|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawař
IP: uživatel5299
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 20:21
 sice tam má napsaný kolik tam má nových věcí,ale co si dneska neuděláte sami to nemáte,to že to má po generálce to se nikomu nedá věřit,a za těch 1 500 si myslím že to ještě de ale ono to pujde nahoru a to nemá cenu.
Datum: 16. ledna 2010 20:21
 moje představa tak 1500-2000 kc, vic nema vyznam
Datum: 16. ledna 2010 20:17
 Jezdíte tady někdo enduro?a na jakej stroji?ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 18:20
 samořjmne na fichtlu ale hard enduro
Datum: 17. ledna 2010 18:20
 SaGy:koho se ptáš  jestli mě tak sem od Hanušovic
Datum: 17. ledna 2010 10:35
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Zdravím EXC  Tady SX s TP  ) Odkud seš?
Datum: 16. ledna 2010 22:39
 Jasně no, triviální otázka cca 10KW v XT, nebo cca 20KW v DT
Datum: 16. ledna 2010 22:06
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 Jezdim Pragu ED 250. XT je 4-takt, DT 2-takt, tak si vyber...
Datum: 16. ledna 2010 21:47
 prominte že se sem pletu ale co je lepší yamaha Xt nebo DT obě 125?
Datum: 16. ledna 2010 21:41
Datum: 16. ledna 2010 20:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 exc 125
Datum: 16. ledna 2010 20:21
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Nevim jak moc enduro draku myslíš, ale krom fichtla jsem také endurař, a jezdím na Yamaze DT 125..
Datum: 16. ledna 2010 20:14
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 na simsonu
Datum: 16. ledna 2010 19:59
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 21:43
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tohle ti je k ničemu. Dříve po tobě chtěli pojištění+tuto kartičku. Dnes jim stačí pojištění.
Datum: 16. ledna 2010 21:43
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 19:43
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 22:39
Jméno: Kofola
IP: uživatel8469
 15 určitě je to ten prví typ bez tachometru a s větší rozetou
Datum: 18. ledna 2010 22:39
 ja myslim ze pude od 10-12 mozna i vic
Datum: 16. ledna 2010 18:38
Jméno: Š.M
IP: uživatel6963
 Tak takovýhleho krasavce sem už kurňa dlouho neviděl. Myslím že ta cena je za něj ještě hodně malá kdybych ty prachy měl na ruce neváhám.
Datum: 16. ledna 2010 18:34
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jakou barvu měla origo rozeta na pincka/mustanga ? nebyla náhodou pozinkovaná ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 20:43
 Pozink a navrch stříbřenka.
Datum: 16. ledna 2010 20:43
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ale možná byla vzitá stříbřenkou,já nevím mno zajímalo by mě to
Datum: 16. ledna 2010 20:01
 j podla mna jo bolo pozinkovaná
Datum: 16. ledna 2010 19:20
Jméno: tomas
IP: uživatel7887
 zdravim potrebuju pochromovat par veci na motorku nevite o nejaky chromovne kde to delaji diky vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 17:18
 Pokud to jde, tak je lepší koupit repliky.
Datum: 16. ledna 2010 17:18
 Zdar draci,chci se zeptat jestli nemate nekdo kontakt na Stejskyho,staci meil  ,diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 16:55
 No akorát že já ty stránky nevim,tak mě laskavě neurážejte!!!Kdybych věděl jak je má tak se tam asi kouknu,co?
Datum: 16. ledna 2010 16:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 16. ledna 2010 16:42
 kdybys nebyl hnilý a podíval se do nabídky na jeho webu, tak ho tam má napsaný...
Datum: 16. ledna 2010 16:06
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 14:43
 rikam DLOUHO jsem nevidel.
Datum: 17. ledna 2010 14:43
 Ja kdybych ho chtěl tak těch 10 000Kč bych za něho vpohodě dal,takeho fesaka jsem dlouho nevidel,jenom se mi tam nelibi ten vyfuk.
Datum: 17. ledna 2010 10:55
Jméno: Grand
IP: uživatel5299
 Pro shrek: ty to tady píše jak by si to nikdo jinej dovolit nemohl "mám tátu v ZD tak mám nějakej materiál zadarmo(ložiska,atd) takže mohu si to dovolit spravovat "
Datum: 16. ledna 2010 20:16
 jako myslím že 16000 za to je moc ale třaba to byl vrak třeba jako já mám v profilu kterej ležel 2 roky pod spadlou stodolou tak by to taky něco stálo naštestí mám tátu v ZD tak mám nějakej materiál zadarmo(ložiska,atd) takže mohu si to dovolit spravovat
Datum: 16. ledna 2010 20:04
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 TY vado mně snad šálí zrak, na tu aukci někdo přihodil......panebože to snad není možný, to musí bjet fakt pořádnej magor!!!!!!
Datum: 16. ledna 2010 20:03
 nemohu posoudit ze třech fotek, co tam je nebo není dělaný, ale i tak to má docela pěkný. Jinak z vlastní zkušenosti tvrdím, že pokud někdo opravdu poctivě zrenovuje fichtla. tak mu tu vloženou hodnotu nikdo nikdy nezaplatí. Zkrátka to není veterán ani nic vzácnýho, takže chtít za mustanga deset táců...nevím. Každopádně i přes tu vámi kritizovanou stříbřenku na kolech bych já i přes to, že mustanga zrovna nemusím za to tak řekněme 7- 8 dal - pincek v dobrým stavu je pořád stokrát lepší než nějaká čína za třicet. No a kdo něvěří, že poctivá renovace něco stojí, nechť zakoupí za pětikilo něco k renovaci a uvidí.
Datum: 16. ledna 2010 18:35
 musim se taky pridat  za co dal 16400 za renovaci ?   tenhle mustang ma cenu max 6000kc vic ne
Datum: 16. ledna 2010 17:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Treba to byl nejakej vrak a musel koupit hafo veci takze 16 000 v pohode ale i tak bych za to tech 10 000 rozhodne nedal....
Datum: 16. ledna 2010 17:40
 Když máme jen takovou fotku, tak se můžeme pouze dohadovat o tom, jestli byl půlený nebo ne. Ale pokud napsal "po celkové renovaci", tak to asi neřekl jen tak do větru. Já bych tomu tu GO možná věřil.
Datum: 16. ledna 2010 17:27
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 nějakou práci si s tím dal ale zajímalo by mě kde je v tom těch 16 tisíc nebo co tam píše,a ještě když má kola vzitý stříbřenkou,ale není to zas tak hrozný
Datum: 16. ledna 2010 17:25
Jméno: Standa
IP: uživatel8482
 tak ale kdyby ten motor pulil,tak by ho aspon vycistil kolem dosedacich ploch!!! kdyz tam vidim ten napečenej bordel,tak je mi hned jasny,ze na ten motor nesah!!Muj motor mozna neni vylestenej,ale je vycistenej do detailu!!!! nechtel sem lestit motor kterej bude rozebranej 10x za sezonu!!
Datum: 16. ledna 2010 17:22
 Když nenaleští víka, neznamená to, že nedělal GO motoru. Viz. Stando tvoje jednadváca.
Datum: 16. ledna 2010 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel8480
 prehnany sou vase reakce i ta cena...... vim za kolik se dá udelat "renovace" se všim všady........me to vyslo bez motoru na 6000 a asi jedina vec na kterou sem se vyflák bylo lesteni motoru a pouzil sem starou zachovalou radicku a nakopavacku a reakce brzd.....jo a loziska v kolech sem taky nemenil,byly dobry.......dobre kdyz do toho pripocitam i perfektne udelanej motor,tak 10 000,- ,muj "cestovní" motor stál 7000,- tohle proste nemohlo stát 16000 ani omylem.....ten motor ani nevypada ze by ho nekdo rozebiral,kola i s bubnama ve stribrence......uz tohle dela spatnej dojem.....podle me do toho vrazil max 5000,-
Datum: 16. ledna 2010 15:46
 Franky- Musím říct, že to zase přeháníš. Určitě nějakou práci si s tím dal. A jak ty říkáš, tak za 4 dny to určitě neměl hotový. Je vidět, že na tom makal. Sice na některý detaily zapoměl, ale i tak to má pěkný, i když těch 10 000Kč bych mu za to nedal.
Datum: 16. ledna 2010 15:34
 nádhera
Datum: 16. ledna 2010 15:02
 když už si s tim dělal takovou praci, tak by nebylo k zahozeni nalestit motor
Datum: 16. ledna 2010 14:50
 Když se ale podívám na tu kvalitu zpracování, tak to je teda luxusní. Vytkl bych tomu jen ty ráfky a taky škoda toho laku. A víka taky mohl krapet naleštit, když už má to ostatní tak pěkné.
Datum: 16. ledna 2010 14:44
 Se podívej na ráfky. Taky lak mohl udělat v originálním odstínu i s popisy na nádrži.
Datum: 16. ledna 2010 14:38
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 to napster 10: jak víc si s tim vyhrat, dyt to ma krasne ...
Datum: 16. ledna 2010 14:34
 Mohl si s tím víc vyhrát. Taky bych dal tak 7-9.
Datum: 16. ledna 2010 14:26
 přesně víc jak 7 ne
Datum: 16. ledna 2010 14:22
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 pochybuju že dotoho vrazil nějakejch 16000Kč, renovuju motorky a vůbec to té řástce neodpovídá!!
Datum: 16. ledna 2010 14:20
 ne... 7-8.. vic ne
Datum: 16. ledna 2010 14:18
 zdravim,mam dotaz ale nepatri to k motorkam..tyka se to auta-podsviceni-neony pod auto.chci se zeptat,jaky s tim mate zkusenosti,máti si chce trochu vytunit vectru,uz mame vevnitr modry neonky tak chce jeste ven..tak jestli mate jaky koli napady tak mi reknete  dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 19:40
 Já sem tunil naši 120 v interiéru modrýma supersvítivýma LED.
Datum: 16. ledna 2010 19:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 16. ledna 2010 13:59
 sry benzinaka
Datum: 16. ledna 2010 12:05
 mame beninaka 2.0 16v sedan
Datum: 16. ledna 2010 12:05
 jakou mate vectru ? ... taky mame 2.0 DTI caravan
Datum: 16. ledna 2010 12:02
 nj ale na to jeji jezdeni je to az dost
Datum: 16. ledna 2010 11:42
 koníků neni nikdy dost mi sme měli 1,9 tdi 131k a zdálo se to málo
Datum: 16. ledna 2010 11:33
 radek-nacipovani je zbytecny,je to dvoulitr takze jede suprove a navic je to v plynu..
Datum: 16. ledna 2010 11:30
 vacin.ty si pako
Datum: 16. ledna 2010 11:28
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Kolik je tvý máti? Typuju tak 17.
Datum: 16. ledna 2010 11:26
 Měli sme to podsvícený modře k tomu modrý xenony vypadala brutálně ale takový prachy to stálo a hov** do toho lepší je udělat chip tuning
Datum: 16. ledna 2010 11:21
 jj,to chcem jenom tak obcaszapnout...ne na kazdodeni sviceni to je jasny
Datum: 16. ledna 2010 11:15
 Cau neony jsme mely na fabce a policajti brečeli takže jsme je skoro vůbec nepoužívali
Datum: 16. ledna 2010 11:09
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
 Ahoj, chtěl bych si nechat nachromovat díly na mé kývačce, chtěl bych nachromovat ráfky,řídítka,výfuky+kolena a nádrž, na kolik by mě to přibližně vyšlo?Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 0:24
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ahoj nevíte někdo kde by se dali sehnat misky do krku řízení na simsona ? nikde je nemužu sehnat
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 19:30
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 9:49
 jj,moc tam toho zatim o prestavbe neni protoze teprve shanim dily,ty nashromazdim ted pres zimu a na jare az bude lip tak zacnem svaret ram..
Datum: 16. ledna 2010 9:49
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Moc pekne!Ale rekl bych ze je to jedina zajimava vec na tom webu
Datum: 16. ledna 2010 9:41
 dik moc kluci
Datum: 15. ledna 2010 18:46
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Fakt dobré ! Líbí se mi to ! Jen tak dál...
Datum: 15. ledna 2010 18:10
 čověče dík,přesně mi čteš myšlenky že bych potřeboval něco na html
Datum: 15. ledna 2010 16:48
 nemas za co  urcite to zkus  jestli neumis html tak zkus http://www.jakpsatweb.cz tam je to dobre popsany taky sem se tam ucil
Datum: 15. ledna 2010 16:45
 moc dík,zkusim udělat jen tak něco a uvidm jak to vypadá v administraci
Datum: 15. ledna 2010 16:40
 dachl: diky  sou vytvoreny na http://www.iprostor.cz jediny co nedelas ty je sablona,zbytek-barvy textu,odstavce,ocislovani odstavcu,odkazy,obrazky,..... musis udelat v HTML ale je to docela jednoduchy
Datum: 15. ledna 2010 16:34
 zajíc fakt pěkná práce.jinak na jakým hostingu je vytvorený web? já už jich pár mám ale jen na wgz.a tohle nevypadá špatně.Dík
Datum: 15. ledna 2010 16:29
 to mi taky stve,ale aby se to dalo precist tak si to uloz do kompa a pak se to da  taky sem to zkoumal  jo a dik za pochvalu
Datum: 15. ledna 2010 16:12
 zajic pekna prace ale neni to k precteni je to moc maly no
Datum: 15. ledna 2010 16:06
 chtěl bych se vás zeptat jak to bylo s jawa 20 to měli uplně všechny ty 20ky revmaplechy nebo od nějakýho roku se už nedělali nebo jak díky.a ještě jak to měli 21ky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 15:06
 ta mala prekopavka stylu (a nejen jeho) byla na konci roku 1975, mam totiz 21 z prosince 75 a ta uz ma hranate plechy a vse, co souvisi a s druhou generaci jednadvacitek (krome pretypovani na 221.100, to se udalo negdy kolem roku 1976 asi)...
Datum: 16. ledna 2010 15:06
 Ja uz je tam taky nemam a to je rok 1979 takze asi pravda
Datum: 15. ledna 2010 18:42
 jj péro má asi pravdu,mám fíka 21 roku 75 má lišty a 21 z roku 76 už je nemá....
Datum: 14. ledna 2010 19:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 všechny 20 mělí revmaplechy a všechny 21 měli jen bříško...akorát myslím že od roku 1976 se dělali podsedlové plechy bez lišt na obouch typech
Datum: 14. ledna 2010 19:28
 20 je oznacení toho typu ty mely plechy navic a 21 jsou bez plechu, vyrabeli je porad oboje
Datum: 14. ledna 2010 19:27
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 11:48
Jméno: standa
IP: uživatel8475
 Jo je to z motoru čz 125 B,T
Datum: 15. ledna 2010 11:48
 na 95% to je z cž 125 B, T....cca r. v. 1948
Datum: 14. ledna 2010 18:47
 jakou barvu muzu pouzit na natreni nadrze zevnitr?? nekdo rikal ze epoxidovou barvou dvouslozkovou jaky mate skusenosti???
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 10:20
 já jsem to dělal dvousložkovým epoxidem Eprosin E25, ale existuje jistě mnoho možností. Jinak mi to drží v pohodě, od té doby jsem něřešil upchatej kohout nebo trysku,
čili spolehlivost fichtla stoupla o 100%.
Datum: 15. ledna 2010 10:20
 Hj all chcu se zeptat jaká je konstrukční rychlost Stadiona S11ctky?..díky za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 19:08
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Záleží, jestli máš převod do rychla nebo tahu
Datum: 14. ledna 2010 19:08
 To jo  ,ale mě to platíííí škola  B,C takže neber to zadara  ...ale židičák na fíka si ještě dodělám mno
Datum: 14. ledna 2010 18:09
 J je na nic kdyz delas na auto ze nemuzes jezdit na fichtlovi
Datum: 14. ledna 2010 18:04
 jj
Datum: 14. ledna 2010 17:58
 Ne tak já 26.1 dělám zkoušky na skupinu B (tj osobák) a mám fichtla a naněm jezdit moct nebudu tak chci neco načem moct jezdit budu  ...na fichtla řidičaák dodělám v létě
Datum: 14. ledna 2010 17:48
 žádnou konstrukčku to nemá psanou.Pkud stím chceš jezdit od 15-ti tk v tom není problém.Jinak max tohoto stroje je tk 40-50km/h
Datum: 14. ledna 2010 17:27
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar, hádám se s bratrem o jedné takové blbosti. Dáváme do kupy 2 Báby 207. Ale ani u jedné nebylo kolínko výfuku. Od Sesy jsem si koupil nové. Nandáme ho k motoru a nasadíme tlumičovou část výfuku. Kolínko je cca 15-20 cm zaražené v tlumiči. Já tvrdím, že to takh hluboko nemá být. Tak cca 5 cm maximálně. Brácha říká, že to tak máme nechat, proč by to tak jinak bylo. Tak tedy: máme to tak nechat? Když ne o kolik zkrátit? a má to na něco vlastně vliv? Díky moc za rady a za Vaše příspěvky! Nepiště prosím blbosti! je to vážné
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 18:55
Jméno: filip
IP: uživatel924
 me jela babetta necelejch 50.. pak sem urizl koleno a navrtal 2 diry do tlumice.. a tet mi to z mirnyho kopce da 60.. ale to uz se motoru zda o certech
Datum: 14. ledna 2010 18:55
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 ten vejfuk nebyl zasranej pred tim sem ho asi pred mesicem vypaloval a i koleno výfuku mám nový a zvedlo to o5kmh, a to jsem neměl skraceny jeste koleno výfuku, tak já nevím každýmu to udělá něco jinýho, ale mě to prostě že tam mám o 6víc dir navíc tak mi to pomohlo, prostě si to udělej jak chceš a máš to
Datum: 14. ledna 2010 17:04
 jj,a krome cistyho vejfuku taky pomuze sportovni filtr.
Datum: 14. ledna 2010 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel8471
 muzu rict jediny....asi si mel ten vyfuk zasrany,ze ti diry navic pridali na vykonu....vseobecne je znamy,ze se skracuje vyfukovy koleno a pak to jede o 5km/h víc....taky se rozsiruje vyfukovej kanal a dava se na to dell orto....jinak ja babetam moc nerozumim,takze jen reprodukuju co zde uz zaznelo od lidi,co babetu uz ladili....
Datum: 14. ledna 2010 15:59
 jedinej kdo se navazi ses ty..precti si co sem napsal ja-ja pisu v klidu,ty hned nadavas..  zeptej se kohokoli ze si nemuzes do tlumice vejfuku vrtat jak chces,vejfuky se pocitaj..ja osobne bych si nenechal poradit od nekoho,kdo nevi jestli je tezky podradit..a priste v klidu jo
Datum: 14. ledna 2010 15:51
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 Zajic hale a jinak normální to je teda divný že mě to zvíšilo ze vším co sem tu psal že sem tam dal větší díry, a tak, tak mi to zvedlo o 5kmh, tak tady nepiskuj neco se zvulkem, zvuk samozrejme taky, ale výkon taky, nevím co si s tím dělal ty, a když tam dám orig. ze vším, tak mi to jede úpomalejš, a nemá to takovej zvuk a sílu, ale to je jedno, jo a spojku sem dělal sám až potom sem si precetl ty návody, jak, a sundatatd... ale jinak v poho, a nenavazej se do mě, starej se o sebe, a ne o mě !
Datum: 14. ledna 2010 15:42
 ja si tim totiz s babettou prosel taky,mel sem tam vejfuk ve kterym byly navrtany diry a kdyz sem tam dal origo tak to jelo lip..
Datum: 14. ledna 2010 13:50
 mistline nepis kraviny,tim ze tam navrtas diry tak se zmenej tlaky v tom vejfuku,bude to mit jenom jinej zvuk..pred par dnema ses ptal jak sundat spojku a ted tady radis s vejfukem..
Datum: 14. ledna 2010 13:47
Jméno: Standa
IP: uživatel8471
 uřízni to
Datum: 14. ledna 2010 12:34
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 Čau hale je to pravda do vejfuku ti kouká tak 12cm, tak ho skrat aby ti do vejfuku koukaly jenom 4cm, měse to tolik už potomdle nedusilo, takže i větší výkon, cca o 4kmh, fakt to funguje, ale mám 210, nevím jak je na tom 207, zkus to a zkus ještě do tlumiče výfuku navrttat víc dír, aby to mělo lepší odfuk, a na koncovku místo jedný dej ještě druhou, je toho hodně, dystak napiš na ICQ 426136278
Datum: 14. ledna 2010 7:42
 Taky jsem to slyšel o tom zkracování, ale nevím co je na tom pravdy. Že by to nějak dramaticky zvýšilo výkon, si nemyslím...
Datum: 13. ledna 2010 22:49
 nevim jak je to u 207micky,ale ja mel u 210tky taky tak 15 cm do vyfuku...ale cet sem takovej planek ze kdyz se to zkrati na tech 5 cm ze to ma vetsi vykon,nevim jestli je to pravda jenom sem to cet..ale asi je to blbost
Datum: 13. ledna 2010 22:41
 Nazdárek, chtěl jsem se zeptat, neznáte někdo přesné číslo(šarži) originál modré barvy na S22?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 21:56
 má stejnú barvu ako mustang alebo pio inak niekto rikal ze RAL 5015
Datum: 13. ledna 2010 21:56
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 7:18
Jméno: aleš
IP: uživatel8014
 Jenom chybička, kterou jsem našel(spíše formální). U ČZ 250/471 je údaj "Motor Dvoudobý vzduchem chlazený jednoválec" a hned níže "Počet válců 2".Takže tu máme jednoválec se dvěma válci......
Pozor na chybné údaje-těch je celkově na netu strašně moc...
Datum: 15. ledna 2010 7:18
 2 kolecko: 590 735 858
Datum: 14. ledna 2010 13:14
 karlosi hod mi icq,jsem taky zastance hranatejch...
Datum: 13. ledna 2010 20:38
 jj me se taky libej, ale jak rikam: hranaty maj taky neco do sebe, ale kazdej ma jinej vkus me osobne se ty JAWY libej po tu 634 ty novejsi nic moc teda krome 640 Tramp, ale ta nova 650 Dakar, nebo 660 Sportard se mi taky docela libej, ale stary jsou stary
Datum: 13. ledna 2010 19:41
 jasny no me se libej stary jawy no do panelky to jeste de, ale dal uz ne ty 634 atd to se mi nelibi je to moc novy na me  kdyz je ta peknej parizek bo perak to je luxus nez nejaky hranaty cz nebo ty jawa 350/634,638,639,640 proste nemuzu tomu prijit na chut
Datum: 13. ledna 2010 19:35
 dik no to pozadi sem nechtel moc kriklavy, ale zkusim ho este pokoumat, z TK Moto sem stahoval akorat fotky 2 S.w.i.n.e2 : souhlasim, ze kazdyho tyhle stroje nelakaj, uz nevypadaj jako ty klasicky stary jawy a cezety, ale taky maj neco do sebe, ale je pravda, ze kazdymu se nemusej libit
Datum: 13. ledna 2010 19:22
 souhlasim z cezetakem, web je lepsi nez nejaky wbs  ale zase hranaty cz me moc nelakaj
Datum: 13. ledna 2010 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel8461
 paráda.....ted design doženeš časem
Datum: 13. ledna 2010 17:59
 marku..už to že web má psaný v HTML editoru a nemá to přes wbs, už o něčem svědší......už tím je ten web jiný a lepší.
Datum: 13. ledna 2010 17:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No abych řekl pravdu, tak existuje hodně webů, které jsou podobné tomuhle. Máš tam věci, které jsi akorát stáhnul z TK Moto. Pozadí také nic moc. Abych řekl pravdu (je to jen můj osobní názor): nic moc  Zkus to nějak oživit. Aby tě to spíše více přilákalo. Takových webů je to přeci už hodně. Tak ten svůj udělej tak, jak to ostatní nemají.
Datum: 13. ledna 2010 16:35
|



|