|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 ahoj, omlouvám se za dotaz uplně mimo  ,chci se zeptat estli by šel jako olejový chladič použít radiátor z topení z auta,ktery by se samozdřejmě musel upravit,děkujieste jednou se omlouvám,a díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 9:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 ano na turbodiesel protože nový chladič je drahej ,tak jsemmyslel to udělat takle
Datum: 09. února 2012 9:35
 určite to chce dat na pitbike...
Datum: 08. února 2012 21:15
 v čem chceš prosimtě chladit olej? to doděláváš na nějaký turbo diesel který chladič oleje nemá?
Datum: 08. února 2012 20:56
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 vesumnel: este bych se chtel zeptat estli ten chladič musí bejt tema vývodama nahoru nebo dostran nebo je to jedno
Datum: 08. února 2012 20:17
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 OK,díky,ja se ptam pravě kuli prutoku,estli bybyl dostačující pro olejové čerpadlo,
Datum: 08. února 2012 18:12
 samozřejmě že dal...záleží jak jsi šikovnej
Datum: 08. února 2012 17:35
 AHOJ  nepatří to sem ale.... Trabant to 6kilo.... Jak to je ? Tam se ted leje 95 ? Bez ničeho ? A olej je tady jak dělanej ? Musí se lejt mix nebo se to mícha karbeci ?  dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2012 11:45
Jméno: standa
IP: uživatel13181
 M2T + Speciál 91 (poměr teď nevim,ale myslim že to bylo 1:40-1:50),když dáš naturál,tak se asi prd stane....jinak mix se už dobře 20-25 let neprodává a už ani u pumpy ti nepřijde pani s igeliťákem nebo stříkačkou s 2T olejem.....
Datum: 08. února 2012 11:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jinak jakej tam naleješ benzín je zrovna trabantu úplně jedno
Datum: 07. února 2012 19:16
 Vzhledem k tomu že je to dvoutakt tak se tam ještě lije olej...
Datum: 07. února 2012 19:00
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
 Ahoj, aky je rozdiel medzi revmaplechmi na 20-21 a 555? velky revmaplech priblizne viem v com je iny, zaujimaju ma skor podlazky, paka brzdy a limec motoru. Prsicka a dvierka prsicok viem ze su ine. Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2012 16:52
 ne inzerat uz neplatí
Datum: 08. února 2012 16:52
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
 diky jenco. Mam totiz prsicka na revma a vo vyhlade jednu "susedovu" 555ku a rozmyslam, ze si na nu zozeniem revmaplechy. Myslim, ze kriz pojde nejak prerobit z 20tkoveho. Podlazky si porovnam, mam 05kove aj 20tkove...05kove by som si vedel zohnat este jeden par. Ten revmaplech v tom odkaze, je to nejaky platny inzerat?
Datum: 08. února 2012 9:33
Datum: 07. února 2012 21:26
Jméno: hiii
IP: uživatel12782
Datum: 07. února 2012 19:44
 zdarec SESO, máš v plánu dát do krámku pant sedla na jawu 21(tu část, která je součástí kostry)? Je to tak půl roku zpět, co jsem ho tu viděl. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2012 20:26
 no kdyby to klaplo, tak by mi to dost pomohlo
Datum: 07. února 2012 20:26
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 musel bych ho udelat
Datum: 07. února 2012 20:05
 Někdo asi nějaký nákres nemáte co? Renovuju fíka a bez toho jsem docela v ......
Datum: 07. února 2012 19:55
 fuha to bude rok ba dva k mani,,nema to kdy vyrobyt,,sesa
Datum: 07. února 2012 19:09
 Čau draci nesníží výfuk z pitbiku výkon u krosového pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2012 10:10
Jméno: standa
IP: uživatel13178
 Otázka zněla,jestli nesníží výkon. Odpovídám ano,sníží a razantně.....výfuk ze 4T nikdy nemuže fungovat na 2T a spousta dalších důvodů......
Datum: 07. února 2012 10:10
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 hůř, samozřejmě
Datum: 07. února 2012 0:03
 standa:Líp nebo hůř?
Datum: 06. února 2012 23:19
 Určitě jo... Já mám zkušenosti z hikonem a výsledky jsou celkem zajímavý,.. mám lehce upravanej válec a s hikonem pincek hůř startuje, musím to dýl zahřívat, a pincek táhne (což jsem překvapen) trochu líp odspodu, pak nic a má velmi dobrou výkonovou špičku... jinak je totálně naprd... trojku vůbec nebral, jel pouze ve vysokých a nízkých, trojku to nechtělo brat... origo výfuk je nejlepší... Pincek startuje ok, nemusím to vůbec zahřívat jede hned a nedusí se... taky opravdu táhne od tych středních a vyšších otáčkách, takže vyjede mnohem víc než s hikonem a prostě táhne furt dobře... zatímco hikone jen opravdu v tych nejvyšších a trochu od toho spodku...
Datum: 06. února 2012 22:55
Jméno: standa
IP: uživatel13176
 Na 100% ano a razantně
Datum: 06. února 2012 22:43
 Zdarec,chtěl bych se zeptat jestli můžu použít silichrom i na bary,jestli tím nepoškrabu barvu dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 22:00
 http://www.automaxhk.cz/tempo-autolestenka-399.html
Datum: 06. února 2012 22:00
 http://www.automaxhk.cz/tempo-autolestenka-399.html
Datum: 06. února 2012 22:00
 Podle toho jak ten lak vypadá skus to tempem v tý pastě na staré laky a když se budeš snažit bude to vypadat k světu
Datum: 06. února 2012 21:54
 A můžu použít na jawu 21 tu to leštěnku na lak?
Datum: 06. února 2012 21:44
 zdarec se silichromem mám bohaté zkušenosti  zkoušel jsem s tím chrom i hliník i tu barvu a nebylo to hezký - silichrom je v podstatě hodně jemná lapovací pasta akorát že není mastnej a tu barvu s tím poškrábeš a časem ti to začne reznout
Datum: 06. února 2012 21:26
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
Posl.aktualizace: 06. února 2012 22:27
 Bez toho bys skončil ve škarpě.
Datum: 06. února 2012 22:27
  Dobrej překlep. Jinak logicky-kolo se točit musí, ale buben a tudíž i čelisti musí stát na místě, aby po zabrždění nutily kolo taky stát na místě.
Datum: 06. února 2012 21:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 záchyt erekce by se mi hodil po ránu
Datum: 06. února 2012 20:13
 Třeba aby se ti při brždění neotáčel brzdovej štít? Bez záchytu erekce by to prostě nebrzdilo...
Datum: 06. února 2012 20:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 07. února 2012 16:22
Datum: 07. února 2012 16:22
 Leda, že by na tom šlapal fakt namakanej borec a dal by výkon 38 koní, to by pak vysvětlovali ty titanový pedály
Datum: 06. února 2012 22:17
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Třeba mu to někdo vymění i za auto s pěkným znakem.......(POLICIE)
Datum: 06. února 2012 21:59
 dan: ou to by se hulilo..
Datum: 06. února 2012 21:41
Datum: 06. února 2012 21:36
Datum: 06. února 2012 21:32
Datum: 06. února 2012 21:29
Jméno: juky
IP: uživatel13175
 škoda ze tu není libi se mi jak na fb tady to je dobrej expert
Datum: 06. února 2012 20:51
Jméno: Martin
IP: uživatel13074
 Motokrosovej speciál,Kuchař by si pojezdil. No to mě poser na holí záda
Datum: 06. února 2012 20:42
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 No to mě poser, kam se hrabu se svou Jawa 350 4-kvalty a 22 koní.......
Datum: 06. února 2012 20:27
 taky cucim,,zas dalsi expert od Slovace,, kam na to chodite,,38 koni,, panejo
Datum: 06. února 2012 20:18
Jméno: Jan
IP: uživatel10103
Posl.aktualizace: 06. února 2012 20:09
 nee,, je jak orig,,bez povr,,, aspon nestrati svoje vlastnosti,,
Datum: 06. února 2012 20:09
Jméno: JAWAK
IP: uživatel13156
Posl.aktualizace: 08. února 2012 21:10
Jméno: jawáč
IP: uživatel12547
 ja ma na svym pio 05 plechovou odrazku
Datum: 08. února 2012 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel13176
 úplně normální odrazka jaká se dávala třeba na kárku.....měl jsem ji i na starém modelu J21 z roku 1971.....
Datum: 06. února 2012 22:55
 ťažko povedať.. ale podla mna ano
Datum: 06. února 2012 19:38
Jméno: JAWAK
IP: uživatel13156
 Jenco ale ide mi skor o rozmer tej odrazky.Rozmerovo by to mohlo byť také ako sa dáva na pionier? Ďakujem
Datum: 06. února 2012 19:29
Datum: 06. února 2012 18:44
 shrek ® podle mne je to hliník(mám jech pár doma)
JAWAK použít ji mužeš to snad nikdo nezakazuje ne? jestli ti de o to aby to byo origginílní tak ti neporadím
Datum: 06. února 2012 18:07
 Taky jsem měl zrovna takovou s dírou uprostřed na mustangu, rok momentálně nevím.
Datum: 06. února 2012 18:05
Jméno: JAWAK
IP: uživatel13156
 A môžem teda túto použiť na JAWA 20 1976? Ďakujem.
Datum: 06. února 2012 18:05
 odrazku v bílém plastu mám na fichtlovi z 82 roku...originalitu zaručit nemohu...
Datum: 06. února 2012 17:40
Jméno: petrzy
IP: uživatel1818
 chci se zeptat nevíte někdo kde se víc dozvim o mopedu solo nějaká příručka atd dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 8:21
Datum: 06. února 2012 8:21
 Zdar Sešo,náhodou plynové lanko na Jawa 550 asi nebude u tebe v krámku.Budu objednávat u tebe nějaké díly a tohle jsem tam neviděl.Dík za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 17:39
 draku tak mam jedno ply na 550,,kdyz ta kto napis do vzkazu objednavky,,dodam
Datum: 06. února 2012 17:39
 kurna jaq vedel ze jsem na neco zapomel,,, musim to dohonit,,bude
Datum: 06. února 2012 7:20
Jméno: Vasek
IP: uživatel7020
 Ahoj, nevím si rady ohledně řidítek. Mám rezavé plechové páčky i s držákem páčky a nevím jak to odstranit. Koupit všechno nové za 400 Kč?. Nechat to pochromovat?(nebude se cena rovnat novým?). Vyleštit to ocelovým kartáčem a glaspapírem?(znova to bude rezatý). Nechat to vyleštit?. Nastříkat to stříbřenkou?(to nebude pěkný). Nastříkat sprejem v podobě chromu?(četl jsem komentáře a žádná sláva). Jak jste to dělaly? Poraďte prosím, děkuji za odpovědi Vašek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2012 21:04
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Ona právě že ta inovovaná zinková úprava moc nevydržela.Samozřejmě to záviselo i na údržbě atd.
Datum: 04. února 2012 21:04
Jméno: Vasek
IP: uživatel13160
 Mám páčky s kuličkou. Pionýra 20 s plechama a rok 1974. Jinak děkuji za radu a doufám že se připojí i ostatní
Datum: 04. února 2012 20:37
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 No to je ta ,,inovace'' na Slovensku místo chromu pozinkovat.Máš nejpíše už novějšího pionýra že?Ty už měli páčky plechové a držáky v zinku.Aby to bylo origo(čehož jsem zastáncem) tak nechat znova pozinkovat.Tušim že za kilo chtěj kolem 100kč jesi se nepletu.Vyšlo by tě to líp než kupovat nové a nebo to nějak lakovat,stejně by to časem slezlo.
Datum: 04. února 2012 18:26
 Čau draci. jenom tak pro zvedavost kolik stoji asi GO motoru na mustangu a nebo spiš kolik stoji cela renonace mustanga .. diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2012 18:25
 Stando, docela dost 13 tisic . .. možna budu v lete ronovovat jawu 05 lakovani mozu met zadarmo piskodavni taky jenom motor potřeba nejsou parove kartry a novi předni tlumiče no ješte uvidim  jestli bude na to čas
Datum: 04. února 2012 18:25
 Motor tak 5000,- zbytek cca 15 tis. podle stavu jednotlivých dílů a podle toho jak jsi šikovnej .Čím víc jsi schopnej si toho udělat sám, tím líp pro tebe. Sám renovuju S22, zatím jsem na částce 25 000,- a ještě není hotovej
Datum: 04. února 2012 15:23
 Já bych se zeptal na to samé, ale čz 125 476. Motor už je hotovej, vejfuk, kola a všechny chromované drobnosti taky. Chtěl bych udělat podvozek, tlumiče, brzdy, natahat elektriku, nový lak. Jaký máte názor na cenu, vejde se to do 7 tisíc?
Datum: 04. února 2012 13:38
Jméno: standa
IP: uživatel13154
 GO motoru 4500,- ,malá "GO" motoru 2000,- ,renovace 10-15 tisíc, amatérská renovace jde udělat i za 5 tisíc....já udělal J21 včetně upravenýho motoru za 13 tisíc ale úplně profesionální renovace to nebyla. Spíš taková repase chromovaných dílů a nový lak,kola,detaily a motor...ale seriovka se za těch 10 tisíc dá udělat pěkně...
Datum: 04. února 2012 7:48
 **renovace**
Datum: 04. února 2012 0:30
Jméno: fichtlmaniak
IP: uživatel12124
 Čau draci, mám JAWU 20 a chystám sa na ňu dávať pôvodný biely a bledomodrý náter. Neviete mi povedať prosím označenie originál bledomodrej farby (RAL) a označenie originál bielej farby (RAL) (reumaplechy, parabola...)? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2012 19:43
Jméno: fichtlmaniak
IP: uživatel13156
 RAL 1015 je tá krémová?
Datum: 04. února 2012 19:43
Datum: 04. února 2012 19:02
Jméno: fichtlmaniak
IP: uživatel13156
 Myslím tu inú modrú, taká bledomodrá, ale nie holubia. tá, čo myslím, je asi RAL 5012 alebo 5015. Neviete, ktorá to je? A ktorá je tá biela?
Datum: 04. února 2012 18:29
Jméno: furioso
IP: uživatel13157
Datum: 04. února 2012 16:54
 Čau draci čím bude nejlepší vyčistit nádrž zevnitř aby sem ji mohl vevnitř natřít barvou?Stačí to odmastit ředidlem nalét do toho odrezovač chvíly s tím třepat pak to zase odmastit nalét dovnitř barvu zase stím třepat a pak počkat než to uschne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 13:17
Jméno: Ondra
IP: uživatel12190
 Nejlépe ultrazvukem pod vodou, ale to těžko uděláš doma. Takže klasika:benzín matky, šroubky nebo jiný věci dovnitř. Klepat,klepat a klepat. Potom to důkladně vymýt a pozor na tu burvu benzín ti to rozpustí, spíš bych dal nějakou pryskiřici.
Datum: 03. února 2012 13:17
Jméno: David
IP: uživatel12679
Posl.aktualizace: 02. února 2012 22:12
 david riditka nemam,,, na brizko nikdo nedela,, jedine na to zapalko,,jde to tam
Datum: 02. února 2012 22:12
Jméno: David
IP: uživatel12679
 no jo ale já potřebuju na bříško (na plech) a tahle průchodka je na karter, do plechu je velkej ten zářez.To tam podle mýho nebude držet. Jinak ti dík
Datum: 02. února 2012 20:50
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
Datum: 02. února 2012 19:41
 Čau draci můžete mi sem napsat nějaké odkazy na hvězdicové hlavy nebo na někoho kdo je dělá.Děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 13:00
Jméno: standa
IP: uživatel13150
Datum: 02. února 2012 13:00
Jméno: 1drak
IP: uživatel12830
 Zdar draci,potřebuju radu jak mam rozebrat tlumice,sou to takovy ty stema perama jako u simsona ale nejdou skoro vubec stlacit
dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2012 17:40
Jméno: 1drak
IP: uživatel12830
 ok,dik...\r\nale ty tlumiče to se proste neda stlacit,este je mam vcelku a kdyz ho chci stlacit tak ho stahnu tak vo 1 cm ani ne este ktomu plnou silou,skousel sem ho stlacovat i svoji vahou,dal sem ho do takovyho ctverce aby drzel a posunul sem ho cca vo 2 cm ale jeto nanic... asi budu muset kupovat novy....
Datum: 01. února 2012 17:40
Jméno: OndraCZ
IP: uživatel12606
 takže nebát se toho?  dneska to asi zkusím rozdělat, kdyžtak pak ještě napíšu, kdyby bylo nejhůř
Datum: 01. února 2012 10:15
 ondra: stlačíš to sám, nic extra na tom neni...
Datum: 01. února 2012 9:05
 ondra: mno to nevim já je rozebral, vymněnil gufera nechal nanésto komaxit ale ke skládání jsem se ještě nedostal, ale bude to docela sranda aby nevytek olej myslím že budou třeba tak3 lidi
Datum: 31. ledna 2012 22:01
Jméno: OndraCZ
IP: uživatel10860
 měl bych taky dotaz ohledně tlumičů  chtěl bych rozdělat na čz 175/487, ale nejdřív bych chtěl vědět, jak je potom složit zpátky  čím to stlačit při skládání?
Datum: 31. ledna 2012 20:18
 když se podíváš ze spodu tak pod pružinou sou takový dvě pojistky který tam držej jen silou pružiny a sou zaaretovaný v prolisu, vydloubni je šroubovákem
Datum: 31. ledna 2012 19:55
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
Posl.aktualizace: 01. února 2012 6:25
 OK, něchtěl jsem tím nikoho pobouřit, jen narážím na tu cenu , takže i kdyby to v minulosti stálo víc jak polovinu výplaty, dnes to stojí výplatu celou a za repliku. Uznávám, že tu korbu bych svépomocí nevyrobil, ale znám chlapíka, který si chtěl udělat Páva doma a měl jen tu korbu a rám si podle originálu svařil, odrazky a světla a lemovku koupil, kolo tam dal starou barumku 12x4 a blatník koupil na burze, "ústrojí kola" si taky dělal sám a i tažné podle originálu. Celé to stříkl, udělal si podle moto SPZ a typáč .. cena tak max. do 5 tisíc. Ta replika co se prodává je ale dobrá a dobře udělaná, jen ta cena
Datum: 01. února 2012 6:25
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 Zdravím všechny příznivce fichtl pokecu !! Ať se danekod vzpamatuje . V době výroby Pávíků byl průměrný plat pod 2000 Kčs v hrubém ( v té době korun československých ) .Běžného pracujícího stál více než půlku čistého platu.http://www.radio.cz/cz/rubrika/historie/byla-sedesata-leta-zlata
Datum: 31. ledna 2012 19:19
 to už nikdo nedokáže nic udělat z plechu ?....břiho u fichlta,pav.....
Datum: 31. ledna 2012 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel13141
 Kdysi jsem na podobného obchodníka na burze narazil. Za laminátovou replikovou "mrdku" chtěl 18 tisíc....řek sem mu že má vykradýno....jinak výrobní náklady ve větší serii budou v řádu několika tisíců.....
Datum: 31. ledna 2012 18:12
 danekod: dobře tak mi vyrob za 4tis max vrohodnou kopii pava!
Datum: 31. ledna 2012 18:01
 No ty ceny, nezlobte se ale hrůza ... rám za 6 tisíc ... svařímu známýho zadarmo, korba za 4 - kdyby byla z plechu tak OK, blatník za 1 - tak za 700 max, tažné za 1800 taky blbost .. zavezu ke známému ať to vezme COčkem zadara, trubky zůžím na koncích a vyvrtám díry ... kdyby to dělal třeba po večerech jako "druhou fušku" nebo koniček tak jo .. na druhou stranu jde vidět že to není nějaká čínská zprasená práce  tenkrát stál PAv 1200 kč a platy byly ????(3000-7000) kč, dnes PAv 20 000 a platy průměr 20 000 .. trochu nepoměr, navíc origo PAv stojí kolem 10 tisíc, je shnilej se sjetou gumou trochu rezavej a poškrábanej, porušený linky, bez zámku, s nečitelným zašlým štítkem a nefunkčním světlem .. oprava bude stát hodně. Sám jsem taky uvažoval nad PAvem ale nemám tažné na motorku a peníze .. trochu mě to zamrzelo ale řekl jsem si že udělám dozadu na výlety pořádnej nosič.
Datum: 30. ledna 2012 20:56
 A teď se ohradí nějakej exot, že dostal páva za krabičku cigaret a bude se tady vyvyšovat a chlubit, už to vidím  ....
Datum: 30. ledna 2012 20:20
 Na druhou stranu je ta cena na dnešní poměry velmi pěkná. Dnes stojí opravdovej běžně přes 10 tisíc a renovace taky vyjde draho.
Datum: 30. ledna 2012 19:54
 Na jednu stranu je sice drahej, ale na druhou, když vidím za kolik se prodávaj stará vraky Pávíků, tak to je ještě horší. Tady je přímo výrobce http://www.krajansky.wz.cz/?p=2&c=17
Datum: 30. ledna 2012 19:53
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 No to je hnus.
Datum: 30. ledna 2012 19:28
 ta cena je v korunách českých! nezdají se vám snad?
Datum: 30. ledna 2012 19:28
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 tak sem tam našel že je to i česky akorát ta cena
Datum: 30. ledna 2012 18:46
|



|