit,a to ze nejdou utahnout a ze se ulamujou bych nevidel jako chybu krize,problem bych hledal nekde jinde:-)(me utahnout dou a neulamujou se)
 
 
Datum: 10. srpna 2008 19:20
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
pohle me se daj utahout sikovkama
 
 
Datum: 10. srpna 2008 19:20
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík2      IP: uživatel2969    
je na hovno.uš jenom kvůli stupačkám.kámoš tady ten má a urval na něm uš asi 4 stupačky protože sou na závit.prostě na hovno.a nejde dotahnout.pořád se povoluje.prostě je na hovno nejlepší je ten starej jak na něm byli ty široký starý stupačky.ty byli nejlepší
 
 
Datum: 10. srpna 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: SWETR      IP: uživatel3035    
Ahoj, mám dotaz, jaká má být viskozita převodového oleje na pionýr. Slyšel jsem, že tam patří buď PP80 nebo PP90 co je hustší, kterej patří na zimu a kterej na léto a jakou mají viskozitu. Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: Jandy      E-mail:      IP: uživatel3959    
Já sem tam nalil Mogul pp 90 a najel sem na něj 1550km žádnej problém ale M2T je na hooouby zakydal sem si vejfuck a navíc mi řinčí motor jak kr*va.
 
 
Datum: 01. září 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
teda nemam mogul ale Paramo nebo jak se to jmenuje.... litsr stal asi 85 kacek
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:44
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
je jedno co tam naleješ, hlavně aby tam nějakej olej byl
 
 
Datum: 11. srpna 2008 0:02
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Taktez mam Mogul PP90 a v poho... ujel sem na tom zatim 100Km a v poho
 
 
Datum: 10. srpna 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1438    
ja mam Mogul pp 90 ted sem ho koupil a je super .Doporučuju. 90tka je hustší a lepší než 80tka a je celoroční :-)
 
 
Datum: 10. srpna 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: MichalJ21      IP: uživatel1711    
ja do prevodovky nalil olej co s nim otec maze retaz na motorovne ab babeta na to frci
 
 
Datum: 10. srpna 2008 15:42
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel3035    
Nazdar draci, kterej olej si myslíte že je nejlepší v cenové relaci do 200kč za litr. Motorka Jawa 21, off-road. Benzín Speciál 91. D9ky za rady. Myslím olej co se mísí s benzínem nemyslím převodový. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 10:52
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nejlepší český 2t olej by měl být Trysk Rapid 2t. Já jsem spokojen s Trysk M2t.
 
 
Datum: 10. srpna 2008 10:52
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1438    
Já používám M2T a sem spokojenej...
 
 
Datum: 10. srpna 2008 9:50
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Motul 510
 
 
Datum: 10. srpna 2008 9:50
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau...jakej olej mi doporičíte do převodovky do fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
mam pp-90
 
 
Datum: 10. srpna 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
motul Gx 15w-40
 
 
Datum: 10. srpna 2008 11:50
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
PP 80 nebo PP 90
 
 
Datum: 10. srpna 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: pepan      IP: uživatel1818    
lukasi olej M2t je do benzín né do převodovky
 
 
Datum: 09. srpna 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
M2T-blbej vtip........
 
 
Datum: 09. srpna 2008 22:20
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel3727    
cuss davej tam M2T volej
 
 
Datum: 09. srpna 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jesi se nepletu tak je to pp 80 nebo pp 90
 
 
Datum: 09. srpna 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel1277    
Nazdar,chtěl bych se zeptat dával jsem do motoru m2tčko a po týdnu ježdění jdem ho vypustil a bylo zelený.Nevíte báhodou jestli to není tím že mi špatně těsní kartery a dostává se mi tam benzin:-Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel3035    
M2T není olej do převodovky, je to olej do benzínu, do převodovky patří olej buď PP80 nebo PP90, od Parama a Mogulu se to jmenuje 80W-90, těch druhů je víc já používám tenhle doporučuju.
 
 
Datum: 09. srpna 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel1277    
To se může dávat do benzínu i do motoru...
 
 
Datum: 09. srpna 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
i kdyz u fichtla to je vcelku jedno... ja nedavno nalil do prevodovky u motokary kde mam fichtla olej do 4T a v poho...
 
 
Datum: 09. srpna 2008 16:06
 
 
 
 
Jméno: Georg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
M2T není olej do motoru ale do benzínu, do motoru patří převodovej.
 
 
Datum: 09. srpna 2008 15:44
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau chci se zeptat jaky olej byste mi doporučili do fichtla?popřípadě pls hodte odkaz..díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 19:25
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
lej tsf nic tim nezkazis
 
 
Datum: 09. srpna 2008 19:25
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
M2t 70Kč/l
 
 
Datum: 09. srpna 2008 19:24
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
shell advance!!cena asi od 150kč do 1000kč...já leju do 350 za 250kč a super!!
 
 
Datum: 09. srpna 2008 16:20
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
Do benzínu Motul 2T,Castrol 2T nebo Valvoline, do převodovky,pokud se nepletu tak PP80 nebo PP90
 
 
Datum: 09. srpna 2008 15:50
 
 
 
 
Jméno: fojta      IP: uživatel764    
zdarte,myslite ze bych mohl nalivat zase M6A?(driv se to prej davaloM6A,dnes je M2T,je sice nejlevnejsi ale dvakrat lepsi,prej) ale musel bych to redit 1:25 ze? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel3671    
mnoho lidi si m2t chváli a mnoho lidi naněj nadává kup si lepši sice bude trochu dražši ale nebude se ti tak zanášet vyfuk nebude to tak kouřit a motor pujde lip do otáček dokonce tyhle oleje sice ne všechcny pomáhaji chránit a čistit spalovaci prostor motoru
 
 
Datum: 07. srpna 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pionyr byl puvodne konstruovan na olej M6A,aleM6A byl normalni olej pro čtyřtaktni motory ,takže když do pionyra leješ M2T tak je to lepši olej než pro kterej byl navrženej,ale sou mnohem lepší oleje neš M2T.....
 
 
Datum: 07. srpna 2008 21:04
 
<  64  65  66  67  68  69  70  71  72  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 4:15:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu