|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar komu z vas se povedlo ulomit start paku jawy 250 panelky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 15:19
 normal jsem startoval a ono mi jí to nakoplo takže díra v bote a zlomena start paka
Datum: 07. dubna 2012 15:19
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Jak sto udělal?
Datum: 06. dubna 2012 21:53
Jméno: marek_
IP: uživatel12922
 Zdar. Nevíte někdo číslo na JAWÁCKOU barvu??? Moc dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 17:41
Jméno: marek_
IP: uživatel12922
 Děkuju.
Datum: 06. dubna 2012 17:41
 jestli myslíš vínově červenou tak by to měl bejt odstín 8850
Datum: 06. dubna 2012 17:05
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 13:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 akorát tam místo toho čopra mohli postavit aspon nějakou kejvačku
Datum: 06. dubna 2012 13:44
 Jo ta je parádní
Datum: 06. dubna 2012 12:33
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdar do starý škodovky když naliju motorovej olej MOGUL super stabil 15w 40 tak se nic nestane jo ????? je to dobrej olej dotoho ??? a ještě nevím jakej tam mám nalít převodovej  škodovka je jak nová najeto 50 tisíc  takže ji nechci zničit dik za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 12:58
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Olej Mogul DIESEL DT 15W-40 má mimo jiné i normy pro benzínové motory a to API SL a ACEA A3. Motor mohl být silně zakarbonován, tím, že se používal méně kvalitní olej, případně se přetahovaly výměny. Po nalití tohoto oleje se tam mohl potom nějaký karbon uvolnit.
Datum: 06. dubna 2012 12:58
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 cezetak: No já nevim no, ale 200km po tom co to tam brácha nalil se to přidřelo. Možná to byla jen náhoda, ale najelo to 50000km bez poruchy a najednou se to přidřelo. Na flašce bylo napsáno mogul DIESEL DT 15W40
Datum: 05. dubna 2012 23:04
 typeg: v dnešní době je uplně jedno jestli je olej pro benzín nebo naftu.. je uplně stejnej  .. do prevodovky dej 80W90
Datum: 05. dubna 2012 20:22
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 My jsme do škodovky dávali taky olej 15w-40 a fungovalo to dobře ( do tý doby než tam brácha nalil olej pro dízly ). A do převodovky jsem dával mogul trans 90.
Datum: 05. dubna 2012 20:06
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 čau draci chtěl by sem se poradit.. kolik by tak moh stát hliníkovej plech o tloušťce aspoň 3mm a velikosti 2x2 metry (nepotřebuju to v kuse, ztačej mi metr x metr a víc jich) díky za zkušenosti, v cenách tohodle se neorientuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 10:31
 moc děkuju, koukam že to je celkem drahý..asi se na to vykašlu, díky ale
Datum: 05. dubna 2012 10:31
Datum: 05. dubna 2012 9:50
Jméno: franc
IP: uživatel13546
 http://www.youtube.com/watch?v=ThdxHsZWUxs jakoucenu asi může mit tato čz? chcel bych si kupit taky nejakou ale aby jela spon takhle
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 21:08
Jméno: Ondra10
IP: uživatel10860
 no já si myslím že do 10 000 koupíš celkem slušnou 175 i s TP
Datum: 05. dubna 2012 21:08
 jukni na motoinzerci na bazoš ještě třeba na motorkáře a na ten jejich bazar a uvidíš cena se pohybuje + - kolem těch 15 000 samozřejmě s TP bez TP koupíš aj za 5000. Jinak taky záleží jak je na tom motor pokud se v tom vrtal nákej domáci kutil tak to je asi to nejhorší jinak motor prý nemá problém držet rychlost 85-90 km/h
Datum: 05. dubna 2012 8:02
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci,mám takový dotaz můžu si začít dělat řidičák A1 asi 4 měsíce před 16tinama nebo musím čekat až mi bude 16 a potom můžu dělat.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 9:32
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13542
 Nene, kurz trval měsíc a půl. Jen sem potom musel čekat na 16náctiny, který sem měl v prosinci, tak sem díky tomu musel čekat až do jara. Až budou komisaři jezdit...
Datum: 05. dubna 2012 9:32
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 a.pelcik ty si ho dělal tak dlouho my u naší autoškoly v obci se dělá necelé 3 měsíce.
Datum: 05. dubna 2012 9:12
Jméno: anthonny
IP: uživatel13268
 můžeš, ale já bych dělal 6 týdnů před narozkama, navíc teď je ještě zima, sice dneska nebyla ,ale na neděli třeba hlásí 4 stupně.....
Datum: 04. dubna 2012 18:41
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13542
 Můžeš, záleží to na tobě. Na závěrečky můžeš až den po narozeninách. Já s řidičákem na A1 začal první měsíc velkejch prázdnin a teď v pondělí ho dodělal
Datum: 04. dubna 2012 15:20
Jméno: martin
IP: uživatel4620
 Můžeš ale ještě bych chvíli počkal a testy můžeš dělat až budeš mít 16
Datum: 04. dubna 2012 14:11
Posl.aktualizace: 04. dubna 2012 13:44
Jméno: konrad
IP: uživatel12849
Posl.aktualizace: 04. dubna 2012 19:29
 A taky celý motor 05 je užší
Datum: 04. dubna 2012 19:29
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 05ky měli užší kanály ve válci,měli jinačí stromečky do převodovky jiné zapalování,říká se že lépe táhnou do kopců.Zbytek vyjmenoval Johny15
Datum: 04. dubna 2012 16:46
 20,21,23 ano jsou stejné 05tka je jiná první 05tky měli karburátor jak stadion + plechový airbox taky u všech 05tek je jiná hlava co se týče výkonu tak ryhclost je nižší asi o 5 km ale zase lepé táhnou..05tky měli ještě jiné výko zapalování.
Datum: 04. dubna 2012 14:24
Jméno: Martin
IP: uživatel13074
 Ahoj, jak se prosím obědnávají věci z fichtlkrámku?? Přes email?? Tel. sem nenašel na sesu. Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2012 11:20
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Ježkovi voči, daš si fichtlkramek.cz, musíš se zaregistrovat ( napíšeš tam svuj mail, adresu atd. ), potom si naházíš věci do košíku a objednáš na dobírku. Je to stejný jako u jinejch e-shopů. To zvládne snad každej průměrně nadanej medvěd.
Datum: 04. dubna 2012 11:20
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 zdar draci mám dotaz jakej je rozdíl mezi motorem na stadiona s22 a s11?? Krom karbecu
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2012 20:23
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 vlastně nic jen vidlička řazení byla u prvních typů s11 trochu jinčí jinak sou identicky..
Datum: 03. dubna 2012 20:23
Jméno: Dansek
IP: uživatel6152
 Snad už asi jen ten, že S22 měla doutníkovej vejfuk. Možná někdo bude vědět víc.
Datum: 03. dubna 2012 19:49
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus SESO prosím tě nevíš kdy tady budeš mít řídítka na fichtla.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 20:17
Jméno: Bambi
IP: uživatel13327
 Čauky Mňauky Draci chtěl jsem se zeptat jaké máte zkušenosti s ČZ 125/476. Kolik konzumuje, jesli s ní nejsou nějaký velký problémy, jak táhne, jesli je problémová a tak. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 19:46
 Jo jestli máš rád klasiku tak je moc dobrá na začátek já mám 175/487 jsem spokojen ale znáš to je to čezeta takže těch oprav a seřizování je víc nadruhou stranu je dobrý že díly jsou oproti jinejm značkám za hubičku  . Spotřeba krásná jak tady píše podemnou kolem 4 litrů.
Datum: 02. dubna 2012 19:46
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Jestli máš řidičák A1 a chceš poctivej stroj na ježdění tak ji ber. Je spolehlivá, jede hodně dobře a nijak moc nežere. Když to honíš tak 4 litry.
Datum: 02. dubna 2012 19:25
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 15:07
Jméno: mates20
IP: uživatel13532
 dobry den chtel bych se zeptat jestli ma nejakou cenu čz 175/470 s 19 kolama dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2012 19:23
Jméno: mates20
IP: uživatel13532
 to ja ji koupil lehce predelanou do krosu ta jestli to nekdo hooodne skonil.
Datum: 03. dubna 2012 19:23
 Tomáš: Můžu stebou jenom souhlasit .... Sportku rozhodně neprodávat a spíš kupovat další veterány.... ( mě by se hodila ČZ 250/455 nebo 475)
Datum: 02. dubna 2012 19:40
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Já jsem si jí pořídil,je to nádherný veterán a při menších úpravách i slušně jede.Ted dělám pravidelnou komplet údržbu,už se těšim až vyjedu
Datum: 02. dubna 2012 19:35
 Řekl bych že ty bez TP v originál stavu se dají sehnat za 8tis a ty z TP original stav i klidně za 20tis pokud si potrpíš na pěkný stav a seš ochotnej dotoho dát peníze proč ne jde jak ta tvoje ČZ vypadá a funguje a hlavně jezdí ale určitě hodnotu už to má a za cca 25 let bude mít ještě větší pokud přemýšlíš o prodeji tak rozhodně bych neprodával spíš kupoval
Datum: 02. dubna 2012 15:40
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
Posl.aktualizace: 03. dubna 2012 21:25
Jméno: honzam
IP: uživatel9645
 mam 865xxx a 869xxx, oboje rok 1969, ale jinak orig. stav zrejme za slusny peniz, at slouzi
Datum: 03. dubna 2012 21:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Však jasný, o tom, že vypadá slušně žádná, jen má takový nedostatky, že mi to k tomu všemu nějak nesedí(osobně bych typoval 16tis. km než 6). Starej pán jezdí s motorkou většinou opatrně, všechno si střeží a tak.. důvod proč měnil kolo mě vážně žádnej jinej nenapadá, než ten, že to původní už použitelný nebylo, to že jezdil v terénu je nezpochybnitělný, podívej se na výfukový koleno, jak je zmuchlaný., revmaplechy ve spodní části taky a ve výsledku i zadní plech je poměrně dost poškrábanej.. těžko říct, jestli je to z provozu, nebo nevhodným uskladněním. Každopádně chromy má pěkný, lak je původní a pokud byl za slušnej peníz, tak říkám, že určitě výhodná koupě. Pryč jsou časy, kdy byl pionýr za hubičku nebo jako odrážedlo v kovošrutu odkázanej k sešrotování. Taky se snažím jakš takš shánět pěkný pionýry a věř, že je to vážně úmorný. Držím ti palce v tvojí sběratelský vášni a hodně šťastnejch km..
Datum: 03. dubna 2012 13:16
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
 Jenda: S tymi cislami na stitku mas asi pravdu. Su sice zhodne s cislami na motore, ale asi nebudu sediet s rokom vyroby ako to uz bolo pisane...To mi vsak nevadi. Na vymenu predneho kolesa moze byt viac dovodov - jeden z nich bude ze pan mal doma aj nejake 550, 555ky. Nalepky na revmaplechu su z Bojnic (zamok a zoo) - to len tak pre pobavenie. Korok je podla mna domyselne riesenie - sedi tam ako rit na serbel, nemyslim ze je to znak ze sa o tom majitel nestaral. Kryt retaze ma len odlomeny drziak co je blizsie k capu vidlice - ale mam doma iny kryt retaze tak to lahko vymenim. Je pravda, ze pribehom, ktore predavajuci rozprava asi netreba prilis verit, no to nic nemeni na tom, ze teraz je motorka u mna a som za nu rad. Doplnil som si tak zbierku o dalsieho pekneho pioniera, ktoreho by bolo skoda v rukach nejakeho dedinskeho tunera.
Datum: 03. dubna 2012 9:08
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zejtra nafotim tu svoji 20 rok 68 a dám to na tomáto.. a bude zas vo čem debatit.. no né..
Datum: 02. dubna 2012 22:38
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Nechci moc rejpat, ale skoro bych tohle nepovažoval za orig., byť pohledově je vypadá slušně, tý čísla na štítku mi vážně neseděj, samolepky na revmaplechu vypovídaj o tom, že pionýra nesedlal jen nějakej starej pán, ale přinejmenším i jeho synové nebo vnuci.. podle mě to vypadá, že dostával poměrně dost zabrat a 6000km není dle mého pravdivej údaj, to jiný přední kolo bude asi i proto, že ho někdo někde nabořil a kolo bylo na odpis.. to samé ten kryt řetězu, korek místo orig. uzávěru nádrže, to vše napovídá tomu, že ten někdo kdo s tím jezdil se o to moc nestaral a rozhodně bych tyto věci nepřisuzoval počínání původního majitele, tj. starého pána.. Věř tomu, ono při prodeji se kolikrát dozvíš příběhy a pohádky, přitom pravda je kolikrát úplně někde jinde.. Já jel pro kývačku k překupníkovi.. blbec jsem váhal s koupí, a pak ji koupil někdo jinej a po třech týdnech byla znova na inzerci ale už dražší.. přijedu a tam maník že je to rodinnej klenot a jak ji děděj z otce na syna atd.. jenže já ji poznal a moc dobře jsem věděl že kecá a je to jedna a ta samá.. to že vyskakuje dvojka mi ani neráčil sdělit, tak jsem se ho zeptal, jestli nevyskakuje nějaká rychlost, třeba dvojka. to bys koukal, jak na mě začal vejrat.. Dnešní doba je plná hajzlů a slušnej člověk aby se v tom vyznal. Každopádně doplň díly do barvy a nech ho jak je i takovejch moc není.
Datum: 02. dubna 2012 22:18
 brasna nie je nova, je povodna, ale v dobrom stave
Datum: 02. dubna 2012 21:21
 krásný původní stav,taky držim 20tku,nic nerenovuj jenom vyčisti... a chci se zeptat tu brašnu máš novou? taky si jí chci pořídit = je to moc šikovná věc
Datum: 02. dubna 2012 21:02
 ten stojan bol moj omyl
Datum: 02. dubna 2012 20:05
 jo a taky som si všimol ze ako keby štítok bol vyrazený s vačšími razítkami
Datum: 02. dubna 2012 20:00
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 tak barvu chápu, ale s tou výztuhou si nejsem jistej... myslíš jako tu spodní? já totiž mám tři stroje rok 68, 70 a 71 a všechny maj tenhle typ... ale co mi ještě nesedí je výr. číslo. jestli dobře čtu tak je tam 864 xxx jak píšu mám tu rok 68 č 814 514, rok 70 č 905 013, rok 70 č 918 849 a rok 71 č 981 782. a jestli dobře koukám tak je tam starší typ tachometru, kterej mám na té z 68, na ostatních už byl ten novější.. tím ale se nechci dohadovat, všichni víme jak to tehdá bylo, vlastně nebylo... kousek je to zachovalej a kompletní o to nic. bral bych ho hned
Datum: 02. dubna 2012 19:46
 lebo má zelenú farbu, a je novšieho typu,výstuha stojanu by mala byt rovná z profilu U
Datum: 02. dubna 2012 19:24
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 proč myslíš že tam je neorigo stojan??
Datum: 02. dubna 2012 19:00
Jméno: furioso
IP: uživatel13534
 ano, predne koleso je z 555ky. dalsie neorig. diely su: stojan, zasterka, zatka nadrze a kryt retaze je tiez na jednej strane prichyteny nejakym zvlastnym plechom...ale to su nedostatky ktore sa rychlo odstrania
Datum: 02. dubna 2012 18:48
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tto bude asi proto, že tam je kolo z 555, nebo možná i z 05.
Datum: 02. dubna 2012 18:38
 Ahoj, pěkný kousek, Jawa 20 se mi z malých jaw líbí nejvíc. Akorát mám dotaz jestli nevíš jaktože nemá v bubnu na předním kole ty 3 díry na rozetu? (místo toho 3 šroubky) ?
Datum: 02. dubna 2012 17:12
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
 Diky. Johny: u takehoto kusu by som si nic renovovat nedovolil...len poriadne vycistim vsetko a necham tak ako je. Maverick: revma plechy urcite daj
Datum: 02. dubna 2012 16:48
 no krása aji celekm zachovalá takže udržuj ji tak jak je a žádny rádoby renovace
Datum: 02. dubna 2012 16:25
 No fakt je pekná  Tiež mám rovnakú 20ku aj ročník 71, a rozmýšľam že tam vrátim revma plechy kvôli jazdám na dlhšiu trasu
Datum: 02. dubna 2012 15:13
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No úplně TOP stav to neni, ale bral bych ji  Má papíry? Kolik jsi za ní dal?
Datum: 02. dubna 2012 11:18
 Cau draci, mate zkusenosti s najetim okolo 1200km na pinckovi? Chci vlétě podniknout výlet, do Kolína v Německu. Presmyslel jsem take o umisteni reklamy na plechy a obleceni za sponzorovaní této cesty. Cosi myslite, chci znat nazory, diky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 0:04
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nevidim v tom žádnej problém... pokud teda je fichtl v dobrým stavu... když sem za minulou sezonu najel asi 3000km a jesi sem utavil jednu svíčku a jednou čistil trysku, tak je to hodně... letos 23.6. jedeme 4 fichtly do chorvatska, cca 1800km.... jestli na svoji cestu najdeš sponzory, budiž ti to přáno.
Datum: 02. dubna 2012 0:04
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 11:15
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 haggar: No tak jestli ti přijde normální aby spolujezdec na každý křižovatce slejzal z motorky a roztlačoval tak to potěš klobouk  Nechtěl bych s tebou jezdit jako spolujezdec
Datum: 02. dubna 2012 11:15
 no tvl dobrej tělocvik pro toho spolujezdce
Datum: 02. dubna 2012 8:48
 A na co myslíš , že je spolujezdec . Na to aby to jenom víc žralo......
Datum: 01. dubna 2012 21:51
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
Datum: 01. dubna 2012 21:14
Jméno: Marty
IP: uživatel9704
 Čau, chci se zeptat co mám všechno udelat na motoru z fichtla abych z něj dostal co nejyvší výkon. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 21:17
 5Q převodovka,lehčí závodní klika,vhodně upravenej závodní válec,případně 70ccm,lepší spojka,závodní zapalování,vhodně vyřešenej rozvod sání,karburátor tomu vhodnej (20-24mm),kvalitní ložiska a odpovídající gufera,odbržděnej vejfuk a celkově celej stroj.... tak sem pochopil dotaz já.....kdybys chtěl jen trochu zvednout výkon seriovky,tak se mi ozvi na mail,mužeme se dohodnout na nějakym válci.... vesměs dělam hlavně dvoukanály 60ccm .....
Datum: 31. března 2012 21:17
 pokud máš vyběhaný motor a totáln ěpo smrti tak ti pomuže jen GO
Datum: 31. března 2012 18:40
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel12966
 Jak píše Karel, zhubout  ale tak nafoukej kola, vyměň kdyžtak ložiska v kolech a zkontroluj jestli nedrhnou brzdy..Pak můžeš vyčistit výfuk, karburátor a pořádně seřídit zapalování..
Datum: 31. března 2012 16:37
Jméno: Karel
IP: uživatel11637
 zhubnout
Datum: 31. března 2012 16:34
Jméno: otaznik
IP: uživatel13243
 Ahoj, jak (a čím) mám vyndat ložisko v pravém víku (krytu zapalování)\r\nDěkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 20:17
 poprvé jsem to dělal kluzným kladivem... potom jsme přišel na to že když se vydělá segrovka která drží osičku páčky spojky,vytáhne se,vydělá se páčka tak máš volnej přístup k vnitřnímu kroužku ložiska a mužeš vyťukávat ven  navíc se to dá krásně vyčistit ten "mechanismus" ..
Datum: 31. března 2012 20:17
 navřát na el. vařiči a klepnout sním o kous dřeva...
Datum: 31. března 2012 17:07
 jo?
Datum: 31. března 2012 15:34
 rozebrat a vyklepnout... nic na tom není
Datum: 31. března 2012 15:29
|



|