|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 15:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 napiš mi na email hemerkaluk@seznam.cz mám doma několik plakátů čz 175 a babetu 207kdyžtak ti to nafotím
Datum: 11. prosince 2010 15:17
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Hele tak sem to koukal, v tom co asi stahujes je to ve slozce obrazkova priloha, urcite tam toho bude jeste vic ale nejak se mi to nechce hledat... Urcite to stahni cely, stoji to za to
Datum: 10. prosince 2010 20:32
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 1ni si stahni program vuze http://www.vuze.com/ ... nainstaluj, nastav si v nastaveni rychlost downloadu na 0(to je neomezeno) a pak staci jen stahnout z toho odkazu ten torrent(vpravo nahore je napis stahnout) kliknout nato a ono by se to melo samo pridat do programu... je nato hafec tutorialu po netu, ale nic slozityho natom neni... pak staci jen cekat nez se to stahne...
Datum: 10. prosince 2010 18:13
 som k tomu amatér prosim jako to treba stahnut?
Datum: 10. prosince 2010 18:11
 diky moc  no ja som hladal pres googlea nic som nenasjel
Datum: 10. prosince 2010 18:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
Datum: 10. prosince 2010 17:51
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 http://upload.cezetmania.info/skenovani.zip dalsi ti upnu, tohle me stalo 15min hledani na jawamanii tak si toho vaz
Datum: 10. prosince 2010 17:46
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 CAU DRACI  chystám si pořídit babettu 210  jaky sní máte zkušenosti? jesi je poruchová, co nejvíce odchází.. a jak je obtížná GO motoru.. jesi to je neco jako u fíka.. myslim ve složitosti (samozřejmě nemyslím ze GO u fika je složita)
Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 17:04
 Čus, hale babetta 210 je dobrý stroj, seřízení néní vůbec těžký, GO motoru tky ne, když víš jak usadit ložiska do karterů a tak.
Já mám upravenou Babettu, Jezdí na 12/51 60kmh, a síla je krásná, můžu vyfotit i fotky válce, karbece, vejfuku. Startuje na poprví. Jestli chceš ICQ - 569-150-380
Datum: 10. prosince 2010 17:04
 zdarec chci se jen zeptat mam na mustafovi svíčku N15YC, pomuže mi když koupím (od brisku) N15C? třeba jestli mi to bude líp startovat? díky za odpovedi máte s ti nějaké zkušenosti? popř. kterou svíčku doporučujete vi aby to startovalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 22:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tepelná hodnota svíčky nemá na startování za studena sebemenší vliv
Datum: 10. prosince 2010 22:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus tam ted v zimě dát N17C
Datum: 10. prosince 2010 16:27
 čau, díky za odpověď když sem ho včera startoval tak mi nechtěl chytit šlapal sem jak blbej ale nic a pak když sem nahřál svíčku tak to naskočilo hned na první šlápnutí... a když přeplavuju karbec a potom vyšroubuju trisky tak mam ty trysky plný benzínu a když je profouknu tak to de ale jinak to nechytne
Datum: 10. prosince 2010 12:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 se správně seřízenou směsí a jiskrou by měli fungovat obě stejně dobře, v případě horší směsi to bude líp chytat na tu Y.. Ale zas se tu již kolikrát řešilo, že svíčky s vysunutým jiskřištěm společně s chudší směsí a/nebo špatným předstihem propalují píst.. Mě osobně se to nestalo, jezdim s normální svčkou a Y mam jen pro ladění směsi když to např. hůř chytá.. Jestli ti to špatně startuje hledej problém ve směsi (chudá), případně předstihu (velkej).. Ale musí ti bejt jasný že v těhle mrazech to nebude chytat tak jako v létě, je potřeba pořádně přeplavit karbec a šlápnout vícekrát....
Datum: 10. prosince 2010 12:39
Posl.aktualizace: 16. července 2011 22:59
 vyjadřovat se pod mým nickem, to nebylo hezký...
Datum: 16. července 2011 22:59
Jméno: ošklivý zlobr - shrek
IP: uživatel8027
 hosi jdete do pice .... mi tady nejakej ichtil maze prispevky,,,, no kde to jsem .... CHCUCK NOBIS si te poda,,,
Datum: 11. prosince 2010 7:42
 Super prace
Datum: 10. prosince 2010 22:13
 to potom se teda omlouvam pravymu steveovi,ale že si nekdo da cizi prezdivku to je fakt....
Datum: 10. prosince 2010 22:09
 vim to tak že pravej Steve by se asi přihlásil...
Datum: 10. prosince 2010 20:42
Jméno: doplnek
IP: uživatel8027
 Íčko je narazka ... kdyby někdo nepobral...
Datum: 10. prosince 2010 20:26
 Steve alias Franky
Datum: 10. prosince 2010 14:41
 steve víš co to znamená komaxit?asi ne přotože asi ti neni jasny na kolik stupňu se prášková barva vypéká...tak tady neval...jo je kit aji pod komax ale ku*evsky drahej a tady vidiš slušnou domaci a hlavně LEVNOU renovaci o to de.(jinak kituje se samozdrejme až po piskovani...)dej sem foto svoji prace když si takovej machr,až když tam nenajdu ani jednu chybu tak smeknu
Datum: 10. prosince 2010 14:29
 nevim já si to myslím ale topískování by určitě nyvdržel
Datum: 10. prosince 2010 13:57
Jméno: Steve
IP: uživatel10834
Datum: 10. prosince 2010 13:24
 O kolik to nevim ale je to snížené na objem spalováku 5.5ml... steve: je to moje první taková jak říkám renovace v uvozovkách. Udělal jsem to levně a celkem pěkně protože s tím chcu bezstarostně jezdit kam mě kola zanesou a né se třepat s profesionálním lakem strachy a bát s tím vyjet ven že mi to kamínek od kamionu odře ... Jsem si jistý že to zas dřív nebo pozdějí někde položím a obůchám. Proto jsem se nesral s tmelováním. Když to položím,seženunový plech a nechám znova na komaxit a vyjde mě to za 4 kila... Profesionální renovaci budu dělat někdy za 10 let až budu vydělávat. Ale to s tím pak už nbudu jezdit to bude výstavka. Navíc i kdybych to vytmelil tak se tmel v peci sloupne
Datum: 10. prosince 2010 12:06
 napadlo mě boocheere o kolik sis nechal u stejskyho tu hlavu snižovat? pokud to není výrobní tajmství  .. docela by mě to zajímalo...
Datum: 10. prosince 2010 10:34
Jméno: Steve
IP: uživatel10834
 ze jsi to neorezal. a jsem zvedav jak to oriznes z prostoru kliky ( neco vylitne neco zas ne ). i kdyby si tam dal desetinu toho tmelu tak to nepochcije. A co mas v planu ted? renovace neceho vetsiho bude ? ja jen ze to asi bude jeste vice pojebane nez toto.
Datum: 09. prosince 2010 23:16
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 máš to pěkný čeče, zas jeden zachráněnej kousek. a nenech se odradit od příští, jistě již stoprocentní lakýrnické práce.
Datum: 09. prosince 2010 22:47
 Víš já tam toho radši naseru a pak vyčuhující nesmysly ořežu nožem než abych to znova půlil
Datum: 09. prosince 2010 22:31
 hmm na pole dobrý,to trochu přeháníš.
Datum: 09. prosince 2010 22:29
Jméno: Steve
IP: uživatel10834
 ten plech je solidne pocechranej, neverim tomu ze to neni videt! kecas ! musi jebat do oka na 10metru. co ten skidanej motor modrym nesmyslem ? ale tak jo no mas to na pole tak to je jedno. a pak to jeste jednou posles pod kamion. takze jak rikam na pole a pod kamion dobry
Datum: 09. prosince 2010 22:11
 však jasný. Na ty konektory se ještě chystám dát bužírky protože izolované konektory jsem sháněl týden a nikde je tu neměli  Já mám taky rád originální stroj ale z tohoto už origo nebude protože jsem to v mládí překopal jak se dalo a co se dalo... udělal jsem to tak,jak mi to nejlíp vyhovuje
Datum: 09. prosince 2010 21:11
 je to pěkné ale chybí tomu tzv detail.šroubový spoj za matkou ti čouhá ještě 1cm závitu.nevypadají vůbec dobře ty šroubky v masce co drží tu spínačku.co ty stahovačky na řídítkách?to ten svazek nejde protáhnot řídítky?na konektorový spoj patří ochranná bužírka atd.já tě nedupu jen jsem asi detailista a mám radši originalitu
Datum: 09. prosince 2010 21:00
 petan ®: válec je original,jenom hlavu mi stejsky upravoval
Datum: 09. prosince 2010 20:55
 ale chválím fakt se ti to povedlo je to pěknej kousek =)
Datum: 09. prosince 2010 20:53
 mám no... musel jsem to zase celé rozebírat a dávat je naopak  chybička se vloudila
Datum: 09. prosince 2010 20:49
 http://boocheer.rajce.idnes.cz/Renovace_Jawa_21/#101_5458.jpg řekl bych že ty podložky máš naopak.toho tmelu stačí prstem namáznout plochy
Datum: 09. prosince 2010 20:44
 pěknej fichtl, na hlavě jsem si všiml nápisu CÚ máš cestovní upravu od stejskyho??? jestli jo tak napiš jak to jede atd...
Datum: 09. prosince 2010 20:44
Datum: 09. prosince 2010 20:41
 Ale zas tak hrozné ty bouchance nejsou. Každý se bude dívat na celkový vzhled, každého zaujme nový lak, nablýskané chromy a nikdo to nebude zkoumat takhle do detailu. Jinak moc pěkné
Datum: 09. prosince 2010 20:33
 je to komaxit
Datum: 09. prosince 2010 20:30
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 A je to teda normalni lak nebo si tam nechaval davat ten komaxit o kterym si tu mluvil? ak si to teda nepletu... ja bych to zkusil aspon krapet vyklepat, vim ze existuje i metoda nato pri ktery ani nehrozi poskozeni laku ale to uz delaj profici
Datum: 09. prosince 2010 20:27
 máš to fakt pěkny chválim
Datum: 09. prosince 2010 20:22
 Jo a jinak nez jsem to dal dohromady trvalo to asi 3 mesice... Ale když sečtu tu práci co jsem na tom odpracoval tak bych to viděl tak na 40 hodin
Datum: 09. prosince 2010 20:20
 jj škoda ale ty bouchance jak říkám jdou vidět jen z 20entimetrů když na to svítí slunko nebo když to fotím s bleskem tak se to tímv ystínuje  jinak to nejde vidět  Generálka motoru dělané před rokem mě vyšla na 2500 a co jsem ted dělal poloviční generálku jenom primár a ložiska+výbrus a snížení hlavy to stálo tak 1500,kola 3000,lak 1500 a nejake ty blbůstky tak 2000
Datum: 09. prosince 2010 20:17
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Clovece jen ty bouchance to docela kazi, jestli si jako ja, tak ti to neda pomalu spat, vykitujes to a posles znova na lak  kdyz uz sis dal praci tak tohle nwm nwm.... ale jinak pekna prace
Datum: 09. prosince 2010 20:10
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Pekny, jak dlouho si natom makal a kolik to sezralo penez?
Datum: 09. prosince 2010 20:08
 jo o tom že tot en kyt nevydrží jsem taky přemýšlel  ono by nebylo problém dat tam kostru 21 ale ona to byla původně 05ka kterou jsem za svých mladých let překopal na 21čku já debil... no tak jsem chtěl aby alespon něco z toho pincka zůstalo původní  i ten zadní plech
Datum: 09. prosince 2010 19:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 fajnová práce až na tu kostru z 05  jo a jinak k tomu kytování...kdyby jsi to vykytoval a dal na to komaxit tak se ti ten kyt stejně oloupe v peci
Datum: 09. prosince 2010 19:07
 pekne...rad si pozeram taketo fotky. Len tak dalej, pripomina mi to preco mame vsetci tieto stroje tak radi
Datum: 09. prosince 2010 19:06
 Je to odstím RAL 5012... ty bouchance se mi nechtelo kitovat...ono to jde videt jenom když se na to díváte z 20 centimetrů... jinak to vidět nejde tak to mi tak nevadí. Cílem bylo hlavně abych se za to nemusel stdět když s tím jezdím
Datum: 09. prosince 2010 19:04
Datum: 09. prosince 2010 18:58
 Paráda,moc hezky, jen škoda žes ty bouchance nevykytoval.Jinak co je to za odstín té modré?
Datum: 09. prosince 2010 18:58
 díky... s tím jsem nepočítal,při pískování mi s tama vymetli gumy kyvné vidlice  Tak jsem to musel dodatečně opravit
Datum: 09. prosince 2010 18:56
Jméno: pkf
IP: uživatel10792
 pěkný,až na tu dodatečnou svařeninu
Datum: 09. prosince 2010 18:47
 Hoj seso mam na tebe dotaz v neděli sem si obědnaval nove dily na fichtla a psal jsi mi že v ponděli je odečleš dneska už je čtvrtek večer a pořad mi nic nedošlo nestala se někde chyba? diky zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 12:31
 Tak to ja nwm no ale myslim že už to přijde v ponděli snad no
Datum: 11. prosince 2010 12:31
 nevím jak je to u vás,ale moje mama dělá na poště a pracuje i v sobotu teď před Vánocemi...
Datum: 11. prosince 2010 9:43
 jak kdy,,teď je právě pošta plná..
Datum: 11. prosince 2010 9:11
 No ale balik de tak 2-3 dny ne 5 dni myslim no nwm =)
Datum: 10. prosince 2010 21:01
 A ty se divíš? Budou Vánoce,všichni něco posílaj  takhle je to každej rok
Datum: 09. prosince 2010 22:35
Jméno: devil147
IP: uživatel10800
 http://www.youtube.com/watch?v=FrfKLNzBiYY&NR=1&feature=fvwp Blázen!!! kuknite
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 18:25
 nie nemecká dokonalost ale polsky hlupost
Datum: 09. prosince 2010 18:25
Datum: 09. prosince 2010 17:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 09. prosince 2010 17:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 gsx-r to je pecka  nemecká dokonalosť
Datum: 09. prosince 2010 17:24
Jméno: gsx-r 600
IP: uživatel4675
Datum: 09. prosince 2010 15:38
 no na to je dobry simson
Datum: 09. prosince 2010 15:30
 je dobrej. to musim taky zkusit na fichtlovi
Datum: 09. prosince 2010 14:38
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 proč spíš frajer ne
Datum: 09. prosince 2010 14:32
Jméno: Petrys
IP: uživatel9528
 Hoj draci, prosim vás, dělali se pionýry 05 bez revmaplechů a s motorama jako měli pozdější modeli (20, 21, 23) ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 18:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Taky jsem viděl 05 s motorem 05, ale měla kryt od spojky z 21 a nebylo to poznat. 05 mají užší motor než 21
Datum: 09. prosince 2010 18:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 66 rok je takovej přelom...může to bejt 21 ale i 05...dělalo se pár 05 bez revmaplechů , ale těch bylo jen pár kousků ...motor z 05 poznáš tak že má kulatej pravej dekl ...podle mě máš 05 , ale někdo před tebou tam dal akorát plechy z 21
Datum: 08. prosince 2010 23:07
Jméno: Petrys
IP: uživatel9528
 Je z roku 1966....
Datum: 08. prosince 2010 21:19
 myslíš když odděláš u té 05tky revmaplechy? tak je jak 21 ale pokud je to 05 třeba z 1963 tak to mělo jiný blatník a novější 20 a 21 měli trochu jinej zadní plech a a trochu jinou kývku
Datum: 08. prosince 2010 21:14
Jméno: Petrys
IP: uživatel9528
 Ok, díky a jakej je pak rozdíl v 05 a 21 když tam je motor z 21??
Datum: 08. prosince 2010 20:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 bez reuma plechov len na vývoz z motorom 05
Datum: 08. prosince 2010 19:35
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 19:57
Datum: 08. prosince 2010 19:57
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 15:53
 mozno ze mislis na manet 90 dvojpiest,,ona mala dve piesty za sebou ne vedla seba jeden karburator a vyfuk a spolocny spalovaci priestor na obe piesty,, klukovku mal podobnú ako V2 choppery normalná kluka ale skoro z jedneho bodu dve ojnice
Datum: 09. prosince 2010 15:53
 zaujalo me to  vim ze se snad delali manety myslim ze 125?nekde sem videl motor na prodej..nevim ale jakej to byl typ
Datum: 08. prosince 2010 20:03
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 jednohupy měli hliníkový válce,velkej karburátor a jezdili 6-ti denní
Datum: 08. prosince 2010 19:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a ta spotreba
Datum: 08. prosince 2010 17:35
 a rychleji jde srát středové ložisko
Datum: 07. prosince 2010 21:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zajic: to ne, sice máš dvakrát větší tlak, ale taky dvakrát větší povrch na kterej působí.. v podstatě se to chová jak jednoválec (včetně těch vibrací)..
Datum: 07. prosince 2010 21:17
 Mělo by to chytnout lepší krouťák odspodu...ale prej to dost vibruje, a ani se nedivim
Datum: 07. prosince 2010 21:11
 to znamena ze to melo vlastne dvojnasobnou kompresi a lepsi tah odspoda?
Datum: 07. prosince 2010 21:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 skus si najsť dačo o "jednohup" jedná sa o pretočenú kľukovku
Datum: 07. prosince 2010 21:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 je to úprava, přelisuje se klika.. ale mam pocit, že na vývozních kejvačkách 350 (snad do Švédska) to bylo originálně, kdyžtak mě opravte..
Datum: 07. prosince 2010 21:09
 sorry nevsimol som ze je to jednohup
Datum: 07. prosince 2010 21:09
 ako je mozné zápalko z babetty na dovojválec?
Datum: 07. prosince 2010 21:07
 zdarec, prosim poratte mi poprve mam přez zimu doma mustafa a nebudu na něm jezdit je v nevytápěný místnosti kde je vlhký vzduch (bývalá prádelna). jak ho mam nakonzervovat aby nezrezly kola, popř. co mám ještě udělat? máte nějaké svoje vychytávky kterak na to? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 21:15
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nic moc, doplň nádrž do plna, všechny chromovaný díly potři hadrem namočenym v oleji, ohledně motoru, po poslední jízdě sundej airbox a do karburátoru injekční stříkačkou pomalu (za běhu motoru) vstřikuj olej dokud se to neudusí nebo dokud ti nedojde ve stříkačce, tim se nakonzervuje vnitřek válce a nebude reznout..
Datum: 07. prosince 2010 21:15
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 14:26
 co je to facebook ?
Datum: 09. prosince 2010 14:26
 ahoj máte něaký tipi na výrobu motokola npř jaký motor rám atd?:::::::::::
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 18:29
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 ty vole a nechtěl bys aby ti to někdo narýsoval na papír a pak dal ještě vyrobit......žasnu....
Datum: 08. prosince 2010 18:29
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Kup si babetu nebo stadiona, usetris a ve vysledku to bude hezci a lepsi
Datum: 08. prosince 2010 18:25
 ne né
Datum: 08. prosince 2010 15:00
 jak to chceš udělat s homologací?
Datum: 07. prosince 2010 20:19
 Motor bych použil z 207 Babetty nebo nevim jestli by něco utáh třeba motor z motorovky
Datum: 07. prosince 2010 19:32
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 17:14
 odkaz na to video
Datum: 07. prosince 2010 17:14
 kdo a na co?
Datum: 07. prosince 2010 16:33
 pošli odkaz??????????
Datum: 07. prosince 2010 16:22
Datum: 07. prosince 2010 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 aspon na pul hodiny si byl celebrita...nebo spíš ten džamal....ted sou tam 4 poláci na dvacítce.....kdyz sem je videl,uplně jsem si vzpoměl jak sme jezdili ctyri na nulapetce
Datum: 07. prosince 2010 12:47
Jméno: plašt
IP: uživatel10520
 cau draci nevite o nakym slusnym plasti 16 na 175 čízu kterej ma slusnej vzorek, aby se stim dalo nekam vyjet a hnedka to nehrabalo na zimu a blato a aby to neskakalo posilnici takovej poloteren diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 20:04
Jméno: plašt
IP: uživatel10520
 ten mě bude možná vyhovovat akorat evim jestli nebude mit velkej odpor po silnici?? to je asi blbost ze??
Datum: 07. prosince 2010 20:04
 http://www.extreme-sport.cz/motopneu/16-pneu/enduro-16/mitas-2-75-16-m-c-46p-reinf-tt-e-06.html a nebo jakejkoli jinej enduro plast..
Datum: 06. prosince 2010 23:00
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 16:17
 jj  nerespektujú veterány
Datum: 07. prosince 2010 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 je to zajímavá kombinace. 40-60 leta znamenali velkej pokrok v motorismu,takze se není čemu divit,že lidé svoje miláčky vylepšovali pro lepší jízdní vlastnosti či pohodlý.Ať vemu v uvahu hafo starejch CZ predválečnejch,na který nekdo implantoval zadní kluzáky z péráka,tak i předválečný jawy kolikrát dostali jinou zadní "nápravu",která byla odpružená....na péráky se montovali sedla z OHC ci z kejvačky,montovali se světla z kejvaček a z octávií protože byli hlubší a víc to svítilo....nesmíme ani pominout prototypy OHC na rámu kývačky.....Peněz tenkrát taky moc nebylo,takže každej si musel vystacit se svépomocí a v rámci dílů,které měl k dispozici....to je to krásné na historii...dneska kazdej druhej pitomec najde ve stodole "veterana" a protoze uz samou nudou neví co by,tak z toho dělá homemajd krosky a streety,který sou pouze paskvilem a je to smutný....
Datum: 07. prosince 2010 16:03
 to ej zajímavý.. ta kývačka v tom hodně vynikne.. a s tím motorem to nemusí jet zle
Datum: 06. prosince 2010 19:41
 cau seso,posilal si na mail nejaky info,ale me prisla prazdna stranka a nic tam napsanyho nebylo
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 20:08
 díky za vysvětlení, tak se regnu i na krámku, protože bych si rád potom přečetl tvoje slavný povídání
Datum: 07. prosince 2010 20:08
 ja opravdu nic neposal KONNY musis byt registrovan na kramku a pri registraci nebo v nastaveni zvolit novinky,,to pak dostane,,
Datum: 06. prosince 2010 21:21
 Mě nepřišlo nic,můžu poprosit o zaslání?
Datum: 06. prosince 2010 20:17
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 tak mi to přišlo, a neveřili by ste co tam bylo napsáno
Datum: 06. prosince 2010 20:07
 OK, romány od SESY jsou vždycky super počtení.
Datum: 06. prosince 2010 19:46
 mě žádný mail (i když prázdný) nepřišel, to se posílá jen určitým lidem nebo se to musí někde nějak nastavit?
Datum: 06. prosince 2010 18:16
 no novinky uz jsou videt jako extremni,,pac tolik jsem jich nikdy nedohodil,,,ale tesnen na silvestra pribudou,,,ale spis jde o ten roman,,pac ten ale bude  hudaci ruce
Datum: 06. prosince 2010 17:12
 taky my to přišlo ale taky už se těším na ty novinky
Datum: 06. prosince 2010 15:12
 Už se taky těšim a taky se mi to stalo tak jsem na ten e-mail odepsal, ale teď jsem se dozvěděl že to byla jenom chybka.
Datum: 06. prosince 2010 13:52
 tak to se tesim
Datum: 06. prosince 2010 0:52
 jeee to sem zas tomu dal pripravuji novorocni novinky,,teda roman pro fichltare,,a nejaky bota se vbloudila,,priste to bude na ostro
Datum: 06. prosince 2010 0:26
Datum: 05. prosince 2010 22:44
 byla chyba, toho si nevšímejte...
Datum: 05. prosince 2010 22:23
 jj presne tak...
Datum: 05. prosince 2010 22:14
 Zdar draci proháníte tady někdo Hondu Xl 500
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 14:56
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel9958
 Neni tohle náhodou pokec o fichtlech?:-/
Datum: 06. prosince 2010 14:56
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 20:11
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 hezčí!!
Datum: 07. prosince 2010 20:11
 pak som mu pisal ze je to raritny kus a dal tam foto z prospektu
Datum: 06. prosince 2010 15:32
 neeee bolo to ono CZ 485 bolo to na bazose bez obrazku
Datum: 06. prosince 2010 15:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 hej ale to bola guľatá číza ale z hranatým motorom ne ? na hyperinzercii a s papiermi ne?
Datum: 06. prosince 2010 15:24
 cau! mne sa ten "mutant" velmi páci  nedávno na slovensku bolo jedna taká motorka na predaj
Datum: 06. prosince 2010 15:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 sorry lebo inak som som si to nevedel vysvetliť
Datum: 06. prosince 2010 15:18
 yuri: to ne-e, dvouválcová dvěstěpadesátka 250/471 byla dříve než tenhle mutant...
Datum: 06. prosince 2010 14:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 skôr mi to ešte príde že JAWA/CZ potrebovala na exporte vykryť dieru medzi 175 a 350 a preto robili tieto 175 z motorom 250 až kým nezačali montovať 250 dvojvalcové
Datum: 06. prosince 2010 13:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pardon 250ccm
Datum: 06. prosince 2010 13:47
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 keby to bol bastl pochopím ale toto na export ??? skôr by som to nazval skladový prebytok gulatých motor 175  ale mne sa to páči
Datum: 06. prosince 2010 13:45
 zajímavé jakože ty nejlepší kousky se vždy dávaly na export
Datum: 05. prosince 2010 22:48
 prostě 485...
Datum: 05. prosince 2010 21:17
 co se ti na tom nezdá? tohle se na export vyrábělo
Datum: 05. prosince 2010 21:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Nevipada nejhur
Datum: 05. prosince 2010 20:59
 http://www.youtube.com/watch?v=1q-iDpfnXQo  medvěd na čezetě,to jsem ještě neviděl
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 19:27
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 myslim ze to neni tezky nyucit medveda s mensima upravama stacil by mozna jen vetsi volnobeh a radsi zablokovanej plyn. Slysel jsem ze tohle bylo uz drive nic novyho
Datum: 07. prosince 2010 19:27
 MAZEC
Datum: 06. prosince 2010 15:39
 ty vole ale čumím na to dost!!! xD se divím že to nepoložil nebo něco
Datum: 06. prosince 2010 14:46
 Máš pravdu, ted na to taky koukam, že má ty řídítka nějaký speciální.
Datum: 05. prosince 2010 21:41
 Webster: Tam jsou navařené nástavce na řídítkách a zvedlý volnoběh.
Datum: 05. prosince 2010 21:31
 skoda cizy na potvoru zablesenou  ne, jde mu to, az jsem se divil
Datum: 05. prosince 2010 20:32
 Já jsem to viděl v tom přímym přenosu a nemůžu pochopit, jak může mít cit v ruce aby přidával plyn a necukalo to, jedině že by měli naštelovanej tak vysokej volnoběh aby to jelo samo.
Datum: 05. prosince 2010 20:18
 Já jsem to viděl a je to fakt mega! Ta ČZ je tuším 175 typ 477 že? Fakt bomba no! Je to přímo neuvěřitelný, jak může medvěd řídit motorku!
Datum: 05. prosince 2010 20:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ti kokso!
Datum: 05. prosince 2010 19:49
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 Zahada:jak je mozny ze pri -4 taje rampouch?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 22:09
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 Franky,čti PRAVIDLA!A nechoď sem,jestli chceš otravovat  Pravidla
budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
Datum: 27. prosince 2010 22:09
Jméno: Franky
IP: uživatel8027
 jsi debil vsech debilu .... "Zahada: jak je mozny ze pri -20 taje snih na aute?? "
Datum: 05. prosince 2010 21:04
Jméno: fyzik GOB
IP: uživatel5359
 Jestli ho máš v domě na stole a koukáš se ven na teploměr, tak se nediv, že taje  . Pokud je venku v blízkosti okna, či zdi, může na něho svítit slunce, které nahřívá zeď za ním a vytváří tepelný stín, který vyzařuje teplo na rampouch. Dochází k tepelné výměně a rampouch taje...
Datum: 05. prosince 2010 18:39
 za předpokladu že je to rampouch z vody a že je normální tlak, tak je to nemožné
Datum: 05. prosince 2010 18:22
 možná, ale spíš to vidim, že vám neizoluje střecha a teplo uniká ven, proto se také asi ten rampouch vytvořil
Datum: 05. prosince 2010 18:19
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 sviti na nej slunce
Datum: 05. prosince 2010 18:18
|



|