slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  62  63  64  65  66  67  68  69  70  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
Zdarec kapal mě furt olej tak sem očistil motor a natřel 3ma vrstvama akrylátové barvy ty mezery a zatím to drží. Myslity že to vydrží nebo to při velkým zahřátí sleze ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2008 16:35
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
ma tam bej na pilce na železO
 
 
Datum: 07. října 2008 16:35
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
hmm a já sem spravoval motor a musel sem menit spojku sundám výko a oni byli segrovky privareny ke kosi. Smula ze sem doma neměl fričku a na pilce na železu bylo málo zubů :-D
 
 
Datum: 07. října 2008 16:34
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já zas viděl pokus zavařit motor k rámu:-D
 
 
Datum: 06. října 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: :)      IP: uživatel4260    
tak to s tim varenim...to uz je demencia, ja som raz zazil privarene primarne kolecko(dotycny nemal maticu s takym stupanim)
 
 
Datum: 06. října 2008 19:25
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
zažil jsem i horří přípád, kamošovi tekl z motoru olej tak ten motor po stranách svařily
 
 
Datum: 06. října 2008 18:20
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no reknu ti to asi tak.... pod tou barvou budes mit mastnotu a ta barva se natom neudrzi + kdyz se to jeste zahreje.... a za dalsi si udelal kravinu pac se ti to bude pekne prehrejvat:-) takze si neudelal moc dobre..... radsi si to rozpulit a pretesnit!!
 
 
Datum: 06. října 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: lukkas      E-mail:      IP: uživatel880    
kolik se leje oleja do babety 228nenašël sem tam šroubek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2008 13:34
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kontrolni sroubek hladiny je tam u sekundatrniho kolecka mnozstvý nevim ale dost malo
 
 
Datum: 06. října 2008 13:34
 
 
 
 
Jméno: lukkas      E-mail:      IP: uživatel880    
mam na mysly prevodak
 
 
Datum: 06. října 2008 9:28
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
co je vlastně příčina zvonění pístních kroužků ?? mám fichtla jezdí jak drak ale taky někdy kotel zvoní (teda doufam že jsou to kroužky :-D ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4258    
M2T je nejlevnejsi brusná pasta :-D:-D
 
 
Datum: 06. října 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
ups takže vyměnit - to je divný před asi 1500km sem je měnil (výbrus) mno asik přestanu použivat to lepidlo - M2T :-D
 
 
Datum: 06. října 2008 15:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4252    
jsou uz ojety,jak se zuzuji tak se otviraji v zamku a zvoni o zajistovaci kolicek...ten kolicek to postupem casu urazí,zacnou se protacet kolem do kola a pak se okousou o kanaly a rafne se to ...
 
 
Datum: 06. října 2008 9:23
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
většinou zvoní, když není motor v tahu, páč mezi kroužkama a pístem jsou vůle
 
 
Datum: 05. října 2008 22:38
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mam dotaz kde se dá koupit novej ráfek na mustafa a za kolik stačí len ráfek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2008 16:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4258    
cena od 700,- do 1200,-
 
 
Datum: 06. října 2008 16:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4258    
skoro v kazdym e-shopu
 
 
Datum: 06. října 2008 16:40
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
borci dva prispevky podemnou je dotaz jak utesnit prostor u spojk. tycek.. ja ma 555 a časem se mi to tam taky pekne zasvini... mám tam taky neco dat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2008 14:21
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v originále tam je filcovej kroužek a nějakej umělohmotnej (nebo z jakýho materiálu to je) kroužek kterej tam drží ten filc aby nevypad, jestli to tam máš tak vymn ten filc a mělo by se to zlepšit...
 
 
Datum: 04. října 2008 14:21
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Panove vy byste to mohli vedet: jak utesnit pravy viko - chcije tam olej od tej tycky...gufero na viku novy, mel sem u tycky takovy maly gumovy krouzky co by tomu mohli zabranit ale zradili... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4243    
jevi se mi to jako blbost protoze tohle jsem jeste nikdy nevidel ...chcije ti to urcite odjinud....to zes dal novy gufero neznamena ze to tam nemuze tect...
 
 
Datum: 04. října 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak pod sekundarkem to netece jelikoz je to gufero tam taky novy a nakopavacka je sucha...tece to pres ten tunylek co je v ni tycka, vytyka t u serizovaciho sroubku na spojk
 
 
Datum: 04. října 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já u tyčky žádnej těsnící kroužek nemám a zatim se mi nikdy nestalo, že by mi tam tek olej, ale tekl mi pod nakopávačkou, tam sem si dal těsnící kroužek a nebo jak píše Standa, může to bejt i špatným guferem pod sekundárem
 
 
Datum: 04. října 2008 11:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4239    
to ti netece tycinkou ale prdlym guferem pod sekundarem a nebo nakopavackou...
 
 
Datum: 04. října 2008 7:09
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak todlec maj u nas v mototechne se tam zkus mrknout jestli ji tam mate v zelezarstvi vedou spis podlozky
 
 
Datum: 03. října 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel4229    
potrebujes toto http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_345.html mimochodom aj ja mam ten isty problem tak dufam ze to tesnenie kupim aj v zeleziarstve
 
 
Datum: 03. října 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jo este je to motor 21
 
 
Datum: 03. října 2008 21:27
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1584    
zdrawim mam dotaz mam babetu takowe te žlute barvy ne uplné jasné ale takowa bledá nevíte jaky je to odstín nebo číslo na barve ? predem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel3558    
Ahoj kluci a holky,mám problém nevím jestli budue stačit mezi kartery dát jenom jedno těsnění, takový papírový to zelený,aby mi ale netekl olej myslíte že to bude stačit bez tmelu? jenom samotný těsnění? (Kartery nejsou nijak poškozeny kudy by mohl olej protíkat)Děkuji za pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel3558    
Děkuji moc za pomoc, ale já sem to udělal takhle dosedací plchy sem otřel toluenem necahl oschnou namazal to hermetikem a dal papírové těsnění a druhý karter sem natřel taky a dal jsem to do kupy a zítra naliju olej a pojede jak fík je po výměně ložisek,gufer pístu a pístních kroužků.Ake moc děkuji za pomoc
 
 
Datum: 30. září 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jo jak psali...neposkozenej - papir staci, jinak tmel...pretesnoval sem papirem tedka jeden a vubec netece...ale musi se to udelat poctive a papir prve potrit olejem...
 
 
Datum: 30. září 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
kdyz mas ty kartery ok tak staci tesnení potrene selakem selak se pouzival drive jako hermetik a kdyz je mas poskozene tak papir a silikon
 
 
Datum: 30. září 2008 16:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4198    
pokud mas naprosto neposkozene dosedaci plochy tak tam muzes mit samotny tesneni,ale pokud ne tak se doporucuje hermetik,barva nebo nejaky tmel ci silikon..
 
 
Datum: 30. září 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4202    
tak samotné by sem ho tam nedával - dej tam silikon (ten červený na motory) + těsnění a hned to nedotahuj až na doras chvíli počkej až ten silikon trochu ztuhne - a už by ti to téct nemělo dělám to tak vždycky a zatim žádný problém
 
 
Datum: 30. září 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
Zdarte chci se zeptat, když jsem jezdil na special můžu přejít na natural? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to fuk. Oktanový číslo je jen odolnost proti samozápalu. Víc oktanů neznamená, že to pojede líp.
 
 
Datum: 03. října 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
no natural ma více oktanu takze by to mělo lip jet
 
 
Datum: 30. září 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21.estranky.cz      IP: uživatel720    
jasně, ze muzes, ja treba jezdim na natural furt a pohoda, a urcite to taky driv jezdilo na special, takze by nemel bejt problem :-D
 
 
Datum: 30. září 2008 17:06
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
mas to jedno ale natural je o 10h levnejsi
 
 
Datum: 30. září 2008 16:44
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4202    
můžeš ale nevidim důvod lépe ti to stejnako nepojede :-D
 
 
Datum: 30. září 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se mi stala neska taková kuriozita.... jedu prese obec za mnou CBR F a rikam si no tak pridam a ukazu mu jak mi to jede :-D no rozvalim to kdyz vyjedu z obce on me zacal pomalu predjizdet zamaval a odjel... valim že a najednou citim na levý noze celkem velký teplo, tak si rikam bud to mám tak přehřáty, že se mi snad zaví aj hlava :-D bo se to tak dobře chladí... přejedu zatáčku vyjedu na kratsi rovinku mam cas se podivat co se deje... podivam se a víčko od převodovky kde se napouští olej, pryč :-( no tak zastavim koukam jak to chrsta pak valim dom... pul lhodiny to cistim (krasne se mi vylestil lak :-D) pak tam liju olej co sem mel a pul litru v háji..... a to tam byl tak mesic.. jo a ještě nevíte jak odstranit z výfuku připálenej olej (nenásilně, je tam chrom) já ho čistil čisticem na hmyz :-D a zubnim kartáčkem... no a neco tam jeste zusralo&#9824; odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D kurna ted si to hezky vyresil :-D
 
 
Datum: 28. září 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
bude te radi ze jsem vubec nekdo muze psat a ja mam co cist
 
 
Datum: 28. září 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lk: bylo tady hodnej blbejch dotazu a ja si to mám vyžrat hmmmmmm
 
 
Datum: 28. září 2008 19:46
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Skus brusnou pastu:-)
 
 
Datum: 28. září 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nechapu takovej příspěvek.......ani hlavu, ani patu a ani nějaká zápletka nebo kuriozita......... tak ti vytekl olej no......nevim ani, proč na začátek cpeš toho na CBR F když se pak s nim nic neděje...... jinak jako nic ve zlém, ale tohle mě dostalo :-)
 
 
Datum: 28. září 2008 19:24
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sry za překlepy... tavi hlava a na konci sory seso blbej preklep.. zůsTalo
 
 
Datum: 28. září 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel4056    
ahoj lidi matakovej dotaz vim ze to asi bude znit blbe ale kolik mam dat do 5litroveho kanistru oleje kdyz chci pomer 1:30 v mililitrech. ja myslim ze 165ml ne? newim co se to se mnou stalo ale nak si nejsem jistej kazdopadne diky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2008 23:41
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všem se omlouvám za neúmyslné zmatení, zvrzal jsem výpočet, hold mi to tak k večeru už nemyslí :-)
 
 
Datum: 28. září 2008 23:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo ta první hodnota těch 30ml/l platí pro poměr 1:33
 
 
Datum: 28. září 2008 12:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nic proti, ale at počítam jak počítam, tak mi vychází zaokrouhleně na celá čísla 30ml/1l ...... a když zpočítam poměr 1:30 , tak to bychází na 33,33333atd. ml/l......takže by mě zajímalo, co má spíš standa z matiky?!!!...........jo a ještě por axo:jak si přišel na to, že dyž tam dá víc oleje, tak se i zvíší poměr? pro doplnění informací ti řeknu, že čim větší poměr, tim méně oleje.... kdo by to nepochopil tak čtěte: při mazacím poměru 1:33 ti stačí 1ml oleje na 33ml benzínu a například při poměru 1:50 ti stačí 1ml oleje na 50ml benzínu.......a než se začnete vysmívat a ptát se co má kdo zmatiky, tak si nejprve zamette před vlastním prahem!!!!!!!
 
 
Datum: 28. září 2008 12:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4190    
nic proti ale zminenych 150ml na 5 litru je pomer 1:40 :-D:-D co mas z matiky na 5 litru by melo bej tech 170-180ml pri pomeru asi 1:30
 
 
Datum: 28. září 2008 11:16
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sem ti to rozepsal pod sebe ale nějak mi to nevzalo, prostě dáš 150 ml oleje do 5 litrů benzínu, kdybys tam dal 165ml tak to budeš mít v poměru 1:33
 
 
Datum: 27. září 2008 23:30
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1l oleje:33l benzinu 165ml oleje:5l benzinu 1l oleje:30l benzinu 150ml oleje:5l benzinu
 
 
Datum: 27. září 2008 23:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4185    
cca necelé 2 deci
 
 
Datum: 27. září 2008 17:15
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec.. tet zajíždím fichtla, a tam, kde sem ve dvou jezdil na dvojku, já 65 a táta 78, tak neska sem tam jel sám, a sotva to na tu dvojku jelo, a jen semnou.. může to bejt tím, že jak tam je hodně oleje, tak že to třeba nemá tak dobrý spalování, a jak se to zajíždí, tak že to má třeba nějakej "odpor" ? nebo čím to může bejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4178    
nijak to nedramatizuj....pokud poradne mazes dost a ne nejakejma srackama jako je M2T tak se nic nestane a zajedes to pekne...
 
 
Datum: 26. září 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D j.. může tam bejt tak kolem asi 10 - 20 km.. a jezdil sem diš byla celkem zima, tak to chlazení muselo mít dobrý.. a je lepší to zajíždět v terénu, nebo na silnici? a co kyž to třeba sem tam někdy vytočim jako víc, ale né jako jak ti blbci co dávaj plnej na neutrál:-D ale diš jedu do kopečka, a dvojka to nebere, a jednička to bere dost, tak se to trochu vytočí, ale to zas tak nevadí ne?
 
 
Datum: 26. září 2008 14:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4176    
to sou ale keci ...mno...to je jedno.... hele neves hlavu,ono se to este povolí...je mozny ze si neco posr..l a proto to nema tah(drou se futra v prevodovce,spatne sestelovana eletrika a karbec)... z vlastni skusenosti rikam ze prvni kilometry s novym vybrusem jsou utrpeni....motor nechce tocit,ale ma takovej tah ze na 10 m tam mas trojku :-D a ackoliv zezacatku jede na nizke otacky tak ma silu ....postupem casu se to povoluje a zacina tocit...kdyz nechce tocit tak ho nenut...chce to trpelivost a hodne oleje :-D:-D
 
 
Datum: 26. září 2008 10:23
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik kiláků jsi už najezdil? Ono to při záběhu takový línější ale pamatuj že jak to zajedeš tak to pojede. Pokud ho honíš a nezatěžuješ to jest valíš celou dobu na trojku tak to může bejt líný ale pokud budeš hodně řadit a jezdit v různém terénu tak je to ideal. Kámoš zadřel NSR a v servisu mu řekly že pokud chce tak mu to zajedou v Praze po těch semaforech že je to nejlepší na zajíždění. Často radíš, rozjíždíš a motor je potom živější.
 
 
Datum: 25. září 2008 21:20
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
Těžko říct, třeba si to sedne, ale z mý zkušenosti mužu říct že s novym (ještě nezajetym) výbrusem to má znatelně větší sílu.
 
 
Datum: 25. září 2008 21:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4133    
vcera sem potreboval akutne odjet na kalbu na fichtlu,banda prazdna...benzin sem jeste nejakej mel a nebyl doma jinej olej nez M2T,dal sem to tam a skvele zajetej vybrus a krouzky uz jsou zase v pi..i ...jedna jizda 5km a zpet na M2T a uz zase zvoní jako hovado ...a to jsem to redil 1deci oleje na 1.5 l benzinu..coz je asi 1:15....to jsou sračky!!....zakazal bych to prodavat!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
nesváděj to na m2t když ses ani nepodival do motoru ! mimochodem jak už tu bylo řečeno s tim olejem si to vážne přehnal, já osobně mažu hodně, ale tohle je vážně moc ! sundej válec a uvidíš...
 
 
Datum: 25. září 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel4065    
si to trochu prehnal s tim olejem no...ja jezdim obcas i na 4t olej z busu a v poho...
 
 
Datum: 21. září 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: pe-tr      IP: uživatel2605    
Deci nekvalitniho karbonujíciho oleje na 10km znamena pekelnou vrstvu karbonu...To zvoneni bude tim.Skoukni to..Caw
 
 
Datum: 21. září 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: pe-tr      IP: uživatel2605    
No ja jezdim na M6AD a zvoni a cinka furt no. A zvoni uz asi rok a zatim se to nerozesralo. Takze to zvoneni zas tak moc neznamena. Jo ale 1:15 to by to mohlo zakarbonovat pist i hlavu ne? A stvrdlej karbon by moch zvonit. Ja tedy nevim. Zatim se mej.
 
 
Datum: 21. září 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: michalbo      IP: uživatel1797    
třeba ti zvoní klika nebo může bejt rejhla v pístu, ale olejem to na 200% není
 
 
Datum: 21. září 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: michalbo      IP: uživatel1797    
třeba ti zvoní klika nebo může bejt rejhla v pístu, ale olejem to na 200% není
 
 
Datum: 21. září 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4133    
500 vic nez staci na zakladni zajetí ...samozrejmne porad vic mazu 1:25 ...neuc mi jak se zajizdi....nejaky presny hodnoty jsou pro lidi co nemaji cit pro chod motoru ......ale me proste zarazilo ze to M2T je sajrajt vetsi nez sem si myslel ...
 
 
Datum: 21. září 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4136    
stando ale 500 km je málo, zajíždí se 1500 km, ale já mám čz 476 nikdy nejla n anic jiné než m2t a žádný problém.
 
 
Datum: 21. září 2008 17:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4133    
Mel sem to moc hezky zajety na speed mix od motorexu...(polosyntetika pro ty nase stary herky)...necinklo to...vse mam OK...500km po GO....po 10km se ti neudela tolik karbonu...neblazni...proste M2T je brusná pasta...co víc dodat..
 
 
Datum: 21. září 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: Vaclav_50ccm      IP: uživatel2605    
Hele kdyz to zvoni neznamena to ze je vsetko v hajzlu. Mrkni jestli nemas vrstvu karbonu na pistu a hlave. Mozna ze kdyz to ocistis tak to zvonit prestane. Jinak to je divny ze po 10 km by se to uz rozesralo...M2T je sairajt ale ne zas tak velky aby ti znicil motor po 10km...cau
 
 
Datum: 21. září 2008 15:42
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D :-D :-D to bude rukama a ne olejem ja ze srandy najel 100 kilaku na scedeny fritovaci olej z nasi hospody a to uz je co rict a nezardel se
 
 
Datum: 21. září 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Menit oleje neni moc dobry, kor po vybrusu... kuli karbonu a tak:-)
 
 
Datum: 21. září 2008 14:57
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
tj to maš asi moc rozmazlenej motor ja sem ve fichtlovi nikdy nic jinyho než m2t nemel a furt litam :-D
 
 
Datum: 21. září 2008 14:23
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdím na M2t z Parama 1:30 a žádnej problém nemám. Jseš si jistej, že je to olejem?
 
 
Datum: 21. září 2008 14:14
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele stando ale to se redi 1:40
 
 
Datum: 21. září 2008 14:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4133    
sem tak nasranej ze premejslim ze napisu liebesbrief do firmy paramo,protoze tohle nema obdoby!!!
 
 
Datum: 21. září 2008 14:10
 
 
 
 
Jméno: Fojta ®      IP: uživatel764    
zdarte,tim by bylo nejlepsi zajizdet novy pist+vale a pis.krouzky??M2T asi ne,co??!!Plnou sintetiku asi taky ne,ze??Tak tedy cim?A v jakem pomeru??Ja bych to zacal zajizdet 1.L bezinu 1:5, 2.L 1:10, 3.L 1:15, 3-5 L 1:20, 6-7L 1:25 8-10L 1:30 11-a vic 1:33.Bylo by to dobre zajety??Ď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: pp      IP: uživatel3442    
prej že M2t je dobrej olej hmmm to seš ty dobrej kretéén!!!to je nahovno uplne nejvíc sračka ja tam leju MOTUL 710 to si radši kup ale m2t bych nenalil ani do babety!!!!!!!akorád to smrdííí
 
 
Datum: 30. září 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:50 nezadřeš jen snižíš životnost, hlavěně pístnímu čepu.
 
 
Datum: 21. září 2008 10:16
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:5 to odpalis svicku zacni na 1:25 dejme tomu 300km pak 1:33dalsich 300km pak 1.40 bud uz porad nebo pak jeste treba po 200km muzes davat 1:50 jak chces ty ja jezdim 1:50 A V POHODE NEKDOO RIKA ZE TO MUSIM ZADRIT ALE MAM ASI 2000KM po vybrusu a je to ok pouzivej lepsi olej treba ten jak je do motorových pil STIHL takovej cervenej
 
 
Datum: 20. září 2008 21:00
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
nejlepe nejaky lepsí minerál a pomer 1:25
 
 
Datum: 20. září 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:5 je moc to ti nepojede. První nádrž dej 1:20 a další než to zajedeš 1:25. M2t je dobrej olej.
 
 
Datum: 20. září 2008 20:02
 
 
 
 
Jméno: Fojta ®      IP: uživatel764    
Oprava:VAlec stary ale vybrouseny
 
 
Datum: 20. září 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
http://www.trabant.cz/clanky/technika/sm-14-74-mazani-dvoudobych-motoru-a-olej-m2t a ctete :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde všichni berete, že je M2t špatný? Je to normální olej do 2t. Co vim, tak vyjetej olej se po důkladným přefiltrování přidává do ropy, co se z ní dělaj oleje.Takže částečně recyklovanej je každej krom syntetiky.
 
 
Datum: 20. září 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
souhlasim se standou drive bylo aspon m2t kvalitni a ne recyklovane
 
 
Datum: 20. září 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sice jezdim na M2t, ale teď budu zkoušet TRYSK m2t, no ale jinak si myslim že dříve mělo klasický M2t lepší kvalitu než má teď... nynější akorát zasírá všechno co jde a děsně čoudí. (čerpám z vlastních zkušeností na základě porovnání dvou válců)
 
 
Datum: 20. září 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4122    
ta cast o zpusobu mazani dvoudobeho motoru byla uzasne dobre popsana....zbytek mi rozesmal,protoze tam srovnavali,s odpustenim,sracky s jeste vetsima srackama ktery se lejou do trabanta,tudiz sracky meli navrch a v testu obstali :-D:-D jen bych podotknul stari clanku: Svět motorů, 14/1974 ...a stale rikam,ze M2T ktere bylo v letech zminenych melo stejnou kvalitu jako nejlepsi dnesni mineralni oleje...ale to co se dnes prodava pod nazvem M2T ma s olejem pro mazani 2T motoru opravdu jen velmi malo spolecneho ....to uz je lepsi ten olej M6AD na ktery tam nasazovali :-D:-D
 
 
Datum: 20. září 2008 12:32
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus.. v jakým poměru oleje s benálem by ste mi doporučili zajíždět fichtla po vejbrusu? díkec.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, tak dík za rady..;-)
 
 
Datum: 20. září 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
dobre ti to spaluje s 2 krozkma 500km a pak muzes jezdit ve dvou se trema se to o nekolik malo kilometru doba zajizdeni zmensi
 
 
Datum: 20. září 2008 21:36
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tnes = co?:-D píst mám s 2ma kroužkama.. a mám to zajíždět jak dlouho? 2 nádrže? dal sem tam toho voleje trochu víc, a vono to vůbec nekouří:-D jakto?
 
 
Datum: 20. září 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
jak to tnes od prvnih ostartu tak to zajedes i s plnou syntetikou a s tremi krozkami jeste vetsi treni tak co by se to nezajelo
 
 
Datum: 20. září 2008 18:48
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, a když tam tet mám nalitej ten STIHLáckej, a jel sem na tom asi 1 km, a dozvěděl sem se, že je to sintetika, tak co s tím? mám to vylejt, zajet na jinej, a pak až to bude zajetý, tak vyjet, nebo jak? co když s ním budu jezdit vopatrně, prostě jak v záběhu, vyjedu nádrž se stihlem, a pak tam dám ten, na kterej se to zajíždí? jo, a nemohly by ste mi třeba z google.cz jak ten volej vypadá, na kterej mám tet to zajet? myslim jako krabici..:-D
 
 
Datum: 20. září 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ten stihláckej červenej volej je sintetika, nebo polo?
 
 
Datum: 20. září 2008 13:53
 
 
 
 
Jméno: MuStAnG      E-mail:      IP: uživatel1412    
hlawně to nezajížděj syntetikou- to nikdy nezajedeš -bud m2t nebo nějakej mineral ale ne zajiždění ne sintetiku
 
 
Datum: 20. září 2008 13:11
 
 
 
 
Jméno: manson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T ne radši aspoň TSF nebo nějakou dražší syntetiku. jinak to 1:25 je správně
 
 
Datum: 20. září 2008 13:03
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na zajiždění M2T v 1:25
 
 
Datum: 20. září 2008 11:23
 
 
 
 
Jméno: Stepin      IP: uživatel4024    
čau draci,jaky olej by ste doporučili na tu sadu 8.vybrus na jawu 50??dik moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejnej jako na originál a 1.2.3.4.5.6.7. výbrus.....:-)
 
 
Datum: 18. září 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ONO JE TO ELKEM JEDNO..ALE musíš ho tam dát dost :-)
 
 
Datum: 18. září 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: morgen      IP: uživatel4120    
hlavne prevodovy ;-D
 
 
Datum: 18. září 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: Stepin      IP: uživatel4024    
Čus draci,jaky byste doporučovali olej na zajeti toho 8.vybrusu na fichtla??dik za odpovědi;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2008 17:11
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sice jsem nebyl po vybrusu ale zkousel jsem najet 100 kilaku na scedeny fritovaci olej az na to ze kdyz jsem sundal vyfuk tak jsme ho vice nez polovinu vylel mene nez bjsem naredil s bnalem ale nezadrel je a to jezdi 75
 
 
Datum: 18. září 2008 17:11
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
V pohodě jsem ho zaběhnul na Madit M2T a jezdim na něj už přes tisíc kilometrů a v pohodě. Prvních 500km 1:20 a pak 1:30
 
 
Datum: 18. září 2008 15:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4116    
jakykoliv lepsi olej nez je M2T ,redit v pomeru 1:25 ....tzn decku oleje na 2.5l benzinu...
 
 
Datum: 18. září 2008 9:04
 
 
 
 
Jméno: as      IP: uživatel1201    
nějAký z olejů značky yamalube!
 
 
Datum: 18. září 2008 7:35
 
 
 
 
Jméno: joxa      IP: uživatel4111    
máte někdo skušenosti s olejem agip City 2T jak se maže atd Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2008 16:06
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4054    
do jawy 250 po vybrusy
 
 
Datum: 17. září 2008 16:06
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4054    
jeto dobry olej mamho aj já a micham jeden stamprlik 0.2dl toje 1:50
 
 
Datum: 17. září 2008 16:05
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel3035    
Nazdar draci, zrovna teď prodávám speciální směs oleje do pionýra, 500 ml za 80 kč, je to směs, která umaže zátěž v crossu i na silnici, poměr mazání je 1:40 - 1:45, kdo máte zájem ozvěte se na mail musilp@centrum.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2008 16:09
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
akrat ti budes skodit motoru lej tam olej ktery je specifikačne nejlepsí jinak to nema smysl
 
 
Datum: 17. září 2008 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4110    
dost drahy ne??? zadny extra slozeni to nema a mimochodem 2T oleje se nemaji navzajem misit!!! nedoporucuje se to !!! Jezdi si na to sám. Ja mam za stejnou cenu lepsi kvalitu....švícarská firma motorex je pro me No.1 ...nekompromisne nejlepsi oleje co se daji u nas sehnat...
 
 
Datum: 17. září 2008 8:58
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
promin ale jsi najivní musím se ti smát
 
 
Datum: 16. září 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ve skutecnosti je to 2mt s cervenym potravinarskym barvivem
 
 
Datum: 16. září 2008 19:39
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel3035    
Složení je: 200 ml Mogul TSF (40%) 200 ml olej Stihl do krovinorezu (40%) 100 ml Valvoline Durablend (20%)
 
 
Datum: 16. září 2008 19:35
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
hmm ne diky mam vlastni prisady a nenaleju si tam neco u ceho neznam slozeni
 
 
Datum: 16. září 2008 18:45
 
 
 
 
Jméno: PanPulic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky mam takovou smes, rika se ji olej :-)
 
 
Datum: 16. září 2008 17:55
 
<  62  63  64  65  66  67  68  69  70  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 1:02:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu