|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Zdarec kapal mě furt olej tak sem očistil motor a natřel 3ma vrstvama akrylátové barvy ty mezery a zatím to drží. Myslity že to vydrží nebo to při velkým zahřátí sleze ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 16:35
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 ma tam bej na pilce na železO
Datum: 07. října 2008 16:35
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 hmm a já sem spravoval motor a musel sem menit spojku sundám výko a oni byli segrovky privareny ke kosi. Smula ze sem doma neměl fričku a na pilce na železu bylo málo zubů
Datum: 07. října 2008 16:34
 Já zas viděl pokus zavařit motor k rámu
Datum: 06. října 2008 21:35
Jméno: :)
IP: uživatel4260
 tak to s tim varenim...to uz je demencia, ja som raz zazil privarene primarne kolecko(dotycny nemal maticu s takym stupanim)
Datum: 06. října 2008 19:25
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 zažil jsem i horří přípád, kamošovi tekl z motoru olej tak ten motor po stranách svařily
Datum: 06. října 2008 18:20
 no reknu ti to asi tak.... pod tou barvou budes mit mastnotu a ta barva se natom neudrzi + kdyz se to jeste zahreje.... a za dalsi si udelal kravinu pac se ti to bude pekne prehrejvat  takze si neudelal moc dobre..... radsi si to rozpulit a pretesnit!!
Datum: 06. října 2008 18:07
 kolik se leje oleja do babety 228nenašël sem tam šroubek
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 13:34
 kontrolni sroubek hladiny je tam u sekundatrniho kolecka mnozstvý nevim ale dost malo
Datum: 06. října 2008 13:34
 mam na mysly prevodak
Datum: 06. října 2008 9:28
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 co je vlastně příčina zvonění pístních kroužků ?? mám fichtla jezdí jak drak ale taky někdy kotel zvoní (teda doufam že jsou to kroužky  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 16:37
Jméno: standa
IP: uživatel4258
Datum: 06. října 2008 16:37
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 ups takže vyměnit - to je divný před asi 1500km sem je měnil (výbrus) mno asik přestanu použivat to lepidlo - M2T
Datum: 06. října 2008 15:36
Jméno: standa
IP: uživatel4252
 jsou uz ojety,jak se zuzuji tak se otviraji v zamku a zvoni o zajistovaci kolicek...ten kolicek to postupem casu urazí,zacnou se protacet kolem do kola a pak se okousou o kanaly a rafne se to ...
Datum: 06. října 2008 9:23
 většinou zvoní, když není motor v tahu, páč mezi kroužkama a pístem jsou vůle
Datum: 05. října 2008 22:38
 čau mam dotaz kde se dá koupit novej ráfek na mustafa a za kolik stačí len ráfek
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 16:40
Jméno: standa
IP: uživatel4258
 cena od 700,- do 1200,-
Datum: 06. října 2008 16:40
Jméno: standa
IP: uživatel4258
 skoro v kazdym e-shopu
Datum: 06. října 2008 16:40
 borci dva prispevky podemnou je dotaz jak utesnit prostor u spojk. tycek.. ja ma 555 a časem se mi to tam taky pekne zasvini... mám tam taky neco dat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2008 14:21
 v originále tam je filcovej kroužek a nějakej umělohmotnej (nebo z jakýho materiálu to je) kroužek kterej tam drží ten filc aby nevypad, jestli to tam máš tak vymn ten filc a mělo by se to zlepšit...
Datum: 04. října 2008 14:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Panove vy byste to mohli vedet: jak utesnit pravy viko - chcije tam olej od tej tycky...gufero na viku novy, mel sem u tycky takovy maly gumovy krouzky co by tomu mohli zabranit ale zradili...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2008 18:07
Jméno: standa
IP: uživatel4243
 jevi se mi to jako blbost protoze tohle jsem jeste nikdy nevidel ...chcije ti to urcite odjinud....to zes dal novy gufero neznamena ze to tam nemuze tect...
Datum: 04. října 2008 18:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak pod sekundarkem to netece jelikoz je to gufero tam taky novy a nakopavacka je sucha...tece to pres ten tunylek co je v ni tycka, vytyka t u serizovaciho sroubku na spojk
Datum: 04. října 2008 12:12
 já u tyčky žádnej těsnící kroužek nemám a zatim se mi nikdy nestalo, že by mi tam tek olej, ale tekl mi pod nakopávačkou, tam sem si dal těsnící kroužek a nebo jak píše Standa, může to bejt i špatným guferem pod sekundárem
Datum: 04. října 2008 11:15
Jméno: standa
IP: uživatel4239
 to ti netece tycinkou ale prdlym guferem pod sekundarem a nebo nakopavackou...
Datum: 04. října 2008 7:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak todlec maj u nas v mototechne se tam zkus mrknout jestli ji tam mate v zelezarstvi vedou spis podlozky
Datum: 03. října 2008 21:52
Jméno: Tomas
IP: uživatel4229
Datum: 03. října 2008 21:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo este je to motor 21
Datum: 03. října 2008 21:27
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 zdrawim mam dotaz mam babetu takowe te žlute barvy ne uplné jasné ale takowa bledá nevíte jaky je to odstín nebo číslo na barve ? predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2008 20:32
 Ahoj kluci a holky,mám problém nevím jestli budue stačit mezi kartery dát jenom jedno těsnění, takový papírový to zelený,aby mi ale netekl olej myslíte že to bude stačit bez tmelu? jenom samotný těsnění? (Kartery nejsou nijak poškozeny kudy by mohl olej protíkat)Děkuji za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 20:00
 Děkuji moc za pomoc, ale já sem to udělal takhle dosedací plchy sem otřel toluenem necahl oschnou namazal to hermetikem a dal papírové těsnění a druhý karter sem
natřel taky a dal jsem to do kupy a zítra naliju olej a pojede jak fík je po výměně ložisek,gufer pístu a pístních kroužků.Ake moc děkuji za pomoc
Datum: 30. září 2008 20:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo jak psali...neposkozenej - papir staci, jinak tmel...pretesnoval sem papirem tedka jeden a vubec netece...ale musi se to udelat poctive a papir prve potrit olejem...
Datum: 30. září 2008 17:48
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 kdyz mas ty kartery ok tak staci tesnení potrene selakem selak se pouzival drive jako hermetik a kdyz je mas poskozene tak papir a silikon
Datum: 30. září 2008 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 pokud mas naprosto neposkozene dosedaci plochy tak tam muzes mit samotny tesneni,ale pokud ne tak se doporucuje hermetik,barva nebo nejaky tmel ci silikon..
Datum: 30. září 2008 16:10
Jméno: brisK
IP: uživatel4202
 tak samotné by sem ho tam nedával - dej tam silikon (ten červený na motory) + těsnění a hned to nedotahuj až na doras chvíli počkej až ten silikon trochu ztuhne - a už by ti to téct nemělo dělám to tak vždycky a zatim žádný problém
Datum: 30. září 2008 15:03
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 Zdarte chci se zeptat, když jsem jezdil na special můžu přejít na natural? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2008 17:58
 Je to fuk. Oktanový číslo je jen odolnost proti samozápalu. Víc oktanů neznamená, že to pojede líp.
Datum: 03. října 2008 17:58
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 no natural ma více oktanu takze by to mělo lip jet
Datum: 30. září 2008 19:15
Jméno: dachl21.estranky.cz
IP: uživatel720
 jasně, ze muzes, ja treba jezdim na natural furt a pohoda, a urcite to taky driv jezdilo na special, takze by nemel bejt problem
Datum: 30. září 2008 17:06
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 mas to jedno ale natural je o 10h levnejsi
Datum: 30. září 2008 16:44
Jméno: brisK
IP: uživatel4202
 můžeš ale nevidim důvod lépe ti to stejnako nepojede
Datum: 30. září 2008 15:10
 se mi stala neska taková kuriozita.... jedu prese obec za mnou CBR F a rikam si no tak pridam a ukazu mu jak mi to jede  no rozvalim to kdyz vyjedu z obce on me zacal pomalu predjizdet zamaval a odjel... valim že a najednou citim na levý noze celkem velký teplo, tak si rikam bud to mám tak přehřáty, že se mi snad zaví aj hlava  bo se to tak dobře chladí... přejedu zatáčku vyjedu na kratsi rovinku mam cas se podivat co se deje... podivam se a víčko od převodovky kde se napouští olej, pryč  no tak zastavim koukam jak to chrsta pak valim dom... pul lhodiny to cistim (krasne se mi vylestil lak  ) pak tam liju olej co sem mel a pul litru v háji..... a to tam byl tak mesic.. jo a ještě nevíte jak odstranit z výfuku připálenej olej (nenásilně, je tam chrom) já ho čistil čisticem na hmyz  a zubnim kartáčkem... no a neco tam jeste zusralo♠
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2008 20:34
Datum: 28. září 2008 20:34
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 bude te radi ze jsem vubec nekdo muze psat a ja mam co cist
Datum: 28. září 2008 20:06
 lk: bylo tady hodnej blbejch dotazu a ja si to mám vyžrat hmmmmmm
Datum: 28. září 2008 19:46
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Skus brusnou pastu
Datum: 28. září 2008 19:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nechapu takovej příspěvek.......ani hlavu, ani patu a ani nějaká zápletka nebo kuriozita......... tak ti vytekl olej no......nevim ani, proč na začátek cpeš toho na CBR F když se pak s nim nic neděje...... jinak jako nic ve zlém, ale tohle mě dostalo
Datum: 28. září 2008 19:24
 sry za překlepy... tavi hlava a na konci sory seso blbej preklep.. zůsTalo
Datum: 28. září 2008 19:12
Jméno: michal
IP: uživatel4056
 ahoj lidi matakovej dotaz vim ze to asi bude znit blbe ale kolik mam dat do 5litroveho kanistru oleje kdyz chci pomer 1:30 v mililitrech. ja myslim ze 165ml ne? newim co se to se mnou stalo ale nak si nejsem jistej kazdopadne diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2008 23:41
 všem se omlouvám za neúmyslné zmatení, zvrzal jsem výpočet, hold mi to tak k večeru už nemyslí
Datum: 28. září 2008 23:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo ta první hodnota těch 30ml/l platí pro poměr 1:33
Datum: 28. září 2008 12:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nic proti, ale at počítam jak počítam, tak mi vychází zaokrouhleně na celá čísla 30ml/1l ...... a když zpočítam poměr 1:30 , tak to bychází na 33,33333atd. ml/l......takže by mě zajímalo, co má spíš standa z matiky?!!!...........jo a ještě por axo:jak si přišel na to, že dyž tam dá víc oleje, tak se i zvíší poměr? pro doplnění informací ti řeknu, že čim větší poměr, tim méně oleje.... kdo by to nepochopil tak čtěte: při mazacím poměru 1:33 ti stačí 1ml oleje na 33ml benzínu a například při poměru 1:50 ti stačí 1ml oleje na 50ml benzínu.......a než se začnete vysmívat a ptát se co má kdo zmatiky, tak si nejprve zamette před vlastním prahem!!!!!!!
Datum: 28. září 2008 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel4190
 nic proti ale zminenych 150ml na 5 litru je pomer 1:40   co mas z matiky
na 5 litru by melo bej tech 170-180ml pri pomeru asi 1:30
Datum: 28. září 2008 11:16
 sem ti to rozepsal pod sebe ale nějak mi to nevzalo, prostě dáš 150 ml oleje do 5 litrů benzínu, kdybys tam dal 165ml tak to budeš mít v poměru 1:33
Datum: 27. září 2008 23:30
 1l oleje:33l benzinu
165ml oleje:5l benzinu
1l oleje:30l benzinu
150ml oleje:5l benzinu
Datum: 27. září 2008 23:24
Jméno: standa
IP: uživatel4185
 cca necelé 2 deci
Datum: 27. září 2008 17:15
 zdarec.. tet zajíždím fichtla, a tam, kde sem ve dvou jezdil na dvojku, já 65 a táta 78, tak neska sem tam jel sám, a sotva to na tu dvojku jelo, a jen semnou.. může to bejt tím, že jak tam je hodně oleje, tak že to třeba nemá tak dobrý spalování, a jak se to zajíždí, tak že to má třeba nějakej "odpor" ? nebo čím to může bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2008 16:32
Jméno: standa
IP: uživatel4178
 nijak to nedramatizuj....pokud poradne mazes dost a ne nejakejma srackama jako je M2T tak se nic nestane a zajedes to pekne...
Datum: 26. září 2008 16:32
  j.. může tam bejt tak kolem asi 10 - 20 km.. a jezdil sem diš byla celkem zima, tak to chlazení muselo mít dobrý.. a je lepší to zajíždět v terénu, nebo na silnici? a co kyž to třeba sem tam někdy vytočim jako víc, ale né jako jak ti blbci co dávaj plnej na neutrál  ale diš jedu do kopečka, a dvojka to nebere, a jednička to bere dost, tak se to trochu vytočí, ale to zas tak nevadí ne?
Datum: 26. září 2008 14:10
Jméno: standa
IP: uživatel4176
Datum: 26. září 2008 10:23
 Kolik kiláků jsi už najezdil? Ono to při záběhu takový línější ale pamatuj že jak to zajedeš tak to pojede. Pokud ho honíš a nezatěžuješ to jest valíš celou dobu na trojku tak to může bejt líný ale pokud budeš hodně řadit a jezdit v různém terénu tak je to ideal. Kámoš zadřel NSR a v servisu mu řekly že pokud chce tak mu to zajedou v Praze po těch semaforech že je to nejlepší na zajíždění. Často radíš, rozjíždíš a motor je potom živější.
Datum: 25. září 2008 21:20
Jméno: M (fichtl.kx.cz)
IP: uživatel1072
 Těžko říct, třeba si to sedne, ale z mý zkušenosti mužu říct že s novym (ještě nezajetym) výbrusem to má znatelně větší sílu.
Datum: 25. září 2008 21:16
Jméno: standa
IP: uživatel4133
 vcera sem potreboval akutne odjet na kalbu na fichtlu,banda prazdna...benzin sem jeste nejakej mel a nebyl doma jinej olej nez M2T,dal sem to tam a skvele zajetej vybrus a krouzky uz jsou zase v pi..i ...jedna jizda 5km a zpet na M2T a uz zase zvoní jako hovado ...a to jsem to redil 1deci oleje na 1.5 l benzinu..coz je asi 1:15....to jsou sračky!!....zakazal bych to prodavat!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2008 21:22
Jméno: M (fichtl.kx.cz)
IP: uživatel1072
 nesváděj to na m2t když ses ani nepodival do motoru ! mimochodem jak už tu bylo řečeno s tim olejem si to vážne přehnal, já osobně mažu hodně, ale tohle je vážně moc ! sundej válec a uvidíš...
Datum: 25. září 2008 21:22
Jméno: kuba
IP: uživatel4065
 si to trochu prehnal s tim olejem no...ja jezdim obcas i na 4t olej z busu a v poho...
Datum: 21. září 2008 20:44
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
 Deci nekvalitniho karbonujíciho oleje na 10km znamena pekelnou vrstvu karbonu...To zvoneni bude tim.Skoukni to..Caw
Datum: 21. září 2008 20:24
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
 No ja jezdim na M6AD a zvoni a cinka furt no. A zvoni uz asi rok a zatim se to nerozesralo. Takze to zvoneni zas tak moc neznamena. Jo ale 1:15 to by to mohlo zakarbonovat pist i hlavu ne? A stvrdlej karbon by moch zvonit. Ja tedy nevim. Zatim se mej.
Datum: 21. září 2008 20:17
Jméno: michalbo
IP: uživatel1797
 třeba ti zvoní klika nebo může bejt rejhla v pístu, ale olejem to na 200% není
Datum: 21. září 2008 20:14
Jméno: michalbo
IP: uživatel1797
 třeba ti zvoní klika nebo může bejt rejhla v pístu, ale olejem to na 200% není
Datum: 21. září 2008 20:14
Jméno: standa
IP: uživatel4133
 500 vic nez staci na zakladni zajetí ...samozrejmne porad vic mazu 1:25 ...neuc mi jak se zajizdi....nejaky presny hodnoty jsou pro lidi co nemaji cit pro chod motoru ......ale me proste zarazilo ze to M2T je sajrajt vetsi nez sem si myslel ...
Datum: 21. září 2008 18:27
Jméno: patrik
IP: uživatel4136
 stando ale 500 km je málo, zajíždí se 1500 km, ale já mám čz 476 nikdy nejla n anic jiné než m2t a žádný problém.
Datum: 21. září 2008 17:13
Jméno: standa
IP: uživatel4133
 Mel sem to moc hezky zajety na speed mix od motorexu...(polosyntetika pro ty nase stary herky)...necinklo to...vse mam OK...500km po GO....po 10km se ti neudela tolik karbonu...neblazni...proste M2T je brusná pasta...co víc dodat..
Datum: 21. září 2008 17:00
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
 Hele kdyz to zvoni neznamena to ze je vsetko v hajzlu. Mrkni jestli nemas vrstvu karbonu na pistu a hlave. Mozna ze kdyz to ocistis tak to zvonit prestane. Jinak to je divny ze po 10 km by se to uz rozesralo...M2T je sairajt ale ne zas tak velky aby ti znicil motor po 10km...cau
Datum: 21. září 2008 15:42
Datum: 21. září 2008 15:10
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Menit oleje neni moc dobry, kor po vybrusu... kuli karbonu a tak
Datum: 21. září 2008 14:57
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 tj to maš asi moc rozmazlenej motor ja sem ve fichtlovi nikdy nic jinyho než m2t nemel a furt litam
Datum: 21. září 2008 14:23
 Jezdím na M2t z Parama 1:30 a žádnej problém nemám. Jseš si jistej, že je to olejem?
Datum: 21. září 2008 14:14
 hele stando ale to se redi 1:40
Datum: 21. září 2008 14:13
Jméno: standa
IP: uživatel4133
 sem tak nasranej ze premejslim ze napisu liebesbrief do firmy paramo,protoze tohle nema obdoby!!!
Datum: 21. září 2008 14:10
Jméno: Fojta ®
IP: uživatel764
 zdarte,tim by bylo nejlepsi zajizdet novy pist+vale a pis.krouzky??M2T asi ne,co??!!Plnou sintetiku asi taky ne,ze??Tak tedy cim?A v jakem pomeru??Ja bych to zacal zajizdet 1.L bezinu 1:5, 2.L 1:10, 3.L 1:15, 3-5 L 1:20, 6-7L 1:25 8-10L 1:30 11-a vic 1:33.Bylo by to dobre zajety??Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 20:05
Jméno: pp
IP: uživatel3442
 prej že M2t je dobrej olej hmmm to seš ty dobrej kretéén!!!to je nahovno uplne nejvíc sračka ja tam leju MOTUL 710 to si radši kup ale m2t bych nenalil ani do babety!!!!!!!akorád to smrdííí
Datum: 30. září 2008 20:05
 1:50 nezadřeš jen snižíš životnost, hlavěně pístnímu čepu.
Datum: 21. září 2008 10:16
 1:5 to odpalis svicku zacni na 1:25 dejme tomu 300km pak 1:33dalsich 300km pak 1.40 bud uz porad nebo pak jeste treba po 200km muzes davat 1:50 jak chces ty ja jezdim 1:50 A V POHODE NEKDOO RIKA ZE TO MUSIM ZADRIT ALE MAM ASI 2000KM po vybrusu a je to ok pouzivej lepsi olej treba ten jak je do motorových pil STIHL takovej cervenej
Datum: 20. září 2008 21:00
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 nejlepe nejaky lepsí minerál a pomer 1:25
Datum: 20. září 2008 20:10
 1:5 je moc to ti nepojede. První nádrž dej 1:20 a další než to zajedeš 1:25. M2t je dobrej olej.
Datum: 20. září 2008 20:02
Jméno: Fojta ®
IP: uživatel764
 Oprava:VAlec stary ale vybrouseny
Datum: 20. září 2008 18:50
 http://www.trabant.cz/clanky/technika/sm-14-74-mazani-dvoudobych-motoru-a-olej-m2t a ctete
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2008 21:05
 Kde všichni berete, že je M2t špatný? Je to normální olej do 2t. Co vim, tak vyjetej olej se po důkladným přefiltrování přidává do ropy, co se z ní dělaj oleje.Takže částečně recyklovanej je každej krom syntetiky.
Datum: 20. září 2008 21:05
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 souhlasim se standou drive bylo aspon m2t kvalitni a ne recyklovane
Datum: 20. září 2008 20:14
 já sice jezdim na M2t, ale teď budu zkoušet TRYSK m2t, no ale jinak si myslim že dříve mělo klasický M2t lepší kvalitu než má teď... nynější akorát zasírá všechno co jde a děsně čoudí. (čerpám z vlastních zkušeností na základě porovnání dvou válců)
Datum: 20. září 2008 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel4122
Datum: 20. září 2008 12:32
 čus.. v jakým poměru oleje s benálem by ste mi doporučili zajíždět fichtla po vejbrusu? díkec..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2008 22:09
 jj, tak dík za rady..
Datum: 20. září 2008 22:09
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 dobre ti to spaluje s 2 krozkma 500km a pak muzes jezdit ve dvou se trema se to o nekolik malo kilometru doba zajizdeni zmensi
Datum: 20. září 2008 21:36
 tnes = co?  píst mám s 2ma kroužkama.. a mám to zajíždět jak dlouho? 2 nádrže? dal sem tam toho voleje trochu víc, a vono to vůbec nekouří  jakto?
Datum: 20. září 2008 20:29
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 jak to tnes od prvnih ostartu tak to zajedes i s plnou syntetikou a s tremi krozkami jeste vetsi treni tak co by se to nezajelo
Datum: 20. září 2008 18:48
 jo, a když tam tet mám nalitej ten STIHLáckej, a jel sem na tom asi 1 km, a dozvěděl sem se, že je to sintetika, tak co s tím? mám to vylejt, zajet na jinej, a pak až to bude zajetý, tak vyjet, nebo jak? co když s ním budu jezdit vopatrně, prostě jak v záběhu, vyjedu nádrž se stihlem, a pak tam dám ten, na kterej se to zajíždí? jo, a nemohly by ste mi třeba z google.cz jak ten volej vypadá, na kterej mám tet to zajet? myslim jako krabici..
Datum: 20. září 2008 17:52
 a ten stihláckej červenej volej je sintetika, nebo polo?
Datum: 20. září 2008 13:53
 hlawně to nezajížděj syntetikou- to nikdy nezajedeš -bud m2t nebo nějakej mineral ale ne zajiždění ne sintetiku
Datum: 20. září 2008 13:11
 M2T ne radši aspoň TSF nebo nějakou dražší syntetiku. jinak to 1:25 je správně
Datum: 20. září 2008 13:03
 Na zajiždění M2T v 1:25
Datum: 20. září 2008 11:23
Jméno: Stepin
IP: uživatel4024
 čau draci,jaky olej by ste doporučili na tu sadu 8.vybrus na jawu 50??dik moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2008 19:21
 Stejnej jako na originál a 1.2.3.4.5.6.7. výbrus.....
Datum: 18. září 2008 19:21
 ONO JE TO ELKEM JEDNO..ALE musíš ho tam dát dost
Datum: 18. září 2008 18:55
Jméno: morgen
IP: uživatel4120
 hlavne prevodovy ;-D
Datum: 18. září 2008 17:59
Jméno: Stepin
IP: uživatel4024
 Čus draci,jaky byste doporučovali olej na zajeti toho 8.vybrusu na fichtla??dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2008 17:11
 sice jsem nebyl po vybrusu ale zkousel jsem najet 100 kilaku na scedeny fritovaci olej az na to ze kdyz jsem sundal vyfuk tak jsme ho vice nez polovinu vylel mene nez bjsem naredil s bnalem ale nezadrel je a to jezdi 75
Datum: 18. září 2008 17:11
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 V pohodě jsem ho zaběhnul na Madit M2T a jezdim na něj už přes tisíc kilometrů a v pohodě. Prvních 500km 1:20 a pak 1:30
Datum: 18. září 2008 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel4116
 jakykoliv lepsi olej nez je M2T ,redit v pomeru 1:25 ....tzn decku oleje na 2.5l benzinu...
Datum: 18. září 2008 9:04
Jméno: as
IP: uživatel1201
 nějAký z olejů značky yamalube!
Datum: 18. září 2008 7:35
Jméno: joxa
IP: uživatel4111
 máte někdo skušenosti s olejem agip City 2T jak se maže atd Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2008 16:06
Jméno: blazenn
IP: uživatel4054
 do jawy 250 po vybrusy
Datum: 17. září 2008 16:06
Jméno: blazenn
IP: uživatel4054
 jeto dobry olej mamho aj já a micham jeden stamprlik 0.2dl toje 1:50
Datum: 17. září 2008 16:05
 Nazdar draci, zrovna teď prodávám speciální směs oleje do pionýra, 500 ml za 80 kč, je to směs, která umaže zátěž v crossu i na silnici, poměr mazání je 1:40 - 1:45, kdo máte zájem ozvěte se na mail musilp@centrum.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2008 16:09
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 akrat ti budes skodit motoru lej tam olej ktery je specifikačne nejlepsí jinak to nema smysl
Datum: 17. září 2008 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel4110
 dost drahy ne??? zadny extra slozeni to nema a mimochodem 2T oleje se nemaji navzajem misit!!! nedoporucuje se to !!! Jezdi si na to sám. Ja mam za stejnou cenu lepsi kvalitu....švícarská firma motorex je pro me No.1 ...nekompromisne nejlepsi oleje co se daji u nas sehnat...
Datum: 17. září 2008 8:58
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 promin ale jsi najivní musím se ti smát
Datum: 16. září 2008 21:23
 a ve skutecnosti je to 2mt s cervenym potravinarskym barvivem
Datum: 16. září 2008 19:39
 Složení je: 200 ml Mogul TSF (40%)
200 ml olej Stihl do krovinorezu (40%)
100 ml Valvoline Durablend (20%)
Datum: 16. září 2008 19:35
Jméno: mara
IP: uživatel426
 hmm ne diky mam vlastni prisady a nenaleju si tam neco u ceho neznam slozeni
Datum: 16. září 2008 18:45
 Taky mam takovou smes, rika se ji olej
Datum: 16. září 2008 17:55
|



|